Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:41:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 473 474 [475] 476 477 478 479 480 481 482 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14650170 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23700 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:29:09 »

Kezdjük az elején:ha ráadod a gyújtást és indítod mit csinál???

Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23701 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:33:02 »

Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
Most  láton neked TDDI a kocsid.Amiben ötletet tudok adni neked van a tank előtt ac pumpa.Nézd meg a go szürőt nem üres-e ahogy gondoltad mert lehet nem szívja fel az anyagot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23702 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:34:14 »

Most  láton neked TDDI a kocsid.Amiben ötletet tudok adni neked van a tank előtt ac pumpa.Nézd meg a go szürőt nem üres-e ahogy gondoltad mert lehet nem szívja fel az anyagot.
Ja és tedd át a kérdést a TDDI topicba oda való mielőtt szólnak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23703 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:40:15 »

Ja és tedd át a kérdést a TDDI topicba oda való mielőtt szólnak.

Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23704 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:46:10 »

Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!

Nemgond!  vigyor3 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23705 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:54:05 »

Nemgond!  vigyor3 wave

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23706 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:56:56 »

Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!

Bocs nem olvastam el az elsőt figyelmesen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23707 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 16:50:28 »

és akkor azt is tudjuk, mennyire szavahihető.....     valami villogott, meg érezni kanyarban valamit,  meg 255-t megy, 4-en gyorsultunk dombnak felfelé stb..  falbav  nemtom, h tesztel minket, vagy azt hiszi tollas a hátunk?

 eplus2

Nekem ez az ESP nélküli Titanium-X is sántít egy kicsit, de ki tudja, lehet hogy 3 autóból legózták össze.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23708 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:05:17 »

eplus2

Nekem ez az ESP nélküli Titanium-X is sántít egy kicsit, de ki tudja, lehet hogy 3 autóból legózták össze.
Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó  szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23709 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:07:59 »

Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó  szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.

Nekünk meg az f2-es Trendben van ESP és kipörgésgátló is Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23710 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:12:24 »

Nekünk meg az f2-es Trendben van ESP és kipörgésgátló is Smiley

Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.

Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!! hehe). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23711 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:18:29 »

Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.

Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!! hehe). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.

AndyA


Cheesy Legoautó...ez tetszik  eplus2 Legalább "személyre szabható"  taps
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23712 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:26:35 »

Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
az bizony sokminden lehet. Ha nem levegősödött föl az üzemanyag rendszer, akkor pl. főrelé hiba is lehet, vagy test hiba.
Mennyire 2004-es? gyártásra vagy forgalomba helyezésre? faceliftes? Csak mert ha facelift előtti tdci akkor IDM vezérelt a befecskendezés, ami meg tud szép dolgokat csinálni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23713 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:19:19 »

Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó  szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.
nekem sincs esp-m, titaniumban.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23714 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:21:57 »

nekem sincs esp-m, titaniumban.
Na ezért írtuk,hogy ez kért dolog volt és nem felszereltséghez igazított.Mert látod valakinek Trendben is van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #23715 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:22:06 »

nekem sincs esp-m, titaniumban.

Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23716 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:23:54 »

az bizony sokminden lehet. Ha nem levegősödött föl az üzemanyag rendszer, akkor pl. főrelé hiba is lehet, vagy test hiba.
Mennyire 2004-es? gyártásra vagy forgalomba helyezésre? faceliftes? Csak mert ha facelift előtti tdci akkor IDM vezérelt a befecskendezés, ami meg tud szép dolgokat csinálni.


FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23717 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:26:00 »

Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.

Az ESP rendelhető volt csak. Semmibe nem került bele alapból, még Ghia-ba, Titanumba sem....
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23718 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:26:09 »

FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
írtam neked P.Ü.-t olvasd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23719 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:27:06 »

írtam neked P.Ü.-t olvasd el.

ment válasz, köszönöm az eddigi segítséget mindenkinek!  eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23720 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:28:00 »

Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.
A GHIA is plussz kivitel volt de nem ezektől.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23721 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:35:06 »

FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
alacsony akksifeszültséget ellenőrizd műszerteszttel. Alacsony feszt jelezne indítás közben az esp+mellette lévő sárga lámpa felkapcsolásával a fedcomp.

