Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:10:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 411 412 413 414 415 416 417 [418] 419 420 421 422 423 424 425 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655078 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20850 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:39:59 »



Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
csak 70A?
mekkora indítóáramú?
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20851 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:42:46 »

túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hho mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !


Köszönöm az értékes hozzászólást.  Tongue
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20852 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:43:40 »

Hello mindenki  wave

Kérdezek  Smiley Mi a különbség INA és INA generátor szabadon futó között? Van 27000 és 56000 ért is. De csak kép alapján nem sokat látok.
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/generator-szabadonfuto/ford/mondeo/2002/
Itt találtam.

Realhist ennek a töredékéért árulja... inkább őt keresd. Van neki „raktáron”.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20853 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:44:57 »

Felújításban ilyesmit nem tudnak cserélni?

AndyA
forgórészt?de.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20854 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:45:16 »

a gemeràror tengelyéből kijött a 6szög mit lehet azzal tenni?  vagy anna annyi? Aamùgy mennyi egx szabadonfutó?foglalkozik itt valaki?


Realhistet keresd... ő árul szabadonfutót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20855 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:48:54 »

Villannyal vizet bont, majd a hidrogént a beszívott levegőhöz keveri, mert állítólag ettől jobb lesz az égés a hengerben. Egyesek 15-25%-os fogyasztáscsökkenésekről is beszámoltak. A Totalcarosok meg kipróbálták, és nem tapasztaltak semmit, legalábbis a pénztárca laposodásán kívül. A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).

Dióhéjban ennyi. Smiley

AndyA


Hát, tőled azért többet vártam!
A Föld meg, igenis gömbölyű!  (pedig az akkori világ szerint laposnak kellett volna lennie  nyes )
Azért, mert Vinkleréknek nem jött be...
Én is olvastam a cikket, és a másik oldalról nézve, szerintem nem is akarták hogy működjön!
Van egy bizonyos szkepticizmusom az autós újságírókkal szemben. (pedig V.R, és B.G-t ettől függetlenül szeretem).
Naplózva
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20856 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:49:33 »

Realhist ennek a töredékéért árulja... inkább őt keresd. Van neki „raktáron”.

Köszi  Smiley Ő is INA-t árul? Csak mert olvastam hogy sokan most cserélik le a régi ZEN-üket ilyen olyan okból.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20857 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:53:02 »

Igazad is van! De készülj, mert 2016-ban mindenki hazajön, olyan jó lesz itt   falbav falbav  gun gun



 nyes nyes nyes nyes nyes   ÁMEN!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20858 Dátum: 2012.10.16 kedd, 19:55:22 »



Köszönöm az értékes hozzászólást.  Tongue
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.

Számolgassunk... a lámpák kb 130W, durván 10A. A motor és annak elektronikája kb 15A-ert vesz fel. A fűtőmotort csak saccolom, 10A. Rádió, egyéb apróságok: 5A.
Ha használod a ködlámpát, az további 10A. Ez eddig kb 50A. A kieg fűtés - ilyenkor már simán mehet... rettentő sok, önmagában vagy 50A (asszem 750W-os).
Ülésfűtés, hátsó ablak fűtés további 20-30A. Ha ez mind egyszerre megy bizony gond lehet. Persze a GEM kapcsolgat, azokat a fogyasztókat, amiről tud. Az utólagos, nagy teljesítményű (HHO) okozhat galyibát. Szerintem már bőven túl vagyunk Alf által megadott, max 90A-on. Na, ilyenkor kavar a szgép, és csinál mindenfélét.
De. Ha a sok fogyasztó nálad nincs felkapcsolva, és mégis bibi van, akkor máshol van a gond, de akkor is elektromos.
Egyszer jegyezd meg, mely fogyasztók mennek (ülésfűtés, ilyenek).
Egy villanyásszal méresd meg a nyugalmi áramot, járó motornál. Lehet zárlat, az fel tud venni komolyabb áramokat is.
Jó lenne, ha felírnád azokat a feszültségszinteket, amit lrtem (indítózás előtt és alatt).
Valamint, egyszer nézd meg, mekora feszültséget ír ki akkor, amikor emelgeti a fordulatot. Hátha rájövünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #20859 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:02:00 »

Köszi  Smiley Ő is INA-t árul? Csak mert olvastam hogy sokan most cserélik le a régi ZEN-üket ilyen olyan okból.
Szia
Nekem még a régi fajta van. Még csak most kezd egy kis hallható hangja lenni. Lassan elérem vele a 80 ezret.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20860 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:04:29 »

