Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:59:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
468
469
470
471
472
473
474
[
475
]
476
477
478
479
480
481
482
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650688 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23700 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:29:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 14:27:36
Kezdjük az elején:ha ráadod a gyújtást és indítod mit csinál???
Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23701 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:33:02 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:29:09
Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
Most láton neked TDDI a kocsid.Amiben ötletet tudok adni neked van a tank előtt ac pumpa.Nézd meg a go szürőt nem üres-e ahogy gondoltad mert lehet nem szívja fel az anyagot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23702 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:34:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 14:33:02
Most láton neked TDDI a kocsid.Amiben ötletet tudok adni neked van a tank előtt ac pumpa.Nézd meg a go szürőt nem üres-e ahogy gondoltad mert lehet nem szívja fel az anyagot.
Ja és tedd át a kérdést a TDDI topicba oda való mielőtt szólnak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23703 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:40:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 14:34:14
Ja és tedd át a kérdést a TDDI topicba oda való mielőtt szólnak.
Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23704 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:46:10 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:40:15
Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!
Nemgond!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23705 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:54:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.07 hétfő, 14:46:10
Nemgond!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23706 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:56:56 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:40:15
Azért írtam hogy adott egy 2004-es TDCI 130 Le, mert most nem a TDDI-mről van szó, hanem egy CI-ről. Így ezt most nem tenném át ha nem gond!
Bocs nem olvastam el az elsőt figyelmesen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23707 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 16:50:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.06 vasárnap, 21:50:53
és akkor azt is tudjuk, mennyire szavahihető..... valami villogott, meg érezni kanyarban valamit, meg 255-t megy, 4-en gyorsultunk dombnak felfelé stb..
nemtom, h tesztel minket, vagy azt hiszi tollas a hátunk?
Nekem ez az ESP nélküli Titanium-X is sántít egy kicsit, de ki tudja, lehet hogy 3 autóból legózták össze.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23708 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:05:17 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.07 hétfő, 16:50:28
Nekem ez az ESP nélküli Titanium-X is sántít egy kicsit, de ki tudja, lehet hogy 3 autóból legózták össze.
Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23709 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:07:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 17:05:17
Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.
Nekünk meg az f2-es Trendben van ESP és kipörgésgátló is
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23710 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:12:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.07 hétfő, 17:07:59
Nekünk meg az f2-es Trendben van ESP és kipörgésgátló is
Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.
Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!!
). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23711 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:18:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.07 hétfő, 17:12:24
Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.
Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!!
). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.
AndyA
Legoautó...ez tetszik
Legalább "személyre szabható"
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23712 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:26:35 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:29:09
Bocs, azt nem írtam, ráadom a gyújtást, indítózok teker az önindító, izzításjelző villog.
az bizony sokminden lehet. Ha nem levegősödött föl az üzemanyag rendszer, akkor pl. főrelé hiba is lehet, vagy test hiba.
Mennyire 2004-es? gyártásra vagy forgalomba helyezésre? faceliftes? Csak mert ha facelift előtti tdci akkor IDM vezérelt a befecskendezés, ami meg tud szép dolgokat csinálni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23713 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:19:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 17:05:17
Inkább ebben a dologban érdekes ,mert nekem GHIA és van benne Kipörgésgátló-ESP,havernak f2 mondeó szintén GHIA van neki és nincs benne egyiksem.
nekem sincs esp-m, titaniumban.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23714 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:21:57 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.07 hétfő, 18:19:19
nekem sincs esp-m, titaniumban.
Na ezért írtuk,hogy ez kért dolog volt és nem felszereltséghez igazított.Mert látod valakinek Trendben is van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23715 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:22:06 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.07 hétfő, 18:19:19
nekem sincs esp-m, titaniumban.
Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23716 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:23:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.07 hétfő, 17:26:35
az bizony sokminden lehet. Ha nem levegősödött föl az üzemanyag rendszer, akkor pl. főrelé hiba is lehet, vagy test hiba.
