Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:00:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14646608 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19200 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:16:06 »

Nehéz napod volt ? Ugye már nagyon fáradt vagy?
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19201 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:19:20 »

Nehéz napod volt ? Ugye már nagyon fáradt vagy?
Mert?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19202 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:31:13 »

Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?
szerintem az 1,6 sehol sem jó, maximum. ventillátor hajtásnak tudom elképzelni annyira *** lehet!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19203 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:31:33 »

Aki a kicsit nem becsüli a sokat nem érdemli ...  Az, hogy hol használom az autót azt talán elárulja, hogy nem 1,6TDCi-t vettem hanem egy 200ps-t.
Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van... Roll Eyes
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?  vigyor3
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is... Wink  smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19204 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:32:32 »

Mert?
Azonos köbcentis gépekről volt szó..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19205 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:33:30 »

Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van... Roll Eyes
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?  vigyor3
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is... Wink  smile
260km/h?  vigyor3 nincs az a mondeo! szerintem a menetszél eleinte kikezdené a szélvédőt, aztán így széthullana!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19206 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:34:46 »

Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van... Roll Eyes
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?  vigyor3
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is... Wink  smile
Mintha onnan indultunk volna hogy szerinted az EuroIV-es érzésre erősebb mint az Euro III-as nem?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19207 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:40:57 »

Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?

Nem. Az 1.6 a kulso savban megy jol, a 2.2 meg a belsoben. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19208 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:41:14 »

Mintha onnan indultunk volna hogy szerinted az EuroIV-es érzésre erősebb mint az Euro III-as nem?
Ja, de hagyjuk már ezt az óvodát, próbáld ki, és megtapasztalod azt amit mi, akik próbáltuk is nem csak a szánkat járatjuk, hogy jobban megy....téma részemről lezárva.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19209 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:42:41 »

Nem. Az 1.6 a kulso savban megy jol, a 2.2 meg a belsoben. Wink
nyes Végre valaki veszi a lapot Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19210 Dátum: 2012.07.24 kedd, 23:27:57 »

nyes Végre valaki veszi a lapot Wink
viccet felreteve teljesen jol megy a 90 lovas 1.6tdci, en fokusz kombiban probaltam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19211 Dátum: 2012.07.25 szerda, 00:08:00 »

Dehogynem, kérj valakitől kölcsön egy jó 3-ast aztán majd meglátod.. vigyor3

Hát... az enyém nem chipes... én még nem láttam másik 3-as, nem chipest, ami jobban ment volna mint az enyém...
De ha megnézed a gyári gyorsulási adatokat, akkor nem a szubjektívre kell támaszkodni, hanem a tényekre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19212 Dátum: 2012.07.25 szerda, 00:14:58 »

Ja, de hagyjuk már ezt az óvodát, próbáld ki, és megtapasztalod azt amit mi, akik próbáltuk is nem csak a szánkat járatjuk, hogy jobban megy....téma részemről lezárva.  wave

Pont ez az, hogy szájtépés. A két motor között nem 10 lóerő van, hanem csak 2-3, itt több, ott kevesebb.
Nincs az az ember, aki érzi azt, hogy melyik a több: itt egy kicsit jobban húz, amott meg kevésbé, de tovább.
Szimplán nem lehet megállapítani. Pont ezért érzi az ember a 4-est gyengébben. Nem olyan hirtelen jön meg az erő, viszont nyilván tovább tart.
Tudod, a görbe alatti terület...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19213 Dátum: 2012.07.25 szerda, 08:52:41 »

Bocsi hogy beleröfögök, csak mindig megüti a szemem a dolog..
fékpadon fékhatást mérnek ami személyautónál 5km/h sebesség a pad forgása, teherautónál 2.5 km/h....
teljesitménymérő padon pedig mérik elvileg a kerekeken leadott teljesitményt...ami egy alap padnál kb 300Le-t tud mérni és 300km/h- tud forogni és örvényáramú motor van benne teljesen más mint a fékpadi egyenáramú 3 fázisos motor ami csillag vagy deltátban tud működni...

have a nice day...a TDDI legyen veletek... wave eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19214 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:39:41 »

Bocsi hogy beleröfögök, csak mindig megüti a szemem a dolog..
fékpadon fékhatást mérnek...

