Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:53:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
414
415
416
417
418
419
420
[
421
]
422
423
424
425
426
427
428
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648718 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21000 Dátum:
2012.10.20 szombat, 19:51:07 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.20 szombat, 19:35:42
úgy tudom, hogy azért erőtlen, mert letiltja a turbót. hogy megóvja azt, mivel az elektronika úgy érzi, hogy ha csak egy pillanatig is, de valami gixer volt az üzemanyagrendszerben, így bevédi magát.
Szerintem a 2002-esben nem tud turbót tiltani, mivel az még nem elektromos. Vagy mi....
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21001 Dátum:
2012.10.20 szombat, 19:59:51 »
Idézetet írta: László - 2012.10.20 szombat, 18:32:19
Kedves Gabe!
Nincs miért bocsánatot kérni!
Nem vagyunk egyformák, és egy dolog, mindenkit más más szinten érdekel, illetve érint. Én nem a levegőbe beszélek elméleti sikon, hanem megcsináltam már a rendszert és majdnem 2000 Km lenyomtam vele. Mivel azt tapasztaltam, hogy dinamikusabb a gépezet ezért döntöttem úgy, hogy megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. Ha vissza lapozol a topikban néhány oldalt, még a fotókat is megtalálod amit a kombinált leválasztóról csináltam, beszerelés előtt és után. Egy Canadában bejegyzett szabadalomról, én egyszerü mezitlábas gépész azt feltételeztem, megér az egész annyit, hogy a gyakorkatban is kipróbáljam, és a tapasztalataimat megosszam a kubtagokkal. A témával kapcsolatban minden segitséget megköszönök. Csupán csak ennyi.
Tisztelettel László!
Nekem az tetszik hogy minden igényesen tudsz megoldani,kivitelezni, én egyszerűbb emberke vagyok..
Én hogy a 2-es projektbe betettem a szűrőt, picit még halkabb lett a motor...szinte már visszanézek mikor nyitom a garázsajtót hogy jár e a motor..
párszáz kilómétert énis belenyomtam azért, és nemrég volt közben turbó cserém is szóval elég vegyesek a tapasztalaltaim...
Legideálisabb lenne egy AVIA,vagy más teherautó gyári lecsapatója,de nem tudtam/lehet szerezni...eddig.
Még egy dolgot had jegyezzek meg, hogy nekem diesel autóm van, ebben elég kevés a "kartelgáz" és remélem hogy igy is marad mert ha nem akkor gond van a motorral...de ez a kevés mennyiség is számit a motor hatásfoknál szerintem és én ezért szűrőm meg...jelen pillanatban az uj turbóval 4,9L a számolt fogyim
városban
igy.(jövő héten beletolok pár ezret énis az lessz az igazi teszt ugy gondolom.)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 20:01:29 írta Bunyek
»
Naplózva
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21002 Dátum:
2012.10.20 szombat, 20:26:22 »
Én úgy hallom hogy a turbóm az fütyül szépen.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21003 Dátum:
2012.10.20 szombat, 21:18:11 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 19:11:09
Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.
Na de a világ már csak ilyen.........
A p2337 a 2-es henger kopogását jelenti, ami injektor probléma. Általában áteresztő injektor csinál ilyet. Ettől még lehet kuka a pumpa is, ha fémreszelékkel termeli tele az üzemanyag rendszert.
Ha hosszabb állás utáni indítást követően szürkén füstöl, az bizony eresztő injektor.
A hidegindítóval meg csínján.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21004 Dátum:
2012.10.20 szombat, 21:51:37 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 19:11:09
... itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. ...egy spricc hideg indító és már ketyeg is....
Ha nincs hideg akkor minek a hidegíndító? Amúgy is minek, ez nem AVIA!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21005 Dátum:
2012.10.20 szombat, 22:21:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.20 szombat, 21:51:37
Ha nincs hideg akkor minek a hidegíndító? Amúgy is minek, ez nem AVIA!
Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit
. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21006 Dátum:
2012.10.20 szombat, 22:34:56 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 22:21:51
Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit
. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.
Jah, ebbe bele sem gondoltam. Sorry!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21007 Dátum:
2012.10.20 szombat, 23:03:39 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 22:21:51
Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit
. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.
Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21008 Dátum:
2012.10.20 szombat, 23:12:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.20 szombat, 23:03:39
Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere
Angliában drágább móka ez is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21009 Dátum:
2012.10.20 szombat, 23:21:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.20 szombat, 23:12:08
Angliában drágább móka ez is.
A go szürőt maga is megtudja nézni.Nem tudtam,hogy ott van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21010 Dátum:
2012.10.20 szombat, 23:38:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.20 szombat, 23:21:59
Nem tudtam,hogy ott van.
Gondoltam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21011 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 09:02:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.20 szombat, 23:12:08
Angliában drágább móka ez is.
Nem is az a baj igazán hogy drága, hanem hogy kukák a szerelők. Hiába magyarázom mit szeretnék, ragaszkodik ahhoz amit ő akar. Semmi kísérletezés. Az itt nem éri meg nekik. Rendes szakit meg még nem találtam. Voltam magyar srácoknál, annyi történt hogy átvitték a kocsit angolokhoz ami 20 poundal megdobta a szerviz díjat. Hogy is hívják ezt? Na nem érdekes, tanuló pénz
De még mindig nem értem hogy tudok nagy tempót autózni. Nagy sebesség több üa. Ha csak x mennyiséget tud szállítani az üa pumpa nem kéne megállnia az autónak bizonyos terhelés felett? Ergo elfogy a rendszerből a go. Az injektor csere ok. És hogy nem indul az is mert letilt hogy ne vágjam gajra a motort. Ez a francos motor elektronika hejjj
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21012 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 09:47:10 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.21 vasárnap, 09:02:10
Nem is az a baj igazán hogy drága, hanem hogy kukák a szerelők. Hiába magyarázom mit szeretnék, ragaszkodik ahhoz amit ő akar. Semmi kísérletezés. Az itt nem éri meg nekik. Rendes szakit meg még nem találtam. Voltam magyar srácoknál, annyi történt hogy átvitték a kocsit angolokhoz ami 20 poundal megdobta a szerviz díjat. Hogy is hívják ezt? Na nem érdekes, tanuló pénz
De még mindig nem értem hogy tudok nagy tempót autózni. Nagy sebesség több üa. Ha csak x mennyiséget tud szállítani az üa pumpa nem kéne megállnia az autónak bizonyos terhelés felett? Ergo elfogy a rendszerből a go. Az injektor csere ok. És hogy nem indul az is mert letilt hogy ne vágjam gajra a motort. Ez a francos motor elektronika hejjj
Többedszer írod rosszul. Magyarul font.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
athos74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21013 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 09:48:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.21 vasárnap, 09:47:10
Többedszer írod rosszul. Magyarul font.
AndyA
Szégyenkezem
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21014 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 12:11:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.20 szombat, 23:03:39
Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere
én télen-nyáron 0-24 még várom amíg elalszik az izzítás jelző. az csak nem tud kárt csinálni. vagy igen?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21015 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 12:18:52 »
Idézetet írta: zolas link=tFopic=1456.msg708404#msg708404 date=1350814269
én télen-nyáron 0-24 még várom amíg elalszik az izzítás jelző. az csak nem tud kárt csinálni. vagy igen?