Mennyire 2004-es? gyártásra vagy forgalomba helyezésre? faceliftes? Csak mert ha facelift előtti tdci akkor IDM vezérelt a befecskendezés, ami meg tud szép dolgokat csinálni.
FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23717 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:26:00 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.07 hétfő, 18:22:06
Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.
Az ESP rendelhető volt csak. Semmibe nem került bele alapból, még Ghia-ba, Titanumba sem....
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23718 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:26:09 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 18:23:54
FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
írtam neked P.Ü.-t olvasd el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23719 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:27:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.07 hétfő, 18:26:09
írtam neked P.Ü.-t olvasd el.
ment válasz, köszönöm az eddigi segítséget mindenkinek!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23720 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:28:00 »
Idézetet írta: Victore - 2013.01.07 hétfő, 18:22:06
Ez viszont tényleg meglepett, elvégre a Titanium, na meg a Titanium-x amitől elvárnám hogy alapból fullos legyen technikai gizmókkal.
A GHIA is plussz kivitel volt de nem ezektől.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23721 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:35:06 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 18:23:54
FL, 2004, elektromos a turbovezérlése, szerintem már EURO4. G.o. szűrőt feltöltöttem(nem sok ment bele), úgy sem változott semmi. Ha minden jól megy rá tudjuk tenni gépre még este, akkor talán lesz hibakódom. Azzal visszajövök, meg ezt a főrelét megnézem még.
Testhibát azért vetném el első körben, mert haverom ment vele közel 2500km-t egyhuzamban, de ilyet nem csinált az autó csak letiltott. Aztán karácsony előtt én is mentem vele többször 5-10km-es szakaszokat.
Egy gyanúm még van, elég jól lemerült az akksi a két hét állás alatt és az első indítózás előtt. Amikor próbáltam indítani valami kattanást mintha hallottam volna, de nem tudom eldönteni hogy az önindító szenvedett, vagy átugrott a vezérlés..... Utóbbit megnézem még.
alacsony akksifeszültséget ellenőrizd műszerteszttel. Alacsony feszt jelezne indítás közben az esp+mellette lévő sárga lámpa felkapcsolásával a fedcomp.
Ha állás után nem indul, esélyes a relé kérdés, főleg ha feltölött szűrővel sem megy. Még érdemes azt megpróbálni, hogy hosszabb csővel magasra (kb fél méter) tartod a szűrő fölé a gázolajas flakont, ha így beindul, az szivattyú hibára utalhat.
CMP hidegen nem szokott hibázni. Esetleg nyestkár?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23722 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:42:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.07 hétfő, 21:35:06
alacsony akksifeszültséget ellenőrizd műszerteszttel. Alacsony feszt jelezne indítás közben az esp+mellette lévő sárga lámpa felkapcsolásával a fedcomp.
Ha állás után nem indul, esélyes a relé kérdés, főleg ha feltölött szűrővel sem megy. Még érdemes azt megpróbálni, hogy hosszabb csővel magasra (kb fél méter) tartod a szűrő fölé a gázolajas flakont, ha így beindul, az szivattyú hibára utalhat.
CMP hidegen nem szokott hibázni. Esetleg nyestkár?
Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23723 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:03:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.07 hétfő, 17:12:24
Hol opciós rendelhető és megrendelték, hol alapáras a magasabb felszereltségeknél. Mindegy is, a Ford legoautó.
Nézd meg a Citroent. Anno Picassom volt (ne üssetek!!!
). Az első sorozatú 1.8-as benzineshez lehetett kb. 3 extrát rendelni: gyári rádiót 6 hangszóróval, alufelnit és ülésfűtést. A digitklímától a nemtudommiig minden más alapáras volt.
