Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:34:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
415
416
417
418
419
420
421
[
422
]
423
424
425
426
427
428
429
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14649965 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21050 Dátum:
2012.10.23 kedd, 02:10:07 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.22 hétfő, 23:57:48
Köszönjük a képeket!!!
Ez egy jó motiváció arra,hogy nekiálljak az őszi nagytakarításnak!
Nice job!!
Csak siess. Jön a hideg!
Örülök, ha segíthettem a motiváció előhívásában.
Sok sikert!
És köszönöm!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21051 Dátum:
2012.10.23 kedd, 08:16:12 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.22 hétfő, 23:57:48
Köszönjük a képeket!!!
Ez egy jó motiváció arra,hogy nekiálljak az őszi nagytakarításnak!
Nice job!!
az utolsó képen csak a maf helye van meg
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21052 Dátum:
2012.10.23 kedd, 10:17:01 »
Köszi szépen!!!
Idézetet írta: alf - 2012.10.17 szerda, 20:32:17
400e km a csereintervallum.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21053 Dátum:
2012.10.23 kedd, 11:30:18 »
Nem gond majd kucsmában és bundakesztyűben szerelek!
Most jut eszembe,h kaptam a kocsihoz 4gyári lemezen levő majdnem zsír új téli gumákat 4db Ford dísztárcsával,ha már a hidegnél tartunk.
Egész európában várható a lehülés?Mert ako át köll pakóni a jármű alá
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.23 kedd, 02:10:07
Csak siess. Jön a hideg!
Örülök, ha segíthettem a motiváció előhívásában.
Sok sikert!
És köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21054 Dátum:
2012.10.23 kedd, 12:00:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.22 hétfő, 17:04:28
Nem jól írtam...
nekem
az skf-ről a csapágy ugrik be. Erről ismerem őket. Ettől még gyárthatnak mást is...
csapagy,gorgok,vizpumpak,tomitesek,ragasztok,ó gyűrűk,stb,stb,stb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21055 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:19:14 »
Idézetet írta: robyka - 2012.10.23 kedd, 11:30:18
Nem gond majd kucsmában és bundakesztyűben szerelek!
Most jut eszembe,h kaptam a kocsihoz 4gyári lemezen levő majdnem zsír új téli gumákat 4db Ford dísztárcsával,ha már a hidegnél tartunk.
Egész európában várható a lehülés?Mert ako át köll pakóni a jármű alá
Ha alá teszed, igaz, hogy nem csúszik meg, de gurulni sem fog.
Inkább szereld át.
Bocsi!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 16:21:02 írta mcskot
»
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21056 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:22:52 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.22 hétfő, 12:30:29
Hali!
Aki használ Stihl 2T-t, vél felfedezni valami különbséget aközött amit ő használ, és ami a képen szerepel?
Azért kérdezem, mert most érkeztem meg a szokásos ukrán utamról és a piacon vettem ezt, átszámítva 702 Ft-ért.
Merjem beleönteni a kocsiba, vagy ne. Ha igen mennyit.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_22_iiil7x5lq7.jpg
Fogyasztás topicba való:
Ezúttal is 62,2 litert tettek a gépbe.
Szerk.: linket pótoltam.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21057 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:31:23 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 16:22:52
vessetek tűzre, de én simán beleönteném. amikor a legolcsóbb mol-os 2t-t is beleraktam, semmivel nem volt rosszabb, mint a puccos drága.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21058 Dátum:
2012.10.23 kedd, 16:40:11 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.23 kedd, 16:31:23
vessetek tűzre, de én simán beleönteném. amikor a legolcsóbb mol-os 2t-t is beleraktam, semmivel nem volt rosszabb, mint a puccos drága.
köszönöm a segítséget!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21059 Dátum:
2012.10.23 kedd, 17:29:47 »
bedobom a nyáriak alá és sítalpként fognak funkcionálni
Biztonsegges lesz,majd vmi fékezéést kitalálok.
Ám most végeztem a tempomat bekábelezésével.
Egy programozás és kiderül minden
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.23 kedd, 16:19:14
Ha alá teszed, igaz, hogy nem csúszik meg, de gurulni sem fog.
Inkább szereld át.
