Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:38:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
488
489
490
491
492
493
494
[
495
]
496
497
498
499
500
501
502
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648207 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24700 Dátum:
2013.02.13 szerda, 17:09:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 22:18:39
[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/img
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?
üdv 5 sebességeshez nincs készlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.13 szerda, 23:41:13 írta AndyA
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24701 Dátum:
2013.02.13 szerda, 19:13:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.02.13 szerda, 15:10:09
Te az ECU-ra gondolsz.
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján):
http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Csak mondom ujjonan 200e ft lett volna ha kellett volna nekem.Nézzétek meg a benne lévő vezetékeket jó alapossan át kell nézni.Itt ha jól tudom van egy 2002-es bontott autó kérdezd meg mennyiért adja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24702 Dátum:
2013.02.13 szerda, 19:14:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.02.13 szerda, 15:10:09
Te az ECU-ra gondolsz.
Az ICU a kocsi bal oldalán lakik a lökhárító mögött. Dobbetét kivétele után lehet látni.
Itt egy kép róla (oldal alján):
http://www.talkford.com/topic/197692-flashing-glowplug-light-on-ecuicu-mondys/
Nem ő az ICU-ra gondolt.Az vezérli az első szériás mondikban a csúcsokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24703 Dátum:
2013.02.13 szerda, 20:12:11 »
Idézetet írta: GiN - 2013.02.13 szerda, 15:37:01
Lurdyval szemben..
koszi, beszeltem is vele
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24704 Dátum:
2013.02.13 szerda, 20:15:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.13 szerda, 19:14:46
Nem ő az ICU-ra gondolt.Az vezérli az első szériás mondikban a csúcsokat.
Tudom, hogy az ICU-ra gondolt.
Csak Meszike az ECU helyét mondta neki, ezért egészítettem(javítottam) ki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24705 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:06:09 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.02.13 szerda, 17:09:13
üdv 5 sebességeshez nincs készlet?
Szerintem nincs. Az EGR előtti a leginkább problémás darab, így ennek cseréje is sokat lendít a dolgon. Arra azonban nincs tapasztalat, hogy melyik a következő leggyengébb szakasz....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24706 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:17:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.02.13 szerda, 20:15:09
Tudom, hogy az ICU-ra gondolt.
Csak Meszike az ECU helyét mondta neki, ezért egészítettem(javítottam) ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tihpet
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24707 Dátum:
2013.02.13 szerda, 21:36:10 »
Idézetet írta: GiN - 2013.02.13 szerda, 15:20:25
A testelését ellenőrizték? az szokott berohadni és produkál kalamajkát.
nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24708 Dátum:
2013.02.13 szerda, 22:32:25 »
Idézetet írta: tihpet - 2013.02.13 szerda, 21:36:10
nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Ezt a dobozt szét szedik és a benne lévő vezetékeket kiszokták mérni.Továbbá előfordul esetleg nem zár rendesen és pára víz belemegy és gondot okoz.Nézesd át de hozzá értővel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24709 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 00:27:11 »
Idézetet írta: tihpet - 2013.02.13 szerda, 21:36:10
nem ellenőriztek rajta semmit, csak rámondták, hogy az lesz a baj. Megmondom őszintén, én nem hiszem, hogy azzal lenne a gond. Inkább az EGR-re gyanakszom. Azt hiszem eljött az ideje a dugózásnak. De érdekel nagyon, hogy miről is beszélsz mikor a testelését említed!
Az ICU egység testpontja az akku alatt van. Hajlamos a rozsdásodás miatti kontakthibára, ami befecskendezés vezérlési hibát okoz. Ilyenkor a diagnosztika során P1664 és P1665 hibakódok jelentkeznek. Ha a testpont ellenőrzése/tisztítása után sem javul, tényleg IDM csere kell.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24710 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 10:01:02 »
Nos lenne egy kérdésem, megcsináltattam a porlasztókat, az autó szépen megy fogyasztás 6,4 (120-nál), városban 7,6
az első hideg indításnál, olyan mint ha nem indulna az összes henger, az alapjárat ficánkol, igaz csak ilyen 100-at. (régebben meg 2-300 at)
a magasnyomásúmmal lehet baj?
