Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:16:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 337 338 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653156 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16500 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:16:39 »

tömítésekről volt szó vigyor3 hogy keverted ide a tcsövet?? vigyor3

tehát akkor pontosan az egr és a szívósor közötti tömítés kellene vigyor3 kerek ~65mm-es gumi vigyor3
nesze: http://www.cromax.hu/index.php?katid=50642785&termek_al_id=16217&katnev=-2003.05.15
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16501 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:58:10 »

Értem. Akkor tk az olajköri egy párhuzamos kör a nagykörrel (a kiskör a fűtés, ahol mindig kering).
Ebből az apsektusból a diag egyszerű. Félmelegen megnézni, melyik cső meleg, ami megy a hűtőre.
Ha a felső, akkor főköri termó (de ne csak az elején nézzük meg, hanem végig).
Ha az alsó, olajköri.

Na, ma gurultam egyet, csak a termó kedvéért. Beléptem az info menübe, és usgyi. Pár km után elkezd 40 fölé menni, majd elég gyorsan elérte a kb 6 fokot... ekkor megálltam.
Megnéztem a csöveket. A főköri termóról jövő cső jéghideg, a hűtő is, a hűtő oldalt is. Usgyi újra. Elkezd emelkedni a hőmérséklet, majd durván 63 fo környékén le is cövekelt, nem nagyon ment feljebb. Óvatosan ballagtam, kis gázzal. Valószínűleg itt nyithatott ki a termosztát. Amikor felment kb 68-ig, megálltam.
A hűtő teteje kezdett langyosodni, a hűtő oldala jócskán meleg, forrónak nem mondanám, de kb a 68 foknak megfelelő. A felső, főköri termóról jövő cső volt érdekes.
Ahogy megfogtam, a tetején egy csíkban melgebb volt, alul tök hideg. Ugye a termó előtt van egy leágazás. Az egyik megy a kiegyenlítő t felé, az tök hideg. Viszont a másik, ami bemegy a blokkba, jócskán meleg volt. Azon biz folydogált a víz. Hogy merről merre, azt nem tudom, de folyt, az biztos. Hogy ez jó, vagy nem, nem tudom. Lényeg a lényeg, az olajköri nyitva van. Ugyan a csövéhez nem tudtam odaférkőzni, de a hűtő oldala elég meleg volt. Újra beindítottam, majd trapp az Alfhoz. Nagyon óvatosan nyomtam a gázt, 74 fok fölé nem ment a hőmérséklet. Nála megnéztük, addigra a főköri felől jövő cső meleg volt, de közel nem annyira, mint az olajköri felől jövő, azaz csak valami kósza melegvíz jutott bele, valószínűleg az Alf szerinti 2-es csőnek köszönhetően.
Így már ki lehet találni, melyik termót kell cserélni. Persze, nem bizots, hogy sok értelme van, mert ha már 5-8 éves a termosztát, az biz előbb-utóbb tönkre fog menni, azaz egyszerűbb kicserélni mindkettőt.
De ha valaki célirányosan cserélné a termót, akkor a fenti módszerrel ki lehet szűrni. Vagyis. Hideg motorral induljunk el. Amikor a mutató megmoztult, és elért az első jelzésig, sőt talán egy kicsivel tovább is ment, megállni, és megnézni a csöveket. Az egyik az, ami a főköriről jön, a másik az olajköriről, bár ez nem lehet elérni, így jó a hűtő oldala.
Amelyik jelentősen melegebb, az a termó a rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
teo
Vendég
« Új hozzászólás #16502 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 16:34:54 »

ma amúgy én is lekaptam a szívósoromat tömítés cserékre, a régiek nagyon ki voltak már a 10 év alatt, az újabbak meg vastagabak is, remélhetőleg jobban is fognak tömíteni eljen ha nem, akkor odaragasztom eplus2

amúgy a szívósorban még mindig maradt egy kevés trutyi, amit 2 éve nem tudtam levakarni. viszont a blokkban lévő csatornék meg kitisztultak wow1 taps teljesen fémtiszta volt minda 8, úgy hogy ahoz régebben sem nyúltam taps

