Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:45:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
439
440
[
441
]
442
443
444
445
446
447
448
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683112 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22000 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:37:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.20 kedd, 13:02:15
A Spuriról most írta valaki, hogy tisztít, de nem ken. Aki a kenést is fontosnak tartja, az vagy együtt a 2T-vel, vagy Spuri helyett 2T...
AndyA
ilyet inkább benzinkúton, vagy Bárdi/akármi autósboltban kapható?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22001 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:52:19 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.20 kedd, 13:37:46
ilyet inkább benzinkúton, vagy Bárdi/akármi autósboltban kapható?
Bárdinál alighanem olcsóbb lesz, de fórumtársakat is meg lehet kérdezni, vannak erre is nagykeresek, akiktől a gyalog Bárdi árnál is jobbat kaphatsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22002 Dátum:
2012.11.20 kedd, 14:33:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.20 kedd, 13:52:19
Bárdinál alighanem olcsóbb lesz, de fórumtársakat is meg lehet kérdezni, vannak erre is nagykeresek, akiktől a gyalog Bárdi árnál is jobbat kaphatsz.
AndyA
csak ma pont lesz dolgom egy Bárdinál, egy nagykerbe meg nem tudom eljutok-e
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22003 Dátum:
2012.11.20 kedd, 17:07:05 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 21:31:12
hülyén érzem magam, mint apáca a K-k közt
akkor benézek vmi bótba, ahol van 2T olaj, hátha van Sthil, vagy Castrol (más ötlet)?
Azt vagy használ, vagy ment a levesbe egy csomó lóvé
Hi,
Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja:
http://www.sct-hungary.hu/
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22004 Dátum:
2012.11.20 kedd, 17:12:04 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.20 kedd, 17:07:05
Hi,
Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja:
http://www.sct-hungary.hu/
Én meg 1500-ért (pont akció volt)
http://www.sct-hungary.hu/termekkatalogus/katalog374.pdf
Én 100ml-es fecskendővel lövöm be a gépet (125ml / 1 tank GO).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22005 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:45:41 »
Hali!
2-3 hete megint elkezdett villogni az izzításjelzőm egy előzés előtt, turbó el. Huzamosabb ideje (kb 6 hónapig) nem volt szerencsére ez a probléma. koppkoppkopp
Ma elvittem hibakód olvasásra.
És ha jól láttam, a P2339-es hibakódot dobta ki.
A szerelő azt mondta, hogy a 4es porlasztóval van a gixer.
Ti mit gondoltok hibakódból? Ez mit tartalmazhat még?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22006 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:50:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.20 kedd, 17:12:04
Én meg 1500-ért (pont akció volt)
http://www.sct-hungary.hu/termekkatalogus/katalog374.pdf
Én 100ml-es fecskendővel lövöm be a gépet (125ml / 1 tank GO).
Köszönöm, már nézem is
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22007 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:52:36 »
Idézetet írta: zolas - 2012.11.20 kedd, 18:45:41
Hali!
2-3 hete megint elkezdett villogni az izzításjelzőm egy előzés előtt, turbó el. Huzamosabb ideje (kb 6 hónapig) nem volt szerencsére ez a probléma. koppkoppkopp
Ma elvittem hibakód olvasásra.
És ha jól láttam, a P2339-es hibakódot dobta ki.
A szerelő azt mondta, hogy a 4es porlasztóval van a gixer.
Ti mit gondoltok hibakódból? Ez mit tartalmazhat még?
P2339 Cylinder #4 Above Knock Threshold
valóban a 4esen a kopogásérzékelő eltérést jelzett.Javasolom a csúcsok poharazását,és készülj a cserére.Esetleg rövid távon még segíthet a csúcsok újrakalibrálása.Ezt csak szervíz vagy Vik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22008 Dátum:
2012.11.20 kedd, 18:55:41 »
Idézetet írta: jaxi - 2012.11.19 hétfő, 23:53:11
Bocs,véletlen küldtem el, a másik fele lemaradt:)
Szóval, a turbo hol működik, hol nem. Amikor először csinálta,akkor a turbo pillangó-szelep tengelyét befújtam csavarlazítóval,akkor működik egy darabig, kb 2600km. Utána az izzítás megint villogott, aztán levettem a csatlakozót a turbó elektronikáról, utána még 5000km.-ig jó volt. Aztán villogott ismét, utána kábelsarut vettem le,segített egy darabig. De most megint nem jó a turbó. Ötlet, hogy ez mitől lehet, és mivel oldhatom meg véglegesen?
