AndyA
|
|
« Új hozzászólás #17400 Dátum: 2012.04.17 kedd, 14:29:05 » |
|
Nem cserélt légszűrőt vagy sport volt benne
Aha. Na ja, egy 100+ ezres fordulatszám azért nem játék... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #17401 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:35:26 » |
|
Aha. Na ja, egy 100+ ezres fordulatszám azért nem játék...
AndyA
ez a turbó belső fele/lapátai? Részvétem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17402 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:40:56 » |
|
Ha már turbó. Szombaton elmentem Ervinhez, h kitakarítsa a tubomat. Ezt láttuk, sajnos ekkor már le volt véve. És jól ment még!
És most mit teszel? Bontott turbó, vagy komplett új középrész? Összeraktátok ezzel, vagy Ervinnél maradt az autód?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #17403 Dátum: 2012.04.17 kedd, 16:52:54 » |
|
2.2 TDCI-nem van hosszú porlasztócsúcsos? valaki tudja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #17404 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:32:21 » |
|
Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki. A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves. Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi. Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni. Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy, de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó. Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik" Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak. Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs. Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket. Megnéztem a vizet. Semmi nem látszik benne. Szép tiszta. A szervó olaj szép tiszta. A szíj szépen fut, a feszítő hibátlan. Álló autónál áttekertem kb 3x a kormányt a végállások közt simán ment. Szervózott. Elmentem vele ebédelni, és 2x kihagyott. Amikor kihagy akkor meg sem tudom mozdítani. Pont mintha állna a motor. Menet közben meg nem veszem észre, csak ha kis sebességnél kanyarodok. Help!
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17405 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:39:52 » |
|
Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki. A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves. Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi. Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni. Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy, de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó. Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik" Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak. Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs. Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket.
Ezek után esélyes lehet akár a kormánymű is. Próbálj telefonon beszélni velük http://www.kormanymu.hu/ mond el mit tapasztalsz, hátha volt a praxisukban ilyen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #17406 Dátum: 2012.04.17 kedd, 17:58:02 » |
|
Levettem a szervó szíjat. A görgők és a feszítő jó. Nem szorulnak. A szíj vadi újnak néz ki. A szervó olaj szép tiszta, nem habos és nem fekete. 1 éves. Annyi a fejlemény, hogy ha szépen lassan tekerem a kormányt akkor semmi. Ha gyorsan akkor megszűnik a szervó és nyúlik a bőr a kormányon úgy kell tekerni. Álló autónál lassan áttekerve egyik véghelyzetből a másikba szépen megy, de amikor véghelyzetből elindul a másik irányba akkor pillanatra megakad a szervó. Közben figyeltem a feszítőt ami ilyenkor egy nagyot "ugrik" Passzolom, hogy mi lehet a gond. Sajna nem is nagyon értek ehhez a részéhez a kocsinak. Ha lenne egy váltás szervópumpám akkor kicserélném, egy teszthez, de nincs. Úgyhogy hétfőn megy a szerelőhöz, de várom az ötleteket.
Ez kormánymű hiba lesz.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #17407 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:03:06 » |
|
Ez nem a turbina (füst) oldal? Nekem annak tűnik. Akkor meg sok köze nincs a legszűrőhöz. Inkább korom miatti probléma. Sokat nem érhetett így. Mák, hogy nem szállt szét.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #17408 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:22:57 » |
|
Mijééé kell ilyet mondani. Ez kormánymű hiba lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #17409 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:37:37 » |
|
Mijééé kell ilyet mondani. Ok, akkor csak gyenge vagy egy ilyen erős autó irányításához.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17410 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:52:27 » |
|
És most mit teszel? Bontott turbó, vagy komplett új középrész? Összeraktátok ezzel, vagy Ervinnél maradt az autód?
