Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:16:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 500 501 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684762 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24650 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 11:10:25 »

Küberl-box, tuninghoz. Módosítja a szenzorok jelét, gyakorlatilag átveri az ECU-t a nagyobb teljesítmény érdekében.
akkor ez engem nem érint.vagy ez az akksi levétel jelenthet valamit?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24651 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 11:39:33 »

Üdv Mindenki.
már kezd tele lenni a f...om azzal hogy folyton megszolnak hogy milyen hangos a gép hogy mennyire kopog.ezt már olyan szinten hogy belémbeszélték és már engem is zavar.mármint a hangja.de az a furcsa hogy néha ilyen néha meg egy kis koppanás se hallatszik,és tök simán jár.de néha valoban idiota hangja van.kb fél évente megpoharaztatom a porlasztokat és minden alkalommal egyforma értékek jönnek ki ugyanannyi  folyik a poharakba az alatt az idö alatt.alapjáraton is és fordulaton is.ennek az autonak miota megvettem 2 éve ugyanilyen hangja van...egr ledugozva szivosor kipucolva,jol megy nem füstöl.nem tilt le soha bárhogy küldöm neki.de ford szervizesek is piszkáltak már miatta hogy milyen kopogos.de nem tudták megmondani poharazás után se hogy mi lehet a hang forrása.lehet ez...lehet az...
ezzel nem vagyok elörébb.valoban alapjárat körüli fordulaton kopogosabb de kb mikor a turbo kezd tölteni onnét sima a hangja,vagy csak én nem hallom már...
igaz van benne egy küberl box de ha lekötöm akkor is ugyanilyen a hangja szoval az nem lehet a forrás.10000ként szervizelem,5000ként légszürö csere.amugy mondom az auto nem erőtlen nem füstöl.csak ha már áll egy fél napot akkor tényleg kopogós az indulás vele.mentem már több ismerös kocsijával ugyanilyennel és azok nem kopognak igy valoban.pedig némelyiknek dupla ennyi a km a kocsijában.csak kuton tankolok nem is szokott gond lenni azzal a gázolajjal.egy idöben raktam bele protec-et is mostanában 2T-t rakok hozzá.indulni is pöccre indul a gép.sose hagyott le és tiltott le akárhogy padloztam.

http://www.youtube.com/watch?v=lp8_V2tJu9A&feature=youtu.be


esetleg zala megye környékén volna valaki akinek ehez jo a füle és megmondaná hogy mi lehet a hang forrása?

Le kell sz@rni. A benzinesből átülve én is minding meglepődök, hogy milyen hangos, ez tart fél másodpercig, aztán már észre sem veszem. Mondjuk én tudom, hogy a porlasztó miatt kopog, de a kocsi nagyrészt városon kívül van használva, szóval elég keveset hallom. Ha a box-levétel + pcm reset nem segit, akkor szerintem felesleges foglalkozni vele.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24652 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 12:22:18 »

a box miatt lehetséges. Úgy próbáld ki, hogy boxot leveszed, akksit lekötöd min. fél órára, utána jársz vele egy ideig és utána hallgasd meg. (az akksi le + járatás a porlasztó finomhangolás tanult értékeinek törléséhez és újra tanulásához kell).

üdv.mint emlitettem ha lekötöm a boxot akkor se változik a hangja akkor is kopogos induláskor kb 1500as fordulatig...

a zajszigetelés meg nekem a zene miatt van ilyen anyag az ajtokban és a csomitartoban.a motorháztetöben meg van az
a fekete valami ami elméletileg zajszigetelö szivacs vagy mifene...

csak most már zavar mert folyton piszkálnak vele.és az a furcsa hogy haver mondijával megyek annak semmi ilyen hangja nincs és most nem a generátor szij rezonálására gondolok hanem az elindáskori kopogos járásra.az övé tök simán jár és mondhati dizelesen selymes a hangja.. Smiley

üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24653 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 12:49:01 »

üdv.mint emlitettem ha lekötöm a boxot akkor se változik a hangja akkor is kopogos induláskor kb 1500as fordulatig...

Úgy ahogy Relhist írta? Lekötöd min. fél órára az aksit és utána újra tanítod / úgy jársz vele egy darabig?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24654 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 14:22:08 »

Úgy ahogy Relhist írta? Lekötöd min. fél órára az aksit és utána újra tanítod / úgy jársz vele egy darabig?

