Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:18:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657623 alkalommal)
0 Felhasználó és 173 vendég van a témában
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #15750 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:28:43 »


köszi szépen elraktározom!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15751 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:29:51 »

aha..akkor pl MKIV-be ért nem rakták bele? meg fordon kivül ki használ még ilyet?
mk4-et még nem ismerem.erre most azt sem tudom,hogy van-e benne,vagy nincs.
A másikra sincs válaszom.Fogalmam sincs,hogy másik tipusban alkalmazzák-e.De szerintem ezt levédte a ford.
Viszont van egy jó ötletem!
Alakítsd át ezt is vw-re!Biztosan ugyanolyan elégedett leszel vele,mint a szűrővel! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15752 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:31:47 »

De keresek nektek néhány jó kis cikket!

http://autotechnika.blogspot.com/2009/11/inteligens-toltesrendszer-ford.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15753 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:32:40 »

mk4-et még nem ismerem.erre most azt sem tudom,hogy van-e benne,vagy nincs.
A másikra sincs válaszom.Fogalmam sincs,hogy másik tipusban alkalmazzák-e.De szerintem ezt levédte a ford.
Viszont van egy jó ötletem!
Alakítsd át ezt is vw-re!Biztosan ugyanolyan elégedett leszel vele,mint a szűrővel! hehe

ha lehetne nyugi megis tenném...legfőképp emiatt a SMART köcsögség miatt ugrott a mechanikus adagoló project is sajna... falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15754 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:21:45 »

Nana....az enyémben pdtdi szűrők vannak....lehet ez a titok?
nekem a gyári van benne és indul eplus2

gondolkodtam, hogy egy olyat, mint ami neked van be kéne rakni a szűrő és az adagoló közzé puffernak... lenne értelme??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15755 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:24:04 »

nekem a gyári van benne és indul eplus2

gondolkodtam, hogy egy olyat, mint ami neked van be kéne rakni a szűrő és az adagoló közzé puffernak... lenne értelme??

plusszba ne tegyélbe mégegyszűrőt...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15756 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:24:33 »

nekem a gyári van benne és indul eplus2

Dettó  vigyor3
Prémium nyálat nem látott  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15757 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:26:48 »

plusszba ne tegyélbe mégegyszűrőt...
jah, szűrőbetét nélkül gondoltam, csak az kimaradt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15758 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:41:37 »

jah, szűrőbetét nélkül gondoltam, csak az kimaradt...


ha gondolod és van fölös pénzed...mondjuk az én szűrőm kétszer akkora mint a gyári.. eplus2
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #15759 Dátum: 2012.02.11 szombat, 23:16:48 »

vettem dermedésgátlót Wynn's néven futót 250ml-es flakonban.
Mennyit kell beleönteni egy teli tankhoz? A flakonra nincs semmi leírva ezzel kapcsolatban...
Láttam belőle 125ml-t is különböző oldalakon, de ott sincs infó erről a kérdésről.

Nos, javaslat?  Huh?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15760 Dátum: 2012.02.11 szombat, 23:18:29 »

ha gondolod és van fölös pénzed...mondjuk az én szűrőm kétszer akkora mint a gyári.. eplus2
ha van értelme, akkor megcsinálom...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15761 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:00:06 »

vettem dermedésgátlót Wynn's néven futót 250ml-es flakonban.
Mennyit kell beleönteni egy teli tankhoz? A flakonra nincs semmi leírva ezzel kapcsolatban...
Láttam belőle 125ml-t is különböző oldalakon, de ott sincs infó erről a kérdésről.

Nos, javaslat?  Huh?
ezek mind 1 egész tankhoz kellenek.Asszem max70literhez......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #15762 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:09:42 »

ezek mind 1 egész tankhoz kellenek.Asszem max70literhez......
No igen, de van ebből 125ml és 250ml-es flakon.

Mindkettő tele tankhoz kell? árban is kb fele a kisebb űrtartalmú.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15763 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:15:24 »

Ne érts félre én ezekkel tisztába vagyok csak kevésnek találom az 1 évet amit ment a rendszer pedig tavaly kapott új aksit a rendszer dehát ez van majd hétfőn keresek vmi komolyabb szakit! Tegnap találtam ezt a lapot és nagyon szupi sok kérdésre kap magyarázatot az ember! 8 éve gyűröm a mondit igen elégedett vagyok vele!
A generátorod ugyanúgy visteon mint autókban is, ez nem ford függő. A töltő rendszeren meg folyamatosan fejlesztenek. A IV-esben mert benne van a fékezéskori energia visszatáplálás az akkuba. Lehet hogy ettől majd kevesebb ideig bírja az akksi, de ez se ford ötlet mert ezt pl eredetileg a bömi találta ki csak kellett 5 év amíg átkerült ebbe is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15764 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:16:51 »

No igen, de van ebből 125ml és 250ml-es flakon.

