Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:21:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 436 437 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644761 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21450 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 15:26:59 »

2.2-es tdci porlasztónak kellene száma,tipusa,cikkszáma vagy bármi infó gyorsba....valaki tudja osszamár meg velem. köszi.

EJDR00601D, ha Euro 3-as, és 701, ha Euro 4-es.

Vagy RM5S7Q-9K546-AB (Euro 3), ahol az RM az elején a "remanufactured", azaz felújított. Ha nincs RM, akkor gyári új csúcs: 5S7Q-9K546-AB.

Vagy Ford FINIS 1376299 ill. 1440569, ezek a felújított csúcsok, illetve a gyári új a 1334446. Euro-3 dettó, mert az enyém olyan, a 4-eshez nem tudom ezeket. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21451 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 15:46:41 »

Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21452 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 15:54:20 »

EJDR00601D, ha Euro 3-as, és 701, ha Euro 4-es.

Vagy RM5S7Q-9K546-AB (Euro 3), ahol az RM az elején a "remanufactured", azaz felújított. Ha nincs RM, akkor gyári új csúcs: 5S7Q-9K546-AB.

Vagy Ford FINIS 1376299 ill. 1440569, ezek a felújított csúcsok, illetve a gyári új a 1334446. Euro-3 dettó, mert az enyém olyan, a 4-eshez nem tudom ezeket. Smiley

AndyA

Nem ez kell...DELPHI száma kellene...és nem a porlasztóé csak a csúcs száma kell.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21453 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 16:08:00 »

Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?

AndyA
öntsd bele és forgasd át a hütöfolyadékot
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21454 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:03:24 »

Nem ez kell...DELPHI száma kellene...és nem a porlasztóé csak a csúcs száma kell.

Jah. Annyira nem vagyok tájékozott a témában. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21455 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:04:12 »

öntsd bele és forgasd át a hütöfolyadékot

Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21456 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:08:41 »

Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?

AndyA
igen,kidolgozta magábol az esetleges levegöt.  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #21457 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:17:50 »

Járattam kicsit alapjáraton, bugyborékolt kicsit, azután kész, azóta látszólag rendben megy. Ennyi volt?

AndyA

Én folyadék cserekor még légtelenítettem a vízpumpa házán lévő csavarra.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21458 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:22:17 »

pontosan mit csináltál vele? az enyém is remeg néha! nem tudom mitől csinálja.

Nem értem, milyen remegésről van szó ("az enyém IS...")?

Ha a csendes járásra vonatkozik a kérdés, akkor:
- szívó oldali tisztítás
- EGR dugózás
- kartergáz/vízleválasztó beszerelés
- üa. rendszer tisztító adalék
- 2T olaj adagolása az üa.-hoz
- és az oly sokak által vitatott HHO
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21459 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:28:09 »

ez átlag fogyi.nekem is ezt mutatja 4.1-4.2
ez nem azt jelenti,hogy ennyit fogyaszt 100 kilométeren.  integet2


Az átlagfogyasztás, nem az átlagfogyasztás?  Hát mi???
Tisztában vagyok vele, hogy csal (nekem 4dl-vel mutat kevesebbet (viszonylag konstans)).
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21460 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:44:29 »

az olajköri cseréjekor kb 1 litert kell majd pótolni.


Köszönöm! Akkor így számolok majd.
Érdekes módon, azt vettem észre, hogy amióta "megmozgattam" a termosztátokat,
mint ha könnyebben/gyorsabban melegedne.

Ha szabad megkérdeznem, a hozzáértő urakat: ugyan mi szerepe van (a nálam elrongyolódott) guminak az olajköriben?
(sajnos, elfelejtettem lefényképezni a termosztát belsejét, mozgó részét)
Hiszen a zárást, a rugóval megtámogatott, kupola szerű fémtest végzi.
A nyitáskor meg már fölösleges a "gumitányér".
Vagy nem? Grin
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21461 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:46:08 »

Neked mitől lett halkabb??

Én az enyémmel a süketet nem bírnám elütni...hát az is odébb ugrana! Az MTZ melegen halkabb néha vigyor3

 nyes nyes nyes
Értem, miről beszélsz. Azért is vagyok most íj boldog.
Tavaly, már én is kezdtem kétségbe esni.
Amolyan MTZ betegsége volt az enyémnek is.
Mondták, írták, hogy a Mondeo csattogósabb, de az már túlzás volt.
Ma már (viszonylag) elégedett vagyok.
Nem tökéletes (vannak halkabb motorsárkányok), de már nem akarnak boronát utánam kötni.  nyes

- szívó oldali tisztítás
- EGR dugózás
- kartergáz/vízleválasztó beszerelés
- üa. rendszer tisztító adalék
- 2T olaj adagolása az üa.-hoz
- és az oly sokak által vitatott HHO (ezt nyugodtan kmihagyhatod  eplus2 )
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 17:54:17 írta mcskot » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21462 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 17:57:18 »

Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?