üdv.azt még nem probáltam.én csak arra akartam kitérni hogy ha a küberl boxot kötöm le akkor se lesz más a hangja.de akkor kiprobálom azt hogy lekötöm az akksit is meg a boxot is,és fél ora mulva visszakötöm az akksit és elindulok vele hogy mi változik.akkor a boxot is visszaköthetem vagy azt egyenlöre ne?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24655 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 14:57:15 »

üdv.azt még nem probáltam.én csak arra akartam kitérni hogy ha a küberl boxot kötöm le akkor se lesz más a hangja.de akkor kiprobálom azt hogy lekötöm az akksit is meg a boxot is,és fél ora mulva visszakötöm az akksit és elindulok vele hogy mi változik.akkor a boxot is visszaköthetem vagy azt egyenlöre ne?
Akksi vissza box nem és menj vele párszáz km-t aztán meglátod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24656 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 15:45:50 »

Akksi vissza box nem és menj vele párszáz km-t aztán meglátod.

 worship worship worship
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24657 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:33:38 »

Szerintem sem kell ezzel foglalkozni, ez ilyen, én még olyan tdci-t nem hallottam, ami ne lenne traktoros hidegben.

Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak, sőt apunak egy 170 lovas 2006-os passatja van cr tdi, 170 LE, hangosabb is, és nyomaték szegényebb. Igaz, 3000 felett úgy megy mint egy benzines!!


Le kell sz@rni. A benzinesből átülve én is minding meglepődök, hogy milyen hangos, ez tart fél másodpercig, aztán már észre sem veszem. Mondjuk én tudom, hogy a porlasztó miatt kopog, de a kocsi nagyrészt városon kívül van használva, szóval elég keveset hallom. Ha a box-levétel + pcm reset nem segit, akkor szerintem felesleges foglalkozni vele.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24658 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:36:09 »

Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak!
A mi macskánk meg lovat eszik!  eplus2  integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #24659 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:54:12 »

A mi macskánk meg lovat eszik!  eplus2  integet2




 nyes finom angel
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24660 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:15:33 »

.
Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak, sőt apunak egy 170 lovas 2006-os passatja van cr tdi, 170 LE, hangosabb is, és nyomaték szegényebb. Igaz, 3000 felett úgy megy mint egy benzines!!

szerintem 2006-ban pdtdi volt és 2009 től vagy 2010 től van a crtdi.   hidegen a 4 hengeres mind traktor szerintem. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24661 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:51:37 »

Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..



szerintem 2006-ban pdtdi volt és 2009 től vagy 2010 től van a crtdi.   hidegen a 4 hengeres mind traktor szerintem. 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24662 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 22:06:24 »

Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..



Te most másnak vetted, tartod az autót vagy magadnak? Ha magadnak, akkor ne másoknak akarj megfelelni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #24663 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 22:20:41 »

Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..


Hát azé egy Mazda 6 2 lityósban én is látogatást tettem és szégyen de rákérdeztem, hogy milyen, benzines vagy dízel. Nagyon elviselném ha csak olyan hangos lenne a Mondi. Így egy kis kompromisszum, de imádom.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24664 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 22:22:06 »

Na abban még én nem ültem..

Mondeóból is jót ki lehet hozni egy szabadon futóval, jó lendkerékkel stb..

Hát azé egy Mazda 6 2 lityósban én is látogatást tettem és szégyen de rákérdeztem, hogy milyen, benzines vagy dízel. Nagyon elviselném ha csak olyan hangos lenne a Mondi. Így egy kis kompromisszum, de imádom.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #24665 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 23:13:10 »

Egy kis hangszigetelés megoldja ezt a tiédnél is. Smiley

Viccen kívül. Én most vettem egy tekercs ilyet:

http://www.amazon.de/Reckhorn-Alubutyl-stark-direkt-Importeur/dp/B005JRZPMM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1357735273&sr=8-3

Azután meglátjuk, mire megyek vele, ha kitapétázom vele itt-ott az autót.

AndyA

A leírás alapján a mozgási energiát / rezgést hôvé alakítja át. Két legyet egy csapásra, megszûnik a traktorhang és hamar bemelegszik a kocsi télen :-)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #24666 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 23:31:42 »

Na abban még én nem ültem..

Mondeóból is jót ki lehet hozni egy szabadon futóval, jó lendkerékkel stb..

Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24667 Dátum: 2013.02.12 kedd, 07:57:20 »

Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.

Ráncosodik, tompul a hallása....látása....  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24668 Dátum: 2013.02.12 kedd, 09:49:59 »

Szia!

