Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:57:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 477 478 479 480 481 482 483 [484] 485 486 487 488 489 490 491 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654617 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24150 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:22:53 »

Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as
áttértünk egy 80.000 ft problémára.

egyre boldogabb vagyok.

Beszélgetünk.  Cool   Lehetséges hibákról.   Ez nem a találgatás műfaj. Valakinek ez, az volt a hiba, de ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek az. Smiley
Még mindig egy átfogó diagnosztikát javasolnék. Mérő eszközökkel, műszerekkel.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24151 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:24:08 »

EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak?

AndyA

Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24152 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:27:32 »

Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti. Cool

GSR 

Kérdezted hogy hány kulcs van hzzá és hogy mindegyikkel csinálja-e?
Mire gondoltál?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24153 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:30:59 »

EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak?

AndyA
Az EGR szelepnek az elmozdulását figyeli. Van a  kívánatos pizició és van a tényleges Ha kettő között eltérés van akkor dobja a hibakódot. Amikor az enyémet cserélték akkor garanciába ment így nem kaptam meg a rosszat. Akkor mitha azt modta volna a szerelő hogy nem csak a tányér koszolódiki el hanem a szelepszár szorul meg. szétszedni meg nem lehet. Sajnos a III-as EGR-e még még nem öntisztuló  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24154 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:32:03 »

GSR 

Kérdezted hogy hány kulcs van hzzá és hogy mindegyikkel csinálja-e?
Mire gondoltál?
Arra,hogy tedd bele a másik kulcsot és azzal is ezt produkálja?Ha nem akkor a kulcs és az indításgátló között van a hiba lehet nem ismeri fel egyből.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24155 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:32:15 »

Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti. Cool
Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?  Roll Eyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24156 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:33:42 »

Arra,hogy tedd bele a másik kulcsot és azzal is ezt produkálja?Ha nem akkor a kulcs és az indításgátló között van a hiba lehet nem ismeri fel egyből.
És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Naplózva
sabixy
Vendég
« Új hozzászólás #24157 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:37:17 »

És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.

Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)

Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt  Cheesy Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24158 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:39:08 »

És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Ilyenről nem volt szó csak indulásra gondoltam mert azt mondja menetközben nincs gond.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24159 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:40:40 »

És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Menet közben nincs kulcsvizsgálat.
De ha nem ismeri fel a kulcsot, néhány típus villogtatja az izzításjelzőt, ha annak a rendszernek éppen az a hibajelzője.  De ezt sem vedd készpénznek...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24160 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:41:24 »

Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?  Roll Eyes

Én sehogy....de tudok olyat, aki tudja.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24161 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:47:17 »

Én sehogy....de tudok olyat, aki tudja.  Cool
http://www.chiptuning-tuning.hu/Sample-News/EGR-AGR-Kipofogogaz-visszavezetes-szoftveres-lezarasa.html
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #24162 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:54:10 »

45 darabja felújítva. Smiley Plusz a csövezés, nagynyomású szivattyú stb., szóval csúcsonként akkor is kijöhet 100-ra a végösszeg.  laugh

AndyA

A felújított lehet lutri vagy nagy mák...Lehet elmegy vele 20ezret(se),lehet elmegy vele 200ezret.  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24163 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:55:46 »

Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)

Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt  Cheesy Cheesy
Még egyet szeretnék mondani saját átélt tapasztalat.Nekem ugyan ezt csinálta indult nem indult.Ha áramtalanítottam akkor kb 8 napig elősem jött a hiba.Majd egyszer nem indult.A hiba a PCM mechanikus részében volt a szoftverem ami rajta volt az hibátlanvolt.Valamiért nem mrnt ki a jel ahogy kell.Csere lett.Egy ugyan olyan kocsiból kivettük arról a szoftvert leszedték és az enyémet rátették,majd jött csoda és azóta is tart indul hibátlanul.Nézd még meg a motorvezérlő relét is .nekem az is volt már cserélve benne.Ha tudtam segíteni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24164 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 00:56:05 »

Szerintem ez van Neked is, ha Ervin ezt vette Tőled. Smiley

Annyi, hogy ez már tudja a Skoda, WF csoportot is, meg alfa meg fiat..