Szia
Nekem még a régi fajta van. Még csak most kezd egy kis hallható hangja lenni. Lassan elérem vele a 80 ezret.
Hogy használtad? Sok város, vegyes vagy pálya inkább?
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20861 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:06:09 »

Számolgassunk... a lámpák kb 130W, durván 10A. A motor és annak elektronikája kb 15A-ert vesz fel. A fűtőmotort csak saccolom, 10A. Rádió, egyéb apróságok: 5A.
Ha használod a ködlámpát, az további 10A. Ez eddig kb 50A. A kieg fűtés - ilyenkor már simán mehet... rettentő sok, önmagában vagy 50A (asszem 750W-os).
Ülésfűtés, hátsó ablak fűtés további 20-30A. Ha ez mind egyszerre megy bizony gond lehet. Persze a GEM kapcsolgat, azokat a fogyasztókat, amiről tud. Az utólagos, nagy teljesítményű (HHO) okozhat galyibát. Szerintem már bőven túl vagyunk Alf által megadott, max 90A-on. Na, ilyenkor kavar a szgép, és csinál mindenfélét.
De. Ha a sok fogyasztó nálad nincs felkapcsolva, és mégis bibi van, akkor máshol van a gond, de akkor is elektromos.
Egyszer jegyezd meg, mely fogyasztók mennek (ülésfűtés, ilyenek).
Egy villanyásszal méresd meg a nyugalmi áramot, járó motornál. Lehet zárlat, az fel tud venni komolyabb áramokat is.
Jó lenne, ha felírnád azokat a feszültségszinteket, amit lrtem (indítózás előtt és alatt).
Valamint, egyszer nézd meg, mekora feszültséget ír ki akkor, amikor emelgeti a fordulatot. Hátha rájövünk.


A galyibás HHO, még tervbe sem volt véve, amikor a hiba már javában virgonckodott a gépháztető alatt.
Nulla fogyasztónál is csinálja! De csak a megjelölt hőmérsékleti tartományban!!!
Se 18-20 fok felett, se 5 fok alatt nincs probléma.
-25-nél is simám, minden rezdülés nélkül jár a moci (az összes téli fogyasztó+lámpa+rádió mellett is).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20862 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:07:05 »



Köszönöm az értékes hozzászólást.  Tongue
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.
Nagyon szívesen,mert ezért van az automata tempomatod!

Hidegben (5fok alatt) bekapcsol automatikusan a kiegészítő fűtés-ha van (induláskor kb 50A),a tükörfűtés(5A kb).A hátsó szélvédő majdnem 30A-t képes felvenni,az első szélvédőfűtés induláskor akár 70A-t.A motorvezérlés önmagában majdnem 20A.Rákapcsolod a világítást az csak elöl 110W.tehát majdnem 10A.Ha ezeket mind összeadod,nem is jön ki a generátor maximális töltö árama,ami ugye 90A.Erre van a smart charge tölltőrendszer.Ajánlom figyelmedbe erősen: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
És akkor még nem beszéltem a klíma áramfelvételéről,pl a belső venti önmaga képes 60A-t felrántani maximumon!És ött vannak még az ülésfűtések,meg a hifi,stb,stb.Mind terheli a generátort.A gyári konfig azért életképes,mert a pcm kikapcsolgat nagy fogyasztókat a rendszerből,hogy ne menjen a terhelése a generátornak a maximum fölé.

És itt jön amiért beleszól a rendszeredbe a HHO is!Adj mindehhez hozzá még 20A-t külső ismeretlen terhelésként!A pcm nem fogja tudnilekorrigálni a töblet terhelést csak úgy,hogy megemeli az alapjárati fordulatszámot!Ettől alakul ki az "automata tempomat"!

Értem én,hogy előtte is volt ilyen gond,azt mindjárt írom.De most jobban kiélesedett ez a helyzet a többlet terhelés miatt.

A hho előtt meg azért volt ez a probléma,mert ha még nem volt javítva a generátor,akkor elvannak kopva a bronzkefék a fesszabályzóban,és vagy a csűszógyűrűk is.Továbbá az mk3 dízelekbe nem 70Aórás akku kell!Az kicsi.Ja és a gyári a töltörendszer helyes működése érdekében ezüst lemezes akkut kell használni.Ez még stimmel is. Az bronzkefecseréről itt olvashatsz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban

Ne érts félre!Engem abszolút hidegen hagy,hogy a HHO életképes-e vagy sem.Én a töbletterhelésről beszélek!
Amúgy erről ennyit.Nem is értem,hogy mitől háborodtál így fel?Szivesen az értékes hozzászólást és a segítséget!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #20863 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:08:09 »

Hogy használtad? Sok város, vegyes vagy pálya inkább?
Vegyes használat, de több a pálya.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20864 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:13:46 »

Vigyük már át a témát az elektomos topicba!

