Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:46:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654254 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20750 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 18:43:21 »

Cheesy
 Cheesy Nem egészen.. Hívtam és sms-t is küldtem valamint már itt is felhoztam a témát... majd holnap folytatom. Valamikor csak fel veszi  Smiley
Gondolom vasárnap nem akar a melóval foglalkozni, ami érthető is..... 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20751 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 18:51:31 »

Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/121014/PA0700177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.14 vasárnap, 18:59:45 írta spyware » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20752 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 18:56:34 »

Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/view/121014/PA0700177
csak én nem látom a képet, ha a linkre kattintok?
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20753 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 18:58:16 »

csak én nem látom a képet, ha a linkre kattintok?
Nemtom mi van mert én se látom.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20754 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:00:16 »

Nemtom mi van mert én se látom.

Na most.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20755 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:04:48 »

Hali mindenkinek.
Arra lennék kíváncsi, hogy a képen nyíllal jelölt csőnek mi a szerepe.
http://kepfeltoltes.hu/121014/PA0700177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20756 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:07:18 »

annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
Értem. Kösz a segítséget. Akkor ezen elgondolkodom.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20757 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:08:12 »

annak a helyén kellene lennie a gyári kiegfűtésnek az elektromosnak.neked nincs olyan.de még lehet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20758 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:11:04 »

az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem Smiley
Igen. Sokkal hamarabb bemelegszik a motor.  turbóhoz nincs köze
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20759 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:13:09 »

Igen. Sokkal hamarabb bemelegszik a motor.  turbóhoz nincs köze
igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
Naplózva
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20760 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:14:15 »

Gondolom vasárnap nem akar a melóval foglalkozni, ami érthető is..... 

Én sem akartam pofátlan lenni....de az elmúlt hetek nálunk itthon csak róla szólt, és mivel csak két elérhetőséget tudok ebből próbálok kihozni valamit.
Nem ismétlem magam kel egy megbízható és hozzá értő szerelő és eddig mindenki őt ajánlotta. Plusz mivel magyar vagyok külföldön, inkább adom a pénzem haza mint ezeknek a kutya ütőknek akik eddig csak lehúztak,vagy próbáltak.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20761 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:14:48 »

igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
Majd mindjárt végez alf a rejtőzködéssel, és megmondja  eplus2 Én nemtom, nekem gyárilag van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20762 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:14:55 »

az csak a vizet melegíti?
Drága egy ilyen?
Mondjuk eddig gyorsan felmelegedett az autóm (max 2-3 km), de nem ártana ha a motor nem fagyoskodna, a turbó meg végképpen nem Smiley
a gyárit mindenköcelékkel 15ért meglehet venni.Mk2 és Motorcraft árul ilyeneket.
Csak menet közben-járómotornál,és 5 fok alatt automatikus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20763 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:16:18 »

igen, ahhoz az olajat kellene melegíteni, gondolom olajhűtéses a GT1749.
És drága egy ilyen kiegészítő fűtés?
nem olajhűtéses.Az olaj a kenést adja a turbó tengelyének.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20764 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:23:48 »

nem olajhűtéses.Az olaj a kenést adja a turbó tengelyének.


ah igaz is Smiley
a 15 nem sok, lehet beruházok egyre, ha nincs Smiley
Naplózva
guriga27
Vendég
« Új hozzászólás #20765 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:44:45 »

Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20766 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:47:18 »

Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.

szerintem valaki túllihegte, mi a gond amúgy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20767 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:48:03 »

Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.

biztos csak félreértés lehetett. vigyor3
Én nem olvastam,hogy miről volt szó.Kérdezd újra! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20768 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:50:15 »

Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.

de ahogy olvasom az előzményeket,pedig még kaptál válaszokat is.Ha még sem volt 1értelmű,akkor itt találsz megoldást:


http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20769 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 19:54:12 »

Kedves Ford rajongok!
Van egy 2005-ös TDCI autóm (Ford),sajnos reggel rossz topikba írtam és kaptam hideget és meleget egyben mert rossz helyre irtam,azért írtam le az elektromos dolgokhoz mert az ismerőseim és a szerviz mindenki azt mondta,hogy elektromos hibája van a kocsimnak,mivel,hogy NŐ vagyok nem biztos ,hogy elsőre tudni fogom az itteni szabályokat.

elküldtem neked privátban is,mert tényleg nem nagyon téjékozódsz még jól a topicok között..... Wink wave

Ne az mk4be írj,hanem az mk3 topicjaiba! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20770 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:32:42 »

   Jó estét Uraim!
 Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20771 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:47:49 »

   Jó estét Uraim!
 Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #20772 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:54:35 »

