Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:21:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14385938 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #21000 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:51:07 »

úgy tudom, hogy azért erőtlen, mert letiltja a turbót. hogy megóvja azt, mivel az elektronika úgy érzi, hogy ha csak egy pillanatig is, de valami gixer volt az üzemanyagrendszerben, így bevédi magát.
Szerintem a 2002-esben nem tud turbót tiltani, mivel az még nem elektromos. Vagy mi.... vigyor3
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21001 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:59:51 »

Kedves Gabe!
Nincs miért bocsánatot kérni! wave Nem vagyunk egyformák, és egy dolog, mindenkit más más szinten érdekel, illetve érint. Én nem a levegőbe beszélek elméleti sikon, hanem megcsináltam már a rendszert és majdnem 2000 Km lenyomtam vele. Mivel azt tapasztaltam, hogy dinamikusabb a gépezet ezért döntöttem úgy, hogy megosztom a tapasztalataimat a mélyen tisztelt publikummal. Ha vissza lapozol a topikban néhány oldalt, még a fotókat is megtalálod amit a kombinált leválasztóról csináltam, beszerelés előtt és után. Egy Canadában bejegyzett szabadalomról, én egyszerü mezitlábas gépész azt feltételeztem, megér az egész annyit, hogy a gyakorkatban is kipróbáljam, és a tapasztalataimat megosszam a kubtagokkal. A témával kapcsolatban minden segitséget megköszönök.  Csupán csak ennyi. wave
Tisztelettel László! worship

Nekem az tetszik hogy minden igényesen tudsz megoldani,kivitelezni, én egyszerűbb emberke vagyok.. eplus2
Én hogy a 2-es projektbe betettem a szűrőt, picit még halkabb lett a motor...szinte már visszanézek mikor nyitom a garázsajtót hogy jár e a motor.. eplus2
párszáz kilómétert énis belenyomtam azért, és nemrég volt közben turbó cserém is szóval elég vegyesek a tapasztalaltaim...
Legideálisabb lenne egy AVIA,vagy más teherautó gyári lecsapatója,de nem tudtam/lehet szerezni...eddig. eplus2
Még egy dolgot had jegyezzek meg, hogy nekem diesel autóm van, ebben elég kevés a "kartelgáz" és remélem hogy igy is marad mert ha nem akkor gond van a motorral...de ez a kevés mennyiség is számit a motor hatásfoknál szerintem és én ezért szűrőm meg...jelen pillanatban az uj turbóval 4,9L a számolt fogyim városban igy.(jövő héten beletolok pár ezret énis az lessz az igazi teszt ugy gondolom.)
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.20 szombat, 20:01:29 írta Bunyek » Naplózva
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #21002 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:26:22 »

Én úgy hallom hogy a turbóm az fütyül szépen.  Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21003 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:18:11 »

Üdv mindenkinek! Egy gonddal kevesebb házam táján. Ma bekerült az új kormányszervó pumpám. Már alig vártam. 80 pound volt ami szerintem nagyon baráti. Most jön a teszt időszak. Van amit kifejezetten figyeljek? Gondolom ezeknek a felújított dolgoknak a felhasznált anyagok minőségével arányos az élettartamuk. Plusz lenne még egy kérdésem. Mint korábban írtam az én hiba kódom p0251 p2337 és van egy p1664. Sokan mondták hogy sanszos a magas nyomású pumpa ami elég húzós. Amit a kocsim produkál az a következő. Reggel kimegyek 6 óra itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. Mivel nem akarom kinyírni az önindítót egy spricc hideg indító és már ketyeg is. Kb fél perc és már nem is füstöl. Azt mondanom sem kell hogy az izzító lámpa folyamatosan villog. A kocsi erőtlen ez stim. Az nem fér a fejembe hogy pályán sík úton hogy a sunyiba tudok menni 160-180-as tempót ha a magas nyomású nem dolgozik rendesen. Nem vitatok semmit, épp ellenkezőleg! Meg szeretném érteni a működését ennek a rendszernek. Nekem néha nagyon ellentmondásos amit a kocsi csinál.  falbav Na de a világ már csak ilyen.........
A p2337 a 2-es henger kopogását jelenti, ami injektor probléma. Általában áteresztő injektor csinál ilyet. Ettől még lehet kuka a pumpa is, ha fémreszelékkel termeli tele az üzemanyag rendszert.
Ha hosszabb állás utáni indítást követően szürkén füstöl, az bizony eresztő injektor.

