Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:32:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
378
379
380
381
382
383
384
[
385
]
386
387
388
389
390
391
392
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645494 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19200 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:16:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.24 kedd, 22:15:11
Nehéz napod volt ? Ugye már nagyon fáradt vagy?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19201 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:19:20 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.24 kedd, 22:15:11
Nehéz napod volt ? Ugye már nagyon fáradt vagy?
Mert?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19202 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:31:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 22:13:53
Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?
szerintem az 1,6 sehol sem jó, maximum. ventillátor hajtásnak tudom elképzelni annyira *** lehet!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19203 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:31:33 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.24 kedd, 22:09:01
Aki a kicsit nem becsüli a sokat nem érdemli ... Az, hogy hol használom az autót azt talán elárulja, hogy nem 1,6TDCi-t vettem hanem egy 200ps-t.
Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van...
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19204 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:32:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 22:19:20
Mert?
Azonos köbcentis gépekről volt szó..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19205 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:33:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.24 kedd, 22:31:33
Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van...
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is...
260km/h?
nincs az a mondeo! szerintem a menetszél eleinte kikezdené a szélvédőt, aztán így széthullana!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19206 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:34:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.24 kedd, 22:31:33
Én is szeretem az erős autókat, de az előbb írtakhoz, ennek nem sok köze van...
Azt szoktad írni sokat pályázol...gondolom sokat megy 6.-ban, de biztos, hogy 4000 fordulat körül?
Tudom nem sok az a 260 a te autódnak, de akkor is...
Mintha onnan indultunk volna hogy szerinted az EuroIV-es érzésre erősebb mint az Euro III-as nem?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19207 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:40:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 22:13:53
Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?
Nem. Az 1.6 a kulso savban megy jol, a 2.2 meg a belsoben.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19208 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:41:14 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.24 kedd, 22:34:46
Mintha onnan indultunk volna hogy szerinted az EuroIV-es érzésre erősebb mint az Euro III-as nem?
Ja, de hagyjuk már ezt az óvodát, próbáld ki, és megtapasztalod azt amit mi, akik próbáltuk is nem csak a szánkat járatjuk, hogy jobban megy....téma részemről lezárva.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19209 Dátum:
2012.07.24 kedd, 22:42:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.24 kedd, 22:40:57
Nem. Az 1.6 a kulso savban megy jol, a 2.2 meg a belsoben.
Végre valaki veszi a lapot
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19210 Dátum:
2012.07.24 kedd, 23:27:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 22:42:41
Végre valaki veszi a lapot
viccet felreteve teljesen jol megy a 90 lovas 1.6tdci, en fokusz kombiban probaltam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19211 Dátum:
2012.07.25 szerda, 00:08:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.24 kedd, 21:26:10
Dehogynem, kérj valakitől kölcsön egy jó 3-ast aztán majd meglátod..
Hát... az enyém nem chipes... én még nem láttam másik 3-as, nem chipest, ami jobban ment volna mint az enyém...
De ha megnézed a gyári gyorsulási adatokat, akkor nem a szubjektívre kell támaszkodni, hanem a tényekre.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19212 Dátum:
2012.07.25 szerda, 00:14:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.24 kedd, 22:41:14
Ja, de hagyjuk már ezt az óvodát, próbáld ki, és megtapasztalod azt amit mi, akik próbáltuk is nem csak a szánkat járatjuk, hogy jobban megy....téma részemről lezárva.
Pont ez az, hogy szájtépés. A két motor között nem 10 lóerő van, hanem csak 2-3, itt több, ott kevesebb.
Nincs az az ember, aki érzi azt, hogy melyik a több: itt egy kicsit jobban húz, amott meg kevésbé, de tovább.
Szimplán nem lehet megállapítani. Pont ezért érzi az ember a 4-est gyengébben. Nem olyan hirtelen jön meg az erő, viszont nyilván tovább tart.
Tudod, a görbe alatti terület...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19213 Dátum:
2012.07.25 szerda, 08:52:41 »
Bocsi hogy beleröfögök, csak mindig megüti a szemem a dolog..
fékpadon fékhatást mérnek ami személyautónál 5km/h sebesség a pad forgása, teherautónál 2.5 km/h....
teljesitménymérő padon pedig mérik
elvileg
a kerekeken leadott teljesitményt...ami egy alap padnál kb 300Le-t tud mérni és 300km/h- tud forogni és örvényáramú motor van benne teljesen más mint a fékpadi egyenáramú 3 fázisos motor ami csillag vagy deltátban tud működni...
have a nice day...a TDDI legyen veletek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19214 Dátum:
2012.07.25 szerda, 09:39:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.25 szerda, 08:52:41
Bocsi hogy beleröfögök, csak mindig megüti a szemem a dolog..
fékpadon fékhatást mérnek...
