Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:28:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
477
478
479
480
481
482
483
[
484
]
485
486
487
488
489
490
491
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14655662 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24150 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:22:53 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 23:19:51
Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as
áttértünk egy 80.000 ft problémára.
egyre boldogabb vagyok.
Beszélgetünk.
Lehetséges hibákról. Ez nem a találgatás műfaj. Valakinek ez, az volt a hiba, de ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek az.
Még mindig egy átfogó diagnosztikát javasolnék. Mérő eszközökkel, műszerekkel.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24151 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:24:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.23 szerda, 23:18:17
EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak?
AndyA
Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24152 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:27:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 23:24:08
Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti.
GSR
Kérdezted hogy hány kulcs van hzzá és hogy mindegyikkel csinálja-e?
Mire gondoltál?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24153 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:30:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.23 szerda, 23:18:17
EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak?
AndyA
Az EGR szelepnek az elmozdulását figyeli. Van a kívánatos pizició és van a tényleges Ha kettő között eltérés van akkor dobja a hibakódot. Amikor az enyémet cserélték akkor garanciába ment így nem kaptam meg a rosszat. Akkor mitha azt modta volna a szerelő hogy nem csak a tányér koszolódiki el hanem a szelepszár szorul meg. szétszedni meg nem lehet. Sajnos a III-as EGR-e még még nem öntisztuló
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24154 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:32:03 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 23:27:32
GSR
Kérdezted hogy hány kulcs van hzzá és hogy mindegyikkel csinálja-e?
Mire gondoltál?
Arra,hogy tedd bele a másik kulcsot és azzal is ezt produkálja?Ha nem akkor a kulcs és az indításgátló között van a hiba lehet nem ismeri fel egyből.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24155 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:32:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 23:24:08
Segíthet, de ki is kell programozni belőle. Úgy a tuti.
Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24156 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:33:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.23 szerda, 23:32:03
Arra,hogy tedd bele a másik kulcsot és azzal is ezt produkálja?Ha nem akkor a kulcs és az indításgátló között van a hiba lehet nem ismeri fel egyből.
És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Naplózva
sabixy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24157 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:37:17 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.23 szerda, 23:33:42
És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)
Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24158 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:39:08 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.23 szerda, 23:33:42
És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Ilyenről nem volt szó csak indulásra gondoltam mert azt mondja menetközben nincs gond.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24159 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:40:40 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.23 szerda, 23:33:42
És menteközben dobná hibát az immo? Ez azért újdonság lenne.
Menet közben nincs kulcsvizsgálat.
De ha nem ismeri fel a kulcsot, néhány típus villogtatja az izzításjelzőt, ha annak a rendszernek éppen az a hibajelzője. De ezt sem vedd készpénznek...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24160 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:41:24 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.23 szerda, 23:32:15
Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?
Én sehogy....de tudok olyat, aki tudja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24161 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:47:17 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 23:41:24
Én sehogy....de tudok olyat, aki tudja.
http://www.chiptuning-tuning.hu/Sample-News/EGR-AGR-Kipofogogaz-visszavezetes-szoftveres-lezarasa.html
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24162 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:54:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.23 szerda, 23:21:59
45 darabja felújítva.
Plusz a csövezés, nagynyomású szivattyú stb., szóval csúcsonként akkor is kijöhet 100-ra a végösszeg.
AndyA
A felújított lehet lutri vagy nagy mák...Lehet elmegy vele 20ezret(se),lehet elmegy vele 200ezret.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24163 Dátum:
2013.01.23 szerda, 23:55:46 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 23:37:17
Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)
Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt
Még egyet szeretnék mondani saját átélt tapasztalat.Nekem ugyan ezt csinálta indult nem indult.Ha áramtalanítottam akkor kb 8 napig elősem jött a hiba.Majd egyszer nem indult.A hiba a PCM mechanikus részében volt a szoftverem ami rajta volt az hibátlanvolt.Valamiért nem mrnt ki a jel ahogy kell.Csere lett.Egy ugyan olyan kocsiból kivettük arról a szoftvert leszedték és az enyémet rátették,majd jött csoda és azóta is tart indul hibátlanul.Nézd még meg a motorvezérlő relét is .nekem az is volt már cserélve benne.Ha tudtam segíteni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24164 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 00:56:05 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.23 szerda, 15:48:15
Szerintem ez van Neked is, ha Ervin ezt vette Tőled.