A hidegindítóval meg csínján.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21004 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:51:37 »

... itt nincs hideg kb 5 és 12 fok között változik. ...egy spricc hideg indító és már ketyeg is....
Ha nincs hideg akkor minek a hidegíndító? Amúgy is minek, ez nem AVIA!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #21005 Dátum: 2012.10.20 szombat, 22:21:51 »

Ha nincs hideg akkor minek a hidegíndító? Amúgy is minek, ez nem AVIA!
Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit Sad. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.  Sad
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21006 Dátum: 2012.10.20 szombat, 22:34:56 »

Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit Sad. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.  Sad
Jah, ebbe bele sem gondoltam. Sorry!  worship integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21007 Dátum: 2012.10.20 szombat, 23:03:39 »

Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit Sad. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.  Sad
Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt  peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21008 Dátum: 2012.10.20 szombat, 23:12:08 »

Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt  peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere
Angliában drágább móka ez is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21009 Dátum: 2012.10.20 szombat, 23:21:59 »

Angliában drágább móka ez is.
A go szürőt maga is megtudja nézni.Nem tudtam,hogy ott van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21010 Dátum: 2012.10.20 szombat, 23:38:34 »

Nem tudtam,hogy ott van.
Gondoltam.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #21011 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 09:02:10 »

Angliában drágább móka ez is.

Nem is az a baj igazán hogy drága, hanem hogy kukák a szerelők. Hiába magyarázom mit szeretnék, ragaszkodik ahhoz  amit ő akar. Semmi kísérletezés. Az itt nem éri meg nekik. Rendes szakit meg még nem találtam. Voltam magyar srácoknál, annyi történt hogy átvitték a kocsit angolokhoz ami 20 poundal megdobta a szerviz díjat. Hogy is hívják ezt? Na nem érdekes, tanuló pénz  Smiley De még mindig nem értem hogy tudok nagy tempót autózni. Nagy sebesség több üa. Ha csak x mennyiséget tud szállítani az üa pumpa nem kéne megállnia az autónak bizonyos terhelés felett? Ergo elfogy a rendszerből a go. Az injektor csere ok. És hogy nem indul az is mert letilt hogy ne vágjam gajra a motort. Ez a francos motor elektronika hejjj     Undecided
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #21012 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 09:47:10 »

Nem is az a baj igazán hogy drága, hanem hogy kukák a szerelők. Hiába magyarázom mit szeretnék, ragaszkodik ahhoz  amit ő akar. Semmi kísérletezés. Az itt nem éri meg nekik. Rendes szakit meg még nem találtam. Voltam magyar srácoknál, annyi történt hogy átvitték a kocsit angolokhoz ami 20 poundal megdobta a szerviz díjat. Hogy is hívják ezt? Na nem érdekes, tanuló pénz  Smiley De még mindig nem értem hogy tudok nagy tempót autózni. Nagy sebesség több üa. Ha csak x mennyiséget tud szállítani az üa pumpa nem kéne megállnia az autónak bizonyos terhelés felett? Ergo elfogy a rendszerből a go. Az injektor csere ok. És hogy nem indul az is mert letilt hogy ne vágjam gajra a motort. Ez a francos motor elektronika hejjj     Undecided

Többedszer írod rosszul. Magyarul font.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
athos74
Vendég
« Új hozzászólás #21013 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 09:48:55 »

Többedszer írod rosszul. Magyarul font.