AndyA
Pont ezért kedvelem a fordot mert így lehet vele "legozni". Azt rakod össze amire neked szükséged van és nem egy promociós csomag részekén tukmálnak rád olyan dolgot amit az életbe nem használsz. (de kivétel van itt is mint a IV-esnél motorverziohoz kötötten a fene tudja miért alapból járó a HLA, aminél haszontalanabb és idegesítöbb talán csak egy parlamenti képviselő tudna lenni
)
Az MKIII-ast pl én is Trend-ként rendeltem de ami akkor nekem kellett azt mind bele tudtam rakatni azt ESP-tól kezdve a hangvezérlésig, tolatoradarig stb. Igazából csak egy felszereltségi szintnél korlátozzák a kényelmi funkciókat az ambientnél. Így az hogy valami titanium vagy ghia vagy trend az sokat nem jelent. Az hogy mit rendeltek még bele az viszont nagyon is sokat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23724 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:08:39 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.07 hétfő, 22:03:07
Pont ezért kedvelem a fordot mert így lehet vele "legozni". Azt rakod össze amire neked szükséged van és nem egy promociós csomag részekén tukmálnak rád olyan dolgot amit az életbe nem használsz. (de kivétel van itt is mint a IV-esnél motorverziohoz kötötten a fene tudja miért alapból járó a HLA, aminél haszontalanabb és idegesítöbb talán csak egy parlamenti képviselő tudna lenni
)
Az MKIII-ast pl én is Trend-ként rendeltem de ami akkor nekem kellett azt mind bele tudtam rakatni azt ESP-tól kezdve a hangvezérlésig, tolatoradarig stb. Igazából csak egy felszereltségi szintnél korlátozzák a kényelmi funkciókat az ambientnél. Így az hogy valami titanium vagy ghia vagy trend az sokat nem jelent. Az hogy mit rendeltek még bele az viszont nagyon is sokat.
A HLA mit takar?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23725 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:15:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.07 hétfő, 22:08:39
A HLA mit takar?
Egy baromság: emelkedő aszisztens (hill launch assistance). Azoknak akik nem tudnak emelkedőn felfele elindulni
Haszontalan mint egy államtitkár. Sose azt csinálja amit a vezető szeretne, de legalább a körülményeskedésével lassítja az indulást.
Naplózva
Gabor69
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23726 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:27:48 »
Sziasztok! 2006-os MK III (2,0 TDCI) 230.000 Km-nél az alábbiakat produkálja: indításnál kerreg de nem húz be az indítómotor... Kis "mozgatás" után nagy nehezen mégis... Mivel szervíz azóta még nem tudott fogadni, "hozzáértő" azt mondta, hogy ez egy indító motor lesz de hallja a duplatömegű lendkereket is tehát az egész történet 300 - 400 E körül fog megállni... Mit javasoltok? Kihez érdemes elvinni ha nem akarok horror pénzeket kifizetni és alkatrészt hol érdemes beszerezni? Az autó 160.000 Km-ig céges autó volt, mindent megadtak neki, nálam ez az első komoly probléma, nem tudom, hogy most eladni kellene-e vagy rászánni amit kér és menni tovább...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23727 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:45:24 »
Idézetet írta: Gabor69 - 2013.01.07 hétfő, 22:27:48
Sziasztok! 2006-os MK III (2,0 TDCI) 230.000 Km-nél az alábbiakat produkálja: indításnál kerreg de nem húz be az indítómotor... Kis "mozgatás" után nagy nehezen mégis... Mivel szervíz azóta még nem tudott fogadni, "hozzáértő" azt mondta, hogy ez egy indító motor lesz de hallja a duplatömegű lendkereket is tehát az egész történet 300 - 400 E körül fog megállni... Mit javasoltok? Kihez érdemes elvinni ha nem akarok horror pénzeket kifizetni és alkatrészt hol érdemes beszerezni? Az autó 160.000 Km-ig céges autó volt, mindent megadtak neki, nálam ez az első komoly probléma, nem tudom, hogy most eladni kellene-e vagy rászánni amit kér és menni tovább...