Bocsi!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21060 Dátum:
2012.10.23 kedd, 18:01:20 »
Ugye már mondtam hogy nyikorog a kinyomó kb. 5e km óta! Az van is meg hangosodik is de elfér! Viszont lett valami morgás is újabban de csak pillanatokra néha amikor ki van nyomva a kuplung néha meg amikor beindítom a kocsit! De ilyen fura fogaskerekes szerű hang...ez is a kinyomóhoz tartozna?
Ja amúgy ha még valaki nem használ kétűtemű olajat a kocsiba akkor tegye meg mert nagyon elhalkul tőle!!!
Nincs többet zakatolás még hidegen sem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21061 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:06:22 »
Mekkora mennyiséget ajánlott amúgy Stihl 2T-ből egy tankhoz tenni?
Mi az ami már sok, mi az ami még kevés?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21062 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:12:32 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 19:06:22
Mekkora mennyiséget ajánlott amúgy Stihl 2T-ből egy tankhoz tenni?
Mi az ami már sok, mi az ami még kevés?
asszem 1dl kevés, 3 meg "sok". valahol a kettő közt
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21063 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:18:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.23 kedd, 19:12:32
asszem 1dl kevés, 3 meg "sok". valahol a kettő közt
legyen 2, és akkor az 5 tank?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21064 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:48:48 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 19:06:22
Mekkora mennyiséget ajánlott amúgy Stihl 2T-ből egy tankhoz tenni?
Mi az ami már sok, mi az ami még kevés?
Tisztelt Fórumtárs!
A Stihl 2T olaj adagolása Bunyek fórumtárs szerint, 1:100, 1:200, arányban javasolt egy tele tank üzemanyaghoz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21065 Dátum:
2012.10.23 kedd, 19:57:31 »
Idézetet írta: László - 2012.10.23 kedd, 19:48:48
Tisztelt Fórumtárs!
A Stihl 2T olaj adagolása Bunyek fórumtárs szerint, 1:100, 1:200, arányban javasolt egy tele tank üzemanyaghoz.
Tisztelettel László!
Köszönöm a gyors választ, de most akkor melyik?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21066 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:02:34 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 19:57:31
Köszönöm a gyors választ, de most akkor melyik?
Szerintem a biztos megoldás ez lesz: 1:150
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21067 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:04:56 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.10.23 kedd, 20:02:34
Szerintem a biztos megoldás ez lesz: 1:150
Jóból is megárt a sok..1,5dl/60 liter max.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21068 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:06:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.10.23 kedd, 20:04:56
Jóból is megárt a sok..1,5dl/60 liter max.
En rakok bele 2-3 decit mindig ahogy jon!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21069 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:08:24 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 19:57:31
Köszönöm a gyors választ, de most akkor melyik?
Tisztelt Fórutárs!
Elnézést ha nem volt teljesen érthető. min:1:200 max: 1:100 egy teljes tankhoz.
Igy már remélem oké.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21070 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:28:57 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.23 kedd, 19:57:31
Köszönöm a gyors választ, de most akkor melyik?
Vettem a gyógyszertárban 60ml-es nagy fecskendőt.
10 literenként 20 ml-t teszek az üa-hoz.
60 lityi -> 1,2 dl.
Könnyű kiszámolni a mindenkori mennyiséget:
Ahány liter, annyiszor 2ml.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21071 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:44:28 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.22 hétfő, 12:30:29
Hali!
Aki használ Stihl 2T-t, vél felfedezni valami különbséget aközött amit ő használ, és ami a képen szerepel?
Azért kérdezem, mert most érkeztem meg a szokásos ukrán utamról és a piacon vettem ezt, átszámítva 702 Ft-ért.
Merjem beleönteni a kocsiba, vagy ne. Ha igen mennyit.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_10_22_iiil7x5lq7.jpg
Fogyasztás topicba való:
Ezúttal is 62,2 litert tettek a gépbe.
Szerk.: linket pótoltam.
Amit én veszek az nem ilyen....bár lehet változott a flakon nem tudom...wiki-ben van kép az enyém milyen pl...liqui moly-nál.
60L-es tankhoz 1:100-nál 6dl, 1:200-nál 3dl...
