Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:04:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
474
475
476
477
478
479
480
[
481
]
482
483
484
485
486
487
488
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650838 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24000 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 08:07:57 »
Azokon a részeken szoktam könnyesre röhögni magamat ahol a tuningbox vs chiptuning előnyeit és hátrányit fejtik ki...
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24001 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 11:31:42 »
Nekem meg egy ilyen
http://bacartuning.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=9
van benne vagy 3 éve (70eKm). Aszem kb. 5-ös körül (10-ből) van a poti. Én 1x tél közepén kivettem (mondom úgyse kel a csúszós uton a nagy nyomaték), és mindjárt 2-3 decivel több lett a fogyim, és hát gyengébb is lett.
Szal én meg vagyok elégedve vele, jobban húz, így se füstöl, kevesebbet eszik (most télen óra szerint 5.3-at mutat, tankolva 6L és ótómatás a szekér).
Mindez kéztől 15e-be fájt. Ennyit már bőven megért.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24002 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 16:34:53 »
Sziasztok,
Meg tudná mondani valaki, hogy miért KELL kálciumos akkumlátor a TDCI-kbe??
Egyszer olvastam róla itt a fórumon, csak nem emlékszem az okára!
Hálás köszönet előre is a help-ért!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24003 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 16:37:31 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 16:34:53
Sziasztok,
Meg tudná mondani valaki, hogy miért KELL kálciumos akkumlátor a TDCI-kbe??
Egyszer olvastam róla itt a fórumon, csak nem emlékszem az okára!
Hálás köszönet előre is a help-ért!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24004 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 16:59:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.21 hétfő, 16:37:31
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Köszi szépen a linket! Szép tanulmány Alf-tól
A kérdésem ezek után, hogy mi történik akkor, ha egy megfelelő Ah-jú, DE sima, nem kálciumos aksit teszünk ebbe a "Smart-Charge"-al okosított töltési rendszerbe! Mik lesznek a következményei?
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24005 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 17:03:43 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 16:59:52
Köszi szépen a linket! Szép tanulmány Alf-tól
A kérdésem ezek után, hogy mi történik akkor, ha egy megfelelő Ah-jú, DE sima, nem kálciumos aksit teszünk ebbe a "Smart-Charge"-al okosított töltési rendszerbe! Mik lesznek a következményei?
elvileg ezt a töltés rendszert nem birja a sima akksi túl sokáig,tehetsz bele azt is.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24006 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 17:22:02 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.21 hétfő, 17:03:43
elvileg ezt a töltés rendszert nem birja a sima akksi túl sokáig,tehetsz bele azt is.
Akkor elvileg nem tudja tönkretenni a töltési rendszerét ugye?
Mert a következő történt:
A hétvégén szarakodot indítózásnál a nagy hidegben (
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg738530#msg738530
) és a srácok azt javasolták méressem ki az aksit, mert lehet hogy az szarakodik. Megkértem fatert, hogy "vigye el egy autóvilamosságis műhelybe, mérettesse ki, fizesseki a mérést és ha nagyon *** állapotú az akksi kérjen árajánlatot, DE NE VEGYEN SEMMIT (mert a Nagyautónál is akciósak most az akkuk)!" Erre hazaérek melóból és azzal fogad, hogy vett egy aksit bele, mert mondta a villamosságis srác, hogy "pont most" ilyenolyan akció volt és húdek**vára megéri, blablabla.....
Az ideg szétbasz, megnézem, annyi látszik rajta, hogy Gigawatt. Se típusszám, se semmi. A papírján sincs semmi....
Most meg foshatok, hogy mi bajt csinálhat egy nem belevaló akkumlátor. Szerintetek?
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24007 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 17:44:38 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 17:22:02
Akkor elvileg nem tudja tönkretenni a töltési rendszerét ugye?