Ha állás után nem indul, esélyes a relé kérdés, főleg ha feltölött szűrővel sem megy. Még érdemes azt megpróbálni, hogy hosszabb csővel magasra (kb fél méter) tartod a szűrő fölé a gázolajas flakont, ha így beindul, az szivattyú hibára utalhat.
CMP hidegen nem szokott hibázni. Esetleg nyestkár?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23722 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:42:19 »

alacsony akksifeszültséget ellenőrizd műszerteszttel. Alacsony feszt jelezne indítás közben az esp+mellette lévő sárga lámpa felkapcsolásával a fedcomp.

Ha állás után nem indul, esélyes a relé kérdés, főleg ha feltölött szűrővel sem megy. Még érdemes azt megpróbálni, hogy hosszabb csővel magasra (kb fél méter) tartod a szűrő fölé a gázolajas flakont, ha így beindul, az szivattyú hibára utalhat.
CMP hidegen nem szokott hibázni. Esetleg nyestkár?

Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23723 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:03:07 »

Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.
Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!! hehe). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.
AndyA
Pont ezért kedvelem a fordot mert így lehet vele "legozni". Azt rakod össze amire neked szükséged van és nem egy promociós csomag részekén tukmálnak rád olyan dolgot amit az életbe nem használsz. (de kivétel van itt is mint a IV-esnél motorverziohoz kötötten a fene tudja miért alapból járó a HLA, aminél haszontalanabb és idegesítöbb talán csak egy parlamenti képviselő tudna lenni  Undecided )
Az MKIII-ast pl én is Trend-ként rendeltem de ami akkor nekem kellett azt mind bele tudtam rakatni azt ESP-tól kezdve a hangvezérlésig, tolatoradarig stb. Igazából csak egy felszereltségi szintnél korlátozzák a kényelmi funkciókat az ambientnél. Így az hogy valami titanium vagy ghia vagy trend az sokat nem jelent. Az hogy mit rendeltek még bele  az viszont nagyon is sokat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23724 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:08:39 »

Pont ezért kedvelem a fordot mert így lehet vele "legozni". Azt rakod össze amire neked szükséged van és nem egy promociós csomag részekén tukmálnak rád olyan dolgot amit az életbe nem használsz. (de kivétel van itt is mint a IV-esnél motorverziohoz kötötten a fene tudja miért alapból járó a HLA, aminél haszontalanabb és idegesítöbb talán csak egy parlamenti képviselő tudna lenni  Undecided )
Az MKIII-ast pl én is Trend-ként rendeltem de ami akkor nekem kellett azt mind bele tudtam rakatni azt ESP-tól kezdve a hangvezérlésig, tolatoradarig stb. Igazából csak egy felszereltségi szintnél korlátozzák a kényelmi funkciókat az ambientnél. Így az hogy valami titanium vagy ghia vagy trend az sokat nem jelent. Az hogy mit rendeltek még bele  az viszont nagyon is sokat.
A HLA mit takar?   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23725 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:15:58 »

A HLA mit takar?   
Egy baromság: emelkedő aszisztens (hill launch assistance). Azoknak  akik nem tudnak emelkedőn felfele elindulni  hehe Haszontalan mint egy államtitkár. Sose azt csinálja amit a vezető szeretne, de legalább a körülményeskedésével lassítja az indulást.
Naplózva
Gabor69
Vendég
« Új hozzászólás #23726 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:27:48 »