Hát ha leállítod a kocsidat úgy, hogy üresben hagyod, és olyan hallasz, mint a egy dunsztos üvegbe beleteszel egy csomó csapágygolyót, és megrázod, na az pont a lendkerék, vagy a főtengely ékszíjtárcsa. Az is kettős tömegű. (a fattya..).

Smiley


Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #24669 Dátum: 2013.02.12 kedd, 10:17:21 »

A leírás alapján a mozgási energiát / rezgést hôvé alakítja át. Két legyet egy csapásra, megszûnik a traktorhang és hamar bemelegszik a kocsi télen :-)

Mivel nem engedi át, mást nemigen tud vele csinálni. De azért ne hidd, hogy ez akár tized fokokban mérhető melegedést fog okozni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24670 Dátum: 2013.02.12 kedd, 13:20:17 »

Talátam egy ilyet:

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245



Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24671 Dátum: 2013.02.12 kedd, 14:07:28 »

Talátam egy ilyet:
[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/img
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245



Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Tisztelt Fórumtárs!
Jó ötletnek tartom. Kellő számú jelentkező esetén beszállok az üzletbe, természetesen mint megrendelő. eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 14:59:36 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24672 Dátum: 2013.02.12 kedd, 14:31:33 »

Valami 100 ezer egy szett nem??
Tisztelt Fórumtárs!
Jó ötletnek tartom. Kellő számú jelentkező esetén beszállok az üzletbe, természetesen mint megrendelő. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #24673 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:00:29 »

Valami 100 ezer egy szett nem??

Nem.

Az idézett weboldalon 135 font a teljes készlet. Darabonként persze drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24674 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:49:19 »

Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?

Nem.

Az idézett weboldalon 135 font a teljes készlet. Darabonként persze drágább.

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #24675 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:55:15 »

Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?

"135 font a teljes készlet."

Mi a kérdés?

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24676 Dátum: 2013.02.12 kedd, 15:59:17 »

Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?

A 135gbp verzioban a turbó utáni 6db szakasz van benne (tehát az összes turbócső). Van külön szivócső a légszűrő-turbó közé.

A link lényege az, hogy lehet 35gbp ellenében venni csak cooler-Egr szakaszt is, külön. (a cég árul külön cooler előtti és utáni csőszakaszokat is)
Amikor a forge-os beszerzést szerveztem, az volt a fő gond, hogy csak egyben lehetett venni a 6 szakaszt, mert valaki csak az Egr előtti akarta volna. Most meg itt van, lehet, ugyan nem Forge, de szilikon. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #24677 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:18:44 »

Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett  vigyor3
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #24678 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:48:22 »

Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett  vigyor3

Kettőt kérek!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24679 Dátum: 2013.02.12 kedd, 16:51:15 »

Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett  vigyor3
OTP deviza eladási GBP árfolyam 340,91Ft. Elektronikus fizetésénél ez irányadó. 46023Ft.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #24680 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:03:22 »

OTP deviza eladási GBP árfolyam 340,91Ft. Elektronikus fizetésénél ez irányadó. 46023Ft.

Még jobb  worship
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #24681 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:08:11 »

Még jobb  worship

A Forge 189 + posta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24682 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:26:31 »

A Forge 189 + posta.

AndyA
de az jobb is, mert nekem olyan van.  hehe  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24683 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:29:52 »

Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe.  Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24684 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:31:15 »

De forgatja. Amikor a motor lassul akkor engedi túlforogni a generátort.

Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe.  Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24685 Dátum: 2013.02.12 kedd, 17:37:59 »

Aha ! Köszi! Esetleg még valami infó róla? Vagy csak ennyi a szerepe.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24686 Dátum: 2013.02.12 kedd, 20:36:50 »

Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe.  Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Huh? Honnét van ez az infó? Ilyet itt (remélem) nem olvashattál. A lényeg az, hogy amikor csökken a motor fordulatszáma, a szabadonfutó miatt a generátor nem lassul vele, hanem szabadon forog (fut) tovább. Így a forgó tömeg lassításához szükséges erőt nem kell átvinnie a segédszíjnak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BBalazs
Vendég
« Új hozzászólás #24687 Dátum: 2013.02.12 kedd, 20:47:01 »

Huh? Honnét van ez az infó? Ilyet itt (remélem) nem olvashattál. A lényeg az, hogy amikor csökken a motor fordulatszáma, a szabadonfutó miatt a generátor nem lassul vele, hanem szabadon forog (fut) tovább. Így a forgó tömeg lassításához szükséges erőt nem kell átvinnie a segédszíjnak.