Félre értetted amit írtam.Én arra gondoltam,hogy a kocsi izzitás nélkül is beindul hamegvárod ha nem.Ha rosszul indul akkor máshol kell keresni a hibát.Én is megvárom persze
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21016 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 12:21:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.21 vasárnap, 12:18:52
Félre értetted amit írtam.Én arra gondoltam,hogy a kocsi izzitás nélkül is beindul hamegvárod ha nem.Ha rosszul indul akkor máshol kell keresni a hibát.Én is megvárom persze
Tudom, tudom, persze, hogy beindul, csak láttam, hogy valamennyire közeli dologról beszéltek, és most láttam jónak, hogy rákérdezzek, többet árt-e mint használ nyáron is izzítózni?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21017 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 12:32:44 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.21 vasárnap, 12:21:44
Tudom, tudom, persze, hogy beindul, csak láttam, hogy valamennyire közeli dologról beszéltek, és most láttam jónak, hogy rákérdezzek, többet árt-e mint használ nyáron is izzítózni?
A kocsi dönti el, h kell e neki.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21018 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 12:48:10 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.21 vasárnap, 12:32:44
A kocsi dönti el, h kell e neki.
Okés.
De akkor így nem ártok semmit az autónak, hogy mindig izzítok. Ugye?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21019 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 13:12:35 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.21 vasárnap, 12:48:10
Okés.
De akkor így nem ártok semmit az autónak, hogy mindig izzítok. Ugye?
Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 13:15:23 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21020 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 13:40:42 »
Idézetet írta: TZS - 2012.10.21 vasárnap, 13:12:35
Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
nah ennek örülök. köszi az infót.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21021 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 14:32:35 »
Idézetet írta: athos74 - 2012.10.20 szombat, 22:21:51
Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit
. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.
Így meg majd a motort fogod tönkretenni... hidegindítót soha nem küldenék a motorba. Főleg nem rendszeresen...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21022 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 16:08:23 »
Hali mindenkinek!
Az előfordulhat, hogy a termosztát tetején lévő kis golyós rész nem működik megfelelően és ezért melegszik lassan a termosztátról a hűtőre menő cső?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21023 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 16:30:42 »
Idézetet írta: TZS - 2012.10.21 vasárnap, 13:12:35
Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 16:38:06 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21024 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 17:22:41 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.21 vasárnap, 16:30:42
ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl
Az mindig elmozdul, amikor ráadod a gyújtást, és vársz egy kicsit, ha -5 fokos a blokk akkor is.
Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21025 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 18:09:54 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.21 vasárnap, 16:08:23
Hali mindenkinek!
Az előfordulhat, hogy a termosztát tetején lévő kis golyós rész nem működik megfelelően és ezért melegszik lassan a termosztátról a hűtőre menő cső?
Nem... de a termosztátot amúgy sem tudod házi módszerekkel megjavítani. Csere.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21026 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 21:28:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.21 vasárnap, 17:22:41
Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik
Ez így igaz. Pont akkor (kb 20mp).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21027 Dátum:
2012.10.21 vasárnap, 23:54:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.21 vasárnap, 17:22:41
Az mindig elmozdul, amikor ráadod a gyújtást, és vársz egy kicsit, ha -5 fokos a blokk akkor is.
Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik
Érdekes nekem. +14 fokban még sem moccan a hőfokmérő indítás után. Pedig az még kellemes hőfok. Hol van a -2től.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21028 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 02:03:14 »
Hát uraim!
Le a kalappal mindenki előtt, aki megcsinálta a szívósor pucolást!
Még ennyi szutykot!!!
Ha más nem is javult, a tömeg-lóerő arány biztos!
Kb 1 kg!
mocskot sikerült eltávolítanom a torkokból, meg a szívósorból, + az alucsövet.
Szerintem, legalább 20%-os volt a keresztmetszet/áteresztőképesség csökkenés.
Kár, hogy nemtervezett buli volt, és nem volt nálam olajköri termosztát.
Hát ha megoldotta volna azt a fránya, renyhe, melegedési problémámat.
Pedig, csak az EGR dugózást akartam magasabb szintre emelni.
Féltem, hogy a sima befőttfedeles vakítás, nem lesz hosszú életű (de alig látszott számottevő változás a dugón).
Viszont, most már mindkét végén 2 mm-es lemez ékeskedik (ha maradt volna időm, gravírozom is a felsőt egy FORD jellel
)
Szerettem volna a végleges (katalizátoros+vízcső minuszos) változatot, de sem alkatrésszel, sem aknával nem rendelkeztem.
