Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:46:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
418
419
420
421
422
423
424
[
425
]
426
427
428
429
430
431
432
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648491 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21200 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:58:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.26 péntek, 23:55:53
Az vagy tavaly volt, vagy Ford logós, de felújított példány volt, vagy nem a 2.2-eshez való. Nekem olyan motorom van...
Ebbe a Ford logós, de teljesen gyári új, aminek nem RM... kezdetű a Delphi cikkszáma, az 83 rugó baráti áron. Ha ebből tudsz nekem 70-ért, megveszem előre...
AndyA
Ja és én nem a te írásodra reagálta bocs ha félre érthető volt.Én arra a 25-35 e ft-os árra írtam azt amit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21201 Dátum:
2012.10.27 szombat, 00:14:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.26 péntek, 22:41:09
Kuplung nélkül ha leállítod akkor is csattan???Ha igen akkor tuti az.
Vagy a váltásod nem lett nehezebb,1-es és a lükverc megy könnyen???
Az R, és a 1-es, már régóta (kb 2 éve) kínlódott.
Megnézem a leállást (alapban, kuplunggal indítok-állítok).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21202 Dátum:
2012.10.27 szombat, 01:14:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.26 péntek, 23:35:39
De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...
AndyA
jól megdrágult okosba' is. Én még 40eFt/db áron vettem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21203 Dátum:
2012.10.27 szombat, 08:02:55 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.26 péntek, 21:32:29
20 perce értem haza.
Hát a tecsó előtt kivert a víz.
Beindítottam, és éktelen morgó, zörgő, remegés (mint ha, minimum leesett volna a bakról a motor, v valami csúnyán elszabadult volna).
Rendesen üti a lábam (mint a hilti). Alapjáraton nagyon, fordulaton kicsit érezni.
A kettős tömegű?
Kinyomott, és felengedett kuplungnál is érezni.
Valahol 1/4-ig benyomva picit csillapodik.
Nyugtassatok meg, hogy nem....
állandósult,vagy csak 1xi alkalom volt?
Mert ilyen előrordul akkor is,ha mintha csak 3 henger indulna 500as alapjárattal.A következő indításnál meg minden oké.
vagy a csúcsok nem tudnak kinyitni-letapadnak,vagy az elektromos rendszerrel nincs valami rendben.
Ha csak 1xi alkalom volt,akkor nem kell ráparázni.Évente 1-2 alkalommal szinte majdnem mindenkinél előfordul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21204 Dátum:
2012.10.27 szombat, 11:55:55 »
A képen jelölt részekről szeretnék érdeklődni, hogy pontosan hogyan is működik.
http://kepfeltoltes.hu/121027/PA070003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21205 Dátum:
2012.10.27 szombat, 12:18:36 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.27 szombat, 11:55:55
A képen jelölt részekről szeretnék érdeklődni, hogy pontosan hogyan is működik.
http://kepfeltoltes.hu/121027/PA070003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
golyós szelepes légtelenítő a termosztátház tetején.Szinte folyamatosan átenged,és így automatikusan légteleníti a hengefej hűtővizét.
Ez a normál működése.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21206 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:36:17 »
Ha elviszem Ford-hoz, hogy csináljanak egy turbónyomáspróbát, akkor ott ki kell derülnie, hogy gyengus e az autó, szökik-e valahol a levegő ugye?
Mennyi egy ilyen művelet? Pénzben és időben? Kb.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21207 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:50:33 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.27 szombat, 13:36:17
Ha elviszem Ford-hoz, hogy csináljanak egy turbónyomáspróbát, akkor ott ki kell derülnie, hogy gyengus e az autó, szökik-e valahol a levegő ugye?
Mennyi egy ilyen művelet? Pénzben és időben? Kb.
kb 6e ft,és úgy negyed óra max.derülhet ki ez meg az,csak menet közbeni diagot nem csinálnak,ahol igazán kilehet ugrasztani a nyulat a bokorból.
Én a helyedben megkérnék egy fórumtársat egy karitatív dagnosztikára.....
Most látom,hogy 2002. Talán Relhist az egyetlen Steal-en kívül,aki tudja diagolni az autódat.
