Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:51:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
411
412
413
414
415
416
417
[
418
]
419
420
421
422
423
424
425
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654406 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20850 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:39:59 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 19:32:19
Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
csak 70A?
mekkora indítóáramú?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20851 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:42:46 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.15 hétfő, 18:17:33
túl nagy a generatoron a terhelés.miért is?a hho mennyit vesz fel? a generatorod max 90a !
Köszönöm az értékes hozzászólást.
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20852 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:43:40 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.16 kedd, 19:32:05
Hello mindenki
Kérdezek
Mi a különbség INA és INA generátor szabadon futó között? Van 27000 és 56000 ért is. De csak kép alapján nem sokat látok.
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/generator-szabadonfuto/ford/mondeo/2002/
Itt találtam.
Realhist ennek a töredékéért árulja... inkább őt keresd. Van neki „raktáron”.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20853 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:44:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.15 hétfő, 23:12:11
Felújításban ilyesmit nem tudnak cserélni?
AndyA
forgórészt?de....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20854 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:45:16 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.15 hétfő, 20:04:18
a gemeràror tengelyéből kijött a 6szög mit lehet azzal tenni? vagy anna annyi? Aamùgy mennyi egx szabadonfutó?foglalkozik itt valaki?
Realhistet keresd... ő árul szabadonfutót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20855 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:48:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.15 hétfő, 19:20:46
Villannyal vizet bont, majd a hidrogént a beszívott levegőhöz keveri, mert állítólag ettől jobb lesz az égés a hengerben. Egyesek 15-25%-os fogyasztáscsökkenésekről is beszámoltak. A Totalcarosok meg kipróbálták, és nem tapasztaltak semmit, legalábbis a pénztárca laposodásán kívül. A fizika és kémia jelenleg ismert törvényei szerint sem működhet (kivéve persze azoknak, akik hisznek benne).
Dióhéjban ennyi.
AndyA
Hát, tőled azért többet vártam!
A Föld meg, igenis gömbölyű! (pedig az akkori világ szerint laposnak kellett volna lennie
)
Azért, mert Vinkleréknek nem jött be...
Én is olvastam a cikket, és a másik oldalról nézve, szerintem nem is akarták hogy működjön!
Van egy bizonyos szkepticizmusom az autós újságírókkal szemben. (pedig V.R, és B.G-t ettől függetlenül szeretem).
Naplózva
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20856 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:49:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.16 kedd, 19:43:40
Realhist ennek a töredékéért árulja... inkább őt keresd. Van neki „raktáron”.
Köszi
Ő is INA-t árul? Csak mert olvastam hogy sokan most cserélik le a régi ZEN-üket ilyen olyan okból.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20857 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:53:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.15 hétfő, 23:06:23
Igazad is van! De készülj, mert 2016-ban mindenki hazajön, olyan jó lesz itt
ÁMEN!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20858 Dátum:
2012.10.16 kedd, 19:55:22 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 19:42:46
Köszönöm az értékes hozzászólást.
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.
Számolgassunk... a lámpák kb 130W, durván 10A. A motor és annak elektronikája kb 15A-ert vesz fel. A fűtőmotort csak saccolom, 10A. Rádió, egyéb apróságok: 5A.
Ha használod a ködlámpát, az további 10A. Ez eddig kb 50A. A kieg fűtés - ilyenkor már simán mehet... rettentő sok, önmagában vagy 50A (asszem 750W-os).
Ülésfűtés, hátsó ablak fűtés további 20-30A. Ha ez mind egyszerre megy bizony gond lehet. Persze a GEM kapcsolgat, azokat a fogyasztókat, amiről tud. Az utólagos, nagy teljesítményű (HHO) okozhat galyibát. Szerintem már bőven túl vagyunk Alf által megadott, max 90A-on. Na, ilyenkor kavar a szgép, és csinál mindenfélét.
De. Ha a sok fogyasztó nálad nincs felkapcsolva, és mégis bibi van, akkor máshol van a gond, de akkor is elektromos.
Egyszer jegyezd meg, mely fogyasztók mennek (ülésfűtés, ilyenek).
Egy villanyásszal méresd meg a nyugalmi áramot, járó motornál. Lehet zárlat, az fel tud venni komolyabb áramokat is.
Jó lenne, ha felírnád azokat a feszültségszinteket, amit lrtem (indítózás előtt és alatt).
