Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:50:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652145 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16400 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 11:09:22 »

hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750  Huh?
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
Igen,sorry  én a 2.0 alapjáratára gondoltam....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16401 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 15:56:05 »

Milyen szinü füstöd volt?Huh?
Fehér???fekete???
Izzitók rendben vannak?Huh?
Üdv

Fehér volt a füst
egészen addig amíg hozzá nem nyúltak a komjúterhez SEMMI baja nem volt pöccre indult -17°C-ban is!!

most meg kopog mint egy előtöltéses adagolós kis fordulaton terhelésnél
gyorsításnál is van egy tartomány ahol hörgősebb a motor hangja aztán kisimul, ott ahol korábban elkezdett húzni a motor
szóval semmi sem mutatja, hogy jó lenne az összhang

a hiba oka tuti 1000000% A PROGRAMBAN VAN
Naplózva
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16402 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 15:59:59 »

hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750  Huh?
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
a programmal kapcsolatban nem tudom milyen választási lehetőség volt (amennyit láttam talán 2 fajta (még szerencse, hogy mondtam be akarok menni mikor csinálják először))

lehet, hogy magas a fordulatszámnak a 950, de ahhoz voltam hozzászokva és most sem sokkal másabb az alapjárat, de amikor bajság volt a 2. rövid vonalig ment a mutató az meg 750
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16403 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 16:04:08 »

Üdv Mindenkinek!

augusztus óta van egy 2006-os 2,2-es dízelem
felbuzdulva az utólagos tempomat beszerelhetőségén, mivel a pedáloknál meg voltak a szükséges kábelek belevágtam a beszerelésbe

a mechanikus részen hamar túl lettem (kormány, pedálkapcsolók)
elvittem a helyi szervizbe a programozás érdekében, ahol sokadik nekifutásra sikerült csak a programot feltölteni (hol a computer, hol a PC nem bírta)
próbaúton kiderült a tempomat továbbra sem funkcionál semmit se

de már akkor is feltűnt, hogy alacsony fordulaton terhelésnél kopogós lett a motor hangja!!! Angry
szervizbe abban maradtunk, hogy mivel valószínűleg még valamilyen kábel hiányozhat így holnap viszem majd vissza a kocsit
azóta újra alánéztem a műszerfalnak és valóban az itt fellelhető leírások alapján hiányzik a biztosítékoknál egy kábel a C32 csatlakozóból (az aljzatban benne van)
C36 csatlakozót nem is találtam, a pedálkapcsoló kábelek a nagy kábel kötegbe futnak tovább legalábbis amennyit láttam belőle

a szerviz elhagyása után a kopogáson kívül mást nem tapasztaltam amíg le nem tettem a kocsit a parkolóba és 3 óra múlva újra menni akartam vele
ekkor jött életem legborzasztóbb élménye kocsival
az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett
a gázpedálra pedig egyáltalán nem reagált sehogy sem!!!
többszöri indítás és akku saru levétel után sem változott a helyzet, így amíg a segítségre vártam, hogy újra szervizbe vigyem a kocsit kiálltam ezzel a motorfordulattal a parkolóból
tolatás majd előre 1-es ekkor a pedál ismét felvette a szolgálatot, és utána mintha mi sem történt volna a kopogáson kívül újra használhattam a kocsit
azóta is hosszabb pihenés (2-3óra) után általában jelentkezik a pedál sztrájkja de ez 5-10 másodperc alatt elmúlik jelenleg nyomkodás és sebességbe rakás közben

amitől leginkább félek, hogy holnap a szervizben se tempomatom nem lesz, és még a jelenlegi állapotok sem fognak megszűnni

ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok 
(persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
Szerintem vidd vissza, hogy rakják rá a 2.2-es programját vissza. (ez persze érdekes, mert az IDS automatikusan választja az sw-t az ecuhöz, így lehet, hogy nem alvázszám azonos ecu-d van, chippelt sw volt rajta).
A gázpedál reakció hiánya azt jelenti, hogy az ecu úgy gondolja, a motor nem érte még el az alapjárati fordulatszámot. Viszont ha 750 az alapjáratod, ami a 2.0-s meleg alapjárata (5 fok felett) akkor az már elvileg elég a motor normál üzeméhez. Ebből az jön ki, hogy nem jó a rátöltött program.