Vagy marad a szervíz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21208 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:54:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 12:18:36
golyós szelepes légtelenítő a termosztátház tetején.Szinte folyamatosan átenged,és így automatikusan légteleníti a hengefej hűtővizét.
Ez a normál működése.
Na én leszedtem azt a fekete henger alakú golyós szelepet termosztátház tetejéről, de golyó vagy bármi más nem volt benne. Simán átjárható a kiegyenlítő tartály felé és a termosztátról a hűtőre menő vastag cső felé.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21209 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:57:45 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.27 szombat, 13:54:07
Na én leszedtem azt a fekete henger alakú golyós szelepet termosztátház tetejéről, de golyó vagy bármi más nem volt benne. Simán átjárható a kiegyenlítő tartály felé és a termosztátról a hűtőre menő vastag cső felé.
akkor a mondiban nincs benne golyó.akkor is normális.az a levegőt engedi el a kiegyenlítő felé.Az is a zárt rendszer része.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21210 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:58:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 13:50:33
kb 6e ft,és úgy negyed óra max.derülhet ki ez meg az,csak menet közbeni diagot nem csinálnak,ahol igazán kilehet ugrasztani a nyulat a bokorból.
Én a helyedben megkérnék egy fórumtársat egy karitatív dagnosztikára.....
Most látom,hogy 2002. Talán Relhist az egyetlen Steal-en kívül,aki tudja diagolni az autódat.
Vagy marad a szervíz.
köszönöm szépen a gyors választ.
hát elsőkörben csapatok egy szervízt szerintem. hátha kiderül valami.
HZsolt azt mondta azért érzem gyengének, mert hozzászoktam/kinőttem a 130pacit. de én akkor sem így emlékszem a régi énjére.
a debreceni Ford Auto-Fort-nál van egy manus, akihez már vittem vagy 2x az autót.
Ha szépen megkérem, szerinted, csinál olyat, hogy ráköti a laptopot és nyomunk vele egy kört?
Eddig még számla nélkül oldottuk meg vele a problémákat.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21211 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:00:10 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.27 szombat, 13:58:14
köszönöm szépen a gyors választ.
hát elsőkörben csapatok egy szervízt szerintem. hátha kiderül valami.
HZsolt azt mondta azért érzem gyengének, mert hozzászoktam/kinőttem a 130pacit. de én akkor sem így emlékszem a régi énjére.
a debreceni Ford Auto-Fort-nál van egy manus, akihez már vittem vagy 2x az autót.
Ha szépen megkérem, szerinted, csinál olyat, hogy ráköti a laptopot és nyomunk vele egy kört?
Eddig még számla nélkül oldottuk meg vele a problémákat.
Ha szépen megkéred,szerintem bármit megtesznek neked a pénzedért....
a maximális töltőnyomás 2,5bar,a maximális üzarendszeri nyomás pedig kb 1630bar.ezeknek meg kell lennie a próbák alatt.Ha nincs,akkor vagy nem nyomtad rendesen neki,vagy tényleg nem stimmel valami.lukas turbócsőnél előfordul,hogy nem megy 2,3bar fölé a nyomás.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.27 szombat, 14:02:23 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21212 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:05:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 14:00:10
Ha szépen megkéred,szerintem bármit megtesznek neked a pénzedért....
a maximális töltőnyomás 2,5bar,a maximális üzarendszeri nyomás pedig kb 1630bar.ezeknek meg kell lennie a próbák alatt.Ha nincs,akkor vagy nem nyomtad rendesen neki,vagy tényleg nem stimmel valami.lukas turbócsőnél előfordul,hogy nem megy 2,3bar fölé a nyomás.
csak bírjam fizetni.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21213 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:08:16 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.27 szombat, 14:05:37
csak bírjam fizetni.
de építhetsz egy ilyet is,és otthon méricskéled a nyomást magadnak bármikor:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21214 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:10:04 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 14:08:16
de építhetsz egy ilyet is,és otthon méricskéled a nyomást magadnak bármikor:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
óóh a végén nagyobb kárt csinálok, mint hasznot.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.27 szombat, 14:30:45 írta zolas
»
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21215 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:15:34 »
Idézetet írta: zolas - 2012.10.27 szombat, 14:10:04
óóh a végén nagyon kárt csinálok, mint hasznot.
miért,inni fogsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21216 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:16:17 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 14:08:16
de építhetsz egy ilyet is,és otthon méricskéled a nyomást magadnak bármikor:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
nincs nála seholsem olajnyom a csöveken
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21217 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:20:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.27 szombat, 14:16:17
nincs nála seholsem olajnyom a csöveken
nem ad 100%os diagnosztikai eredményt sajnos.