Meg a led dióda és a kockás füzet... vigyor3 még könyvekben is így írják. Fékpadnak.  vigyor3 (nekem is furcsa, bár tudom az okát)
Még jó, hogy nem a helyesírást cincáljuk. A teljesítmény hosszú í.
A másikat pedig hívhatnánk fékerőmérőnek.

Válasz
teljesitménymérő padon pedig mérik elvileg a kerekeken leadott teljesitményt...ami egy alap padnál kb 300Le-t tud mérni és 300km/h- tud forogni és örvényáramú motor van benne teljesen más mint a fékpadi egyenáramú 3 fázisos motor ami csillag vagy deltátban tud működni...

Milyen az a 3 fázisú egyenáramú motor, ami cs/d-ben is tud működni? Nekem már a 3f egyenáramú motor is ismeretlen. Vagy ezt úgy kell érteni, hogy 3 teljesítménylépcsőre képes?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19215 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:16:21 »

Meg a led dióda és a kockás füzet... vigyor3 még könyvekben is így írják. Fékpadnak.  vigyor3 (nekem is furcsa, bár tudom az okát)
Még jó, hogy nem a helyesírást cincáljuk. A teljesítmény hosszú í.
A másikat pedig hívhatnánk fékerőmérőnek.

Milyen az a 3 fázisú egyenáramú motor, ami cs/d-ben is tud működni? Nekem már a 3f egyenáramú motor is ismeretlen. Vagy ezt úgy kell érteni, hogy 3 teljesítménylépcsőre képes?

-Bár aszem tudom miért irják rá, mert kétfajta van a terheléses és a gyorsitásos mérés és a fékezést több féle képen oldják meg(prony,léglapátos,vizes fékgép,örvényáramú fékgép ami a bevitt teljesitményt indukciós áram viszi el...ellenálással,vizhűtéssel,léghűtéssel...Akkor legyen fékpad, tök mindegy végülis, de a műszaki vizsgán használatos eszközt hivják ténylegesen fékpadnak.
-Elirtam 3 fázisú motor egyenáramú befékezéssel....teherben indul csillag-deltában és ott is az egyenáramú befékezést graetz-el csinálja..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19216 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:24:25 »

-Bár aszem tudom miért irják rá, mert kétfajta van a terheléses és a gyorsitásos mérés és a fékezést több féle képen oldják meg(prony,léglapátos,vizes fékgép,örvényáramú fékgép ami a bevitt teljesitményt indukciós áram viszi el...ellenálással,vizhűtéssel,léghűtéssel...Akkor legyen fékpad, tök mindegy végülis, de a műszaki vizsgán használatos eszközt hivják ténylegesen fékpadnak.
-Elirtam 3 fázisú motor egyenáramú befékezéssel....teherben indul csillag-deltában és ott is az egyenáramú befékezést graetz-el csinálja..

Így értem. Találtam erről egy kis szösszenetet http://sziegek.hu/anyag/5felev/belsoegesumotorok/n119.pdf ahol főtengelyen mérnek teljesítményt.
És leírják az általad felsorolt fékezési módokat.
Most már ezt is tudjuk  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #19217 Dátum: 2012.07.25 szerda, 18:39:45 »

Persze gyári diag lesz.

Na meg volt a diag, a hiba p2336 amit orvosoltak. Kérdésem h ez meddig lesz így jó vagy mikor érik meg a cserére? Tapasztalatok?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19218 Dátum: 2012.07.25 szerda, 19:54:48 »

Na meg volt a diag, a hiba p2336 amit orvosoltak. Kérdésem h ez meddig lesz így jó vagy mikor érik meg a cserére? Tapasztalatok?