Mert a következő történt:
A hétvégén szarakodot indítózásnál a nagy hidegben (
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg738530#msg738530
) és a srácok azt javasolták méressem ki az aksit, mert lehet hogy az szarakodik. Megkértem fatert, hogy "vigye el egy autóvilamosságis műhelybe, mérettesse ki, fizesseki a mérést és ha nagyon *** állapotú az akksi kérjen árajánlatot, DE NE VEGYEN SEMMIT (mert a Nagyautónál is akciósak most az akkuk)!" Erre hazaérek melóból és azzal fogad, hogy vett egy aksit bele, mert mondta a villamosságis srác, hogy "pont most" ilyenolyan akció volt és húdek**vára megéri, blablabla.....
Az ideg szétbasz, megnézem, annyi látszik rajta, hogy Gigawatt. Se típusszám, se semmi. A papírján sincs semmi....
Most meg foshatok, hogy mi bajt csinálhat egy nem belevaló akkumlátor. Szerintetek?
semmit.
nekem a nem belevaló 3/4 év után meghalt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24008 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 17:46:20 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 17:22:02
Akkor elvileg nem tudja tönkretenni a töltési rendszerét ugye?
Mert a következő történt:
A hétvégén szarakodot indítózásnál a nagy hidegben (
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg738530#msg738530
) és a srácok azt javasolták méressem ki az aksit, mert lehet hogy az szarakodik. Megkértem fatert, hogy "vigye el egy autóvilamosságis műhelybe, mérettesse ki, fizesseki a mérést és ha nagyon *** állapotú az akksi kérjen árajánlatot, DE NE VEGYEN SEMMIT (mert a Nagyautónál is akciósak most az akkuk)!" Erre hazaérek melóból és azzal fogad, hogy vett egy aksit bele, mert mondta a villamosságis srác, hogy "pont most" ilyenolyan akció volt és húdek**vára megéri, blablabla.....
Az ideg szétbasz, megnézem, annyi látszik rajta, hogy Gigawatt. Se típusszám, se semmi. A papírján sincs semmi....
Most meg foshatok, hogy mi bajt csinálhat egy nem belevaló akkumlátor. Szerintetek?
Tisztelt Fórumtárs!
A hagyományos ólom akkumulátorok nem birják elviselni, az alkalmanként megemelt töltő feszültséget. PL télen akár 15.5 Volt is lehet a külső hőmérséklettől függően. Gázképződés, elektrolit, és vizvesztés, legroszabb esetben akku robbanás. Én vissza vinném, és kicseréltetném egy megfelelő Silver-Calcium vagy Calcium-Calcium tipusra. Ha másképp nem megy rendeljék meg hozzá interneten.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 17:50:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24009 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:02:50 »
Idézetet írta: László - 2013.01.21 hétfő, 17:46:20
Tisztelt Fórumtárs!
A hagyományos ólom akkumulátorok nem birják elviselni, az alkalmanként megemelt töltő feszültséget. PL télen akár 15.5 Volt is lehet a külső hőmérséklettől függően. Gázképződés, elektrolit, és vizvesztés, legroszabb esetben akku robbanás. Én vissza vinném, és kicseréltetném egy megfelelő Silver-Calcium vagy Calcium-Calcium tipusra. Ha másképp nem megy rendeljék meg hozzá interneten.
Tisztelettel László!
Köszi szépen a véleményeteket és a válaszokat!
Megpróbálom holnap visszavinni és becseréltetni egy kálciumosra.
Még annyit, hogy ez egy Bosch Car Service autóvillamossági szakszervízben történt, pedig eddig azt hittem, hogy ilyet nem nyithat akárki és hogy a név jelent is valamit....
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24010 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:08:32 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 19:02:50
Köszi szépen a véleményeteket és a válaszokat!
Megpróbálom holnap visszavinni és becseréltetni egy kálciumosra.
Még annyit, hogy ez egy Bosch Car Service autóvillamossági szakszervízben történt, pedig eddig azt hittem, hogy ilyet nem nyithat akárki és hogy a név jelent is valamit....
