Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:37:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
325
326
327
328
329
330
331
[
332
]
333
334
335
336
337
338
339
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656004 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16550 Dátum:
2012.03.13 kedd, 13:32:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.13 kedd, 12:28:53
Én a nem adalékolók táborát erősítem, de azt még én sem hiszem, hogy az adalékolás gyorsítja a pcsúcs tönkremenetelét. Ha le is old ezt-azt, azok nem nagy darabokban vannak, és nem is olyan kemények, hogy bármit is tönkretegyenek. Inkább feloldja... az meg nem baj.
Szerintem kárt nem csinálhat. Hasznot meg igen.
az adalékok amik feloldják a lerakódást, azaz az eddigi "jótékony" tömítést" is feloldják. na most ezt nem én hanem tőlem jobban hozzáértők mondták, mint pl Vik. és én is egyetértek. Ez a kocsi ami nálam van jó volt 8000km-ig. persze biztosan vannak kivételek itt is.
nem azt mondtam hogy a pcsucsok hamarabb tönkrementek ettől... sőt. én pont azt mondom hogy eleve ..arok voltak, de az adalék feloldotta azt a "tömítést" amitől még éppen opimálisan mentek...
új autónál hasznot csinál, igen, mert nem oldja fel azt a sok szennnyeződést ami egy 5-6-7 évesnél lerakódik... idéztem most Vik-et...
lehet most itt vitakozni, de az én tapasztalatom pont az volt, hogy oktoberben 2x4000 L-hez adagoható szuflát hozzáadtam és jöttek a gondok... januárban voltam Viknél és nem biztatott meg sem szóban , sem a computeres mérés alapján...persze előtte nem voltgond, sem nem leállás, sem nem izziítójel villogás...
Naplózva
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16551 Dátum:
2012.03.13 kedd, 13:41:23 »
Idézetet írta: greco - 2012.03.13 kedd, 13:32:21
az adalékok amik feloldják a lerakódást, azaz az eddigi "jótékony" tömítést" is feloldják. na most ezt nem én hanem tőlem jobban hozzáértők mondták, mint pl Vik. és én is egyetértek. Ez a kocsi ami nálam van jó volt 8000km-ig. persze biztosan vannak kivételek itt is.
nem azt mondtam hogy a pcsucsok hamarabb tönkrementek ettől... sőt. én pont azt mondom hogy eleve ..arok voltak, de az adalék feloldotta azt a "tömítést" amitől még éppen opimálisan mentek...
új autónál hasznot csinál, igen, mert nem oldja fel azt a sok szennnyeződést ami egy 5-6-7 évesnél lerakódik... idéztem most Vik-et...
lehet most itt vitakozni, de az én tapasztalatom pont az volt, hogy oktoberben 2x4000 L-hez adagoható szuflát hozzáadtam és jöttek a gondok... januárban voltam Viknél és nem biztatott meg sem szóban , sem a computeres mérés alapján...persze előtte nem voltgond, sem nem leállás, sem nem izziítójel villogás...
ami még érdekes lehet , hogy ha jól tudom a gyári GO szűrő az 2 mikronos, az utángyártott meg 3-4 mikronos-vagy itt kezdődik.
akkor hol lehet a hiba? a 2-3 mikron közötti különbség nem "'csomókban "mérhető..szerintem.
a másik dolog amit itt a fórumon olvastam , hogy ha valami bekerül a rendszerbe akkor az nem ég el, hanem csak kör-forog a rendszerben, és ez vágja haza a pcsucsot... pl ezeket a szennyeződéseket engedi át a nem gyári GO szűrő...vagy tévedek?
Naplózva
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16552 Dátum:
2012.03.13 kedd, 13:48:11 »
Idézetet írta: mope86 - 2012.03.12 hétfő, 20:46:59
Sziasztok nincs baj a felújítással csak az a baj hogy nagyon sok cég nagyot akar szakítani és nem kicserélik az alkatrészeket benne hanem csak meg kokányolják úgyanis az injektorokban egy golyó és egy fészek van és azt szokták csinálni hogy a fészket felmarják csak azal együtt a kopásálló réteget is lemarják és így jó de csak egy darabig pár ezer kilométerig aztán mehetsz visza de úgy se fogják elismerni hogy ők csinálták meg ***úl. én tudok egy jó szakit Cegléden őt tudom ajánlani egy kicsit drágább mint a többi de jól megcsinálja.
http://vallalkozasok.eu/c/32
ha valakit érdekel.