Valamint, egyszer nézd meg, mekora feszültséget ír ki akkor, amikor emelgeti a fordulatot. Hátha rájövünk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20859 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:02:00 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.16 kedd, 19:49:33
Köszi
Ő is INA-t árul? Csak mert olvastam hogy sokan most cserélik le a régi ZEN-üket ilyen olyan okból.
Szia
Nekem még a régi fajta van. Még csak most kezd egy kis hallható hangja lenni. Lassan elérem vele a 80 ezret.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20860 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:04:29 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.10.16 kedd, 20:02:00
Szia
Nekem még a régi fajta van. Még csak most kezd egy kis hallható hangja lenni. Lassan elérem vele a 80 ezret.
Hogy használtad? Sok város, vegyes vagy pálya inkább?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20861 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:06:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.16 kedd, 19:55:22
Számolgassunk... a lámpák kb 130W, durván 10A. A motor és annak elektronikája kb 15A-ert vesz fel. A fűtőmotort csak saccolom, 10A. Rádió, egyéb apróságok: 5A.
Ha használod a ködlámpát, az további 10A. Ez eddig kb 50A. A kieg fűtés - ilyenkor már simán mehet... rettentő sok, önmagában vagy 50A (asszem 750W-os).
Ülésfűtés, hátsó ablak fűtés további 20-30A. Ha ez mind egyszerre megy bizony gond lehet. Persze a GEM kapcsolgat, azokat a fogyasztókat, amiről tud. Az utólagos, nagy teljesítményű (HHO) okozhat galyibát. Szerintem már bőven túl vagyunk Alf által megadott, max 90A-on. Na, ilyenkor kavar a szgép, és csinál mindenfélét.
De. Ha a sok fogyasztó nálad nincs felkapcsolva, és mégis bibi van, akkor máshol van a gond, de akkor is elektromos.
Egyszer jegyezd meg, mely fogyasztók mennek (ülésfűtés, ilyenek).
Egy villanyásszal méresd meg a nyugalmi áramot, járó motornál. Lehet zárlat, az fel tud venni komolyabb áramokat is.
Jó lenne, ha felírnád azokat a feszültségszinteket, amit lrtem (indítózás előtt és alatt).
Valamint, egyszer nézd meg, mekora feszültséget ír ki akkor, amikor emelgeti a fordulatot. Hátha rájövünk.
A galyibás HHO, még tervbe sem volt véve, amikor a hiba már javában virgonckodott a gépháztető alatt.
Nulla fogyasztónál is csinálja! De
csak a megjelölt hőmérsékleti tartományban!!!
Se 18-20 fok felett, se 5 fok alatt nincs probléma.
-25-nél is simám, minden rezdülés nélkül jár a moci (az összes téli fogyasztó+lámpa+rádió mellett is).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20862 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:07:05 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 19:42:46
Köszönöm az értékes hozzászólást.
A HHO még tervbe sem volt (sőt, még olvasni sem olvsatam róla), amikor már megvolt a probléma.
A HHO generátor, max 20A-t vesz fel egyébként!
Erről ennyit.
Nagyon szívesen,mert ezért van az automata tempomatod!
Hidegben (5fok alatt) bekapcsol automatikusan a kiegészítő fűtés-ha van (induláskor kb 50A),a tükörfűtés(5A kb).A hátsó szélvédő majdnem 30A-t képes felvenni,az első szélvédőfűtés induláskor akár 70A-t.A motorvezérlés önmagában majdnem 20A.Rákapcsolod a világítást az csak elöl 110W.tehát majdnem 10A.Ha ezeket mind összeadod,nem is jön ki a generátor maximális töltö árama,ami ugye 90A.Erre van a smart charge tölltőrendszer.Ajánlom figyelmedbe erősen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
És akkor még nem beszéltem a klíma áramfelvételéről,pl a belső venti önmaga képes 60A-t felrántani maximumon!És ött vannak még az ülésfűtések,meg a hifi,stb,stb.Mind terheli a generátort.A gyári konfig azért életképes,mert a pcm kikapcsolgat nagy fogyasztókat a rendszerből,hogy ne menjen a terhelése a generátornak a maximum fölé.
