Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:44:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
409
410
411
412
413
414
415
[
416
]
417
418
419
420
421
422
423
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654167 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20750 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 18:43:21 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.14 vasárnap, 18:26:18
Nem egészen.. Hívtam és sms-t is küldtem valamint már itt is felhoztam a témát... majd holnap folytatom. Valamikor csak fel veszi
Gondolom vasárnap nem akar a melóval foglalkozni, ami érthető is.....
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20751 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 18:51:31 »
Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/121014/PA0700177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.14 vasárnap, 18:59:45 írta spyware
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20752 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 18:56:34 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.14 vasárnap, 18:51:31
Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/view/121014/PA0700177
csak én nem látom a képet, ha a linkre kattintok?
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20753 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 18:58:16 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 18:56:34
csak én nem látom a képet, ha a linkre kattintok?
Nemtom mi van mert én se látom.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20754 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:00:16 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.14 vasárnap, 18:58:16
Nemtom mi van mert én se látom.
Na most.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20755 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:04:48 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.14 vasárnap, 18:51:31
Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/121014/PA0700177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20756 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:07:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.14 vasárnap, 19:04:48
annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
Értem. Kösz a segítséget. Akkor ezen elgondolkodom.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20757 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:08:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.14 vasárnap, 19:04:48
annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20758 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:11:04 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 19:08:12
az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem
Igen. Sokkal hamarabb bemelegszik a motor. turbóhoz nincs köze
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20759 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:13:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.14 vasárnap, 19:11:04
Igen. Sokkal hamarabb bemelegszik a motor. turbóhoz nincs köze
igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
Naplózva
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20760 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:14:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.14 vasárnap, 18:43:21
Gondolom vasárnap nem akar a melóval foglalkozni, ami érthető is.....
Én sem akartam pofátlan lenni....de az elmúlt hetek nálunk itthon csak róla szólt, és mivel csak két elérhetőséget tudok ebből próbálok kihozni valamit.
Nem ismétlem magam kel egy megbízható és hozzá értő szerelő és eddig mindenki őt ajánlotta. Plusz mivel magyar vagyok külföldön, inkább adom a pénzem haza mint ezeknek a kutya ütőknek akik eddig csak lehúztak,vagy próbáltak.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20761 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:14:48 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 19:13:09
igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
Majd mindjárt végez alf a rejtőzködéssel, és megmondja
Én nemtom, nekem gyárilag van
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20762 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:14:55 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 19:08:12
az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem
a gyárit mindenköcelékkel 15ért meglehet venni.Mk2 és Motorcraft árul ilyeneket.
Csak menet közben-járómotornál,és 5 fok alatt automatikus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20763 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:16:18 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 19:13:09
igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
nem olajhűtéses.Az olaj a kenést adja a turbó tengelyének.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20764 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:23:48 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.14 vasárnap, 19:16:18
nem olajhűtéses.Az olaj a kenést adja a turbó tengelyének.
ah igaz is
a 15 nem sok, lehet beruházok egyre, ha nincs
Naplózva
guriga27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20765 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:44:45 »
Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20766 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:47:18 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.10.14 vasárnap, 19:44:45
Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
szerintem valaki túllihegte, mi a gond amúgy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20767 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:48:03 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.10.14 vasárnap, 19:44:45
Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
biztos csak félreértés lehetett.
Én nem olvastam,hogy miről volt szó.Kérdezd újra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20768 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:50:15 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.10.14 vasárnap, 19:44:45
Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
de ahogy olvasom az előzményeket,pedig még kaptál válaszokat is.Ha még sem volt 1értelmű,akkor itt találsz megoldást:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20769 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 19:54:12 »
Idézetet írta: guriga27 - 2012.10.14 vasárnap, 19:44:45
Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
elküldtem neked privátban is,mert tényleg nem nagyon téjékozódsz még jól a topicok között.....
Ne az mk4be írj,hanem az mk3 topicjaiba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20770 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:32:42 »
Jó estét Uraim!
Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20771 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:47:49 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 20:32:42
Jó estét Uraim!
Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20772 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:54:35 »
Üdv Mindenki.
rég szoltam hozzá a forumon bármihez is...de azért olvasgatom a dolgokat mert sokat lehet tanulni töletek.hál' istenkének semmi komolyabb dolog nem történt a verdával a multkori turbó csö lyukadást kivéve...kicsit elment az erö és a hangja is hallatszott hogy kifujt.nem volt mit tenni uj csö...feltettem pár perc alatt az ujat és megint szuperál.a kopogós járás azota is megvan miota megvan a kocsi.ezzel nem igazán lehet mit tenni...lehet kiprobálom én is a 2T olajat a gázolajba...igaz a protec után csendesebb szokott lenni.de az folyton nem lehet használni ugy tudom.mostanában zenebonában fejlödik a gépezet...de ez nem ide tartozik.
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20773 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:57:07 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 20:47:49
nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani
A dízelben nincs pillangószelep.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20774 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 20:59:00 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 20:32:42
Jó estét Uraim!
Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
Elvileg, ha a résolajcső nem tudja elvezetni, akkor lehet ilyen... nekem is volt, 1-2 alkalommal csinálta, majd tankolás után megszűnt.
Azóta persze szűrőt is cseréltem. A franc se tudja. Nem jöttem rá, hogy mi a baja, csak simán megoldódott.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20775 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:00:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.14 vasárnap, 20:57:07
A dízelben nincs pillangószelep.
natessék, ez a mai 2. hülyeségem
exkuzémóá:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20776 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:06:53 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 21:00:13
natessék, ez a mai 2. hülyeségem
exkuzémóá:)
Az ok (hogy miért nincs pillangószelep), nagyon egyszerű: a dízel légfelesleggel dolgozik, és ha több levegő jut a motorba, az nem baj, sőt.
Míg a benzinesnél, ha túl szegény a keverék, az be se gyullad. Ott ezért kell pillangószelep, mert akkor kevesebb levegő jut a hengerbe, ha az egy kicsit, vagy teljesen zárva van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20777 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:16:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.14 vasárnap, 21:06:53
Az ok (hogy miért nincs pillangószelep), nagyon egyszerű: a dízel légfelesleggel dolgozik, és ha több levegő jut a motorba, az nem baj, sőt.
Míg a benzinesnél, ha túl szegény a keverék, az be se gyullad. Ott ezért kell pillangószelep, mert akkor kevesebb levegő jut a hengerbe, ha az egy kicsit, vagy teljesen zárva van.
Köszönöm
Ma is sokat tanultam tőletek.
Köszi a türelmet is:)
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20778 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:22:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 20:47:49
nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani
Köszönöm,hol találom ezt a szelepet
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20779 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:23:58 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 21:22:19
Köszönöm,hol találom ezt a szelepet
Ha a korábbi hsz-kat is elolvasod, akkor megtudod, hogy egy másik autóban.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20780 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:30:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.14 vasárnap, 20:59:00
Elvileg, ha a résolajcső nem tudja elvezetni, akkor lehet ilyen... nekem is volt, 1-2 alkalommal csinálta, majd tankolás után megszűnt.
Azóta persze szűrőt is cseréltem. A franc se tudja. Nem jöttem rá, hogy mi a baja, csak simán megoldódott.
A pillangószelep akkor megtalálva.Porlasztócsúcs és cr szivattyú csere volt, go szűrő is cserélve lett.Kb azóta csinálja
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20781 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:33:50 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.14 vasárnap, 21:16:15
Köszönöm
Ma is sokat tanultam tőletek.
Köszi a türelmet is:)
Az ember hótig tanul.Most már én is tudom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20782 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:34:18 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 21:30:32
A pillangószelep akkor megtalálva.Porlasztócsúcs és cr szivattyú csere volt, go szűrő is cserélve lett.Kb azóta csinálja
Akkor a go szűrővel lesz gond... próbára vissza kéne rakni a régit (már ha nem vasreszelékes), vagy kölcsönbe egy másikat...
Úgy emlékszem, volt, akinél a régi szűrővel megoldódott a gond. Vagy, a visszatérő ágat, azaz résolajcsövet direkbe küldeni hátra,
persze ledugózni a szűrőn a felesleges csövet, és usgyi próbára. Ez még nem kerül pénzbe. És ha akkor megjavul, akkor a szűrő a bibás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20783 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:37:21 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 20:32:42
Jó estét Uraim!
Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
a generatorral van baj.nézesd meg a töltést,és az akku állapotát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20784 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:48:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.14 vasárnap, 21:34:18
Akkor a go szűrővel lesz gond... próbára vissza kéne rakni a régit (már ha nem vasreszelékes), vagy kölcsönbe egy másikat...