Hát hallás szagolás nélkül valószínű ez egy indító meg kettőstömegű és akkor már kuplung csere tőrténet lesz. Első blikkre nincs messze a 300-400 a valóságtól. A befecskendező rendszer és levegő nagyanyomású + porlasztócsúcsok és levegőrendszer elsősorban a turbó milyen állapotban vannak? Azokon volt már valami hozányúlás? Mert ha azokon is találsz utána valamit akkor biztos nemzőszerven szúrod magad.
Naplózva
Gabor69
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23728 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 23:06:49 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.07 hétfő, 22:45:24
Hát hallás szagolás nélkül valószínű ez egy indító meg kettőstömegű és akkor már kuplung csere tőrténet lesz. Első blikkre nincs messze a 300-400 a valóságtól. A befecskendező rendszer és levegő nagyanyomású + porlasztócsúcsok és levegőrendszer elsősorban a turbó milyen állapotban vannak? Azokon volt már valami hozányúlás? Mert ha azokon is találsz utána valamit akkor biztos nemzőszerven szúrod magad.
Porlasztócsúcs csere, beállítás volt szinte pontosan egy éve... Azóta nem füstöl, motor rendesen húz, ez is totál váratlan, látszólag előjelek nélkül jött...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23729 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 23:10:25 »
Idézetet írta: Gabor69 - 2013.01.07 hétfő, 23:06:49
Porlasztócsúcs csere, beállítás volt szinte pontosan egy éve... Azóta nem füstöl, motor rendesen húz, ez is totál váratlan, látszólag előjelek nélkül jött...
Akkor elméletileg azzal már nem lenne szabad jó darabig gondnak lennie. Ha a turbora vigyáztak erős terhelt utak után nem azonnal állították le hanem volt egy kis utánhűtési idő akkor annak is még bírnia kellene. Igazából a kettőstömegű meg kuplung az érdekes . Ha ügyes vagy anyag + munkadíj kijöhet 200-ból. Az számit hogy merrefele laksz mert akkor annk megfelelően hátha tud valaki valami jó forrást vagy szerelőt ajánlani.
Naplózva
Gabor69
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23730 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 23:21:41 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.07 hétfő, 23:10:25
Akkor elméletileg azzal már nem lenne szabad jó darabig gondnak lennie. Ha a turbora vigyáztak erős terhelt utak után nem azonnal állították le hanem volt egy kis utánhűtési idő akkor annak is még bírnia kellene. Igazából a kettőstömegű meg kuplung az érdekes . Ha ügyes vagy anyag + munkadíj kijöhet 200-ból. Az számit hogy merrefele laksz mert akkor annk megfelelően hátha tud valaki valami jó forrást vagy szerelőt ajánlani.
Köszi ! Biatorbágy, Budapest de elviszem én bárhova... :-)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23731 Dátum:
2013.01.08 kedd, 01:06:48 »
Idézetet írta: Gabor69 - 2013.01.07 hétfő, 23:21:41
Köszi ! Biatorbágy, Budapest de elviszem én bárhova... :-)
Üllőn tudok megbízható/hozzáértő szerelőt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23732 Dátum:
2013.01.08 kedd, 09:59:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 21:42:19
Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom
ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23733 Dátum:
2013.01.08 kedd, 10:03:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.08 kedd, 09:59:44
ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.
de jó ötletet adtál nekem is
hogy is lehet hozzáférni a cmp-hez?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
danken
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23734 Dátum:
2013.01.08 kedd, 10:18:32 »
hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40 körül már felujitják a kereket!
Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23735 Dátum:
2013.01.08 kedd, 10:22:46 »
Idézetet írta: danken - 2013.01.08 kedd, 10:18:32
hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40 körül már felujitják a kereket!