Kénytelen voltam betekerni az EGR-ről lejövő turbócsövet, mert tele volt nem túl mély, viszont jelentős mennyiségű karcos sérüléssel.
Tudom, hogy nem szerencsés csak az egyik csövet "megcsinálni", de egy szakadást sem akartam megkockáztatni.
Készültek képek. Egyiket, másikat, csak erős idegzetűeknek ajánlom megtekinteni (már, ha kíváncsi rá valaki).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21029 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 03:15:26 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.10.21 vasárnap, 23:54:15
Érdekes nekem. +14 fokban még sem moccan a hőfokmérő indítás után. Pedig az még kellemes hőfok. Hol van a -2től.
Facelift előttin nem nézegettem annyit (benzinest nem kell sasolni, hogy mikor kezd már el melegedni), lehet, hogy ott nem. De a facelift utáni nekem mindig bemozdul az alsó vonalhoz.
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21030 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 04:59:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.22 hétfő, 03:15:26
Facelift előttin nem nézegettem annyit (benzinest nem kell sasolni, hogy mikor kezd már el melegedni), lehet, hogy ott nem. De a facelift utáni nekem mindig bemozdul az alsó vonalhoz.
Nálam általában csak akkor mozdul be a mutató,amikor a pályán megyek 140-el.Egyébként amikor hideg van,akkor is csak nagyon lassan mozdul a mutatóm,de ennek ellenére is jó a fűtésem.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21031 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 05:43:56 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.22 hétfő, 02:03:14
Hát uraim!
Le a kalappal mindenki előtt, aki megcsinálta a szívósor pucolást!
Még ennyi szutykot!!!
Ha más nem is javult, a tömeg-lóerő arány biztos!
Kb 1 kg!
mocskot sikerült eltávolítanom a torkokból, meg a szívósorból, + az alucsövet.
Szerintem, legalább 20%-os volt a keresztmetszet/áteresztőképesség csökkenés.
Kár, hogy nemtervezett buli volt, és nem volt nálam olajköri termosztát.
Hát ha megoldotta volna azt a fránya, renyhe, melegedési problémámat.
Pedig, csak az EGR dugózást akartam magasabb szintre emelni.
Féltem, hogy a sima befőttfedeles vakítás, nem lesz hosszú életű (de alig látszott számkottevő változás a dugón).
Viszont, most már mindkét végén 2 mm-es lemez ékeskedik (ha maradt volna időm, gravírozom is a felsőt egy FORD jellel
)
Szerettem volna a végleges (katalizátoros+vízcső minuszos) változatot, de sem alkatrésszel, sem aknával nem rendelkeztem.
Kénytelen voltam betekerni az EGR-ről lejövő turbócsövet, mert tele volt nem túl mély, viszont jelentős mennyiségű karcos sérüléssel.
Tudom, hogy nem szerencsés csak az egyik csövet "megcsinálni", de egy szakadást sem akartam megkockáztatni.
Készültek képek. Egyiket, másikat, csak erős idegzetűeknek ajánlom megtekinteni (már, ha kíváncsi rá valaki).
Gratula a dzsuvázáshoz! Engen erdekelnének a képek és szerintem mást is.
Tedd közzé bátran!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21032 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 05:52:44 »
Mi van emberek nem tudtok aludni?
Amúgy engem is érdekelnének before, after képek.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21033 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 08:09:36 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.10.22 hétfő, 04:59:59
Nálam általában csak akkor mozdul be a mutató,amikor a pályán megyek 140-el.Egyébként amikor hideg van,akkor is csak nagyon lassan mozdul a mutatóm,de ennek ellenére is jó a fűtésem.