Ez is hasonlóan működik, mint a Shell kút. Magán akárki szerződést köt a Shellel. Én is tudnék példát arra, hogy Bosh Car service, de nem viszem oda az autómat, mert azon kívül, hogy lehúzósak, még sz.rul is dolgoznak.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24011 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:16:21 »
üdv.
az enyémbe is ilyen van:
http://www.akkubox.hu/auto-akkumulator/184-berga-power-akkumulator-12v-80ah-jobb.html
akkor kezdhetek aggodni?aszonták ezzel se lesz problémám...pedig én mondtam nekik hogy ebben cálciumos van.aszonták ez jo féle és nem lesz vele gond.nincs kedvem ujat venni egy év mulva...
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24012 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:23:16 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.21 hétfő, 19:16:21
üdv.
az enyémbe is ilyen van:
http://www.akkubox.hu/auto-akkumulator/184-berga-power-akkumulator-12v-80ah-jobb.html
akkor kezdhetek aggodni?aszonták ezzel se lesz problémám...pedig én mondtam nekik hogy ebben cálciumos van.aszonták ez jo féle és nem lesz vele gond.nincs kedvem ujat venni egy év mulva...
üdv.
nem értem, hogy miért jó ilyet venni
7e-rel olcsóbban vettem bosch-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24013 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:28:15 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.01.21 hétfő, 19:02:50
Köszi szépen a véleményeteket és a válaszokat!
Megpróbálom holnap visszavinni és becseréltetni egy kálciumosra.
Még annyit, hogy ez egy Bosch Car Service autóvillamossági szakszervízben történt, pedig eddig azt hittem, hogy ilyet nem nyithat akárki és hogy a név jelent is valamit....
Ha visszaviszed akkor nehagyd magad mert majd jönnek ám ,hogy aki ezt mondták nem értenek hozzá.HAtározott légy és ennyi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24014 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:29:08 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.21 hétfő, 19:16:21
üdv.
az enyémbe is ilyen van:
http://www.akkubox.hu/auto-akkumulator/184-berga-power-akkumulator-12v-80ah-jobb.html
akkor kezdhetek aggodni?aszonták ezzel se lesz problémám...pedig én mondtam nekik hogy ebben cálciumos van.aszonták ez jo féle és nem lesz vele gond.nincs kedvem ujat venni egy év mulva...
üdv.
Ez ugyanaz, mint a Bosch S4 vagy a Varta Blue Dynamic, és Calcium-Calcium, tehát teljesen jó lesz.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24015 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:29:41 »
Hali!
Ma, hogy beindítottam az autót 2 nap állás után, arra lettem figyelmes, hogy elképesztően csattog valami ékszíj.
Eddig nem volt ilyen hangos, és ha halkan is csattagott 2 perc után elmúlt.
Most meg egyik napról a másikra ilyen lett. Tegnap előtt nem adott ilyen hangot.
Ha jól hallom, akkor a generátoron lévő szíj.
Mitől lehet ez?
Hozzá tartozik a teljes sztorihoz, hogy most új lökös van fent és még nincs alsómotorvédő burkolat fent, se a ködösök közti rács, szóval lehet, hogy a hólék ott berepülgettek és amiatt? Vagy miért?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24016 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:30:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 19:29:08
Ez ugyanaz, mint a Bosch S4 vagy a Varta Blue Dynamic, és Calcium-Calcium, tehát teljesen jó lesz.
akkor megnyugodtam! köszi.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24017 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:51:47 »
Elérkezett a dízelnél a főtengely-szíjtárcsa cseréjének az ideje (szétszóródó gumitörmelék
), van valami ajánlás, hogy melyik márka jó, vagy legyen gyári? Meg akkor már a feszítő-rendszer is át lenne nézve, és ha ott is gondok vannak, akkor ott mit kell választani? Alapvetően SKF-re vagy gyárira gondoltam, esetleg valami más márkát is érdemes nézni?