Nekem volt a cooler után elszállva 1 régebben.A repedésen gyakorlatilag permetezte az olajat a ködlámpa hátuljára.
Soha nem vettem volna észre.Tök véletlenül a szerelőlámpa fényében csillant meg az olaj a ködlámpán.
Azóta a forge szélben esőben,és párizsban is tart!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21218 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:22:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 13:57:45
akkor a mondiban nincs benne golyó.akkor is normális.az a levegőt engedi el a kiegyenlítő felé.Az is a zárt rendszer része.
Az oké, hogy a kiegyenlítő felé megy, de megy a vastag csövön keresztül a hűtő fele is, sőt úgy tűnik inkább a hűtő fele megy mert a vastag cső melegszik a vékony a kiegyenlítő felé meg nem.
Persze nincs olyan meleg mint a hátra felé menő cső. Szóval ettől lassabban érheti el az üzemi hőfokot a motor.
Szóval mekkora golyó kell bele?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21219 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:24:40 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.27 szombat, 14:22:14
Az oké, hogy a kiegyenlítő felé megy, de megy a vastag csövön keresztül a hűtő fele is, sőt úgy tűnik inkább a hűtő fele megy mert a vastag cső melegszik a vékony a kiegyenlítő felé meg nem.
Persze nincs olyan meleg mint a hátra felé menő cső. Szóval ettől lassabban érheti el az üzemi hőfokot a motor.
Szóval mekkora golyó kell bele?
ha nem volt benne ne zárd le!
attól max a vastag cső felső sávja melegedhet.Ha teljes keresztmetszetben melegszik,akkor a termosztát van nyitott állapotban.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21220 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:31:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 14:15:34
miért,inni fogsz?
meglehet
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21221 Dátum:
2012.10.27 szombat, 14:42:01 »
Idézetet írta: spyware - 2012.10.27 szombat, 14:22:14
Az oké, hogy a kiegyenlítő felé megy, de megy a vastag csövön keresztül a hűtő fele is, sőt úgy tűnik inkább a hűtő fele megy mert a vastag cső melegszik a vékony a kiegyenlítő felé meg nem.
Persze nincs olyan meleg mint a hátra felé menő cső. Szóval ettől lassabban érheti el az üzemi hőfokot a motor.
Szóval mekkora golyó kell bele?
Ahogy Alf írja: ott csak egy vékony csíkban megy a meleg víz. Úgy nézd, ahogy lenn írtam: hideg motorral indulsz, és ha a mutató elérte az első pöcköt, akkor nézd meg járó motornál.
Ha a vastag cső hideg, csak egy vékony csíkban megy a meleg víz, akkor jó. Ha már meleg az a csó, akkor rossz a termó.
László írta, hogy főzd ki, hány foknál nyit. Itt tudni fogod, hogy mi a helyzet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21222 Dátum:
2012.10.27 szombat, 16:47:09 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.24 szerda, 21:41:55
Uraim, valamelyik Mesternek nincs pontos leírása képekkel a kartergáz olaj leválasztó beszereléséről? Vagy fent van csak én nem találtam meg eddig.Részleteket és pár képet már találtam , de semmi több.
Tisztelt Fórumtárs!.