És itt jön amiért beleszól a rendszeredbe a HHO is!Adj mindehhez hozzá még 20A-t külső ismeretlen terhelésként!A pcm nem fogja tudnilekorrigálni a töblet terhelést csak úgy,hogy megemeli az alapjárati fordulatszámot!Ettől alakul ki az "automata tempomat"!
Értem én,hogy előtte is volt ilyen gond,azt mindjárt írom.De most jobban kiélesedett ez a helyzet a többlet terhelés miatt.
A hho előtt meg azért volt ez a probléma,mert ha még nem volt javítva a generátor,akkor elvannak kopva a bronzkefék a fesszabályzóban,és vagy a csűszógyűrűk is.Továbbá az mk3 dízelekbe nem 70Aórás akku kell!Az kicsi.Ja és a gyári a töltörendszer helyes működése érdekében ezüst lemezes akkut kell használni.Ez még stimmel is. Az bronzkefecseréről itt olvashatsz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Ne érts félre!Engem abszolút hidegen hagy,hogy a HHO életképes-e vagy sem.Én a töbletterhelésről beszélek!
Amúgy erről ennyit.Nem is értem,hogy mitől háborodtál így fel?Szivesen az értékes hozzászólást és a segítséget!!!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20863 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:08:09 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.16 kedd, 20:04:29
Hogy használtad? Sok város, vegyes vagy pálya inkább?
Vegyes használat, de több a pálya.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20864 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:13:46 »
Vigyük már át a témát az elektomos topicba!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.0
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.16 kedd, 20:19:26 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20865 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:19:49 »
Idézetet írta: nagytomi - 2012.10.16 kedd, 20:08:09
Vegyes használat, de több a pálya.
Nekem az a bajom hogy bár itt ( england ) sok a pálya, de London nagyon megráncigálja a kocsit. Jobban mint Pest.
Azt olvastam hogy az INA többet bír. És plusz nekem egy évben csak egyszer van sanszom haza menni. Ilyenkor próbálok jó dolgokat a kocsiba rakatni hogy a tankoláson és olaj cserén kívül ne legyen másra gondom. De ez tudjuk egyéni vélemény
Eszem ágában sincs leszólni más alkatrészt, főleg hogy viszonyítási alapom sincs
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20866 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:24:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.15 hétfő, 23:29:17
A csúcs felújítás nem jött be mindenkinek... volt, aki ezek után vett új csúcsot.
Teljesen értelmetlen, mindent tudnak cserélni benne, a ház (az a vasdarab) nem ér darabonként +20-30 ezret (szerintem) csak jó helyre kell vinni, ahol normálisan megcsinálják.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20867 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:24:23 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.16 kedd, 20:07:05
Nagyon szívesen,mert ezért van az automata tempomatod!
Hidegben (5fok alatt) bekapcsol automatikusan a kiegészítő fűtés-ha van (induláskor kb 50A),a tükörfűtés(5A kb).A hátsó szélvédő majdnem 30A-t képes felvenni,az első szélvédőfűtés induláskor akár 70A-t.A motorvezérlés önmagában majdnem 20A.Rákapcsolod a világítást az csak elöl 110W.tehát majdnem 10A.Ha ezeket mind összeadod,nem is jön ki a generátor maximális töltö árama,ami ugye 90A.Erre van a smart charge tölltőrendszer.Ajánlom figyelmedbe erősen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
És akkor még nem beszéltem a klíma áramfelvételéről,pl a belső venti önmaga képes 60A-t felrántani maximumon!És ött vannak még az ülésfűtések,meg a hifi,stb,stb.Mind terheli a generátort.A gyári konfig azért életképes,mert a pcm kikapcsolgat nagy fogyasztókat a rendszerből,hogy ne menjen a terhelése a generátornak a maximum fölé.
És itt jön amiért beleszól a rendszeredbe a HHO is!Adj mindehhez hozzá még 20A-t külső ismeretlen terhelésként!A pcm nem fogja tudnilekorrigálni a töblet terhelést csak úgy,hogy megemeli az alapjárati fordulatszámot!Ettől alakul ki az "automata tempomat"!
Értem én,hogy előtte is volt ilyen gond,azt mindjárt írom.De most jobban kiélesedett ez a helyzet a többlet terhelés miatt.
