Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:26:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636343 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22850 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:25:58 »

És a koplung milyen állapotban van,lendkerék??
Azt nem tudon,hogy a kuplung és a lendkerék milyen állapotban van viszont nem hallat semmilyen nem oda illő hangot nem csuszik a kuplungn semmi rendellenes kivéve a nehézkes váltás az is javul, ha a szerkezet bemelegszik.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22851 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:26:39 »

Ebben a hidegben indítás után egyből 900-ra beáll de nincs ingadozás
mienk nem találja a 900-ast a skálán  eplus2
Mellékesen mennyi is a nyári alapjáratod?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #22852 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:29:53 »

Én azt vettem észre, hogy kb. 3-4C vagy alatta csinálja.
Esetleg generátor fesszabályozó vagy a gázpedál elektronika nem okozhat ilyesfajta rövidtávú alapjárati ingatagot.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22853 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:37:16 »

hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.

Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 17:42:38 írta Victore » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22854 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:37:43 »

Izzitógyertyáknál nem csak az számit jó e vagy nem...számit a felfűtés ideje is és hogy mennyire fűt fel....ezért szokták kilámpázni pl egy nagyobb fogyasztóval ugyanúgy világitanak e.
pl igy:   http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22855 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:46:32 »

Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)
Mi az a fórumos házi tuning?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22856 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:47:57 »

mienk nem találja a 900-ast a skálán  eplus2
Mellékesen mennyi is a nyári alapjáratod?

750!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22857 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:49:00 »

Mi az a fórumos házi tuning?

Bunyek sásdi ismerősére gondoltam.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22858 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:49:03 »

Izzitógyertyáknál nem csak az számit jó e vagy nem...számit a felfűtés ideje is és hogy mennyire fűt fel....ezért szokták kilámpázni pl egy nagyobb fogyasztóval ugyanúgy világitanak e.
pl igy:   http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc
Bakker! Nekem NGK van most bent,ami a video alapján a legrosszabb!  falbav Lehet,hogy kikéne cserélni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22859 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:55:16 »

750!
rükiben a tied se emel rajta?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22860 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:56:59 »

Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)

Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 17:58:32 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22861 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 17:59:37 »

Bakker! Nekem NGK van most bent,ami a video alapján a legrosszabb!  falbav Lehet,hogy kikéne cserélni?

Ennyi ideig egyik gyertya sem izzít, mint a videón látható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22862 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:07:11 »

rükiben a tied se emel rajta?
Nem változik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22863 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:09:35 »

Ugyanezek az értékek vannak nálam a fórumos házi tuning után is (és szerintem nélküle is).
A max railnyomást nem is tudná felülírni, az a nagynyomású szivattyú és/vagy a befecskendezők fizikai korlátja, valszeg csak a befecskendezési időkkel variál egy ilyen szoftveres átírás.
(a tuningbox működését nem ismerem)

üdv.
nekem egy küberl tuning boxom van.és az a kérdés hogy egy chippes verda milyen értékeket produkál...
üdv.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22864 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:11:37 »

Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.

A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti. 
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 18:13:42 írta Victore » Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22865 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:14:56 »

A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti. 
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...


ezek szerint nekem 1660 bar ( 166500kPa)?  vigyor3 worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22866 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:17:26 »

A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is 1600 bar és mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei 1600 bart mutatnak. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...

Nyilván a fizikai max nyomást nem tudja emelni. De egyik motor sem üzemel a fizikai max nyomáson!
A motorüzemben elvárt legnagyobb nyomás nem szokta elérni a rendszer fizikai határát. Ahogy kopik a szivattyú a szabályozónak egyre jobban nyitnia kell, hogy a kívánt nyomás létrejöjjön. Ha a szabályzó már max-on van és így sem alakul ki a kívánt nyomás, akkor ott már hiba van. Kopott a szivattyú és/vagy hibásak a befecskendezők is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22867 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:21:20 »

A max. railnyomást nem hiszem hogy meg tudná emelni. Az gyárilag is picivel 1600 bar feletti. 
Mind a fórumos tuning (ODB porton ECU átírása) és mind a tuningbox (ECU-n kívüli 'parazita') max. értékei szintén picivel 1600 bar felettiek. Ha akár az egyik is 1700-1800 lenne, akkor igazat adnék, de így bocs nem...

