Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:09:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
456
457
[
458
]
459
460
461
462
463
464
465
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682928 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22850 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:25:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 17:04:26
És a koplung milyen állapotban van,lendkerék??
Azt nem tudon,hogy a kuplung és a lendkerék milyen állapotban van viszont nem hallat semmilyen nem oda illő hangot nem csuszik a kuplungn semmi rendellenes kivéve a nehézkes váltás az is javul, ha a szerkezet bemelegszik.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22851 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:26:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 17:14:45
Ebben a hidegben indítás után egyből 900-ra beáll de nincs ingadozás
mienk nem találja a 900-ast a skálán
Mellékesen mennyi is a nyári alapjáratod?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22852 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:29:53 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.16 vasárnap, 16:40:09
Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Esetleg generátor fesszabályozó vagy a gázpedál elektronika nem okozhat ilyesfajta rövidtávú alapjárati ingatagot.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22853 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:37:16 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 17:21:04
hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 17:42:38 írta Victore
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22854 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:37:43 »
Izzitógyertyáknál nem csak az számit jó e vagy nem...számit a felfűtés ideje is és hogy mennyire fűt fel....ezért szokták kilámpázni pl egy nagyobb fogyasztóval ugyanúgy világitanak e.
pl igy:
http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22855 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:46:32 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 17:37:16
Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
Mi az a fórumos házi tuning?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22856 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:47:57 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 17:26:39
mienk nem találja a 900-ast a skálán
Mellékesen mennyi is a nyári alapjáratod?
750!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22857 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:49:00 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 17:46:32
Mi az a fórumos házi tuning?
Bunyek sásdi ismerősére gondoltam.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22858 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:49:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.16 vasárnap, 17:37:43
Izzitógyertyáknál nem csak az számit jó e vagy nem...számit a felfűtés ideje is és hogy mennyire fűt fel....ezért szokták kilámpázni pl egy nagyobb fogyasztóval ugyanúgy világitanak e.
pl igy:
http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Bakker! Nekem NGK van most bent,ami a video alapján a legrosszabb!
Lehet,hogy kikéne cserélni?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22859 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:55:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 17:47:57
750!
rükiben a tied se emel rajta?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22860 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:56:59 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 17:37:16
Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 17:58:32 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22861 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 17:59:37 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 17:49:03
Bakker! Nekem NGK van most bent,ami a video alapján a legrosszabb!
Lehet,hogy kikéne cserélni?
Ennyi ideig egyik gyertya sem izzít, mint a videón látható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22862 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:07:11 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 17:55:16
rükiben a tied se emel rajta?
Nem változik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22863 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:09:35 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 17:37:16
Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
üdv.
nekem egy küberl tuning boxom van.és az a kérdés hogy egy chippes verda milyen értékeket produkál...
üdv.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22864 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:11:37 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 17:56:59
Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.
A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti.
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 18:13:42 írta Victore
»
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22865 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:14:56 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 18:11:37
A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti.
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...
ezek szerint nekem 1660 bar ( 166500kPa)?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22866 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:17:26 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 18:11:37
A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is 1600 bar és mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei 1600 bart mutatnak. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...
Nyilván a fizikai max nyomást nem tudja emelni. De egyik motor sem üzemel a fizikai max nyomáson!
A motorüzemben elvárt legnagyobb nyomás nem szokta elérni a rendszer fizikai határát. Ahogy kopik a szivattyú a szabályozónak egyre jobban nyitnia kell, hogy a kívánt nyomás létrejöjjön. Ha a szabályzó már max-on van és így sem alakul ki a kívánt nyomás, akkor ott már hiba van. Kopott a szivattyú és/vagy hibásak a befecskendezők is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22867 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:21:20 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 18:11:37
A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti.
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...
Értelemszerűen nem a max-ot akarja megemelni, lehet nem ment át amit írtam.
Hanem a köztes motorüzemhez programozott nyomásértékekhez tartozó feszültség értékeket módosítja.
Amit pedig ki lehet olvasni, az már egy elektromos nyomásszenzor jeléből kalkulált nyomásérték és mivel a parazita ezt csökkenti a motorvezérlő felé, nyilván nem magasabb értéket lehet látni, hanem azonosat vagy akár kissé alacsonyabbat, mint a parazita nélkül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22868 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:25:58 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 18:09:35
üdv.
nekem egy küberl tuning boxom van.és az a kérdés hogy egy chippes verda milyen értékeket produkál...
üdv.
(Utolsó OFF, a többit inkább a Tuning alfórumban.)