Meg a led dióda és a kockás füzet...
még könyvekben is így írják. Fékpadnak.
(nekem is furcsa, bár tudom az okát)
Még jó, hogy nem a helyesírást cincáljuk. A teljesítmény hosszú í.
A másikat pedig hívhatnánk fékerőmérőnek.
Válasz
teljesitménymérő padon pedig mérik
elvileg
a kerekeken leadott teljesitményt...ami egy alap padnál kb 300Le-t tud mérni és 300km/h- tud forogni és örvényáramú motor van benne teljesen más mint a fékpadi egyenáramú 3 fázisos motor ami csillag vagy deltátban tud működni...
Milyen az a 3 fázisú egyenáramú motor, ami cs/d-ben is tud működni? Nekem már a 3f egyenáramú motor is ismeretlen. Vagy ezt úgy kell érteni, hogy 3 teljesítménylépcsőre képes?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19215 Dátum:
2012.07.25 szerda, 10:16:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.25 szerda, 09:39:41
Meg a led dióda és a kockás füzet...
még könyvekben is így írják. Fékpadnak.
(nekem is furcsa, bár tudom az okát)
Még jó, hogy nem a helyesírást cincáljuk. A teljesítmény hosszú í.
A másikat pedig hívhatnánk fékerőmérőnek.
Milyen az a 3 fázisú egyenáramú motor, ami cs/d-ben is tud működni? Nekem már a 3f egyenáramú motor is ismeretlen. Vagy ezt úgy kell érteni, hogy 3 teljesítménylépcsőre képes?
-Bár aszem tudom miért irják rá, mert kétfajta van a terheléses és a gyorsitásos mérés és a fékezést több féle képen oldják meg(prony,léglapátos,vizes fékgép,örvényáramú fékgép ami a bevitt teljesitményt indukciós áram viszi el...ellenálással,vizhűtéssel,léghűtéssel...Akkor legyen fékpad, tök mindegy végülis, de a műszaki vizsgán használatos eszközt hivják ténylegesen fékpadnak.
-Elirtam 3 fázisú motor egyenáramú befékezéssel....teherben indul csillag-deltában és ott is az egyenáramú befékezést graetz-el csinálja..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19216 Dátum:
2012.07.25 szerda, 10:24:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.25 szerda, 10:16:21
-Bár aszem tudom miért irják rá, mert kétfajta van a terheléses és a gyorsitásos mérés és a fékezést több féle képen oldják meg(prony,léglapátos,vizes fékgép,örvényáramú fékgép ami a bevitt teljesitményt indukciós áram viszi el...ellenálással,vizhűtéssel,léghűtéssel...Akkor legyen fékpad, tök mindegy végülis, de a műszaki vizsgán használatos eszközt hivják ténylegesen fékpadnak.
-Elirtam 3 fázisú motor egyenáramú befékezéssel....teherben indul csillag-deltában és ott is az egyenáramú befékezést graetz-el csinálja..
Így értem. Találtam erről egy kis szösszenetet
http://sziegek.hu/anyag/5felev/belsoegesumotorok/n119.pdf
ahol főtengelyen mérnek teljesítményt.
És leírják az általad felsorolt fékezési módokat.
Most már ezt is tudjuk
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vlandgabes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19217 Dátum:
2012.07.25 szerda, 18:39:45 »
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.07.23 hétfő, 19:54:18
Persze gyári diag lesz.
Na meg volt a diag, a hiba p2336 amit orvosoltak. Kérdésem h ez meddig lesz így jó vagy mikor érik meg a cserére? Tapasztalatok?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19218 Dátum:
2012.07.25 szerda, 19:54:48 »
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.07.25 szerda, 18:39:45
Na meg volt a diag, a hiba p2336 amit orvosoltak. Kérdésem h ez meddig lesz így jó vagy mikor érik meg a cserére? Tapasztalatok?
P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold
Vagyis, a kopogásszenzor egy adott szint feletti jelet érzékel... nekem úgy tűnik, hogy a pcsúcs nem akkor vagy nem jól porlaszt.
Orvosolni gondolom úgy orvosolták, hogy kiütötték a hibát... ez vissza fog jönni. Nem tudom, merre laksz, de én felkeresném Vic-ket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19219 Dátum:
2012.07.27 péntek, 09:57:04 »
sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?
http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/
köszönöm!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19220 Dátum:
2012.07.27 péntek, 09:59:54 »
Idézetet írta: nandi - 2012.07.27 péntek, 09:57:04
sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?
http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/
köszönöm!
