Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 19:44:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13853329 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #25000 Dátum: 2013.03.01 péntek, 11:11:23 »

Később nyomod a gázt, mint ahogy a kuplung el kezd dolgozni. Magyarul, amikor ráengeded a kuplungot, az már fog, de még nem nyomod a gázt. Ugye a nagyobb fokozatnál alacsonyabb fordulattal dolgozik. Próbáld meg a két lábad összhangba hozni.
Köszönöm!
Minden tiszteletem mellett írom, hogy több éve meg van a gépsárkány és régóta van jogsim.
Ezt a jelenséget mostanában vettem észre. De az is lehet, hogy már régóta létezik, csak most erősebbé vált a jelenség.
De mindenféleképpen megfogadom a tanácsod, és kipróbálom amit Te írtál!
Mégegyszer,
Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25001 Dátum: 2013.03.01 péntek, 11:20:37 »

Köszönöm!
Minden tiszteletem mellett írom, hogy több éve meg van a gépsárkány és régóta van jogsim.
Ezt a jelenséget mostanában vettem észre. De az is lehet, hogy már régóta létezik, csak most erősebbé vált a jelenség.
De mindenféleképpen megfogadom a tanácsod, és kipróbálom amit Te írtál!
Mégegyszer,
Köszönöm!

Ezt nem AZÉRT írtam, nekem is csinál ilyeneket, amikor előbb engedem a kuplungot, mint a gázt nyomnám. Megesik bárkivel.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #25002 Dátum: 2013.03.01 péntek, 11:50:05 »

Később nyomod a gázt, mint ahogy a kuplung el kezd dolgozni. Magyarul, amikor ráengeded a kuplungot, az már fog, de még nem nyomod a gázt. Ugye a nagyobb fokozatnál alacsonyabb fordulattal dolgozik. Próbáld meg a két lábad összhangba hozni.
taps taps
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25003 Dátum: 2013.03.01 péntek, 12:10:05 »

Pedig itt ez lenne a lényeg!  Wink Cool wave

Tudom, de nehéz.....  Wink  (nézzétek el nekem)
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 12:29:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25004 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:44:56 »

Pedig itt ez lenne a lényeg!  Wink Cool wave
eljen eljen worship
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25005 Dátum: 2013.03.01 péntek, 15:47:05 »

Tudom, de nehéz.....  Wink  (nézzétek el nekem)
Az a gond az általánosító jellegű hozzászólásokkal, hogy félreinformálják a kérdezőt, aki azért jön ide, hogy teljesen specifikus információkat kapjon.
Nagy hozzáadott értékkel bírhat a fórum közössége számára a széleskörű tapasztalatod, ha jól használod.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25006 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:52:51 »

eljen eljen worship

Ákos mi az a kamu 7.2 fogyi az aláírásodban?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #25007 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:54:28 »

Ákos mi az a kamu 7.2 fogyi az aláírásodban?  eplus2
az az alapjárati fogyasztás,mert gurulni csak kevésszer indul neki..... hehe
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 17:56:27 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25008 Dátum: 2013.03.01 péntek, 17:55:29 »

az az alapjárati fogyasztás,mert gurulni csak kevésszer indul neki.....

Lemaradt a smiley!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #25009 Dátum: 2013.03.01 péntek, 18:49:59 »

Az a gond az általánosító jellegű hozzászólásokkal, hogy félreinformálják a kérdezőt, aki azért jön ide, hogy teljesen specifikus információkat kapjon.
Nagy hozzáadott értékkel bírhat a fórum közössége számára a széleskörű tapasztalatod, ha jól használod.  integet2

Van itt néhány nonstop 24-es ügyeletes diszpécser, aki 2 hónapja még itt kérdezte meg hogy a saját verdájában merre található vajon az üzemanyagszürő, de azóta már haladóvá avanzsált a kb 600 hozzászólással kinőtték magukat és lelkesen " segitenek " a fórumtársaknak..  wave

/Nem GSR fóromtársra gondoltam /
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 18:51:42 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25010 Dátum: 2013.03.01 péntek, 19:06:30 »