Ezt a fórumos chippelésről írom, a tuningboxot nem ismerem:
A max érték railnyomás 1650 bar környékén van, gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári. Ettől függetlenül lehet nagyobb a nyomaték/teljesítmény, ha hamarabb (alacsonyabb RPM-nél, kisebb gázpedál állásnál, stb) építik fel ezt a railnyomást, és a befecskendezési idővel is variálnak. Egy 15-20%-os teljesítmény növekedést nem tudnál a max. railnyomás emelésével elérni, mert se a szivattyút, se a befecskendezőket nem cserélik ki, és azoknak van egy fizikai max értékük.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22869 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:30:03 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 17:21:04
hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
igen.jó
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22870 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:33:28 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 18:25:58
(Utolsó OFF, a többit inkább a Tuning alfórumban.)
Ezt a fórumos chippelésről írom, a tuningboxot nem ismerem:
A max érték railnyomás 1650 bar környékén van, gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári. Ettől függetlenül lehet nagyobb a nyomaték/teljesítmény, ha hamarabb (alacsonyabb RPM-nél, kisebb gázpedál állásnál, stb) építik fel ezt a railnyomást, és a befecskendezési idővel is variálnak. Egy 15-20%-os teljesítmény növekedést nem tudnál a max. railnyomás emelésével elérni, mert se a szivattyút, se a befecskendezőket nem cserélik ki, és azoknak van egy fizikai max értékük.
így van.a box csak a rail jeladó értékét módosítja,míg a csipptuning egy csomó más paramétert is,ilyen például amit említettél az üzemanyag mennyisége,amit a befecskendezési idő kitolásával ér el.
Akit komolyabban érdekel a dolog,keresse meg a sásdi kollégát.ha kell,megadom az elérhetőségét bárkinek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22871 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:37:23 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 17:56:59
Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.
A nyomás emelése szükséges ahhoz,hogy a megemelt mennyiséget-amit a befecskendezési idő emelésével ér el- tudja biztosítani a pumpa.
A többlet üzemanyag nem a nyomás emelkedése miatt lesz,hanem az injektorok nyitvatartási ideje miatt.És ez egy egészen pontosan kontrollálható-mérhető-szabályozható érték.Nem a magasabb nyomás miatt kerül "kissé" több uza a hengerbe.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22872 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:44:34 »
üdv.
van itt zala megye környékén olyan akinek komolyba meg van chippelve a gépe?csak mert kiváncsi vagyok...mennyivel tud többet mint az enyém.
üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22873 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:47:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 18:37:23
A nyomás emelése szükséges ahhoz,hogy a megemelt mennyiséget-amit a befecskendezési idő emelésével ér el- tudja biztosítani a pumpa.
A többlet üzemanyag nem a nyomás emelkedése miatt lesz,hanem az injektorok nyitvatartási ideje miatt.És ez egy egészen pontosan kontrollálható-mérhető-szabályozható érték.Nem a magasabb nyomás miatt kerül "kissé" több uza a hengerbe.....
Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.
A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22874 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:50:36 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 18:47:43
Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.
A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika.
valóban.a tuning box CSAK ennyit tud.A csiptunig meg sokkal többet.....én csak ennyit mondtam,nem többet.
és ahogy nézem tök ugyan azt mondjuk mind2en.....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 18:59:03 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22875 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 18:58:15 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 18:47:43
Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.
A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika.
Én a házi csippelést taglaltam, te pedig a tuningboxot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22876 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 19:02:18 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.16 vasárnap, 18:58:15
Én a házi csippelést taglaltam, te pedig a tuningboxot.
Így van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22877 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 19:28:56 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 17:59:37
Ennyi ideig egyik gyertya sem izzít, mint a videón látható.
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_9EA.pdf
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22878 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 19:38:12 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 19:28:56
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_9EA.pdf
Miért kapom én ezt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22879 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 19:51:48 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.16 vasárnap, 19:38:12
Miért kapom én ezt?
Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22880 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 19:53:14 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 19:51:48
Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
pontosan addig, még a motorvezérlőben meg van írva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22881 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:02:23 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 19:58:54
nem zacci volt?
Nem
LACIMANO
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22882 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:07:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.16 vasárnap, 19:53:14
pontosan addig, még a motorvezérlőben meg van írva
Ahogy mondja
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22883 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:09:39 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 19:51:48
Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
Ami a videón látható annak pont semmi köze ahhoz ami a 22. oldalon van.
Az egy marketing film.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22884 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:37:53 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.16 vasárnap, 19:51:48
Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
amúgy a mondinal ez azt hiszem pontosan 30masodperc induláskor,es alapjaraton is izzit hf hofokhoz képest
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22885 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:56:33 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 18:44:34
üdv.
van itt zala megye környékén olyan akinek komolyba meg van chippelve a gépe?csak mert kiváncsi vagyok...mennyivel tud többet mint az enyém.