Kezdésnek szokták az 1:100-at és utánna folyamatosan 1:200-at...nagy adagolósok szerint.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21072 Dátum:
2012.10.23 kedd, 20:49:49 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.22 hétfő, 22:02:06
Tipp az olajleválasztóhoz (öntözőrendszerhez, előszűrő 6e ft):
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/201210213163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Bunyek kollégának 2 kérdés:
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
1: BWG vizszűrőnek hivják pontosan énis néztem és még agyalok rajta...de nem volt időm tökölni vele ugyanis fém szűrőkosár nincs benne és belekéne varázsolni, plussz nem kicsi mellesleg jó nagy és nem olcsó...bár 3999ft volt a legolcsóbb amit láttam plussz fittingek szűrőkosár....
2: MAP nincs mert nem fért el a szűrő csöve...
fix a turbó ahhoz nem kell.
Azzal a kis kütyűvel szabályzom a turbó nyomás felépülését.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21073 Dátum:
2012.10.23 kedd, 21:01:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.23 kedd, 20:44:28
Amit én veszek az nem ilyen....bár lehet változott a flakon nem tudom...wiki-ben van kép az enyém milyen pl...liqui moly-nál.
60L-es tankhoz 1:100-nál 6dl, 1:200-nál 3dl...
Kezdésnek szokták az 1:100-at és utánna folyamatosan 1:200-at...nagy adagolósok szerint.
azért az a 6dl/tank elég extrém felhasználása a motorolajnak
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
pazsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
mkIII 20 tdci 130 l
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21074 Dátum:
2012.10.23 kedd, 21:13:30 »
sziasztok nem vagyok egy nagy forumozo hál istennek sok gondja nincs a vasnak de enek most vége utolért a p csucs csere segitség kéne egy mühely cime vagy elérhetösége ahol felujitanak és fel is tanitanak csucsot valami oco kérlek segitsetek ha tudtok az auto 96 kw tdci 2002 évjárat elöre is köszönök
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21075 Dátum:
2012.10.23 kedd, 21:17:25 »
Idézetet írta: pazsi - 2012.10.23 kedd, 21:13:30
sziasztok nem vagyok egy nagy forumozo hál istennek sok gondja nincs a vasnak de enek most vége utolért a p csucs csere segitség kéne egy mühely cime vagy elérhetösége ahol felujitanak és fel is tanitanak csucsot valami oco kérlek segitsetek ha tudtok az auto 96 kw tdci 2002 évjárat elöre is köszönök
Pl
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=tevekenyseg
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21076 Dátum:
2012.10.23 kedd, 22:03:24 »
Idézetet írta: László - 2012.10.23 kedd, 20:08:24
Tisztelt Fórutárs!
Elnézést ha nem volt teljesen érthető. min:1:200 max: 1:100 egy teljes tankhoz.
Igy már remélem oké.
Tisztelettel László!
Tökéletesen érthető.
köszönöm szépen.
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.23 kedd, 20:44:28
Amit én veszek az nem ilyen....bár lehet változott a flakon nem tudom...wiki-ben van kép az enyém milyen pl...liqui moly-nál.
60L-es tankhoz 1:100-nál 6dl, 1:200-nál 3dl...
Kezdésnek szokták az 1:100-at és utánna folyamatosan 1:200-at...nagy adagolósok szerint.
köszönöm a segítséget. szerinted tartsak tőle, hogy valami szutyok? mert piacon vettem. vagy egy flakonnal sok mindent nem baszhatok el?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21077 Dátum:
2012.10.23 kedd, 22:09:04 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.23 kedd, 21:01:12
azért az a 6dl/tank elég extrém felhasználása a motorolajnak
ki szerint?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21078 Dátum:
2012.10.23 kedd, 22:39:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.23 kedd, 20:49:49
1: BWG vizszűrőnek hivják pontosan énis néztem és még agyalok rajta...de nem volt időm tökölni vele ugyanis fém szűrőkosár nincs benne és belekéne varázsolni, plussz nem kicsi mellesleg jó nagy és nem olcsó...bár 3999ft volt a legolcsóbb amit láttam plussz fittingek szűrőkosár....
2: MAP nincs mert nem fért el a szűrő csöve...
fix a turbó ahhoz nem kell.
Azzal a kis kütyűvel szabályzom a turbó nyomás felépülését.
ÁHÁ! Köszi az választ.
Erről a felépülésről, még dobhatnál valamit.
Mit, és hogyan? Mennyire jó? meg ilyesmik...