Köszi.
Hibakódot kellene olvastatnod!
Ugyanis ha nem üzarendszeri hiba,és eu4es a motorod,akkor lehet,hogy megadta magát a turbó elektronikád!
A találgatás elkerülése végett kellenek a hibakódok!
Látom BP-i vagy.Ha lejössz hozzám délpestre,diagolok neked ingyen.Ha érdekel keress privátban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22009 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:00:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.20 kedd, 17:07:05
Hi,
Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja:
http://www.sct-hungary.hu/
Áh, és ráadásul ez a cég még nincs is messze tőlem
Viszont akkor tank előtt, vagy után?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 19:02:34 írta ChPh
»
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22010 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:02:15 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 18:52:36
P2339 Cylinder #4 Above Knock Threshold
valóban a 4esen a kopogásérzékelő eltérést jelzett.Javasolom a csúcsok poharazását,és készülj a cserére.Esetleg rövid távon még segíthet a csúcsok újrakalibrálása.Ezt csak szervíz vagy Vik!
körülbelül 3/4 éve voltak bevizsgálva a csúcsok. azt mondták, hogy szuperek, semmi bajuk.
jah azt elfelejtettem mondani, hogy először nem engedte, hogy a program kiüsse. ha nincs nálam egy cetli, amin a porlasztóknak a számai vannak, lehet, hogy még mindig benne lenne a hibakód.
szerencsére azt odaadtam a srácnak, egyesével beirogatta mind a 4et. hogy minek azt nem tudom. és jöttem el. lehet az volt a kalibrálás?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22011 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:04:50 »
Idézetet írta: zolas - 2012.11.20 kedd, 19:02:15
körülbelül 3/4 éve voltak bevizsgálva a csúcsok. azt mondták, hogy szuperek, semmi bajuk.
jah azt elfelejtettem mondani, hogy először nem engedte, hogy a program kiüsse. ha nincs nálam egy cetli, amin a porlasztóknak a számai vannak, lehet, hogy még mindig benne lenne a hibakód.
szerencsére azt odaadtam a srácnak, egyesével beirogatta mind a 4et. hogy minek azt nem tudom. és jöttem el. lehet az volt a kalibrálás?
igen,az volt a kalibrálás.ezt mikor is csinálták?Most,vagy 3/4ed éve?Mert akkor már a csere segít valószínűleg csak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22012 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:08:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:04:50
igen,az volt a kalibrálás.ezt mikor is csinálták?Most,vagy 3/4ed éve?Mert akkor már a csere segít valószínűleg csak....
a kalibrálás most volt.
csak 3/4 éve volt utoljára, hogy villogott az izzítás jelző. meg ha jól emlékszem, akkor volt cserélve egy kopogásérzékelő. nem tudom abból hány van.
ha van porlasztónként 1, akkor az nem segíthet már?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22013 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:13:56 »
Szóval ha jól olvastam a linket amit feljebb találtam a 2T dolgról akkor a full szintetikus 2T olaj nem jó, úgyhogy holnap mehetek vissza, hogy kicseréltessem ...
Pedig, hogy örültem magamnak, hogy milyen ügyes voltam és milyen jó olajat vettem!
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22014 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:17:11 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.20 kedd, 19:00:33
Áh, és ráadásul ez a cég még nincs is messze tőlem
Viszont akkor tank előtt, vagy után?