A hho előtt meg azért volt ez a probléma,mert ha még nem volt javítva a generátor,akkor elvannak kopva a bronzkefék a fesszabályzóban,és vagy a csűszógyűrűk is.Továbbá az mk3 dízelekbe nem 70Aórás akku kell!Az kicsi.Ja és a gyári a töltörendszer helyes működése érdekében ezüst lemezes akkut kell használni.Ez még stimmel is. Az bronzkefecseréről itt olvashatsz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog
ó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Ne érts félre!Engem abszolút hidegen hagy,hogy a HHO életképes-e vagy sem.Én a töbletterhelésről beszélek!
Amúgy erről ennyit.Nem is értem,hogy mitől háborodtál így fel?Szivesen az értékes hozzászólást és a segítséget!!!!!!!!
Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).
Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20868 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:25:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.16 kedd, 20:24:04
Teljesen értelmetlen, mindent tudnak cserélni benne, a ház (az a vasdarab) nem ér darabonként +20-30 ezret (szerintem) csak jó helyre kell vinni, ahol normálisan megcsinálják.
Biztos. Csakhogy egy ideig ment úgy is a javítás, hogy kicserélték a vasat, de a kalibrációs kód maradt a régi. Ezt kevés helyen tudják...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20869 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:30:17 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 20:24:23
Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).
Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)
Akkor mégegyszer utoljára!Engem nem érdekel a HHO életképessége!
Simán lehet akár hőmérsékletfüggő,vagy páratartalom függő is akár.Nem xar a generátorod,csak már nem új,és a természetes kopás okoz gondot a szabályzási rendszerben!
Linkelek neked egy saját hsz-emet,cirka 4év távlatából!Csak,hogy lásd,én is túl voltam ezen.Bakker!!Az első hsz em volt!Ezért regeltem anno....
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
És itt jön a megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299566#msg299566
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299673#msg299673
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20870 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:31:32 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 20:24:23
Te se haragudj meg (én sem tetszem)!
Amiért csípősebben válaszolgatok: mindenki szeme előtt, csak a HHO lebeg.
Tudom, hogy vörös posztó a legtöbbetek szemében, de mint mondottam volt:
-semmi köze, semmilyen fogyasztóhoz!
Hiába számoljátok ki akár 10x is. Adott hőmérsékleten jelentkezik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bocs a kiabálásért)
Ha xar lenne a generátorom/bronzkefém, gondolom, a jelzett hőmérséklet tartományon kívül is jelentkezne (vagy nem???).
Továbbra is nagy tisztelettel köszönök, minden, valóban hasznos információt!
(nagyon szeretném, ha megoldódna a probléma!)
A többiek védelmében!
A stílusodon faragjál egy kicsit, mert az kezdi csípni a szemeket, nem a HHO!
Önzetlenül próbálnak segíteni, kizárni dolgokat, megtalálni Neked a problémát.
Tessék ezt tiszteletben tartani, és tolerálni ha nem tudják rögtön a megoldást vagy akár félreértenek valamit!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.17 szerda, 06:30:24 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20871 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:34:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.16 kedd, 20:25:53
Biztos. Csakhogy egy ideig ment úgy is a javítás, hogy kicserélték a vasat, de a kalibrációs kód maradt a régi. Ezt kevés helyen tudják...
Már nem....és ezért is írtam, hogy olyan helyre ahol normálisan megcsinálják...pl filepnél visszaadják a cserélt mágnestekercseket, csúcsokat, stb és kap új kódot. Mindent gyári delphi cuccukra cserélnek (csak a vasdarabot nem, de ez nem gondolom, hogy sokat rontana a minőségén)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20872 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:36:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.16 kedd, 20:34:47
Már nem....és ezért is írtam, hogy olyan helyre ahol normálisan megcsinálják...pl filepnél visszaadják a cserélt mágnestekercseket, csúcsokat, stb és kap új kódot. Mindent gyári delphi cuccukra cserélnek (csak a vasdarabot nem, de ez nem gondolom, hogy sokat rontana a minőségén)
A vasdarabot a gyárban sem cserélik. A filep elég jó hírnek örvend, náluk el is hiszem, hogy rendesen megcsinálják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20873 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:42:32 »
Merre van filep? Csak a biztonság kedvéért
még jól jöhet. Minden szaki aki még hivatás tudatból jár be dolgozni érdekel.
köszi
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20874 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:42:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.16 kedd, 20:30:17
Akkor mégegyszer utoljára!Engem nem érdekel a HHO életképessége!