Ja, még egy kérdés: direkt szűrő van a gépben?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 23:06:32 írta mcskot
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21079 Dátum:
2012.10.23 kedd, 22:44:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.23 kedd, 18:01:20
Ja amúgy ha még valaki nem használ kétűtemű olajat a kocsiba akkor tegye meg mert nagyon elhalkul tőle!!!
Nincs többet zakatolás még hidegen sem!
Nem jó, nem ebbe való hanem kétüteműbe, nem ég el a dízelbe, nem keveredik a go-ba
Brutális a különbség!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21080 Dátum:
2012.10.24 szerda, 08:06:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.23 kedd, 22:09:04
ki szerint?
kiki-miki szerint meg muki szerint is.
szal te majd egy flakonnal beletolsz? tyíí.
ögyébként a fórumon másnál se jellemző az ilyen mértékű felhasználás a beszámolók alapján.
de itt is 2,5dl/60l-ről tesznek említést:
http://alfaamore.hu/blog/933
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21081 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:07:06 »
van valakinek tapasztalata hosszabb távon is működik a bandázsszalag a turbócsöveken?ha jól bírja akkor én is megcsinálom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21082 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:09:47 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.24 szerda, 11:07:06
van valakinek tapasztalata hosszabb távon is működik a bandázsszalag a turbócsöveken?ha jól bírja akkor én is megcsinálom!
tudtommal László-nak az egyik csöve úgy van megcsinálva, és nem nagyon panaszkodott azóta.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21083 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:49:10 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.24 szerda, 11:07:06
van valakinek tapasztalata hosszabb távon is működik a bandázsszalag a turbócsöveken?ha jól bírja akkor én is megcsinálom!
Tisztelt Fórumtárs!
Én 6 hónapja csináltam meg, azóta is kifogástalanul üzemel. Csak ajánlani tudom. A megoldás olcsó és megfelelően megerősiti a silány minőségű, gyári turbócsövet. Egy nagyon lényeges dolog. Mielőtt megcsinálod, kellőképp lekell ellenőrizni a csövek állapotát, és csak kifogástalan, hibátlan, csövet szabad bebandázsolni!
Szili Fórumtársnak, a teljes turbócső rendszert bandázsoltuk be,(6 sebességes váltónál) és azóta is remekül működik.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 11:52:30 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21084 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:55:15 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 11:49:10
A megoldás olcsó és megfelelően megerősiti a silány minőségű, gyári turbócsövet.
Miii? A gyári silány? Már miért lenne az? Nálam 9 éve teszi a dolgát... gond nélkül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21085 Dátum:
2012.10.24 szerda, 12:13:42 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 11:49:10
Tisztelt Fórumtárs!
Én 6 hónapja csináltam meg, azóta is kifogástalanul üzemel. Csak ajánlani tudom. A megoldás olcsó és megfelelően megerősiti a silány minőségű, gyári turbócsövet. Egy nagyon lényeges dolog. Mielőtt megcsinálod, kellőképp lekell ellenőrizni a csövek állapotát, és csak kifogástalan, hibátlan, csövet szabad bebandázsolni!
Szili Fórumtársnak, a teljes turbócső rendszert bandázsoltuk be,(6 sebességes váltónál) és azóta is remekül működik.
Tisztelettel László!
Pontosan mivel is bandázsolod és hogyan?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21086 Dátum:
2012.10.24 szerda, 12:14:57 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 11:49:10
Tisztelt Fórumtárs!
Én 6 hónapja csináltam meg, azóta is kifogástalanul üzemel. Csak ajánlani tudom. A megoldás olcsó és megfelelően megerősiti a silány minőségű, gyári turbócsövet. Egy nagyon lényeges dolog. Mielőtt megcsinálod, kellőképp lekell ellenőrizni a csövek állapotát, és csak kifogástalan, hibátlan, csövet szabad bebandázsolni!
Szili Fórumtársnak, a teljes turbócső rendszert bandázsoltuk be,(6 sebességes váltónál) és azóta is remekül működik.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
nagyon köszönöm az információkat én is megcsinálom ezt hamarosan az biztos !
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21087 Dátum:
2012.10.24 szerda, 12:18:56 »
A válasz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbo_rendszer_atalakitasa_II.