Ezzel a ceglédi mesterrel nekem is jók a tapasztalataim!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16553 Dátum:
2012.03.13 kedd, 17:23:18 »
Hétvégén tankot mosok,de nem tudom,hogy otthon házilag még mit tudok kitakarítani
ha már szét van szedve!Esetleg jártas valaki ilyenben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16554 Dátum:
2012.03.13 kedd, 17:29:50 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.13 kedd, 17:23:18
Hétvégén tankot mosok,de nem tudom,hogy otthon házilag még mit tudok kitakarítani
ha már szét van szedve!Esetleg jártas valaki ilyenben?
Szívósor egr szelep maf szenzor
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sisti81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16555 Dátum:
2012.03.13 kedd, 17:37:59 »
Sziasztok mindenki
Hálás köszönet az infokért
Elkészült az autom 2 termosztát,egy vizpumpa és egy szervopumpa meg 5 liter fagyállomba keült 400euro plusz 20000 ft
A problémá a következö volt
a szervoszivattyu tengelye ami a vizpumpával találkozik mind a tengyely mind ahova kapcsolodik elnyirodott
bennt van az uj és csodálatosan müködik (vagy rendeltetés szerüen)
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16556 Dátum:
2012.03.13 kedd, 17:45:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.13 kedd, 17:29:50
Szívósor egr szelep maf szenzor
Bocs a tudatlanságomért,de ezt mivel tudom kitakarítani,illetve hogyan?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16557 Dátum:
2012.03.13 kedd, 18:43:30 »
Ma leszedtem a turbó szívócsövét.
Kösz Zsolti az ötletet, egy sima csavaros bilincset raktam vissza, így nyilván 2 perc volt a teljes turbó ellenőrzés. nem is tudom legutóbb miért töketlenkedtem az eredeti bilincs visszarakásával.
A turbóm tengelye a térben semerre nem mozdul el 0.5mm-nél többet.
Szóval szerintem pont olyan mint az új.
Viszont a szívó cső felé is folyt ki pici olaj. Az normális?
Idézetet írta: GiN - 2012.03.12 hétfő, 10:31:27
Gondolom azon már túl vagy, hogy turbónyomást mérj. Valszeg nem a levegő szökik. Stimmt?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16558 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:37:25 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.13 kedd, 17:45:06
Bocs a tudatlanságomért,de ezt mivel tudom kitakarítani,illetve hogyan?
Elsőre elég lesz a tanktakarítás
Ilyenkor úgy tudom az egész üzemanyagrendszert szokták mosni, csöveket is. A maf takarítás az megvan gyorsan, csak féktisztítóval kimosod. Esetleg alkoholos fültisztítóval de nagyon óvatosan!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
bubigabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16559 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:40:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.13 kedd, 07:53:44
Ezt én is csináltam csak 1 decivel. Egészen addig amíg kezdett nem tetszeni a hangja... De lehet nincs összefüggés.
Szia!
A nemtetszett a hangja alatt mit értessz pontosabban?
Nekem mintha szebben és kicsit csendesebben járna.
Más tipusoknál (Mercedes E270 CDI) nekem bevált 120000-434000km ig csak fékbetét szívósor és izzítógyertya na meg olaj+szűrők kellettek.
Már lehet, hogy bennem van a para mivel az autót nem régen vásároltam és mindenki a porlasztók cseréjének elrettentő árával és gyakoriságával riogat.
Esetleg tudsz valakit aki gyári Diagnosztikával hétvégén is meg tudná nézni az autót?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16560 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:48:04 »
Idézetet írta: bubigabi - 2012.03.13 kedd, 20:40:55
Szia!
A nemtetszett a hangja alatt mit értessz pontosabban?