AndyA
worship Szégyenkezem  worship
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21014 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:11:09 »

Az izzítás most nem játszik mert meleg az idő meg annélkül is pöccre kellene indulni.Az izzitás az indulás után van neki szerepe.Ha a tied nehezen indul ahogy Relhist is mondta p csúcs hiba lesz.Vidd el poharaztasd meg és szedd szét a go szürőt  peremezd ki a tetejét,majd húzd ki belőle a belsejét.Ha ez megvan az aljára tegyél mágnest és ha összehúzza a reeszeléket ha van természetessen akkor a szivattyú is kuka.A megoldás felújítás vagy csere

én télen-nyáron 0-24 még várom amíg elalszik az izzítás jelző. az csak nem tud kárt csinálni. vagy igen?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21015 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:18:52 »

Idézetet írta: zolas link=tFopic=1456.msg708404#msg708404 date=1350814269
én télen-nyáron 0-24 még várom amíg elalszik az izzítás jelző. az csak nem tud kárt csinálni. vagy igen?
Félre értetted amit írtam.Én arra gondoltam,hogy a kocsi izzitás nélkül is beindul hamegvárod ha nem.Ha rosszul indul akkor máshol kell keresni a hibát.Én is megvárom persze
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21016 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:21:44 »

Félre értetted amit írtam.Én arra gondoltam,hogy a kocsi izzitás nélkül is beindul hamegvárod ha nem.Ha rosszul indul akkor máshol kell keresni a hibát.Én is megvárom persze
Tudom, tudom, persze, hogy beindul, csak láttam, hogy valamennyire közeli dologról beszéltek, és most láttam jónak, hogy rákérdezzek, többet árt-e mint használ nyáron is izzítózni?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21017 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:32:44 »

Tudom, tudom, persze, hogy beindul, csak láttam, hogy valamennyire közeli dologról beszéltek, és most láttam jónak, hogy rákérdezzek, többet árt-e mint használ nyáron is izzítózni?
A kocsi dönti el, h kell e neki.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21018 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 12:48:10 »

A kocsi dönti el, h kell e neki.
Okés.
De akkor így nem ártok semmit az autónak, hogy mindig izzítok. Ugye?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21019 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 13:12:35 »

Okés.
De akkor így nem ártok semmit az autónak, hogy mindig izzítok. Ugye?
Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 13:15:23 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21020 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 13:40:42 »

Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
nah ennek örülök. köszi az infót.  worship eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21021 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 14:32:35 »

Sajnos másképp csak hosszú indítózás után indulna be, ami rövid idő alatt gajra tenné az önindítót és az aksit Sad. Sajnos ez a hiba az izzítást is letiltotta de melózni meg menni kell és ez a megoldás jelenleg.  Sad

Így meg majd a motort fogod tönkretenni... hidegindítót soha nem küldenék a motorba. Főleg nem rendszeresen...  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #21022 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 16:08:23 »

Hali mindenkinek!
 Az előfordulhat, hogy a termosztát tetején lévő kis golyós rész nem működik megfelelően és ezért melegszik lassan a termosztátról a hűtőre menő cső?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21023 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 16:30:42 »

Nem ártasz vele.
Amúgy itt egy saját példa, hogy a közvetlen befecskendezésű dieselek beindulnak izzítás nélkül is:
(-2 fok, lehúzom a vezetéket az izzítógyertyákról)
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0
ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete  integet2
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.21 vasárnap, 16:38:06 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21024 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 17:22:41 »

ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete  integet2
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl

Az mindig elmozdul, amikor ráadod a gyújtást, és vársz egy kicsit, ha -5 fokos a blokk akkor is.

Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21025 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 18:09:54 »

Hali mindenkinek!
 Az előfordulhat, hogy a termosztát tetején lévő kis golyós rész nem működik megfelelően és ezért melegszik lassan a termosztátról a hűtőre menő cső?

Nem... de a termosztátot amúgy sem tudod házi módszerekkel megjavítani. Csere.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21026 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 21:28:16 »


Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik  vigyor3

Ez így igaz. Pont akkor (kb 20mp).
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #21027 Dátum: 2012.10.21 vasárnap, 23:54:15 »

Az mindig elmozdul, amikor ráadod a gyújtást, és vársz egy kicsit, ha -5 fokos a blokk akkor is.