Kitisztultak a csatornák? Az jó hír. Talán túlforgattad. Pl. 2500 ?  Wink
Most én is ebben bízom az egr dugózás után (ami nagyon pozitívan hatott a viselkedésére). Ma mutattam neki egy 4500-as fordulatot, amit még eddig sosem.
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #16503 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:33:32 »

régit viszarakod és kész Wink
köszi!!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16504 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 08:16:46 »

Csak egy kérdés: szerintetek jobb ez az olaj, mint a gyári?

http://www.olajszaki.hu/?mod=termeklap&id=36868

Ki akarom próbálni mindkét autónknál a nyári olajcserénél.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16505 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:20:34 »

Csak egy kérdés: szerintetek jobb ez az olaj, mint a gyári?

http://www.olajszaki.hu/?mod=termeklap&id=36868

Ki akarom próbálni mindkét autónknál a nyári olajcserénél.
Üdv, bb
egyik legjobb, en is ezt raknam  bele, csak ahonnan szoktam venni, ott nincs. amugy jo arban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16506 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:23:27 »

egyik legjobb, en is ezt raknam  bele, csak ahonnan szoktam venni, ott nincs. amugy jo arban van
eljen
Kipróbálom. Motulról még én is csak jót hallottam nem is vészes az ára, plusz az egyik ismerősöm ezt használja. 240e kilcsi van a verdájában és nagyon szépen ketyeg  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16507 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:46:06 »

Ebben ti halljátok a porszívó hangot?
Ami gázadás után szépen lassan eltűnik, meg gázadáskor előjön.

http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&feature=related

Az normális?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16508 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:19:52 »

Ebben ti halljátok a porszívó hangot?
Ami gázadás után szépen lassan eltűnik, meg gázadáskor előjön.

http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&feature=related

Az normális?
ez nem a kati nélküli verda, aminél a turbó lefújását lehet hallani?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16509 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:29:12 »

Nekem van benne kati és ugyan ilyen a hangja. (nem a csörgés, hanem a sípolás vagy fújás)
És nem is kell nagy gázt adnom, csak éppen alapjáraton mondjuk adok egy kis gázt 1500-ig.
Erre a porszívó hangra próbálok megfejtést találni már jó ideje.
Amúgy már megszoktam, mert kb 50 ezer km óta van.

ez nem a kati nélküli verda, aminél a turbó lefújását lehet hallani?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16510 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:31:27 »

Nekem van benne kati és ugyan ilyen a hangja. (nem a csörgés, hanem a sípolás vagy fújás)
És nem is kell nagy gázt adnom, csak éppen alapjáraton mondjuk adok egy kis gázt 1500-ig.
Erre a porszívó hangra próbálok megfejtést találni már jó ideje.
Amúgy már megszoktam, mert kb 50 ezer km óta van.

Gondolom azon már túl vagy, hogy turbónyomást mérj. Valszeg nem a levegő szökik. Stimmt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16511 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:33:41 »

Az autó megy mint az atom.
A hang pedig akkor hallható igazán amikor vissza veszem a gázt. Akár már 1000 rpm-ről.
Szóval nem valószínű, hogy a levegő szökne.
De amúgy túl vagyok.  worship

Gondolom azon már túl vagy, hogy turbónyomást mérj. Valszeg nem a levegő szökik. Stimmt?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16512 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:39:27 »

Az autó megy mint az atom.
A hang pedig akkor hallható igazán amikor vissza veszem a gázt. Akár már 1000 rpm-ről.
Szóval nem valószínű, hogy a levegő szökne.
De amúgy túl vagyok.  worship

Érdekes. Fülelted már, merről jön a hang?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16513 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 10:40:48 »

Nem. Mindig egyedül voltam amikor eszembe jutott.