Úgy emlékszem, volt, akinél a régi szűrővel megoldódott a gond. Vagy, a visszatérő ágat, azaz résolajcsövet direkbe küldeni hátra,
persze ledugózni a szűrőn a felesleges csövet, és usgyi próbára. Ez még nem kerül pénzbe. És ha akkor megjavul, akkor a szűrő a bibás.
Köszönöm megnézem
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20785 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 21:50:23 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.14 vasárnap, 21:37:21
a generatorral van baj.nézesd meg a töltést,és az akku állapotát.
Köszönöm ezt is megnézetem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20786 Dátum:
2012.10.14 vasárnap, 22:22:38 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.10.14 vasárnap, 21:50:23
Köszönöm ezt is megnézetem
Alfnál az igazság, azzal kezd.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20787 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 00:22:47 »
Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.
Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.15 hétfő, 00:31:31 írta mcskot
»
Naplózva
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20788 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 07:29:14 »
Hallgatok rád, de ennek a takarításáról nem találtam semmilyen leírást, nem tudnál valamit linkelni?
Előre is köszi!
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.14 vasárnap, 15:15:16
Még pucold ki a szívósort is az is milyen koszos és segíti a friss levőgőhöz jutni a motort
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20789 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 11:41:27 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.15 hétfő, 00:22:47
Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.
Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
megtaláltad a tempomat on gombját
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20790 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 11:59:04 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.15 hétfő, 00:22:47
Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.
Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20791 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 12:19:15 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.15 hétfő, 00:22:47
Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.
Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
Itt valami az aksi/generátor duóval van. Azért emelgeti az alapjáratot, mert az aksit erősen kell tölteni.
Jó lenne az alábbit megcsinálni: indulás előtt belépni az info menübe, megnézni gyújtás előtt, alatt, és utáni feszültséget.
E három adat birtokában folyt köv.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20792 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 12:38:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.15 hétfő, 12:19:15
Itt valami az aksi/generátor duóval van. Azért emelgeti az alapjáratot, mert az aksit erősen kell tölteni.
Jó lenne az alábbit megcsinálni: indulás előtt belépni az info menübe, megnézni gyújtás előtt, alatt, és utáni feszültséget.
E három adat birtokában folyt köv.
akkor nekem is azért ingadozhat az alapjárat ha ráadom a világítást? amúgy nem ingadozik!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20793 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 12:41:16 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.15 hétfő, 12:38:28
akkor nekem is azért ingadozhat az alapjárat ha ráadom a világítást? amúgy nem ingadozik!
Igen...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20794 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 12:43:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.15 hétfő, 12:41:16
Igen...
itthon is kitudom az mérni? a műszerfal teszten lehet azt mérni hogy melyik rossz? 14.6-7 szokott lenni a töltő fesz!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20795 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 12:47:06 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.15 hétfő, 12:43:29
itthon is kitudom az mérni? a műszerfal teszten lehet azt mérni hogy melyik rossz? 14.6-7 szokott lenni a töltő fesz!
Azt csináld meg, amit lenn írtam. Előtte, alatta, utána. Ebből látszani fog az aksi állapota. Szerintem ott lesz a gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20796 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 13:02:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.15 hétfő, 12:47:06
Azt csináld meg, amit lenn írtam. Előtte, alatta, utána. Ebből látszani fog az aksi állapota. Szerintem ott lesz a gond.
rendben amint meglesz az eredmény azonnal jelzem! most van futőmű ellenőrzésen meg kerül rá a szabadonfutó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20797 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 18:17:33 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.15 hétfő, 00:22:47
Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.
Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hho mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.15 hétfő, 20:40:02 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20798 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 19:00:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.15 hétfő, 18:17:33
túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hbo mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !
bocsi a láma kérdésért, de mi az a HHO?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20799 Dátum:
2012.10.15 hétfő, 19:20:46 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.15 hétfő, 19:00:01
bocsi a láma kérdésért, de mi az a HHO?
Villannyal vizet bont, majd a hidrogént a beszívott levegőhöz keveri, mert állítólag ettől jobb lesz az égés a hengerben. Egyesek 15-25%-os fogyasztáscsökkenésekről is beszámoltak. A Totalcarosok meg kipróbálták, és nem tapasztaltak semmit, legalábbis a pénztárca laposodásán kívül. A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).
Dióhéjban ennyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
409
410
411
412
413
414
415
[
416
]
417
418
419
420
421
422
423
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