Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:45:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683112 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22000 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:37:46 »

A Spuriról most írta valaki, hogy tisztít, de nem ken. Aki a kenést is fontosnak tartja, az vagy együtt a 2T-vel, vagy Spuri helyett 2T...

AndyA
ilyet inkább benzinkúton, vagy Bárdi/akármi autósboltban kapható?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22001 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:52:19 »

ilyet inkább benzinkúton, vagy Bárdi/akármi autósboltban kapható?


Bárdinál alighanem olcsóbb lesz, de fórumtársakat is meg lehet kérdezni, vannak erre is nagykeresek, akiktől a gyalog Bárdi árnál is jobbat kaphatsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22002 Dátum: 2012.11.20 kedd, 14:33:27 »

Bárdinál alighanem olcsóbb lesz, de fórumtársakat is meg lehet kérdezni, vannak erre is nagykeresek, akiktől a gyalog Bárdi árnál is jobbat kaphatsz.

AndyA
csak ma pont lesz dolgom egy Bárdinál, egy nagykerbe meg nem tudom eljutok-e Cheesy
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22003 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:07:05 »

hülyén érzem magam, mint apáca a K-k közt  nyes
akkor benézek vmi bótba, ahol van 2T olaj, hátha van Sthil, vagy Castrol (más ötlet)?
Azt vagy használ, vagy ment a levesbe egy csomó lóvé

Hi,

Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja: http://www.sct-hungary.hu/
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22004 Dátum: 2012.11.20 kedd, 17:12:04 »

Hi,

Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja: http://www.sct-hungary.hu/

Én meg 1500-ért (pont akció volt) http://www.sct-hungary.hu/termekkatalogus/katalog374.pdf
Én 100ml-es fecskendővel lövöm be a gépet (125ml / 1 tank GO).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22005 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:45:41 »

Hali!

2-3 hete megint elkezdett villogni az izzításjelzőm egy előzés előtt, turbó el. Huzamosabb ideje (kb 6 hónapig) nem volt szerencsére ez a probléma. koppkoppkopp
Ma elvittem hibakód olvasásra.

És ha jól láttam, a P2339-es hibakódot dobta ki.
A szerelő azt mondta, hogy a 4es porlasztóval van a gixer.

Ti mit gondoltok hibakódból? Ez mit tartalmazhat még?

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22006 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:50:15 »

Én meg 1500-ért (pont akció volt) http://www.sct-hungary.hu/termekkatalogus/katalog374.pdf
Én 100ml-es fecskendővel lövöm be a gépet (125ml / 1 tank GO).
Köszönöm, már nézem is Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22007 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:52:36 »

Hali!

2-3 hete megint elkezdett villogni az izzításjelzőm egy előzés előtt, turbó el. Huzamosabb ideje (kb 6 hónapig) nem volt szerencsére ez a probléma. koppkoppkopp
Ma elvittem hibakód olvasásra.

És ha jól láttam, a P2339-es hibakódot dobta ki.
A szerelő azt mondta, hogy a 4es porlasztóval van a gixer.

Ti mit gondoltok hibakódból? Ez mit tartalmazhat még?

 integet2 integet2
P2339 Cylinder #4 Above Knock Threshold

valóban a 4esen a kopogásérzékelő eltérést jelzett.Javasolom a csúcsok poharazását,és készülj a cserére.Esetleg rövid távon még segíthet a csúcsok újrakalibrálása.Ezt csak szervíz vagy Vik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22008 Dátum: 2012.11.20 kedd, 18:55:41 »

Bocs,véletlen küldtem el, a másik fele lemaradt:)
Szóval, a turbo hol működik, hol nem. Amikor először csinálta,akkor a turbo pillangó-szelep tengelyét befújtam csavarlazítóval,akkor működik egy darabig, kb 2600km. Utána az izzítás megint villogott, aztán levettem a csatlakozót a turbó elektronikáról, utána még 5000km.-ig jó volt. Aztán villogott ismét, utána kábelsarut vettem le,segített egy darabig. De most megint nem jó a turbó. Ötlet, hogy ez mitől lehet, és mivel oldhatom meg véglegesen?
Köszi.
Hibakódot kellene olvastatnod!
Ugyanis ha nem üzarendszeri hiba,és eu4es a motorod,akkor lehet,hogy megadta magát a turbó elektronikád!
A találgatás elkerülése végett kellenek a hibakódok!
Látom BP-i vagy.Ha lejössz hozzám délpestre,diagolok neked ingyen.Ha érdekel keress privátban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22009 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:00:33 »