Én a műanyag tartályos olajleválasztót készitettem el és szereltem be. Néhány fotó van fenn róla, megtalálod ha vissza lapozol pár oldalt. A beszerelés a következök szerint történhet. A levéálasztó a sebváltó tartó gumibakot rögzitő csavarral van felfogatva.(15-ös krova kell hozzá) A leválasztó maga a levegő szűrőházat és a turbót összekötö rugalmas gumicső alatt foglal helyet. Ennek a gumicsönek a motorhoz csatlakozó(kartergáz elvezetés) vékony csövét kb középen félbe kell vágni. A megmaradt csonkra cstlakozik a leválasztó egyik vége. A leválasztó másik vége a levágott darabbal meg a motor fedélen lévő kivezetéshez. Tehát az olajleválsztó sorba van kötve a motor és a turbó közé. Durván ennyi.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21223 Dátum:
2012.10.27 szombat, 21:05:28 »
helló !!!
tegnap kicseréltem az olajszűrőt olajat szűrőket . a levegő és gázolaj szűrőm durván koszos volt és még csak 14000 körül mentem vele .de mai használatnál nem vettem észre hogy alapjáraton rángatna . létezik az hogy a szerelő által csinált diagnosztika alapján az 1 és 4 es porlasztóm haldoklik és ezért rángat én meg kicserélem a gázolaj szűrőt és abba hagyja
vagy csak véletlen és ma csak jó kedvében voltak a porlasztók ?
köszi
fubu88
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21224 Dátum:
2012.10.27 szombat, 22:01:12 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.10.27 szombat, 21:05:28
helló !!!
tegnap kicseréltem az olajszűrőt olajat szűrőket . a levegő és gázolaj szűrőm durván koszos volt és még csak 14000 körül mentem vele .de mai használatnál nem vettem észre hogy alapjáraton rángatna . létezik az hogy a szerelő által csinált diagnosztika alapján az 1 és 4 es porlasztóm haldoklik és ezért rángat én meg kicserélem a gázolaj szűrőt és abba hagyja
vagy csak véletlen és ma csak jó kedvében voltak a porlasztók ?
köszi
fubu88
Csak volt valami köze hozzá. Ilyen dolgok nem javulnak meg egyik napról a másikra. Mondtam én, várjál még a csúcsokkal
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21225 Dátum:
2012.10.27 szombat, 23:42:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 08:02:55
állandósult,vagy csak 1xi alkalom volt?
Mert ilyen előrordul akkor is,ha mintha csak 3 henger indulna 500as alapjárattal.A következő indításnál meg minden oké.
vagy a csúcsok nem tudnak kinyitni-letapadnak,vagy az elektromos rendszerrel nincs valami rendben.
Ha csak 1xi alkalom volt,akkor nem kell ráparázni.Évente 1-2 alkalommal szinte majdnem mindenkinél előfordul.
A moci tökéletesen indult. Rezzenéstelen alapjárat. Nem füstöl. Izzók nem villognak.
Semmi rendellenesség a motorral, vagy az elektromossággal.
Még soha nem fordult elő hasonló, semelyik évben sem.
Kezdtem kétségbeesni (na jó, azért reménykedtem is, egy kicsit)!
Reggel, bizakodva indítóztam, de az a fránya rezonanciásos, morgásos, mit tudom én micsoda,
a motorral együtt, újra életre kelt. Sőt, talán még egy kicsit erősebb is lett.
~15 Km a munkahelyre, iszonyatosan lágyan vezetve (még a szokásosnál is finomabban, kerülve minden hirtelen terhelésváltozást).
Leállítás: semmi csattogás! (az első biztató jel). Du.-ra leszerveztem egy aknás átvizsgálást.
Munka után, elindultam a műhely felé, és nőtt a kétségbeesésem:
-most már határozottan nőtt a vibráció. Ráadásul, már a kuplunghasználattal is összefüggött.
Elindulásnál, ahogy engedtem fel a kuplungot (és esett a fordulat), határozott,
nagyon erős berezonálás érződött mind3rom pedálon (már-már kalapácsütés erősségű!).
Amint ráfordultam a haver kapubeállójára (a kormány tökig balra tekerve),
a pedálokon érzett, és már jól halható kolompolástól, majd megállt a szívem.
Aknára rá, motor leállít, megrángatva, amihez csak hozzáfértünk (gyakorlatilag mindent): SEMMI.
Nem találtunk sem elszabadult, fellazult, eltört, v lógó alkatrészt.
Motor indít, forgat, kormányt tekerget: SEMMI. Mint ha sohasem lett volna!!!