Igazából mindegy, hogy tankolás előtt vagy utánna töltöd bele. Ha csak tankolás után teszed bele akkor is el fog keveredni. De ha nem felejted el szerintem jobb előtte beletenni.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22015 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:18:34 »
Idézetet írta: zolas - 2012.11.20 kedd, 19:08:14
a kalibrálás most volt.
csak 3/4 éve volt utoljára, hogy villogott az izzítás jelző. meg ha jól emlékszem, akkor volt cserélve egy kopogásérzékelő. nem tudom abból hány van.
ha van porlasztónként 1, akkor az nem segíthet már?
szerintem csak 1 kopogásérzékelő van a blokk oldalán,és a kopopgás idejéből illetve az eltérésből állapítja meg,hogy melyik hengerben tökéletlen vagy nem időben történik meg a robbanás.de ez nem a kopogás érzékelő hibája,annak a cseréje nem old meg semmit.
Ha már egyszer újraprogizták,és most megint,ugyan azt,akkor az kuka.De nem érdemes sokat reckírozni vele,mert egy rossz-bepisiló csúcs kilikaszthatja a dugyattyút,vagy a beomlő gázolaj miatt elgörbül a hajtókar,mert azt nem tudja összenyomni a dugattyú.
Szóval gyűjtögess legalább arra a csúcsra,de valszeg a többi sem húzza már sokáig.
Mennyi km van az autóban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22016 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:22:28 »
Sziasztok!
Motorolajat milyet használtok? Bevált a gyári Ford olaj, vagy érdemes keresni mást a 130LE motorhoz?
Köszi!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22017 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:23:54 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.11.20 kedd, 19:22:28
Sziasztok!
Motorolajat milyet használtok? Bevált a gyári Ford olaj, vagy érdemes keresni mást a 130LE motorhoz?
Köszi!
a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22018 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:25:05 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.20 kedd, 19:17:11
Igazából mindegy, hogy tankolás előtt vagy utánna töltöd bele. Ha csak tankolás után teszed bele akkor is el fog keveredni. De ha nem felejted el szerintem jobb előtte beletenni.
oké, köszi
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22019 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:27:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:18:34
szerintem csak 1 kopogásérzékelő van a blokk oldalán,és a kopopgás idejéből illetve az eltérésből állapítja meg,hogy melyik hengerben tökéletlen vagy nem időben történik meg a robbanás.de ez nem a kopogás érzékelő hibája,annak a cseréje nem old meg semmit.
Ha már egyszer újraprogizták,és most megint,ugyan azt,akkor az kuka.De nem érdemes sokat reckírozni vele,mert egy rossz-bepisiló csúcs kilikaszthatja a dugyattyút,vagy a beomlő gázolaj miatt elgörbül a hajtókar,mert azt nem tudja összenyomni a dugattyú.
Szóval gyűjtögess legalább arra a csúcsra,de valszeg a többi sem húzza már sokáig.
Mennyi km van az autóban?
188213 km.
de létezik, hogy ennyit romlott volna alig 1 év alatt?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22020 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:30:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:23:54
a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22021 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:33:50 »
Idézetet írta: zolas - 2012.11.20 kedd, 19:27:14
188213 km.
de létezik, hogy ennyit romlott volna alig 1 év alatt?
nem tudom.Létezik vizsgálati módszer,próbadi mérés,és poharazás.
Keresd fel a
www.filepdiesel.hu
-t ,ők profik,és asszem 6e/db áron próbapadon bemérik a csúcsokat,és ajánlatot is tesznek a javításra is garival.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22022 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:44:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:23:54
a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.
nekem is ilyen motorom van előző olaj csrénél mobil1 5w-40 et tettem bele mert akkor vettem az autót és jó gazdi akartam lenni .ez az olaj olyannyira tetszett az autónak hogy 8-9 ezer alatt megette a max-min jelzés feléig. akkor irtam ide a fórumra és azt javasolták a ford a ford olajat bírja és nem kell neki a luxus 2xannyiért .