Hi,

Korábban volt belinkelve ez a leírás a 2T olaj adagolásáról.
http://alfaamore.hu/blog/933
Itt megtalálsz minden infót ami érdekes lehet.
Én pl. a leírásban található olajat vettem 1900Ft/L áron.
Itt van a cég weblapja: http://www.sct-hungary.hu/

Áh, és ráadásul ez a cég még nincs is messze tőlem Cheesy
Viszont akkor tank előtt, vagy után?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 19:02:34 írta ChPh » Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22010 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:02:15 »

P2339 Cylinder #4 Above Knock Threshold

valóban a 4esen a kopogásérzékelő eltérést jelzett.Javasolom a csúcsok poharazását,és készülj a cserére.Esetleg rövid távon még segíthet a csúcsok újrakalibrálása.Ezt csak szervíz vagy Vik!
körülbelül 3/4 éve voltak bevizsgálva a csúcsok. azt mondták, hogy szuperek, semmi bajuk.

jah azt elfelejtettem mondani, hogy először nem engedte, hogy a program kiüsse. ha nincs nálam egy cetli, amin a porlasztóknak a számai vannak, lehet, hogy még mindig benne lenne a hibakód.
szerencsére azt odaadtam a srácnak, egyesével beirogatta mind a 4et. hogy minek azt nem tudom. és jöttem el. lehet az volt a kalibrálás?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22011 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:04:50 »

körülbelül 3/4 éve voltak bevizsgálva a csúcsok. azt mondták, hogy szuperek, semmi bajuk.

jah azt elfelejtettem mondani, hogy először nem engedte, hogy a program kiüsse. ha nincs nálam egy cetli, amin a porlasztóknak a számai vannak, lehet, hogy még mindig benne lenne a hibakód.
szerencsére azt odaadtam a srácnak, egyesével beirogatta mind a 4et. hogy minek azt nem tudom. és jöttem el. lehet az volt a kalibrálás?
igen,az volt a kalibrálás.ezt mikor is csinálták?Most,vagy 3/4ed éve?Mert akkor már a csere segít valószínűleg csak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22012 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:08:14 »

igen,az volt a kalibrálás.ezt mikor is csinálták?Most,vagy 3/4ed éve?Mert akkor már a csere segít valószínűleg csak....
a kalibrálás most volt.
csak 3/4 éve volt utoljára, hogy villogott az izzítás jelző. meg ha  jól emlékszem, akkor volt cserélve egy kopogásérzékelő. nem tudom abból hány van.
ha van porlasztónként 1, akkor az nem segíthet már?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #22013 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:13:56 »

Szóval ha jól olvastam a linket amit feljebb találtam a 2T dolgról akkor a full szintetikus 2T olaj nem jó, úgyhogy holnap mehetek vissza, hogy kicseréltessem ...  falbav Pedig, hogy örültem magamnak, hogy milyen ügyes voltam és milyen jó olajat vettem!  Wink
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22014 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:17:11 »

Áh, és ráadásul ez a cég még nincs is messze tőlem Cheesy
Viszont akkor tank előtt, vagy után?

