Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:36:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648141 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24700 Dátum: 2013.02.13 szerda, 17:09:13 »

[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/img
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?
üdv 5 sebességeshez nincs készlet?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.13 szerda, 23:41:13 írta AndyA » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24701 Dátum: 2013.02.13 szerda, 19:13:33 »

Te az ECU-ra gondolsz.  Wink
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján): http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Csak mondom ujjonan 200e ft lett volna ha kellett volna nekem.Nézzétek meg a benne lévő vezetékeket jó alapossan át kell nézni.Itt ha jól tudom van egy 2002-es bontott autó kérdezd meg mennyiért adja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24702 Dátum: 2013.02.13 szerda, 19:14:46 »

Te az ECU-ra gondolsz.  Wink
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján): http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Nem ő az ICU-ra gondolt.Az vezérli az első szériás mondikban a csúcsokat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #24703 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:12:11 »

Lurdyval szemben..
koszi, beszeltem is vele  Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24704 Dátum: 2013.02.13 szerda, 20:15:09 »

Nem ő az ICU-ra gondolt.Az vezérli az első szériás mondikban a csúcsokat.

Tudom, hogy az ICU-ra gondolt.
Csak Meszike az ECU helyét mondta neki, ezért egészítettem(javítottam) ki.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24705 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:06:09 »

üdv 5 sebességeshez nincs készlet?
Szerintem nincs. Az EGR előtti a leginkább problémás darab, így ennek cseréje is sokat lendít a dolgon. Arra azonban nincs tapasztalat, hogy melyik a következő leggyengébb szakasz....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24706 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:17:00 »

Tudom, hogy az ICU-ra gondolt.
Csak Meszike az ECU helyét mondta neki, ezért egészítettem(javítottam) ki.  Wink
worship eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24707 Dátum: 2013.02.13 szerda, 21:36:10 »

A testelését ellenőrizték? az szokott berohadni és produkál kalamajkát. Smiley

nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24708 Dátum: 2013.02.13 szerda, 22:32:25 »

nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Ezt a dobozt szét szedik és a benne lévő vezetékeket kiszokták mérni.Továbbá előfordul esetleg nem zár rendesen és pára víz belemegy és gondot okoz.Nézesd át de hozzá értővel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24709 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 00:27:11 »

nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Az ICU egység testpontja az akku alatt van. Hajlamos a rozsdásodás miatti kontakthibára, ami befecskendezés vezérlési hibát okoz. Ilyenkor a diagnosztika során P1664 és P1665 hibakódok jelentkeznek. Ha a testpont ellenőrzése/tisztítása után sem javul, tényleg IDM csere kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #24710 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:01:02 »

Nos lenne egy kérdésem, megcsináltattam a porlasztókat, az autó szépen megy fogyasztás 6,4 (120-nál), városban 7,6
az első hideg indításnál, olyan mint ha nem indulna az összes henger, az alapjárat ficánkol, igaz csak ilyen 100-at. (régebben meg 2-300 at)
a magasnyomásúmmal lehet baj?
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24711 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:48:50 »

Nos lenne egy kérdésem, megcsináltattam a porlasztókat, az autó szépen megy fogyasztás 6,4 (120-nál), városban 7,6
az első hideg indításnál, olyan mint ha nem indulna az összes henger, az alapjárat ficánkol, igaz csak ilyen 100-at. (régebben meg 2-300 at)
a magasnyomásúmmal lehet baj?


hy.nekem is szokott ingadozni inditás után kicsit...ilyen a tied is?
http://youtu.be/7SYeaekQMXM
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #24712 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 10:56:03 »

hy.nekem is szokott ingadozni inditás után kicsit...ilyen a tied is?
http://youtu.be/7SYeaekQMXM
az enyém egy kicsit jobban Cheesy
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #24713 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 13:42:53 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Kellene nekem egy célszerszám, meg is találtam itt:
http://www.spxtools-shop.com/jlr/product_info.php?info=p12814.html

Tudna valaki segíteni hogy hogyan tudnám ezt megrendelni. Esetleg kelhet másoknak is, ezzel lehet rögzíteni a nagynyomású szivattyút lánckerekét, a szivatyú leszerelésekor a vezérlés megbontása nélkül. Magyarországon csak készletben lehet kapni 20-30 000 ft ért.
Ezzel az eszközzel könnyen le lehet szereln a nagynyomásút. A tddi hez is jó.
Leírás:
http://autotechnika.hu/cikkek/8304,adagolo-kiszerelese-ford-2-0-es-2-4-literes-tddi-tdci.html
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24714 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 13:57:05 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Kellene nekem egy célszerszám, meg is találtam itt:
http://www.spxtools-shop.com/jlr/product_info.php?info=p12814.html

