Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:39:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
487
488
489
490
491
492
493
[
494
]
495
496
497
498
499
500
501
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645787 alkalommal)
0 Felhasználó és 146 vendég van a témában
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24650 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 11:10:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.11 hétfő, 11:03:38
Küberl-box, tuninghoz. Módosítja a szenzorok jelét, gyakorlatilag átveri az ECU-t a nagyobb teljesítmény érdekében.
akkor ez engem nem érint.vagy ez az akksi levétel jelenthet valamit?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24651 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 11:39:33 »
Idézetet írta: waver - 2013.02.11 hétfő, 10:28:22
Üdv Mindenki.
már kezd tele lenni a f...om azzal hogy folyton megszolnak hogy milyen hangos a gép hogy mennyire kopog.ezt már olyan szinten hogy belémbeszélték és már engem is zavar.mármint a hangja.de az a furcsa hogy néha ilyen néha meg egy kis koppanás se hallatszik,és tök simán jár.de néha valoban idiota hangja van.kb fél évente megpoharaztatom a porlasztokat és minden alkalommal egyforma értékek jönnek ki ugyanannyi folyik a poharakba az alatt az idö alatt.alapjáraton is és fordulaton is.ennek az autonak miota megvettem 2 éve ugyanilyen hangja van...egr ledugozva szivosor kipucolva,jol megy nem füstöl.nem tilt le soha bárhogy küldöm neki.de ford szervizesek is piszkáltak már miatta hogy milyen kopogos.de nem tudták megmondani poharazás után se hogy mi lehet a hang forrása.lehet ez...lehet az...
ezzel nem vagyok elörébb.valoban alapjárat körüli fordulaton kopogosabb de kb mikor a turbo kezd tölteni onnét sima a hangja,vagy csak én nem hallom már...
igaz van benne egy küberl box de ha lekötöm akkor is ugyanilyen a hangja szoval az nem lehet a forrás.10000ként szervizelem,5000ként légszürö csere.amugy mondom az auto nem erőtlen nem füstöl.csak ha már áll egy fél napot akkor tényleg kopogós az indulás vele.mentem már több ismerös kocsijával ugyanilyennel és azok nem kopognak igy valoban.pedig némelyiknek dupla ennyi a km a kocsijában.csak kuton tankolok nem is szokott gond lenni azzal a gázolajjal.egy idöben raktam bele protec-et is mostanában 2T-t rakok hozzá.indulni is pöccre indul a gép.sose hagyott le és tiltott le akárhogy padloztam.
http://www.youtube.com/watch?v=lp8_V2tJu9A&feature=youtu.be
esetleg zala megye környékén volna valaki akinek ehez jo a füle és megmondaná hogy mi lehet a hang forrása?
Le kell sz@rni. A benzinesből átülve én is minding meglepődök, hogy milyen hangos, ez tart fél másodpercig, aztán már észre sem veszem. Mondjuk én tudom, hogy a porlasztó miatt kopog, de a kocsi nagyrészt városon kívül van használva, szóval elég keveset hallom. Ha a box-levétel + pcm reset nem segit, akkor szerintem felesleges foglalkozni vele.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24652 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 12:22:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.11 hétfő, 10:55:49
a box miatt lehetséges. Úgy próbáld ki, hogy boxot leveszed, akksit lekötöd min. fél órára, utána jársz vele egy ideig és utána hallgasd meg. (az akksi le + járatás a porlasztó finomhangolás tanult értékeinek törléséhez és újra tanulásához kell).
üdv.mint emlitettem ha lekötöm a boxot akkor se változik a hangja akkor is kopogos induláskor kb 1500as fordulatig...
a zajszigetelés meg nekem a zene miatt van ilyen anyag az ajtokban és a csomitartoban.a motorháztetöben meg van az
a fekete valami ami elméletileg zajszigetelö szivacs vagy mifene...
csak most már zavar mert folyton piszkálnak vele.és az a furcsa hogy haver mondijával megyek annak semmi ilyen hangja nincs és most nem a generátor szij rezonálására gondolok hanem az elindáskori kopogos járásra.az övé tök simán jár és mondhati dizelesen selymes a hangja..
üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24653 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 12:49:01 »
Idézetet írta: waver - 2013.02.11 hétfő, 12:22:18
üdv.mint emlitettem ha lekötöm a boxot akkor se változik a hangja akkor is kopogos induláskor kb 1500as fordulatig...