Igazából mindegy, hogy tankolás előtt vagy utánna töltöd bele. Ha csak tankolás után teszed bele akkor is el fog keveredni. De ha nem felejted el szerintem jobb előtte beletenni.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22015 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:18:34 »

a kalibrálás most volt.
csak 3/4 éve volt utoljára, hogy villogott az izzítás jelző. meg ha  jól emlékszem, akkor volt cserélve egy kopogásérzékelő. nem tudom abból hány van.
ha van porlasztónként 1, akkor az nem segíthet már?
szerintem csak 1 kopogásérzékelő van a blokk oldalán,és a kopopgás idejéből illetve az eltérésből állapítja meg,hogy melyik hengerben tökéletlen vagy nem időben történik meg a robbanás.de ez nem a kopogás érzékelő hibája,annak a cseréje nem old meg semmit.
Ha már egyszer újraprogizták,és most megint,ugyan azt,akkor az kuka.De nem érdemes sokat reckírozni vele,mert egy rossz-bepisiló csúcs kilikaszthatja a dugyattyút,vagy a beomlő gázolaj miatt elgörbül a hajtókar,mert azt nem tudja összenyomni a dugattyú.
Szóval gyűjtögess legalább arra a csúcsra,de valszeg a többi sem húzza már sokáig.
Mennyi km van az autóban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22016 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:22:28 »

Sziasztok!
Motorolajat milyet használtok? Bevált a gyári Ford olaj, vagy érdemes keresni mást a 130LE motorhoz?

Köszi!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22017 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:23:54 »

Sziasztok!
Motorolajat milyet használtok? Bevált a gyári Ford olaj, vagy érdemes keresni mást a 130LE motorhoz?

Köszi!
a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22018 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:25:05 »

Igazából mindegy, hogy tankolás előtt vagy utánna töltöd bele. Ha csak tankolás után teszed bele akkor is el fog keveredni. De ha nem felejted el szerintem jobb előtte beletenni.
oké, köszi Smiley
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22019 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:27:14 »

szerintem csak 1 kopogásérzékelő van a blokk oldalán,és a kopopgás idejéből illetve az eltérésből állapítja meg,hogy melyik hengerben tökéletlen vagy nem időben történik meg a robbanás.de ez nem a kopogás érzékelő hibája,annak a cseréje nem old meg semmit.
Ha már egyszer újraprogizták,és most megint,ugyan azt,akkor az kuka.De nem érdemes sokat reckírozni vele,mert egy rossz-bepisiló csúcs kilikaszthatja a dugyattyút,vagy a beomlő gázolaj miatt elgörbül a hajtókar,mert azt nem tudja összenyomni a dugattyú.
Szóval gyűjtögess legalább arra a csúcsra,de valszeg a többi sem húzza már sokáig.
Mennyi km van az autóban?
188213 km.
de létezik, hogy ennyit romlott volna alig 1 év alatt?  rinya rinya
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22020 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:30:54 »

 eljen
a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22021 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:33:50 »

188213 km.
de létezik, hogy ennyit romlott volna alig 1 év alatt?  rinya rinya
nem tudom.Létezik vizsgálati módszer,próbadi mérés,és poharazás.

Keresd fel a www.filepdiesel.hu  -t ,ők profik,és asszem 6e/db áron próbapadon bemérik a csúcsokat,és ajánlatot is tesznek a javításra is garival.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22022 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:44:35 »

a gyárival semmi gond nincs,és elfogadható az ára is.

 nekem is ilyen motorom van  előző olaj csrénél mobil1 5w-40 et tettem bele mert akkor vettem az autót és jó gazdi akartam lenni .ez az olaj olyannyira tetszett az autónak hogy 8-9 ezer alatt megette a max-min jelzés feléig. akkor irtam ide a fórumra és azt javasolták a ford a ford olajat bírja és nem kell neki a luxus 2xannyiért .
halgattam is rájuk ezért most ford olaj 5w-30 as gyári van benne . igaz eddig csak kb 1500 at mentem vele (és egyhete nem mert szerelőnél van de remélem pénteken kész lesz és hajthatom  eplus2) de ezzel beállt az olajszint a max hoz mint katiban a gyerek és nem mozdult (kopp-kopp-kopp)
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22023 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:55:00 »

látom megint  aktuális az adalékoljak vagy ne kérdés ! na nekem pont aktuális mert lassan kész lesz a 4 p.cs és nagy nyomású felújitásom én eddig castrol tda t használtam  amikor eszembe jutott . most viszint szertném óvni a DRÁGASÁGAIMAT
a termékleirás szerint a castrol tda ken-is és tisztán tart ezért ennek rendszeres használatát tervezem .
mit tudok még tenni annak érdekében hogy ne kelljen  belátható idön bellül újra felújíttatnom őket Huh??
köszi
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22024 Dátum: 2012.11.20 kedd, 19:58:17 »