Szívat a Mondi! És már nem is először.
Tavaly ősszel, a futómű csinált hasonló, idegesítő jelenséget:
teljesen alátekert kormánynál (szűk parkolóhelyre beállásnál), hatalmas, a kasznit is megbillentő roppanás.
Az első alkalomnál azt hittem, hogy egy jókora gödört találtam meg (ám kiszállva no güdrrr).
Megjárattam előre-hátra, mindig roppant. 1 hónapig csinálta (csak teljesen aláteker állapotban). Majd, ahogy jött, úgy el is tűnt!!!
Eddig azt hittem, a Mondeo, egy férfias, erős kocsi. De most már hajlok arra, hogy egy hisztis picsa!
Naplózva
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21226 Dátum:
2012.10.27 szombat, 23:54:42 »
Idézetet írta: László - 2012.10.27 szombat, 16:47:09
Tisztelt Fórumtárs!.
Én a műanyag tartályos olajleválasztót készitettem el és szereltem be. Néhány fotó van fenn róla, megtalálod ha vissza lapozol pár oldalt. A beszerelés a következök szerint történhet. A levéálasztó a sebváltó tartó gumibakot rögzitő csavarral van felfogatva.(15-ös krova kell hozzá) A leválasztó maga a levegő szűrőházat és a turbót összekötö rugalmas gumicső alatt foglal helyet. Ennek a gumicsönek a motorhoz csatlakozó(kartergáz elvezetés) vékony csövét kb középen félbe kell vágni. A megmaradt csonkra cstlakozik a leválasztó egyik vége. A leválasztó másik vége a levágott darabbal meg a motor fedélen lévő kivezetéshez. Tehát az olajleválsztó sorba van kötve a motor és a turbó közé. Durván ennyi.
Tisztelettel László!
Köszönöm!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21227 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 00:34:49 »
rossz a forrásod.
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.26 péntek, 23:35:39
De szép is lenne... 45 ezer egy felújítás. Valóban gyári új, azaz nem felújítottat csak magamnak, csókosan, havertól tudnék 83 ezerért darabját...
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21228 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 00:38:00 »
Én azt hallottam, hogy a ford, azaz a delphi, és a bos már gyárt pcsúcs alkatrészeket, és csak a hegyet is cseréli, ami 15 ezer. Igazábólcsak az a kopó alkatrész, szóval én így tudom. Nekem volt hogy csak az elektronikát cserélték 25-ért akkor, amikor 89 ezer volt egy darab csúcs, ennek 5 éve. Szóval nem csak az egészet lehet megvenni, főleg, hogy a felújítottaknak is csak a csúcsát cserélik azt ennyi..
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.27 szombat, 01:14:08
jól megdrágult okosba' is. Én még 40eFt/db áron vettem.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21229 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 00:40:51 »
A főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegű, az is eltörhetett (benne a rugó), ilyen nekem is volt, nem hogy az a baj??
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.27 szombat, 23:42:26
A moci tökéletesen indult. Rezzenéstelen alapjárat. Nem füstöl. Izzók nem villognak.
Semmi rendellenesség a motorral, vagy az elektromossággal.
Még soha nem fordult elő hasonló, semelyik évben sem.
Kezdtem kétségbeesni (na jó, azért reménykedtem is, egy kicsit)!
Reggel, bizakodva indítóztam, de az a fránya rezonanciásos, morgásos, mit tudom én micsoda,
a motorral együtt, újra életre kelt. Sőt, talán még egy kicsit erősebb is lett.
~15 Km a munkahelyre, iszonyatosan lágyan vezetve (még a szokásosnál is finomabban, kerülve minden hirtelen terhelésváltozást).
Leállítás: semmi csattogás! (az első biztató jel). Du.-ra leszerveztem egy aknás átvizsgálást.
Munka után, elindultam a műhely felé, és nőtt a kétségbeesésem:
-most már határozottan nőtt a vibráció. Ráadásul, már a kuplunghasználattal is összefüggött.
Elindulásnál, ahogy engedtem fel a kuplungot (és esett a fordulat), határozott,
nagyon erős berezonálás érződött mind3rom pedálon (már-már kalapácsütés erősségű!).