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:19:26 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20865 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:19:49 »

Vegyes használat, de több a pálya.
Nekem az a bajom hogy bár itt ( england ) sok a pálya, de London nagyon megráncigálja a kocsit. Jobban mint Pest.
Azt olvastam hogy az INA többet bír. És plusz nekem egy évben csak egyszer van sanszom haza menni. Ilyenkor próbálok jó dolgokat a kocsiba rakatni hogy a tankoláson és olaj cserén kívül ne legyen másra gondom. De ez tudjuk egyéni vélemény  Grin Eszem ágában sincs leszólni más alkatrészt, főleg hogy viszonyítási alapom sincs  Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20866 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:04 »

A csúcs felújítás nem jött be mindenkinek... volt, aki ezek után vett új csúcsot.
Teljesen értelmetlen, mindent tudnak cserélni benne, a ház (az a vasdarab) nem ér darabonként +20-30 ezret (szerintem) csak jó helyre kell vinni, ahol normálisan megcsinálják.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20867 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:24:23 »

Nagyon szívesen,mert ezért van az automata tempomatod!

Hidegben (5fok alatt) bekapcsol automatikusan a kiegészítő fűtés-ha van (induláskor kb 50A),a tükörfűtés(5A kb).A hátsó szélvédő majdnem 30A-t képes felvenni,az első szélvédőfűtés induláskor akár 70A-t.A motorvezérlés önmagában majdnem 20A.Rákapcsolod a világítást az csak elöl 110W.tehát majdnem 10A.Ha ezeket mind összeadod,nem is jön ki a generátor maximális töltö árama,ami ugye 90A.Erre van a smart charge tölltőrendszer.Ajánlom figyelmedbe erősen: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
És akkor még nem beszéltem a klíma áramfelvételéről,pl a belső venti önmaga képes 60A-t felrántani maximumon!És ött vannak még az ülésfűtések,meg a hifi,stb,stb.Mind terheli a generátort.A gyári konfig azért életképes,mert a pcm kikapcsolgat nagy fogyasztókat a rendszerből,hogy ne menjen a terhelése a generátornak a maximum fölé.

És itt jön amiért beleszól a rendszeredbe a HHO is!Adj mindehhez hozzá még 20A-t külső ismeretlen terhelésként!A pcm nem fogja tudnilekorrigálni a töblet terhelést csak úgy,hogy megemeli az alapjárati fordulatszámot!Ettől alakul ki az "automata tempomat"!

Értem én,hogy előtte is volt ilyen gond,azt mindjárt írom.De most jobban kiélesedett ez a helyzet a többlet terhelés miatt.

A hho előtt meg azért volt ez a probléma,mert ha még nem volt javítva a generátor,akkor elvannak kopva a bronzkefék a fesszabályzóban,és vagy a csűszógyűrűk is.Továbbá az mk3 dízelekbe nem 70Aórás akku kell!Az kicsi.Ja és a gyári a töltörendszer helyes működése érdekében ezüst lemezes akkut kell használni.Ez még stimmel is. Az bronzkefecseréről itt olvashatsz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban

Ne érts félre!Engem abszolút hidegen hagy,hogy a HHO életképes-e vagy sem.Én a töbletterhelésről beszélek!
Amúgy erről ennyit.Nem is értem,hogy mitől háborodtál így fel?Szivesen az értékes hozzászólást és a segítséget!!!!!!!!



Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a  HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott  hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).

Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20868 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:25:53 »

Teljesen értelmetlen, mindent tudnak cserélni benne, a ház (az a vasdarab) nem ér darabonként +20-30 ezret (szerintem) csak jó helyre kell vinni, ahol normálisan megcsinálják.

Biztos. Csakhogy egy ideig ment úgy is a javítás, hogy kicserélték a vasat, de a kalibrációs kód maradt a régi. Ezt kevés helyen tudják...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20869 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:30:17 »




Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a  HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott  hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).

Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)
Akkor mégegyszer utoljára!Engem nem érdekel a HHO életképessége!