Előre is
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24018 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:01:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.21 hétfő, 19:29:41
Hali!
Ma, hogy beindítottam az autót 2 nap állás után, arra lettem figyelmes, hogy elképesztően csattog valami ékszíj.
Eddig nem volt ilyen hangos, és ha halkan is csattagott 2 perc után elmúlt.
Most meg egyik napról a másikra ilyen lett. Tegnap előtt nem adott ilyen hangot.
Ha jól hallom, akkor a generátoron lévő szíj.
Mitől lehet ez?
Hozzá tartozik a teljes sztorihoz, hogy most új lökös van fent és még nincs alsómotorvédő burkolat fent, se a ködösök közti rács, szóval lehet, hogy a hólék ott berepülgettek és amiatt? Vagy miért?
Ha onnan jön ahonnan mondod akkor inkább a főtengely ékszíjtárcs lesz vagy a feszítő teljesen megadta magát.Nézz rá ,mert szétesik akkor nem lesz töltés és tréler hoz haza.Az is lehet valami alulról felverődött és megüthette a tárcsát.Akkor a szíj is elszakadhat vagy már be is repedt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24019 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:04:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 19:51:47
Elérkezett a dízelnél a főtengely-szíjtárcsa cseréjének az ideje (szétszóródó gumitörmelék
), van valami ajánlás, hogy melyik márka jó, vagy legyen gyári? Meg akkor már a feszítő-rendszer is át lenne nézve, és ha ott is gondok vannak, akkor ott mit kell választani? Alapvetően SKF-re vagy gyárira gondoltam, esetleg valami más márkát is érdemes nézni?
Előre is
Ha rám hallgatsz akkor nem átnézed őket hanem mindent egyszerre cserélsz.Én gyárira szavazok,meg alupogácsázod a feszítőt/van róla leírás FAQ topic/ esetleg RELHIST-től veszel szabadon futót a generátorra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24020 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:06:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.21 hétfő, 20:04:10
Ha rám hallgatsz akkor nem átnézed őket hanem mindent egyszerre cserélsz.Én gyárira szavazok,meg alupogácsázod a feszítőt/van róla leírás FAQ topic/ esetleg RELHIST-től veszel szabadon futót a generátorra.
Neki most nincs, mert ma hoztam el tőle az utolsót.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24021 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:08:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 19:51:47
Elérkezett a dízelnél a főtengely-szíjtárcsa cseréjének az ideje (szétszóródó gumitörmelék
), van valami ajánlás, hogy melyik márka jó, vagy legyen gyári? Meg akkor már a feszítő-rendszer is át lenne nézve, és ha ott is gondok vannak, akkor ott mit kell választani? Alapvetően SKF-re vagy gyárira gondoltam, esetleg valami más márkát is érdemes nézni?
Előre is
azokkal nem nyúlsz mellé
ha nincs szabadon futód, tegyél rá! meg rögtön csináld is meg alu pogácsásra a feszítőt. nekem 20-30.000- km után elkezdett szólni a szíj. pedig mindent cseréltettem és skf-et vettem. a tárcsa asszem febi lett nekem. mióta van szabadonfutó azóta csöndbe van.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24022 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:12:01 »
Érdemes rögtön aluzni?
Miért nem csak ha már szétment a szilent?
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.21 hétfő, 20:08:42
azokkal nem nyúlsz mellé
ha nincs szabadon futód, tegyél rá! meg rögtön csináld is meg alu pogácsásra a feszítőt. nekem 20-30.000- km után elkezdett szólni a szíj. pedig mindent cseréltettem és skf-et vettem. a tárcsa asszem febi lett nekem. mióta van szabadonfutó azóta csöndbe van.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24023 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:16:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.01.21 hétfő, 20:12:01
Érdemes rögtön aluzni?
Miért nem csak ha már szétment a szilent?