Nekem mintha szebben és kicsit csendesebben járna.
Más tipusoknál (Mercedes E270 CDI) nekem bevált 120000-434000km ig csak fékbetét szívósor és izzítógyertya na meg olaj+szűrők kellettek.
Már lehet, hogy bennem van a para mivel az autót nem régen vásároltam és mindenki a porlasztók cseréjének elrettentő árával és gyakoriságával riogat.
Esetleg tudsz valakit aki gyári Diagnosztikával hétvégén is meg tudná nézni az autót?
Kopogós lett hidegen. Mondom nembiztos, h ettől, de előtte tettem bele stíl olajat. Többen mondták, h jó meg a 2t olaj is. De itt páran azt mondták,h nem jó. A hétvégi gyári diag az biztos nem fog menni. Amúgy merre laksz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16561 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:48:52 »
Milyen olajról van itten szó
Idézetet írta: bubigabi - 2012.03.13 kedd, 20:40:55
Szia!
A nemtetszett a hangja alatt mit értessz pontosabban?
Nekem mintha szebben és kicsit csendesebben járna.
Más tipusoknál (Mercedes E270 CDI) nekem bevált 120000-434000km ig csak fékbetét szívósor és izzítógyertya na meg olaj+szűrők kellettek.
Már lehet, hogy bennem van a para mivel az autót nem régen vásároltam és mindenki a porlasztók cseréjének elrettentő árával és gyakoriságával riogat.
Esetleg tudsz valakit aki gyári Diagnosztikával hétvégén is meg tudná nézni az autót?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
GO szűrő
«
Új hozzászólás #16562 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:10:59 »
Gyári=Bosch!?
Megvehetem a Bosch-t is ezek szerint?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16563 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:11:32 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.03.13 kedd, 21:10:59
Gyári=Bosch!?
Megvehetem a Bosch-t is ezek szerint?
meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16564 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:21:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.03.13 kedd, 21:10:59
Megvehetem a Bosch-t is ezek szerint?
De ha ragaszkodsz a drágábbhoz...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bubigabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16565 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:30:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.13 kedd, 20:48:04
Kopogós lett hidegen. Mondom nembiztos, h ettől, de előtte tettem bele stíl olajat. Többen mondták, h jó meg a 2t olaj is. De itt páran azt mondták,h nem jó. A hétvégi gyári diag az biztos nem fog menni. Amúgy merre laksz?
Hatvanban lakom. Nekem pont fordítva van Stihl olaj előtt én kopogósabbnak hallottam hidegen.
Hát nem tudom mi függ össze mivel
A diag miatt nagyon úgy tűnik szabit kell kivennem.
Naplózva
bubigabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16566 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:34:14 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.03.13 kedd, 20:48:52
Milyen olajról van itten szó
Stihl piros 2t olaj.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16567 Dátum:
2012.03.14 szerda, 01:28:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.13 kedd, 21:11:32
meg.
Ezt úgy értettem, hogy a fénykép a gyárit ábrázolja (tehát az is Bosch), és én olyat vennék, amin Bosch felirat van, de a Ford logó nincsen rajta.
Következtetésképpen a Ford logo nélküli Bosch is ugyan az, és teljesíti ugyan azt a normát, mint a gyári.
Egyetértünk?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16568 Dátum:
2012.03.14 szerda, 06:55:09 »
Idézetet írta: bubigabi - 2012.03.13 kedd, 21:34:14
Stihl piros 2t olaj.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem raknék az üzemanyagba TDCI esetén a gázolajon kivűl más olajat. Nem biztos, hogy használ a rendszernek. A rendszer kenését maga az üzemanyag végzi. Ezért kell feltölteni gázolajjal az új cserélendő üzemanyagszürőt, hogy ne menjen a szivattyú kenés nélkül. Tisztázatlan a kémiai folyamat. Nem tudjuk, hogyan viselkedik és alakul át a nagy nyomáson a Stihl 2T motor olaj. Ha netán kokszosodik a nagy nyomáson, akkor komoly károkat is okozhat a porlasztó csúcsokban. Tudomásom szerint a TDDI rendszernél alkalmazzák, ahol nincs ilyen nagy nomás. Végül is mindenki maga dönt arról mit tart helyesnek vagy nem.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.14 szerda, 15:15:34 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16569 Dátum:
2012.03.14 szerda, 07:53:39 »
Idézetet írta: László - 2012.03.14 szerda, 06:55:09
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem raknék az üzemanyagba TDCI esetén a gázolajon kivűl más olajat. Nem biztos, hogy használ a rendszernek.