Sziasztok! 2006-os MK III (2,0 TDCI) 230.000 Km-nél az alábbiakat produkálja: indításnál kerreg de nem húz be az indítómotor... Kis "mozgatás" után nagy nehezen mégis... Mivel szervíz azóta még nem tudott fogadni, "hozzáértő" azt mondta, hogy ez egy indító motor lesz de hallja a duplatömegű lendkereket is tehát az egész történet 300 - 400 E körül fog megállni... Mit javasoltok? Kihez érdemes elvinni ha nem akarok horror pénzeket kifizetni és alkatrészt hol érdemes beszerezni? Az autó 160.000 Km-ig céges autó volt, mindent megadtak neki, nálam ez az első komoly probléma, nem tudom, hogy most eladni kellene-e vagy rászánni amit kér és menni tovább...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23727 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:45:24 »

Sziasztok! 2006-os MK III (2,0 TDCI) 230.000 Km-nél az alábbiakat produkálja: indításnál kerreg de nem húz be az indítómotor... Kis "mozgatás" után nagy nehezen mégis... Mivel szervíz azóta még nem tudott fogadni, "hozzáértő" azt mondta, hogy ez egy indító motor lesz de hallja a duplatömegű lendkereket is tehát az egész történet 300 - 400 E körül fog megállni... Mit javasoltok? Kihez érdemes elvinni ha nem akarok horror pénzeket kifizetni és alkatrészt hol érdemes beszerezni? Az autó 160.000 Km-ig céges autó volt, mindent megadtak neki, nálam ez az első komoly probléma, nem tudom, hogy most eladni kellene-e vagy rászánni amit kér és menni tovább...
Hát hallás szagolás nélkül valószínű ez egy indító meg kettőstömegű és akkor már kuplung csere tőrténet lesz. Első blikkre nincs messze a 300-400 a valóságtól. A befecskendező rendszer és levegő nagyanyomású + porlasztócsúcsok és levegőrendszer elsősorban a turbó milyen állapotban vannak? Azokon volt már valami hozányúlás? Mert ha azokon is találsz utána valamit akkor biztos nemzőszerven szúrod magad.
Naplózva
Gabor69
Vendég
« Új hozzászólás #23728 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 23:06:49 »

Hát hallás szagolás nélkül valószínű ez egy indító meg kettőstömegű és akkor már kuplung csere tőrténet lesz. Első blikkre nincs messze a 300-400 a valóságtól. A befecskendező rendszer és levegő nagyanyomású + porlasztócsúcsok és levegőrendszer elsősorban a turbó milyen állapotban vannak? Azokon volt már valami hozányúlás? Mert ha azokon is találsz utána valamit akkor biztos nemzőszerven szúrod magad.

Porlasztócsúcs csere, beállítás volt szinte pontosan egy éve... Azóta nem füstöl, motor rendesen húz, ez is totál váratlan, látszólag előjelek nélkül jött...  szomoru1 
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23729 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 23:10:25 »

Porlasztócsúcs csere, beállítás volt szinte pontosan egy éve... Azóta nem füstöl, motor rendesen húz, ez is totál váratlan, látszólag előjelek nélkül jött...  szomoru1 
Akkor elméletileg azzal már nem lenne szabad jó darabig gondnak lennie. Ha a turbora vigyáztak erős terhelt utak után nem azonnal állították le hanem volt egy kis utánhűtési idő akkor annak is még bírnia kellene. Igazából a kettőstömegű meg kuplung az érdekes . Ha ügyes vagy anyag + munkadíj kijöhet 200-ból. Az számit hogy merrefele laksz mert akkor annk megfelelően hátha tud valaki valami jó forrást vagy szerelőt ajánlani.
Naplózva
Gabor69
Vendég
« Új hozzászólás #23730 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 23:21:41 »