látom megint  aktuális az adalékoljak vagy ne kérdés ! na nekem pont aktuális mert lassan kész lesz a 4 p.cs és nagy nyomású felújitásom én eddig castrol tda t használtam  amikor eszembe jutott . most viszint szertném óvni a DRÁGASÁGAIMAT
a termékleirás szerint a castrol tda ken-is és tisztán tart ezért ennek rendszeres használatát tervezem .
mit tudok még tenni annak érdekében hogy ne kelljen  belátható idön bellül újra felújíttatnom őket Huh??
köszi

Ha gondolod teheted bele a 2T olajat. Ezt kimondottan a kenés miatt.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22025 Dátum: 2012.11.20 kedd, 20:07:32 »

Ha gondolod teheted bele a 2T olajat. Ezt kimondottan a kenés miatt.
és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #22026 Dátum: 2012.11.20 kedd, 20:30:17 »

nem tudom.Létezik vizsgálati módszer,próbadi mérés,és poharazás.

Keresd fel a www.filepdiesel.hu  -t ,ők profik,és asszem 6e/db áron próbapadon bemérik a csúcsokat,és ajánlatot is tesznek a javításra is garival.
értem. köszönöm a segítséget.
a baj, csak a sok száz km-ben van kettőnk között, így elég körülményes lenne hozzájuk menne. de ha úgy hozza a sors, hogy pénzem is lesz rá meg idő is, meg km hiányom is akkor mindenképpen megteszem a lépést.
amúgy most úgy vagyok vele, ameddig megy, addig megy. rohadjon meg az egész cr rendszer ott ahol van.  falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22027 Dátum: 2012.11.20 kedd, 20:34:18 »

és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
én a Stihl 2T használom, sztem jó ez Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22028 Dátum: 2012.11.20 kedd, 20:36:51 »

és az ugy már nem lesz sok plusz kenés hogy tda +2t?
és ha 2t akkor abból milyen ?
Kicsit olvass vissza, nem kell sokat! Megkapod a választ.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22029 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:09:50 »

Kicsit olvass vissza, nem kell sokat! Megkapod a választ.  wave
vissza olvastam  és se liqvi moly  se revanol  nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?Huh? vagy sthil de azt megnéztem  és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is  vigyor3
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22030 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:17:06 »

vissza olvastam  és se liqvi moly  se revanol  nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?Huh? vagy sthil de azt megnéztem  és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is  vigyor3
sőt most néztem hogy a sthil ből is van a HP ez a normál a HPplusz ami félszintetikus és kevés a hamuképzése + HP ultra de ugye az full szintetikus és azt a cikk szerint nem ajánlott szóval   HP vagy HP-Plusz?Huh?  :worship:bocs a sok értetlenkedésért worship worship worship worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22031 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:17:15 »

vissza olvastam  és se liqvi moly  se revanol  nem hiszem hogy minden boltban lenne valami ami földihalandó számára is elérhető?Huh? vagy sthil de azt megnéztem  és 2700 ért találtam legolcsobban . nem akarok spurnak tunni de akkor is  vigyor3
Ha kész lesz az autód leteszteled, (előtte letelefonálod) és elmész egy próbakörre Fehérvárra az SCT-HUNGARY-hoz, veszel sokat és akkor nem kell menni egy darabig.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22032 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:20:46 »

most nem azért, de hamutartalomra nem lehet panasz ennél sem:
http://www.mol.hu/repository/729359.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.20 kedd, 21:22:19 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22033 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:24:25 »