Köszi
Ez addig szép ötlet míg utána nem gondolsz.Ha felújítattod akkor is szét kell szedni meg ha újjat teszel bele.Namost szétszeded és a kuplung mondjuk bír nmég 20e km-t akkor utána megint kifizeted a teljes munkadíjat.mert ez 1 napos és kb 40 e ft.egy szett múltkor mindennel együtt volt 135eft.Házhoz hozzák.És akkor egyszerre minden új.Hiába nem akarsz sokat rákölteni ez elkerülhetetlen.Te tudod
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23736 Dátum:
2013.01.08 kedd, 10:23:45 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.08 kedd, 10:03:40
de jó ötletet adtál nekem is
hogy is lehet hozzáférni a cmp-hez?
Szívósornál egy azthiszem 8-as kulccsal benyúlsz egy csavar tartja és kiveszed.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23737 Dátum:
2013.01.08 kedd, 12:19:55 »
Idézetet írta: danken - 2013.01.08 kedd, 10:18:32
hello.
Néztem egy eladó mondeot, van egy kis hangja a lendkeréknek és azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor nem elég csak a lendkereket kicserélni/felujitani? Mindenképp kell a kuplungot is? Szét tudom szedni magamnak kivenni a lendkereket csak nemtudom hogy muszály-e cserélni a kuplungot is!? Mert ha nem muszály akkor nem lenne olyan nagy a javitási költség! Olyan 30-40 körül már felujitják a kereket!
Köszi
Inkább kérdezz rá Motorcraft és mk2 fórumtársaknál egy alig használt szettre. ha már szétszeded..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23738 Dátum:
2013.01.08 kedd, 12:22:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 10:23:45
Szívósornál egy azthiszem 8-as kulccsal benyúlsz egy csavar tartja és kiveszed.
a szívósor alatt van? mert akkor képben vagyok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23739 Dátum:
2013.01.08 kedd, 12:28:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.08 kedd, 09:59:44
ha kiveszed a CMP-t, nézd meg, nincs-e rajta fémreszelék. A lendkerék széthullására utalhat.
Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23740 Dátum:
2013.01.08 kedd, 12:31:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 10:22:46
Ez addig szép ötlet míg utána nem gondolsz.Ha felújítattod akkor is szét kell szedni meg ha újjat teszel bele.Namost szétszeded és a kuplung mondjuk bír nmég 20e km-t akkor utána megint kifizeted a teljes munkadíjat.mert ez 1 napos és kb 40 e ft.egy szett múltkor mindennel együtt volt 135eft.Házhoz hozzák.És akkor egyszerre minden új.Hiába nem akarsz sokat rákölteni ez elkerülhetetlen.Te tudod
Csatlakozom. Fordéknál annyira okosan oldották meg, hogy ahhoz, hogy kuplungot cserélj, le kell bontani a fél elejét alulról. Konkrétan az alsó bölcsőt futóművestől mindenestől. Nem én csináltam, csak láttam, amikor az enyémben cserélték a kuplungot. Az alkatrész megvolt 75e-ből, de a munkadíj volt 40e, pont emiatt. Ha már szét van döntve, akkor azt a csapágyat is célszerű kicserélni vagy legalábbis ellenőrizni, ami a jobb oldali féltengelyen van. Nekem nem kéttömegű a lendkerék (hál' istennek), ezért azt nem kellett cserélni. Mondjuk az enyém benzines, de nem lehet sok különbség a kuplung csere műveleti sorrendje között.
Naplózva
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23741 Dátum:
2013.01.08 kedd, 13:26:29 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Jelenleg egy mondeo II-es dízelem van, de lassan megérett a cserére
, és nézegetem a mondeo III-as dízeleket (131 LE).
Kérdésem: mikre kell odafigyelni a vásárlás előtt ,hogy ne fussak bele valami nagy hülyeségbe?
Válaszokat köszönöm előre is.
Üdv.