A rendszer kenését maga az üzemanyag végzi.
Ezért kell feltölteni gázolajjal az új cserélendő üzemanyagszürőt, hogy ne menjen a szivattyú kenés nélkül. Tisztázatlan a kémiai folyamat. Nem tudjuk, hogyan viselkedik és alakul át a nagy nyomáson a Stihl 2T motor olaj. Ha netán koszosodik a nagy nyomáson, akkor komoly károkat is okozhat a porlasztó csúcsokban. Tudomásom szerint a TDDI rendszernél alkalmazzák, ahol nincs ilyen nagy nomás. Végül is mindenki maga dönt arról mit tart helyesnek vagy nem.
Tisztelettel László!
Pont ezért alkalmazzák..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16570 Dátum:
2012.03.14 szerda, 09:10:54 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 07:53:39
Pont ezért alkalmazzák..
Nem rég hoztam el felújításról 4db TDCi porlasztót, az ország egyik legjobb dízeles felújító helyéről, ott rákérdeztem, ennyit mondtak, hogy igazából alig lenne munkájuk, ha ezt mindenki használná...de ezt nem reklámozzák..
vajon miért...
Meg sokaknak macerának számít minden tankolásnál, még 1-2dl-t beleönteni a tankba...hát nekem nem.
Pedig 4 éve itt már megírták nekem, hogy egy bizonyos km elérése után dobhatom az adagolóm a kukába...
hát ezt a km-t már majdnem 100 ezerrel túlléptem, de köszöni az adagolóm, de tök hibátlanul teszi azóta is a dolgát, és nem tervezi elromlani..
és a porlasztók is a beszereléskor láttak utoljára napfényt, mert nem kellett bántani még sosem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16571 Dátum:
2012.03.14 szerda, 09:20:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.03.14 szerda, 01:28:19
Ezt úgy értettem, hogy a fénykép a gyárit ábrázolja (tehát az is Bosch), és én olyat vennék, amin Bosch felirat van, de a Ford logó nincsen rajta.
Következtetésképpen a Ford logo nélküli Bosch is ugyan az, és teljesíti ugyan azt a normát, mint a gyári.
Egyetértünk?
Aki dolgozott már multinál az tudja, hogy megy ez...legyárt 10 ezer ford logos lemezházast, majd átállnak a másik házra, amin nincs ford logo...épp amiből lehívás van azt gyártják, persze a többi részegység ugyanaz.
Miért gyártana 2 félét? Ha az egyik rosszabb minőség lenne akkor azzal vagy a saját, vagy a ford temékeket minősítené le.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16572 Dátum:
2012.03.14 szerda, 10:17:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 09:20:34
Aki dolgozott már multinál az tudja, hogy megy ez...legyárt 10 ezer ford logos lemezházast, majd átállnak a másik házra, amin nincs ford logo...épp amiből lehívás van azt gyártják, persze a többi részegység ugyanaz.
Miért gyártana 2 félét? Ha az egyik rosszabb minőség lenne akkor azzal vagy a saját, vagy a ford temékeket minősítené le.
Így gondolom én is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16573 Dátum:
2012.03.14 szerda, 11:47:40 »
Egr dugózással kapcsolatban kérdezek,
ha nincs kipufogó oldali tömitésem amit,
rárajzolnék a lemezlapra az nagy gond?
Vagy rá tudom anélkül is?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16574 Dátum:
2012.03.14 szerda, 12:45:12 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.14 szerda, 11:47:40
Egr dugózással kapcsolatban kérdezek,
ha nincs kipufogó oldali tömitésem amit,
rárajzolnék a lemezlapra az nagy gond?