Mindkettő tele tankhoz kell? árban is kb fele a kisebb űrtartalmú.
mingyár' megnézem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15765 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:19:17 »

aha..akkor pl MKIV-be ért nem rakták bele? meg fordon kivül ki használ még ilyet?
Mert az MKIV-ben már energia rekupátort raktak be. Ott már vissza is tölt fékezéskor. (bömi ötlet, őket szidd)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15766 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:21:00 »

ezek mind 1 egész tankhoz kellenek.Asszem max70literhez......
70 liter az pont egy tank vigyor3 Jó TDCi megy ezek nélkül a csodák nélkül is normál gázolajjal is dermedés nélkül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15767 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:24:38 »

No igen, de van ebből 125ml és 250ml-es flakon.

Mindkettő tele tankhoz kell? árban is kb fele a kisebb űrtartalmú.
szóval nem tudom.nekem diesel injektor cleaner van itthon.az 325ml.40-70literhez ajánlják.tehát 1 tank.
Mondanom sem kell,hogy nem így használom,hanem jóval töményebben....
Amúgy szerintem nagyon nem vered költségedbe magad,ha a 250est beleöntöd egy egész tankba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15768 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:25:23 »

70 liter az pont egy tank vigyor3 Jó TDCi megy ezek nélkül a csodák nélkül is normál gázolajjal is dermedés nélkül.
a "jó" tdci nem 10éves mint Konimané..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15769 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:31:01 »

a "jó" tdci nem 10éves mint Konimané..... vigyor3
Csak lehet, hogy többi kilóméter van benne mint a 10 évesben.  vigyor3 A III.asnál én is mondtam az asszonynak hogy tankoljon biztonságképpen premiumot. Nála lassan szűrőt kellene cserélnem. A IV-esnél meg még azt se tudom hol van ennyire nem volt idő mostanában szorakozni szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15770 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:35:40 »

Csak lehet, hogy többi kilóméter van benne mint a 10 évesben.  vigyor3 A III.asnál én is mondtam az asszonynak hogy tankoljon biztonságképpen premiumot. Nála lassan szűrőt kellene cserélnem. A IV-esnél meg még azt se tudom hol van ennyire nem volt idő mostanában szorakozni szomoru1
mennyi van a régiben?és az újban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15771 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:38:25 »

a "jó" tdci nem 10éves mint Konimané..... vigyor3

Miért nem jó a 10 éves tdci,alf?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15772 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:41:12 »

mennyi van a régiben?és az újban?
279 / 17  wave
Naplózva
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #15773 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 10:53:06 »

okes. Koszi a valaszokat es tippeket. Majd megirom mi a tortenet vege.

Az uzemanyagszuro volt a ludas. kicsereltettuk es minden okes a geppel. Aposom szerdan haza is tudott menni az autoval, es az 1300km-es uton nem volt semmi gond. Szoval koszi megegyszer Nektek is a tanacsokat, tippeket.
Naplózva
jozsef.kovacs
Vendég
« Új hozzászólás #15774 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:17:30 »

Az uzemanyagszuro volt a ludas. kicsereltettuk es minden okes a geppel. Aposom szerdan haza is tudott menni az autoval, es az 1300km-es uton nem volt semmi gond. Szoval koszi megegyszer Nektek is a tanacsokat, tippeket.
Sziasztok
,

Elado 2004-es tdci 130 ezust mondeo
Angol kormanyos 700 e ft az ara ha erdekel vkit irjatok.
2 honapja teljes kuplunk csere volt 3 honapja turbo+elektronika felujitas.
Naplózva
hom_vil
Vendég
« Új hozzászólás #15775 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:22:49 »

Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztaltam:
Komoly teljesítmény esés 2000 ford. felett, a "turbótalansághoz" tegnap óta növekvő zaj is társul gyorsításkor, (laikus: turbócsőrepedés)?

Előre is köszi a javaslatokat, segítséget!

