Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:58:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662838 alkalommal)
0 Felhasználó és 173 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15400 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:43:03 »

Nem mert a prémium diesel 30 ft-al drágább az OMV-nél és alukoil a prémium diesel picába nemszállt be mert nem akar kintről behozni üzemanyagot és nem akar drágábban adni.Ezt a vállalat igazgatója mondta egy cikkben.Amit én tankolok at a MAXMOTION diesel az OMV-nél.
Na ezt nemtudtam  vigyor3

De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15401 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:45:23 »

Na ezt nemtudtam  vigyor3

De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben  nyes

Nekem is az olcsókutas go-val  taps
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15402 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:45:47 »

Na ezt nemtudtam  vigyor3

De prémium ide vagy oda, ma is indult a mondeo a hidegben  nyes
És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15403 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:50:21 »

És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.

Amíg az enyém elindul,ilyen megviselten is,addig gond nincsen. Amúgy az a vicces,hogy még a mínusz 20fokig jó ablakmosós cucc ahogy ráment az ablakra megfagyott... falbav hehe
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15404 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:53:46 »

Amíg az enyém elindul,ilyen megviselten is,addig gond nincsen. Amúgy az a vicces,hogy még a mínusz 20fokig jó ablakmosós cucc ahogy ráment az ablakra megfagyott... falbav hehe
Na látod én ezt ma pedig most volt -10 is a szélvédő fűtéssel kompenzálom és megint néztek,hogy én spriccálom a vizet és megszárad.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15405 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:54:50 »

Na látod én ezt ma pedig most volt -10 is a szélvédő fűtéssel kompenzálom és megint néztek,hogy én spriccálom a vizet és megszárad.

Az nekem is van,jó dolog,nem kellett kapargatnom a jeget,csak indít és woálá  taps
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15406 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:58:10 »

Az nekem is van,jó dolog,nem kellett kapargatnom a jeget,csak indít és woálá  taps
worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15407 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:59:38 »

És ez -35fokig tuti.Én reggel beindítom és már megyek vele.Kutya baja.Bírja ezt a hideget.Csak én nem bírom ezt a havat.
Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15408 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:05:50 »

Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,
Most is esik és hideg van.Márkát nem tudok de nekem ha bármi kell a szerelőm gyárit rendelaz alkatrészekből.Én még nemcseréltem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15409 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:12:25 »

Most is esik és hideg van.Márkát nem tudok de nekem ha bármi kell a szerelőm gyárit rendelaz alkatrészekből.Én még nemcseréltem.
Nagyon nehezen melegszik be a motor ilyen hidegbe,bezzeg a jumbo egy kályha  ,magyarul csak gyárit érdemes kompromisszumok nélkül?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15410 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:15:14 »

Nagyon nehezen melegszik be a motor ilyen hidegbe,bezzeg a jumbo egy kályha  ,magyarul csak gyárit érdemes kompromisszumok nélkül?
Szerintem ezzel mindannyian küszködünk  Undecided Ez új termosztátokkal se lesz jobb!

Nekem is kell menni simán 20km-t ilyen hidegben hogy beálljon középre!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15411 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:18:51 »

Szerintem ezzel mindannyian küszködünk  Undecided Ez új termosztátokkal se lesz jobb!

Nekem is kell menni simán 20km-t ilyen hidegben hogy beálljon középre!
De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15412 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:20:01 »

De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
hát én pontosan nemtudom, de valószínű hogy úgy illik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15413 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:20:50 »

De ez nem áll be 20 km után sem,ha cseréltetem mind a kettőt illik?
Erről írtam neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15414 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:21:50 »

csak hogy tisztán lássak. a drágábbik dieselek. v-power racing, agipnál dieseltech. ezek az omv-s alpesi dieselnek felelnek meg? (ami most vmi maxmotion néven fut)?
tehát még jobban lerövidítve, a prémium diesel dermedésgátló hatású?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15415 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:23:52 »