Akkor elméletileg azzal már nem lenne szabad jó darabig gondnak lennie. Ha a turbora vigyáztak erős terhelt utak után nem azonnal állították le hanem volt egy kis utánhűtési idő akkor annak is még bírnia kellene. Igazából a kettőstömegű meg kuplung az érdekes . Ha ügyes vagy anyag + munkadíj kijöhet 200-ból. Az számit hogy merrefele laksz mert akkor annk megfelelően hátha tud valaki valami jó forrást vagy szerelőt ajánlani.
Köszi ! Biatorbágy, Budapest de elviszem én bárhova... :-)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23731 Dátum: 2013.01.08 kedd, 01:06:48 »

Köszi ! Biatorbágy, Budapest de elviszem én bárhova... :-)
Üllőn tudok megbízható/hozzáértő szerelőt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23732 Dátum: 2013.01.08 kedd, 09:59:44 »

Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom gun

ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23733 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:03:40 »

ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.
de jó ötletet adtál nekem is Smiley
hogy is lehet hozzáférni a cmp-hez?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
danken
Vendég
« Új hozzászólás #23734 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:18:32 »

hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40  körül már felujitják a kereket!

Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23735 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:22:46 »

hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40  körül már felujitják a kereket!

Köszi
Ez addig szép ötlet míg utána nem gondolsz.Ha felújítattod akkor is szét kell szedni meg ha újjat teszel bele.Namost szétszeded és a kuplung mondjuk bír nmég 20e km-t akkor utána megint kifizeted a teljes munkadíjat.mert ez 1 napos és kb 40 e ft.egy szett múltkor mindennel együtt volt 135eft.Házhoz hozzák.És akkor egyszerre minden új.Hiába nem akarsz sokat rákölteni ez elkerülhetetlen.Te tudod
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23736 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:23:45 »

de jó ötletet adtál nekem is Smiley
hogy is lehet hozzáférni a cmp-hez?
Szívósornál egy azthiszem 8-as kulccsal benyúlsz egy csavar tartja és kiveszed.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23737 Dátum: 2013.01.08 kedd, 12:19:55 »

hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40  körül már felujitják a kereket!

Köszi
Inkább kérdezz rá Motorcraft és mk2 fórumtársaknál egy alig használt szettre. ha már szétszeded..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23738 Dátum: 2013.01.08 kedd, 12:22:56 »

Szívósornál egy azthiszem 8-as kulccsal benyúlsz egy csavar tartja és kiveszed.
a szívósor alatt van? mert akkor képben vagyok.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23739 Dátum: 2013.01.08 kedd, 12:28:33 »

ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.

Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
 Wink

CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23740 Dátum: 2013.01.08 kedd, 12:31:24 »

Ez addig szép ötlet míg utána nem gondolsz.Ha felújítattod akkor is szét kell szedni meg ha újjat teszel bele.Namost szétszeded és a kuplung mondjuk bír nmég 20e km-t akkor utána megint kifizeted a teljes munkadíjat.mert ez 1 napos és kb 40 e ft.egy szett múltkor mindennel együtt volt 135eft.Házhoz hozzák.És akkor egyszerre minden új.Hiába nem akarsz sokat rákölteni ez elkerülhetetlen.Te tudod

Csatlakozom. Fordéknál annyira okosan oldották meg, hogy ahhoz, hogy kuplungot cserélj, le kell bontani a fél elejét alulról. Konkrétan az alsó bölcsőt futóművestől mindenestől. Nem én csináltam, csak láttam, amikor az enyémben cserélték a kuplungot. Az alkatrész megvolt 75e-ből, de a munkadíj volt 40e, pont emiatt. Ha már szét van döntve, akkor azt a csapágyat is célszerű kicserélni vagy legalábbis ellenőrizni, ami a jobb oldali féltengelyen van. Nekem  nem kéttömegű a lendkerék (hál' istennek), ezért azt nem kellett cserélni. Mondjuk az enyém benzines, de nem lehet sok különbség a kuplung csere műveleti sorrendje között.
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #23741 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:26:29 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Jelenleg egy mondeo II-es dízelem van, de lassan megérett a cserére
, és nézegetem a mondeo III-as dízeleket (131 LE).
Kérdésem: mikre kell odafigyelni a vásárlás előtt ,hogy ne fussak bele valami nagy hülyeségbe?
Válaszokat köszönöm előre is.
Üdv.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23742 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:34:15 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Jelenleg egy mondeo II-es dízelem van, de lassan megérett a cserére
, és nézegetem a mondeo III-as dízeleket (131 LE).
Kérdésem: mikre kell odafigyelni a vásárlás előtt ,hogy ne fussak bele valami nagy hülyeségbe?
Válaszokat köszönöm előre is.
Üdv.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0