Tempomat ügyben keig. infó a fórumos anyagokhoz, hogy a diesel utólagos tempomatositása (by Zoleex) anyag csatlakozóval ellátott pedálköteggel szerelt tddi-re vonatkozik, a TDCi-kben nem volt ilyen verzió. Ezekben a pedálkapcsolók vezetékelés közvetlenül megy a kábelkötegbe.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16404 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 16:28:16 »

Szerintem vidd vissza, hogy rakják rá a 2.2-es programját vissza. (ez persze érdekes, mert az IDS automatikusan választja az sw-t az ecuhöz, így lehet, hogy nem alvázszám azonos ecu-d van, chippelt sw volt rajta).
A gázpedál reakció hiánya azt jelenti, hogy az ecu úgy gondolja, a motor nem érte még el az alapjárati fordulatszámot. Viszont ha 750 az alapjáratod, ami a 2.0-s meleg alapjárata (5 fok felett) akkor az már elvileg elég a motor normál üzeméhez. Ebből az jön ki, hogy nem jó a rátöltött program.

Tempomat ügyben keig. infó a fórumos anyagokhoz, hogy a diesel utólagos tempomatositása (by Zoleex) anyag csatlakozóval ellátott pedálköteggel szerelt tddi-re vonatkozik, a TDCi-kben nem volt ilyen verzió. Ezekben a pedálkapcsolók vezetékelés közvetlenül megy a kábelkötegbe.

az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi

most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt

annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis  Undecided
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16405 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 16:37:13 »

Szerintem meg vidd egy rendes szervízbe, és a kocsit meg ne használd, mert még tönkremegy valami. A tanulási folyamat az persze létező dolog, de észre sem lehet venni a különbséget.

az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi

most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt

annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis  Undecided

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16406 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 16:38:39 »

az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi

most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt

annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis  Undecided

ha jössz pestre, kérdezd meg Vik-et, meg tudja-e nézni. Auto Fort, könyves kálmán krt, Lurdy házzal szemben.
Tanulni tanul az ecu, de az nem okoz lyen drasztikus változásokat.
A gázreakció hiánya egyértelmű problémára utal, azt nem fogja megszűntetni a tanulás. A gázreakció hiánya lehet üzemanyag oldali gond is és szoftveres probléma is. A 2.0 tdci nél volt olyan, hogy a vélhetően túl alacsonyra programozott indítási üzemanyag nyomás miatt, a porlasztók életének végefelé már nem érte el egyből a motor az alapjáratot, ezt is az általad is leírt gázreakció hiány okozta (de okozhatja a jelenséget nem belevaló porlasztó is).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16407 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 17:42:22 »

Szerintem meg vidd egy rendes szervízbe, és a kocsit meg ne használd, mert még tönkremegy valami. A tanulási folyamat az persze létező dolog, de észre sem lehet venni a különbséget.

sajnos egy másik rendes Ford szervizben is az IDS fogja a programot választani nagy valószínűséggel automatikusan
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16408 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 17:45:46 »

Igen az IDS. És lehet hogy automatikusan választja, lehet hogy nem.
De egy FORD szervizben, ahol egy egyértelműen rossz autóra azt mondják, hogy várd végig a tanulási folyamatot ott baj van.

sajnos egy másik rendes Ford szervizben is az IDS fogja a programot választani nagy valószínűséggel automatikusan
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16409 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 17:51:10 »

ha jössz pestre, kérdezd meg Vik-et, meg tudja-e nézni. Auto Fort, könyves kálmán krt, Lurdy házzal szemben.
Tanulni tanul az ecu, de az nem okoz lyen drasztikus változásokat.
A gázreakció hiánya egyértelmű problémára utal, azt nem fogja megszűntetni a tanulás. A gázreakció hiánya lehet üzemanyag oldali gond is és szoftveres probléma is. A 2.0 tdci nél volt olyan, hogy a vélhetően túl alacsonyra programozott indítási üzemanyag nyomás miatt, a porlasztók életének végefelé már nem érte el egyből a motor az alapjáratot, ezt is az általad is leírt gázreakció hiány okozta (de okozhatja a jelenséget nem belevaló porlasztó is).

elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan

itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött

hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16410 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:29:00 »

elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan

itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött

hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Ha csak Isaszegig kell menned, akkor onnan már Pest (Vik) nincs olyan nagyon messze! Megérné elvinned oda inkább és megkérned, hogy csinálja meg normálisan ha valami nem az igazi még! Felrakja a gyári szoftvert és lehet a tempomatodat is kijavítja és akkor 100% hogy működni fog!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16411 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:37:01 »

elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan

itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött

hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
szerintem is vidd fel vik-hez, a debreceniek sosincsenek a helyzet magaslatán. amikor én voltam náluk, a diagosnak én mutattam meg, hogy hol a csati, mert nem tudta wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16412 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:45:02 »

szerintem is vidd fel vik-hez, a debreceniek sosincsenek a helyzet magaslatán. amikor én voltam náluk, a diagosnak én mutattam meg, hogy hol a csati, mert nem tudta wow1
tudnátok egy vik  telefonszámot küldeni ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16413 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:49:33 »

tudnátok egy vik  telefonszámot küldeni ?
ment pü! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16414 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:58:28 »

Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!

Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16415 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 18:59:31 »

Vissza sem megy?

Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!

Sky
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16416 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 19:11:44 »

Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!

Sky
fékolaj-óvatosan fecskendővel a menet tövébe.és oda-vissza-oda-vissza.....aztán már kinn is van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16417 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 19:23:35 »

fékolaj-óvatosan fecskendővel a menet tövébe.és oda-vissza-oda-vissza.....aztán már kinn is van.

megcsináltuk ment is 5x körbement és egyszer csak pakk se ide se oda!
úgy álltunk neki hogy talán 1 kijön , 3 sikerült 1 bent maradt!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16418 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 19:32:54 »

megcsináltuk ment is 5x körbement és egyszer csak pakk se ide se oda!
úgy álltunk neki hogy talán 1 kijön , 3 sikerült 1 bent maradt!
Ha már bármennyit jött kifele, akkor csak!!!!! befele próbáld újra, mert kifele bele fog törni...és az cumi...csavarlazítót neki, bőségesen, majd ha befele megindult akkor türelemmel újra lassan ki, mikor kezded érezni, hogy szorulna, újra be...csak így jön ki, ha sietteted beletörik  szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #16419 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 20:09:12 »

elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan

itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött

hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Szia! Bocs de nem olvastam az előzményeket de nekem akkor volt ilyen hibám amikor felraktam a Debrecenben vásárolt generátort,igaz melegen egyáltalán nem indult meg kellett várni amíg ki hűl.Ha nem tudod Pestre bevinni próbálkozz Józsán Nagy Pistánál nekem sokat segített,igaz telefonon.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16420 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 20:54:28 »

robroy007!

Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.08 csütörtök, 20:56:12 írta Bunyek » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16421 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 23:20:58 »

robroy007!

Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..
mert az IDS automatikusan tolná rá az új sw-t, ha a szervizes nem lövi ki ezt az opciót.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16422 Dátum: 2012.03.09 péntek, 07:12:24 »

robroy007!

Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..

rátették a pc-t és go nem néztek semmit a progi meg írta, hogy tempomat telepítés vagy valami hasonló, elég sokáig tolta felfelé a programot és ugye sokszor gyújtás le vissza
szóval pontosan nem tudom mit babráltak de szerintem ezzel legalább ők is így vannak
 
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #16423 Dátum: 2012.03.09 péntek, 09:29:32 »



Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!

Sky

Nekem is hasonló problémám volt a télen egyik gyertya megállt félúton, se ki se be:( Én gyöngyösön találtam egy gépműhelyt ahol vállalják a beleszakadt izzítógyertya kivételét hengerfej leszerelés nélkül! Én elmentem hozzájuk, de szerencsére nem szakadt bele ki bírtuk szenvedni azt az egy darabot.



Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16424 Dátum: 2012.03.09 péntek, 16:05:33 »

Sziasztok!

Mitől lehet, hogy ha bemelegszik az autó alapjáraton rángat és egy pillanatra leesik a fordulat a rángatással egyidejűleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16425 Dátum: 2012.03.09 péntek, 18:29:03 »

rátették a pc-t és go nem néztek semmit a progi meg írta, hogy tempomat telepítés vagy valami hasonló, elég sokáig tolta felfelé a programot és ugye sokszor gyújtás le vissza
szóval pontosan nem tudom mit babráltak de szerintem ezzel legalább ők is így vannak
 
100% hogy sw-t frissített a cucc!Lehet,hogy az van amit Bunyek kérdezett....Progiztasd fel a csúcsokat a saját kalibrációs kódjaival újra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16426 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:47:27 »

Sziasztok!

Mitől lehet, hogy ha bemelegszik az autó alapjáraton rángat és egy pillanatra leesik a fordulat a rángatással egyidejűleg?
Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16427 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:22:38 »

Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.