Bontott lesz helyette, Ervin intézi elvileg holnap megvan. Felraktunk 1 2.2-ét amivel volt vagy 70-80 le-s. Levettük, aztán visszatettük ezt de már ezzel sem jó. Nem kis szívás volt... De úgy belejöttünk a végére, h a 2. le-turbó át-fel,az 1óra 10 perc volt. Közben írtam 1 turbós cégnek, 35-ér megcsinálnák ha én viszek rá lapátot. Alap felújításnak mondják ők, új csapágyak, tömítések, kiegyensúlyozás centír.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17411 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:56:17 » |
|
Ez nem a turbina (füst) oldal? Nekem annak tűnik. Akkor meg sok köze nincs a legszűrőhöz. Inkább korom miatti probléma. Sokat nem érhetett így. Mák, hogy nem szállt szét.
Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17412 Dátum: 2012.04.17 kedd, 18:58:32 » |
|
Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..
sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17413 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:02:48 » |
|
sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......
Az. Kössz
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #17414 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:02:58 » |
|
Biztos lerágott csont, de az angol nem jó hozzá, mi? Ez kormánymű hiba lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17415 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:03:36 » |
|
Biztos lerágott csont, de az angol nem jó hozzá, mi?
azok rossz helyre szerelnek mindent bakker!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17416 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:06:21 » |
|
Nem a füst oldal, innen szívja nemtom mi a pontos neve. Nem fogod elhinni de teljesen jól ment. Annyit vettem észre, h később kezdett húzni mint eddig. Azért is gondoltam, h takarítás és jó lesz soká. De nem..
Szia! Gondolom néztétek, de nálam olyan is volt, hogy a szívóoldali gumicső (a légszűrőtől jövő) a turbónál rögzítő bilincs mellett félkörben fel volt hasadva, ott farsot szívott a szűretlen levegőből. Mi lett végülis a turbód sorsa? Ok már olvasom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17417 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:11:19 » |
|
sűrítő kerék vagy kompresszor lapát......
Ha jól tudom Te is megismerkedtél a tiéddel közelebbről?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17418 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:12:30 » |
|
Bontott lesz helyette, Ervin intézi elvileg holnap megvan. Felraktunk 1 2.2-ét amivel volt vagy 70-80 le-s. Levettük, aztán visszatettük ezt de már ezzel sem jó. Nem kis szívás volt... De úgy belejöttünk a végére, h a 2. le-turbó át-fel,az 1óra 10 perc volt. Közben írtam 1 turbós cégnek, 35-ér megcsinálnák ha én viszek rá lapátot. Alap felújításnak mondják ők, új csapágyak, tömítések, kiegyensúlyozás centír.
A címeid, tapasztalatod őrizd meg légyszíves, mert erősen gondolkodom én is a turbóm ellenőrzésén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17419 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:13:18 » |
|
Szia! Gondolom néztétek, de nálam olyan is volt, hogy a szívóoldali gumicső (a légszűrőtől jövő) a turbónál rögzítő bilincs mellett félkörben fel volt hasadva, ott farsot szívott a szűretlen levegőből. Mi lett végülis a turbód sorsa? Ok már olvasom Persze. Már csak arra vagyok kíváncsi hogy mehet az a kocsi 1 jó turbóval?! Az eddigiek alapján mehetek vele szántani is
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17420 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:14:00 » |
|
Ha jól tudom Te is megismerkedtél a tiéddel közelebbről?
ennyire nem.elpukkant,leszedtem.Eltört a kipuff felől a tengely.Vettem Motorcraft Tomitól egy angolt,és azzal pörkölök most.Hibátlan! Amazt szét sem szedtem.Holnap viszem egy turbósnak a maradékot.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17421 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:18:44 » |
|
A címeid, tapasztalatod őrizd meg légyszíves, mert erősen gondolkodom én is a turbóm ellenőrzésén.