Értelemszerűen nem a max-ot akarja megemelni, lehet nem ment át amit írtam.
Hanem a köztes motorüzemhez programozott nyomásértékekhez tartozó feszültség értékeket módosítja.
Amit pedig ki lehet olvasni, az már egy elektromos nyomásszenzor jeléből  kalkulált nyomásérték és mivel a parazita ezt csökkenti a motorvezérlő felé, nyilván nem magasabb értéket lehet látni, hanem azonosat vagy akár kissé alacsonyabbat, mint a parazita nélkül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22868 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:25:58 »

üdv.
nekem egy küberl tuning boxom van.és az a kérdés hogy egy chippes verda milyen értékeket produkál...
üdv.

(Utolsó OFF, a többit inkább a Tuning alfórumban.)

Ezt a fórumos chippelésről írom, a tuningboxot nem ismerem:

A max érték railnyomás 1650 bar környékén van, gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári. Ettől függetlenül lehet nagyobb a nyomaték/teljesítmény, ha hamarabb (alacsonyabb RPM-nél, kisebb gázpedál állásnál, stb) építik fel ezt a railnyomást, és a befecskendezési idővel is variálnak. Egy 15-20%-os teljesítmény növekedést nem tudnál a max. railnyomás emelésével elérni, mert se a szivattyút, se a befecskendezőket nem cserélik ki, és azoknak van egy fizikai max értékük.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22869 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:30:03 »

hali.
megnéztem az értékeket igaz a modiag-al.de szerintem ez is ugyanazt mutatja.
alapjáraton 35000kPa ami visszaesik ha bemelegszik a motor 26500kPa-ra.a lényeg hogy a max az 166500 kPa!
ez jo? Smiley
üdv.
igen.jó
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22870 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:33:28 »

(Utolsó OFF, a többit inkább a Tuning alfórumban.)

Ezt a fórumos chippelésről írom, a tuningboxot nem ismerem:

A max érték railnyomás 1650 bar környékén van, gyakorlatilag ugyanaz mint a gyári. Ettől függetlenül lehet nagyobb a nyomaték/teljesítmény, ha hamarabb (alacsonyabb RPM-nél, kisebb gázpedál állásnál, stb) építik fel ezt a railnyomást, és a befecskendezési idővel is variálnak. Egy 15-20%-os teljesítmény növekedést nem tudnál a max. railnyomás emelésével elérni, mert se a szivattyút, se a befecskendezőket nem cserélik ki, és azoknak van egy fizikai max értékük.
így van.a box csak a rail jeladó értékét módosítja,míg a csipptuning egy csomó más paramétert is,ilyen például amit említettél az üzemanyag mennyisége,amit a befecskendezési idő kitolásával ér el.

Akit komolyabban érdekel a dolog,keresse meg a sásdi kollégát.ha kell,megadom az elérhetőségét bárkinek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22871 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:37:23 »

Már miért ne tudná felülírni a rail nyomást? Pont azt csinálja.
A nyomásszenzor feszültségjelét módosítja a motorvezérlő felé. Azaz csökkenti az értéket, mintha kevesebb lenne a nyomás így a motorvezérlő a szabályzóval picit ráemel a nyomásra. Tehát megnőtt a nyomás a számított értékhez képest, de a befecskendezők nyitási ideje nem változott. Tehát az adott motorüzemelés körülményekhez képest kissé több gázolaj kerül a hengerbe, mint ami a motorvezérlőbe programozva van.
Ezáltal agilisebb lesz a motor.
Ez egy egyszerű, olcsó megoldás. Tuningnak nem nevezném, mert az nem ez. Ez olyan átverés a motorirányító rendszer felé.....ami jó, de később lehet hiba forrás is.
A nyomás emelése szükséges ahhoz,hogy a megemelt mennyiséget-amit a befecskendezési idő emelésével ér el- tudja biztosítani a pumpa.
A többlet üzemanyag nem a nyomás emelkedése miatt lesz,hanem az injektorok nyitvatartási ideje miatt.És ez egy egészen pontosan kontrollálható-mérhető-szabályozható érték.Nem a magasabb nyomás miatt kerül "kissé" több uza a hengerbe..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22872 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:44:34 »

