Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:51:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14637038 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17400 Dátum: 2012.04.17 kedd, 14:29:05 »

Nem cserélt légszűrőt vagy sport volt benne

Aha. Na ja, egy 100+ ezres fordulatszám azért nem játék...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17401 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:35:26 »

Aha. Na ja, egy 100+ ezres fordulatszám azért nem játék...

AndyA

ez a turbó belső fele/lapátai? Részvétem...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #17402 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:40:56 »

Ha már turbó.  Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat.  Ezt láttuk, sajnos ekkor már le volt véve.
És  jól ment még!

És most mit teszel? Bontott turbó, vagy komplett új középrész? Összeraktátok ezzel, vagy Ervinnél maradt az autód?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17403 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:52:54 »

2.2 TDCI-nem van hosszú porlasztócsúcsos?
valaki tudja?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17404 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:32:21 »

Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki.
A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves.
Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi.
Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni.
Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy,
de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó.
Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik"
Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak.
Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs.
Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket.


Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta.
A szervó olaj szép tiszta.
A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan.
Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott.
Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor.
Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok.
Help!

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #17405 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:39:52 »

Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki.
A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves.
Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi.
Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni.
Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy,
de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó.
Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik"
Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak.
Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs.
Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket.

Ezek után esélyes lehet akár a kormánymű is. Próbálj telefonon beszélni velük http://www.kormanymu.hu/ mond el mit tapasztalsz, hátha volt a praxisukban ilyen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17406 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:58:02 »

Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki.
A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves.
Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi.
Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni.
Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy,
de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó.
Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik"
Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak.
Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs.
Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket.


Ez kormánymű hiba lesz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17407 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:03:06 »

Ha már turbó.  Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat.  Ezt láttuk, sajnos ekkor már le volt véve.
És  jól ment még!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez nem a turbina (füst) oldal? Nekem annak tűnik. Akkor meg sok köze nincs a legszűrőhöz. Inkább korom miatti probléma. Sokat nem érhetett így. Mák, hogy nem szállt szét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17408 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:22:57 »

Mijééé kell ilyet mondani.  rinya

Ez kormánymű hiba lesz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17409 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:37:37 »

Mijééé kell ilyet mondani.  rinya

Ok, akkor csak gyenge vagy egy ilyen erős autó irányításához. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17410 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:52:27 »

És most mit teszel? Bontott turbó, vagy komplett új középrész? Összeraktátok ezzel, vagy Ervinnél maradt az autód?

Bontott lesz helyette, Ervin intézi elvileg holnap megvan.   Felraktunk 1   2.2-ét amivel volt vagy 70-80 le-s. Levettük, aztán visszatettük ezt de már ezzel sem jó.  Nem kis szívás volt...   De úgy belejöttünk a végére, h a 2. le-turbó át-fel,az 1óra 10 perc volt.
Közben írtam 1 turbós cégnek,  35-ér megcsinálnák ha én viszek rá lapátot. Alap felújításnak mondják ők, új csapágyak, tömítések, kiegyensúlyozás centír.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17411 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:56:17 »

Ez nem a turbina (füst) oldal? Nekem annak tűnik. Akkor meg sok köze nincs a legszűrőhöz. Inkább korom miatti probléma. Sokat nem érhetett így. Mák, hogy nem szállt szét.

Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17412 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:58:32 »

Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..
sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17413 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:02:48 »

sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......

Az. Kössz
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17414 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:02:58 »

Biztos lerágott csont, de az angol nem jó hozzá, mi?

Ez kormánymű hiba lesz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17415 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:03:36 »

Biztos lerágott csont, de az angol nem jó hozzá, mi?

azok rossz helyre szerelnek mindent bakker! falbav nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #17416 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:06:21 »

Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..

Szia!

Gondolom néztétek, de nálam olyan is volt, hogy a szívóoldali gumicső (a légszűrőtől jövő) a turbónál rögzítő bilincs mellett félkörben fel volt hasadva, ott farsot szívott a szűretlen levegőből.
Mi lett végülis a turbód sorsa? Ok már olvasom  worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17417 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:11:19 »

sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......

Ha jól tudom Te is megismerkedtél a tiéddel közelebbről?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #17418 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:12:30 »

Bontott lesz helyette, Ervin intézi elvileg holnap megvan.   Felraktunk 1   2.2-ét amivel volt vagy 70-80 le-s. Levettük, aztán visszatettük ezt de már ezzel sem jó.  Nem kis szívás volt...   De úgy belejöttünk a végére, h a 2. le-turbó át-fel,az 1óra 10 perc volt.
Közben írtam 1 turbós cégnek,  35-ér megcsinálnák ha én viszek rá lapátot. Alap felújításnak mondják ők, új csapágyak, tömítések, kiegyensúlyozás centír.