Annyi, hogy ez már tudja a Skoda, WF csoportot is, meg alfa meg fiat..
Nekem is 3.06os verzió számú Interaface van mint a videoban. Láttam az új sw verzióban, hogy tud obd
-t is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24165 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 01:04:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 20:38:54
Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának.
Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.
Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24166 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 01:14:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.23 szerda, 23:40:40
Menet közben nincs kulcsvizsgálat.
De ha nem ismeri fel a kulcsot, néhány típus villogtatja az izzításjelzőt, ha annak a rendszernek éppen az a hibajelzője. De ezt sem vedd készpénznek...
A mondeo immobiliser hiba eseten a középkonzol órájában levő piros LED villogtatásával jelez. Kb 1 pércig gyorsan villog, utána villogtatja a kétjegyű hibakódot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24167 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 07:06:13 »
Idézetet írta: sabixy - 2013.01.23 szerda, 23:37:17
Majd akkor holnap megpróbálom még a másik kulcsos verziót (bár tényleg fura lenne ha megoldaná a problémát.)
Egyébként meg kösz a segítséget mindekitől. Jóéjt.
( Ez egy jó forum, normális segítőkész emberekkel)
Még1x kösz mindenkitől, majd még írok, úgyérzem aktív tag leszek itt
nekem is hasonló hiba volt! vezérlő relé csere megoldotta gondot! illetve a cmp jeladót kicseréltem! azóta hibátlanul megy a gép!
itt a kép!
pcm module relay-t kell keresni!
http://kepfeltoltes.hu/view/130105/Engine_bay_relays_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 07:10:52 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24168 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 07:07:52 »
Nekem felújított van, most vab benne kb 130 ezer km, de állítólag még nem kopottak, de az egyik elektronikáját 2 éve cserélték, most egyik megint rosszalkodik.
Ha jól tudom Fipel Diesel 200-ért garival számlával mindegyiket felújjítja (hegyet cserélnek)..
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.23 szerda, 23:54:10
A felújított lehet lutri vagy nagy mák...Lehet elmegy vele 20ezret(se),lehet elmegy vele 200ezret.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24169 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 07:09:05 »
Pontosan, nekem is ez volt, pillanatra bejelzett az izzítás jelző, akkor ment el a magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelep. Ez is fura, túl nagy nyomást adott a CS rendszernek...
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.24 csütörtök, 01:04:28
Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24170 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 07:52:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.24 csütörtök, 01:04:28
Ha van izzitás jelzés, van hibakód is. Lehet, hogy csak átmeneti, de van, és ki lehet olvasni. A legtöbben ott hibáznak, hogy egy ilyen hiba esetén nem a hiba fennállásakor olvasnak hibakódot, hanem csak később.
Az adatlista az mi?
Adatlista az Current Data, éppen kiolvasható adatok a vezérlőkből. Élőadat köznyelven.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24171 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 07:54:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.24 csütörtök, 01:14:04
A mondeo immobiliser hiba eseten a középkonzol órájában levő piros LED villogtatásával jelez. Kb 1 pércig gyorsan villog, utána villogtatja a kétjegyű hibakódot.
Ezzel tisztában vagyok.
De ahogy írtam vannak olyan rendszerek, tehát nem azt mondtam, hogy a mondeo ilyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24172 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 09:10:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.23 szerda, 19:27:37
Akkor holnap teszt és írok, hogy mizu. Remélem nem a pcsk sz.rakodnak, mert akkor vihetem vissza, ahol csináltatta az előző tulaj. Állítólag fél év gari van rajta.
Megvolt a teszt. Amikor felkapcsoltam a hátsó szélvédőfűtést (első nincs)és a fűtést, nem sokat változott. Amikor a világítást is, akkor lement 13,8-ra. Ezek szerint a generátor gatya?
Naplózva
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24173 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 09:21:42 »
Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24174 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 09:32:47 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.24 csütörtök, 09:21:42
Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!
Most olvastam, hogy az ICU (INJECTOR CODING UNIT) az a pcs kódolás.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24175 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 10:03:19 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.01.24 csütörtök, 09:21:42
Üdv a jelenlévőknek!
Meg tudná mondani valaki esetleg képi illusztrációval, hogy a motorvezérlő ECU hol található az autóban, a Másik dolog, hogy az ICU az a bizti táblákban lévő relék lennének, vagy mégsem!
THX!