Nekem is 3.06os verzió számú Interaface van mint a videoban. Láttam az új sw verzióban, hogy tud obd
-t is. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24165 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 01:04:28 »

Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának.
Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.
Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24166 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 01:14:04 »

Menet közben nincs kulcsvizsgálat.
De ha nem ismeri fel a kulcsot, néhány típus villogtatja az izzításjelzőt, ha annak a rendszernek éppen az a hibajelzője.  De ezt sem vedd készpénznek...
A mondeo immobiliser hiba eseten a középkonzol órájában levő piros LED villogtatásával jelez. Kb 1 pércig gyorsan villog, utána villogtatja a kétjegyű hibakódot.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24167 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 07:06:13 »

Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)

Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt  Cheesy Cheesy
nekem is hasonló hiba volt! vezérlő relé csere megoldotta gondot! illetve a cmp jeladót kicseréltem! azóta hibátlanul megy a gép! Smiley
itt a kép!
pcm module relay-t kell keresni!
http://kepfeltoltes.hu/view/130105/Engine_bay_relays_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 07:10:52 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24168 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 07:07:52 »

Nekem felújított van, most vab benne kb 130 ezer km, de állítólag még nem kopottak, de az egyik elektronikáját 2 éve cserélték, most egyik megint rosszalkodik.
Ha jól tudom Fipel Diesel 200-ért garival számlával mindegyiket felújjítja (hegyet cserélnek)..

A felújított lehet lutri vagy nagy mák...Lehet elmegy vele 20ezret(se),lehet elmegy vele 200ezret.  szomoru1
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24169 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 07:09:05 »

Pontosan, nekem is ez volt, pillanatra bejelzett az izzítás jelző, akkor ment el a  magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelep. Ez is fura, túl nagy nyomást adott a CS rendszernek...
Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24170 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 07:52:39 »

Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?

Adatlista az Current Data, éppen kiolvasható adatok a vezérlőkből. Élőadat köznyelven.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24171 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 07:54:23 »

A mondeo immobiliser hiba eseten a középkonzol órájában levő piros LED villogtatásával jelez. Kb 1 pércig gyorsan villog, utána villogtatja a kétjegyű hibakódot.  integet2

Ezzel tisztában vagyok.  Cool
De ahogy írtam vannak olyan rendszerek, tehát nem azt mondtam, hogy a mondeo ilyen.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24172 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 09:10:21 »

Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.

Megvolt a teszt. Amikor felkapcsoltam a hátsó szélvédőfűtést (első nincs)és a fűtést, nem sokat változott. Amikor a világítást is, akkor lement 13,8-ra. Ezek szerint a generátor gatya?
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #24173 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 09:21:42 »

Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24174 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 09:32:47 »

Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!

Most olvastam, hogy az ICU (INJECTOR CODING UNIT) az a pcs kódolás.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24175 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 10:03:19 »

Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!
ICU=injection control unit. A facelift előtti TDCi motorokon a befecskendezés vezérléséért külön egység a felelős az ECU mellett. Az ICU a bal első kerékjárati ív előtt található a segédkeret környékén.
Az ICU tárolja a porlasztók kalibrációs kódjait (c2i kódok), tehát a programozás keretében ezen kódok rögzítése történik meg az ICU modulban.

Facelift utáni tdci-knél már az ECU-be integrált ICU végzi az üzemanyag ellátás vezérlését.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24176 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 10:04:24 »

Adatlista az Current Data, éppen kiolvasható adatok a vezérlőkből. Élőadat köznyelven.
melyik live data PID mutatja az injektorok kódolási hibáját?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24177 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 10:05:22 »

Ezzel tisztában vagyok.  Cool
De ahogy írtam vannak olyan rendszerek, tehát nem azt mondtam, hogy a mondeo ilyen.  vigyor3
ja értem. Smiley úgy általában.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #24178 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 10:34:32 »

töltő levegőrendszeri hiba.Turbó,turbócső,vezérlő,letapadt geometria,

Eu4? elektromos a turbód?

Szia!


Nem Vákumos. A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó.
Szerinted 1 szoftver vrissítés megoldaná a gondot?

Köszi
Üdv Tibi
 falbav
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24179 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 10:39:40 »

Szia!


Nem Vákumos. A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó.
Szerinted 1 szoftver vrissítés megoldaná a gondot?

Köszi
Üdv Tibi
 falbav
A letapadt geometriát nem oldja meg a sw frissítés, azt Ervin oldja meg.

Aláírásba tedd bele milyen autód van!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24180 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 12:00:11 »

Jaja, nekem is karbantartotta a turbót, brutál jó lett aztán...

A letapadt geometriát nem oldja meg a sw frissítés, azt Ervin oldja meg.

Aláírásba tedd bele milyen autód van!  integet2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24181 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 12:19:31 »

melyik live data PID mutatja az injektorok kódolási hibáját?

Nem hibát kell mutatnia, hanem a kódokat. Azt pedig össze kell hasonlítani az injektorokon lévővel.
Hacsak nem javított és kapott új kódokat, de ugye akkor azoknak meg kellene lennie....mivel megadták.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24182 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 13:49:47 »

Sziasztok!

Ma megtaláltam a hiba okát. A szívó oldali himbasor rögzítő csavarjai kiszakadtak a hengerfejből wow1
Valószínűnek tartom, hogy az autóban 2 hét állás után lemerült az akksi annyira hogy tekert, de nem volt normális indítási fordulatszám. A lánc gondolom már kicsit meg volt kopva/megnyúlt/. Mivel nem volt rendes indítási fordulat, nem tudott felépülni az olajnyomás, a lánc laza maradt indítózás alatt a vezérlés meg átugrott.... Aztán a leggyengébb ponton törtek a dolgok. Holnap lefényképezem, és feldobom ide.

Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek a segítséget, NemTom kollégának a jeladót, Ákosnak az egyéb infókat!

üdv.: Jani

Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....



Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24183 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:02:53 »

Nem hibát kell mutatnia, hanem a kódokat. Azt pedig össze kell hasonlítani az injektorokon lévővel.
Hacsak nem javított és kapott új kódokat, de ugye akkor azoknak meg kellene lennie....mivel megadták.  Smiley
akkor melyik live data pid mutatja a kódokat?  help
Megfelelő programmal/illesztővel a c2i kódok kiolvashatóak, de az szerintem nem live data kategória, mert olyankor nem PID-et olvasol, mint ahogy a live data esetében teszed. Vagy valamit nem jól tudok.  help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24184 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:17:44 »

Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....





Nem néz ki jól, de legalább xarul... Sad

Mit lehet vele csinálni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24185 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:19:03 »

Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....


van hozzá eladó tddi cuccom, ha kell vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24186 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:23:59 »

van hozzá eladó tddi cuccom, ha kell vigyor3

Nem lesz talpraállítva, köszönöm!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24187 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:24:53 »

Nem néz ki jól, de legalább xarul... Sad

Mit lehet vele csinálni?

AndyA

Ezt sajnos, pedig szép (volt):

http://mondeo.hu/index.php?topic=11898.0

Az a baj vele, hogy teljesen elrepedt a hengerfej felső része. Ha teszek rá egy másikat, attól félek hogy megszorulnak a vezérműtengelyek, és nem vagyok előrébb.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 14:30:19 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24188 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 14:41:11 »

Hello!

MI történt a verdával?Huh?? vizet tankoltál üa helyett???

Nem néz ki jól, de legalább xarul... Sad

Mit lehet vele csinálni?

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 14:59:32 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24189 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 18:04:13 »

Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?  Roll Eyes

Most mondjam azt hogy 1 klikk... eplus2...a részecskeszűrő meg mégegy ha az se kell....Franciánál ez ennyi... eplus2 
*** DELPHI-t már nem ilyen egyszerű sajna.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24190 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 18:10:13 »

Nem lesz talpraállítva, köszönöm!

A TDDI nemis jó hozzá...nem ez az első ami átfordul...de ez még istenes, ami leveri a himbasort és átrendezi a dolgokat az szebb tud lenni... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #24191 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 19:21:41 »

Hello!

MI történt a verdával?Huh?? vizet tankoltál üa helyett???


Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan szomoru1

Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia eplus2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24192 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:28:14 »

Az komoly.


Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan szomoru1

Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24193 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:29:28 »

Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan szomoru1

Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia eplus2
Mennyi volt? 1000 GBP?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24194 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:32:33 »

Mennyi volt? 1000 GBP?

sok az érte.....  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24195 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:33:14 »

sok az érte.....  Smiley
így már igen.....amúgy nem Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24196 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:43:41 »

Ez szopacs, ha eladod bontottan, talán visszajön a pénzed..

így már igen.....amúgy nem Wink
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24197 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:45:36 »

Ez szopacs, ha eladod bontottan, talán visszajön a pénzed..

Miért nekem írod? Nem én vettem.  Shocked
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #24198 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:57:25 »

Sziasztok, még mindig gondom van a porlasztóval. 1 hónapja felújított porlasztók vannak a vasban régebben írtam már. Hibakód kopogó égés 4. henger érték felett.
f-super ford diag sem a hibakódot nem tudja törölni, sem pedig az elfelejtett inj. kódot nem írja felül (most 16 db 0 a kód)
Villog az izzításjelző és alacsony fordulaton csörög az autó főleg idegen Smiley)

Mit tudok vele kezdeni. A városban (Ózd) egy szervizes diagnosztikai műszer sem tudja törölni és programozni sem ahol eddig jártam.

Lsz segítsetek.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24199 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:59:07 »

Sziasztok, még mindig gondom van a porlasztóval. 1 hónapja felújított porlasztók vannak a vasban régebben írtam már. Hibakód kopogó égés 4. henger érték felett.
f-super ford diag sem a hibakódot nem tudja törölni, sem pedig az elfelejtett inj. kódot nem írja felül (most 16 db 0 a kód)
Villog az izzításjelző és alacsony fordulaton csörög az autó főleg idegen Smiley)

Mit tudok vele kezdeni. A városban (Ózd) egy szervizes diagnosztikai műszer sem tudja törölni és programozni sem ahol eddig jártam.

Lsz segítsetek.

Miskolc Ford szerviz (Vagép) van a József Attilán de a 26-oson is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 477 478 479 480 481 482 483 [484] 485 486 487 488 489 490 491 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.