Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:45:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
423
424
425
426
427
428
429
[
430
]
431
432
433
434
435
436
437
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643367 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21450 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 15:26:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 13:20:39
2.2-es tdci porlasztónak kellene száma,tipusa,cikkszáma vagy bármi infó gyorsba....valaki tudja osszamár meg velem. köszi.
EJDR00601D, ha Euro 3-as, és 701, ha Euro 4-es.
Vagy RM5S7Q-9K546-AB (Euro 3), ahol az RM az elején a "remanufactured", azaz felújított. Ha nincs RM, akkor gyári új csúcs: 5S7Q-9K546-AB.
Vagy Ford FINIS 1376299 ill. 1440569, ezek a felújított csúcsok, illetve a gyári új a 1334446. Euro-3 dettó, mert az enyém olyan, a 4-eshez nem tudom ezeket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21451 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 15:46:41 »
Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21452 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 15:54:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 15:26:59
EJDR00601D, ha Euro 3-as, és 701, ha Euro 4-es.
Vagy RM5S7Q-9K546-AB (Euro 3), ahol az RM az elején a "remanufactured", azaz felújított. Ha nincs RM, akkor gyári új csúcs: 5S7Q-9K546-AB.
Vagy Ford FINIS 1376299 ill. 1440569, ezek a felújított csúcsok, illetve a gyári új a 1334446. Euro-3 dettó, mert az enyém olyan, a 4-eshez nem tudom ezeket.
AndyA
Nem ez kell...DELPHI száma kellene...és nem a porlasztóé csak a csúcs száma kell.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21453 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 16:08:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 15:46:41
Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?
AndyA
öntsd bele és forgasd át a hütöfolyadékot
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21454 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:03:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 15:54:20
Nem ez kell...DELPHI száma kellene...és nem a porlasztóé csak a csúcs száma kell.
Jah. Annyira nem vagyok tájékozott a témában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21455 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:04:12 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.04 vasárnap, 16:08:00
öntsd bele és forgasd át a hütöfolyadékot
Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21456 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:08:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 17:04:12
Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?
AndyA
igen,kidolgozta magábol az esetleges levegöt.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21457 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:17:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 17:04:12
Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?
AndyA
Én folyadék cserekor még légtelenítettem a vízpumpa házán lévő csavarra.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21458 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:22:17 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.11.04 vasárnap, 08:17:14
pontosan mit csináltál vele? az enyém is remeg néha! nem tudom mitől csinálja.
Nem értem, milyen remegésről van szó ("az enyém IS...")?
Ha a csendes járásra vonatkozik a kérdés, akkor:
- szívó oldali tisztítás
- EGR dugózás
- kartergáz/vízleválasztó beszerelés
- üa. rendszer tisztító adalék
- 2T olaj adagolása az üa.-hoz
- és az oly sokak által vitatott HHO
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21459 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:28:09 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.04 vasárnap, 10:28:18
ez átlag fogyi.nekem is ezt mutatja 4.1-4.2
ez nem azt jelenti,hogy ennyit fogyaszt 100 kilométeren.
Az átlagfogyasztás, nem az átlagfogyasztás? Hát mi???
Tisztában vagyok vele, hogy csal (nekem 4dl-vel mutat kevesebbet (viszonylag konstans)).
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21460 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:44:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 11:32:33
az olajköri cseréjekor kb 1 litert kell majd pótolni.
Köszönöm! Akkor így számolok majd.
Érdekes módon, azt vettem észre, hogy amióta "megmozgattam" a termosztátokat,
mint ha könnyebben/gyorsabban melegedne.
Ha szabad megkérdeznem, a hozzáértő urakat: ugyan mi szerepe van (a nálam elrongyolódott) guminak az olajköriben?
(sajnos, elfelejtettem lefényképezni a termosztát belsejét, mozgó részét)
Hiszen a zárást, a rugóval megtámogatott, kupola szerű fémtest végzi.
A nyitáskor meg már fölösleges a "gumitányér".
Vagy nem?
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21461 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:46:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.04 vasárnap, 14:51:05
Neked mitől lett halkabb??
Én az enyémmel a süketet nem bírnám elütni...hát az is odébb ugrana! Az MTZ melegen halkabb néha
Értem, miről beszélsz. Azért is vagyok most íj boldog.
Tavaly, már én is kezdtem kétségbe esni.
Amolyan MTZ betegsége volt az enyémnek is.