Érdekes. Fülelted már, merről jön a hang?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16514 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 12:17:18 »

ez nem a kati nélküli verda, aminél a turbó lefújását lehet hallani?
ez annak a hangja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16515 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 14:09:16 »

ez annak a hangja
akkor Döme nyugodjon meg.  pias

Meghekkeltem az egérszelepem menetét úgy, ahogy mutattad. Boldogság van!  taps
GO szűrővel vmi hír?!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16516 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 14:21:19 »

akkor Döme nyugodjon meg.  pias

Meghekkeltem az egérszelepem menetét úgy, ahogy mutattad. Boldogság van!  taps
GO szűrővel vmi hír?!
eljen

azt még nem rendeltem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16517 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:00:18 »

A csúcsokban kb.5000km van remélem nem az a hiba oka,azért köszönöm a segítséget,hétfőn kiderül minden.



Nos kiderült,hogy két csúcsom is
gajjon van ami *** érdekes,mert 5000km van benn és a nagynyomásúm is fel lett újjítva ugyan akkor.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16518 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:00:47 »




Nos kiderült,hogy két csúcsom is gajjon van ami *** érdekes,mert 5000km van benn és a nagynyomásúm is fel lett újjítva ugyan akkor.
garancia??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16519 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:02:32 »

eljen
Kipróbálom. Motulról még én is csak jót hallottam nem is vészes az ára, plusz az egyik ismerősöm ezt használja. 240e kilcsi van a verdájában és nagyon szépen ketyeg  Wink
Liqui Molly LEICHTLAUF SPECIAL 5W30 vettem most is, meg ez volt benne is eljen ez is jó eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16520 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:03:13 »

Ebben ti halljátok a porszívó hangot?
Ami gázadás után szépen lassan eltűnik, meg gázadáskor előjön.

http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&feature=related

Az normális?
vedd le a turbóról a légszűrőről érkező csövet és nézd meg, hogy mennyit lóg a tengelye. mind2 irányban. ki-be és fel-le
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16521 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:08:35 »

garancia??

Azt mondták,hogy rossz üzemanyagot tankoltam folyton úgy-hogy ennyi,pedig kuton tankolok folyton és ha tudom meg is szüröm,
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16522 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:12:19 »

Valamikor már néztem.
Majd 15-én megnézem megint. Csak nem emlékszek, hogy hogy vettem le a bilincset.

vedd le a turbóról a légszűrőről érkező csövet és nézd meg, hogy mennyit lóg a tengelye. mind2 irányban. ki-be és fel-le
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16523 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:16:49 »

Valamikor már néztem.
Majd 15-én megnézem megint. Csak nem emlékszek, hogy hogy vettem le a bilincset.

ha a gyárid van, akkor csak szét kell ugrasztani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16524 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:21:00 »

Gyári. Igen. És tudom, hogy szét kell ugrasztani, csak úgy emlékszek hogy meggebedtem mire újra összeraktam.
Kéne hozzá gyári szerszám.

ha a gyárid van, akkor csak szét kell ugrasztani
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16525 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:23:50 »

Gyári. Igen. És tudom, hogy szét kell ugrasztani, csak úgy emlékszek hogy meggebedtem mire újra összeraktam.
Kéne hozzá gyári szerszám.

tekerőset tegyél fel helyette Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16526 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 15:26:25 »

tekerőset tegyél fel helyette Wink
az hagyján.. próbáld meg a kormánymű gumiharangjaira visszatenni a gyári bilincset! aki kitalálta... uglystupid2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16527 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:17:35 »

Te egyáltalán nem vagy hülye gyerek.
Veszek is egyet marc 15-re, mikor is nagy szerelést fogok tartani.

tekerőset tegyél fel helyette Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16528 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:31:50 »

Gyári. Igen. És tudom, hogy szét kell ugrasztani, csak úgy emlékszek hogy meggebedtem mire újra összeraktam.
Kéne hozzá gyári szerszám.


Welcome to da club. Hétvégén ugyanezzel szívtam Cheesy Végül egy tágra nyitható kombi fogó és egy lapos csavarhúzó segített, de kb a szerelési idő fele ennek a bilincsnek a le/fel szerelésével ment el.  falbav
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16529 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:34:53 »

Te egyáltalán nem vagy hülye gyerek.

