TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23800 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 20:24:03 » |
|
ja de! azt tudom hol van, a pcm-et nem tudom A PCM modul az anyós ülés előtt a kesztyűtartó alatt van felfogatva egybe van a GEM modullal.Kint a a jobb első torony mögött van a nagy csatlakozó ami rámegy.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #23801 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:11:35 » |
|
2 dolog. az első,hogy nincs kiszakadva a rugóra fröccsöntött gumi védő! Aztán ne legyen olajos kívülről,mert akkor elfolyt a csillapítóból az olaj.Hasonló mint a lengéscsillapító. és még ami fontos,hogy kézzel ne tudd összenyomni a rugót.Ha összetudod,akkor halott. hopp.ez már 3.
Köszönöm Mester!
|
|
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23802 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:23:09 » |
|
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. Anya használja a régi csatalovat,és azt mondja,hogy mostanában nem húz annyira. Én kipróbáltam,és a jelenség az,hogy nem 1750-1800tól indul meg,hanem később,olyan 2100körül. Mi lehet a gond? Akadhat a turbóban a geometria? Tippeket,ötleteket szívesen fogadok Köszi előre is fiúk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #23803 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:28:54 » |
|
Először is: Van hibakód: mikori a mondi? TDDCI / TDCI? Évjárat? EGR-t ledugózni, szívósort kipucolni. Katalizátort kiiktatni. Turbót érdemes kipucolni, Ervin mindent megcsinál itt egyszerre, ügyes gyerek! Nekem is ezt mind megcsinálta!! Sziasztok! Egy kérdésem lenne. Anya használja a régi csatalovat,és azt mondja,hogy mostanában nem húz annyira. Én kipróbáltam,és a jelenség az,hogy nem 1750-1800tól indul meg,hanem később,olyan 2100körül. Mi lehet a gond? Akadhat a turbóban a geometria? Tippeket,ötleteket szívesen fogadok Köszi előre is fiúk
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #23804 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:30:15 » |
|
Szerintem nem mindenki... Mindenki kénmentes üzemanyaggal jár.
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23805 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:31:20 » |
|
Először is: Van hibakód: mikori a mondi? TDDCI / TDCI? Évjárat? EGR-t ledugózni, szívósort kipucolni. Katalizátort kiiktatni. Turbót érdemes kipucolni, Ervin mindent megcsinál itt egyszerre, ügyes gyerek! Nekem is ezt mind megcsinálta!! Hibakód nincs, TDCI(aláírásban is benne van EGR már ezer éve dugózva,szívósor tiszta,kati még nincs kiiktatva. Ervinre gondoltam én is Csak nem tudom,mikor tudnám a vasat elvinni hozzá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23806 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:32:06 » |
|
Szerintem nem mindenki...
Akkor : aki Magyarországon legálisan forgalomba hozott az üzemanyagot használ azok mind.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #23807 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:42:32 » |
|
Azt tudjuk, hogy a mi jó öreg tdci-nket szerelik a mai napig egy bizonyos márkába, áruszállítóba. A 2,2-es motorról van szó. Na, mit saccoltok, mennyi ott a szervizperiódus? Hány km után kell olajat cserélni? Amikor mondta az ismerős, nem hittem el, amíg meg nem mutatta nyomtatott változatban.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23808 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:44:58 » |
|
Azt tudjuk, hogy a mi jó öreg tdci-nket szerelik a mai napig egy bizonyos márkába, áruszállítóba. A 2,2-es motorról van szó. Na, mit saccoltok, mennyi ott a szervizperiódus? Hány km után kell olajat cserélni? Amikor mondta az ismerős, nem hittem el, amíg meg nem mutatta nyomtatott változatban.
45ezer km?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #23809 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:46:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23810 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:47:04 » |
|
Több...
60? Amúgy mibe szerelik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #23811 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:53:18 » |
|
60? Amúgy mibe szerelik?