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold

Vagyis, a kopogásszenzor egy adott szint feletti jelet érzékel... nekem úgy tűnik, hogy a pcsúcs nem akkor vagy nem jól porlaszt.
Orvosolni gondolom úgy orvosolták, hogy kiütötték a hibát... ez vissza fog jönni. Nem tudom, merre laksz, de én felkeresném Vic-ket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #19219 Dátum: 2012.07.27 péntek, 09:57:04 »

sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű  motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?

http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/

köszönöm!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19220 Dátum: 2012.07.27 péntek, 09:59:54 »

sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű  motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?

http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/

köszönöm!

Szia!

Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19221 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:01:36 »

sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű  motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?

http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/

köszönöm!

Tökéletes! De vki megkövez majd, vki pedig elismerően nyugtázza, h beléptél a 2T táborba.
Ugyanis ez a 2T téma nagyon megosztja a véleményeket. Ártani nem ártasz vele.Sokan használják,köztük én is, vki pedig placebonak gondolja.
Majd eldöntöd, h használod v sem. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19222 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:02:30 »

Szia!

Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.

Banyek, beleírtál a gondolatmenetembe!  eplus2  integet2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19223 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:04:56 »

Banyek, beleírtál a gondolatmenetembe!  eplus2  integet2

Hát látod,milyen gonosz vagyok? Amúgy én is használok 2T-t...a robogómba  eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19224 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:09:19 »

Hát látod,milyen gonosz vagyok? Amúgy én is használok 2T-t...a robogómba  eplus2

Én meg a motoros fűkaszámba...  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19225 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:14:15 »

sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű  motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?

http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/

köszönöm!

Én ezt használom, csak már szürke dobozban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19226 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:14:34 »

Szia!

Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.

Az nagyjából biztos, hogy ártani nem fog. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19227 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:31:07 »

...nagyjából biztos......

AndyA
Na... Ez is értelmetlen. Most biztos, vagy nem?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19228 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:45:11 »

Na... Ez is értelmetlen. Most biztos, vagy nem?

Az esemény bekövetkezésének a valószínűsége közelít az 1-hez.  wow1
Így megfelel?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19229 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:51:08 »

Az esemény bekövetkezésének a valószínűsége közelít az 1-hez.  wow1
Így megfelel?
Igen.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #19230 Dátum: 2012.07.27 péntek, 13:59:47 »

Én ezt használom, csak már szürke dobozban.

AndyA

Most egy szaki aszongya hogy full szinteticet szabad csak....
ez igaz lehet?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19231 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:28:53 »

Villogott az izzításjelzőm,most menjek el hiba kódot olvastatni?Köszönöm a válaszotokatT
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19232 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:47:44 »

Ha érdekel valakit mától van pályám turbó elektronika javitásra....2.-dikat csinálta ma és tuti lett...
15-20 az ára és kb 1-2 nap....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19233 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:58:13 »

Ha érdekel valakit mától van pályám turbó elektronika javitásra....2.-dikat csinálta ma és tuti lett...
15-20 az ára és kb 1-2 nap....

 taps

Szia Krisz!

Mitől függ, h 15 v 20?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19234 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:12:54 »

taps

Szia Krisz!

Mitől függ, h 15 v 20?

Milyen kedvem van..... eplus2 integet2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19235 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:20:46 »

Milyen kedvem van..... eplus2 integet2

Zsíííír! Én is így gondoltam!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19236 Dátum: 2012.07.28 szombat, 07:43:35 »

Ha az izzításjelző menet közben elkezdett villogni,de a következő indításnál már nem villogott,akkor is lehet hibakódot olvastatni?Előre is köszönöm a válaszotokat!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19237 Dátum: 2012.07.28 szombat, 07:54:27 »

Most egy szaki aszongya hogy full szinteticet szabad csak....
ez igaz lehet?