Erről írtam neked.
Bocsi késve olvastam a pü-t.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15416 Dátum: 2012.02.03 péntek, 19:58:11 »

csak hogy tisztán lássak. a drágábbik dieselek. v-power racing, agipnál dieseltech. ezek az omv-s alpesi dieselnek felelnek meg? (ami most vmi maxmotion néven fut)?
tehát még jobban lerövidítve, a prémium diesel dermedésgátló hatású?
Így van.Én már régóta ezt tankolom és nekem bevált minden téren.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15417 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:05:32 »

Én a prémiumtól sose éreztem mást mint hogy drágábban tankoltam... eplus2
Ez mindenevő de legjobban a kannást szereti, egyszerűen imádja nem fagy be soha és nagyon megy tőle.... eplus2
Most őszintén ki az aki érzett vagy tapasztalt valami világrengető dolgot mert prémium anyagot tankolt? 
Sz@rt már tankoltam énis ezt aláirom, attól beis halt a komplett CR rendszerem(400.000ft a csere), de prémiumtól nem lett semmi,nemis ment jobban,fogyi is ugyanaz,stb,stb....de hagyom magam meggyőzni hajrá... eljen
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15418 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:07:26 »

Én a prémiumtól sose éreztem mást mint hogy drágábban tankoltam... eplus2
Ez mindenevő de legjobban a kannást szereti, egyszerűen imádja nem fagy be soha és nagyon megy tőle.... eplus2
Most őszintén ki az aki érzett vagy tapasztalt valami világrengető dolgot mert prémium anyagot tankolt? 
Sz@rt már tankoltam énis ezt aláirom, attól beis halt a komplett CR rendszerem(400.000ft a csere), de prémiumtól nem lett semmi,nemis ment jobban,fogyi is ugyanaz,stb,stb....de hagyom magam meggyőzni hajrá... eljen

Ez így igaz ahogyan Te most elmondtad  nyes Én osztom a véleményed!! De ne hagyd magad meggyőzni  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15419 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:20:19 »

Ez így igaz ahogyan Te most elmondtad  nyes Én osztom a véleményed!! De ne hagyd magad meggyőzni  vigyor3
A szomszédomnak X 6 van ,frappáns válasz adott reggel hívok taxit ,bömös marad a garázsba na Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15420 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:22:02 »

A szomszédomnak X 6 van ,frappáns válasz adott reggel hívok taxit ,bömös marad a garázsba na Roll Eyes
ká nagy válság van..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15421 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:23:09 »

ká nagy válság van..
Az X6 árából tankolhatta volna a mondeot 5évig  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15422 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:26:03 »

Az X6 árából tankolhatta volna a mondeot 5évig  eplus2
Vagy 10-ig
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
teo
Vendég
« Új hozzászólás #15423 Dátum: 2012.02.03 péntek, 21:46:13 »

Csak a statisztika kedvéért, én is ideírom, hogy -12-ben elég darabos a hidegindítás. Vagyis, reggel indítva kajakra gyürkőzik szegény, hogy valahogy ne álljon le. Ez most kb. 1 percig tart, ugrál a fordulat kb. 850-1000 között. Utána már egész jó. 3-4 perc után elindulok, max. 1800. 4-5 km-en még nehezen veszi a fordulatot, de teszi a dolgát. 20 ezer km, és 15 hónapos a go szűrőm (bosh, Israel).
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15424 Dátum: 2012.02.03 péntek, 22:28:03 »

Csak a statisztika kedvéért, én is ideírom, hogy -12-ben elég darabos a hidegindítás. Vagyis, reggel indítva kajakra gyürkőzik szegény, hogy valahogy ne álljon le. Ez most kb. 1 percig tart, ugrál a fordulat kb. 850-1000 között. Utána már egész jó. 3-4 perc után elindulok, max. 1800. 4-5 km-en még nehezen veszi a fordulatot, de teszi a dolgát. 20 ezer km, és 15 hónapos a go szűrőm (bosh, Israel).
Én az ellentábort képviselem.Drágább gázolaj nemugrál az alpjárat -10 fokban ma állt kint hidegben napközben beindítom és rögtön megyek és nincs baj.Bunyekkal beszéltünk erről én nem akarok meggyőzni senkit de Én nem egyszer tankoltam és erről mondok véleményt hanem már ez lesz 7.tank ami eddig 5000km.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #15425 Dátum: 2012.02.03 péntek, 22:47:31 »

Én az ellentábort képviselem.Drágább gázolaj nemugrál az alpjárat -10 fokban ma állt kint hidegben napközben beindítom és rögtön megyek és nincs baj.Bunyekkal beszéltünk erről én nem akarok meggyőzni senkit de Én nem egyszer tankoltam és erről mondok véleményt hanem már ez lesz 7.tank ami eddig 5000km.