AndyA

A vízpumpa tetején lévő légtelenítő csavart nem árt, de egyébként nincs más teendőd.
Ill a fűtéscsapot tartsd nyitva egy darabig, hogy onnan is ki tudja nyomni a légbubikat.
Szerintem.  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21463 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:04:43 »

A vízpumpa tetején lévő légtelenítő csavart nem árt, de egyébként nincs más teendőd.
Ill a fűtéscsapot tartsd nyitva egy darabig, hogy onnan is ki tudja nyomni a légbubikat.
Szerintem.  nyes
nics fűtéscsap.A melegvíz folyamatosan kering a radiátorban.Csak zsaluk mozognak a levegő útjában fűtéskor,ill hűtéskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21464 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:13:33 »

Igen-igen, meglátogattuk ma a kedves klubtársat és mégegyszer nagyon szépen köszönjük a segítséget, így már könyebb lesz, hogy tisztában vagyunk a hibával ...
Ervint is fel fogom keresni hamarosan csak megint meló a héten minden nap úgyhogy még nem tudom, hogy mikor fogok tudni eljutni hozzá. Házhoz nem jössz?! Smiley

Alf, mennyibe kerül a diagnosztika cucc? Nem egy rossz dolog ahogy néztem, bár a másnaposságom miatt sokat nem láttam belőle ...

És ha már javítunk akkor termosztátokat is cseréljük!

Illetve amiről beszéltünk adalék, annak tudod a konkrét nevét Alf? Mert megnézném a neten hátha tudok rendelni többet olcsón?! Smiley

Köszi mégegyszer a segítséget!
például: http://www.pro-tec.hu/dfc.htm#termek  Keresd a Dízel injektor tisztító adalékot!


A diagcucc egy ELM327-es univerzális diagnosztikai kábel.Vagy veszel az ebay-en 4-8e ft ig,vagy veszel Schmidi-től itt a fórumon asszem 12-ért Blue tooth-os elm327-et ami a telefonoddal is kommunikál,így akár menet közben is tudsz diagolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21465 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:18:24 »

Ha teljesen leengedtem a hűtőfolyadékot, elég utána visszatölteni és járatni a motort, vagy valahol valami légtelenítő szelepet még ki kell nyitni, légteleníteni kell, hogy minden rendben legyen?

AndyA
Kedves Endre!
A vizkeringtető szivattyún van egy légtelenitrő csavar azt meglazitva légtelenitjük a rendszert, majd ha szükséges utántöltünk. Másnap reggel hideg motornál újra elenőrizzük a vizszintet, ha szükséges a max-ig utántőlt.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21466 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:23:44 »

helló!!!
ismét amatőr kérdéssel fordulok a nagy érdeműhöz worship
n7ba a motorkódom :
vezérmű(lánc) vagy (szíj ) van bent Huh?Huh?Huh??

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21467 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:24:44 »

helló!!!
ismét amatőr kérdéssel fordulok a nagy érdeműhöz worship
n7ba a motorkódom :
vezérmű(lánc) vagy (szíj ) van bent Huh?Huh?Huh??

köszi
az összes MK3as mondeó láncos! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21468 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:30:06 »

az összes MK3as mondeó láncos! Wink
és az kb mennyit bír Huh?
mert holnap megyek 1 másik szerelőhöz porlasztó ugyben és szeretném ugy megcsináltatni hogy 1 darabig csak a kevés fogyasztást a jó zenét és az elsuhanó tájat keljen élveznem  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21469 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:33:53 »

és az kb mennyit bír Huh?
mert holnap megyek 1 másik szerelőhöz porlasztó ugyben és szeretném ugy megcsináltatni hogy 1 darabig csak a kevés fogyasztást a jó zenét és az elsuhanó tájat keljen élveznem  nyes

Asszem 400e-nél írja elő a cserét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21470 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:41:07 »

Asszem 400e-nél írja elő a cserét.
Én 212.000nél cseréltem, mer eresztett a szimmeringem, azt inkább kicseréltük a láncot is, de mivel kinti volt a kocsim, tuti h nem ennyi van benne, ha nem csörög-zörög, addig nincs gond Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21471 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 18:41:52 »

nics fűtéscsap.A melegvíz folyamatosan kering a radiátorban.Csak zsaluk mozognak a levegő útjában fűtéskor,ill hűtéskor.