Amint ráfordultam a haver kapubeállójára (a kormány tökig balra tekerve),
a pedálokon érzett, és már jól halható kolompolástól, majd megállt a szívem.
Aknára rá, motor leállít, megrángatva, amihez csak hozzáfértünk (gyakorlatilag mindent): SEMMI.
Nem találtunk sem elszabadult, fellazult, eltört, v lógó alkatrészt.
Motor indít, forgat, kormányt tekerget: SEMMI. Mint ha sohasem lett volna!!!
Szívat a Mondi! És már nem is először.
Tavaly ősszel, a futómű csinált hasonló, idegesítő jelenséget:
teljesen alátekert kormánynál (szűk parkolóhelyre beállásnál), hatalmas, a kasznit is megbillentő roppanás.
Az első alkalomnál azt hittem, hogy egy jókora gödört találtam meg (ám kiszállva no güdrrr).
Megjárattam előre-hátra, mindig roppant. 1 hónapig csinálta (csak teljesen aláteker állapotban). Majd, ahogy jött, úgy el is tűnt!!!
Eddig azt hittem, a Mondeo, egy férfias, erős kocsi. De most már hajlok arra, hogy egy hisztis picsa!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21230 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 06:40:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.28 vasárnap, 00:34:49
rossz a forrásod.
Andy A-nak 2.2-es a gépe! Ahhoz szerintem drágább a csúcs.
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.28 vasárnap, 00:38:00
Én azt hallottam, hogy a ford, azaz a delphi, és a bos már gyárt pcsúcs alkatrészeket, és csak a hegyet is cseréli, ami 15 ezer. Igazábólcsak az a kopó alkatrész, szóval én így tudom. Nekem volt hogy csak az elektronikát cserélték 25-ért akkor, amikor 89 ezer volt egy darab csúcs, ennek 5 éve. Szóval nem csak az egészet lehet megvenni, főleg, hogy a felújítottaknak is csak a csúcsát cserélik azt ennyi..
Ez lehet az a felújítás amikor 10-20 ezer km után írnak ide, h nemrég csinálták a porlasztókat és megint kukák... Pl a Filepék az egészet cserélik, csak a ház marad. De ezt biztos mondta Ervin.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21231 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 09:16:20 »
Szaiasztok,
Tegnap este hazafelé minden előjel nélkül elment a töltésem. Töltés visszajelző kigyulladt, ablaktörlő lassult...
Nemrég, kb 3 hete lett cserélve a generátor szíjtárcsa szabadonfutóra, mert már elviselhetetlen volt a szíj rángatózása és hangja. A csere után nagyon jó lett.
Nem az eredeti INA lett berakva, hanem egy olcsóbb 18e-es.
Szerintetek merre tovább? Volt valakinek hasonló?
Jelenleg az aksit töltöm, hogy beinduljon...
Előre is köszi!
molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21232 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:24:23 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.28 vasárnap, 09:16:20
Szaiasztok,
Tegnap este hazafelé minden előjel nélkül elment a töltésem. Töltés visszajelző kigyulladt, ablaktörlő lassult...
Nemrég, kb 3 hete lett cserélve a generátor szíjtárcsa szabadonfutóra, mert már elviselhetetlen volt a szíj rángatózása és hangja. A csere után nagyon jó lett.
Nem az eredeti INA lett berakva, hanem egy olcsóbb 18e-es.
Szerintetek merre tovább? Volt valakinek hasonló?
Jelenleg az aksit töltöm, hogy beinduljon...
Előre is köszi!
molbar
Ha visszateszed az akksit akkor mérj egy töltést alapban és terhelve fogyasztókkal.Akkor többet tudsz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21233 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:32:22 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.28 vasárnap, 09:16:20
Szaiasztok,
Tegnap este hazafelé minden előjel nélkül elment a töltésem. Töltés visszajelző kigyulladt, ablaktörlő lassult...
Nemrég, kb 3 hete lett cserélve a generátor szíjtárcsa szabadonfutóra, mert már elviselhetetlen volt a szíj rángatózása és hangja. A csere után nagyon jó lett.