Az sem árt, ha viszel valakit, aki penge ezekből. Lehet, hogyha megkérsz itt valami hozzáértőt, elmegy veled megnézni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23743 Dátum: 2013.01.08 kedd, 14:03:26 »

a szívósor alatt van? mert akkor képben vagyok.
Igen 3 vezeték megy rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23744 Dátum: 2013.01.08 kedd, 14:08:20 »

Igen 3 vezeték megy rá.
Ok, köszi. Ahogy olvasom, inkább a CKP akart az lenni, csak elírta Relhist. Tehát módosítom a kérdésem, hogy férek hozzá a CKP-hez?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23745 Dátum: 2013.01.08 kedd, 14:11:59 »

Ok, köszi. Ahogy olvasom, inkább a CKP akart az lenni, csak elírta Relhist. Tehát módosítom a kérdésem, hogy férek hozzá a CKP-hez?
Könnyen úgy,hogy kiszeded a légszürőházat me az arra menő turbo csövet és ha lenézel ott is van.De vigyázz mert a visszatétel ha marad a régi játszani kell vele,hogy meglegyen a jeladó és a lendkerék közötti rés.Ha újjat teszel bele akkor meg berakod és kész amikor indítod akkor a lendkerék letöri a végét és úgy lesz a közte lévő rés.Nekem mikor kiszedték 3-szor kellett játszani vele.Könnyen rájössz,hogy rossz mert nem indul el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23746 Dátum: 2013.01.08 kedd, 16:20:46 »

Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
 Wink

CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.
fákk, ott a pont.  worship
Tegnap olvastam, hogy valakinél annyira szét volt hullva a lendkerék, hogy a cKp szenzorra rakódott a "törmelék". Most meg jól összekevertem a két dolgot. na szép....
(kösz a kiigazítást!)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23747 Dátum: 2013.01.08 kedd, 16:24:06 »

fákk, ott a pont.  worship
Tegnap olvastam, hogy valakinél annyira szét volt hullva a lendkerék, hogy a cKp szenzorra rakódott a "törmelék". Most meg jól összekevertem a két dolgot. na szép....
(kösz a kiigazítást!)

Ebből is látszik, hogy nem értesz hozzá. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #23748 Dátum: 2013.01.08 kedd, 16:50:10 »

Sziasztok!
Gázadásnál fütyülő halk hangot hallok, az utastérben. Gondolom a turbóval lehet összefüggésben, vagy esetleg lehet más is?
Mennyit tudok még elmenni vele?
Köszi.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23749 Dátum: 2013.01.08 kedd, 17:14:01 »

Sziasztok!
Gázadásnál fütyülő halk hangot hallok, az utastérben. Gondolom a turbóval lehet összefüggésben, vagy esetleg lehet más is?
Mennyit tudok még elmenni vele?
Köszi.
Eddig nem volt ilyen? Nem füstöl jobban a kocsi, vagy esetleg nem érzed gyengebbnek? Lehet, hogy valamelyik turbocsöved van kilyukadva. Át kell nézni a turbócsöveket. Ha valamelyik olajos trutyis kivülről akkor az lyukas lehet.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 468 469 470 471 472 473 474 [475] 476 477 478 479 480 481 482 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.