Amúgy észrevettem, hogy gyújtás ráadása után a Nokia kihangosító pont akkor szól, ha nincs párosított készülék a közelben, amikor az izzítás ténylegesen befejeződik  vigyor3
Érdekes nekem. +14 fokban még sem moccan a hőfokmérő indítás után.  Pedig az még kellemes hőfok. Hol van a -2től.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21028 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 02:03:14 »

Hát uraim!
Le a kalappal mindenki előtt, aki megcsinálta a szívósor pucolást!  party0038
Még ennyi szutykot!!!  wilting
Ha más nem is javult, a tömeg-lóerő arány biztos!  taps
Kb 1 kg!  wow1 mocskot sikerült eltávolítanom a torkokból, meg a szívósorból, + az alucsövet.
Szerintem, legalább 20%-os volt a keresztmetszet/áteresztőképesség csökkenés.  ijedt
Kár, hogy nemtervezett buli volt, és nem volt nálam olajköri termosztát.  szomoru1
Hát ha megoldotta volna azt a fránya, renyhe, melegedési problémámat.  falbav
Pedig, csak az EGR dugózást akartam magasabb szintre emelni.
Féltem, hogy a sima befőttfedeles vakítás, nem lesz hosszú életű (de alig látszott számottevő változás a dugón).
Viszont, most már mindkét végén 2 mm-es lemez ékeskedik (ha maradt volna időm, gravírozom is a felsőt egy FORD jellel nyes )
Szerettem volna a végleges (katalizátoros+vízcső minuszos) változatot, de sem alkatrésszel, sem aknával nem rendelkeztem.
Kénytelen voltam betekerni az EGR-ről lejövő turbócsövet, mert tele volt nem túl mély, viszont jelentős mennyiségű karcos sérüléssel.
Tudom, hogy nem szerencsés csak az egyik csövet "megcsinálni", de egy szakadást sem akartam megkockáztatni.

Készültek képek. Egyiket, másikat, csak erős idegzetűeknek ajánlom megtekinteni (már, ha kíváncsi rá valaki).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21029 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 03:15:26 »

Érdekes nekem. +14 fokban még sem moccan a hőfokmérő indítás után.  Pedig az még kellemes hőfok. Hol van a -2től.

Facelift előttin nem nézegettem annyit (benzinest nem kell sasolni, hogy mikor kezd már el melegedni), lehet, hogy ott nem. De a facelift utáni nekem mindig bemozdul az alsó vonalhoz.
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #21030 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 04:59:59 »

Facelift előttin nem nézegettem annyit (benzinest nem kell sasolni, hogy mikor kezd már el melegedni), lehet, hogy ott nem. De a facelift utáni nekem mindig bemozdul az alsó vonalhoz.
Nálam általában csak akkor mozdul be a mutató,amikor a pályán megyek 140-el.Egyébként amikor hideg van,akkor is csak nagyon lassan mozdul a mutatóm,de ennek ellenére is jó a fűtésem.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #21031 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 05:43:56 »

Hát uraim!
Le a kalappal mindenki előtt, aki megcsinálta a szívósor pucolást!  party0038
Még ennyi szutykot!!!  wilting
Ha más nem is javult, a tömeg-lóerő arány biztos!  taps
Kb 1 kg!  wow1 mocskot sikerült eltávolítanom a torkokból, meg a szívósorból, + az alucsövet.
Szerintem, legalább 20%-os volt a keresztmetszet/áteresztőképesség csökkenés.  ijedt
Kár, hogy nemtervezett buli volt, és nem volt nálam olajköri termosztát.  szomoru1
Hát ha megoldotta volna azt a fránya, renyhe, melegedési problémámat.  falbav
Pedig, csak az EGR dugózást akartam magasabb szintre emelni.
Féltem, hogy a sima befőttfedeles vakítás, nem lesz hosszú életű (de alig látszott számkottevő változás a dugón).
Viszont, most már mindkét végén 2 mm-es lemez ékeskedik (ha maradt volna időm, gravírozom is a felsőt egy FORD jellel nyes )
Szerettem volna a végleges (katalizátoros+vízcső minuszos) változatot, de sem alkatrésszel, sem aknával nem rendelkeztem.
Kénytelen voltam betekerni az EGR-ről lejövő turbócsövet, mert tele volt nem túl mély, viszont jelentős mennyiségű karcos sérüléssel.
Tudom, hogy nem szerencsés csak az egyik csövet "megcsinálni", de egy szakadást sem akartam megkockáztatni.