üdv.
van itt zala megye környékén olyan akinek komolyba meg van chippelve a gépe?csak mert kiváncsi vagyok...mennyivel tud többet mint az enyém. Smiley
üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22873 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:47:43 »

A nyomás emelése szükséges ahhoz,hogy a megemelt mennyiséget-amit a befecskendezési idő emelésével ér el- tudja biztosítani a pumpa.
A többlet üzemanyag nem a nyomás emelkedése miatt lesz,hanem az injektorok nyitvatartási ideje miatt.És ez egy egészen pontosan kontrollálható-mérhető-szabályozható érték.Nem a magasabb nyomás miatt kerül "kissé" több uza a hengerbe..... vigyor3

Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.

A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika. Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22874 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:50:36 »

Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.

A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika. Wink
valóban.a tuning box CSAK ennyit tud.A csiptunig meg sokkal többet.....én csak ennyit mondtam,nem többet.

és ahogy nézem tök ugyan azt mondjuk mind2en..... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.16 vasárnap, 18:59:03 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22875 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:58:15 »

Semmiképp nem szeretnék itt vitába bonyolódni.......
Elég régóta A-Z-ig az autós szakmában vagyok.

A parazita (mert erről volt szó) által közölt érték csak a nyomás emelését váltja ki. Természetesen a fizikai max-ot nem lehet emelni, de akinek ez nem egyértelmű....annak nem most kell megértenie.
A befecskendezők nyitási idejét nem befolyásolja a parazita, nem is tudná hogyan.
És azonos nyitási idő alatt nagyobb nyomáson több üzemanyag jut be. Ez fizika. Wink


Én a házi csippelést taglaltam, te pedig a tuningboxot.   poigneemain 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22876 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:02:18 »


Én a házi csippelést taglaltam, te pedig a tuningboxot.   poigneemain 

Így van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22877 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:28:56 »

Ennyi ideig egyik gyertya sem izzít, mint a videón látható.
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_9EA.pdf
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22878 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:38:12 »


Miért kapom én ezt?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22879 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:51:48 »

Miért kapom én ezt?  fejvakaras
Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22880 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 19:53:14 »

Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
pontosan addig, még a motorvezérlőben meg van írva nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #22881 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:02:23 »

nem zacci volt? nyes
Nem LACIMANO  felkialtas
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22882 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:07:28 »

pontosan addig, még a motorvezérlőben meg van írva nyes

Ahogy mondja  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22883 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:09:39 »

Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!

Ami a videón látható annak pont semmi köze ahhoz ami a 22. oldalon van.
Az egy marketing film.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22884 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:37:53 »

Nézd meg a 22-ik oldalt,hogy mennyi ideig izzít 1 izzítógyertya!
amúgy a mondinal ez azt hiszem pontosan 30masodperc induláskor,es alapjaraton is izzit hf hofokhoz képest
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22885 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:56:33 »

üdv.
van itt zala megye környékén olyan akinek komolyba meg van chippelve a gépe?csak mert kiváncsi vagyok...mennyivel tud többet mint az enyém. Smiley
üdv.
Felesleges hasonlítani.  Sokkal jobb a csippes. Azt nem mondom, h hamarabb indul el mint a mostanid, mert az elektronyos turbós elég hamar megindul. De sokkal nyomatékosabb lesz.   Megéri a pénzt! Beszéld le Bunyekkel, és had menjen.  Wink   Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták.  100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22886 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 20:58:46 »

Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták.  100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.
Sajnálom, hogy én nem mentem vele(tek). Talán jövőre.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22887 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:02:54 »

Sajnálom, hogy én nem mentem vele(tek). Talán jövőre.  wave
má megin kifelejtettelek vigyor3  gondolom ugyanaz mint a Victoreé, és Te is lealáztál volna  smile   Láttam itt az MTZ plázában(traktorbót) 1 rohadt nagy turbót, rászögelem tavaszra, nemhagyom magam  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22888 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:03:51 »