Szia!
Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19221 Dátum:
2012.07.27 péntek, 10:01:36 »
Idézetet írta: nandi - 2012.07.27 péntek, 09:57:04
sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?
http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/
köszönöm!
Tökéletes! De vki megkövez majd, vki pedig elismerően nyugtázza, h beléptél a 2T táborba.
Ugyanis ez a 2T téma nagyon megosztja a véleményeket. Ártani nem ártasz vele.Sokan használják,köztük én is, vki pedig placebonak gondolja.
Majd eldöntöd, h használod v sem.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19222 Dátum:
2012.07.27 péntek, 10:02:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.27 péntek, 09:59:54
Szia!
Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.
Banyek, beleírtál a gondolatmenetembe!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19223 Dátum:
2012.07.27 péntek, 10:04:56 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.27 péntek, 10:02:30
Banyek, beleírtál a gondolatmenetembe!
Hát látod,milyen gonosz vagyok? Amúgy én is használok 2T-t...a robogómba
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19224 Dátum:
2012.07.27 péntek, 10:09:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.27 péntek, 10:04:56
Hát látod,milyen gonosz vagyok? Amúgy én is használok 2T-t...a robogómba
Én meg a motoros fűkaszámba...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19225 Dátum:
2012.07.27 péntek, 11:14:15 »
Idézetet írta: nandi - 2012.07.27 péntek, 09:57:04
sziasztok
hallottam hogy jót tesz a gépkocsinak ha tankoláskor kétütemű motorolajat öntök a gázolajhoz
kb 1 dl / tank mennyiségben
Ezt az olajat használhatom erre a célra?
http://olajcentrum.hu/castrol-actevo-2t-1liter/
köszönöm!
Én ezt használom, csak már szürke dobozban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19226 Dátum:
2012.07.27 péntek, 11:14:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.27 péntek, 09:59:54
Szia!
Igen használhatod,bár megoszlanak a vélemények,hogy segít-e valamit.
Az nagyjából biztos, hogy ártani nem fog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19227 Dátum:
2012.07.27 péntek, 12:31:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.27 péntek, 11:14:34
...
nagyjából biztos
......
AndyA
Na... Ez is értelmetlen. Most biztos, vagy nem?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19228 Dátum:
2012.07.27 péntek, 12:45:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.27 péntek, 12:31:07
Na... Ez is értelmetlen. Most biztos, vagy nem?
Az esemény bekövetkezésének a valószínűsége közelít az 1-hez.
Így megfelel?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19229 Dátum:
2012.07.27 péntek, 12:51:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.27 péntek, 12:45:11
Az esemény bekövetkezésének a valószínűsége közelít az 1-hez.
Így megfelel?
Igen.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19230 Dátum:
2012.07.27 péntek, 13:59:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.27 péntek, 11:14:15
Én ezt használom, csak már szürke dobozban.
AndyA
Most egy szaki aszongya hogy full szinteticet szabad csak....
ez igaz lehet?
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19231 Dátum:
2012.07.27 péntek, 19:28:53 »
Villogott az izzításjelzőm,most menjek el hiba kódot olvastatni?Köszönöm a válaszotokatT
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19232 Dátum:
2012.07.27 péntek, 19:47:44 »
Ha érdekel valakit mától van pályám turbó elektronika javitásra....2.-dikat csinálta ma és tuti lett...
15-20 az ára és kb 1-2 nap....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19233 Dátum:
2012.07.27 péntek, 19:58:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.27 péntek, 19:47:44
Ha érdekel valakit mától van pályám turbó elektronika javitásra....2.-dikat csinálta ma és tuti lett...
15-20 az ára és kb 1-2 nap....
Szia Krisz!
Mitől függ, h 15 v 20?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19234 Dátum:
2012.07.27 péntek, 20:12:54 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.07.27 péntek, 19:58:13
Szia Krisz!
Mitől függ, h 15 v 20?
Milyen kedvem van.....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19235 Dátum:
2012.07.27 péntek, 20:20:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.27 péntek, 20:12:54
Milyen kedvem van.....
Zsíííír! Én is így gondoltam!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19236 Dátum:
2012.07.28 szombat, 07:43:35 »
Ha az izzításjelző menet közben elkezdett villogni,de a következő indításnál már nem villogott,akkor is lehet hibakódot olvastatni?Előre is köszönöm a válaszotokat!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19237 Dátum:
2012.07.28 szombat, 07:54:27 »
Idézetet írta: nandi - 2012.07.27 péntek, 13:59:47
Most egy szaki aszongya hogy full szinteticet szabad csak....
ez igaz lehet?