 worship worship worship
Áhá. Akkor azért züg-búg vagy 10-15mp-ig, még OFF állásban is (sosem értettem miért teszi).
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 18:45:38 írta mcskot » Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21472 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 19:08:45 »

Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?Huh?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21473 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 19:12:50 »

Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?Huh?
Üdv
a termosztatod tetejéről megy 1vekony cső a kiegyenlítő tartalyhoz.ha azt lehuzod a tartalyrol,szerintem járó motornal kinyomja a vizet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21474 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 19:55:25 »

a termosztatod tetejéről megy 1vekony cső a kiegyenlítő tartalyhoz.ha azt lehuzod a tartalyrol,szerintem járó motornal kinyomja a vizet.
Szeretnék fagyállót tölteni bele azért kérdezem!Biztos ami biztos....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21475 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 20:08:53 »

Szeretnék fagyállót tölteni bele azért kérdezem!Biztos ami biztos....
Szerintem a Tieden még van leeresztő csavar.  Ha két ventillátoros akkor van..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21476 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 20:15:11 »

Szerintem a Tieden még van leeresztő csavar.  Ha két ventillátoros akkor van..
Egy ventillátorom van!!
Amit Alf irt akkor az jó nem?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21477 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 20:31:08 »

Egy ventillátorom van!!
Amit Alf irt akkor az jó nem?
Üdv
Szerintem jó az is, én mindig alul a váltónál elmenő y csőről húzom le kicsit a gumicsövet mert ott a legkönnyebb hozzáférni, ott nem kell járó motor, leveszed a bilincset megmozdítod a gumicsövet, egyik irányba megfeszíted, még le sem kell teljesen húzni...és annyit engedsz le amennyit akarsz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21478 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:00:54 »

Sziasztok!
Hogy tudok a legkönnyebb módon leengedi 1-2 liter hütővizet az autóból?Huh?
Üdv

Tüdőből megszívod!  eplus2
Persze csak vicc volt! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21479 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:11:39 »

Tüdőből megszívod!  eplus2
Persze csak vicc volt! vigyor3
Biztam benned hehe
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21480 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:12:26 »

Biztam benned hehe

Na csak azért! eljen taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21481 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:14:04 »

Szerintem jó az is, én mindig alul a váltónál elmenő y csőről húzom le kicsit a gumicsövet mert ott a legkönnyebb hozzáférni, ott nem kell járó motor, leveszed a bilincset megmozdítod a gumicsövet, egyik irányba megfeszíted, még le sem kell teljesen húzni...és annyit engedsz le amennyit akarsz.
Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler Grin Grin pias
Elsö lépés???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21482 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:19:05 »

Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler Grin Grin pias
Elsö lépés???
Veszel magadhoz védőitalt, anélkül nem indul el semmi sem  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21483 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:26:32 »

Veszel magadhoz védőitalt, anélkül nem indul el semmi sem  eplus2 eplus2
Második lépés?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21484 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:31:47 »

Pontositsunk mert nem vagyok egy nagy spíler Grin Grin pias
Elsö lépés???
2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld.. vigyor3)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül.. vigyor3  Wink
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?   nyes  eplus2  Wink  integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21485 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:33:10 »

Második lépés?Huh??

Aláfekszel v lemész az aknába, vaaaagy, ha van otthon csápod,akkor megemeled a gépet  eplus2, a lényeg, ha szemben állsz a motorral, a motor közvetlen bal oldalán alul megy egy vízcső, ami Y alakban elágazik. NA itt az Yban szépen lehúzod a csövet, és annyi lötyit engedsz ki, amennyit akarsz! wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21486 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:34:13 »

2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld.. vigyor3)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül.. vigyor3  Wink
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?   nyes  eplus2  Wink  integet2

Bazz, megelőztél!
Ezért gépeltem ennyit!?  vigyor3

Ui. tényleg részletes! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21487 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:36:05 »

2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld.. vigyor3)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül.. vigyor3  Wink
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?   nyes  eplus2  Wink  integet2
Ja a maradék védőital elfogyasztása a művelet után erősen ajánlott a teljes sikerhez.. vigyor3  pias (kocsi alól kijönni, aknába nem visszaesni... eplus2 pias)
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.04 vasárnap, 21:39:40 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21488 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:39:23 »

Ja a maradék védőital elfogyasztása a művelet után erősen ajánlott a teljes sikerhez.. vigyor3  pias

Azt is írd le, milyen védőitalt vegyen magához, és azt hogy csinálja  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21489 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:41:00 »

Bazz, megelőztél!
Ezért gépeltem ennyit!?  vigyor3

Ui. tényleg részletes! eplus2
Pedig közben megpróbáltam tényleg így kell-e... pias ( A védőitalig jutottam... eplus2)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21490 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:42:41 »

Azt is írd le, milyen védőitalt vegyen magához, és azt hogy csinálja  vigyor3
Erős!!! Pálinkafőzőben készül.. vigyor3 ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #21491 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:46:02 »

Erős!!! Pálinkafőzőben készül.. vigyor3 ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..