Ez nem olyan motorolaj. Ezt egyszer átküldöd a rendszeren utána elég a GO-val együtt. Ide szerintem felesleges pénzkidobás (egyesek szerint maga a 2T olaj is az Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19238 Dátum: 2012.07.28 szombat, 07:55:17 »

Ha az izzításjelző menet közben elkezdett villogni,de a következő indításnál már nem villogott,akkor is lehet hibakódot olvastatni?Előre is köszönöm a válaszotokat!

Lehet, hogy van tárolt kód, de általában törli, ha utóbb nem áll fenn a hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19239 Dátum: 2012.07.28 szombat, 08:07:30 »

Köszi a választ!Akkor egyenlőre nem foglalkozom a dologgal.egyébként semmi rendellenességet nem vettem észre.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19240 Dátum: 2012.07.28 szombat, 08:15:25 »

Ha komolyabb gond van ,akkor minden indítás után is megmarad az izzításjelző villogás?
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19241 Dátum: 2012.07.28 szombat, 08:22:20 »

Ha komolyabb gond van ,akkor minden indítás után is megmarad az izzításjelző villogás?

Mondjuk inkább úgy, hogy törli, de ha gond van, újra kigyújtja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19242 Dátum: 2012.07.28 szombat, 08:26:34 »

Akkor egyenlőre reménykedem abban,hogy nem kezd el ismét villogni.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19243 Dátum: 2012.07.28 szombat, 09:24:40 »

Akkor egyenlőre reménykedem abban,hogy nem kezd el ismét villogni.
A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort. Ha nem jönnek elő megint akkor csak egy egyszeri "botlás" lehetett. Nagy ritkán előfordul, hogy néha történik egy fals izzitó jelzés. Ha nem jön elő megint pl. egy emelkedőn erős terheléses gyorsításkor akkor nincs semmi baj.
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19244 Dátum: 2012.07.28 szombat, 10:42:32 »

Köszi a választ!Remélem csak egy egyszeri botlás volt.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19245 Dátum: 2012.07.28 szombat, 11:25:21 »

A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort.

Dehogy... nekem volt P0251és nem tűnt el a motor leállítása után. Akkor beszéltem a Vic-kel, és ő is azt mondta, hogy ez nem szokott eltűnni.
Valami vacak gázolajat tankoltam. Érdekes, hogy nem terhelésen jött az izzító villogás, hanem 60-nal, állandó sebességnél is. De vagy 4-5 alkalommal.
Aztán kiürült a tank, és megszűnt a villogás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #19246 Dátum: 2012.07.28 szombat, 11:31:39 »

Nálam is állandó sebességnél jelentkezett terhelés nélkül.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19247 Dátum: 2012.07.28 szombat, 11:32:46 »

Dehogy... nekem volt P0251és nem tűnt el a motor leállítása után. Akkor beszéltem a Vic-kel, és ő is azt mondta, hogy ez nem szokott eltűnni.
Valami vacak gázolajat tankoltam. Érdekes, hogy nem terhelésen jött az izzító villogás, hanem 60-nal, állandó sebességnél is. De vagy 4-5 alkalommal.
Aztán kiürült a tank, és megszűnt a villogás.
Neked volt és nem tűnt el mert a xar üzemanyag folyamatosan újból bekavart.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19248 Dátum: 2012.07.28 szombat, 21:10:04 »

A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort. Ha nem jönnek elő megint akkor csak egy egyszeri "botlás" lehetett. Nagy ritkán előfordul, hogy néha történik egy fals izzitó jelzés. Ha nem jön elő megint pl. egy emelkedőn erős terheléses gyorsításkor akkor nincs semmi baj.
Én csak annyit tennék hozzá ha a menetközben villogott ahogy mndta akkor az bent marad mert énnekem is bent maradt.Utána indítottam nem jött elő de másnap reggel hiba olvasás és bent volt.Saját tapasztalat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19249 Dátum: 2012.07.28 szombat, 21:55:56 »

Én csak annyit tennék hozzá ha a menetközben villogott ahogy mndta akkor az bent marad mert énnekem is bent maradt.Utána indítottam nem jött elő de másnap reggel hiba olvasás és bent volt.Saját tapasztalat.
És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.