Ez nem olyan motorolaj. Ezt egyszer átküldöd a rendszeren utána elég a GO-val együtt. Ide szerintem felesleges pénzkidobás (egyesek szerint maga a 2T olaj is az
).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19238 Dátum:
2012.07.28 szombat, 07:55:17 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.28 szombat, 07:43:35
Ha az izzításjelző menet közben elkezdett villogni,de a következő indításnál már nem villogott,akkor is lehet hibakódot olvastatni?Előre is köszönöm a válaszotokat!
Lehet, hogy van tárolt kód, de általában törli, ha utóbb nem áll fenn a hiba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19239 Dátum:
2012.07.28 szombat, 08:07:30 »
Köszi a választ!Akkor egyenlőre nem foglalkozom a dologgal.egyébként semmi rendellenességet nem vettem észre.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19240 Dátum:
2012.07.28 szombat, 08:15:25 »
Ha komolyabb gond van ,akkor minden indítás után is megmarad az izzításjelző villogás?
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19241 Dátum:
2012.07.28 szombat, 08:22:20 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.28 szombat, 08:15:25
Ha komolyabb gond van ,akkor minden indítás után is megmarad az izzításjelző villogás?
Mondjuk inkább úgy, hogy törli, de ha gond van, újra kigyújtja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19242 Dátum:
2012.07.28 szombat, 08:26:34 »
Akkor egyenlőre reménykedem abban,hogy nem kezd el ismét villogni.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19243 Dátum:
2012.07.28 szombat, 09:24:40 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.28 szombat, 08:26:34
Akkor egyenlőre reménykedem abban,hogy nem kezd el ismét villogni.
A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort. Ha nem jönnek elő megint akkor csak egy egyszeri "botlás" lehetett. Nagy ritkán előfordul, hogy néha történik egy fals izzitó jelzés. Ha nem jön elő megint pl. egy emelkedőn erős terheléses gyorsításkor akkor nincs semmi baj.
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19244 Dátum:
2012.07.28 szombat, 10:42:32 »
Köszi a választ!Remélem csak egy egyszeri botlás volt.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19245 Dátum:
2012.07.28 szombat, 11:25:21 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.28 szombat, 09:24:40
A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort.
Dehogy... nekem volt P0251és nem tűnt el a motor leállítása után. Akkor beszéltem a Vic-kel, és ő is azt mondta, hogy ez nem szokott eltűnni.
Valami vacak gázolajat tankoltam. Érdekes, hogy nem terhelésen jött az izzító villogás, hanem 60-nal, állandó sebességnél is. De vagy 4-5 alkalommal.
Aztán kiürült a tank, és megszűnt a villogás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19246 Dátum:
2012.07.28 szombat, 11:31:39 »
Nálam is állandó sebességnél jelentkezett terhelés nélkül.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19247 Dátum:
2012.07.28 szombat, 11:32:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.28 szombat, 11:25:21
Dehogy... nekem volt P0251és nem tűnt el a motor leállítása után. Akkor beszéltem a Vic-kel, és ő is azt mondta, hogy ez nem szokott eltűnni.
Valami vacak gázolajat tankoltam. Érdekes, hogy nem terhelésen jött az izzító villogás, hanem 60-nal, állandó sebességnél is. De vagy 4-5 alkalommal.
Aztán kiürült a tank, és megszűnt a villogás.
Neked volt és nem tűnt el mert a xar üzemanyag folyamatosan újból bekavart.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19248 Dátum:
2012.07.28 szombat, 21:10:04 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.28 szombat, 09:24:40
A P0251, P1211, P2288 biztosan eltűnik ha leállítod a motort. Ha nem jönnek elő megint akkor csak egy egyszeri "botlás" lehetett. Nagy ritkán előfordul, hogy néha történik egy fals izzitó jelzés. Ha nem jön elő megint pl. egy emelkedőn erős terheléses gyorsításkor akkor nincs semmi baj.
Én csak annyit tennék hozzá ha a menetközben villogott ahogy mndta akkor az bent marad mert énnekem is bent maradt.Utána indítottam nem jött elő de másnap reggel hiba olvasás és bent volt.Saját tapasztalat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19249 Dátum:
2012.07.28 szombat, 21:55:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.28 szombat, 21:10:04
Én csak annyit tennék hozzá ha a menetközben villogott ahogy mndta akkor az bent marad mert énnekem is bent maradt.Utána indítottam nem jött elő de másnap reggel hiba olvasás és bent volt.Saját tapasztalat.
És azt is tudod hogy mi volt a hibakód? Mert szerintem nem ezek.
Naplózva
Oldalak:
1
...
378
379
380
381
382
383
384
[
385
]
386
387
388
389
390
391
392
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