Vagy rá tudom anélkül is?
rajzold körbe, mint USA-ban hullát
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nadotex
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16575 Dátum:
2012.03.14 szerda, 13:44:49 »
Idézetet írta: bubigabi - 2012.03.13 kedd, 21:34:14
Stihl piros 2t olaj.
Ha jól tudom a piros Stihl HP olaj ásványi, de létezik HP Super(részszintetikus), HP Ultra(szintetikus) 2T olaj is, melyik alkalmazható a TDCI rendszerekhez?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16576 Dátum:
2012.03.14 szerda, 14:48:19 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 07:53:39
Pont ezért alkalmazzák..
Tisztelt Fórumtárs!
Továbbra sem vagyok meggyőzve affelöl, hogy a TDCI-nek jót tesz a 2T motor olaj a gázolajhoz adagolva.
Azt tudom, hogy elég sok koléga használja akinek TDDI rendszerü a gépe, minden probléma nélkül. Nem mélyednék bele a két rendszer müködésének különbözöségébe, de a TDDI adagolós és alacsonyabb nyomáson üzemel, mint a közösnyomócsöves TDCI ahol a porlasztó végnyomás az 1600-1800 bart is elérheti. A hagyományos szivó dizeleknél is eredményesen használják a 2T olajat, de TDCI-nél kétségeim vannak. Ha ezzel kapcsolatban valakinek van konkrét gyakorlati tapasztalata és megosztja velem, azt szivesen veszem, és megköszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16577 Dátum:
2012.03.14 szerda, 14:54:27 »
Idézetet írta: László - 2012.03.14 szerda, 14:48:19
Tisztelt Fórumtárs!
Továbbra sem vagyok meggyőzve affelöl, hogy a TDCI-nek jót tesz a 2T motor olaj a gázolajhoz adagolva.
Azt tudom, hogy elég sok koléga használja akinek TDDI rendszerü a gépe, minden probléma nélkül. Nem mélyednék bele a két rendszer müködésének különbözöségébe, de a TDDI adagolós és alacsonyabb nyomáson üzemel, mint a közösnyomócsöves TDCI ahol a porlasztó végnyomás az 1600-1800 bart is elérheti. A hagyományos szivó dizeleknél is eredményesen használják a 2T olajat, de TDCI-nél kétségeim vannak. Ha ezzel kapcsolatban valakinek van konkrét gyakorlati tapasztalata és megosztja velem, azt szivesen veszem, és megköszönöm.
Tisztelettel László!
Ha nincs kenés, adjunk a pofájának..
ha máshogy nem, kétütemű motorolajjal..
Én túrok minden telitankhoz, mióta pcs-t cseréltem. De előzőleg számolt be Ervin is a tapasztalatairól. Bunyek is írt már róla.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: GO szűrő
«
Új hozzászólás #16578 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:06:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.03.14 szerda, 01:28:19
Ezt úgy értettem, hogy a fénykép a gyárit ábrázolja (tehát az is Bosch), és én olyat vennék, amin Bosch felirat van, de a Ford logó nincsen rajta.
Következtetésképpen a Ford logo nélküli Bosch is ugyan az, és teljesíti ugyan azt a normát, mint a gyári.
Egyetértünk?
Így van.De az összes utángyártott tudja a gyári normákat.2mikron,és golyós szelep.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16579 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:15:49 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.13 kedd, 17:23:18
Hétvégén tankot mosok,de nem tudom,hogy otthon házilag még mit tudok kitakarítani
ha már szét van szedve!Esetleg jártas valaki ilyenben?
Az üzemanyag csöveket is fujasd át kompresszorral.
A MAF szenzorra meg vigyázz, mert ha a két vékony szál elpattan benne akkor "sanyi"
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16580 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:32:09 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 14:54:27
Ha nincs kenés, adjunk a pofájának..
ha máshogy nem, kétütemű motorolajjal..
Én túrok minden telitankhoz, mióta pcs-t cseréltem. De előzőleg számolt be Ervin is a tapasztalatairól. Bunyek is írt már róla.