Simán lehet akár hőmérsékletfüggő,vagy páratartalom függő is akár.Nem xar a generátorod,csak már nem új,és a természetes kopás okoz gondot a szabályzási rendszerben!
Linkelek neked egy saját hsz-emet,cirka 4év távlatából!Csak,hogy lásd,én is túl voltam ezen.Bakker!!Az első hsz em volt!Ezért regeltem anno....
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
És itt jön a megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299566#msg299566
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299673#msg299673
Na, ez már közelít.
Csak nekem nem múlik el, sem gázadásra, sem fékezésre.
Nem villognak a lámáim.
Idézetet írta: mcskot - Ma - 19:32:19
Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20875 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:46:57 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.16 kedd, 20:42:32
Merre van filep? Csak a biztonság kedvéért
még jól jöhet. Minden szaki aki még hivatás tudatból jár be dolgozni érdekel.
köszi
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20876 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:47:51 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.16 kedd, 20:46:57
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20877 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:49:02 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 20:42:53
Na, ez már közelít.
Csak nekem nem múlik el, sem gázadásra, sem fékezésre.
Nem villognak a lámáim.
Idézetet írta: mcskot - Ma - 19:32:19
Köszi! Ennek utánajárok.
Bár mint írtam, a töltésem kiváló (alapon: 14,6, fordulaton: 14,3). Az akku vacsi új Varta Silver 70A.
Egyébként stabil az alapjárat, bármilyen fogyasztót kapcsolok is be (xenon, első-hátsó ablakfűtés, ködlámpák, stb).
És csak 10-18 celsius között áll fenn a jelenség!
A nehézkes fűtési gondok miatt inkább a hőjeladó gombára gondolok.
Az nem lehet?
Ha a hengerfej hőmérséklet érzékelő xar,akkor elfekszik a mutató.Kizárt dolog,hogy ez befolyásol nálad.
Nem villognak,és jó a töltés.Ettől még lehet kopott a kefe-csúszógyűrű.A pcm pedig a forgórészre adott gerjesztő feszültséggel szabályozza a feszültséget.Ezt te észre sem veszed.Ha nem tud észrevétlenül korrigálni,akkor nyúl az alapjárathoz.Egész egyszerűen megemeli,és ott tartja,amíg nem optimalizálódik a mért terhelés a generátoron.
Ez amúgy a legkézenfekvőbb lehetőség a hibádra,és valósztínűleg a leg olcsóbb is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20878 Dátum:
2012.10.16 kedd, 20:52:32 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.16 kedd, 20:47:51
Köszi
Nekem is ök csinálták Székesfehérváron,fél év gari+számla
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20879 Dátum:
2012.10.16 kedd, 21:04:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.16 kedd, 20:31:32
A többiek védelmében!
A stílusodon faragjál egy kicsit, mert az kezdi csípni a szemeket, nem a HHO!
Önzetlenül próbálnak segíteni, kizárni dolgokat, megtalálni Neked a próblémát.
Tessék ezt tiszteletben tartani, és tolerálni ha nem tudják rögtön a megoldást vagy akár félreértenek valamit!
Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!
Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim.
SAJNÁLOM!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20880 Dátum:
2012.10.16 kedd, 21:10:35 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 21:04:08
Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!
Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim.
Nincs harag. De még mindig elektromos a baj... másik topicban kellene... na mind1.
Nézd már meg azt a 3 feszültségértéket... hátha látszik valami.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20881 Dátum:
2012.10.16 kedd, 21:11:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.16 kedd, 20:49:02
Ha a hengerfej hőmérséklet érzékelő xar,akkor elfekszik a mutató.Kizárt dolog,hogy ez befolyásol nálad.
Nem villognak,és jó a töltés.Ettől még lehet kopott a kefe-csúszógyűrű.A pcm pedig a forgórészre adott gerjesztő feszültséggel szabályozza a feszültséget.Ezt te észre sem veszed.Ha nem tud észrevétlenül korrigálni,akkor nyúl az alapjárathoz.Egész egyszerűen megemeli,és ott tartja,amíg nem optimalizálódik a mért terhelés a generátoron.
Ez amúgy a legkézenfekvőbb lehetőség a hibádra,és valósztínűleg a leg olcsóbb is......
Köszönöm!
Az általad javasoltakat (info menü-> gyújtás előtti, alatti, és utáni feszültséget) holnap megnézem.