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24711 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 10:48:50 »
Idézetet írta: skyjezus - 2013.02.14 csütörtök, 10:01:02
Nos lenne egy kérdésem, megcsináltattam a porlasztókat, az autó szépen megy fogyasztás 6,4 (120-nál), városban 7,6
az első hideg indításnál, olyan mint ha nem indulna az összes henger, az alapjárat ficánkol, igaz csak ilyen 100-at. (régebben meg 2-300 at)
a magasnyomásúmmal lehet baj?
hy.nekem is szokott ingadozni inditás után kicsit...ilyen a tied is?
http://youtu.be/7SYeaekQMXM
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24712 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 10:56:03 »
Idézetet írta: waver - 2013.02.14 csütörtök, 10:48:50
hy.nekem is szokott ingadozni inditás után kicsit...ilyen a tied is?
http://youtu.be/7SYeaekQMXM
az enyém egy kicsit jobban
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24713 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 13:42:53 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Kellene nekem egy célszerszám, meg is találtam itt:
http://www.spxtools-shop.com/jlr/product_info.php?info=p12814.html
Tudna valaki segíteni hogy hogyan tudnám ezt megrendelni. Esetleg kelhet másoknak is, ezzel lehet rögzíteni a nagynyomású szivattyút lánckerekét, a szivatyú leszerelésekor a vezérlés megbontása nélkül. Magyarországon csak készletben lehet kapni 20-30 000 ft ért.
Ezzel az eszközzel könnyen le lehet szereln a nagynyomásút. A tddi hez is jó.
Leírás:
http://autotechnika.hu/cikkek/8304,adagolo-kiszerelese-ford-2-0-es-2-4-literes-tddi-tdci.html
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24714 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 13:57:05 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.14 csütörtök, 13:42:53
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Kellene nekem egy célszerszám, meg is találtam itt:
http://www.spxtools-shop.com/jlr/product_info.php?info=p12814.html
Tudna valaki segíteni hogy hogyan tudnám ezt megrendelni. Esetleg kelhet másoknak is, ezzel lehet rögzíteni a nagynyomású szivattyút lánckerekét, a szivatyú leszerelésekor a vezérlés megbontása nélkül. Magyarországon csak készletben lehet kapni 20-30 000 ft ért.
Ezzel az eszközzel könnyen le lehet szereln a nagynyomásút. A tddi hez is jó.
Leírás:
http://autotechnika.hu/cikkek/8304,adagolo-kiszerelese-ford-2-0-es-2-4-literes-tddi-tdci.html
Ha jól láttam, akkor regisztrálni kell. Ráklikkelsz az "in cart" gombra, majd a shopping cart-nál lévő kis sárga izére, ezután kijelölöd a terméket, nyomsz egy "checkout" gombot és követed a megjelenő utasításokat.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24715 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 21:00:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 22:18:39
[img]http://www.dphsiliconehose.co.uk/image/cache/data/madeinukpics/Screen%20Shot%202012-05-26%20at%2012.49.00-500x500.png[/mg]
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=245
foglalkozzak vele?
Engem érdekelne majd egy készlet.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24716 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 22:17:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.14 csütörtök, 13:57:05
Ha jól láttam, akkor regisztrálni kell. Ráklikkelsz az "in cart" gombra, majd a shopping cart-nál lévő kis sárga izére, ezután kijelölöd a terméket, nyomsz egy "checkout" gombot és követed a megjelenő utasításokat.
Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24717 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 22:20:01 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.14 csütörtök, 21:00:09
Engem érdekelne majd egy készlet.
Ez nem komplett készlet csak a készlet azon része amit nehéz legyártani. Ehhez kel még tx45 torx kulcs, ill. egy eszköz amivel a vezérlésfedél ablakát le lehet venni.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24718 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 22:22:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.12 kedd, 13:20:17
Talátam egy ilyet:
.................................
Kellő érdeklődés esetén indíthatnánk rá csoportosat.