Akkor termosztátgondod van. De most nem erről van szó, hanem arról, hogy amikor ráadja az ember a gyújtást/beindítja a motort, akkor egy kis idő után (pár másodperc) odateszi a mutatót az alsó csíkra. Tehát TZS nem előmelegített motort indított izzítás nélkül, hanem csak egyszerűen így működik a műszerfal.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21034 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 12:30:29 »
Hali!
Aki használ Stihl 2T-t, vél felfedezni valami különbséget aközött amit ő használ, és ami a képen szerepel?
Azért kérdezem, mert most érkeztem meg a szokásos ukrán utamról és a piacon vettem ezt, átszámítva 702 Ft-ért.
Merjem beleönteni a kocsiba, vagy ne. Ha igen mennyit.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_22_iiil7x5lq7.jpg
Fogyasztás topicba való:
Ezúttal is 62,2 litert tettek a gépbe.
Szerk.: linket pótoltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 12:35:08 írta zolas
»
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21035 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 13:21:42 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.21 vasárnap, 16:30:42
ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl
Jogos a felvetés. Így el kell mondjam, hogy az éjszakát a szabadban töltötte a vas. A hőfokmérő pedig mindig felugrik indítás után, de csak 60 fok felett kezd megindulni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21036 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 13:54:24 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.19 péntek, 10:11:12
Szerintetek Gyari, Gates vagy milyen főtengely szijtárcsát vegyek?
A hosszbordás szijkészletből SKF vagy Gates?
Köszi!
Erre van valakinek ötlete, javaslata?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21037 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 13:56:32 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.22 hétfő, 13:54:24
Erre van valakinek ötlete, javaslata?
mi mennyibe kerül?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21038 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 14:26:00 »
Idézetet írta: TZS - 2012.10.22 hétfő, 13:21:42
Jogos a felvetés. Így el kell mondjam, hogy az éjszakát a szabadban töltötte a vas. A hőfokmérő pedig mindig felugrik indítás után, de csak 60 fok felett kezd megindulni.
ebben az esetben a kisérlet megálja a helyét,ami biztató
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21039 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 15:00:08 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.19 péntek, 10:11:12
Szerintetek Gyari, Gates vagy milyen főtengely szijtárcsát vegyek?
A hosszbordás szijkészletből SKF vagy Gates?
Gyári és Gates márka nincs. Ezek csak dobozolnak.
Az SKF csapágyakat gyárt...
Én a fifibe vettem gates termót (mittudomén ki gyártotta valójában), az valami überkirály.
A gyári eddig jó minőséget takart...
Én az Anyeginre bíznám...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21040 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 15:15:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.22 hétfő, 05:43:56
Gratula a dzsuvázáshoz! Engen erdekelnének a képek és szerintem mást is.
Tedd közzé bátran!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21041 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 15:19:13 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.22 hétfő, 13:56:32
mi mennyibe kerül?
http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2002/16453/szijhajtas/hosszbordas-szij-keszlet/
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21042 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 15:24:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.22 hétfő, 15:00:08
Gyári és Gates márka nincs. Ezek csak dobozolnak.
Az SKF csapágyakat gyárt...
Én a fifibe vettem gates termót (mittudomén ki gyártotta valójában), az valami überkirály.
A gyári eddig jó minőséget takart...
Én az Anyeginre bíznám...
Akkor ezt nem SKF gyártja?
http://www.skf.com/files/900681.pdf
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21043 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 16:01:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.20 szombat, 19:59:51
Nekem az tetszik hogy minden igényesen tudsz megoldani,kivitelezni, én egyszerűbb emberke vagyok..
Én hogy a 2-es projektbe betettem a szűrőt, picit még halkabb lett a motor...szinte már visszanézek mikor nyitom a garázsajtót hogy jár e a motor..
párszáz kilómétert énis belenyomtam azért, és nemrég volt közben turbó cserém is szóval elég vegyesek a tapasztalaltaim...
Legideálisabb lenne egy AVIA,vagy más teherautó gyári lecsapatója,de nem tudtam/lehet szerezni...eddig.