Simán lehet akár hőmérsékletfüggő,vagy páratartalom függő is akár.Nem xar a generátorod,csak már nem új,és a természetes kopás okoz gondot a szabályzási rendszerben!
Linkelek neked egy saját hsz-emet,cirka 4év távlatából!Csak,hogy lásd,én is túl voltam ezen.Bakker!!Az első hsz em volt!Ezért regeltem anno.... taps
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024

És itt jön a megoldás:

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299566#msg299566
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299673#msg299673
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20870 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:31:32 »




Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a  HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott  hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).

Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)

A többiek védelmében!
 email
A stílusodon faragjál egy kicsit, mert az kezdi csípni a szemeket, nem a HHO!
Önzetlenül próbálnak segíteni, kizárni dolgokat, megtalálni Neked a problémát.
Tessék ezt tiszteletben tartani, és tolerálni ha nem tudják rögtön a megoldást vagy akár félreértenek valamit!
 worship integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.17 szerda, 06:30:24 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20871 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:34:47 »

Biztos. Csakhogy egy ideig ment úgy is a javítás, hogy kicserélték a vasat, de a kalibrációs kód maradt a régi. Ezt kevés helyen tudják...
Már nem....és ezért is írtam, hogy olyan helyre ahol normálisan megcsinálják...pl filepnél visszaadják a cserélt mágnestekercseket, csúcsokat, stb és kap új kódot. Mindent gyári delphi cuccukra cserélnek (csak a vasdarabot nem, de ez nem gondolom, hogy sokat rontana a minőségén)  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20872 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:36:23 »

Már nem....és ezért is írtam, hogy olyan helyre ahol normálisan megcsinálják...pl filepnél visszaadják a cserélt mágnestekercseket, csúcsokat, stb és kap új kódot. Mindent gyári delphi cuccukra cserélnek (csak a vasdarabot nem, de ez nem gondolom, hogy sokat rontana a minőségén)  vigyor3

A vasdarabot a gyárban sem cserélik. A filep elég jó hírnek örvend, náluk el is hiszem, hogy rendesen megcsinálják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20873 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:42:32 »

Merre van filep? Csak a biztonság kedvéért  Smiley még jól jöhet. Minden szaki aki még hivatás tudatból jár be dolgozni érdekel.
 worship köszi  worship
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20874 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:42:53 »

Akkor mégegyszer utoljára!Engem nem érdekel a HHO életképessége!

Simán lehet akár hőmérsékletfüggő,vagy páratartalom függő is akár.Nem xar a generátorod,csak már nem új,és a természetes kopás okoz gondot a szabályzási rendszerben!
Linkelek neked egy saját hsz-emet,cirka 4év távlatából!Csak,hogy lásd,én is túl voltam ezen.Bakker!!Az első hsz em volt!Ezért regeltem anno.... taps
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024

És itt jön a megoldás:

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299566#msg299566
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299673#msg299673


Na, ez már közelít.
Csak nekem nem múlik el, sem gázadásra, sem fékezésre.
Nem villognak a lámáim.

Idézetet írta: mcskot - Ma - 19:32:19
Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20875 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:46:57 »

Merre van filep? Csak a biztonság kedvéért  Smiley még jól jöhet. Minden szaki aki még hivatás tudatból jár be dolgozni érdekel.
 worship köszi  worship
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #20876 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:47:51 »

wave Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20877 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:49:02 »

Na, ez már közelít.
Csak nekem nem múlik el, sem gázadásra, sem fékezésre.
Nem villognak a lámáim.

Idézetet írta: mcskot - Ma - 19:32:19
Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
Ha a hengerfej hőmérséklet érzékelő xar,akkor elfekszik a mutató.Kizárt dolog,hogy ez befolyásol nálad.

Nem villognak,és jó a töltés.Ettől még lehet kopott a kefe-csúszógyűrű.A pcm pedig a forgórészre adott gerjesztő feszültséggel szabályozza a feszültséget.Ezt te észre sem veszed.Ha nem tud észrevétlenül korrigálni,akkor nyúl az alapjárathoz.Egész egyszerűen megemeli,és ott tartja,amíg nem optimalizálódik a mért terhelés a generátoron.