Egyrészt jobb alapból meg nem kell 2-szer szerelned.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24024 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:19:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.21 hétfő, 20:08:42
azokkal nem nyúlsz mellé
ha nincs szabadon futód, tegyél rá! meg rögtön csináld is meg alu pogácsásra a feszítőt. nekem 20-30.000- km után elkezdett szólni a szíj. pedig mindent cseréltettem és skf-et vettem. a tárcsa asszem febi lett nekem. mióta van szabadonfutó azóta csöndbe van.
A szabadonfutós projektet kihagyom inkább. A porlasztók már nincsenek a helyzet magaslatán, és szerintem az extra egyenletlen alapjárat igen gyorsan tönkre vágná a szabadonfutó tárcsát. Inkább ne kelljen hozzányúlni ~80ezerig, hogyha közben nem is a legcsendesebb, minthogy negyed-harmad annyi km-enknént egyszer csak elmenjen a töltés, mert a szabadonfutó megadta magát. Alupogácsás dolgot megfontolom (Alf hirdetett talán 10k-ért?).
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24025 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:21:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 20:19:16
A szabadonfutós projektet kihagyom inkább. A porlasztók már nincsenek a helyzet magaslatán, és szerintem az extra egyenletlen alapjárat igen gyorsan tönkre vágná a szabadonfutó tárcsát. Inkább ne kelljen hozzányúlni ~80ezerig, hogyha közben nem is a legcsendesebb, minthogy negyed-harmad annyi km-enknént egyszer csak elmenjen a töltés, mert a szabadonfutó megadta magát. Alupogácsás dolgot megfontolom (Alf hirdetett talán 10k-ért?).
Az most alf-nak sincs, mert eladta őket. Az egyiket pont én vettem meg.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24026 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:22:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 20:19:16
A szabadonfutós projektet kihagyom inkább. A porlasztók már nincsenek a helyzet magaslatán, és szerintem az extra egyenletlen alapjárat igen gyorsan tönkre vágná a szabadonfutó tárcsát. Inkább ne kelljen hozzányúlni ~80ezerig, hogyha közben nem is a legcsendesebb, minthogy negyed-harmad annyi km-enknént egyszer csak elmenjen a töltés, mert a szabadonfutó megadta magát. Alupogácsás dolgot megfontolom (Alf hirdetett talán 10k-ért?).
Nem akarom rontani senki üzletét,de bemész ahol vasat árulnak és kapsz méterben vagy annyit amennyi kell.Ahol én lakom 1.5km-re van egy ilyen bolt a polcon több szálban van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bogyo001
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24027 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:28:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.21 hétfő, 08:07:57
Azokon a részeken szoktam könnyesre röhögni magamat ahol a tuningbox vs chiptuning előnyeit és hátrányit fejtik ki...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24028 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:31:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.21 hétfő, 20:22:26
Nem akarom rontani senki üzletét,de bemész ahol vasat árulnak és kapsz méterben vagy annyit amennyi kell.Ahol én lakom 1.5km-re van egy ilyen bolt a polcon több szálban van.
Lehet az lesz akkor. Amúgy a 10k azért nem lett volna drága, mert az a feszítő/csillapítóval együtt lett volna, szóval akkor azt nem kellett volna venni.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24029 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:36:16 »
Köszönöm a válaszokat!
Viszont a főtengely ékszíjtárcsa tavaly 2011 ősszel volt cserélve, azóta mentem vele 20-25 ezer km-t max.
biztos, hogy halódik?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24030 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:54:42 »
Ha szabadon futó van a generátoron, akkor minek az alu pogácsázás?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24031 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:55:00 »
Mesélje már el valaki hogy mi történik ha nem Calcium techonogiás akkumlátort teszek a mondeoba? Mert szerintem semmi ,azaz ugyanugy fog működni.
Amugy lehet egyáltalán nem Calciumost venni manapság?