Köszi megpróbálom,de az nem lehet hogy a csúcsok szarakodnak,mert onnan lehet hallani furcsa zizegést,mikor leesik az alapjárat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16428 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:26:27 »

Köszi megpróbálom,de az nem lehet hogy a csúcsok szarakodnak,mert onnan lehet hallani furcsa zizegést,mikor leesik az alapjárat?
Ha az rosszalkodik az terhelésnél levált.Azért poharaztasd meg kiindulásnak jó lesz,hogy milyen állapotban lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #16429 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:50:19 »

ment pü! Wink

Szia! Én is elkérhetném Vik tel.számát? Szeretnék hozzá én is bejelentkezni.
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #16430 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:32:01 »

EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16431 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:33:02 »

EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Igen a MIL lámpa.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16432 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:15:34 »

EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Az kigyullad mindig ha kivan ütve egy bizonyos idő után újra előjön.Ez természetes a face lift utáni autóknál.Ha az izzító jel kigyullad akkor lehet izgulni mert az nem jó jel.Ekkor sokrétü lehet a hiba és a fizetség is magasra rúghat a bajtól függően.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #16433 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:30:37 »

Köszi a gyors válaszokat.Megnyugtattatok.Időközben sikerült a pc-vel összekötni és kideríteni a hibakódot,és tényleg az volt a gont (p0401).Kíváncsi vagyok meddig húzza Cheesy
Köszi még 1x.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16434 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:05:14 »

EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Az EGR dugózás az EUroIV-es motoroknál p0401-et dob. Először csak egy DTC (ez még nem fog látszódnia  műszerfalon) ha másodjára is dobja akkor lesz belőle MIL azaz látni fogod a műszerfalon is a hibajelzést. Hatása semmi, max zavaró a narancssárga lámpa. Vegyél egy pár dolláros codescannert az ebayen pl és töröld magadnak.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Diagnosztika_mit_mivel
Naplózva
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #16435 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:22:24 »

ment pü! Wink

Köszönöm alf!!!  worship
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
SzabiV8
Vendég
« Új hozzászólás #16436 Dátum: 2012.03.10 szombat, 12:26:39 »

Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is. falbav

Köszönöm a segítséget előre is! worship
Naplózva
greco
Vendég
« Új hozzászólás #16437 Dátum: 2012.03.10 szombat, 12:55:49 »

Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is. falbav

Köszönöm a segítséget előre is! worship

hali,

ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 12:57:38 írta greco » Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16438 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:29:23 »

Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.

Le van dugózva,és ki is lett tisztítva és még is rángat.Most kapta egy új infót,hogy fel kell illeszteni a csúcsokat.Ez létezik mert már egy vagyont költök rá?
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16439 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:33:11 »

hali,

ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?


Nekem sok ismerősöm pesten csináltatta az MP dieselnél és nem volt velük gond,ja és garanciát is adnak rá!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16440 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:47:53 »

Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is. falbav

Köszönöm a segítséget előre is! worship
Ha hidegindításnál egyenetlen motorjárás ÉS 750 alatti fordulatszám ÉS hiányzó gázpedál reakció van, akkor az vagy a porlasztók gondja vagy szoftveres hiba. Első lépésben érdemes frissíttetni a motorvezérlés szoftverét, mert emelt a ford az indítási üzemanyag nyomáson, hátha attól rendbe jön.
Ha nem, akkor valószínűleg a felújításnál elrontottak valamit.
- nem a motorhoz való porlasztók kerültek bele
- nem kaptak új kalibrációs kódot
- nem jól lettek felprogramozva a kódok az IDM(ECU)-be (ezt írtad, hogy eldobja, de szerintem ez nem igaz, csak a facelift előtti, IDM-es porlasztó vezérlésnél a kalibrációs kódok még gyári IDS géppel is csak írhatók, nem olvashatók!)

Az egyenletes sebességnél jelentkező rángatás EGR hiba és/vagy elkoszolódott EGR/szívósor szokott lenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16441 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:52:13 »

Le van dugózva,és ki is lett tisztítva és még is rángat.Most kapta egy új infót,hogy fel kell illeszteni a csúcsokat.Ez létezik mert már egy vagyont költök rá?
Felkell programoznod ezekszerint újra a csúcsokat ilyen van létezik.Nemtudom mivel dugóztad le de olyan is lehet,hogy átég a lemz amivel dugóztad.Azért még poharaztasd meg is a csúcsokat milyen állapotban vannak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16442 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:44:09 »

Felkell programoznod ezekszerint újra a csúcsokat ilyen van létezik.Nemtudom mivel dugóztad le de olyan is lehet,hogy átég a lemz amivel dugóztad.Azért még poharaztasd meg is a csúcsokat milyen állapotban vannak.

A csúcsokban kb.5000km van remélem nem az a hiba oka,azért köszönöm a segítséget,hétfőn kiderül minden.
Naplózva
greco
Vendég
« Új hozzászólás #16443 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:50:47 »

Nekem sok ismerősöm pesten csináltatta az MP dieselnél és nem volt velük gond,ja és garanciát is adnak rá!