Kedves Fórumtárs!
Ha meg nem sértelek, tovább folytatnám. Ervinnek és Bunyeknak TDDI gépe van, és biztos, hogy az alkalmazott kenési módszer náluk bevált. Nem nagyon olvastam még, hogy TDCI esetén is alkalmazzák a 2T motor olajat adalékként a gázolajba. Mikor cseréltél porlasztót? Mekkora a futás teljesitmény, mióta adagolod az üzához a 2T motor olajat? Mi az észre vétel tapasztalat ez ügyben. Ha jól sejtem a porlasztó csúcsok közt is van, egy hangyányi eltérés.
Tapasztalat nélkül nem szivesen alkalmazok olyan megoldást, aminek nem ismerem a végkifejletét. Mindössze ezért értetlenkedek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16581 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:39:00 »
Idézetet írta: László - 2012.03.14 szerda, 15:32:09
Kedves Fórumtárs!
Ha meg nem sértelek, tovább folytatnám. Ervinnek és Bunyeknak TDDI gépe van, és biztos, hogy az alkalmazott kenési módszer náluk bevált. Nem nagyon olvastam még, hogy TDCI esetén is alkalmazzák a 2T motor olajat adalékként a gázolajba. Mikor cseréltél porlasztót? Mekkora a futás teljesitmény, mióta adagolod az üzához a 2T motor olajat? Mi az észre vétel tapasztalat ez ügyben. Ha jól sejtem a porlasztó csúcsok közt is van, egy hangyányi eltérés.
Tapasztalat nélkül nem szivesen alkalmazok olyan megoldást, aminek nem ismerem a végkifejletét. Mindössze ezért értetlenkedek.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Dehogy sértettél meg! 30k-t már mentem vele. Egyébként aláírásomban benne van minden infó.
Most egyébként felbuzdultam, és nem 1dl-t fogok tenni a ~60l-hez, hanem 2dl-t.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16582 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:48:43 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 15:39:00
Kedves László!
Dehogy sértettél meg! 30k-t már mentem vele. Egyébként aláírásomban benne van minden infó.
Most egyébként felbuzdultam, és nem 1dl-t fogok tenni a ~60l-hez, hanem 2dl-t.
Kedves GiN!
Ezek után elbizonytalanodtam. Lehet, hogy kipróbálom?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16583 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:50:51 »
Idézetet írta: László - 2012.03.14 szerda, 15:48:43
Kedves GiN!
Ezek után elbizonytalanodtam. Lehet, hogy kipróbálom?
Tisztelettel László!
Nehogy rám alapozz, nem szeretném, ha miattam lenne bármi baja a gépsárkányodnak. Viszont hátha felbukkannak egyéb tdci-2t felhasználók, akik már beletettek több száze. km-t..
Várjuk azok jelentkezését.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16584 Dátum:
2012.03.14 szerda, 15:57:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 15:50:51
Nehogy rám alapozz, nem szeretném, ha miattam lenne bármi baja a gépsárkányodnak. Viszont hátha felbukkannak egyéb tdci-2t felhasználók, akik már beletettek több száze. km-t..
Várjuk azok jelentkezését.
nekem is azt mondta a szerelőm hogy tegyek hozzá mindig 1 dl -t a másik meg azt mondta hogy meg ne próbáljam !
ezért még nem mertem , tehát én is várom a tapasztalatokat
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16585 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:12:45 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.14 szerda, 15:50:51
Nehogy rám alapozz, nem szeretném, ha miattam lenne bármi baja a gépsárkányodnak. Viszont hátha felbukkannak egyéb tdci-2t felhasználók, akik már beletettek több száze. km-t..
Várjuk azok jelentkezését.
Kedves GiN!
Köszönöm az őszinteséged. Én is erre a megoldásra gondoltam.