A kalciumos akkumulátor előnyei:
- nincs vízfogyasztása,
- kisebb a belső ellenállása,
- hosszabb időn át tárolható (raktározható),
- teljes töltöttség esetén, ha Ut < 14,4 V, gyakorlatilag nincs áramfelvétel,
- elmaradnak a kénsav okozta üzemi balesetek,
- felesleges a töltőhelyiség szellőztetése.
A kalciumos akkumulátor tehát felhasználóbarát és környezetkímélő. A karbantartás csupán a helyes töltőfeszültség beállítására, a tisztán tartásra és a rögzítésre korlátozódik.
Én úgy tudom a Calcium csak egy ötvözet és az antimont váltotta fel mert ott nagyobb volt a viz és gázképződés..azaz utánna kellett tölteni.
Calciummal jöttek be a gondozásmentes akkuk....nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24032 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:57:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.21 hétfő, 20:55:00
A karbantartás csupán a helyes töltőfeszültség beállítására, a tisztán tartásra és a rögzítésre korlátozódik.
Itt a lényeg...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24033 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 20:58:30 »
Idézetet írta: Angel - 2013.01.21 hétfő, 20:57:04
Itt a lényeg...
de a töltőfeszültséget nem az akku állitja be...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24034 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 22:30:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.21 hétfő, 20:31:17
Lehet az lesz akkor. Amúgy a 10k azért nem lett volna drága, mert az a feszítő/csillapítóval együtt lett volna, szóval akkor azt nem kellett volna venni.
Arra vigyázz,ha az alupogácsát rakjátok be a feszítőbe elnetörjön mert előfordul.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24035 Dátum:
2013.01.22 kedd, 07:30:32 »
Tisztelt Fórumtársak!
A hagyományos Ólom és a Silver Calcium, ill a Ca-Ca akkumulátorokkal kapcsolatban.
Amit Bunyek Fórumtárs leirt az mind igaz, de ezen kivűl a döntő különbség a két technológia között a belső kialakitás miatt, a két utóbbi korszerű technológiával készűlt akksik, a magasabb 15.5 volt töltő feszültség hatására sem kezd el veszélyes méretekben gázosodni, nem forr fel az elektrolit. A Smart-Charge rendszer nem csak az akku mindenkori állapotát figyeli a terhelésnek megfelelően, hanem a külső hőmérsékletet is. Ilyenkor télen a minuszokban, képes a töltő feszültséget jelentősen megemelni max 16volt. Ezt a megemelt feszültséget nem tűrik a hagyományos ólom akksik. A modern technológiának köszönhetően a magasabb töltő fesz hatására kialakuló kisebb gázképződés nem deformálja a lemezeket, mert jobb a gáz elvezetés, stabilabb kialakitásu a lemezfelület, és az alkotó elemek miatt(Ca-Ag) jobb a túlfeszültség türő, képesség. Igy nem melegedik túl a rendszer,és nem forr fel az elektrolit. A TIS-ben A Smart-Charge rendszer ismertetése során, nem véletlenül ajánlják gyárilag ezt a két tipust.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.22 kedd, 12:13:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24036 Dátum:
2013.01.22 kedd, 08:47:51 »
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy TDCI-khez létezik-e fix, azaz nem kettős tömegű lendkerék? Fél füllel hallottam, hogy igen. A másik kérdésem, hogy mik a tapasztalatok? Az világos, hogy 200 ezer megtett kilométer után cserés, mert széthullik, stb.
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24037 Dátum:
2013.01.22 kedd, 09:03:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.22 kedd, 08:47:51
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni, hogy TDCI-khez létezik-e fix, azaz nem kettős tömegű lendkerék? Fél füllel hallottam, hogy igen. A másik kérdésem, hogy mik a tapasztalatok? Az világos, hogy 200 ezer megtett kilométer után cserés, mert széthullik, stb.
Meszi
Igen, pl. angol eBay tele vele, de otthon is kapni.