Üdv Mindenki.
rég szoltam hozzá a forumon bármihez is...de azért olvasgatom a dolgokat mert sokat lehet tanulni töletek.hál' istenkének semmi komolyabb dolog nem történt a verdával a multkori turbó csö lyukadást kivéve...kicsit elment az erö és a hangja is hallatszott hogy kifujt.nem volt mit tenni uj csö...feltettem pár perc alatt az ujat és megint szuperál.a kopogós járás azota is megvan miota megvan a kocsi.ezzel nem igazán lehet mit tenni...lehet kiprobálom én is a 2T olajat a gázolajba...igaz a protec után csendesebb szokott lenni.de az folyton nem lehet használni ugy tudom.mostanában zenebonában fejlödik a gépezet...de ez nem ide tartozik. Smiley
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20773 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:57:07 »

nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani Smiley

A dízelben nincs pillangószelep.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20774 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 20:59:00 »

   Jó estét Uraim!
 Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.

Elvileg, ha a résolajcső nem tudja elvezetni, akkor lehet ilyen... nekem is volt, 1-2 alkalommal csinálta, majd tankolás után megszűnt.
Azóta persze szűrőt is cseréltem. A franc se tudja. Nem jöttem rá, hogy mi a baja, csak simán megoldódott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20775 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:00:13 »

A dízelben nincs pillangószelep.

natessék, ez a mai 2. hülyeségem

exkuzémóá:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20776 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:06:53 »

natessék, ez a mai 2. hülyeségem

exkuzémóá:)

Az ok (hogy miért nincs pillangószelep), nagyon egyszerű: a dízel légfelesleggel dolgozik, és ha több levegő jut a motorba, az nem baj, sőt.
Míg a benzinesnél, ha túl szegény a keverék, az be se gyullad. Ott ezért kell pillangószelep, mert akkor kevesebb levegő jut a hengerbe, ha az egy kicsit, vagy teljesen zárva van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20777 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:16:15 »

Az ok (hogy miért nincs pillangószelep), nagyon egyszerű: a dízel légfelesleggel dolgozik, és ha több levegő jut a motorba, az nem baj, sőt.
Míg a benzinesnél, ha túl szegény a keverék, az be se gyullad. Ott ezért kell pillangószelep, mert akkor kevesebb levegő jut a hengerbe, ha az egy kicsit, vagy teljesen zárva van.
Köszönöm Smiley
Ma is sokat tanultam tőletek.
Köszi a türelmet is:)
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20778 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:22:19 »

nem tudom a tdci ilyen konstrukció-e, talán írták nem, de ez általában a pillangószelep virgoncsága, meg kell tisztítani Smiley
Köszönöm,hol találom ezt a szelepet
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20779 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:23:58 »

Köszönöm,hol találom ezt a szelepet
Ha a korábbi hsz-kat is elolvasod, akkor megtudod, hogy egy másik autóban.  wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20780 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:30:32 »

Elvileg, ha a résolajcső nem tudja elvezetni, akkor lehet ilyen... nekem is volt, 1-2 alkalommal csinálta, majd tankolás után megszűnt.
Azóta persze szűrőt is cseréltem. A franc se tudja. Nem jöttem rá, hogy mi a baja, csak simán megoldódott.
A pillangószelep akkor megtalálva.Porlasztócsúcs és cr szivattyú csere volt, go szűrő is cserélve lett.Kb azóta csinálja
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20781 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:33:50 »

Köszönöm Smiley
Ma is sokat tanultam tőletek.
Köszi a türelmet is:)
Az ember hótig tanul.Most már én is tudom wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20782 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:34:18 »

A pillangószelep akkor megtalálva.Porlasztócsúcs és cr szivattyú csere volt, go szűrő is cserélve lett.Kb azóta csinálja

Akkor a go szűrővel lesz gond... próbára vissza kéne rakni a régit (már ha nem vasreszelékes), vagy kölcsönbe egy másikat...
Úgy emlékszem, volt, akinél a régi szűrővel megoldódott a gond. Vagy, a visszatérő ágat, azaz résolajcsövet direkbe küldeni hátra,
persze ledugózni a szűrőn a felesleges csövet, és usgyi próbára. Ez még nem kerül pénzbe. És ha akkor megjavul, akkor a szűrő a bibás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20783 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:37:21 »

   Jó estét Uraim!
 Van egy érdekes problémám az autóval.Menetközben leszállok a gázpedálról nem esik vissza a sebesség,mintha belenne kapcsolva a tempomat pedig nincs.Nem állandóan igy megy,rendszertelenül csinálja.Mi lehet a baj,segítségeteket előre is köszönöm.
a generatorral van baj.nézesd meg a töltést,és az akku állapotát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20784 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:48:56 »