Mondták, írták, hogy a Mondeo csattogósabb, de az már túlzás volt.
Ma már (viszonylag) elégedett vagyok.
Nem tökéletes (vannak halkabb motorsárkányok), de már nem akarnak boronát utánam kötni.
- szívó oldali tisztítás
- EGR dugózás
- kartergáz/vízleválasztó beszerelés
- üa. rendszer tisztító adalék
- 2T olaj adagolása az üa.-hoz
- és az oly sokak által vitatott HHO (ezt nyugodtan kmihagyhatod
)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 17:54:17 írta mcskot
»
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21462 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 17:57:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 15:46:41
Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?
AndyA
A vízpumpa tetején lévő légtelenítő csavart nem árt, de egyébként nincs más teendőd.
Ill a fűtéscsapot tartsd nyitva egy darabig, hogy onnan is ki tudja nyomni a légbubikat.
Szerintem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21463 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:04:43 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 17:57:18
A vízpumpa tetején lévő légtelenítő csavart nem árt, de egyébként nincs más teendőd.
Ill a fűtéscsapot tartsd nyitva egy darabig, hogy onnan is ki tudja nyomni a légbubikat.
Szerintem.
nics fűtéscsap.A melegvíz folyamatosan kering a radiátorban.Csak zsaluk mozognak a levegő útjában fűtéskor,ill hűtéskor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21464 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:13:33 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.04 vasárnap, 12:41:33
Igen-igen, meglátogattuk ma a kedves klubtársat és mégegyszer nagyon szépen köszönjük a segítséget, így már könyebb lesz, hogy tisztában vagyunk a hibával ...
Ervint is fel fogom keresni hamarosan csak megint meló a héten minden nap úgyhogy még nem tudom, hogy mikor fogok tudni eljutni hozzá. Házhoz nem jössz?!
Alf, mennyibe kerül a diagnosztika cucc? Nem egy rossz dolog ahogy néztem, bár a másnaposságom miatt sokat nem láttam belőle ...
És ha már javítunk akkor termosztátokat is cseréljük!
Illetve amiről beszéltünk adalék, annak tudod a konkrét nevét Alf? Mert megnézném a neten hátha tudok rendelni többet olcsón?!
Köszi mégegyszer a segítséget!
például:
http://www.pro-tec.hu/dfc.htm#termek
Keresd a Dízel injektor tisztító adalékot!
A diagcucc egy ELM327-es univerzális diagnosztikai kábel.Vagy veszel az ebay-en 4-8e ft ig,vagy veszel Schmidi-től itt a fórumon asszem 12-ért Blue tooth-os elm327-et ami a telefonoddal is kommunikál,így akár menet közben is tudsz diagolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21465 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:18:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.04 vasárnap, 15:46:41
Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?
AndyA
Kedves Endre!
A vizkeringtető szivattyún van egy légtelenitrő csavar azt meglazitva légtelenitjük a rendszert, majd ha szükséges utántöltünk. Másnap reggel hideg motornál újra elenőrizzük a vizszintet, ha szükséges a max-ig utántőlt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21466 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:23:44 »
helló!!!
ismét amatőr kérdéssel fordulok a nagy érdeműhöz
n7ba a motorkódom :
vezérmű(lánc) vagy (szíj ) van bent
?
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21467 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:24:44 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.04 vasárnap, 18:23:44
helló!!!
ismét amatőr kérdéssel fordulok a nagy érdeműhöz
n7ba a motorkódom :
vezérmű(lánc) vagy (szíj ) van bent
?
köszi
az összes MK3as mondeó láncos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21468 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:30:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 18:24:44
az összes MK3as mondeó láncos!
és az kb mennyit bír
mert holnap megyek 1 másik szerelőhöz porlasztó ugyben és szeretném ugy megcsináltatni hogy 1 darabig csak a kevés fogyasztást a jó zenét és az elsuhanó tájat keljen élveznem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21469 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:33:53 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.04 vasárnap, 18:30:06
és az kb mennyit bír
mert holnap megyek 1 másik szerelőhöz porlasztó ugyben és szeretném ugy megcsináltatni hogy 1 darabig csak a kevés fogyasztást a jó zenét és az elsuhanó tájat keljen élveznem
Asszem 400e-nél írja elő a cserét.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21470 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:41:07 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.04 vasárnap, 18:33:53
Asszem 400e-nél írja elő a cserét.