 2funny
Van itt néhány nonstop 24-es ügyeletes diszpécser, aki 2 hónapja még itt kérdezte meg hogy a saját verdájában merre található vajon az üzemanyagszürő, de azóta már haladóvá avanzsált a kb 600 hozzászólással kinőtték magukat és lelkesen " segitenek " a fórumtársaknak..  wave

/Nem GSR fóromtársra gondoltam /

 2funny
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #25011 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:21:01 »

Van itt néhány nonstop 24-es ügyeletes diszpécser, aki 2 hónapja még itt kérdezte meg hogy a saját verdájában merre található vajon az üzemanyagszürő, de azóta már haladóvá avanzsált a kb 600 hozzászólással kinőtték magukat és lelkesen " segitenek " a fórumtársaknak..  wave

/Nem GSR fóromtársra gondoltam /
senki nem mondeóval a sheggén jött a világra.ha segítenek már az is baj?nem ezért van a fórum?csalódást érezni a hangodból....akarsz róla beszélni? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #25012 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:26:47 »

senki nem mondeóval a sheggén jött a világra.ha segítenek már az is baj?nem ezért van a fórum?csalódást érezni a hangodból....akarsz róla beszélni? eplus2

....igen , ....folyamatban van másokkal pü-ben mivel itt ez off topic..wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #25013 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:28:08 »

....igen , ....folyamatban van másokkal pü-ben  wave
értem.ne tartsd vissza magad..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #25014 Dátum: 2013.03.01 péntek, 20:36:19 »

értem.ne tartsd vissza magad..... vigyor3

...do not worry !
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25015 Dátum: 2013.03.01 péntek, 21:03:36 »

Ákos mi az a kamu 7.2 fogyi az aláírásodban?  eplus2
Csalok. Kb egy éve nem rögzítettem tankolási adatot a spritmonitor.de-n  eplus2 integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25016 Dátum: 2013.03.01 péntek, 22:10:34 »

Csalok. Kb egy éve nem rögzítettem tankolási adatot a spritmonitor.de-n  eplus2 integet2
A csúcson kell abbahagyni, mi?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25017 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:00:41 »

Van itt néhány nonstop 24-es ügyeletes diszpécser, aki 2 hónapja még itt kérdezte meg hogy a saját verdájában merre található vajon az üzemanyagszürő, de azóta már haladóvá avanzsált a kb 600 hozzászólással kinőtték magukat és lelkesen " segitenek " a fórumtársaknak..  wave

/Nem GSR fóromtársra gondoltam /
Sosem gond ha kevesebb hozzászólással rendelkező fórumtárs jót mond.Az a baj ha nem fogadod el tőle!!!!!Itt mikor kezdő voltam csak egy példa ALF-nak is mondtam jót és megköszönte.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25018 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:30:35 »

Sziasztok! Már rég nem írtam a fórumba. Remélem vannak még akik emlékeznek a történetemre. ( Porlasztócsúcsok meghaltak.) Hát nagyon el vagyok keseredve, mert állandó unszolásom ellenére még mindíg nincs meg a kocsim, már vagy egy hónapja. A történetem nagyon tanulságos. Elmesélem: A gép ugye megállt, vontatás a szerelőhöz. megállapítják mi a baj. Megegyezünk (keddi nap) hogy másnap árajánlattal felhívnak. Két nap múlva én csörgök rájuk, és közlik hogy csak jövő héten tudják kiszerelni a csúcsokat és ugy tudnak árat mondani. eljött a jövő hét hétfő és újra én telefonálok mire kibökték az összeget. gyors utántelefonálgatás után ugy döntöttem hogy elviszem az Interdieselbe felújítani a csúcsokat meg a nagynyomású szivattyút. megint telefon a szerelőnek hogy akkor a szivattyút is szedjék ki ( vita hogy míért kell) újabb két napvárakozás. csörög a telefonom hogy mehetek érte. már eltelt másfél hét... Az interdieselben bevizsgálták a csúcsaimat meg a szivattyút. Eredmény: mind a négy csúcs úgy ahogy van kuka mert menthetetlen de szerencsére aszivattyúnak csak a szívóoldalát kell felújítani. Ujabb egy hét várakozás. telefon csörög: kész van mehetek értük.még aznap oda vittem a szerelőhöz ( múlt hét csütörtök ) mire azt mondták a jövő hét elején meglessz. Keden felhívom őket mire: " ha a jó isten is úgy akarja Péntekre meg lessz" Hát eljött a pétek és én már megint fel mertem hívni őket hogy akkor mi van, mire flegmán azt a választ kaptam hogy majd talán hétfőn neki tudnak állni. Na ez kiverte a biztit. Aznap remegtem a melóhelyen az idegtől, mert már egy honapja nincs autóm. Holott mikor odavittem nagyon szépen megkértem őket hogy siessenek vele mert munkábajárós autó tehát KELLL, SZÜKSÉGEM VAN RÁ enélkül nagyon nehezen tudom megoldani az odajárást!!!
Konklúzió: ide sem kell többé vinni az autót, sajnos ez már a második Győrszentiváni műhely amiben nagyon nagyot csalódtam.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #25019 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:32:33 »