Ne gondolkodj, nézd meg! A címek nem titkosak: 1. Ervin 2. Én tőlük kérdeztem: http://www.wizardturbo.hu/ Meg ezt találtam még:http://www.turbo-tec.eu/ Nem néztem végig mindent de ez a 2 komolynak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17422 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:20:38 » |
|
ennyire nem.elpukkant,leszedtem.Eltört a kipuff felől a tengely.Vettem Motorcraft Tomitól egy angolt,és azzal pörkölök most.Hibátlan! Amazt szét sem szedtem.Holnap viszem egy turbósnak a maradékot.
A sűrítő kerék ha jó érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #17424 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:38:28 » |
|
Ez most komoly? viszek nekik egy szatyorral... Én meg dobálom kifele az iveco,man,stb turbókat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17425 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:42:48 » |
|
Ez most komoly? viszek nekik egy szatyorral... Én meg dobálom kifele az iveco,man,stb turbókat... nem én találtam ki! Amúgy a mondeó turbókra vadásznak a felújítók,mert az új nagyon drága egyben az öntvénnyel-cirka 300e.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17426 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:43:01 » |
|
A sűrítő kerék ha jó érdekelne.
ment pü!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17427 Dátum: 2012.04.17 kedd, 19:54:34 » |
|
nem én találtam ki! Amúgy a mondeó turbókra vadásznak a felújítók,mert az új nagyon drága egyben az öntvénnyel-cirka 300e.
Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #17428 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:33:41 » |
|
Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.
Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17429 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:40:19 » |
|
Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260 ez nem feltétlenül mindenki számára ilyen 1xű .Öntvényhegesztés+utómunka+átalakítások++++++ Én is a gyári megoldás híve vagyok.Ez nem azt jelenti,hogy az nem jó megoldás,csak annyit,hogy nem mindenki tudja azt megoldani,vagy nem is akarja,amit te simán meg tudsz oldani.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17430 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:23 » |
|
Felujitás feléből felteszek egy 100.000-szer jobb zsir uj turbót....ami sose esik le.... pl: GTB1756,GTB2056,GBT2260 75 ér tudsz új turbót felszerelve?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17431 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:37 » |
|
Annyi sajnos. A felújítás meg 150 körül.
ja.110 csak a középrész.Ha házat is kell cserélni akkor 150.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17432 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:42:53 » |
|
75 ér tudsz új turbót felszerelve?
nyilván nem!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #17433 Dátum: 2012.04.17 kedd, 20:55:30 » |
|
75 ér tudsz új turbót felszerelve?
Én 30-ért vettem az enyémet....1500ft-ért vágták ki lézerel a talpat hozzá...pár ezerért felhegesztették, na innentől felkell csak rakni és becsövezni,belőni....ezt vagy megcsinálod magadnak vagy megcsináltatod ez nyilván pénz(szerintem egy 20-as kb) És kapsz egy uj autót,amin magad is elcsodálkozol....... Eladásnál ez vita tárgya lehet nyilván, de ezt belekell kalkulálni...ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #17434 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:00:31 » |
|
nyilván nem! 75-ért lehet venni egy GTB2260-at ha van forrásod...na azt egy mondeoval az életbe nem tudod kinyirni....hacsak nem olaj nélkül járatod...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17435 Dátum: 2012.04.17 kedd, 21:50:32 » |
|
Én 30-ért vettem az enyémet....1500ft-ért vágták ki lézerel a talpat hozzá...pár ezerért felhegesztették, na innentől felkell csak rakni és becsövezni,belőni....ezt vagy megcsinálod magadnak vagy megcsináltatod ez nyilván pénz(szerintem egy 20-as kb) És kapsz egy uj autót,amin magad is elcsodálkozol....... Eladásnál ez vita tárgya lehet nyilván, de ezt belekell kalkulálni...ennyi. Biztos durván mehet, de én nem fogom ácsolni. Jó turbóval elég lesz ahogy menni fog. Meg mostmár nem kell jól és gyorsan menő autó...... Ezek azt akarják ne menjen senki sehova, ha mégis akkor sokba kerüljön. De ez más téma.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Imre
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17436 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:06:19 » |
|
Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne. A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam viszont ment rendesen azt hiszem Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #17437 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:16:36 » |
|
Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne. A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam viszont ment rendesen azt hiszem Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?