Úgy ahogy Relhist írta? Lekötöd min. fél órára az aksit és utána újra tanítod / úgy jársz vele egy darabig?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24654 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 14:22:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.11 hétfő, 12:49:01
Úgy ahogy Relhist írta? Lekötöd min. fél órára az aksit és utána újra tanítod / úgy jársz vele egy darabig?
üdv.azt még nem probáltam.én csak arra akartam kitérni hogy ha a küberl boxot kötöm le akkor se lesz más a hangja.de akkor kiprobálom azt hogy lekötöm az akksit is meg a boxot is,és fél ora mulva visszakötöm az akksit és elindulok vele hogy mi változik.akkor a boxot is visszaköthetem vagy azt egyenlöre ne?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24655 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 14:57:15 »
Idézetet írta: waver - 2013.02.11 hétfő, 14:22:08
üdv.azt még nem probáltam.én csak arra akartam kitérni hogy ha a küberl boxot kötöm le akkor se lesz más a hangja.de akkor kiprobálom azt hogy lekötöm az akksit is meg a boxot is,és fél ora mulva visszakötöm az akksit és elindulok vele hogy mi változik.akkor a boxot is visszaköthetem vagy azt egyenlöre ne?
Akksi vissza box nem és menj vele párszáz km-t aztán meglátod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24656 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 15:45:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.11 hétfő, 14:57:15
Akksi vissza box nem és menj vele párszáz km-t aztán meglátod.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24657 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 20:33:38 »
Szerintem sem kell ezzel foglalkozni, ez ilyen, én még olyan tdci-t nem hallottam, ami ne lenne traktoros hidegben.
Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak, sőt apunak egy 170 lovas 2006-os passatja van cr tdi, 170 LE, hangosabb is, és nyomaték szegényebb. Igaz, 3000 felett úgy megy mint egy benzines!!
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.11 hétfő, 11:39:33
Le kell sz@rni. A benzinesből átülve én is minding meglepődök, hogy milyen hangos, ez tart fél másodpercig, aztán már észre sem veszem. Mondjuk én tudom, hogy a porlasztó miatt kopog, de a kocsi nagyrészt városon kívül van használva, szóval elég keveset hallom. Ha a box-levétel + pcm reset nem segit, akkor szerintem felesleges foglalkozni vele.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24658 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 20:36:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.11 hétfő, 20:33:38
Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak!
A mi macskánk meg lovat eszik!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24659 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 20:54:12 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.11 hétfő, 20:36:09
A mi macskánk meg lovat eszik!
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24660 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 21:15:33 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.11 hétfő, 20:33:38
.
Ülj bele egy passat pdtdibe, vagy akár egy cr tdi be, azok is sokkal hangosabbak, sőt apunak egy 170 lovas 2006-os passatja van cr tdi, 170 LE, hangosabb is, és nyomaték szegényebb. Igaz, 3000 felett úgy megy mint egy benzines!!
szerintem 2006-ban pdtdi volt és 2009 től vagy 2010 től van a crtdi. hidegen a 4 hengeres mind traktor szerintem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24661 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 21:51:37 »
Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.11 hétfő, 21:15:33
szerintem 2006-ban pdtdi volt és 2009 től vagy 2010 től van a crtdi. hidegen a 4 hengeres mind traktor szerintem.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24662 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 22:06:24 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.11 hétfő, 21:51:37
Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..
Te most másnak vetted, tartod az autót vagy magadnak? Ha magadnak, akkor ne másoknak akarj megfelelni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24663 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 22:20:41 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.11 hétfő, 21:51:37
Lehet, de a lényeg ugyan az... Szal én még nem ültem tcdi-nél csendesebb dieselben, és mindenki megrökönyödik mikor beül a verdába..
Hát azé egy Mazda 6 2 lityósban én is látogatást tettem és szégyen de rákérdeztem, hogy milyen, benzines vagy dízel. Nagyon elviselném ha csak olyan hangos lenne a Mondi. Így egy kis kompromisszum, de imádom.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24664 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 22:22:06 »
Na abban még én nem ültem..
Mondeóból is jót ki lehet hozni egy szabadon futóval, jó lendkerékkel stb..
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.11 hétfő, 22:20:41
Hát azé egy Mazda 6 2 lityósban én is látogatást tettem és szégyen de rákérdeztem, hogy milyen, benzines vagy dízel. Nagyon elviselném ha csak olyan hangos lenne a Mondi. Így egy kis kompromisszum, de imádom.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24665 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 23:13:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.11 hétfő, 10:58:32
Egy kis hangszigetelés megoldja ezt a tiédnél is.