Üdvözlettel,
hom_vil
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #15776 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:43:23 »

szóval nem tudom.nekem diesel injektor cleaner van itthon.az 325ml.40-70literhez ajánlják.tehát 1 tank.
Mondanom sem kell,hogy nem így használom,hanem jóval töményebben....
Amúgy szerintem nagyon nem vered költségedbe magad,ha a 250est beleöntöd egy egész tankba.
Sziasztok !!
Erre a nagy hidegre tekintettel én tavaly télen csináltam egy kisérlete amiben a spuri adalék volt bennem mert szeretettel használom abból is a kék színűt mert dermedésgátló hatása van na gondoltam kipróbálom a winns-el szemben amit a tescoban vettem 250 ml elég 250l-hez és kiszámoltam hogy mennyi is kell egy literhez és kitettem a -10 vagy -12 fokra a spuri flakonban voltak parafin szemcsék a winnsben meg nem !!
Hátha segítettem valakinek ezzel
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #15777 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 11:59:42 »

Sziasztok!

A következő jelenséget tapasztaltam:
Komoly teljesítmény esés 2000 ford. felett, a "turbótalansághoz" tegnap óta növekvő zaj is társul gyorsításkor, (laikus: turbócsőrepedés)?

Előre is köszi a javaslatokat, segítséget!

Üdvözlettel,
hom_vil



Szia! én tapazstaltam hasonlót az enyémen is egyszer akkor kivolt repedve a turbó cső! fütyülösebb lett a motor hangja és füstölt mint állat! Ha repedés akko megtalálod vmelyik vastag fekete csövön amelyik tiszta olajos lesz!
Naplózva
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #15778 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:27:30 »

Az lehet,hogy a szakműhely hibája,hogy 1 évet bírt a felújított generátor.
Jó ötlet felkeresni másik műhelyt! eljen
Merre laksz?Hátha tudunk ajánlani hozzáértőt!

ÉN pusztaszabolcson lakom ha van valami jó szaki a környéken akkor azzal szívasen felvenném a kapcsolatot! worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15779 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:49:49 »

ÉN pusztaszabolcson lakom ha van valami jó szaki a környéken akkor azzal szívasen felvenném a kapcsolatot! worship
így én is csak a google-t nézegetném...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15780 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:51:14 »

Miért nem jó a 10 éves tdci,alf?
Ne értsd félre!Vannak különbségek egy új,és egy 10éves tdci között!Így kell érteni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15781 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:52:02 »

279 / 17  wave
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15782 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:01:48 »

Ne értsd félre!Vannak különbségek egy új,és egy 10éves tdci között!Így kell érteni!

Ja okè nyes meg a règi az ford az új meg pug  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15783 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:29:09 »

Ja okè nyes meg a règi az ford az új meg pug  eplus2
És ezt egy mezei user miben veszi észre? Semmiben. Max abban hogy fajlagosan olcsobban meg tudja venni mint az aki nem csinál közös fejlesztést. Ugy firkálgatok itt mintha az univerzum igazsága lenne a kezetekben hogy mi milyen fejlesztési forrásból indult. ÉS számit? Egyáltalán nem. Az számít hogy legyen benne erő legyen kényelmes és lehetőleg egyen keveset meg legyen alacsony a fenntartási költsége. A többi kit érdekel. Ennyire felszerelten ilyen teljesítménnyel 50-60%  lentebb van az ára mint a hasonló tudású konkurenseknek.
Naplózva
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #15784 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:31:29 »

Sziasztok!

Szeretnék némi segítséget kérni.
MKIII TDCI 115LE , 2005.02.
Most tapasztaltam ilyet először a nagy hidegben , hogy kint állt a gép éjszaka.
Új akksival indul szépen , de a motor elég egyenetlenül jár.
ProTEC van az üa.-ban.
Miután kissé bemelegedett a motor , elindulás , majd hirtelen motor kihagy és izzítás lámpa villog.
Megállok , motor leállít , majd újraindít. Minden ok.
Ezt most már 2szor csinálja ebben a hidegen. falbav

Üdv,

Zsolt
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15785 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:35:39 »

Sziasztok!

Szeretnék némi segítséget kérni.
MKIII TDCI 115LE , 2005.02.
Most tapasztaltam ilyet először a nagy hidegben , hogy kint állt a gép éjszaka.
Új akksival indul szépen , de a motor elég egyenetlenül jár.
ProTEC van az üa.-ban.
Miután kissé bemelegedett a motor , elindulás , majd hirtelen motor kihagy és izzítás lámpa villog.
Megállok , motor leállít , majd újraindít. Minden ok.
Ezt most már 2szor csinálja ebben a hidegen. falbav

Üdv,

Zsolt
Izzítógyertya és lehet neked is kicsapódott az nüzemanyagban a parafin.Cserélj go szürőt és tegyél bele míg hidegvan prémium üzemanyagot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zeordogh
Vendég
« Új hozzászólás #15786 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:38:22 »

Izzítógyertya és lehet neked is kicsapódott az nüzemanyagban a parafin.Cserélj go szürőt és tegyél bele míg hidegvan prémium üzemanyagot.