Sok minden lehet. Fekete füst van ha nyomod neki?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Imre
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17438 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:20:52 » |
|
nem füstöl csak mikor üresben odalépek akkor is csak kis füst aztán semmi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #17439 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:35:55 » |
|
nem füstöl csak mikor üresben odalépek akkor is csak kis füst aztán semmi
Gratula a 303000 kmhez!!!!
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #17440 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:42:45 » |
|
Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne. A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam viszont ment rendesen azt hiszem Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?
mérese turbo nyomást!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #17441 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:55:24 » |
|
mérese turbo nyomást!
Estleg turbo cső repedés nézd meg nincs-e valahol olajpára a csöveknél???.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Imre
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17442 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:06:19 » |
|
már néztem és nem találtam repedést
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #17443 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:22:41 » |
|
már néztem és nem találtam repedést
Írtam neked Privát üzenetet olvasd el.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #17444 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:46:32 » |
|
2.2 TDCI-nem van hosszú porlasztócsúcsos? valaki tudja?
szerintem nincs
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #17445 Dátum: 2012.04.18 szerda, 09:44:33 » |
|
Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.
Érdekelne esetleg nagyobb tömegeket a dolog?
Még egy kérdés: mennyiben lényeges, hogy c3-c5 közötti példány legyen? Ez a golyóscsapágy külső és belső fele közötti illesztés pontossága. Az SKF-es emberek szerint semmi jelentősége az adott alkalmazásban.
AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
|
|
« Új hozzászólás #17446 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:17:16 » |
|
Sziasztok!
A generátoroldali szíjfeszítő görgője cserélhető külön? Mivel Alf jóvoltából a szilentek felújíthatóak nem vennék újat.
2,2-es motorra az 1640-es szíj jó vagy a 1637-es?
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #17447 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:33:32 » |
|
A generátoroldali szíjfeszítő görgője cserélhető külön? Mivel Alf jóvoltából a szilentek felújíthatóak nem vennék újat.
2,2-es motorra az 1640-es szíj jó vagy a 1637-es?
A generátor szíjfeszítőben nekem pl. a feszítőrész hidraulikus csillapítója ment ki, kifolyt az olaj és megette a szíjat. Amúgy abban is a görgő csapágyazása szokta inkább elhagyni magát, vagy inkább a szilentek? Gondolom, azonos módon abban is helyettesíthető a görgő egy megfelelő méretű csapággyal. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
|
|
« Új hozzászólás #17448 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:54:01 » |
|
A generátor szíjfeszítőben nekem pl. a feszítőrész hidraulikus csillapítója ment ki, kifolyt az olaj és megette a szíjat.
Amúgy abban is a görgő csapágyazása szokta inkább elhagyni magát, vagy inkább a szilentek? Gondolom, azonos módon abban is helyettesíthető a görgő egy megfelelő méretű csapággyal. AndyA
Nyilván ha leszedem megnézem milyen állapotban van. De én is a csapágyhelyetesítésben gondolkozom. Illetve a másik feszítőgörgő nem ugyanakkora?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #17449 Dátum: 2012.04.18 szerda, 11:56:41 » |
|
Nyilván ha leszedem megnézem milyen állapotban van. De én is a csapágyhelyetesítésben gondolkozom. Illetve a másik feszítőgörgő nem ugyanakkora?
Tudj' fene. Hétvégén megnézem, ott a régi feszítő, anyukám most vette meg nekem a csapágyat, majd rápróbálom. Ha passzos, kapásból még háromra vevő leszek. Kezdjük akkor írni a listát...? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|