Lehet máshol is elírták, én itt olvastam: http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/

"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24688 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:12:22 »

Ez szerintem azt akarta jelenteni, hogy az 1500 /perc fordulatig egyenetlen járás miatt adódó lassulás gyorsulásokat védi ki.

Lehet máshol is elírták, én itt olvastam: http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/

"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24689 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:25:43 »

Lehet máshol is elírták, én itt olvastam: http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/

"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."

A szabadonfutó fő szerepe az, hogy kisebb fordulatnál egyenlítse ki a fordulatszám-különbségeket.
Vagyis, ahogy a dugattyúk mozognak le-fel, a főtengely szögsebessége nem állandó, hanem robbanásnál gyorsul egy kicsit, a sűrítésnél, a holtponthoz közel meg lassul.
A generátor forgórésze meg ezt nem szereti, amikor gyorsul a főtengely, a szíj megfeszül, amikor meg lassul, a szíjfeszítőt dolgoztatja.
A szabadonfutó ebben a fázisban leold, és  hagyja a generátort tovább pörögni. Van fenn a jútyúbon pár videó, ami mutatja, hogy dolgozik a szíjfeszítő szabadonfutó nélkül, és hogy milyen jó, ha van szabadonfutó.
Akkor is jó, ha hirtelen leveszed a gázról a lábad, de mivel úgyis van terhelés a generátoron, maga az is hamar megfogja, persze ekkor is segít a szabadonfutó.
Nagyjából ennyi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24690 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:30:15 »

Hát nem ezt mondtam én is? Csak kihagytam a dugattyú, szögsebesség, sűrítés és holtpont szavakat.

A szabadonfutó fő szerepe az, hogy kisebb fordulatnál egyenlítse ki a fordulatszám-különbségeket.
Vagyis, ahogy a dugattyúk mozognak le-fel, a főtengely szögsebessége nem állandó, hanem robbanásnál gyorsul egy kicsit, a sűrítésnél, a holtponthoz közel meg lassul.
A generátor forgórésze meg ezt nem szereti, amikor gyorsul a főtengely, a szíj megfeszül, amikor meg lassul, a szíjfeszítőt dolgoztatja.
A szabadonfutó ebben a fázisban leold, és  hagyja a generátort tovább pörögni. Van fenn a jútyúbon pár videó, ami mutatja, hogy dolgozik a szíjfeszítő szabadonfutó nélkül, és hogy milyen jó, ha van szabadonfutó.
Akkor is jó, ha hirtelen leveszed a gázról a lábad, de mivel úgyis van terhelés a generátoron, maga az is hamar megfogja, persze ekkor is segít a szabadonfutó.
Nagyjából ennyi...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24691 Dátum: 2013.02.12 kedd, 21:34:11 »

Ez szerintem azt akarta jelenteni, hogy az 1500 /perc fordulatig egyenetlen járás miatt adódó lassulás gyorsulásokat védi ki.


Az egyenetlen járás - szerintem - az azt jelenti, hogy ingadozik az alapjárat.
De a szabadonfutó akkor is segít, ha betonstabilan mondjuk 750 a fordulat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24692 Dátum: 2013.02.12 kedd, 22:18:39 »


http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24693 Dátum: 2013.02.13 szerda, 13:21:32 »

Sziasztok!

Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
 
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24694 Dátum: 2013.02.13 szerda, 14:43:04 »

Azta, ilyet még nem hallottam...

Azt hiszem, hogy a kesztyű tartó alatt /mögött van.
Smiley

Sziasztok!

Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
 
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24695 Dátum: 2013.02.13 szerda, 15:10:09 »

Azta, ilyet még nem hallottam...

Azt hiszem, hogy a kesztyű tartó alatt /mögött van.
Smiley


Te az ECU-ra gondolsz.  Wink
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján): http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #24696 Dátum: 2013.02.13 szerda, 15:20:25 »

Sziasztok!

Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
 
A testelését ellenőrizték? az szokott berohadni és produkál kalamajkát. Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #24697 Dátum: 2013.02.13 szerda, 15:21:08 »

Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan  integet2
melyikben ?  Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #24698 Dátum: 2013.02.13 szerda, 15:37:01 »

melyikben ?  Smiley
Lurdyval szemben..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24699 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:11:42 »

Te az ECU-ra gondolsz.  Wink
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján): http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
ugy van,de csak a korai tdci-k nél.2001-2002.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 500 501 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.