Nem drágább, mintha itthon listaáron vesszük meg...
Akkor ez kb 12-13000 Ft? Ebben a szállítás is benne van?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24719 Dátum:
2013.02.14 csütörtök, 23:04:14 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.14 csütörtök, 22:17:01
Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm
Az a magyar EU-s adószámod, ha megadod, akkor a kinti ÁFA nélkül kiállított, netto összegű céges számlát kell küldjenek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24720 Dátum:
2013.02.15 péntek, 04:30:26 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.14 csütörtök, 22:20:01
Ez nem komplett készlet csak a készlet azon része amit nehéz legyártani. Ehhez kel még tx45 torx kulcs, ill. egy eszköz amivel a vezérlésfedél ablakát le lehet venni.
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
De, ez egy komplett készlet.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24721 Dátum:
2013.02.15 péntek, 05:07:47 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.15 péntek, 04:30:26
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
De, ez egy komplett készlet.
te se szeretsz aludni amint látom
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24722 Dátum:
2013.02.15 péntek, 09:38:25 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.15 péntek, 04:30:26
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
De, ez egy komplett készlet.
Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24723 Dátum:
2013.02.15 péntek, 09:39:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.14 csütörtök, 22:22:00
Akkor ez kb 12-13000 Ft? Ebben a szállítás is benne van?
Posta alku tárgya, meg függ attól, hányan rendelünk
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24724 Dátum:
2013.02.15 péntek, 09:46:41 »
Tisztelt Fórumtársak ! mellékelek 1 képet a résolajmérésről véleményeket kérek hogy ez még megfelelő-e!előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130215/20130115_181532_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24725 Dátum:
2013.02.15 péntek, 10:15:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.15 péntek, 09:38:25
Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.
Pontosan
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: szilikon egr
«
Új hozzászólás #24726 Dátum:
2013.02.15 péntek, 18:49:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.02.15 péntek, 05:07:47
te se szeretsz aludni amint látom
De, szerettem volna, csak ugye a munkahely szíve dobog bennem...
Idézetet írta: Relhist - 2013.02.15 péntek, 09:38:25
Ez az, de nem azonos dologról beszéltek. Ő a vezérlés rögzítve írta, hogy nem készlet.
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.15 péntek, 10:15:10
Pontosan
Túúúúdom, csak a korán keléstől kicsit szőrszálhasogató lettem, igazából még aludtam.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24727 Dátum:
2013.02.15 péntek, 18:57:11 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.14 csütörtök, 22:17:01
Igen próbáltam de regisztráció közben kér a cégnév után Vat ID-t, ezt nem értettem, de ettől függetlenül sikerült a regisztráció.
Köszönöm
És sikerült megrendelni a cuccot?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24728 Dátum:
2013.02.15 péntek, 20:22:10 »
Szíjfeszítő + görgők + szíj garnitúra kapható valahol egyben vagy csak darabokban összevadászva.
Esetleg az sem baj ha tárcsa is van hozzá.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24729 Dátum:
2013.02.15 péntek, 20:59:22 »
Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640
Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.
Mehet bele Alf?
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.15 péntek, 20:22:10
Szíjfeszítő + görgők + szíj garnitúra kapható valahol egyben vagy csak darabokban összevadászva.
Esetleg az sem baj ha tárcsa is van hozzá.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24730 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:03:40 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.15 péntek, 20:59:22
Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640
Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.
Mehet bele Alf?
A felsorolás szerint jó lehet. Én is Gatest raktam az enyémbe.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24731 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:07:59 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.15 péntek, 20:59:22
Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640
Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.
Mehet bele Alf?
igen
igen
igen. ;-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24732 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:13:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.15 péntek, 18:57:11
És sikerült megrendelni a cuccot?
Megrendeltem adószám nélkül, de küldtek egy emailt hogy kell a cégnév + adószám mert magánszemélyeket nem szolgálnak ki:(
Most próbálok adószámot intézni. Esetleg tud valaki segíteni egy cégnévvel+eu-s adószámmal?