Akkor a go szűrővel lesz gond... próbára vissza kéne rakni a régit (már ha nem vasreszelékes), vagy kölcsönbe egy másikat...
Úgy emlékszem, volt, akinél a régi szűrővel megoldódott a gond. Vagy, a visszatérő ágat, azaz résolajcsövet direkbe küldeni hátra,
persze ledugózni a szűrőn a felesleges csövet, és usgyi próbára. Ez még nem kerül pénzbe. És ha akkor megjavul, akkor a szűrő a bibás.
Köszönöm megnézem
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20785 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 21:50:23 »

a generatorral van baj.nézesd meg a töltést,és az akku állapotát.
Köszönöm ezt is megnézetem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20786 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 22:22:38 »

Köszönöm ezt is megnézetem

Alfnál az igazság, azzal kezd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20787 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 00:22:47 »

Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.

Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.15 hétfő, 00:31:31 írta mcskot » Naplózva
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20788 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 07:29:14 »

Hallgatok rád, de ennek a takarításáról nem találtam semmilyen leírást, nem tudnál valamit linkelni?

Előre is köszi!

Még pucold ki a szívósort is az is milyen koszos és segíti a friss levőgőhöz jutni a motort
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20789 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 11:41:27 »

Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.

Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
megtaláltad a tempomat on gombját  eplus2  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20790 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 11:59:04 »

Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.

Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!

Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20791 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 12:19:15 »

Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.

Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!

Itt valami az aksi/generátor duóval van. Azért emelgeti az alapjáratot, mert az aksit erősen kell tölteni.
Jó lenne az alábbit megcsinálni: indulás előtt belépni az info menübe, megnézni gyújtás előtt, alatt, és utáni feszültséget.
E három adat birtokában folyt köv.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20792 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 12:38:28 »

Itt valami az aksi/generátor duóval van. Azért emelgeti az alapjáratot, mert az aksit erősen kell tölteni.
Jó lenne az alábbit megcsinálni: indulás előtt belépni az info menübe, megnézni gyújtás előtt, alatt, és utáni feszültséget.
E három adat birtokában folyt köv.
akkor nekem is azért ingadozhat az alapjárat ha ráadom a világítást? amúgy nem ingadozik!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20793 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 12:41:16 »

akkor nekem is azért ingadozhat az alapjárat ha ráadom a világítást? amúgy nem ingadozik!

Igen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20794 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 12:43:29 »

Igen...
itthon is kitudom az mérni? a műszerfal teszten lehet azt mérni hogy melyik rossz? 14.6-7 szokott lenni a töltő fesz!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20795 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 12:47:06 »

itthon is kitudom az mérni? a műszerfal teszten lehet azt mérni hogy melyik rossz? 14.6-7 szokott lenni a töltő fesz!

Azt csináld meg, amit lenn írtam. Előtte, alatta, utána. Ebből látszani fog az aksi állapota. Szerintem ott lesz a gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20796 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 13:02:45 »

Azt csináld meg, amit lenn írtam. Előtte, alatta, utána. Ebből látszani fog az aksi állapota. Szerintem ott lesz a gond.
rendben amint meglesz az eredmény azonnal jelzem! most van futőmű ellenőrzésen meg kerül rá a szabadonfutó!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20797 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 18:17:33 »

Eddig, megpróbáltam együtt élni vele, de most már kezd elegem lenni belőle:
18-20 fokig, no probléma (750-es alapjárat).
10 fok alatt, no probléma (900-as emelt alapjárat (a dúsító megy, mint disznó: 12-15l-es pill. fogyi!)).
Gond, a kettő között van: alapjárat 900-1100 között ingadozik, és később sem áll vissza. Sőt!
Rá-rá "pumpál". Haladok egy állandó sebességgel, egyszer csak, már gáz nélkül megy a vas.
Mit megy, gyorsul. 4.-be: 45-el, 5.-be: 70-el, 6.-ba: 85-90km/h! Gázpedál érintése nélkül!!!
MAF rendszeresen tisztítva, generátor/töltés rendben, akku vadi új.

Mi okozhatja? Tudtok rá valami megoldást? Köszönöm!
túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hho mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.15 hétfő, 20:40:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20798 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:00:01 »

túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hbo mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !

bocsi a láma kérdésért, de mi az a HHO?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20799 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:20:46 »

bocsi a láma kérdésért, de mi az a HHO?

Villannyal vizet bont, majd a hidrogént a beszívott levegőhöz keveri, mert állítólag ettől jobb lesz az égés a hengerben. Egyesek 15-25%-os fogyasztáscsökkenésekről is beszámoltak. A Totalcarosok meg kipróbálták, és nem tapasztaltak semmit, legalábbis a pénztárca laposodásán kívül. A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).

Dióhéjban ennyi. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 409 410 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 422 423 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.