Tudna valaki segíteni hogy hogyan tudnám ezt megrendelni. Esetleg kelhet másoknak is, ezzel lehet rögzíteni a nagynyomású szivattyút lánckerekét, a szivatyú leszerelésekor a vezérlés megbontása nélkül. Magyarországon csak készletben lehet kapni 20-30 000 ft ért.
Ezzel az eszközzel könnyen le lehet szereln a nagynyomásút. A tddi hez is jó.
Leírás:
http://autotechnika.hu/cikkek/8304,adagolo-kiszerelese-ford-2-0-es-2-4-literes-tddi-tdci.html

Ha jól láttam, akkor regisztrálni kell. Ráklikkelsz az "in cart" gombra, majd a shopping cart-nál lévő kis sárga izére, ezután kijelölöd a terméket, nyomsz egy "checkout" gombot és követed a megjelenő utasításokat.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24715 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 21:00:09 »

[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/mg]
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?

Engem érdekelne majd egy készlet.
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #24716 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:17:01 »

Ha jól láttam, akkor regisztrálni kell. Ráklikkelsz az "in cart" gombra, majd a shopping cart-nál lévő kis sárga izére, ezután kijelölöd a terméket, nyomsz egy "checkout" gombot és követed a megjelenő utasításokat.

Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után  Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #24717 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:20:01 »

Engem érdekelne majd egy készlet.

Ez nem komplett készlet csak a készlet azon része amit nehéz legyártani. Ehhez kel még tx45 torx kulcs, ill. egy eszköz amivel a vezérlésfedél ablakát le lehet venni.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24718 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 22:22:00 »

Talátam egy ilyet:
.................................
Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Akkor ez kb 12-13000 Ft? Ebben a szállítás is benne van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24719 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:04:14 »

Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után  Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm

Az a magyar EU-s adószámod, ha megadod, akkor a kinti ÁFA nélkül kiállított, netto összegű céges számlát kell küldjenek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24720 Dátum: 2013.02.15 péntek, 04:30:26 »

Ez nem komplett készlet csak a készlet azon része amit nehéz legyártani. Ehhez kel még tx45 torx kulcs, ill. egy eszköz amivel a vezérlésfedél ablakát le lehet venni.

http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253

De, ez egy komplett készlet.
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #24721 Dátum: 2013.02.15 péntek, 05:07:47 »

te se szeretsz aludni amint látom  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24722 Dátum: 2013.02.15 péntek, 09:38:25 »

Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24723 Dátum: 2013.02.15 péntek, 09:39:03 »

Akkor ez kb 12-13000 Ft? Ebben a szállítás is benne van?
Posta alku tárgya, meg függ attól, hányan rendelünk
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24724 Dátum: 2013.02.15 péntek, 09:46:41 »

Tisztelt Fórumtársak ! mellékelek 1 képet a résolajmérésről véleményeket kérek hogy ez még megfelelő-e!előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130215/20130115_181532_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #24725 Dátum: 2013.02.15 péntek, 10:15:10 »

Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.


Pontosan  worship
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24726 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:49:42 »

te se szeretsz aludni amint látom  eplus2 eplus2

De, szerettem volna, csak ugye a munkahely szíve dobog bennem...  vigyor3

Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.


Pontosan  worship

Túúúúdom, csak a korán keléstől kicsit szőrszálhasogató lettem, igazából még aludtam.  nyes nyes nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24727 Dátum: 2013.02.15 péntek, 18:57:11 »

Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után  Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm

És sikerült megrendelni a cuccot?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24728 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:22:10 »

Szíjfeszítő + görgők + szíj garnitúra kapható valahol egyben vagy csak darabokban összevadászva.
Esetleg az sem baj ha tárcsa is van hozzá.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24729 Dátum: 2013.02.15 péntek, 20:59:22 »

Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640

Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.

Mehet bele Alf?  nyes


Szíjfeszítő + görgők + szíj garnitúra kapható valahol egyben vagy csak darabokban összevadászva.
Esetleg az sem baj ha tárcsa is van hozzá.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24730 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:03:40 »

Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640

Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.

Mehet bele Alf?  nyes



A felsorolás szerint jó lehet. Én is Gatest raktam az enyémbe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24731 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:07:59 »

Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640

Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.

Mehet bele Alf?  nyes


igen
igen
igen. ;-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #24732 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:13:28 »

És sikerült megrendelni a cuccot?

Megrendeltem adószám nélkül, de küldtek egy emailt hogy kell a cégnév + adószám mert magánszemélyeket nem szolgálnak ki:(
Most próbálok adószámot intézni. Esetleg tud valaki segíteni egy cégnévvel+eu-s adószámmal?
Egy 6,50 eurós tételről van szó.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24733 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:14:43 »

Megrendeltem adószám nélkül, de küldtek egy emailt hogy kell a cégnév + adószám mert magánszemélyeket nem szolgálnak ki:(
Most próbálok adószámot intézni. Esetleg tud valaki segíteni egy cégnévvel+eu-s adószámmal?
Egy 6,50 eurós tételről van szó.