ICU=injection control unit. A facelift előtti TDCi motorokon a befecskendezés vezérléséért külön egység a felelős az ECU mellett. Az ICU a bal első kerékjárati ív előtt található a segédkeret környékén.
Az ICU tárolja a porlasztók kalibrációs kódjait (c2i kódok), tehát a programozás keretében ezen kódok rögzítése történik meg az ICU modulban.
Facelift utáni tdci-knél már az ECU-be integrált ICU végzi az üzemanyag ellátás vezérlését.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24176 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 10:04:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 07:52:39
Adatlista az Current Data, éppen kiolvasható adatok a vezérlőkből. Élőadat köznyelven.
melyik live data PID mutatja az injektorok kódolási hibáját?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24177 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 10:05:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 07:54:23
Ezzel tisztában vagyok.
De ahogy írtam vannak olyan rendszerek, tehát nem azt mondtam, hogy a mondeo ilyen.
ja értem.
úgy általában.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Villast
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24178 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 10:34:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.23 szerda, 12:42:03
töltő levegőrendszeri hiba.Turbó,turbócső,vezérlő,letapadt geometria,
Eu4? elektromos a turbód?
Szia!
Nem Vákumos. A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó.
Szerinted 1 szoftver vrissítés megoldaná a gondot?
Köszi
Üdv Tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24179 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 10:39:40 »
Idézetet írta: Villast - 2013.01.24 csütörtök, 10:34:32
Szia!
Nem Vákumos. A geometriát szabályozza alapjáraton is gyönyörűen forog a turbó.
Szerinted 1 szoftver vrissítés megoldaná a gondot?
Köszi
Üdv Tibi
A letapadt geometriát nem oldja meg a sw frissítés, azt Ervin oldja meg.
Aláírásba tedd bele milyen autód van!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24180 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 12:00:11 »
Jaja, nekem is karbantartotta a turbót, brutál jó lett aztán...
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.24 csütörtök, 10:39:40
A letapadt geometriát nem oldja meg a sw frissítés, azt Ervin oldja meg.
Aláírásba tedd bele milyen autód van!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24181 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 12:19:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.24 csütörtök, 10:04:24
melyik live data PID mutatja az injektorok kódolási hibáját?
Nem hibát kell mutatnia, hanem a kódokat. Azt pedig össze kell hasonlítani az injektorokon lévővel.
Hacsak nem javított és kapott új kódokat, de ugye akkor azoknak meg kellene lennie....mivel megadták.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24182 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 13:49:47 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.23 szerda, 20:13:31
Sziasztok!
Ma megtaláltam a hiba okát. A szívó oldali himbasor rögzítő csavarjai kiszakadtak a hengerfejből
Valószínűnek tartom, hogy az autóban 2 hét állás után lemerült az akksi annyira hogy tekert, de nem volt normális indítási fordulatszám. A lánc gondolom már kicsit meg volt kopva/megnyúlt/. Mivel nem volt rendes indítási fordulat, nem tudott felépülni az olajnyomás, a lánc laza maradt indítózás alatt a vezérlés meg átugrott.... Aztán a leggyengébb ponton törtek a dolgok. Holnap lefényképezem, és feldobom ide.
Köszönöm szépen még egyszer mindenkinek a segítséget, NemTom kollégának a jeladót, Ákosnak az egyéb infókat!
üdv.: Jani
Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24183 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:02:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 12:19:31
Nem hibát kell mutatnia, hanem a kódokat. Azt pedig össze kell hasonlítani az injektorokon lévővel.
Hacsak nem javított és kapott új kódokat, de ugye akkor azoknak meg kellene lennie....mivel megadták.
akkor melyik live data pid mutatja a kódokat?
Megfelelő programmal/illesztővel a c2i kódok kiolvashatóak, de az szerintem nem live data kategória, mert olyankor nem PID-et olvasol, mint ahogy a live data esetében teszed. Vagy valamit nem jól tudok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24184 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:17:44 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 13:49:47
Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....
Nem néz ki jól, de legalább xarul...
Mit lehet vele csinálni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24185 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:19:03 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 13:49:47
Ez lett belőle..... A szívóoldalon a vezérműtengely himbasor tartó konzoljai eltörtek, megrepedtek. Az 1-es hengernél ki is tört egy darab a HF-ből....
van hozzá eladó tddi cuccom, ha kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24186 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:23:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.24 csütörtök, 14:19:03
van hozzá eladó tddi cuccom, ha kell
Nem lesz talpraállítva, köszönöm!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24187 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:24:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.24 csütörtök, 14:17:44
Nem néz ki jól, de legalább xarul...