Egy 6,50 eurós tételről van szó.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24733 Dátum:
2013.02.15 péntek, 21:14:43 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.02.15 péntek, 21:13:28
Megrendeltem adószám nélkül, de küldtek egy emailt hogy kell a cégnév + adószám mert magánszemélyeket nem szolgálnak ki:(
Most próbálok adószámot intézni. Esetleg tud valaki segíteni egy cégnévvel+eu-s adószámmal?
Egy 6,50 eurós tételről van szó.
Hát abban bocs, de nem tudok segíteni.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24734 Dátum:
2013.02.16 szombat, 10:20:21 »
Üdv!
Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!
Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?
Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?
Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...
), aki alkalomadtán rápillantana?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 10:22:18 írta dadan
»
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24735 Dátum:
2013.02.16 szombat, 10:23:14 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 10:20:21
Üdv!
Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!
Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?
Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?
Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...
), aki alkalomadtán rápillantana?
Az a vékony lemez... az a tömítés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24736 Dátum:
2013.02.16 szombat, 10:32:14 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.15 péntek, 20:59:22
Ez jó nekem:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=VKMA+34030%7CLA
vagy ez?
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+K036PK1640
Ez utóbbit ajánlják a fordtalk-on, hogy nem rossz.
Mehet bele Alf?
Én is Gates szettet raktam fel. Nincs semmi baja, nem bántam meg.
A Max-carnál vettem főtengely szíjtárcsával együtt 64-ért.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
+ fölraktam a Zen szabadonfutót amit le is cseréltem INA-ra
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24737 Dátum:
2013.02.16 szombat, 10:32:34 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 10:20:21
Üdv!
Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!
Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?
Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?
Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...
), aki alkalomadtán rápillantana?
EGR: Valószínűleg a tömítés fém lemezét látod a cső és a szelep között. Melyik csavarral van pontosan gond? Egy jobb 1/4"-es készletben minden megvan, ami ehhez a munkához kell.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24738 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:19:06 »
Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.
Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 10:20:21
Üdv!
Kitisztítottam a MAF szenzort, sokat javult a hideg alapjáratom, de picit még így is ugrál.
Ezúton szeretném megköszönni a fórumlakók, szerkesztők áldozatos munkáját, mely cikkekkel lehetővé teszik az ilyen és hasonló dolgok házi barkácsolását!!!
Nekifogtam az EGR dugózásnak is, de a belső csavar olyan hülye helyen van, hogy szinte egyből feladtam...
Nézegetem, látom, hogy a jobb fele menő fémcső és az EGR között van egy vékony fémlemez, most nem tudom, hogy az gyárilag ilyen, kell ott lenni ilyennek, vagy elképzelhető, hogy már dugózva van és ki van iktatva, mert nem küld hibakódot!?
Aharmadik. Úgy vettem észre, mintha csökkent volna a turbóm, ahol eddig megindult, onnan most érezhetően csak a motor húz. Lyukas turbócsövet nem találtam, (amit megtaláltam, attól még lehet.), ez a jelenség azóta van, hogy kapott üzemanyag rendszer tisztító folyadékot, azóta füstöl is.
http://www.formula3000.hu/shop/protec-protec-diesel-%C3%BCzemanyagrendszer-tiszt%C3%ADt%C3%B3common-rail-375ml-p-3299.html
Kisebb fordulaton egyre jobb a motor, de közben ez a jelenség jelentkezett.
Nem logikus, hogy a kettőnek köze lenne egymáshoz, de ettől elképzelhető, hogy ha kijárom ezt a tankot és tankolok bele tiszta üzemanyagot, akkor rendbejön ez a dolog?
Esetleg békés megyében van valaki hozzáértő, (velem ellentétben...
), aki alkalomadtán rápillantana?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24739 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:22:15 »
Én tegnap megrendeltem KA-tól, ugyan annyiért ugyan azt amit te is.
Nekem most jött meg a szabadonfutó. Nem tudom előtte milyen volt fent, de a közös beszerzéses valami.
Most woods ec4276 lesz rajta. Relhist szerint jó.
Idézetet írta: Zoleex - 2013.02.16 szombat, 10:32:14
Én is Gates szettet raktam fel. Nincs semmi baja, nem bántam meg.