Sosem gond ha kevesebb hozzászólással rendelkező fórumtárs jót mond.Az a baj ha nem fogadod el tőle!!!!!Itt mikor kezdő voltam csak egy példa ALF-nak is mondtam jót és megköszönte.

Remélem azért rám bizod a döntést , hogy kitől és mit fogadok el a mondeo fórumon ! wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25020 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:35:00 »

Sziasztok! Már rég nem írtam a fórumba. Remélem vannak még akik emlékeznek a történetemre. ( Porlasztócsúcsok meghaltak.) Hát nagyon el vagyok keseredve, mert állandó unszolásom ellenére még mindíg nincs meg a kocsim, már vagy egy hónapja. A történetem nagyon tanulságos. Elmesélem: A gép ugye megállt, vontatás a szerelőhöz. megállapítják mi a baj. Megegyezünk (keddi nap) hogy másnap árajánlattal felhívnak. Két nap múlva én csörgök rájuk, és közlik hogy csak jövő héten tudják kiszerelni a csúcsokat és ugy tudnak árat mondani. eljött a jövő hét hétfő és újra én telefonálok mire kibökték az összeget. gyors utántelefonálgatás után ugy döntöttem hogy elviszem az Interdieselbe felújítani a csúcsokat meg a nagynyomású szivattyút. megint telefon a szerelőnek hogy akkor a szivattyút is szedjék ki ( vita hogy míért kell) újabb két napvárakozás. csörög a telefonom hogy mehetek érte. már eltelt másfél hét... Az interdieselben bevizsgálták a csúcsaimat meg a szivattyút. Eredmény: mind a négy csúcs úgy ahogy van kuka mert menthetetlen de szerencsére aszivattyúnak csak a szívóoldalát kell felújítani. Ujabb egy hét várakozás. telefon csörög: kész van mehetek értük.még aznap oda vittem a szerelőhöz ( múlt hét csütörtök ) mire azt mondták a jövő hét elején meglessz. Keden felhívom őket mire: " ha a jó isten is úgy akarja Péntekre meg lessz" Hát eljött a pétek és én már megint fel mertem hívni őket hogy akkor mi van, mire flegmán azt a választ kaptam hogy majd talán hétfőn neki tudnak állni. Na ez kiverte a biztit. Aznap remegtem a melóhelyen az idegtől, mert már egy honapja nincs autóm. Holott mikor odavittem nagyon szépen megkértem őket hogy siessenek vele mert munkábajárós autó tehát KELLL, SZÜKSÉGEM VAN RÁ enélkül nagyon nehezen tudom megoldani az odajárást!!!
Konklúzió: ide sem kell többé vinni az autót, sajnos ez már a második Győrszentiváni műhely amiben nagyon nagyot csalódtam.
És mikor lesz készen a kocsi? Mondták, hogy a ki-be szerelés mennyibe fog fájni?.....és vajon a ki-beszerelés szakszerűségére van valami garancia?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25021 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:38:53 »

Hát én már semiben se hiszek. Örülök ha végre készen lessz. A szakszerűség meg hát, azért vittem oda a kocsimat mer egyébként ez egy nagyon jó hírű műhely.
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25022 Dátum: 2013.03.02 szombat, 17:39:25 »

Ja árat még nem mondtak.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25023 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:25:20 »

Ja árat még nem mondtak.
Ebből megint tanulni fogsz. Csak úgy viszem oda / hagyom ott az autót, hogy az árban előre megegyezünk!