LOÁL  2funny
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16530 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:41:13 »

Ebben ti halljátok a porszívó hangot?
Ami gázadás után szépen lassan eltűnik, meg gázadáskor előjön.

http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&feature=related

Az normális?
igen.az a hang amit a turbó ad.Normális?Egy darabig igen,mert minden turbónak van hangja.Amúgy a mi fülünk annyira kifinomult már,hogy füldugóval is a rendellenes zajokat keresnénk..... nyes
Ennyire amúgy a mostani turbóm is fütyül.


Amúgy az enyém 9 hónapot ment úgy,hogy nem ennyire fügyült,hanem komolyan,mintha a mentő visítása erősödött volna gázadáskor,és halkult amikor leesett a fordulat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16531 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:48:11 »

Te egyáltalán nem vagy hülye gyerek.
Veszek is egyet marc 15-re, mikor is nagy szerelést fogok tartani.

Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greco
Vendég
« Új hozzászólás #16532 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 18:56:13 »

Sziasztok,

holnap megyek a verdáért ami átesett 4 porlasztócsúcs-cserén és 1 nagynyomású felújításon. egyik szemem nevet, mert végre -talán (!)- rendben lesz a kocsi, a másik szemem több könnycsatornából is könnyezik: az egyik, hogy az off autom árát adom oda holnap reggel, a másik, hogy bár garanciát vállalnak, de nem vagyok egyáltalán biztos abban, hogy maradéktalanul be is tartják. Értem itt azalatt, hogy ha mégis valami gond volna akkor nem-e fogják ráfogni az üzemanyagra, illetve a tankolásra, hogy azzal van/volt a gond...
van -e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? itt direkt általánosságban kérdezem. vannak erre praktikák, okosságok, hogy hogyan tankoljak/tankoljunk? vagy ez szinte kivédhetetlen? mert szép és jó a "vállanunk garanciát és el is mondjuk, hogy hogyan kéne csinálni a tankolást, de..."

azt tudom, hogy a használt motoroknál nem annyira ajánlatos a tisztítófolyadék használata, mert feloldja az eddig lerakódott és "jótékony" tömítést okozó koszt, de az ilyen felújított rendszernél érdemes-e használni ilyeneket?

üdv,
Greco
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16533 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 19:29:23 »

Kéne hozzá gyári szerszám.


Harapó fogó+csavarhúzó
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16534 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 19:41:58 »

Azt mondták,hogy rossz üzemanyagot tankoltam folyton úgy-hogy ennyi,pedig kuton tankolok folyton és ha tudom meg is szüröm,

Nem hinném, h ezt ennyivel el lehet intézni. Főleg azért mert a szivattyú is fel lett újítva. Számlát nem kértél gondolom?!  Eddig is úgy gondoltam, h nem kell felújított porlasztó de most már még inkább. Ez már a nemtom hanyadik aminél gond van aztán lehet vitázni idegeskedni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16535 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 20:37:39 »

Nem hinném, h ezt ennyivel el lehet intézni. Főleg azért mert a szivattyú is fel lett újítva. Számlát nem kértél gondolom?!  Eddig is úgy gondoltam, h nem kell felújított porlasztó de most már még inkább. Ez már a nemtom hanyadik aminél gond van aztán lehet vitázni idegeskedni.
Elósem fordult volna,hogy én a cserét számla nélkül csináltatom sót a szerelőm egyből adta is .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #16536 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 20:46:59 »

Nem hinném, h ezt ennyivel el lehet intézni. Főleg azért mert a szivattyú is fel lett újítva. Számlát nem kértél gondolom?!  Eddig is úgy gondoltam, h nem kell felújított porlasztó de most már még inkább. Ez már a nemtom hanyadik aminél gond van aztán lehet vitázni idegeskedni.