Mit lehet vele csinálni?
AndyA
Ezt sajnos, pedig szép (volt):
http://mondeo.hu/index.php?topic=11898.0
Az a baj vele, hogy teljesen elrepedt a hengerfej felső része. Ha teszek rá egy másikat, attól félek hogy megszorulnak a vezérműtengelyek, és nem vagyok előrébb.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 14:30:19 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24188 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 14:41:11 »
Hello!
MI történt a verdával?
? vizet tankoltál üa helyett???
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.24 csütörtök, 14:17:44
Nem néz ki jól, de legalább xarul...
Mit lehet vele csinálni?
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.24 csütörtök, 14:59:32 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24189 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 18:04:13 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.23 szerda, 23:32:15
Az azért érekelne hogy Euro IV-es motorból hogy programoznád ki ?
Most mondjam azt hogy 1 klikk...
...a részecskeszűrő meg mégegy ha az se kell....Franciánál ez ennyi...
*** DELPHI-t már nem ilyen egyszerű sajna.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24190 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 18:10:13 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 14:23:59
Nem lesz talpraállítva, köszönöm!
A TDDI nemis jó hozzá...nem ez az első ami átfordul...de ez még istenes, ami leveri a himbasort és átrendezi a dolgokat az szebb tud lenni...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24191 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 19:21:41 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.24 csütörtök, 14:41:11
Hello!
MI történt a verdával?
? vizet tankoltál üa helyett???
Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan
Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24192 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:28:14 »
Az komoly.
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 19:21:41
Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan
Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24193 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:29:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.24 csütörtök, 19:21:41
Valszeg átugrott a vezérlés, de a fene tudja. 2 hét állás után nem indult (korábban kérdeztem is itt hogy van-e valakinek ötlete). Aztán elkezdtem szétszedni és ezt találtam...
De többször írtam, hogy ez nem az én TDDI-m. Mondjuk a vezérlése ugyanolyan
Haver vette kint Londonban, hazajött vele, agyalt hogy eladja vagy átépítsük európaira. Nem kell tovább agyalnia
Mennyi volt? 1000 GBP?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24194 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:32:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.24 csütörtök, 20:29:28
Mennyi volt? 1000 GBP?
sok az érte.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24195 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:33:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 20:32:33
sok az érte.....
így már igen.....amúgy nem
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24196 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:43:41 »
Ez szopacs, ha eladod bontottan, talán visszajön a pénzed..
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.24 csütörtök, 20:33:14
így már igen.....amúgy nem
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24197 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:45:36 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.24 csütörtök, 20:43:41
Ez szopacs, ha eladod bontottan, talán visszajön a pénzed..
Miért nekem írod? Nem én vettem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GERYKE
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24198 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:57:25 »
Sziasztok, még mindig gondom van a porlasztóval. 1 hónapja felújított porlasztók vannak a vasban régebben írtam már. Hibakód kopogó égés 4. henger érték felett.
f-super ford diag sem a hibakódot nem tudja törölni, sem pedig az elfelejtett inj. kódot nem írja felül (most 16 db 0 a kód)
Villog az izzításjelző és alacsony fordulaton csörög az autó főleg idegen
)
Mit tudok vele kezdeni. A városban (Ózd) egy szervizes diagnosztikai műszer sem tudja törölni és programozni sem ahol eddig jártam.
Lsz segítsetek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24199 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:59:07 »
Idézetet írta: GERYKE - 2013.01.24 csütörtök, 20:57:25
Sziasztok, még mindig gondom van a porlasztóval. 1 hónapja felújított porlasztók vannak a vasban régebben írtam már. Hibakód kopogó égés 4. henger érték felett.
f-super ford diag sem a hibakódot nem tudja törölni, sem pedig az elfelejtett inj. kódot nem írja felül (most 16 db 0 a kód)
Villog az izzításjelző és alacsony fordulaton csörög az autó főleg idegen
)
Mit tudok vele kezdeni. A városban (Ózd) egy szervizes diagnosztikai műszer sem tudja törölni és programozni sem ahol eddig jártam.
Lsz segítsetek.
Miskolc Ford szerviz (Vagép) van a József Attilán de a 26-oson is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
477
478
479
480
481
482
483
[
484
]
485
486
487
488
489
490
491
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