halgattam is rájuk ezért most ford olaj 5w-30 as gyári van benne . igaz eddig csak kb 1500 at mentem vele (és egyhete nem mert szerelőnél van de remélem pénteken kész lesz és hajthatom
) de ezzel beállt az olajszint a max hoz mint katiban a gyerek és nem mozdult (kopp-kopp-kopp)
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22023 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:55:00 »
látom megint aktuális az adalékoljak vagy ne kérdés ! na nekem pont aktuális mert lassan kész lesz a 4 p.cs és nagy nyomású felújitásom én eddig castrol tda t használtam amikor eszembe jutott . most viszint szertném óvni a DRÁGASÁGAIMAT
a termékleirás szerint a castrol tda ken-is és tisztán tart ezért ennek rendszeres használatát tervezem .
mit tudok még tenni annak érdekében hogy ne kelljen belátható idön bellül újra felújíttatnom őket
?
köszi
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22024 Dátum:
2012.11.20 kedd, 19:58:17 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 19:55:00
látom megint aktuális az adalékoljak vagy ne kérdés ! na nekem pont aktuális mert lassan kész lesz a 4 p.cs és nagy nyomású felújitásom én eddig castrol tda t használtam amikor eszembe jutott . most viszint szertném óvni a DRÁGASÁGAIMAT
a termékleirás szerint a castrol tda ken-is és tisztán tart ezért ennek rendszeres használatát tervezem .
mit tudok még tenni annak érdekében hogy ne kelljen belátható idön bellül újra felújíttatnom őket
?
köszi
Ha gondolod teheted bele a 2T olajat. Ezt kimondottan a kenés miatt.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22025 Dátum:
2012.11.20 kedd, 20:07:32 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.20 kedd, 19:58:17
Ha gondolod teheted bele a 2T olajat. Ezt kimondottan a kenés miatt.
és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22026 Dátum:
2012.11.20 kedd, 20:30:17 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.20 kedd, 19:33:50
nem tudom.Létezik vizsgálati módszer,próbadi mérés,és poharazás.
Keresd fel a
www.filepdiesel.hu
-t ,ők profik,és asszem 6e/db áron próbapadon bemérik a csúcsokat,és ajánlatot is tesznek a javításra is garival.
értem. köszönöm a segítséget.
a baj, csak a sok száz km-ben van kettőnk között, így elég körülményes lenne hozzájuk menne. de ha úgy hozza a sors, hogy pénzem is lesz rá meg idő is, meg km hiányom is akkor mindenképpen megteszem a lépést.
amúgy most úgy vagyok vele, ameddig megy, addig megy. rohadjon meg az egész cr rendszer ott ahol van.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22027 Dátum:
2012.11.20 kedd, 20:34:18 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 20:07:32
és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
én a Stihl 2T használom, sztem jó ez
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22028 Dátum:
2012.11.20 kedd, 20:36:51 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 20:07:32
és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
Kicsit olvass vissza, nem kell sokat! Megkapod a választ.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22029 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:09:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.20 kedd, 20:36:51
Kicsit olvass vissza, nem kell sokat! Megkapod a választ.
vissza olvastam és se liqvi moly se revanol nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?
vagy sthil de azt megnéztem és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22030 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:17:06 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 21:09:50
vissza olvastam és se liqvi moly se revanol nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?
vagy sthil de azt megnéztem és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is
sőt most néztem hogy a sthil ből is van a HP ez a normál a HPplusz ami félszintetikus és kevés a hamuképzése + HP ultra de ugye az full szintetikus és azt a cikk szerint nem ajánlott szóval HP vagy HP-Plusz?
:worship:bocs a sok értetlenkedésért
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22031 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:17:15 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 21:09:50
vissza olvastam és se liqvi moly se revanol nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?
vagy sthil de azt megnéztem és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is
Ha kész lesz az autód leteszteled, (előtte letelefonálod) és elmész egy próbakörre Fehérvárra az SCT-HUNGARY-hoz, veszel sokat és akkor nem kell menni egy darabig.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22032 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:20:46 »
most nem azért, de hamutartalomra nem lehet panasz ennél sem:
http://www.mol.hu/repository/729359.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 21:22:19 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22033 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:24:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.20 kedd, 21:17:15
Ha kész lesz az autód leteszteled, (előtte letelefonálod) és elmész egy próbakörre Fehérvárra az SCT-HUNGARY-hoz, veszel sokat és akkor nem kell menni egy darabig.