Nekem is ők csinálják jelenleg  Wink remélem én is pozitív tapasztalatokkal jövök el tőlük Smiley
Naplózva
SzabiV8
Vendég
« Új hozzászólás #16444 Dátum: 2012.03.10 szombat, 16:48:54 »

hali,

ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?


A autót lényegében itt helyben szedték szét és Mezőmegyer-re vitték a porlsztókat pcs. felújításra,majd visszakerült,közben beleraktak egy másik nagynyomásút,összerakták és ilyen lett. Belett kódolva már többször is, majd újra kivették a porlasztókat, bemérték stb... azzal minden okés volt,összerakták,bekódolták és ugyanolyan.
Naplózva
SzabiV8
Vendég
« Új hozzászólás #16445 Dátum: 2012.03.10 szombat, 17:02:11 »

Ha hidegindításnál egyenetlen motorjárás ÉS 750 alatti fordulatszám ÉS hiányzó gázpedál reakció van, akkor az vagy a porlasztók gondja vagy szoftveres hiba. Első lépésben érdemes frissíttetni a motorvezérlés szoftverét, mert emelt a ford az indítási üzemanyag nyomáson, hátha attól rendbe jön.
Ha nem, akkor valószínűleg a felújításnál elrontottak valamit.
- nem a motorhoz való porlasztók kerültek bele
- nem kaptak új kalibrációs kódot
- nem jól lettek felprogramozva a kódok az IDM(ECU)-be (ezt írtad, hogy eldobja, de szerintem ez nem igaz, csak a facelift előtti, IDM-es porlasztó vezérlésnél a kalibrációs kódok még gyári IDS géppel is csak írhatók, nem olvashatók!)

Az egyenletes sebességnél jelentkező rángatás EGR hiba és/vagy elkoszolódott EGR/szívósor szokott lenni.


A porlasztókat kivették újra,bemérték stb..de azt mondták hogy az jó, a szoftveres hibára ők is gondoltak, az EGR szelepet is kitisztították már.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16446 Dátum: 2012.03.10 szombat, 17:35:45 »

Sziasztok.Ma ki cseréltem az EGR szelepemet ki tisztítottam a szívósort.De azt nem tudom,hogy a motoron a szívósort amire van csavarozva a szívósor azt,hogy lehetett volna ki takarítani.Egy rongyal ki törölgettem de szerintem az nem elég.Le cseréltem szervó olajat is ami tiszta retek volt.És nem sokára csúcs csere aztán taps taps taps
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16447 Dátum: 2012.03.10 szombat, 17:44:43 »

Sziasztok.Ma ki cseréltem az EGR szelepemet ki tisztítottam a szívósort.De azt nem tudom,hogy a motoron a szívósort amire van csavarozva a szívósor azt,hogy lehetett volna ki takarítani.Egy rongyal ki törölgettem de szerintem az nem elég.Le cseréltem szervó olajat is ami tiszta retek volt.És nem sokára csúcs csere aztán taps taps taps

A blokkon a szívósor nyílásaira gondolsz? Azzal nem tudsz mást tenni, és a ronggyal is "óvatjával", nehogy bekerüljön valami nem odavaló anyag a blokkba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16448 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:04:42 »

Az én termosztátom is rendetlenkedett. Vettem gyárit, az Alf kicserélte, de nagyjából ugyanaz a helyzet. Még most is visszahűl a motor.
Megnéztem hideg motorral indulva, a mutató épphogy elérte az első vonalat, és a hűtő már meleg, meg a cső is, ami a termosztátról jön.
Ennek szerintem hidegnek kellene lennie...
Jó lenne kifőzni a régit, de sajnos nincs olyan hőmérőm, ami 100 fokig tud mérni. Megnézném, mikor nyit ki.
Ha a főköri (is) rossz, akkor sem kéne meleg víznek lennie a hűtőre menő csövön... jól gondolom?

HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 18:06:51 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16449 Dátum: 2012.03.10 szombat, 18:28:17 »

Az én termosztátom is rendetlenkedett. Vettem gyárit, az Alf kicserélte, de nagyjából ugyanaz a helyzet. Még most is visszahűl a motor.
Megnéztem hideg motorral indulva, a mutató épphogy elérte az első vonalat, és a hűtő már meleg, meg a cső is, ami a termosztátról jön.
Ennek szerintem hidegnek kellene lennie...
Jó lenne kifőzni a régit, de sajnos nincs olyan hőmérőm, ami 100 fokig tud mérni. Megnézném, mikor nyit ki.
Ha a főköri (is) rossz, akkor sem kéne meleg víznek lennie a hűtőre menő csövön... jól gondolom?

HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.