A címeid, tapasztalatod őrizd meg légyszíves, mert erősen gondolkodom én is a turbóm ellenőrzésén.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17419 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:13:18 »

Szia!

Gondolom néztétek, de nálam olyan is volt, hogy a szívóoldali gumicső (a légszűrőtől jövő) a turbónál rögzítő bilincs mellett félkörben fel volt hasadva, ott farsot szívott a szűretlen levegőből.
Mi lett végülis a turbód sorsa? Ok már olvasom  worship

Persze.  Már csak arra vagyok kíváncsi hogy mehet az a kocsi 1 jó turbóval?! Az eddigiek alapján mehetek vele szántani is nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17420 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:14:00 »

Ha jól tudom Te is megismerkedtél a tiéddel közelebbről?
ennyire nem.elpukkant,leszedtem.Eltört a kipuff felől a tengely.Vettem Motorcraft Tomitól egy angolt,és azzal pörkölök most.Hibátlan!
Amazt szét sem szedtem.Holnap viszem egy turbósnak a maradékot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17421 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:18:44 »

A címeid, tapasztalatod őrizd meg légyszíves, mert erősen gondolkodom én is a turbóm ellenőrzésén.

Ne gondolkodj, nézd meg!  A címek nem titkosak:  1. Ervin  eplus2  2. Én tőlük kérdeztem:  http://www.wizardturbo.hu/   
 Meg ezt találtam még:http://www.turbo-tec.eu/     Nem néztem végig mindent de ez a 2 komolynak tűnik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17422 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:20:38 »

ennyire nem.elpukkant,leszedtem.Eltört a kipuff felől a tengely.Vettem Motorcraft Tomitól egy angolt,és azzal pörkölök most.Hibátlan!
Amazt szét sem szedtem.Holnap viszem egy turbósnak a maradékot.

A sűrítő kerék ha jó érdekelne.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17423 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:30:43 »

A sűrítő kerék ha jó érdekelne.
beszélhetünk róla.Egy ajánlatot már kaptam a komplett maradékra.De a wizard is megveszi a rosszat: http://www.wizardturbo.hu/hibas-turbo-felvasarlas,69.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17424 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:38:28 »

beszélhetünk róla.Egy ajánlatot már kaptam a komplett maradékra.De a wizard is megveszi a rosszat: http://www.wizardturbo.hu/hibas-turbo-felvasarlas,69.html

Ez most komoly? viszek nekik egy szatyorral... eplus2
Én meg dobálom kifele az iveco,man,stb turbókat...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17425 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:42:48 »

Ez most komoly? viszek nekik egy szatyorral... eplus2
Én meg dobálom kifele az iveco,man,stb turbókat...
nem én találtam ki!
Amúgy a mondeó turbókra vadásznak a felújítók,mert az új nagyon drága egyben az öntvénnyel-cirka 300e.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17426 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:43:01 »

A sűrítő kerék ha jó érdekelne.
ment pü!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17427 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:54:34 »

nem én találtam ki!
Amúgy a mondeó turbókra vadásznak a felújítók,mert az új nagyon drága egyben az öntvénnyel-cirka 300e.

Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17428 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:33:41 »

Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.

Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... eplus2  pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17429 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:40:19 »

Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... eplus2  pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260
ez nem feltétlenül mindenki számára ilyen 1xű .Öntvényhegesztés+utómunka+átalakítások++++++
Én is a gyári megoldás híve vagyok.Ez nem azt jelenti,hogy az nem jó megoldás,csak annyit,hogy nem mindenki tudja azt megoldani,vagy nem is akarja,amit te simán meg tudsz oldani. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17430 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:23 »

Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... eplus2  pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260

75 ér tudsz új turbót felszerelve?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17431 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:37 »

Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.
ja.110 csak a középrész.Ha házat is kell cserélni akkor 150.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17432 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:53 »

75 ér tudsz új turbót felszerelve?
nyilván nem! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17433 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:55:30 »

75 ér tudsz új turbót felszerelve?