Hát abban bocs, de nem tudok segíteni.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24734 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:20:21 »

Üdv!

Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...  nyes
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?  Huh?

Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?

Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...  vigyor3 ), aki alkalomadtán rápillantana?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 10:22:18 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24735 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:23:14 »

Üdv!

Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...  nyes
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?  Huh?

Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?

Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...  vigyor3 ), aki alkalomadtán rápillantana?

Az a vékony lemez... az a tömítés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24736 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:32:14 »

Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640

Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.

Mehet bele Alf?  nyes



Én is Gates szettet raktam fel. Nincs semmi baja, nem bántam meg.
A Max-carnál vettem főtengely szíjtárcsával együtt 64-ért. http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
+ fölraktam a Zen szabadonfutót amit le is cseréltem INA-ra 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24737 Dátum: 2013.02.16 szombat, 10:32:34 »

Üdv!

Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...  nyes
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?  Huh?

Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?

Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...  vigyor3 ), aki alkalomadtán rápillantana?

EGR: Valószínűleg a tömítés fém lemezét látod a cső és a szelep között. Melyik csavarral van pontosan gond? Egy jobb 1/4"-es készletben minden megvan, ami ehhez a munkához kell.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24738 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:19:06 »

Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.

Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.

Üdv!

Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...  nyes
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?  Huh?

Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?

Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...  vigyor3 ), aki alkalomadtán rápillantana?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24739 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:22:15 »

Én tegnap megrendeltem KA-tól, ugyan annyiért ugyan azt amit te is.
Nekem most jött meg a szabadonfutó. Nem tudom előtte milyen volt fent, de a közös beszerzéses valami.
Most woods ec4276 lesz rajta. Relhist szerint jó.

Én is Gates szettet raktam fel. Nincs semmi baja, nem bántam meg.
A Max-carnál vettem főtengely szíjtárcsával együtt 64-ért. http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
+ fölraktam a Zen szabadonfutót amit le is cseréltem INA-ra 
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24740 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:32:34 »

Én tegnap megrendeltem KA-tól, ugyan annyiért ugyan azt amit te is.
Nekem most jött meg a szabadonfutó. Nem tudom előtte milyen volt fent, de a közös beszerzéses valami.
Most woods ec4276 lesz rajta. Relhist szerint jó.

zen volt rajta.brazil.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24741 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:38:41 »

Az a vékony lemez... az a tömítés.
worship

EGR: Valószínűleg a tömítés fém lemezét látod a cső és a szelep között. Melyik csavarral van pontosan gond? Egy jobb 1/4"-es készletben minden megvan, ami ehhez a munkához kell.

A felső, belső, motornál levő csavarral, nekem nincs a készletemben olyan hosszú toldó, amit még megoldanék, de úgy néztem, ha egyenesen akarnám rádugni, akkor pont útban van egy csatlakozó és egy fémcső, úgyhogy lehet csuklós kell...  Angry

Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.

Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.


Köszi, akkor az lesz, amúgy is esedékes, a többi szokásossal együtt, de akkor megvárom, hogy kifogyjon ez a tank, meg esetleg valamennyi a következőből.  worship

Üzemanyagszűrőből melyik a gyári típus?
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 11:41:49 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24742 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:43:05 »


A felső, belső, motornál levő csavarral, nekem nincs a készletemben olyan hosszú toldó, amit még megoldanék, de úgy néztem, ha egyenesen akarnám rádugni, akkor pont útban van egy csatlakozó és egy fémcső, úgyhogy lehet csuklós kell...  Angry


Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.

Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24743 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:45:58 »

Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.



Igen, elektromos, elég hülye szögben áll, ráadásként a fémcsövön levő alsó se látható, hab a tortán...  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 11:48:03 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24744 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:46:22 »

Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.



2006 valószínű EUR4, elektromos.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24745 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:46:51 »

Üzemanyagszűrőből melyik a gyári típus?

Bosch
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24746 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:49:00 »

2006 valószínű EUR4, elektromos.  wave

Így van.  worship

Bosch
worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24747 Dátum: 2013.02.16 szombat, 11:55:12 »

Így van.  worship

 szomoru1 Azzal nincs tapasztalatom.

Ahogy a képeket nézem nem kéne nagyon másnak lennie. Talán a két ü.a (vagy milyen) csövet kellett kipattintani a műanyag konzolból nekem, hogy a csavarhoz hozzáférjek.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 12:01:41 írta tpmportal » Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24748 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:01:50 »

szomoru1 Azzal nincs tapasztalatom.

Az nem baj, nem a segítség a lényeg, hanem a segíteni akarás, ami naggyá teszi ezt a fórumot!!!  worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24749 Dátum: 2013.02.16 szombat, 12:16:41 »

zen volt rajta.brazil.
worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 488 489 490 491 492 493 494 [495] 496 497 498 499 500 501 502 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.