Ez amúgy a legkézenfekvőbb lehetőség a hibádra,és valósztínűleg a leg olcsóbb is......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20878 Dátum: 2012.10.16 kedd, 20:52:32 »

wave Köszi
Nekem is ök csinálták Székesfehérváron,fél év gari+számla Wink
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20879 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:04:08 »

A többiek védelmében!
 email
A stílusodon faragjál egy kicsit, mert az kezdi csípni a szemeket, nem a HHO!
Önzetlenül próbálnak segíteni, kizárni dolgokat, megtalálni Neked a próblémát.
Tessék ezt tiszteletben tartani, és tolerálni ha nem tudják rögtön a megoldást vagy akár félreértenek valamit!
 worship integet2
 


Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim. SAJNÁLOM!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20880 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:10:35 »

Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!
Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim.

Nincs harag. De még mindig elektromos a baj... másik topicban kellene... na mind1.
Nézd már meg azt a 3 feszültségértéket... hátha látszik valami.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20881 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:11:12 »

Ha a hengerfej hőmérséklet érzékelő xar,akkor elfekszik a mutató.Kizárt dolog,hogy ez befolyásol nálad.

Nem villognak,és jó a töltés.Ettől még lehet kopott a kefe-csúszógyűrű.A pcm pedig a forgórészre adott gerjesztő feszültséggel szabályozza a feszültséget.Ezt te észre sem veszed.Ha nem tud észrevétlenül korrigálni,akkor nyúl az alapjárathoz.Egész egyszerűen megemeli,és ott tartja,amíg nem optimalizálódik a mért terhelés a generátoron.

Ez amúgy a legkézenfekvőbb lehetőség a hibádra,és valósztínűleg a leg olcsóbb is......


Köszönöm!
Az általad javasoltakat (info menü-> gyújtás előtti, alatti, és utáni feszültséget) holnap megnézem.
Kíváncsi vagyok a normál, és a beteg állapot között látom-e a különbséget.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20882 Dátum: 2012.10.16 kedd, 21:13:15 »

Nincs harag. De még mindig elektromos a baj... másik topicban kellene... na mind1.
Nézd már meg azt a 3 feszültségértéket... hátha látszik valami.


Bocsánat a rosszul megválasztott topit.
Az alapjárat ingadozás miatt kezdtem el itt.
Ígérem, ez ügyben nem írok ide többet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20883 Dátum: 2012.10.16 kedd, 23:06:22 »



Hát, tőled azért többet vártam!
A Föld meg, igenis gömbölyű!  (pedig az akkori világ szerint laposnak kellett volna lennie  nyes )
Azért, mert Vinkleréknek nem jött be...
Én is olvastam a cikket, és a másik oldalról nézve, szerintem nem is akarták hogy működjön!
Van egy bizonyos szkepticizmusom az autós újságírókkal szemben. (pedig V.R, és B.G-t ettől függetlenül szeretem).

Hívó ateista vagyok, mondtam már? A fizikai, kémia sb. általam ismert szbályai által nem működhet, így számomra a Totalcar cikk a legkisebb meglepetést sem okozta, pontosan ezt az eredményt vártam, erre számítottam.

Ehhez képest mi többet vártál volna tőlem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20884 Dátum: 2012.10.16 kedd, 23:26:05 »

 


Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim. SAJNÁLOM!

Én nem titkolom, hogy nem vagyok a HHO hívője, de ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy erre kérdeztem rá. Ha furcsán viselkedik a kocsi, és valami utólagosan lett beépítve, ami az elektromos, vagy üzemanyag-rendszerbe bele tud zavarni (mint ebben az esetben mindkettő fennáll, utóbbinál inkább közvetetten), akkor kézenfekvő, hogy az az első, ami az ember eszébe jut. A PCM-ben a program nem HHO rendszeres üzemre lett megírva, nem kizárt, hogy okozhat ilyesféle parajelenségeket. Szerk: és azt sem írtad elsőre, hogy megvolt HHO előtt is.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20885 Dátum: 2012.10.16 kedd, 23:50:49 »

Én nem titkolom, hogy nem vagyok a HHO hívője, de ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy erre kérdeztem rá. Ha furcsán viselkedik a kocsi, és valami utólagosan lett beépítve, ami az elektromos, vagy üzemanyag-rendszerbe bele tud zavarni (mint ebben az esetben mindkettő fennáll, utóbbinál inkább közvetetten), akkor kézenfekvő, hogy az az első, ami az ember eszébe jut. A PCM-ben a program nem HHO rendszeres üzemre lett megírva, nem kizárt, hogy okozhat ilyesféle parajelenségeket. Szerk: és azt sem írtad elsőre, hogy megvolt HHO előtt is.

Idézetet írta: tpmportal - Tegnap - 11:59:04
Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?