Még egy dolgot had jegyezzek meg, hogy nekem diesel autóm van, ebben elég kevés a "kartelgáz" és remélem hogy igy is marad mert ha nem akkor gond van a motorral...de ez a kevés mennyiség is számit a motor hatásfoknál szerintem és én ezért szűrőm meg...jelen pillanatban az uj turbóval 4,9L a számolt fogyim
városban
igy.(jövő héten beletolok pár ezret énis az lessz az igazi teszt ugy gondolom.)
Kedves Bunyek!
Soha ne feletsd el, hogy az egyszerü emberek is csodálatos EMBEREK.
Mint ahogy irtam, ki mit szeret, szép az annak.
Nem a kivitelezésen van a hangsúly. Megboldogult szűzlány koromban, a Geofizikai Kutató Intézet, Nukleáris Műszerfejlesztésén dolgoztam, ott rávoltam kényszeritve a preciz kivitelezésre, és valahogy megragadt az idők folyamán Ha nem hozod fel a kartergáz olajleválasztó témát, eszembe sem jut utánna nézni, nem még megcsinálni. Ezért nagyon hálás vagyok neked. Engem a stilusod nem zavar, mert én szerencsémre személyesen is ismerlek. Tudom bár mit kimondasz, vagy irsz, aztán meg gondolkozol rajta, hogy ezt azért nem igy kellett volna. Te evvel eggyütt vagy egész, és ez igy jó.
Sok sikert a további kisérletekhez és várjuk a fejleményeket.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 18:14:42 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21044 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 17:04:28 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.22 hétfő, 15:24:28
Akkor ezt nem SKF gyártja?
http://www.skf.com/files/900681.pdf
Nem jól írtam...
nekem
az skf-ről a csapágy ugrik be. Erről ismerem őket. Ettől még gyárthatnak mást is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21045 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 20:33:05 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.22 hétfő, 13:54:24
Erre van valakinek ötlete, javaslata?
Szerintem ezek közül bármelyik jó, nem tudsz mellényúlni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21046 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 21:54:45 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.22 hétfő, 21:45:25
Nos, akkor "közkívánatra" a képek:
(elnézést a minőségért, de csak telóval készültek)
Széép, gratula további balesetmentes vezetést
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21047 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 22:02:06 »
Nos, akkor "közkívánatra" a képek:
(elnézést a minőségért, de csak telóval készültek)
A most kiszedett EGR dugó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213164_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az új dugó, és a módosított turbócső:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213172_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És ezt akarom tavasszal megcsinálni:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szívósor:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213165_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A torkok:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213166_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213167_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Megtisztítva:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213170_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
18 éven felülieknek:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213171_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A turbó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213168_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tipp az olajleválasztóhoz (öntözőrendszerhez, előszűrő 6e ft):
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bunyek kollégának 2 kérdés:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21048 Dátum:
2012.10.22 hétfő, 23:57:48 »
Köszönjük a képeket!!!
Ez egy jó motiváció arra,hogy nekiálljak az őszi nagytakarításnak!
Nice job!!
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.22 hétfő, 22:02:06
Nos, akkor "közkívánatra" a képek:
(elnézést a minőségért, de csak telóval készültek)
A most kiszedett EGR dugó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213164_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az új dugó, és a módosított turbócső:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213172_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És ezt akarom tavasszal megcsinálni:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szívósor:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213165_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A torkok:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213166_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213167_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Megtisztítva:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213170_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
18 éven felülieknek:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213171_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A turbó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213168_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tipp az olajleválasztóhoz (öntözőrendszerhez, előszűrő 6e ft):
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bunyek kollégának 2 kérdés:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21049 Dátum:
2012.10.23 kedd, 02:05:46 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.10.22 hétfő, 21:54:45
Széép, gratula további balesetmentes vezetést
Köszönöm!
Viszont kívánom!
Naplózva
Oldalak:
1
...
414
415
416
417
418
419
420
[
421
]
422
423
424
425
426
427
428
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