Készültek képek. Egyiket, másikat, csak erős idegzetűeknek ajánlom megtekinteni (már, ha kíváncsi rá valaki).
Gratula a dzsuvázáshoz! Engen erdekelnének a képek és szerintem mást is.
 Tedd közzé bátran!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21032 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 05:52:44 »

Mi van emberek nem tudtok aludni?  eplus2 hehe hehe
Amúgy engem is érdekelnének before, after képek.  Wink
 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #21033 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 08:09:36 »

Nálam általában csak akkor mozdul be a mutató,amikor a pályán megyek 140-el.Egyébként amikor hideg van,akkor is csak nagyon lassan mozdul a mutatóm,de ennek ellenére is jó a fűtésem.

Akkor termosztátgondod van. De most nem erről van szó, hanem arról, hogy amikor ráadja az ember a gyújtást/beindítja a motort, akkor egy kis idő után (pár másodperc) odateszi a mutatót az alsó csíkra. Tehát TZS nem előmelegített motort indított izzítás nélkül, hanem csak egyszerűen így működik a műszerfal.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #21034 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 12:30:29 »

Hali!

Aki használ Stihl 2T-t, vél felfedezni valami különbséget aközött amit ő használ, és ami a képen szerepel?
Azért kérdezem, mert most érkeztem meg a szokásos ukrán utamról és a piacon vettem ezt, átszámítva 702 Ft-ért.
Merjem beleönteni a kocsiba, vagy ne. Ha igen mennyit.  Smiley
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_22_iiil7x5lq7.jpg

Fogyasztás topicba való:
Ezúttal is 62,2 litert tettek a gépbe. Smiley

 integet2 integet2

Szerk.: linket pótoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 12:35:08 írta zolas » Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #21035 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:21:42 »

ez jó kis videó csak az nem derül ki belöle,hogy a motor is hideg volt vagy csak a levegö hömérséklete  integet2
minden esetre a vizhöfokmérö elmozdul a helyéröl
Jogos a felvetés. Így el kell mondjam, hogy az éjszakát a szabadban töltötte a vas. A hőfokmérő pedig mindig felugrik indítás után, de csak 60 fok felett kezd megindulni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #21036 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:54:24 »

Szerintetek Gyari, Gates vagy milyen főtengely szijtárcsát vegyek?
A hosszbordás szijkészletből SKF vagy Gates?

Köszi!
Erre van valakinek ötlete, javaslata?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21037 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 13:56:32 »

Erre van valakinek ötlete, javaslata?
mi mennyibe kerül?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21038 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 14:26:00 »

Jogos a felvetés. Így el kell mondjam, hogy az éjszakát a szabadban töltötte a vas. A hőfokmérő pedig mindig felugrik indítás után, de csak 60 fok felett kezd megindulni.
ebben az esetben a kisérlet megálja a helyét,ami biztató  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21039 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 15:00:08 »

Szerintetek Gyari, Gates vagy milyen főtengely szijtárcsát vegyek?
A hosszbordás szijkészletből SKF vagy Gates?

Gyári és Gates márka nincs. Ezek csak dobozolnak.
Az SKF csapágyakat gyárt...
Én a fifibe vettem gates termót (mittudomén ki gyártotta valójában), az valami überkirály.
A gyári eddig jó minőséget takart...
Én az Anyeginre bíznám...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21040 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 15:15:17 »

Gratula a dzsuvázáshoz! Engen erdekelnének a képek és szerintem mást is.
 Tedd közzé bátran!
eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #21041 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 15:19:13 »

mi mennyibe kerül?

http://www.fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2002/16453/szijhajtas/hosszbordas-szij-keszlet/
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #21042 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 15:24:28 »

Gyári és Gates márka nincs. Ezek csak dobozolnak.
Az SKF csapágyakat gyárt...
Én a fifibe vettem gates termót (mittudomén ki gyártotta valójában), az valami überkirály.
A gyári eddig jó minőséget takart...
Én az Anyeginre bíznám...