Attól független. Kb 2.-3. ősz óta csinálja.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20886 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:12:49 »

Idézetet írta: tpmportal - Tegnap - 11:59:04
Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?


Attól független. Kb 2.-3. ősz óta csinálja.

És ezzel mi is a mondanivalód? Előre kellett volna látnom, hogy ezt fogod válaszolni?
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #20887 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:57:41 »

És ezzel mi is a mondanivalód? Előre kellett volna látnom, hogy ezt fogod válaszolni?


Most már hagyjuk. Megígértem, hogy nem irkálok ide, ebben a témában.
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20888 Dátum: 2012.10.17 szerda, 14:42:06 »

Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20889 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:01:24 »

Jó vastag legyen az a fém lap, mondjuk kazán lemezből. Ervinnek van ilyen!

Meszi

Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20890 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:03:20 »

SziasztoK!

Lehet, hogy már kérdeztem, de TDCI-k né, mikor javasolt a vezérmű lánc csere? Tudom, hogy élet tartam míg elmegy, de így 300.000 környékén gondoltam megkérdezem..

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #20891 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:36:31 »

Jó vastag legyen az a fém lap, mondjuk kazán lemezből. Ervinnek van ilyen!

Meszi


És ha csak alaposan kitisztítom, (anélkül, hogy dugóznám) az segít a füstölésen és az erőtlenségen?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20892 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:47:06 »

Hívó ateista vagyok, mondtam már? A fizikai, kémia sb. általam ismert szbályai által nem működhet, így számomra a Totalcar cikk a legkisebb meglepetést sem okozta, pontosan ezt az eredményt vártam, erre számítottam.

Ehhez képest mi többet vártál volna tőlem?

AndyA

Hello
Érdeklődnék hogy áll a "közbeszerzés" kartergáz tisztitó ügyben, van e esetleg valami fejlemény árügyileg ,
Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20893 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:47:17 »

És ha csak alaposan kitisztítom, (anélkül, hogy dugóznám) az segít a füstölésen és az erőtlenségen?

Valamit lehet. De igazán jó csak akkor lesz, ha dugózod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20894 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:47:49 »

Hello
Érdeklődnék hogy áll a "közbeszerzés" kartergáz tisztitó ügyben, van e esetleg valami fejlemény árügyileg ,
Üdv.

Ha azt mondjátok, végleges a lista, írok az embernek, hogy mennyi az annyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20895 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:49:48 »

Ha azt mondjátok, végleges a lista, írok az embernek, hogy mennyi az annyi.

AndyA

..részemről alles ok !
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20896 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:51:53 »

Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?

Itt is találsz EGR dugót, a klubon belül: wave

http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.0#lastPost
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20897 Dátum: 2012.10.17 szerda, 17:48:20 »

..részemről alles ok !

165 fontot kér a 7 db leválasztóért postaköltséggel együtt. Az azt jelenti, hogy engedményt annyit adott, amit az eBay-en egyébként is (saját weboldal 25 font helyett 18 font/db), és 39 font a 7 db postaköltsége 70 helyett. Ez azt jelenti, hogy kb. 8500 Ft-ra jön ki darabja.

Rendeljem vagy ennyiért már sok? Én magamnak biztos megveszem, nincs annyi időm, hogy ilyennel szórakozzak szabadidőmben. Olyankor inkább bi-xenon fényszórót hegesztek... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #20898 Dátum: 2012.10.17 szerda, 17:52:24 »

Hali Mindeniknek!

Segítsetek már egy kicsit. Na szóval. Ki lett cserélve a termosztát, de a hűtőre menő cső továbbra is ugyanúgy kezd melegedni mint az előző termosztátnál.
Most akkor mi van?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #20899 Dátum: 2012.10.17 szerda, 18:17:04 »

165 fontot kér a 7 db leválasztóért postaköltséggel együtt. Az azt jelenti, hogy engedményt annyit adott, amit az eBay-en egyébként is (saját weboldal 25 font helyett 18 font/db), és 39 font a 7 db postaköltsége 70 helyett. Ez azt jelenti, hogy kb. 8500 Ft-ra jön ki darabja.

Rendeljem vagy ennyiért már sok? Én magamnak biztos megveszem, nincs annyi időm, hogy ilyennel szórakozzak szabadidőmben. Olyankor inkább bi-xenon fényszórót hegesztek... :-)

AndyA

vomdeutsch 2 db továbbra is eljen
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Oldalak: 1 ... 411 412 413 414 415 416 417 [418] 419 420 421 422 423 424 425 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.