üdv.
Felesleges hasonlítani. Sokkal jobb a csippes. Azt nem mondom, h hamarabb indul el mint a mostanid, mert az elektronyos turbós elég hamar megindul. De sokkal nyomatékosabb lesz. Megéri a pénzt! Beszéld le Bunyekkel, és had menjen.
Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták. 100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22886 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 20:58:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.16 vasárnap, 20:56:33
Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták. 100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.
Sajnálom, hogy én nem mentem vele(tek). Talán jövőre.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22887 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:02:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.16 vasárnap, 20:58:46
Sajnálom, hogy én nem mentem vele(tek). Talán jövőre.
má megin kifelejtettelek
gondolom ugyanaz mint a Victoreé, és Te is lealáztál volna
Láttam itt az MTZ plázában(traktorbót) 1 rohadt nagy turbót, rászögelem tavaszra, nemhagyom magam
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22888 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:03:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.16 vasárnap, 20:56:33
Felesleges hasonlítani. Sokkal jobb a csippes. Azt nem mondom, h hamarabb indul el mint a mostanid, mert az elektronyos turbós elég hamar megindul. De sokkal nyomatékosabb lesz. Megéri a pénzt! Beszéld le Bunyekkel, és had menjen.
Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták. 100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.
üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel!
csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket...
esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez?
üdv.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22889 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:06:46 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 21:03:51
üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel!
csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket...
esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez?
üdv.
sokkal
csak lesz tavasszal! ott is van csipp, ha van rá elég jelentkező.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22890 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:11:29 »
Idézetet írta: waver - 2012.12.16 vasárnap, 21:03:51
üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel!
csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket...
esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez?
üdv.
nekem volt boxom.is.a csipp több,jobb megbízhatóbb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22891 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:11:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.16 vasárnap, 21:06:46
sokkal
csak lesz tavasszal! ott is van csipp, ha van rá elég jelentkező.
Tavasszal lesz csipcsiripp is
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22892 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:17:58 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.16 vasárnap, 21:11:37
Tavasszal lesz csipcsiripp is
Inkább átpakolnám a megfelelő alfórumba ezt a beszélgetést, mielőtt adminjaink jönnek
http://mondeo.hu/index.php?topic=19.msg726233#msg726233
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22893 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 21:24:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.16 vasárnap, 21:11:29
nekem volt boxom.is.a csipp több,jobb megbízhatóbb
én meg veszek bele termosztátot, már ez is nagyberuházásnak számít.
asszondják attól jobban pörög majd a verda
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22894 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 22:27:56 »
Ma óriási köd volt/van
Kint az M7 ten oda baxtam neki és kicsit meglepődtem mikor durvábban megindult a kocsi mint szokott.
Olyan fillingem volt mintha 20-30 lóval több lett volna alattam
Ez mitől lehet?Mert nemhiszem hogy a ködbe jobban menne a verda
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22895 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 22:41:46 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.16 vasárnap, 22:27:56
Ma óriási köd volt/van
Kint az M7 ten oda baxtam neki és kicsit meglepődtem mikor durvábban megindult a kocsi mint szokott.
Olyan fillingem volt mintha 20-30 lóval több lett volna alattam
Ez mitől lehet?Mert nemhiszem hogy a ködbe jobban menne a verda
kiolvadt a jégdugó a gázolajszűrőből?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22896 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 22:52:46 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.16 vasárnap, 22:41:46
kiolvadt a jégdugó a gázolajszűrőből?
őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap
Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22897 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 22:58:08 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.16 vasárnap, 22:52:46
őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap
Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne
Te nem mondod,hogy a kocsidban még nem cseréltek ha egyre gondolunk gázolaj szürőt?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22898 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 23:06:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.16 vasárnap, 22:58:08
Te nem mondod,hogy a kocsidban még nem cseréltek ha egyre gondolunk gázolaj szürőt?
Szerintem amit én eddig cseréltem benne kb az volt ebbe cserélve.
A légszűrün korom fekete volt és kb 5kg sulyal
Én cserélgetek mindent rajta lassan ahgy van időm rá
De jól haladok
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22899 Dátum:
2012.12.16 vasárnap, 23:08:14 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.16 vasárnap, 22:52:46
őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap
Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne
Azért ez viccnek is durva.
Naplózva
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
456
457
[
458
]
459
460
461
462
463
464
465
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