megnéztem a honlapot max kiszerelés 1000 liter
azért már érdemes lenne
asszem kipróbálom a sthilt ha már drága biztos jó
köszzzzzzzzzzzzi
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22034 Dátum:
2012.11.20 kedd, 21:29:07 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.20 kedd, 21:20:46
most nem azért, de hamutartalomra nem lehet panasz ennél sem:
http://www.mol.hu/repository/729359.pdf
vagy megnézem ezt
köszi köszi
Naplózva
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22035 Dátum:
2012.11.21 szerda, 21:33:43 »
üdv!
kinek van ötlete arra,hogy nagyon ritkán van olyan,hogy az alapjáratom leesik 750 körüli fordulatra (éppen a beosztás környékére a fordulatszámmérőn)s olyankor olyan mintha mindjárt lefulladna a kocsi,s kormányon pedálon érezni,hogy remeg,fullad...ezt ugye pl lámpánál állva veszem észre...nem gyakori de azért előfordul....aztán 1-esbe kapcsolok megyek vele majd megállás és semmi...
Köszi
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22036 Dátum:
2012.11.21 szerda, 22:09:41 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.11.21 szerda, 21:33:43
üdv!
kinek van ötlete arra,hogy nagyon ritkán van olyan,hogy az alapjáratom leesik 750 körüli fordulatra (éppen a beosztás környékére a fordulatszámmérőn)s olyankor olyan mintha mindjárt lefulladna a kocsi,s kormányon pedálon érezni,hogy remeg,fullad...ezt ugye pl lámpánál állva veszem észre...nem gyakori de azért előfordul....aztán 1-esbe kapcsolok megyek vele majd megállás és semmi...
Köszi
750 az alapjárati fordulatszám.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22037 Dátum:
2012.11.21 szerda, 22:14:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.21 szerda, 22:09:41
750 az alapjárati fordulatszám.
a fordulatszámmérő 250-esével van osztva ha jól tudom...nah most alapjáraton nekem kb 850-900 körül szokott lenni,de a kocsi könyvében is egy tól-ig tartomány van megadva...viszont van olyan pillanat mikor leesik éppen 750-re kb 100 fordulatot s ha nem figyeled a fordulatszámmérőt akkor is észreveszed mert remeg a kormány,pedáloknál is erősödik a rezonancia...olyan mintha le akarna fulladni...tehát nem több száz fordulatra kel gondolni,de bőven észrevehető...
szóval nem mormális dolog
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22038 Dátum:
2012.11.21 szerda, 22:56:50 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.11.21 szerda, 22:14:29
a fordulatszámmérő 250-esével van osztva ha jól tudom...nah most alapjáraton nekem kb 850-900 körül szokott lenni,de a kocsi könyvében is egy tól-ig tartomány van megadva...viszont van olyan pillanat mikor leesik éppen 750-re kb 100 fordulatot s ha nem figyeled a fordulatszámmérőt akkor is észreveszed mert remeg a kormány,pedáloknál is erősödik a rezonancia...olyan mintha le akarna fulladni...tehát nem több száz fordulatra kel gondolni,de bőven észrevehető...
szóval nem mormális dolog
nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22039 Dátum:
2012.11.21 szerda, 22:58:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.21 szerda, 22:09:41
750 az alapjárati fordulatszám.
tuti nem megy 800 alá! legalábbis az enyém sohasem, műszertesztet nézve sem! Vagy ez változik a facelifteknél?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22040 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:04:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.21 szerda, 22:58:39
tuti nem megy 800 alá! legalábbis az enyém sohasem, műszertesztet nézve sem! Vagy ez változik a facelifteknél?
Valaki belinkelte/írta az összes motor alapjárati értékeit.
Az enyém biztosan 750-en ketyeg alapjáraton, újkora óta, kivéve ha hideg van, mondjuk 7 fok alatt.
Akkor meg kiencá, ahogy Alf mondaná. CM, ha így jobban teccik. 11 1000 0100
2
, 384
h
.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22041 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:10:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.21 szerda, 23:04:57
Valaki belinkelte/írta az összes motor alapjárati értékeit.