Nem az eredeti INA lett berakva, hanem egy olcsóbb 18e-es.
Szerintetek merre tovább? Volt valakinek hasonló?
Jelenleg az aksit töltöm, hogy beinduljon...
Előre is köszi!
molbar
a generátorral van gond.ellenőrizni kell a szíjat,a szabadonfutót,és a legvégén a töltő feszt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21234 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:35:21 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.27 szombat, 23:42:26
A moci tökéletesen indult. Rezzenéstelen alapjárat. Nem füstöl. Izzók nem villognak.
Semmi rendellenesség a motorral, vagy az elektromossággal.
Még soha nem fordult elő hasonló, semelyik évben sem.
Kezdtem kétségbeesni (na jó, azért reménykedtem is, egy kicsit)!
Reggel, bizakodva indítóztam, de az a fránya rezonanciásos, morgásos, mit tudom én micsoda,
a motorral együtt, újra életre kelt. Sőt, talán még egy kicsit erősebb is lett.
~15 Km a munkahelyre, iszonyatosan lágyan vezetve (még a szokásosnál is finomabban, kerülve minden hirtelen terhelésváltozást).
Leállítás: semmi csattogás! (az első biztató jel). Du.-ra leszerveztem egy aknás átvizsgálást.
Munka után, elindultam a műhely felé, és nőtt a kétségbeesésem:
-most már határozottan nőtt a vibráció. Ráadásul, már a kuplunghasználattal is összefüggött.
Elindulásnál, ahogy engedtem fel a kuplungot (és esett a fordulat), határozott,
nagyon erős berezonálás érződött mind3rom pedálon (már-már kalapácsütés erősségű!).
Amint ráfordultam a haver kapubeállójára (a kormány tökig balra tekerve),
a pedálokon érzett, és már jól halható kolompolástól, majd megállt a szívem.
Aknára rá, motor leállít, megrángatva, amihez csak hozzáfértünk (gyakorlatilag mindent): SEMMI.
Nem találtunk sem elszabadult, fellazult, eltört, v lógó alkatrészt.
Motor indít, forgat, kormányt tekerget: SEMMI. Mint ha sohasem lett volna!!!
Szívat a Mondi! És már nem is először.
Tavaly ősszel, a futómű csinált hasonló, idegesítő jelenséget:
teljesen alátekert kormánynál (szűk parkolóhelyre beállásnál), hatalmas, a kasznit is megbillentő roppanás.
Az első alkalomnál azt hittem, hogy egy jókora gödört találtam meg (ám kiszállva no güdrrr).
Megjárattam előre-hátra, mindig roppant. 1 hónapig csinálta (csak teljesen aláteker állapotban). Majd, ahogy jött, úgy el is tűnt!!!
Eddig azt hittem, a Mondeo, egy férfias, erős kocsi. De most már hajlok arra, hogy egy hisztis picsa!
ha csak menet közben kalapál,akkor esélyes a féltengely is,de amúgy a lendkerék a leggyanúsabb a leírt történetedből.
Azóta fordult elő?Vagy mostmár mindig csinálja?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21235 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:52:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.28 vasárnap, 10:32:22
a generátorral van gond.ellenőrizni kell a szíjat,a szabadonfutót,és a legvégén a töltő feszt!
Köszi,
A szabadonfutót lehet ellenőrizni beszerelve? A szíjfeszesség jónak tűnik.
A töltőfesz szabadonfutóval is 14 alapjáraton? (vagy ilyenkor lekapcsolja a generátort?)
Molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21236 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:56:21 »
Idézetet írta: molbar - 2012.10.28 vasárnap, 10:52:50
Köszi,
A szabadonfutót lehet ellenőrizni beszerelve? A szíjfeszesség jónak tűnik.
A töltőfesz szabadonfutóval is 14 alapjáraton? (vagy ilyenkor lekapcsolja a generátort?)
Molbar
a szíjat ledobva ellenőrizni lehet a szabadonfutót kézzel.Csak az egyik irányban futhat szabadon.