Én 212.000nél cseréltem, mer eresztett a szimmeringem, azt inkább kicseréltük a láncot is, de mivel kinti volt a kocsim, tuti h nem ennyi van benne, ha nem csörög-zörög, addig nincs gond
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21471 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 18:41:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 18:04:43
nics fűtéscsap.A melegvíz folyamatosan kering a radiátorban.Csak zsaluk mozognak a levegő útjában fűtéskor,ill hűtéskor.
Áhá. Akkor azért züg-búg vagy 10-15mp-ig, még OFF állásban is (sosem értettem miért teszi).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 18:45:38 írta mcskot
»
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21472 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 19:08:45 »
Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21473 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 19:12:50 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 19:08:45
Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?
Üdv
a termosztatod tetejéről megy 1vekony cső a kiegyenlítő tartalyhoz.ha azt lehuzod a tartalyrol,szerintem járó motornal kinyomja a vizet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21474 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 19:55:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 19:12:50
a termosztatod tetejéről megy 1vekony cső a kiegyenlítő tartalyhoz.ha azt lehuzod a tartalyrol,szerintem járó motornal kinyomja a vizet.
Szeretnék fagyállót tölteni bele azért kérdezem!Biztos ami biztos....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21475 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 20:08:53 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 19:55:25
Szeretnék fagyállót tölteni bele azért kérdezem!Biztos ami biztos....
Szerintem a Tieden még van leeresztő csavar. Ha két ventillátoros akkor van..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21476 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 20:15:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 20:08:53
Szerintem a Tieden még van leeresztő csavar. Ha két ventillátoros akkor van..
Egy ventillátorom van!!
Amit Alf irt akkor az jó nem?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21477 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 20:31:08 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 20:15:11
Egy ventillátorom van!!
Amit Alf irt akkor az jó nem?
Üdv
Szerintem jó az is, én mindig alul a váltónál elmenő y csőről húzom le kicsit a gumicsövet mert ott a legkönnyebb hozzáférni, ott nem kell járó motor, leveszed a bilincset megmozdítod a gumicsövet, egyik irányba megfeszíted, még le sem kell teljesen húzni...és annyit engedsz le amennyit akarsz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21478 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:00:54 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 19:08:45
Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?
Üdv
Tüdőből megszívod!
Persze csak vicc volt!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21479 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:11:39 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.11.04 vasárnap, 21:00:54
Tüdőből megszívod!
Persze csak vicc volt!
Biztam benned
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21480 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:12:26 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 21:11:39
Biztam benned
Na csak azért!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21481 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:14:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 20:31:08
Szerintem jó az is, én mindig alul a váltónál elmenő y csőről húzom le kicsit a gumicsövet mert ott a legkönnyebb hozzáférni, ott nem kell járó motor, leveszed a bilincset megmozdítod a gumicsövet, egyik irányba megfeszíted, még le sem kell teljesen húzni...és annyit engedsz le amennyit akarsz.
Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler
Elsö lépés???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21482 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:19:05 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 21:14:04
Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler
Elsö lépés???
Veszel magadhoz védőitalt, anélkül nem indul el semmi sem
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21483 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:26:32 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.04 vasárnap, 21:19:05
Veszel magadhoz védőitalt, anélkül nem indul el semmi sem
Második lépés?
?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21484 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:31:47 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 21:14:04
Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler
Elsö lépés???
2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld..
)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül..
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21485 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:33:10 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.04 vasárnap, 21:26:32
Második lépés?
?
Aláfekszel v lemész az aknába, vaaaagy, ha van otthon csápod,akkor megemeled a gépet
, a lényeg, ha szemben állsz a motorral, a motor közvetlen bal oldalán alul megy egy vízcső, ami Y alakban elágazik. NA itt az Yban szépen lehúzod a csövet, és annyi lötyit engedsz ki, amennyit akarsz!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21486 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:34:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:31:47
2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld..
)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül..
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?
Bazz, megelőztél!
Ezért gépeltem ennyit!?
Ui. tényleg részletes!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21487 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:36:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:31:47
2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld..
)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül..
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?
Ja a maradék védőital elfogyasztása a művelet után erősen ajánlott a teljes sikerhez..
(kocsi alól kijönni, aknába nem visszaesni...
)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 21:39:40 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21488 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:39:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:36:05
Ja a maradék védőital elfogyasztása a művelet után erősen ajánlott a teljes sikerhez..