Én 30-ért vettem az enyémet....1500ft-ért vágták ki lézerel a talpat hozzá...pár ezerért felhegesztették, na innentől felkell csak rakni és becsövezni,belőni....ezt vagy megcsinálod magadnak vagy megcsináltatod ez nyilván pénz(szerintem egy 20-as kb)
És kapsz egy uj autót,amin magad is elcsodálkozol....... eplus2
Eladásnál ez vita tárgya lehet nyilván, de ezt belekell kalkulálni...ennyi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17434 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:00:31 »

nyilván nem! vigyor3

75-ért lehet venni egy GTB2260-at ha van forrásod...na azt egy mondeoval az életbe nem tudod kinyirni....hacsak nem olaj nélkül járatod... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17435 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:50:32 »

Én 30-ért vettem az enyémet....1500ft-ért vágták ki lézerel a talpat hozzá...pár ezerért felhegesztették, na innentől felkell csak rakni és becsövezni,belőni....ezt vagy megcsinálod magadnak vagy megcsináltatod ez nyilván pénz(szerintem egy 20-as kb)
És kapsz egy uj autót,amin magad is elcsodálkozol....... eplus2
Eladásnál ez vita tárgya lehet nyilván, de ezt belekell kalkulálni...ennyi.

Biztos durván mehet, de én nem fogom ácsolni. Jó turbóval elég lesz ahogy menni fog.
Meg mostmár nem kell jól és gyorsan menő autó...... Ezek azt akarják ne menjen senki sehova, ha mégis akkor sokba kerüljön. De ez más téma.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17436 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:06:19 »

Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne.
A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra
 a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam  viszont  ment rendesen azt hiszem
Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17437 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:16:36 »

Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne.
A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra
 a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam  viszont  ment rendesen azt hiszem
Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?

Sok minden lehet.  Fekete füst van ha nyomod neki?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17438 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:20:52 »

nem füstöl csak mikor üresben odalépek akkor is csak kis füst aztán semmi
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17439 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:35:55 »

nem füstöl csak mikor üresben odalépek akkor is csak kis füst aztán semmi

Gratula a 303000 kmhez!!!! taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17440 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:42:45 »

Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne.
A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra
 a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam  viszont  ment rendesen azt hiszem
Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?

mérese turbo nyomást!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17441 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:55:24 »

mérese turbo nyomást!
Estleg turbo cső repedés nézd meg nincs-e valahol olajpára a csöveknél???.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17442 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:06:19 »

már néztem és nem találtam repedést
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17443 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:22:41 »

már néztem és nem találtam repedést

Írtam neked Privát üzenetet olvasd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17444 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:46:32 »

2.2 TDCI-nem van hosszú porlasztócsúcsos?
valaki tudja?

szerintem nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17445 Dátum: 2012.04.18 szerda, 09:44:33 »

Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.

Érdekelne esetleg nagyobb tömegeket a dolog?

Még egy kérdés: mennyiben lényeges, hogy c3-c5 közötti példány legyen? Ez a golyóscsapágy külső és belső fele közötti illesztés pontossága. Az SKF-es emberek szerint semmi jelentősége az adott alkalmazásban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17446 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:17:16 »

Sziasztok!

A generátoroldali szíjfeszítő görgője cserélhető külön?
Mivel Alf jóvoltából a szilentek felújíthatóak nem vennék újat.

2,2-es motorra az 1640-es szíj jó vagy a 1637-es?

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17447 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:33:32 »

A generátoroldali szíjfeszítő görgője cserélhető külön?
Mivel Alf jóvoltából a szilentek felújíthatóak nem vennék újat.

2,2-es motorra az 1640-es szíj jó vagy a 1637-es?

A generátor szíjfeszítőben nekem pl. a feszítőrész hidraulikus csillapítója ment ki, kifolyt az olaj és megette a szíjat.

Amúgy abban is a görgő csapágyazása szokta inkább elhagyni magát, vagy inkább a szilentek? Gondolom, azonos módon abban is helyettesíthető a görgő egy megfelelő méretű csapággyal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17448 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:54:01 »

A generátor szíjfeszítőben nekem pl. a feszítőrész hidraulikus csillapítója ment ki, kifolyt az olaj és megette a szíjat.

Amúgy abban is a görgő csapágyazása szokta inkább elhagyni magát, vagy inkább a szilentek? Gondolom, azonos módon abban is helyettesíthető a görgő egy megfelelő méretű csapággyal.
AndyA

Nyilván ha leszedem megnézem milyen állapotban van.
De én is a csapágyhelyetesítésben gondolkozom. Illetve a másik feszítőgörgő nem ugyanakkora?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17449 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:56:41 »

Nyilván ha leszedem megnézem milyen állapotban van.
De én is a csapágyhelyetesítésben gondolkozom. Illetve a másik feszítőgörgő nem ugyanakkora?

Tudj' fene. Hétvégén megnézem, ott a régi feszítő, anyukám most vette meg nekem a csapágyat, majd rápróbálom.

Ha passzos, kapásból még háromra vevő leszek.

Kezdjük akkor írni a listát...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.