Az enyém biztosan 750-en ketyeg alapjáraton, újkora óta, kivéve ha hideg van, mondjuk 7 fok alatt.
Akkor meg kiencá, ahogy Alf mondaná. CM, ha így jobban teccik. 11 1000 0100
2
, 384
h
.
Én csak a két kezemen tudok számolni, nekem ez sok!
De akkor biztos facelifteknél más lehet! Nekem tuti hogy 800 és csak felette mozog ha hideg, ez alá sosem esik!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22042 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:19:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.21 szerda, 23:10:05
Én csak a két kezemen tudok számolni, nekem ez sok!
De akkor biztos facelifteknél más lehet! Nekem tuti hogy 800 és csak felette mozog ha hideg, ez alá sosem esik!
Nekem is stabil 750.namost ha 5 fok alá megy akkor megemeli 850-re a fordulatot.Semmi köze hogy hideg vagy meleg a motor.9 fokban hidegen is beindítva 750!!!és bármit teszel rá terhelésnek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22043 Dátum:
2012.11.21 szerda, 23:23:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.21 szerda, 23:19:16
Nekem is stabil 750.namost ha 5 fok alá megy akkor megemeli 850-re a fordulatot.Semmi köze hogy hideg vagy meleg a motor.9 fokban hidegen is beindítva 750!!!és bármit teszel rá terhelésnek.
mondeom én hogy évjáratfüggő
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22044 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 05:11:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.21 szerda, 22:56:50
nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...
épp ez az,hogy nem hideg indításkor...akkor szépen elkezd 900 környékén,majdnem 1000, s szépen be is áll erre...akkor szokott ez lenni mikor már beáll a víz hőmérséklet középre,tehát megyek kb 10 km-t...s utána megállok pl lámpánál vagy leparkolok vhol...kb 850-ről néha leesik....múltkor barátnőm is kérdezte hogy ez mi?mert akinek vájt füle van az is meghallja,hogy mélyebb,fulladósabb lesz a hangja s érzed,hogy remeg rendesen...lövésem nincs hogy ez mitől lehet...
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22045 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 09:20:07 »
bocs ha hülyeséget irok de nem lehet csak hogy régi a légszüröd?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22046 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 10:14:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.21 szerda, 22:56:50
nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...
ne írjunk már hülyeségeket ilyen magabiztosan.
A 750-es alapjárat az EURO3-as TDCi-k esetében teljesen jó. Melegben ennyi, hidegben 900.
Az viszont tényleg gond, ha 900 majd rövid ideig 750, majd megint 900, mindezt állóhelyzetben.
Lehet hőmérséklet jeladó gondja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22047 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 10:36:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.22 csütörtök, 10:14:35
ne írjunk már hülyeségeket ilyen magabiztosan.
A 750-es alapjárat az EURO3-as TDCi-k esetében teljesen jó. Melegben ennyi, hidegben 900.
Az viszont tényleg gond, ha 900 majd rövid ideig 750, majd megint 900, mindezt állóhelyzetben.
Lehet hőmérséklet jeladó gondja.
nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22048 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 12:36:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.22 csütörtök, 10:36:17
nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!
ne ugorjatok ossze sracok,ez egy remek kozosseg,majd ha rajottem mi a gubanc,elmondom:)
koszi a tippeket,legszuro csere most lesz majd 140e km-nel,ha jol tudom 120nal volt utoljara...
ez a homerseklet jelado ez mit takar?mennyi guba ha cserelni kell?
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22049 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 13:05:23 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.11.22 csütörtök, 12:36:35
ne ugorjatok ossze sracok,ez egy remek kozosseg,majd ha rajottem mi a gubanc,elmondom:)
koszi a tippeket,legszuro csere most lesz majd 140e km-nel,ha jol tudom 120nal volt utoljara...
ez a homerseklet jelado ez mit takar?mennyi guba ha cserelni kell?
nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak:
1
...
434
435
436
437
438
439
440
[
441
]
442
443
444
445
446
447
448
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