Sziasztok nincs baj a felújítással csak az a baj hogy nagyon sok cég nagyot akar szakítani és nem kicserélik az alkatrészeket benne hanem csak meg kokányolják úgyanis az injektorokban egy golyó és egy fészek van és azt szokták csinálni hogy a fészket felmarják csak azal együtt a kopásálló réteget is lemarják és így jó de csak egy darabig pár ezer kilométerig aztán mehetsz visza de úgy se fogják elismerni hogy ők csinálták meg szarúl. én tudok egy jó szakit Cegléden őt tudom ajánlani egy kicsit drágább mint a többi de jól megcsinálja. http://vallalkozasok.eu/c/32 ha valakit érdekel.
Naplózva
bubigabi
Vendég
« Új hozzászólás #16537 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:50:06 »

Sziasztok,

holnap megyek a verdáért ami átesett 4 porlasztócsúcs-cserén és 1 nagynyomású felújításon. egyik szemem nevet, mert végre -talán (!)- rendben lesz a kocsi, a másik szemem több könnycsatornából is könnyezik: az egyik, hogy az off autom árát adom oda holnap reggel, a másik, hogy bár garanciát vállalnak, de nem vagyok egyáltalán biztos abban, hogy maradéktalanul be is tartják. Értem itt azalatt, hogy ha mégis valami gond volna akkor nem-e fogják ráfogni az üzemanyagra, illetve a tankolásra, hogy azzal van/volt a gond...
van -e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? itt direkt általánosságban kérdezem. vannak erre praktikák, okosságok, hogy hogyan tankoljak/tankoljunk? vagy ez szinte kivédhetetlen? mert szép és jó a "vállanunk garanciát és el is mondjuk, hogy hogyan kéne csinálni a tankolást, de..."

azt tudom, hogy a használt motoroknál nem annyira ajánlatos a tisztítófolyadék használata, mert feloldja az eddig lerakódott és "jótékony" tömítést okozó koszt, de az ilyen felújított rendszernél érdemes-e használni ilyeneket?

üdv,
Greco
Naplózva
bubigabi
Vendég
« Új hozzászólás #16538 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 21:55:35 »



Szia!

Én egy tankhoz 2dl Stihl olajat teszek és eddig úgy néz ki bevált csendesebb és alapjárat is sokkal stabilabb mint előtte volt.
Nem mondom, hogy ez a tuti de én màs tipusoknál is használtam és sem porlasztó sem szivattyú gond nem fordult elő.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16539 Dátum: 2012.03.13 kedd, 07:53:44 »

Szia!

Én egy tankhoz 2dl Stihl olajat teszek és eddig úgy néz ki bevált csendesebb és alapjárat is sokkal stabilabb mint előtte volt.
Nem mondom, hogy ez a tuti de én màs tipusoknál is használtam és sem porlasztó sem szivattyú gond nem fordult elő.

Ezt én is csináltam csak 1 decivel. Egészen addig amíg kezdett nem tetszeni a hangja... De lehet nincs összefüggés.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16540 Dátum: 2012.03.13 kedd, 09:47:14 »

Nem hinném, h ezt ennyivel el lehet intézni. Főleg azért mert a szivattyú is fel lett újítva. Számlát nem kértél gondolom?!  Eddig is úgy gondoltam, h nem kell felújított porlasztó de most már még inkább. Ez már a nemtom hanyadik aminél gond van aztán lehet vitázni idegeskedni.

Hát van benne igazság,de mi a biztosíték,hogy a gyárival többet megy?Mert már abban sem bízom.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16541 Dátum: 2012.03.13 kedd, 09:59:00 »



Én folyamatosan raktam bele ezt az üzemanyag tisztítót,lehet többet rontott mint,hogy használt volna?
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16542 Dátum: 2012.03.13 kedd, 10:10:26 »

Sziasztok!
szervízben voltam Kecskeméten, és gyorsan leverték a megszokott vigyort az arcomról!
Nehezen indult a gép, 500 ig felpörög és berreg és csak berreg , néha meg leáll!
probléma:
 1,    2. henger befecskendezője szükséges
 2,    Féltengely és belső csukló cseréje szükséges

wáwwwáááááwwáwááááááááááááááááá

Bontott fiatal kevés km ment mondeot keresnék amiből be tudom szerezni az alkatrészek mert sajnos a gyári az 500 körül állna meg munkadíjjal együtt!
várom a jelentkezőket Cheesy

Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16543 Dátum: 2012.03.13 kedd, 10:14:13 »

Sziasztok!
szervízben voltam Kecskeméten, és gyorsan leverték a megszokott vigyort az arcomról!
Nehezen indult a gép, 500 ig felpörög és berreg és csak berreg , néha meg leáll!
probléma:
 1,    2. henger befecskendezője szükséges
 2,    Féltengely és belső csukló cseréje szükséges

wáwwwáááááwwáwááááááááááááááááá

Bontott fiatal kevés km ment mondeot keresnék amiből be tudom szerezni az alkatrészek mert sajnos a gyári az 500 körül állna meg munkadíjjal együtt!
várom a jelentkezőket Cheesy

Sky
Motorcraft-ot keresd meg pü-ben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16544 Dátum: 2012.03.13 kedd, 10:27:55 »

oksa köszönöm!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16545 Dátum: 2012.03.13 kedd, 11:17:58 »



Ha nem mosod ki a tankot,a cseréid után visszaeshetsz ugyan oda.
Már én is megbántam,hogy nem mostam ki akkor.
Naplózva
greco
Vendég
« Új hozzászólás #16546 Dátum: 2012.03.13 kedd, 11:50:31 »

Én folyamatosan raktam bele ezt az üzemanyag tisztítót,lehet többet rontott mint,hogy használt volna?

hali,

én is pakoltam bele szorgalmasan a tisztítót. aztán kiderült, hogy mivel 7-8 éves autónál már nyilvánvalóan vannak lerakódások, azokat nyilvánvalóan feloldja és több kárt csinál mint hasznot Sad

pcsucs csere lett a vége. na nem mondom hogy az adalékoktól, mert az kizárt dolog (mert nem tudom), de, hogy hamarabb előjöttek a bajok az szinte 100%.

úgyhogy én beállok a " nem hiszek az adalékok jótékony hatásában" táborba Smiley
De ez az én véleményem..nyílván

Üdv,
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16547 Dátum: 2012.03.13 kedd, 12:20:57 »

Egyre több helyen olvasom,hogy néhány autóba nem a bele való csúcs van rakva,
az lenne a kérdésem,hogyan lehet ezt kideríteni mert nekem elég gyakran meghalnak.
lehet ennek köze hozzá?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16548 Dátum: 2012.03.13 kedd, 12:28:53 »

én is pakoltam bele szorgalmasan a tisztítót. aztán kiderült, hogy mivel 7-8 éves autónál már nyilvánvalóan vannak lerakódások, azokat nyilvánvalóan feloldja és több kárt csinál mint hasznot Sad

pcsucs csere lett a vége. na nem mondom hogy az adalékoktól, mert az kizárt dolog (mert nem tudom), de, hogy hamarabb előjöttek a bajok az szinte 100%.

úgyhogy én beállok a " nem hiszek az adalékok jótékony hatásában" táborba Smiley
De ez az én véleményem..nyílván

Én a nem adalékolók táborát erősítem, de azt még én sem hiszem, hogy az adalékolás gyorsítja a pcsúcs tönkremenetelét. Ha le is old ezt-azt, azok nem nagy darabokban vannak, és nem is olyan kemények, hogy bármit is tönkretegyenek. Inkább feloldja... az meg nem baj.
Szerintem kárt nem csinálhat. Hasznot meg igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16549 Dátum: 2012.03.13 kedd, 13:03:37 »

Ha nem mosod ki a tankot,a cseréid után visszaeshetsz ugyan oda.
Már én is megbántam,hogy nem mostam ki akkor.

Én is úgy tudom ki kell mosni. Csak azt nem értem a 2 mikronos szűrőn hogy jutna át a dzsuva?!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 324 325 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 337 338 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.