Napközben nekem sincs gondom. Áll 8-9 órát a mai -7-ben, az egyáltalán nem probléma, ha mentem előtte vele (reggel, munkába).
Hát, ha összejön, akkor kipróbálok egy prémiumot, ha marad ez a fagy.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15426 Dátum: 2012.02.04 szombat, 01:16:00 »

Huha ott már havazik sok esett? Tudsz valami termosztát márkát amit érdemes venni mert aszem az enyém ko,

Megmérted,hogy mikor nyit a termosztátod? /89celsiusnál kell/
Mert ha ekkor vagy kicsit magasabb hőfoknál nyit akkor hiába cseréled ki újra nem lesz jobb.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15427 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:29:41 »

generátorod haldoklását is jelezheti, nálam sajnos ez volt
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg625345#msg625345

Hogyan lehet a töltést menet közben ellenőrizni? Huh?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #15428 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:56:16 »

Hogyan lehet a töltést menet közben ellenőrizni? Huh?

Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15429 Dátum: 2012.02.04 szombat, 12:59:07 »

Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.

Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #15430 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:02:40 »

Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?

Azt nem tudom.Miért akarod menet közben mérni a töltést?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15431 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:03:35 »

Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.

ha leveszed az akkusarut mindenképp leáll az kocsi, szal ez igy hülyeség.
ha meg nincs töltés azt jelzi a kocsi egy kis piktogrammal amúgy.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15432 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:04:28 »

Ha be van indítva az autó, leveszed a pozitív aksi sarut és ha leáll akkor nincs töltésed.De ajánlatosabb inkább multiméterrel rámérni.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem nem ajánlatos járó motornál levenni az akksi sarut. SÚlyosan károsodhat a fedélzeti computer! Az akkumulátor simitja ki a töltési impulzusokat. Én semmiképp nem tenném!
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15433 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:05:16 »

Nem pont erre gondoltam. Valahogyan nem lehet kiíratni menet közben a computerrel, hogy épp mennyi az aktuális töltés?

Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #15434 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:07:18 »

ha leveszed az akkusarut mindenképp leáll az kocsi, szal ez igy hülyeség.
ha meg nincs töltés azt jelzi a kocsi egy kis piktogrammal amúgy.

Az enyém nem állt le amikor levettem az aksi sarut.Pont azért mert van áram ellátás a generátor által.
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15435 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:13:56 »

Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...
így néztem én is  eljen
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15436 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:14:45 »

Csakuna! Ha belépsz az info menübe, addig lépkedsz, amíg a feszültséghez érsz. Ha beindult a motor, dízelnél 14,2-14,4 körül kell lennie.
Ha ez megvan, van töltés.

Olyan is előfordulhat, hogy nincs töltés, és nem világít a piros lámpa (a fiestánál volt ilyen, előfordulhat a mondeónál is).

Járó motornál nem szabad kivenni az akkumlátort! A generátor nem egyenáramot állít elő, hanem váltakozót, és azt egyenirányítja.
Nagyon fontos egy bazinagy pufferkondi, vagy az aksi! Ha ilyen pulzáló feszültséget kap az autó elektronikája, simán tönkremehet kb bármi!
Ezzel én nem játszanék. A generátor is meghalhat, mert a gerjesztéshez egyenáram kell, és ha ilyen pulzálót kap, pozitív visszacsatolás alakulhat ki, és a feszültség az egekbe szökhet.
Szóval én nem tenném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15437 Dátum: 2012.02.04 szombat, 13:15:15 »

Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...

A töltöttséget nem lehet megnézni, csak a töltőfeszültséget.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15438 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:03:55 »

Az enyém nem állt le amikor levettem az aksi sarut.Pont azért mert van áram ellátás a generátor által.