Ha kész lesz az autód leteszteled, (előtte letelefonálod) és elmész egy próbakörre Fehérvárra az SCT-HUNGARY-hoz, veszel sokat és akkor nem kell menni egy darabig.  wave
megnéztem a honlapot max kiszerelés 1000 liter  wow1 eplus2 azért már érdemes lenne  vigyor3
asszem kipróbálom a sthilt  ha már drága biztos jó  integet2
 köszzzzzzzzzzzzi
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22034 Dátum: 2012.11.20 kedd, 21:29:07 »

most nem azért, de hamutartalomra nem lehet panasz ennél sem:
http://www.mol.hu/repository/729359.pdf
vagy megnézem ezt  wave köszi köszi  worship
Naplózva
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22035 Dátum: 2012.11.21 szerda, 21:33:43 »

üdv!

kinek van ötlete arra,hogy nagyon ritkán van olyan,hogy az alapjáratom leesik 750 körüli fordulatra (éppen a beosztás környékére a fordulatszámmérőn)s olyankor olyan mintha mindjárt lefulladna a kocsi,s kormányon pedálon érezni,hogy remeg,fullad...ezt ugye pl lámpánál állva veszem észre...nem gyakori de azért előfordul....aztán 1-esbe kapcsolok megyek vele majd megállás és semmi...

Köszi
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22036 Dátum: 2012.11.21 szerda, 22:09:41 »

üdv!

kinek van ötlete arra,hogy nagyon ritkán van olyan,hogy az alapjáratom leesik 750 körüli fordulatra (éppen a beosztás környékére a fordulatszámmérőn)s olyankor olyan mintha mindjárt lefulladna a kocsi,s kormányon pedálon érezni,hogy remeg,fullad...ezt ugye pl lámpánál állva veszem észre...nem gyakori de azért előfordul....aztán 1-esbe kapcsolok megyek vele majd megállás és semmi...

Köszi

750 az alapjárati fordulatszám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22037 Dátum: 2012.11.21 szerda, 22:14:29 »

750 az alapjárati fordulatszám.

a fordulatszámmérő 250-esével van osztva ha jól tudom...nah most alapjáraton nekem kb 850-900 körül szokott lenni,de a kocsi könyvében is egy tól-ig tartomány van megadva...viszont van olyan pillanat mikor leesik éppen 750-re kb 100 fordulatot s ha nem figyeled a fordulatszámmérőt akkor is észreveszed mert remeg a kormány,pedáloknál is erősödik a rezonancia...olyan mintha le akarna fulladni...tehát nem több száz fordulatra kel gondolni,de bőven észrevehető...
szóval nem mormális dolog wave
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22038 Dátum: 2012.11.21 szerda, 22:56:50 »

a fordulatszámmérő 250-esével van osztva ha jól tudom...nah most alapjáraton nekem kb 850-900 körül szokott lenni,de a kocsi könyvében is egy tól-ig tartomány van megadva...viszont van olyan pillanat mikor leesik éppen 750-re kb 100 fordulatot s ha nem figyeled a fordulatszámmérőt akkor is észreveszed mert remeg a kormány,pedáloknál is erősödik a rezonancia...olyan mintha le akarna fulladni...tehát nem több száz fordulatra kel gondolni,de bőven észrevehető...
szóval nem mormális dolog wave
nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22039 Dátum: 2012.11.21 szerda, 22:58:39 »

750 az alapjárati fordulatszám.
tuti nem megy 800 alá! legalábbis az enyém sohasem, műszertesztet nézve sem! Vagy ez változik a facelifteknél?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22040 Dátum: 2012.11.21 szerda, 23:04:57 »

tuti nem megy 800 alá! legalábbis az enyém sohasem, műszertesztet nézve sem! Vagy ez változik a facelifteknél?

Valaki belinkelte/írta az összes motor alapjárati értékeit.
Az enyém biztosan 750-en ketyeg alapjáraton, újkora óta, kivéve ha hideg van, mondjuk 7 fok alatt.
Akkor meg kiencá, ahogy Alf mondaná. CM, ha így jobban teccik. 11 1000 01002, 384h.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22041 Dátum: 2012.11.21 szerda, 23:10:05 »

Valaki belinkelte/írta az összes motor alapjárati értékeit.
Az enyém biztosan 750-en ketyeg alapjáraton, újkora óta, kivéve ha hideg van, mondjuk 7 fok alatt.
Akkor meg kiencá, ahogy Alf mondaná. CM, ha így jobban teccik. 11 1000 01002, 384h.
Én csak a két kezemen tudok számolni, nekem ez sok!