Azt is írd le, milyen védőitalt vegyen magához, és azt hogy csinálja
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21489 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:41:00 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.11.04 vasárnap, 21:34:13
Bazz, megelőztél!
Ezért gépeltem ennyit!?
Ui. tényleg részletes!
Pedig közben megpróbáltam tényleg így kell-e...
( A védőitalig jutottam...
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21490 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:42:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.04 vasárnap, 21:39:23
Azt is írd le, milyen védőitalt vegyen magához, és azt hogy csinálja
Erős!!! Pálinkafőzőben készül..
ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21491 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:46:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:42:41
Erős!!! Pálinkafőzőben készül..
ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..
ÁÁÁ az nem jóó, inkább vmi vöröset, pár üveggel
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21492 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 21:52:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:42:41
Erős!!! Pálinkafőzőben készül..
ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..
Azé az elég nagy hiba lenne... kár az ilyen az autóba.
Pont fordítva szokták... persze aztán
csehül
leszel
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21493 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 22:22:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.11.04 vasárnap, 21:31:47
2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld..
)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül..
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?
Azt hiszem most már becsukott szemmel is meg fogom tudni csinálni
Köszömöm Ervin sporttárs
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21494 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 22:27:45 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.11.04 vasárnap, 21:33:10
Aláfekszel v lemész az aknába, vaaaagy, ha van otthon csápod,akkor megemeled a gépet
, a lényeg, ha szemben állsz a motorral, a motor közvetlen bal oldalán alul megy egy vízcső, ami Y alakban elágazik. NA itt az Yban szépen lehúzod a csövet, és annyi lötyit engedsz ki, amennyit akarsz!
Azt hiszem a csápot választom
Köszönöm neked is
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21495 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 07:18:46 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.04 vasárnap, 18:13:33
például:
http://www.pro-tec.hu/dfc.htm#termek
Keresd a Dízel injektor tisztító adalékot!
A diagcucc egy ELM327-es univerzális diagnosztikai kábel.Vagy veszel az ebay-en 4-8e ft ig,vagy veszel Schmidi-től itt a fórumon asszem 12-ért Blue tooth-os elm327-et ami a telefonoddal is kommunikál,így akár menet közben is tudsz diagolni.
ez a kékfogas cucc mit tud pontosan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21496 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 08:20:59 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.05 hétfő, 07:18:46
ez a kékfogas cucc mit tud pontosan?
Az obd2-es szabvány szerinti adatokat látja.Természetesen közel sem mindent,de a létfontosságú dolgokat igen.A motorvezérlésről.
Komfort modulokat nem lát,klíma,hifi,stb,vagy csak részben és trükközve.
Lehet hibakódot olvasni,ha van.Aztán turbó,és üza nyomást mérni.Hőmérsékleteket,sebességet,fordszámot,gyorsulást,stb,stb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21497 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 10:30:14 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.04 vasárnap, 17:17:50
Én folyadék cserekor még légtelenítettem a vízpumpa házán lévő csavarra.
Ezt írja a hivatalos leírás is, azért kérdeztem rá, hogy mennyire fontos ez a lépés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21498 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 10:32:00 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.11.04 vasárnap, 17:44:29
Érdekes módon, azt vettem észre, hogy amióta "megmozgattam" a termosztátokat,
mint ha könnyebben/gyorsabban melegedne.
Az vajon lehetséges, hogy kb. délután 4 körül nem egészen üzemmelegen letett autóban másnap reggel fél 6-ra a 13 fokban még 23 fokos lehet a hűtőfolyadék? A Torque szerint annyival indultam ma reggel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21499 Dátum:
2012.11.05 hétfő, 10:32:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.05 hétfő, 08:20:59
Az obd2-es szabvány szerinti adatokat látja.Természetesen közel sem mindent,de a létfontosságú dolgokat igen.A motorvezérlésről.
Komfort modulokat nem lát,klíma,hifi,stb,vagy csak részben és trükközve.
Lehet hibakódot olvasni,ha van.Aztán turbó,és üza nyomást mérni.Hőmérsékleteket,sebességet,fordszámot,gyorsulást,stb,stb
az jó, és ehhez van androidos szabvány progi?
Naplózva
Oldalak:
1
...
423
424
425
426
427
428
429
[
430
]
431
432
433
434
435
436
437
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