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23742 Dátum:
2013.01.08 kedd, 13:34:15 »
Idézetet írta: petya72 - 2013.01.08 kedd, 13:26:29
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Jelenleg egy mondeo II-es dízelem van, de lassan megérett a cserére
, és nézegetem a mondeo III-as dízeleket (131 LE).
Kérdésem: mikre kell odafigyelni a vásárlás előtt ,hogy ne fussak bele valami nagy hülyeségbe?
Válaszokat köszönöm előre is.
Üdv.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Az sem árt, ha viszel valakit, aki penge ezekből. Lehet, hogyha megkérsz itt valami hozzáértőt, elmegy veled megnézni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23743 Dátum:
2013.01.08 kedd, 14:03:26 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.08 kedd, 12:22:56
a szívósor alatt van? mert akkor képben vagyok.
Igen 3 vezeték megy rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23744 Dátum:
2013.01.08 kedd, 14:08:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 14:03:26
Igen 3 vezeték megy rá.
Ok, köszi. Ahogy olvasom, inkább a CKP akart az lenni, csak elírta Relhist. Tehát módosítom a kérdésem, hogy férek hozzá a CKP-hez?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23745 Dátum:
2013.01.08 kedd, 14:11:59 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.08 kedd, 14:08:20
Ok, köszi. Ahogy olvasom, inkább a CKP akart az lenni, csak elírta Relhist. Tehát módosítom a kérdésem, hogy férek hozzá a CKP-hez?
Könnyen úgy,hogy kiszeded a légszürőházat me az arra menő turbo csövet és ha lenézel ott is van.De vigyázz mert a visszatétel ha marad a régi játszani kell vele,hogy meglegyen a jeladó és a lendkerék közötti rés.Ha újjat teszel bele akkor meg berakod és kész amikor indítod akkor a lendkerék letöri a végét és úgy lesz a közte lévő rés.Nekem mikor kiszedték 3-szor kellett játszani vele.Könnyen rájössz,hogy rossz mert nem indul el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23746 Dátum:
2013.01.08 kedd, 16:20:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.08 kedd, 12:28:33
Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.
fákk, ott a pont.
Tegnap olvastam, hogy valakinél annyira szét volt hullva a lendkerék, hogy a cKp szenzorra rakódott a "törmelék". Most meg jól összekevertem a két dolgot. na szép....
(kösz a kiigazítást!)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23747 Dátum:
2013.01.08 kedd, 16:24:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.08 kedd, 16:20:46
fákk, ott a pont.
Tegnap olvastam, hogy valakinél annyira szét volt hullva a lendkerék, hogy a cKp szenzorra rakódott a "törmelék". Most meg jól összekevertem a két dolgot. na szép....
(kösz a kiigazítást!)
Ebből is látszik, hogy nem értesz hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fmin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23748 Dátum:
2013.01.08 kedd, 16:50:10 »
Sziasztok!
Gázadásnál fütyülő halk hangot hallok, az utastérben. Gondolom a turbóval lehet összefüggésben, vagy esetleg lehet más is?
Mennyit tudok még elmenni vele?
Köszi.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23749 Dátum:
2013.01.08 kedd, 17:14:01 »
Idézetet írta: fmin - 2013.01.08 kedd, 16:50:10
Sziasztok!
Gázadásnál fütyülő halk hangot hallok, az utastérben. Gondolom a turbóval lehet összefüggésben, vagy esetleg lehet más is?
Mennyit tudok még elmenni vele?
Köszi.
Eddig nem volt ilyen? Nem füstöl jobban a kocsi, vagy esetleg nem érzed gyengebbnek? Lehet, hogy valamelyik turbocsöved van kilyukadva. Át kell nézni a turbócsöveket. Ha valamelyik olajos trutyis kivülről akkor az lyukas lehet.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
468
469
470
471
472
473
474
[
475
]
476
477
478
479
480
481
482
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