Remélem megszólalnak az esetleges vagy a notorius felhasználók
Mindent köszönök.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16586 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:12:58 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.14 szerda, 15:57:06
nekem is azt mondta a szerelőm hogy tegyek hozzá mindig 1 dl -t a másik meg azt mondta hogy meg ne próbáljam !
ezért még nem mertem , tehát én is várom a tapasztalatokat
Na akkor már tudod, hogy melyik akar belőled (is) megélni...az első szereti is csinálni és ért is hozzá, a másik abból indul ki, minél több rossz, annál jobban él..lehet hogy ért hozzá az is, ezért mondja, hogy ne...
Nekem ha TDCi-m lesz az is kapni fogja, és nem fogok abban sem csúcsot cserélni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16587 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:14:32 »
Mi van ha leöntöttem a generátort gázolajjal szűrőcsere közben?
Leesett róla a rongy és mire észrevettem már ráfolyt vagy 3cl. Telibe.
Párolgási idő?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16588 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:24:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 16:12:58
Na akkor már tudod, hogy melyik akar belőled (is) megélni...az első szereti is csinálni és ért is hozzá, a másik abból indul ki, minél több rossz, annál jobban él..lehet hogy ért hozzá az is, ezért mondja, hogy ne...
Nekem ha TDCi-m lesz az is kapni fogja, és nem fogok abban sem csúcsot cserélni..
sajnos nekem most kell cserélnem!
szervíz --> 2. henger cseréje szükséges! alig akar indulni a házi kedvencem! most elviszem szerelőhöz előbb, van nálunk egy bosch szervíz! elég jó referenciával (protekcióval) , szerintőm ő orvosolja majd , hogy ne kelljen újat vennem! sok gépet élesztett már fel úgy hogy bízom benne
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16589 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:30:28 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.14 szerda, 16:24:55
sajnos nekem most kell cserélnem!
szervíz --> 2. henger cseréje szükséges! alig akar indulni a házi kedvencem! most elviszem szerelőhöz előbb, van nálunk egy bosch szervíz! elég jó referenciával (protekcióval) , szerintőm ő orvosolja majd , hogy ne kelljen újat vennem! sok gépet élesztett már fel úgy hogy bízom benne
Ha elkopot, azzal nem tud mit kezdeni...
Mennyi van benn?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16590 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:35:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 16:30:28
Ha elkopot, azzal nem tud mit kezdeni...
Mennyi van benn?
170e
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16591 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:40:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 16:14:32
Mi van ha leöntöttem a generátort gázolajjal szűrőcsere közben?
Leesett róla a rongy és mire észrevettem már ráfolyt vagy 3cl. Telibe.
Párolgási idő?
mosd le nagynyomású mosóval-ha nincs, cumi.....egy nap alatt biztosan elpárolog meleg időben.
most nem tudom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16592 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:44:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 16:14:32
Mi van ha leöntöttem a generátort gázolajjal szűrőcsere közben?
Leesett róla a rongy és mire észrevettem már ráfolyt vagy 3cl. Telibe.
Párolgási idő?
A gázolaj sajna úgy nem párolog el, mint a benzin... a gázolajat benzinnel szokás lemosni, de még leírni is nehéz, hogy öntsd le a generátort benzinnel...
Vagy ha mégis, várj egy csomó időt, míg elpárolog. Akármit is csinálsz, az első beindításnál legyen nálad poroltó
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16593 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:57:56 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.14 szerda, 16:35:23
170e
Hát annak még bírni kellene...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16594 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:11:41 »
Idézetet írta: László - 2012.03.14 szerda, 15:32:09
Kedves Fórumtárs!
Ha meg nem sértelek, tovább folytatnám. Ervinnek és Bunyeknak TDDI gépe van, és biztos, hogy az alkalmazott kenési módszer náluk bevált. Nem nagyon olvastam még, hogy TDCI esetén is alkalmazzák a 2T motor olajat adalékként a gázolajba. Mikor cseréltél porlasztót? Mekkora a futás teljesitmény, mióta adagolod az üzához a 2T motor olajat? Mi az észre vétel tapasztalat ez ügyben. Ha jól sejtem a porlasztó csúcsok közt is van, egy hangyányi eltérés.