Köszönöm, remélem ennyivel "megúszom".

Üdv,

Zsolt
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15787 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:55:34 »

És ezt egy mezei user miben veszi észre? Semmiben. Max abban hogy fajlagosan olcsobban meg tudja venni mint az aki nem csinál közös fejlesztést. Ugy firkálgatok itt mintha az univerzum igazsága lenne a kezetekben hogy mi milyen fejlesztési forrásból indult. ÉS számit? Egyáltalán nem. Az számít hogy legyen benne erő legyen kényelmes és lehetőleg egyen keveset meg legyen alacsony a fenntartási költsége. A többi kit érdekel. Ennyire felszerelten ilyen teljesítménnyel 50-60%  lentebb van az ára mint a hasonló tudású konkurenseknek.

Félreértesz,engem egyáltalán nem zavar,hogy milyen fejlesztésű a motor...Csak annyit írtam,hogy ez is különbség a 10 éves és a mostani között. De ha ezzel megsértettelek,vagy felhúztalak,akkor bocsi  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15788 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:55:51 »

Sziasztok !!
Erre a nagy hidegre tekintettel én tavaly télen csináltam egy kisérlete amiben a spuri adalék volt bennem mert szeretettel használom abból is a kék színűt mert dermedésgátló hatása van na gondoltam kipróbálom a winns-el szemben amit a tescoban vettem 250 ml elég 250l-hez és kiszámoltam hogy mennyi is kell egy literhez és kitettem a -10 vagy -12 fokra a spuri flakonban voltak parafin szemcsék a winnsben meg nem !!
Hátha segítettem valakinek ezzel
Az valami más lehetett nem parafin mert 10-12 fokban még a normál gázolaj sem dermedhet le.....feltéve ha nem nyári.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #15789 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 15:12:04 »

Az valami más lehetett nem parafin mert 10-12 fokban még a normál gázolaj sem dermedhet le.....feltéve ha nem nyári.. vigyor3

Meg tudom különböztetni a parafint mástól tolgoztam a Mol termelési ágazatánál Smiley
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15790 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 15:42:16 »


Meg tudom különböztetni a parafint mástól tolgoztam a Mol termelési ágazatánál Smiley

Ok!  worship  Akkor azt is tudod, hány foknál dermedhet a normál gázolaj?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15791 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 15:42:32 »

Helló!

"Kisebb" gond lépett fel a szeretett mondimmal...
Többszöri motorleállás, hál Istennek lassú tempónál történt mindegyik, vontatott hullámzó teljesítmény, mintha fuldokolna. Plusz az alapjárat is olyan, mintha valaki néha rálépne a pedálra. Ezeket mostanában produkálja. 1,5 éve volt porlasztó javíttatva, illetve 1db újra cserélve... amikor leállt villogott az izzító lámpa. összesen 5x állt le. az első kettő között eltelt kb 2 hónap, a 3. 4,5 meg rövid távon hazafelé egymás után történt.

valakinek ötlete mi lehet? Kell valami adalék hidegben a go. ba?  
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15792 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 15:44:48 »

Helló!

"Kisebb" gond lépett fel a szeretett mondimmal...
Többszöri motorleállás, hál Istennek lassú tempónál történt mindegyik, vontatott hullámzó teljesítmény, mintha fuldokolna. Plusz az alapjárat is olyan, mintha valaki néha rálépne a pedálra. Ezeket mostanában produkálja. 1,5 éve volt porlasztó javíttatva, illetve 1db újra cserélve... amikor leállt villogott az izzító lámpa. összesen 5x állt le. az első kettő között eltelt kb 2 hónap, a 3. 4,5 meg rövid távon hazafelé egymás után történt.

valakinek ötlete mi lehet? Kell valami adalék hidegben a go. ba?  
Azt írják jót tesz, meg ilyen hidegekben a prémium dízelt javasolják, meg gázolajszűrő cserét.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #15793 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:06:33 »

Csak lehet, hogy többi kilóméter van benne mint a 10 évesben.  vigyor3 A III.asnál én is mondtam az asszonynak hogy tankoljon biztonságképpen premiumot. Nála lassan szűrőt kellene cserélnem. A IV-esnél meg még azt se tudom hol van ennyire nem volt idő mostanában szorakozni szomoru1
Óra szerint most értem el a 300.000km-t, de mivel itthon vettem egy 50-est hozzá lehet csapni.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15794 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:07:47 »

Helló!