Akkor ezt nem SKF gyártja? http://www.skf.com/files/900681.pdf
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21043 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 16:01:05 »

Nekem az tetszik hogy minden igényesen tudsz megoldani,kivitelezni, én egyszerűbb emberke vagyok.. eplus2
Én hogy a 2-es projektbe betettem a szűrőt, picit még halkabb lett a motor...szinte már visszanézek mikor nyitom a garázsajtót hogy jár e a motor.. eplus2
párszáz kilómétert énis belenyomtam azért, és nemrég volt közben turbó cserém is szóval elég vegyesek a tapasztalaltaim...
Legideálisabb lenne egy AVIA,vagy más teherautó gyári lecsapatója,de nem tudtam/lehet szerezni...eddig. eplus2
Még egy dolgot had jegyezzek meg, hogy nekem diesel autóm van, ebben elég kevés a "kartelgáz" és remélem hogy igy is marad mert ha nem akkor gond van a motorral...de ez a kevés mennyiség is számit a motor hatásfoknál szerintem és én ezért szűrőm meg...jelen pillanatban az uj turbóval 4,9L a számolt fogyim városban igy.(jövő héten beletolok pár ezret énis az lessz az igazi teszt ugy gondolom.)
Kedves Bunyek!
Soha ne feletsd el, hogy az egyszerü emberek is csodálatos EMBEREK. eljen Mint ahogy irtam, ki mit szeret, szép az annak. nyes Nem a kivitelezésen van a hangsúly. Megboldogult szűzlány  koromban, a Geofizikai Kutató Intézet, Nukleáris Műszerfejlesztésén dolgoztam, ott rávoltam kényszeritve a preciz kivitelezésre, és valahogy megragadt az idők folyamán Ha nem hozod fel a kartergáz olajleválasztó témát, eszembe sem jut utánna nézni, nem még megcsinálni. Ezért nagyon hálás vagyok neked. Engem a stilusod nem zavar, mert én szerencsémre személyesen is ismerlek. Tudom bár mit kimondasz, vagy irsz, aztán meg gondolkozol rajta, hogy ezt azért nem igy kellett volna. Te evvel eggyütt vagy egész, és ez igy jó. wave Sok sikert a további kisérletekhez és várjuk a fejleményeket.
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.22 hétfő, 18:14:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21044 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 17:04:28 »

Akkor ezt nem SKF gyártja? http://www.skf.com/files/900681.pdf

Nem jól írtam... nekem az skf-ről a csapágy ugrik be. Erről ismerem őket. Ettől még gyárthatnak mást is...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21045 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 20:33:05 »

Erre van valakinek ötlete, javaslata?
Szerintem ezek közül bármelyik jó, nem tudsz mellényúlni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21046 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 21:54:45 »

Nos, akkor "közkívánatra" a képek:
(elnézést a minőségért, de csak telóval készültek)

Széép, gratula további balesetmentes vezetést  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21047 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 22:02:06 »

Nos, akkor "közkívánatra" a képek:
(elnézést a minőségért, de csak telóval készültek)

A most kiszedett EGR dugó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213164_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az új dugó, és a módosított turbócső:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213172_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És ezt akarom tavasszal megcsinálni:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A szívósor:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213165_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A torkok:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213166_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213167_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Megtisztítva:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213170_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

18 éven felülieknek:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213171_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A turbó:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213168_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tipp az olajleválasztóhoz (öntözőrendszerhez, előszűrő 6e ft):
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bunyek kollégának 2 kérdés:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #21048 Dátum: 2012.10.22 hétfő, 23:57:48 »

Köszönjük a képeket!!!
Ez egy jó motiváció arra,hogy nekiálljak az őszi nagytakarításnak!  eplus2
Nice job!!  finom




Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21049 Dátum: 2012.10.23 kedd, 02:05:46 »

Széép, gratula további balesetmentes vezetést  eplus2


Köszönöm! worship     Viszont kívánom!  integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.353 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.