Viccen kívül. Én most vettem egy tekercs ilyet:
http://www.amazon.de/Reckhorn-Alubutyl-stark-direkt-Importeur/dp/B005JRZPMM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1357735273&sr=8-3
Azután meglátjuk, mire megyek vele, ha kitapétázom vele itt-ott az autót.
AndyA
A leírás alapján a mozgási energiát / rezgést hôvé alakítja át. Két legyet egy csapásra, megszûnik a traktorhang és hamar bemelegszik a kocsi télen :-)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24666 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 23:31:42 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.11 hétfő, 22:22:06
Na abban még én nem ültem..
Mondeóból is jót ki lehet hozni egy szabadon futóval, jó lendkerékkel stb..
Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24667 Dátum:
2013.02.12 kedd, 07:57:20 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.11 hétfő, 23:31:42
Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.
Ráncosodik, tompul a hallása....látása....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24668 Dátum:
2013.02.12 kedd, 09:49:59 »
Szia!
Hát ha leállítod a kocsidat úgy, hogy üresben hagyod, és olyan hallasz, mint a egy dunsztos üvegbe beleteszel egy csomó csapágygolyót, és megrázod, na az pont a lendkerék, vagy a főtengely ékszíjtárcsa. Az is kettős tömegű. (a fattya..).
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.11 hétfő, 23:31:42
Tényeg ha már lendkerék akkor ha öregszik mik a jekenségek, nem azért mert rossz lenne de érdekel.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24669 Dátum:
2013.02.12 kedd, 10:17:21 »
Idézetet írta: Victore - 2013.02.11 hétfő, 23:13:10
A leírás alapján a mozgási energiát / rezgést hôvé alakítja át. Két legyet egy csapásra, megszûnik a traktorhang és hamar bemelegszik a kocsi télen :-)
Mivel nem engedi át, mást nemigen tud vele csinálni. De azért ne hidd, hogy ez akár tized fokokban mérhető melegedést fog okozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
szilikon egr
«
Új hozzászólás #24670 Dátum:
2013.02.12 kedd, 13:20:17 »
Talátam egy ilyet:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24671 Dátum:
2013.02.12 kedd, 14:07:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 13:20:17
Talátam egy ilyet:
[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/img
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Tisztelt Fórumtárs!
Jó ötletnek tartom. Kellő számú jelentkező esetén beszállok az üzletbe, természetesen mint megrendelő.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.12 kedd, 14:59:36 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24672 Dátum:
2013.02.12 kedd, 14:31:33 »
Valami 100 ezer egy szett nem??
Idézetet írta: László - 2013.02.12 kedd, 14:07:28
Tisztelt Fórumtárs!
Jó ötletnek tartom. Kellő számú jelentkező esetén beszállok az üzletbe, természetesen mint megrendelő.
Tisztelettel László!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24673 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:00:29 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.12 kedd, 14:31:33
Valami 100 ezer egy szett nem??
Nem.
Az idézett weboldalon 135 font a teljes készlet. Darabonként persze drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24674 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:49:19 »
Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.12 kedd, 15:00:29
Nem.
Az idézett weboldalon 135 font a teljes készlet. Darabonként persze drágább.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24675 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:55:15 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.12 kedd, 15:49:19
Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?
"135 font a teljes készlet."
Mi a kérdés?
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24676 Dátum:
2013.02.12 kedd, 15:59:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.12 kedd, 15:49:19
Király, de ebben mindegyik turbócső benne van?
A 135gbp verzioban a turbó utáni 6db szakasz van benne (tehát az összes turbócső). Van külön szivócső a légszűrő-turbó közé.
A link lényege az, hogy lehet 35gbp ellenében venni csak cooler-Egr szakaszt is, külön. (a cég árul külön cooler előtti és utáni csőszakaszokat is)
Amikor a forge-os beszerzést szerveztem, az volt a fő gond, hogy csak egyben lehetett venni a 6 szakaszt, mert valaki csak az Egr előtti akarta volna. Most meg itt van, lehet, ugyan nem Forge, de szilikon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24677 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:18:44 »
Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24678 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:48:22 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.02.12 kedd, 16:18:44
Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett
Kettőt kérek!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24679 Dátum:
2013.02.12 kedd, 16:51:15 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.02.12 kedd, 16:18:44
Ha mai árfolyammal számolunk (360ft) akkor 48600 ft a szett
OTP deviza eladási GBP árfolyam 340,91Ft. Elektronikus fizetésénél ez irányadó. 46023Ft.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nejo88
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 565
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24680 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:03:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 16:51:15
OTP deviza eladási GBP árfolyam 340,91Ft. Elektronikus fizetésénél ez irányadó. 46023Ft.