Vannak vele tapasztalatok is. Többnyire jól bírják, de ezt majd megírja az, akinek ilyenje van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24038 Dátum:
2013.01.22 kedd, 09:52:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.21 hétfő, 19:23:16
nem értem, hogy miért jó ilyet venni
7e-rel olcsóbban vettem bosch-t
De minek Bosch-t venni ha a gyári 8 évig bírja, és 25eFt?
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24039 Dátum:
2013.01.22 kedd, 12:01:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.21 hétfő, 20:54:42
Ha szabadon futó van a generátoron, akkor minek az alu pogácsázás?
Kedves Gábor!
Azért, hogy valakinek a gépezetébe belett szerelve a szabadonfutó, az még nem jelenti azt, hogy a rendszerben nem lépnek fel, dinamikusan változó erők. Ezeket az erőket alapból jobban türi az alu pogácsázás, mint az eredeti, gyárilag gyenge, és tudatosan alul méretezett szilentblokk. A hydraulikus rugóknál akkora hely van a motor oldalán, hogy ha a rugó végén lévő szilent 20mm-el lenne nagyobb átmérőlyű, akkor is simán elférne, sokkal jobban csillapitana, és soha nem menne tönkre. Ez egy gyárilag betervezett gyengy pont, és erre lett pluszba kispórolva a szabadonfutó is. Igy a szervizeknek biztositott a munkájuk 40-50 ezer km-ként. Ez az üzlet politikának, és a fogyasztói társadalomnak megfelelő, előre megtervezett stratégia
.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.22 kedd, 12:06:02 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24040 Dátum:
2013.01.22 kedd, 12:25:19 »
Kösziii!
Nekem még kb 100 ezret ki kell bírnia, de azért jó tudni..
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.22 kedd, 09:03:17
Igen, pl. angol eBay tele vele, de otthon is kapni.
Vannak vele tapasztalatok is. Többnyire jól bírják, de ezt majd megírja az, akinek ilyenje van.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24041 Dátum:
2013.01.22 kedd, 13:01:12 »
Idézetet írta: László - 2013.01.22 kedd, 12:01:53
Kedves Gábor!
Azért, hogy valakinek a gépezetébe belett szerelve a szabadonfutó, az még nem jelenti azt, hogy a rendszerben nem lépnek fel, dinamikusan változó erők. Ezeket az erőket alapból jobban türi az alu pogácsázás, mint az eredeti, gyárilag gyenge, és tudatosan alul méretezett szilentblokk. A hydraulikus rugóknál akkora hely van a motor oldalán, hogy ha a rugó végén lévő szilent 20mm-el lenne nagyobb átmérőlyű, akkor is simán elférne, sokkal jobban csillapitana, és soha nem menne tönkre. Ez egy gyárilag betervezett gyengy pont, és erre lett pluszba kispórolva a szabadonfutó is. Igy a szervizeknek biztositott a munkájuk 40-50 ezer km-ként. Ez az üzlet politikának, és a fogyasztói társadalomnak megfelelő, előre megtervezett stratégia
.
Tisztelettel László!
Köszönöm, hogy felkapcsoltad a villanyt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24042 Dátum:
2013.01.22 kedd, 16:49:50 »
hali valaki tud segíteni porlasztó 16 jegyű kódjának bevitelében mert a fszuperrel kiolvastam és nem az volt mint ami aporlasztón sajna egyiksem
. ajka vonzáskörzetében tud valaki segíteni?ha igen akkor mibe kerülne ez nekem? előre is köszi üdv attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24043 Dátum:
2013.01.22 kedd, 19:31:56 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.22 kedd, 16:49:50
hali valaki tud segíteni porlasztó 16 jegyű kódjának bevitelében mert a fszuperrel kiolvastam és nem az volt mint ami aporlasztón sajna egyiksem
. ajka vonzáskörzetében tud valaki segíteni?ha igen akkor mibe kerülne ez nekem? előre is köszi üdv attila
Az első read után ha nyomsz még párat, ugyanannyi variációt produkál
Csak az első volt nálam jó, ha jól emlékszem.