A Max-carnál vettem főtengely szíjtárcsával együtt 64-ért.
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
+ fölraktam a Zen szabadonfutót amit le is cseréltem INA-ra
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24740 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:32:34 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.16 szombat, 11:22:15
Én tegnap megrendeltem KA-tól, ugyan annyiért ugyan azt amit te is.
Nekem most jött meg a szabadonfutó. Nem tudom előtte milyen volt fent, de a közös beszerzéses valami.
Most woods ec4276 lesz rajta. Relhist szerint jó.
zen volt rajta.brazil.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24741 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:38:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.16 szombat, 10:23:14
Az a vékony lemez... az a tömítés.
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 10:32:34
EGR: Valószínűleg a tömítés fém lemezét látod a cső és a szelep között. Melyik csavarral van pontosan gond? Egy jobb 1/4"-es készletben minden megvan, ami ehhez a munkához kell.
A felső, belső, motornál levő csavarral, nekem nincs a készletemben olyan hosszú toldó, amit még megoldanék, de úgy néztem, ha egyenesen akarnám rádugni, akkor pont útban van egy csatlakozó és egy fémcső, úgyhogy lehet csuklós kell...
Idézetet írta: DomeSL - 2013.02.16 szombat, 11:19:06
Egyszer én is megszívtam az üzemanyag tisztítóval.
Beöntöttem, mentem.
Legközelebbi tankolástól füstölt, nem ment és 2 literrel többet fogyasztott.
Kicseréltem a gázolaj szűrőt és minden megjavult.
Nem 100%, de ha jól emlékszem utána megkaptam itt a forumon, hogy ez hülyeség, mert nincs köze egymáshoz.
Nem erőltettem, de szerintem volt köze.
Szóval cserélj szűrőt.
Köszi, akkor az lesz, amúgy is esedékes, a többi szokásossal együtt, de akkor megvárom, hogy kifogyjon ez a tank, meg esetleg valamennyi a következőből.
Üzemanyagszűrőből melyik a gyári típus?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 11:41:49 írta dadan
»
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24742 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:43:05 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 11:38:41
A felső, belső, motornál levő csavarral, nekem nincs a készletemben olyan hosszú toldó, amit még megoldanék, de úgy néztem, ha egyenesen akarnám rádugni, akkor pont útban van egy csatlakozó és egy fémcső, úgyhogy lehet csuklós kell...
Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24743 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:45:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 11:43:05
Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.
Igen, elektromos, elég hülye szögben áll, ráadásként a fémcsövön levő alsó se látható, hab a tortán...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 11:48:03 írta dadan
»
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24744 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:46:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 11:43:05
Elektromos működtetésű az EGR? Én a vákuumoson simán föntről egy hosszabbítóval ki tudtam csavarni.
2006 valószínű EUR4, elektromos.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24745 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:46:51 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 11:38:41
Üzemanyagszűrőből melyik a gyári típus?
Bosch
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24746 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:49:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.16 szombat, 11:46:22
2006 valószínű EUR4, elektromos.
Így van.
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.16 szombat, 11:46:51
Bosch
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24747 Dátum:
2013.02.16 szombat, 11:55:12 »
Idézetet írta: dadan - 2013.02.16 szombat, 11:49:00
Így van.
Azzal nincs tapasztalatom.
Ahogy a képeket nézem nem kéne nagyon másnak lennie. Talán a két ü.a (vagy milyen) csövet kellett kipattintani a műanyag konzolból nekem, hogy a csavarhoz hozzáférjek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 szombat, 12:01:41 írta tpmportal
»
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24748 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:01:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.02.16 szombat, 11:55:12
Azzal nincs tapasztalatom.
Az nem baj, nem a segítség a lényeg, hanem a segíteni akarás, ami naggyá teszi ezt a fórumot!!!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24749 Dátum:
2013.02.16 szombat, 12:16:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.16 szombat, 11:32:34
zen volt rajta.brazil.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
488
489
490
491
492
493
494
[
495
]
496
497
498
499
500
501
502
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