Felesleges hasonlítani.  Sokkal jobb a csippes. Azt nem mondom, h hamarabb indul el mint a mostanid, mert az elektronyos turbós elég hamar megindul. De sokkal nyomatékosabb lesz.   Megéri a pénzt! Beszéld le Bunyekkel, és had menjen.  Wink   Victore gépét kellene kipróbálnod. Lacházán 3-an mentünk, Alf ő, meg én. Nekünk már megvolt csinálva, neki ott csinálták.  100 körül nagyon elment mellettünk, csak figyeltünk, h mi van.

üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel! Smiley csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket... Sad esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez? Smiley
üdv.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22889 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:06:46 »

üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel! Smiley csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket... Sad esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez? Smiley
üdv.
sokkal  Wink      csak lesz tavasszal!  ott is van csipp, ha van rá elég jelentkező.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22890 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:11:29 »

üdv.nem kételkedek benne hogy jobb!csak kiváncsi vagyok mennyivel! Smiley csak legtöbben elég messze laktok tölem és egy proba utért nem biztos hogy autozok 500 km-eket... Sad esetleg 2013ban lesz mondeo tali? mert ott nagyobb eséllyel találkozhatnék nagy mondeo fan-okkal!dunántulon ki van legközelebb zalamegyéhez? Smiley
üdv.
nekem volt boxom.is.a csipp több,jobb megbízhatóbb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #22891 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:11:37 »

sokkal  Wink      csak lesz tavasszal!  ott is van csipp, ha van rá elég jelentkező.

Tavasszal lesz csipcsiripp is Cheesy
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22892 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:17:58 »

Tavasszal lesz csipcsiripp is Cheesy

Inkább átpakolnám a megfelelő alfórumba ezt a beszélgetést, mielőtt adminjaink jönnek Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=19.msg726233#msg726233
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22893 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 21:24:47 »

nekem volt boxom.is.a csipp több,jobb megbízhatóbb
én meg veszek bele termosztátot, már ez is nagyberuházásnak számít.  hehe
asszondják attól jobban pörög majd a verda  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22894 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 22:27:56 »

Ma óriási köd volt/van
Kint az M7 ten oda baxtam neki és kicsit meglepődtem mikor durvábban megindult a kocsi mint szokott. wow1
Olyan fillingem volt mintha 20-30 lóval több lett volna alattam
Ez mitől lehet?Mert nemhiszem hogy a ködbe jobban menne a verda  eplus2
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22895 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 22:41:46 »

Ma óriási köd volt/van
Kint az M7 ten oda baxtam neki és kicsit meglepődtem mikor durvábban megindult a kocsi mint szokott. wow1
Olyan fillingem volt mintha 20-30 lóval több lett volna alattam
Ez mitől lehet?Mert nemhiszem hogy a ködbe jobban menne a verda  eplus2
kiolvadt a jégdugó a gázolajszűrőből?  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22896 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 22:52:46 »

kiolvadt a jégdugó a gázolajszűrőből?  vigyor3
őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap Cheesy

Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne  nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22897 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 22:58:08 »

őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap Cheesy

Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne  nyes
Te nem mondod,hogy a kocsidban még nem cseréltek ha egyre gondolunk gázolaj szürőt?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22898 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:06:09 »

Te nem mondod,hogy a kocsidban még nem cseréltek ha egyre gondolunk gázolaj szürőt?Huh?
Szerintem amit én eddig cseréltem benne kb az volt ebbe cserélve.
A légszűrün korom fekete volt és kb 5kg sulyal  eplus2
Én cserélgetek mindent rajta lassan ahgy van időm rá
De jól haladok  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22899 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 23:08:14 »

őő azt nemhiszem mert +7 fok volt kint egész nap Cheesy

Viszont szürőt kéne cserélnem mert szerintem ez még gyári rajt és 94 ezer van benne  nyes
Azért ez viccnek is durva.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 451 452 453 454 455 456 457 [458] 459 460 461 462 463 464 465 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.