48e... psa. De hogy ez a 48e hogy jött ki... valami marketinges zseni fejéből ugrott ki. Gondolom, ki is talált hozzá valami csoda olajat, ami bírja is.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23812 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:57:53 » |
|
Azt tudjuk, hogy a mi jó öreg tdci-nket szerelik a mai napig egy bizonyos márkába, áruszállítóba. A 2,2-es motorról van szó. Na, mit saccoltok, mennyi ott a szervizperiódus? Hány km után kell olajat cserélni? Amikor mondta az ismerős, nem hittem el, amíg meg nem mutatta nyomtatott változatban.
A helyzet az hogy nem csodálkozok. Most egy kicsit jobban beleástam magam az olajdiagnosztikába mert a kollégáim némi külső ráhatással fejükbe vették, hogy kialakítanak egy mobil olajlabort Nyilván nem véletlenül csinálunk ilyet. Egész egyszerűen mocsok sok pénzt meg lehetne azzal spórolni hogy nem cserélgetnénk állandóan az olajat a nagy gépekben hanem "csak átszűrnénk" . Mert egy olaj nem bomlik olyan könnyen. Többnyire "csak" elszennyeződik víz kerül bele rosszabb esetben az adalékok kezdenek bomlani és megy el a pH (savasodik). A gépjármű olajoknál az elszennyeződés és a víz tartalom az igazi két fő ok ami miatt cserélni kell. Amúgy egy teljesen szintetikus olaj (kivéve ha extrém magas hőmérsékleten van használva) kibírna kb. 360 000 km futásteljesítményt számottevő kenőképesség romlás nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #23813 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 22:50:14 » |
|
A helyzet az hogy nem csodálkozok.
Állítólag nem bírják, sok szétmegy 150e környékén. Az egyik ismerős 20e-re vette vissza a cserét, és már 500e-nél tart. Állítólag.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #23814 Dátum: 2013.01.11 péntek, 08:04:07 » |
|
Azt tudjuk, hogy a mi jó öreg tdci-nket szerelik a mai napig egy bizonyos márkába, áruszállítóba. A 2,2-es motorról van szó. Na, mit saccoltok, mennyi ott a szervizperiódus? Hány km után kell olajat cserélni? Amikor mondta az ismerős, nem hittem el, amíg meg nem mutatta nyomtatott változatban.
A régi az ford motor, az ujakba meg PSA motor van...és nemsok közük van egymáshoz...nem? PSA motorból meg a 2.2-t szidják is rendesen,vannak gondok velük......2.0HDI-t meg nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23815 Dátum: 2013.01.11 péntek, 09:23:59 » |
|
Állítólag nem bírják, sok szétmegy 150e környékén. Az egyik ismerős 20e-re vette vissza a cserét, és már 500e-nél tart. Állítólag.
Akkor valaki valamit nagyon elnézhetettt vagy elcseszehett. Lehet csinálni a kocsiknál is növelt olajcsere periodust de ahhoz nem elég egy normál szűrő. Feltételezem úgy méretezeték a szűrőt hogy ezt tudja. Ebben az esetben a szűrőnek tudnie kellen a növelt futásteljesítmény alatt hatékonyan kiszűrni a szennyeződéseket. Ha ettől eltérnek pl már nagyobb szemcseméreteket(kormot) is átengedő olcsóbb szűrő betétet pakolnak be menetközben vagy nem tudnak mit kezdeni a vízzel akkor xsopacs lehet. Igazából egy autonál nem olyan sok a az olaj mennyiség ezeknél nem igazán éri meg ezek a növelt olajcsere periodusok. 5-6 liter motorolaj nem nagy tétel. Egy komolyabb szűrőrendszernek viszont ára van. Magán ember jobban jár ha 20ekm-nél tényleg nem használja többet mert nagyon elkormolodik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23816 Dátum: 2013.01.11 péntek, 12:13:28 » |
|
Van bőven marketing is emögött. Hiszem a haszongépjárműveknél fontos szempont vásárláskor, hogy milyen szervizköltségei vannak. Ha itt a gyár azt mondja, hogy az én termékemnél 30e km vagy 45e km vagy minél több.....akkor a normál laikus user, vagy adott esetben valami nem hozzáértő egy cégnél, aki intézi a gépjárműbeszerzést (nő?) gazdaságosabbnak találja az így kínált autót. Az más kérdés, hogy milyen hatásai vannak....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Victore
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23817 Dátum: 2013.01.11 péntek, 14:20:32 » |
|
48e... psa. De hogy ez a 48e hogy jött ki... valami marketinges zseni fejéből ugrott ki. Gondolom, ki is talált hozzá valami csoda olajat, ami bírja is.