Az a baj hogy a generátor az öninditón keresztül megy az akkuig és onnan tovább...bár az igaz hogy a akku kábelen van a közösités és talán úgyis menne?
hmmmm.....ezt kikell próbálnom nekem is majd. Lehet hogy igazad van, akkor bocsi.
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15439 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:35:54 »

5km az milyen volt? Hajtottad?

Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...

Gázolajszűrő mikor volt cserélve?

Közben vissza kaptam az autót a szerelőtől. Hát majd besz..tam! Amikor a CMP-t ellenőriztem én a "kupak" színét néztem és nem magát a szenzort amire rámegy. Most lehet tapsolni Smiley) A szerelőnek a kézi kütyüje ki is köpött valami P0434 vagy milyen kódot. Mit ad Isten csere után pöcc röff, probléma megoldódott!

Köszönöm a hozzászólásokat, hörögjenek a dízel motorok!
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15440 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:49:14 »

Műszertesztet megcsinálod és ott lehet nézni menet közben is a töltöttséget aszem, csak ne kapcsold el...

Mi az a műszerteszt?
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15441 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:50:08 »

Mi az a műszerteszt?

Megtaláltam eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15442 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:52:14 »

Mi az a műszerteszt?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15443 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:57:03 »


Köszi, közben meglett worship nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15444 Dátum: 2012.02.04 szombat, 14:57:42 »

Köszi, közben meglett worship nyes
ja igen, aztán később észrevettem  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15445 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:11:21 »

Közben vissza kaptam az autót a szerelőtől. Hát majd besz..tam! Amikor a CMP-t ellenőriztem én a "kupak" színét néztem és nem magát a szenzort amire rámegy. Most lehet tapsolni Smiley) A szerelőnek a kézi kütyüje ki is köpött valami P0434 vagy milyen kódot. Mit ad Isten csere után pöcc röff, probléma megoldódott!

Köszönöm a hozzászólásokat, hörögjenek a dízel motorok!
Biztosan az volt a hibakód? nyes
P0434 -

Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description            Heated Catalyst Temperature Below Threshold
Location            Bank 2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15446 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:15:01 »

Nincs féléves az akkumulátor...
Töltsd fel rendesen árammal!Vedd ki az akkut,és töltsd a lakásban!Ha nem gondozásmentes,akkor a folyadékszintet is töltsd fel!
A hideg leszippantja az akkut nagyon ilyenkor.Ettől ingadozik az alapjáratod. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15447 Dátum: 2012.02.04 szombat, 15:16:02 »

Nem "gyári" de Bosch szűrőm van;) Ma reggel -15-ben indult rendben, 5-6 kilóméter óvatos vezetés után fordultam rá a főútra, amikor már függőleges volt a mutató, egy nagyobb gázadásra azonban a már mások által is említett leállással szembesültem (műszerek felvillantak, izzítójelző villogott, majd leállt). Átkozódtam, mert éppen szerelőhöz igyekeztem, de pár másodperc után rendben újraindult és semmi gond nem volt vele a szerelőig. Mondta a srác, hogy majd megnézi, hogy van-e esetleg hibakód. Kíváncsi leszek rá.
Gondolom megoldotta a szűrőcsere!? wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15448 Dátum: 2012.02.04 szombat, 17:00:04 »

Az a baj hogy a generátor az öninditón keresztül megy az akkuig és onnan tovább...bár az igaz hogy a akku kábelen van a közösités és talán úgyis menne?

Nincs jelentősége, hogy hogy megy, csak azért van sorbakötve, mert az önindítóhoz kell a vastag drót, az meg közel van a generátorhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15449 Dátum: 2012.02.04 szombat, 17:25:07 »

Töltsd fel rendesen árammal!Vedd ki az akkut,és töltsd a lakásban!Ha nem gondozásmentes,akkor a folyadékszintet is töltsd fel!
A hideg leszippantja az akkut nagyon ilyenkor.Ettől ingadozik az alapjáratod. wave
Megnéztem az enyémben az akksi feszültségét indítás előtt, műszerteszttel. 11,0v 5 nap állás után. Viszont szépen indult így is, csak a műszeregység jelezte, hogy nem jó az akksi (ABS, ASR együtt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.