Még jobb
Naplózva
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24681 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:08:11 »
Idézetet írta: nejo88 - 2013.02.12 kedd, 17:03:22
Még jobb
A Forge 189 + posta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24682 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:26:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.02.12 kedd, 17:08:11
A Forge 189 + posta.
AndyA
de az jobb is, mert nekem olyan van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24683 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:29:52 »
Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe. Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24684 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:31:15 »
De forgatja. Amikor a motor lassul akkor engedi túlforogni a generátort.
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.12 kedd, 17:29:52
Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe. Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24685 Dátum:
2013.02.12 kedd, 17:37:59 »
Aha ! Köszi! Esetleg még valami infó róla? Vagy csak ennyi a szerepe.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24686 Dátum:
2013.02.12 kedd, 20:36:50 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.02.12 kedd, 17:29:52
Sziasztok! Hát aki ismeri a történetemet azoknak írom hogy végre halad az autóm a megjavulás fele. Ma bevittem a 4 porlasztócsúcsot az interdieselbe. Holnap meg megy melléjük a magasnyomású szivattyú. Talán a héten meglessz a felújítás és akkor jövő hét elejére kész a gép!! Végre! már várom. Cserés lessz még a generátorszíly is. De ha már cserélni kell akkor elgondolkodtam hogy meg kéne csinálni a generátor szabadonfutósítását is. Itt írták hogy az INA cégnek van az MK3-as mondira való szabadonfutó görgöje. Tovább gondolva a dolgot eszembe jutott hogy a cég ahol dolgozom közvetlen megrendelője az INA- nak. Holnap be is megyek a beszerzőhöz az irodába és megérdeklődtetem vele ( pontos cikkszám alapján természetesen) hogy így közvetlenbe tőlük mennyi lenne. A cégem nagy megrendelője az INA- nak, tehát biztos hogy kedvezménye is van. Kíváncsian várom a holnapot. Még egy lényeges kérdésem viszont lenne azokhoz akik már átalakították az autójukat: Ugye az egyik lényege hogy 1500-as fordulatig nem hajtja a szíj magát a generátort hanem szabadon fut a szíj. Tehát ha elindítom az autót és alapjáraton ketyereg akkor a töltésjelző lámpa nem világít?? Vagy hogy van ez? Világosítsatok már fel légyszives!! Előre is köszi!!
Honnét van ez az infó? Ilyet itt (remélem) nem olvashattál. A lényeg az, hogy amikor csökken a motor fordulatszáma, a szabadonfutó miatt a generátor nem lassul vele, hanem szabadon forog (fut) tovább. Így a forgó tömeg lassításához szükséges erőt nem kell átvinnie a segédszíjnak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BBalazs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24687 Dátum:
2013.02.12 kedd, 20:47:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 20:36:50
Honnét van ez az infó? Ilyet itt (remélem) nem olvashattál. A lényeg az, hogy amikor csökken a motor fordulatszáma, a szabadonfutó miatt a generátor nem lassul vele, hanem szabadon forog (fut) tovább. Így a forgó tömeg lassításához szükséges erőt nem kell átvinnie a segédszíjnak.
Lehet máshol is elírták, én itt olvastam:
http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/
"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24688 Dátum:
2013.02.12 kedd, 21:12:22 »
Ez szerintem azt akarta jelenteni, hogy az 1500 /perc fordulatig egyenetlen járás miatt adódó lassulás gyorsulásokat védi ki.
Idézetet írta: BBalazs - 2013.02.12 kedd, 20:47:01
Lehet máshol is elírták, én itt olvastam:
http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/
"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24689 Dátum:
2013.02.12 kedd, 21:25:43 »
Idézetet írta: BBalazs - 2013.02.12 kedd, 20:47:01
Lehet máshol is elírták, én itt olvastam:
http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/
"A szabadonfutó ékszíjtárcsa működési elve:
A szabadon futó szíjtárcsa 1500/perc motorfordulatszámig lecsatolja a generátor forgórészét a forgattyús tengely, forgási egyenlőtlenségeiről."
A szabadonfutó fő szerepe az, hogy kisebb fordulatnál egyenlítse ki a fordulatszám-különbségeket.
Vagyis, ahogy a dugattyúk mozognak le-fel, a főtengely szögsebessége nem állandó, hanem robbanásnál gyorsul egy kicsit, a sűrítésnél, a holtponthoz közel meg lassul.
A generátor forgórésze meg ezt nem szereti, amikor gyorsul a főtengely, a szíj megfeszül, amikor meg lassul, a szíjfeszítőt dolgoztatja.