"Kisebb" gond lépett fel a szeretett mondimmal...
Többszöri motorleállás, hál Istennek lassú tempónál történt mindegyik, vontatott hullámzó teljesítmény, mintha fuldokolna. Plusz az alapjárat is olyan, mintha valaki néha rálépne a pedálra. Ezeket mostanában produkálja. 1,5 éve volt porlasztó javíttatva, illetve 1db újra cserélve... amikor leállt villogott az izzító lámpa. összesen 5x állt le. az első kettő között eltelt kb 2 hónap, a 3. 4,5 meg rövid távon hazafelé egymás után történt.

valakinek ötlete mi lehet? Kell valami adalék hidegben a go. ba?  
lehet a hideg miatt van de ahogy írod két hónap eltelt akkor meg nem volt ilyen hideg.Én javasolnák neked egy diagot mert a leállás saját tapasztalat miatt rosszat jelent.De vegyük a hideg számlájára akkor meg a már többször leírtakkal go szürő és prémium üzemanyag megoldja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15795 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:12:16 »

lehet a hideg miatt van de ahogy írod két hónap eltelt akkor meg nem volt ilyen hideg.Én javasolnák neked egy diagot mert a leállás saját tapasztalat miatt rosszat jelent.De vegyük a hideg számlájára akkor meg a már többször leírtakkal go szürő és prémium üzemanyag megoldja.


Ha nem oldja meg a go szűrő + prémium üa. akkor milyen lehetőségek vannak? eltömődés lehet a rendszerben? vagy mi? Mi szokott a leggyakoribb lenni?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15796 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:18:08 »


Ha nem oldja meg a go szűrő + prémium üa. akkor milyen lehetőségek vannak? eltömődés lehet a rendszerben? vagy mi? Mi szokott a leggyakoribb lenni?

Amiért írtam az a leállás amit kiemelek és az még lehet pcsúcs hibs illettve szivattyú.Elengedik a nyomást.Ezért mondom vidd el egy diagra és jegyezd meg a hibakódokat visszajössz és kivesézzük és ellátunk jótanáccsal.De kezd szürőcserével és utána meglátod mivan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hom_vil
Vendég
« Új hozzászólás #15797 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:23:20 »

Szia!

Köszi, utánajárok!

Üdv!

hom_vil


Szia! én tapazstaltam hasonlót az enyémen is egyszer akkor kivolt repedve a turbó cső! fütyülösebb lett a motor hangja és füstölt mint állat! Ha repedés akko megtalálod vmelyik vastag fekete csövön amelyik tiszta olajos lesz!

Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #15798 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:27:30 »

Az érdekesség az, hogy ez a mizéria az előző tankolás után kezdődött. Azon a napon nem lehetett használni normálisan az autót. Ez másnap reggelre szinte teljesen elmúlt, igaz öregúrasnál öregúrasabban vezettem.
Aztán újra eljött a tankolás idelye és gondoltam most nem az orosz kuton tankolok, hanem a kagylós takarékos dieselt döntöttem bele. Na azóta eltelt egy éjszaka a garázsban, de ma hajnalban kellett indulnom és a városban szenvedtem 50 km-t végig, de már az idegroham határán voltam.
A helyzet rosszabb volt mint az előző tankolásnál.

Végül beleöntöttem a szükséges mennyiségét és mivel teli tankolás után jött az adalék jobb híján mentem pár km-t zötyögős uton és itthon megrángattam még egy kicsit a kasztnit, hatha elkeveredik a gázolajban a cucc. Most garázsban áll. Hamarosan teszek egy próba utat.
Meglátjuk mi lesz.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15799 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:34:42 »

Amiért írtam az a leállás amit kiemelek és az még lehet pcsúcs hibs illettve szivattyú.Elengedik a nyomást.Ezért mondom vidd el egy diagra és jegyezd meg a hibakódokat visszajössz és kivesézzük és ellátunk jótanáccsal.De kezd szürőcserével és utána meglátod mivan.


ok. akkor megjegyzem... remélem tárolt valamit. remélem nem p.csúcs, mert 1,5 évesek...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.