utána újracsatlakoztatva lehet ismét jót produkálni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24044 Dátum:
2013.01.22 kedd, 19:36:40 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.22 kedd, 16:49:50
hali valaki tud segíteni porlasztó 16 jegyű kódjának bevitelében mert a fszuperrel kiolvastam és nem az volt mint ami aporlasztón sajna egyiksem
. ajka vonzáskörzetében tud valaki segíteni?ha igen akkor mibe kerülne ez nekem? előre is köszi üdv attila
Ja, de a tiedet még talán nem is olvassa, mert az külön vezérlővel van ellátva (ICU)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24045 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:26:24 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.22 kedd, 16:49:50
hali valaki tud segíteni porlasztó 16 jegyű kódjának bevitelében mert a fszuperrel kiolvastam és nem az volt mint ami aporlasztón sajna egyiksem
. ajka vonzáskörzetében tud valaki segíteni?ha igen akkor mibe kerülne ez nekem? előre is köszi üdv attila
No para, fsuper a dual module tdci-kbol nem tudja kiolvasni az c2i kódokat.
Több eset lehetséges:
- nem jók a kiolvasott kódok
- jók a kiolvasott kódok, de a porlasztók felujitottak, és kaptak új c2i kódokat
- jók a kiolvasott kódok, korábban valamiért nem a porlasztóhoz kapcsolódó kódok vannak az ecu-ben.
Milyen az előélete az autónak?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24046 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:49:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 21:26:24
No para, fsuper a dual module tdci-kbol nem tudja kiolvasni az c2i kódokat.
Több eset lehetséges:
- nem jók a kiolvasott kódok
- jók a kiolvasott kódok, de a porlasztók felujitottak, és kaptak új c2i kódokat
- jók a kiolvasott kódok, korábban valamiért nem a porlasztóhoz kapcsolódó kódok vannak az ecu-ben.
Milyen az előélete az autónak?
nem igazán tudok rőla semmit !
ezek a kiolvasott kódok!
0000000000000400
00F4555584A00000
0000000004000000
0000555540000000
ezzel lehet valami gond?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24047 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:52:10 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.22 kedd, 21:49:48
nem igazán tudok rőla semmit !
ezek a kiolvasott kódok!
0000000000000400
00F4555584A00000
0000000004000000
0000555540000000
ezzel lehet valami gond?
Ha kiolvasod megint, szerintem más értékeket kapsz. Ennyi sok nulla nem lehetne benne szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24048 Dátum:
2013.01.22 kedd, 21:53:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.22 kedd, 21:52:10
Ha kiolvasod megint, szerintem más értékeket kapsz. Ennyi sok nulla nem lehetne benne szerintem.
akkor mi lehet a baj? nem tudja pontosan olvasni a kódot?
ezek voltak a porlasztókon:
nem tudom hogy van a henger sorrend ha szemben állsz a kocsival jobbról kezdve!
4: 60350399417e2c70
3: A8395457C57E4AD2
2: 784083DCB9B5ED2F
1: FC42441ECA0EAFD5
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24049 Dátum:
2013.01.22 kedd, 22:41:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.22 kedd, 21:53:48
akkor mi lehet a baj? nem tudja pontosan olvasni a kódot?
ezek voltak a porlasztókon:
nem tudom hogy van a henger sorrend ha szemben állsz a kocsival jobbról kezdve!
4: 60350399417e2c70
3: A8395457C57E4AD2
2: 784083DCB9B5ED2F
1: FC42441ECA0EAFD5
Mondom, hogy az fsuper facelift előtti tdci (dual module) esetében nem tudja olvasni a c2i kódokat, csak írni tudja.
A hengerek gyújtási sorrendje 1-4-2-3 a váltó felől.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
474
475
476
477
478
479
480
[
481
]
482
483
484
485
486
487
488
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