Kíváncsi vagyok a normál, és a beteg állapot között látom-e a különbséget.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20882 Dátum:
2012.10.16 kedd, 21:13:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.16 kedd, 21:10:35
Nincs harag. De még mindig elektromos a baj... másik topicban kellene... na mind1.
Nézd már meg azt a 3 feszültségértéket... hátha látszik valami.
Bocsánat a rosszul megválasztott topit.
Az alapjárat ingadozás miatt kezdtem el itt.
Ígérem, ez ügyben nem írok ide többet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20883 Dátum:
2012.10.16 kedd, 23:06:22 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 19:48:54
Hát, tőled azért többet vártam!
A Föld meg, igenis gömbölyű! (pedig az akkori világ szerint laposnak kellett volna lennie
)
Azért, mert Vinkleréknek nem jött be...
Én is olvastam a cikket, és a másik oldalról nézve, szerintem nem is akarták hogy működjön!
Van egy bizonyos szkepticizmusom az autós újságírókkal szemben. (pedig V.R, és B.G-t ettől függetlenül szeretem).
Hívó ateista vagyok, mondtam már? A fizikai, kémia sb. általam ismert szbályai által nem működhet, így számomra a Totalcar cikk a legkisebb meglepetést sem okozta, pontosan ezt az eredményt vártam, erre számítottam.
Ehhez képest mi többet vártál volna tőlem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20884 Dátum:
2012.10.16 kedd, 23:26:05 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 21:04:08
Nagyon, nagyon sajnálom, ha bárkit is megbántottam!
Semmi nem mentesít, a nem megfelelő hangnem megválasztásának ténye alól.
Csak úgy láttam, "kicsit egysíkúan próbálják kizárni a problémát".
Nem szoktam ilyen prosztó lenni. Kicsit elragadtak az érzelmeim.
SAJNÁLOM!
Én nem titkolom, hogy nem vagyok a HHO hívője, de ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy erre kérdeztem rá. Ha furcsán viselkedik a kocsi, és valami utólagosan lett beépítve, ami az elektromos, vagy üzemanyag-rendszerbe bele tud zavarni (mint ebben az esetben mindkettő fennáll, utóbbinál inkább közvetetten), akkor kézenfekvő, hogy az az első, ami az ember eszébe jut. A PCM-ben a program nem HHO rendszeres üzemre lett megírva, nem kizárt, hogy okozhat ilyesféle parajelenségeket. Szerk: és azt sem írtad elsőre, hogy megvolt HHO előtt is.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20885 Dátum:
2012.10.16 kedd, 23:50:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.16 kedd, 23:26:05
Én nem titkolom, hogy nem vagyok a HHO hívője, de ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy erre kérdeztem rá. Ha furcsán viselkedik a kocsi, és valami utólagosan lett beépítve, ami az elektromos, vagy üzemanyag-rendszerbe bele tud zavarni (mint ebben az esetben mindkettő fennáll, utóbbinál inkább közvetetten), akkor kézenfekvő, hogy az az első, ami az ember eszébe jut. A PCM-ben a program nem HHO rendszeres üzemre lett megírva, nem kizárt, hogy okozhat ilyesféle parajelenségeket. Szerk: és azt sem írtad elsőre, hogy megvolt HHO előtt is.
Idézetet írta: tpmportal - Tegnap - 11:59:04
Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?
Attól független. Kb 2.-3. ősz óta csinálja.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20886 Dátum:
2012.10.17 szerda, 00:12:49 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.16 kedd, 23:50:49
Idézetet írta: tpmportal - Tegnap - 11:59:04
Ha kiiktatod a HHO-t, akkor is csinálja?
Attól független. Kb 2.-3. ősz óta csinálja.
És ezzel mi is a mondanivalód? Előre kellett volna látnom, hogy ezt fogod válaszolni?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20887 Dátum:
2012.10.17 szerda, 00:57:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.17 szerda, 00:12:49
És ezzel mi is a mondanivalód? Előre kellett volna látnom, hogy ezt fogod válaszolni?
Most már hagyjuk. Megígértem, hogy nem irkálok ide, ebben a témában.
Naplózva
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20888 Dátum:
2012.10.17 szerda, 14:42:06 »
Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20889 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:01:24 »
Jó vastag legyen az a fém lap, mondjuk kazán lemezből. Ervinnek van ilyen!