Tapasztalat nélkül nem szivesen alkalmazok olyan megoldást, aminek nem ismerem a végkifejletét. Mindössze ezért értetlenkedek.
Tisztelettel László!
Kedves László!
A VP44 radiálszivattyújában 1850 bar a névleges nyomás, az lehet, hogy a porlasztónk, mivel mechanikus és rugó ellenében nyit már 240 bar körül, ettől függetlenül az adagolónkban ilyen nyomásviszonyok uralkodnak, ezt küldi a csúcs fele.
Egy jó minőségű 2T-nek kopás és oxidáció gátló tulajdonságai vannak, és ilyen szélsőséges körülmények között, ezt a plussz kenést meghálálják az alkatrészek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16595 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:48:14 »
Pár hete megnéztük és ez fogadott, én tenném bele az olajat ill. rakok is, még csak 1 éve van nálam de mióta mondták hogy tegyek bele azóta rakom én is. És ezt egy jó hírű felújító szaki tanácsolta, mert a nagynyomású szivatyú kopik és az abból származó fém reszelék teszi tönkre az injektort. És sajna a jó magyar gázolajnak gyenge a kenőképessége. Ém ajánlom mindenkinek hogy olajozzon mert elég sokba van a felújítás.
http://kepfeltoltes.hu/120314/F_nyk_p0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16596 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:48:24 »
Letörölgettem, úgy ahogy, aztán hazajöttem vele a cégtől (2km).
Beálltam a garázsba, és még nem szirénáznak a tűzoltók.
A motorháztetőt nyitva hagytam. Szerintem reggelre csak elpárolog.
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 16:44:58
A gázolaj sajna úgy nem párolog el, mint a benzin... a gázolajat benzinnel szokás lemosni, de még leírni is nehéz, hogy öntsd le a generátort benzinnel...
Vagy ha mégis, várj egy csomó időt, míg elpárolog. Akármit is csinálsz, az első beindításnál legyen nálad poroltó
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16597 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:51:51 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 17:48:24
Letörölgettem, úgy ahogy, aztán hazajöttem vele a cégtől (2km).
Beálltam a garázsba, és még nem szirénáznak a tűzoltók.
A motorháztetőt nyitva hagytam. Szerintem reggelre csak elpárolog.
Egy kis féktisztitóval "nesajnáld töle" is kimoshatod de ahhoz vedd le az akkusarut és útána érdemes jó alapposan kifújatni levegővel és várni egy éjszakát vele hogy biztos kiszáradjon. Én ezt csinálnám.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16598 Dátum:
2012.03.14 szerda, 18:17:27 »
Hát én csak annyit mondok tudok pár CR,pdtdi,adagolós kocsiról akik évek óta fűtőolajjal mennek több ezer km-t és semmi bajuk....
Kipróbáltam énis és iszonyat jobban megy tőle a kocsim, nem akartam elhinni....veszteni valóm nem igen volt mert az uj adagoló már várja hogy feltegyük a kocsira.....
STIHL 2T 1/100-1/200-ba adagolva kizárt hogy bármi gondot tudna okozni, csak jót....
De hogy ki,mit rak az autójába az saját joga eldönteni....
Európában nincs annyi BOSCH adagoló pad mint nálunk, a németek bután és értetlenül nézik hogy mi a f@sznak ennyi adagolópad ide...Na vajon miért?
Ezt Bosch-os területi képviselő mondta, mikor kávéztunk egyet egyszer....
egy rakás sz@r amit kapsz üzemanyag néven itt, de már a benzin-el is komoly problémák vannak, vannak olyan helyek(nem irok direkt példákat) ahol annyi viz folyik ki a kocsiból hogy egy sima emissziós mérést nem tudsz megcsinálni mert eldugul a gép....akkor az milyen üzemanyag?
vicc az egész...
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16599 Dátum:
2012.03.14 szerda, 18:42:26 »
akkor ez azt jelenti , hogy mehet a TD
CI
-be is
Mert én szívesen elkövetek mindet , hogy jobb legyen mint új korában
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Oldalak:
1
...
325
326
327
328
329
330
331
[
332
]
333
334
335
336
337
338
339
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