Hát, szerintem valaki összekutyulta a mértékegységeket. Valszeg 30e km lett volna, de mérföldet tettek mellé és így átszámítva lesz 48e km. (30 * 1,6)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #23818 Dátum: 2013.01.11 péntek, 20:19:15 » |
|
48e... psa. De hogy ez a 48e hogy jött ki... valami marketinges zseni fejéből ugrott ki. Gondolom, ki is talált hozzá valami csoda olajat, ami bírja is.
Pont 30 ezer mérföld. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23820 Dátum: 2013.01.12 szombat, 10:27:13 » |
|
lehet, hogy hülyeséget mondok. de szerintem nem elképzelhetetlen, hogy ennek kapott már az eleje.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23821 Dátum: 2013.01.12 szombat, 10:43:37 » |
|
lehet, hogy hülyeséget mondok. de szerintem nem elképzelhetetlen, hogy ennek kapott már az eleje. Nnincs kizárva! De a motorháztetőn sztem csak kavicsfelverödések vannak! Bár a jobboldali lámpamosó miért fekete azt nem lehet tudni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #23822 Dátum: 2013.01.12 szombat, 10:49:31 » |
|
Nnincs kizárva! De a motorháztetőn sztem csak kavicsfelverödések vannak! Bár a jobboldali lámpamosó miért fekete azt nem lehet tudni!
mosófedele azért fekete, mert nincs meg és csak a sötétséget látod a lökös mögött amúgy szerintem arra gondolt, hogy kicsit megviselt a rendszámtáblája elöl
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23823 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:11:38 » |
|
lehet, hogy hülyeséget mondok. de szerintem nem elképzelhetetlen, hogy ennek kapott már az eleje. 312e km alatt igen valószínű. Nem is ezzel van a baj hanem, hogy szakszerűen van-e javítva
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23824 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:23:48 » |
|
mosófedele azért fekete, mert nincs meg és csak a sötétséget látod a lökös mögött amúgy szerintem arra gondolt, hogy kicsit megviselt a rendszámtáblája elöl inkább arra, hogy fl1-es lököse van.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23825 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:31:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23826 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:34:12 » |
|
inkább arra, hogy fl1-es lököse van. Pontosan! Vele együtt a hűtőrács is. Valamint az is elég randán van felrakva.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23827 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:38:41 » |
|
Ennek újra van építve az eleje.... Lámpa hézag sárvédőnél. hűtőrács géptető, géptető jobb elő sárvédő, jobb első sárvédő jobb első ajtó és szélvédő keret, jobb első sárvédő első vészhárító, hátsó vészhárító hátsó lámpa..... és ez csak így fényképről
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23828 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:46:15 » |
|
Ennek újra van építve az eleje.... Lámpa hézag sárvédőnél. hűtőrács géptető, géptető jobb elő sárvédő, jobb első sárvédő jobb első ajtó és szélvédő keret, jobb első sárvédő első vészhárító, hátsó vészhárító hátsó lámpa..... és ez csak így fényképről
Jobb elejét nem is látni a fényképeken!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23829 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:48:40 » |
|
Ennek újra van építve az eleje.... Lámpa hézag sárvédőnél. hűtőrács géptető, géptető jobb elő sárvédő, jobb első sárvédő jobb első ajtó és szélvédő keret, jobb első sárvédő első vészhárító, hátsó vészhárító hátsó lámpa..... és ez csak így fényképről
belső képen, fl előtti váltó körüli borítás de hogy miért, azt nem tudom. a középkonzol az már fl-es, de a kapcsolóknál visszaalakította. a volt tulaj visszafelé fejleszt.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23830 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:50:07 » |
|
Jobb elejét nem is látni a fényképeken!