De akkor biztos facelifteknél más lehet! Nekem tuti hogy 800 és csak felette mozog ha hideg, ez alá sosem esik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22042 Dátum: 2012.11.21 szerda, 23:19:16 »

Én csak a két kezemen tudok számolni, nekem ez sok!

De akkor biztos facelifteknél más lehet! Nekem tuti hogy 800 és csak felette mozog ha hideg, ez alá sosem esik!
Nekem is stabil 750.namost ha 5 fok alá megy akkor megemeli 850-re a fordulatot.Semmi köze hogy hideg vagy meleg a motor.9 fokban hidegen is beindítva 750!!!és bármit teszel rá terhelésnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22043 Dátum: 2012.11.21 szerda, 23:23:02 »

Nekem is stabil 750.namost ha 5 fok alá megy akkor megemeli 850-re a fordulatot.Semmi köze hogy hideg vagy meleg a motor.9 fokban hidegen is beindítva 750!!!és bármit teszel rá terhelésnek.
mondeom én hogy évjáratfüggő
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22044 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 05:11:16 »

nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...

épp ez az,hogy nem hideg indításkor...akkor szépen elkezd 900 környékén,majdnem 1000, s szépen be is áll erre...akkor szokott ez lenni mikor már beáll a víz hőmérséklet középre,tehát megyek kb 10 km-t...s utána megállok pl lámpánál vagy leparkolok vhol...kb 850-ről néha leesik....múltkor barátnőm is kérdezte hogy ez mi?mert akinek vájt füle van az is meghallja,hogy mélyebb,fulladósabb lesz a hangja s érzed,hogy remeg rendesen...lövésem nincs hogy ez mitől lehet...
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22045 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 09:20:07 »

bocs ha hülyeséget irok de nem lehet csak hogy régi a légszüröd? Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22046 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 10:14:35 »

nem hát mert az alapjárat az 800 és leginkább csak felette mozog! csinálj műszertesztet az egyik utadon és ott figyeld a fordulatszámot hogy mennyire esik le! 750 az biztos nem normális!
De egyébként nem hidegen indítás után szokta csinálni? Mert akkor lehet hogy a mostani hidegek miatt az első és hátsó ablakfűtés egy kicsit megterheli a rendszert még pluszba a többi fogyasztó mellé! Olyankor az enyém is hidegen néha mintha megmozdulna...
ne írjunk már hülyeségeket ilyen magabiztosan.
 A 750-es alapjárat az EURO3-as TDCi-k esetében teljesen jó. Melegben ennyi, hidegben 900.
Az viszont tényleg gond, ha 900 majd rövid ideig 750, majd megint 900, mindezt állóhelyzetben.
Lehet hőmérséklet jeladó gondja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22047 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 10:36:17 »

ne írjunk már hülyeségeket ilyen magabiztosan.
 A 750-es alapjárat az EURO3-as TDCi-k esetében teljesen jó. Melegben ennyi, hidegben 900.
Az viszont tényleg gond, ha 900 majd rövid ideig 750, majd megint 900, mindezt állóhelyzetben.
Lehet hőmérséklet jeladó gondja.
nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22048 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 12:36:35 »

nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!

ne ugorjatok ossze sracok,ez egy remek kozosseg,majd ha rajottem mi a gubanc,elmondom:)
koszi a tippeket,legszuro csere most lesz majd 140e km-nel,ha jol tudom 120nal volt utoljara...
ez a homerseklet jelado ez mit takar?mennyi guba ha cserelni kell?
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #22049 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 13:05:23 »

ne ugorjatok ossze sracok,ez egy remek kozosseg,majd ha rajottem mi a gubanc,elmondom:)
koszi a tippeket,legszuro csere most lesz majd 140e km-nel,ha jol tudom 120nal volt utoljara...
ez a homerseklet jelado ez mit takar?mennyi guba ha cserelni kell?
nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 447 448 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.