A töltőfesz 14,5v szinte mindig.A szabadonfutóval is.Az nem lekapcsolja a generátort,hanem engedi "visszafelé" forogni a generátor forgórészét.Egyik irányban hajt a másikban szabadonfut a generátor forgórészéhez képest.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Töltés eltűnt
«
Új hozzászólás #21237 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 11:11:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.28 vasárnap, 10:56:21
a szíjat ledobva ellenőrizni lehet a szabadonfutót kézzel.Csak az egyik irányban futhat szabadon.
A töltőfesz 14,5v szinte mindig.A szabadonfutóval is.Az nem lekapcsolja a generátort,hanem engedi "visszafelé" forogni a generátor forgórészét.Egyik irányban hajt a másikban szabadonfut a generátor forgórészéhez képest.
Köszi,
Világos!
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21238 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 12:55:33 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.28 vasárnap, 00:40:51
A főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegű, az is eltörhetett (benne a rugó), ilyen nekem is volt, nem hogy az a baj??
Köszönöm, észben fogom tartani, ha legközelebb jelentkezik a probléma.
Tegnap este hazafelé, tünetmentes volt.
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21239 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 13:01:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.28 vasárnap, 10:35:21
ha csak menet közben kalapál,akkor esélyes a féltengely is,de amúgy a lendkerék a leggyanúsabb a leírt történetedből.
Azóta fordult elő?Vagy mostmár mindig csinálja?
Nem csak menet közben csinálta, hanem álló helyzetben is.
A havertől hazáig, tünetmentes volt.
Remélem, így is marad!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21240 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 13:11:39 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.28 vasárnap, 12:55:33
Köszönöm, észben fogom tartani, ha legközelebb jelentkezik a probléma.
Tegnap este hazafelé, tünetmentes volt.
Ha az ékszíjtárcsád a ludas azt leveszed és leáálítod a földre és ellököd.Ha csendben marad akkor jó ha nem akkor kuka
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21241 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 13:41:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.28 vasárnap, 13:11:39
Ha az ékszíjtárcsád a ludas azt leveszed és leáálítod a földre és ellököd.Ha csendben marad akkor jó ha nem akkor kuka
Diagnosztika felsőfokon.
Észbentartom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Olajleválasztó profi kivitelben
«
Új hozzászólás #21242 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:05:06 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.18 csütörtök, 19:07:18
Bocs, de elvesztettem a fonalat, pontosan mit rendeltek?
Ha nem indiszkrét a kérdés
Időközben szükség lett még egy darabra, úgyhogy ismét felteszem a kérdést, hogy kinek kell olajleválasztó? Őróla van szó:
http://www.ebay.co.uk/itm/140591765843?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Utoljára 8400 Ft-ba jött ki darabja, a rendelt mennyiségtől és a devizaárfolyamtól függően kb. hasonló érték várható.
AndyA
- AndyA 1 db (fekete)
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21243 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:15:38 »
Sziasztok! hol található a turbócső?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21244 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:17:02 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.10.28 vasárnap, 15:15:38
Sziasztok! hol található a turbócső?
A turbo és a motor szívóoldala között. Közben van rajta valahol az intercooler.
De mi is a kérdés?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21245 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:21:00 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.10.28 vasárnap, 15:15:38
Sziasztok! hol található a turbócső?
melyiket keresed mert tipustól függően 5 vagy 6 darab van.Tedd ki a kocsid paramétereid és ahogy ANDY A már kérdezte miért és ezzel mit kérdezel?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21246 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:34:32 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.10.28 vasárnap, 15:15:38
Sziasztok! hol található a turbócső?
Hahó nem értjük a kérdést???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21247 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:37:35 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.10.28 vasárnap, 15:15:38
Sziasztok! hol található a turbócső?
6db van.pontosíts melyikre vagyol kiváncsi.Amelyik rendszerint eldurran,az az egr szelep alatt van függőlegesen a motor bal elejében -szemben állva, a hűtő és a motor között.A többi viszont máshol......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21248 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:42:32 »
Melyiktől lehet ez a jelenség?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21249 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 15:45:18 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.10.28 vasárnap, 15:42:32
Melyiktől lehet ez a jelenség?
Milyen jelenség??,Még nem értjük
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
418
419
420
421
422
423
424
[
425
]
426
427
428
429
430
431
432
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