ő már erről beszél >>>
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23831 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:54:37 » |
|
Akkor *** mind2!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23832 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:59:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23833 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:05:57 » |
|
belső képen, fl előtti váltó körüli borítás de hogy miért, azt nem tudom. a középkonzol az már fl-es, de a kapcsolóknál visszaalakította. a volt tulaj visszafelé fejleszt. és ha neki az tetszett akkor mi van?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23834 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:07:49 » |
|
Hát a hirdető nem tud fényképezni....vagy direkt ilyen? Azt a téli gumit kár volt lefényképezni, hacsak nem lehúzni akarta a tuti autót.....az a gumi kuka. Látni kellene élőben, mert a fénykép is rossz, vizes is...stb. Mindenképp tdci?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23835 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:15:56 » |
|
Hát a hirdető nem tud fényképezni....vagy direkt ilyen? Azt a téli gumit kár volt lefényképezni, hacsak nem lehúzni akarta a tuti autót.....az a gumi kuka. Látni kellene élőben, mert a fénykép is rossz, vizes is...stb. Mindenképp tdci? mi bajod a gumival itt a keres-kinálban ezeket és ezektöl rosszabb gumikat sok-sok ezerért még el akarják adni
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23836 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:17:22 » |
|
Igen dízel kell! De eddig az összes mondeorol lebeszéltetek igy már nem is tudom miket nézzek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23837 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:17:53 » |
|
mi bajod a gumival itt a keres-kinálban ezeket és ezektöl rosszabb gumikat sok-sok ezerért még el akarják adni
"el akarják adni" Egy téligumi 4 mm-nél annyit és, mint a nyári 1 mm-nél.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23838 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:19:06 » |
|
Igen dízel kell! De eddig az összes mondeorol lebeszéltetek igy már nem is tudom miket nézzek!
Külföld? Megnyugtatóbb állapotúak vannak, rendesen szervizelve. (nem oda is bevándorlótól kell venni)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23840 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:53:51 » |
|
és ha neki az tetszett akkor mi van?
hóhahó. fejem azért maradjon meg. csak gondoltam felhívom a figyelmét a közérdekűnek, hogy elég ritka az ilyen. de a te általad felvázolt elv mentén maradva, gondolom a fl előtti kormánylégzsák dizájnja is jobban tetszett neki, mint a gyári, és ezért cserélte azt is. nem kinyílt vagy ilyesmi.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
danken
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23841 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:31:03 » |
|
Külföld? Megnyugtatóbb állapotúak vannak, rendesen szervizelve. (nem oda is bevándorlótól kell venni)
Hol lehet külföldi autokat keresni? Reg adót hol lehet kalkulálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23842 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:35:22 » |
|
Hol lehet külföldi autokat keresni? Reg adót hol lehet kalkulálni?
A Google-ban! gebrauchtwagen.at gebrauchtwagen.de . . . sok osztrák, német oldal Regadó kalkulátor 2013 és adja a google. függ az első forgalombahelyezéstől eltelt hónapok számától, ccm és a környezetvédelmi besorolástól. http://kalkulatorlap.hu/regisztracios_ado_kalkulator_2013.html
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23843 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:31:13 » |
|
Az előbbi és ez között annyi a különbség,hogy más az alsó toldat az első lökösön.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23844 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:37:17 » |
|
hóhahó. fejem azért maradjon meg. csak gondoltam felhívom a figyelmét a közérdekűnek, hogy elég ritka az ilyen. de a te általad felvázolt elv mentén maradva, gondolom a fl előtti kormánylégzsák dizájnja is jobban tetszett neki, mint a gyári, és ezért cserélte azt is. nem kinyílt vagy ilyesmi. csak semmi eröszak van akinek mondeoja van van aki megszállott mondeos csak az vesz észre elsöre efféle dolgokat,nekem fel sem tünt,hogy nem börmintás a k.lufi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.12 szombat, 15:42:47 írta coboy »
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23845 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:42:21 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #23847 Dátum: 2013.01.12 szombat, 19:20:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #23848 Dátum: 2013.01.12 szombat, 19:27:31 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23849 Dátum: 2013.01.12 szombat, 19:31:05 » |
|
Minél többet olvasok a munkásságodról,annál jobban úgy érzem,hogy az öreg dögöt el kéne vinni hozzád...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|