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.24 szerda, 12:13:42
Pontosan mivel is bandázsolod és hogyan?
AndyA
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21088 Dátum:
2012.10.24 szerda, 12:40:44 »
lényegében a szövet minőségén múlik, mennyit bír majd ki. ja és a ragasztón.
Idézetet írta: robyka - 2012.10.24 szerda, 12:18:56
A válasz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbo_rendszer_atalakitasa_II.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21089 Dátum:
2012.10.24 szerda, 13:29:03 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.10.24 szerda, 11:07:06
van valakinek tapasztalata hosszabb távon is működik a bandázsszalag a turbócsöveken?ha jól bírja akkor én is megcsinálom!
Idézetet írta: zolas - 2012.10.24 szerda, 11:09:47
tudtommal László-nak az egyik csöve úgy van megcsinálva, és nem nagyon panaszkodott azóta.
Szilinek betekerték az egészet és azt írta hamarabb is van nyomás
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21090 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:01:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.24 szerda, 13:29:03
Szilinek betekerték az egészet és azt írta hamarabb is van nyomás
mérték is, vagy csak érzetre??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21091 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:20:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.24 szerda, 14:01:51
mérték is, vagy csak érzetre??
placebóra
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21092 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:29:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.24 szerda, 14:01:51
mérték is, vagy csak érzetre??
Bandázs nélkül a csövek felfújódnak, arra valamennyi levegő elmegy, itt van egy késleltetés.
Bandázzsal nincs. Tehát biztosan hamarabb épül fel a nyomás. De mennyivel...
Mondjuk 1 liter levegő elveszik? (ennél biztosan kevesebb fog)
Nagyon durván számítva 2 főtengely fordulat... még egy tized másodperc sincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21093 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:30:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 14:29:23
Bandázs nélkül a csövek felfújódnak, arra valamennyi levegő elmegy, itt van egy késleltetés.
Bandázzsal nincs. Tehát biztosan hamarabb épül fel a nyomás. De mennyivel...
Mondjuk 1 liter levegő elveszik? (ennél biztosan kevesebb fog)
Nagyon durván számítva 2 főtengely fordulat... még egy tized másodperc sincs.
a bandázs is enged tágulni valamennyit.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21094 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:46:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.24 szerda, 14:30:20
a bandázs is enged tágulni valamennyit.
Akkor annyival kisebb a hatása. (Valamennyivel kevesebbet tágul)
De ha valaki biztosra akar menni, a forge szett nem tágul...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21095 Dátum:
2012.10.24 szerda, 14:54:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 14:46:30
Akkor annyival kisebb a hatása. (Valamennyivel kevesebbet tágul)
De ha valaki biztosra akar menni, a forge szett nem tágul...
minden tágul, ami rugalmas, legfeljebb kisebb mértékben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21096 Dátum:
2012.10.24 szerda, 15:08:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.24 szerda, 12:13:42
Pontosan mivel is bandázsolod és hogyan?
AndyA
Kedves Endre!
Minden információt megtalálsz fényképpel ilusztrálva a WIKI-ben, turbórendszer átalakitása I-II cikkekben.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 08:11:10 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21097 Dátum:
2012.10.24 szerda, 15:10:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 14:46:30
Akkor annyival kisebb a hatása. (Valamennyivel kevesebbet tágul)
De ha valaki biztosra akar menni, a forge szett nem tágul...
Csak a pénztárcád jelentősen apad.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21098 Dátum:
2012.10.24 szerda, 15:29:35 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 15:10:09
Csak a pénztárcád jelentősen apad.
Tisztelettel László!
Jó, nyilván... a te megoldásod kb ingyen van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21099 Dátum:
2012.10.24 szerda, 15:53:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 14:29:23
Bandázs nélkül a csövek felfújódnak, arra valamennyi levegő elmegy, itt van egy késleltetés.
Bandázzsal nincs. Tehát biztosan hamarabb épül fel a nyomás. De mennyivel...
Mondjuk 1 liter levegő elveszik? (ennél biztosan kevesebb fog)
Nagyon durván számítva 2 főtengely fordulat... még egy tized másodperc sincs.
Turbolyuknak egy tizedmásodperc? Az már éppen elég sok, hogy simán észrevedd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
415
416
417
418
419
420
421
[
422
]
423
424
425
426
427
428
429
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