Meszi
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.10.17 szerda, 14:42:06
Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20890 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:03:20 »
SziasztoK!
Lehet, hogy már kérdeztem, de TDCI-k né, mikor javasolt a vezérmű lánc csere? Tudom, hogy élet tartam míg elmegy, de így 300.000 környékén gondoltam megkérdezem..
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20891 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:36:31 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.17 szerda, 15:01:24
Jó vastag legyen az a fém lap, mondjuk kazán lemezből. Ervinnek van ilyen!
Meszi
És ha csak alaposan kitisztítom, (anélkül, hogy dugóznám) az segít a füstölésen és az erőtlenségen?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20892 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:47:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.16 kedd, 23:06:22
Hívó ateista vagyok, mondtam már? A fizikai, kémia sb. általam ismert szbályai által nem működhet, így számomra a Totalcar cikk a legkisebb meglepetést sem okozta, pontosan ezt az eredményt vártam, erre számítottam.
Ehhez képest mi többet vártál volna tőlem?
AndyA
Hello
Érdeklődnék hogy áll a "közbeszerzés" kartergáz tisztitó ügyben, van e esetleg valami fejlemény árügyileg ,
Üdv.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20893 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:47:17 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.10.17 szerda, 15:36:31
És ha csak alaposan kitisztítom, (anélkül, hogy dugóznám) az segít a füstölésen és az erőtlenségen?
Valamit lehet. De igazán jó csak akkor lesz, ha dugózod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20894 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:47:49 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.17 szerda, 15:47:06
Hello
Érdeklődnék hogy áll a "közbeszerzés" kartergáz tisztitó ügyben, van e esetleg valami fejlemény árügyileg ,
Üdv.
Ha azt mondjátok, végleges a lista, írok az embernek, hogy mennyi az annyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20895 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:49:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.17 szerda, 15:47:49
Ha azt mondjátok, végleges a lista, írok az embernek, hogy mennyi az annyi.
AndyA
..részemről alles ok !
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20896 Dátum:
2012.10.17 szerda, 15:51:53 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.10.17 szerda, 14:42:06
Hali, azt írja az útmutató az EGR dugózásnál, hogy "vásárolni kell egy EGR kipufogócső oldali tömítést" ...
Ha én egy sima fémlapból vágom ki, az nem jó?
Itt is találsz EGR dugót, a klubon belül:
http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.0#lastPost
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20897 Dátum:
2012.10.17 szerda, 17:48:20 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2012.10.17 szerda, 15:49:48
..részemről alles ok !
165 fontot kér a 7 db leválasztóért postaköltséggel együtt. Az azt jelenti, hogy engedményt annyit adott, amit az eBay-en egyébként is (saját weboldal 25 font helyett 18 font/db), és 39 font a 7 db postaköltsége 70 helyett. Ez azt jelenti, hogy kb. 8500 Ft-ra jön ki darabja.
Rendeljem vagy ennyiért már sok? Én magamnak biztos megveszem, nincs annyi időm, hogy ilyennel szórakozzak szabadidőmben. Olyankor inkább bi-xenon fényszórót hegesztek... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20898 Dátum:
2012.10.17 szerda, 17:52:24 »
Hali Mindeniknek!
Segítsetek már egy kicsit. Na szóval. Ki lett cserélve a termosztát, de a hűtőre menő cső továbbra is ugyanúgy kezd melegedni mint az előző termosztátnál.
Most akkor mi van?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20899 Dátum:
2012.10.17 szerda, 18:17:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.17 szerda, 17:48:20
165 fontot kér a 7 db leválasztóért postaköltséggel együtt. Az azt jelenti, hogy engedményt annyit adott, amit az eBay-en egyébként is (saját weboldal 25 font helyett 18 font/db), és 39 font a 7 db postaköltsége 70 helyett. Ez azt jelenti, hogy kb. 8500 Ft-ra jön ki darabja.
Rendeljem vagy ennyiért már sok? Én magamnak biztos megveszem, nincs annyi időm, hogy ilyennel szórakozzak szabadidőmben. Olyankor inkább bi-xenon fényszórót hegesztek... :-)
AndyA
vomdeutsch 2 db továbbra is
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Oldalak:
1
...
411
412
413
414
415
416
417
[
418
]
419
420
421
422
423
424
425
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