A szabadonfutó ebben a fázisban leold, és hagyja a generátort tovább pörögni. Van fenn a jútyúbon pár videó, ami mutatja, hogy dolgozik a szíjfeszítő szabadonfutó nélkül, és hogy milyen jó, ha van szabadonfutó.
Akkor is jó, ha hirtelen leveszed a gázról a lábad, de mivel úgyis van terhelés a generátoron, maga az is hamar megfogja, persze ekkor is segít a szabadonfutó.
Nagyjából ennyi...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24690 Dátum:
2013.02.12 kedd, 21:30:15 »
Hát nem ezt mondtam én is? Csak kihagytam a dugattyú, szögsebesség, sűrítés és holtpont szavakat.
Idézetet írta: Angel - 2013.02.12 kedd, 21:25:43
A szabadonfutó fő szerepe az, hogy kisebb fordulatnál egyenlítse ki a fordulatszám-különbségeket.
Vagyis, ahogy a dugattyúk mozognak le-fel, a főtengely szögsebessége nem állandó, hanem robbanásnál gyorsul egy kicsit, a sűrítésnél, a holtponthoz közel meg lassul.
A generátor forgórésze meg ezt nem szereti, amikor gyorsul a főtengely, a szíj megfeszül, amikor meg lassul, a szíjfeszítőt dolgoztatja.
A szabadonfutó ebben a fázisban leold, és hagyja a generátort tovább pörögni. Van fenn a jútyúbon pár videó, ami mutatja, hogy dolgozik a szíjfeszítő szabadonfutó nélkül, és hogy milyen jó, ha van szabadonfutó.
Akkor is jó, ha hirtelen leveszed a gázról a lábad, de mivel úgyis van terhelés a generátoron, maga az is hamar megfogja, persze ekkor is segít a szabadonfutó.
Nagyjából ennyi...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24691 Dátum:
2013.02.12 kedd, 21:34:11 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.12 kedd, 21:12:22
Ez szerintem azt akarta jelenteni, hogy az 1500 /perc fordulatig egyenetlen járás miatt adódó lassulás gyorsulásokat védi ki.
Az egyenetlen járás - szerintem - az azt jelenti, hogy ingadozik az alapjárat.
De a szabadonfutó akkor is segít, ha betonstabilan mondjuk 750 a fordulat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24692 Dátum:
2013.02.12 kedd, 22:18:39 »
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tihpet
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24693 Dátum:
2013.02.13 szerda, 13:21:32 »
Sziasztok!
Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24694 Dátum:
2013.02.13 szerda, 14:43:04 »
Azta, ilyet még nem hallottam...
Azt hiszem, hogy a kesztyű tartó alatt /mögött van.
Idézetet írta: tihpet - 2013.02.13 szerda, 13:21:32
Sziasztok!
Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24695 Dátum:
2013.02.13 szerda, 15:10:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.02.13 szerda, 14:43:04
Azta, ilyet még nem hallottam...
Azt hiszem, hogy a kesztyű tartó alatt /mögött van.
Te az ECU-ra gondolsz.
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján):
http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24696 Dátum:
2013.02.13 szerda, 15:20:25 »
Idézetet írta: tihpet - 2013.02.13 szerda, 13:21:32
Sziasztok!
Ma voltam egy befecskendezősnél. Mind a 4 porlasztóm tökéletes, a magasnyomású szivattyúm tökéletes. Akkor mi lehet a baj? Kiderült, hogy a kocsim nem tudja betanítani a porlasztókat, mert tönkre ment az ICU. Egyik szemem sír, a másik nevet. Most vehetek injektor vezérlőt. Tudna valaki egy bontottat? És megtudnátok mondani, hogy egyáltalán hol találom a kocsiban?
A testelését ellenőrizték? az szokott berohadni és produkál kalamajkát.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24697 Dátum:
2013.02.13 szerda, 15:21:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.23 szerda, 11:13:04
Németh Viktor az Auto-Fortnál BP-n,őt ajánlják sokan
melyikben ?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24698 Dátum:
2013.02.13 szerda, 15:37:01 »
Idézetet írta: mendoza - 2013.02.13 szerda, 15:21:08
melyikben ?
Lurdyval szemben..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24699 Dátum:
2013.02.13 szerda, 16:11:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.02.13 szerda, 15:10:09
Te az ECU-ra gondolsz.
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján):
http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
ugy van,de csak a korai tdci-k nél.2001-2002.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
487
488
489
490
491
492
493
[
494
]
495
496
497
498
499
500
501
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