ÁÁÁ az nem jóó, inkább vmi vöröset, pár üveggel Tongue
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21492 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 21:52:32 »

Erős!!! Pálinkafőzőben készül.. vigyor3 ha esetleg nem elég a fagyálló lehet pótolni..

Azé az elég nagy hiba lenne... kár az ilyen az autóba.  wow1
Pont fordítva szokták... persze aztán csehül leszel  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21493 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 22:22:18 »

2. A kocsi alá kerülsz (ne a drasztikus értelembe csináld.. vigyor3)
3. Megkeresed, azt a rész ahol a motor csatlakozik a váltóhoz..ott megy egy cső ami Y-ban végződik..megtalálod!
4. Kiválasztod a két végződés közül a jobban hozzáférhetőt, és hátrahúzod a bilincset egy fogóval
5. Lehúzod a csövet annyira, hogy meginduljon a fagyálló és leengedsz annyit amennyit akarsz, ha kicsit több lejön ne ijedj meg, vissza tudod tölteni a kiegyenlítőn keresztül.. vigyor3  Wink
5. Viszarakod a helyére az imént elmozdított dolgokat és töltöd vissza a töményebb anyagot.
Még részletesebben?   nyes  eplus2  Wink  integet2
Azt hiszem most már becsukott szemmel is meg fogom tudni csinálni taps taps taps
Köszömöm Ervin sporttárs worship worship worship eljen
 integet2 integet2
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21494 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 22:27:45 »

Aláfekszel v lemész az aknába, vaaaagy, ha van otthon csápod,akkor megemeled a gépet  eplus2, a lényeg, ha szemben állsz a motorral, a motor közvetlen bal oldalán alul megy egy vízcső, ami Y alakban elágazik. NA itt az Yban szépen lehúzod a csövet, és annyi lötyit engedsz ki, amennyit akarsz! wave
Azt hiszem a csápot választom wave eplus2 eplus2
Köszönöm neked is worship taps
 integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21495 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 07:18:46 »

például: http://www.pro-tec.hu/dfc.htm#termek  Keresd a Dízel injektor tisztító adalékot!


A diagcucc egy ELM327-es univerzális diagnosztikai kábel.Vagy veszel az ebay-en 4-8e ft ig,vagy veszel Schmidi-től itt a fórumon asszem 12-ért Blue tooth-os elm327-et ami a telefonoddal is kommunikál,így akár menet közben is tudsz diagolni.

ez a kékfogas cucc mit tud pontosan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21496 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 08:20:59 »

ez a kékfogas cucc mit tud pontosan?
Az obd2-es szabvány szerinti adatokat látja.Természetesen közel sem mindent,de a létfontosságú dolgokat igen.A motorvezérlésről.

Komfort modulokat nem lát,klíma,hifi,stb,vagy csak részben és trükközve.

Lehet hibakódot olvasni,ha van.Aztán turbó,és üza nyomást mérni.Hőmérsékleteket,sebességet,fordszámot,gyorsulást,stb,stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21497 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:30:14 »

Én folyadék cserekor még légtelenítettem a vízpumpa házán lévő csavarra.

Ezt írja a hivatalos leírás is, azért kérdeztem rá, hogy mennyire fontos ez a lépés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21498 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:32:00 »

Érdekes módon, azt vettem észre, hogy amióta "megmozgattam" a termosztátokat,
mint ha könnyebben/gyorsabban melegedne.

Az vajon lehetséges, hogy kb. délután 4 körül nem egészen üzemmelegen letett autóban másnap reggel fél 6-ra a 13 fokban még 23 fokos lehet a hűtőfolyadék? A Torque szerint annyival indultam ma reggel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21499 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 10:32:40 »

Az obd2-es szabvány szerinti adatokat látja.Természetesen közel sem mindent,de a létfontosságú dolgokat igen.A motorvezérlésről.

Komfort modulokat nem lát,klíma,hifi,stb,vagy csak részben és trükközve.

Lehet hibakódot olvasni,ha van.Aztán turbó,és üza nyomást mérni.Hőmérsékleteket,sebességet,fordszámot,gyorsulást,stb,stb

az jó, és ehhez van androidos szabvány progi?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 428 429 [430] 431 432 433 434 435 436 437 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.