A szakszerűség meg hát, azért vittem oda a kocsimat mer egyébként ez egy nagyon jó hírű műhely.
Hát....milyen lehet a többi?  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 18:51:58 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25024 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:40:26 »

Sziasztok!

Tanulásképp ajánlom mindenkinek, de ha valaki tud segítsen.
Autóm 2007.02.26-án készült holland piacra 2.0 TDCI 115le EU4-es dpf szűrővel!
Amióta nálam van (2010- dec.) két hetente regenerálta a dpf.-et mert csak városban használom és csak télen.
Tavaly kétszer kellett kimosni a DPF szűrőt (25.000,-be került/alkalom), mert a hamu mennyiség miatt vészüzembe került a gép.(a hamut nem tudja regenerálással eltávolítani csak a kormot)
Ezt megelégelve tavaly dec.-ben kivertük a dpf. szűrőből az egész belsejét és vissza raktuk az üres csövet a helyére, mondván van egy srác aki az elektronikát is át írja úgy, hogy ne keresse a dpf.-et. Na itt lett probléma, mert a vezérlésem nem Bosch vagy valami ismertebb hanem "delfi" tipusú, így sehogy se akar neki sikerülni mert a műszerfali motor check lámpa világít. Azt mondta járjak így amíg lesz jó progi.
A vezérlés csere óta mentem 3000 km-t úgy hogy folyamatosan világított a motor check lámpa és semmi problémám nem volt.
Múlt héten viszont nem indult be. Hibakód olvasás után kiderült EGR szelep 136%-ban nyitva és oka hogy nincs dpf. szűrő!!
EGR kitakarítás és hibakód kiütés után pöccre indult EGR 36% majd 10-15 km után ismét 136%-on.
Így mozogtam vele kb. egy hétig és most megint nem indul.
Az EGR miatt nem indul, de mivel elektronikus az EGR nem lehet kiiktatni.
Más megoldás?

Köszi!



A szerelőd eléggé fogalmatlan lehet Mondeo téren. Ha jól tudom,az MK3-asban csak Delphi rendszer volt...És valami hogy lehet 136%ban nyitva?
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #25025 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:41:55 »

Ebből megint tanulni fogsz. Csak úgy viszem oda / hagyom ott az autót, hogy az árban előre megegyezünk!
                                                                                                                                                                                                                    Én sem hagynám ott az autómat,ha még nem egyeztünk meg az összegben!Utólag már bármennyit mondhatnak!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25026 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:53:56 »

A szerelőd eléggé fogalmatlan lehet Mondeo téren. Ha jól tudom,az MK3-asban csak Delphi rendszer volt...És valami hogy lehet 136%ban nyitva?

Úgy, hogy van olyan rendszer (ne kérdezd miért) ahol valaminek a működési intervalluma 100 és 200 között mozog.
Itt a 100 a nulla, azaz zárt és 200 a teljesen nyitott.

Elnézést, hogy megint nem kizárólag mk3 mondeo-ról beszélek, csupán egy rendszerről beszéltem, aminél előfordulhat a szokásostól eltérő érték.
Valamint ha ezt olyan diagnosztikai műszerrel nézik, ami nem teljesen ismeri fel ezt az intervallum beosztást, akkor mutathat furcsa értékeket.


Nekem is sikerül néha akku teszterrel 108...123% -os akksit mérni.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25027 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:54:33 »

                                                                                                                                                                                                                    Én sem hagynám ott az autómat,ha még nem egyeztünk meg az összegben!Utólag már bármennyit mondhatnak!

Mondani lehet bármennyit..... kifizetve nem biztos, hogy ki lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25028 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:16:32 »

Mondani lehet bármennyit..... kifizetve nem biztos, hogy ki lesz.
És akkor a gari, hogy működik majd?
Ezért jobb olyan megoldást találni, ami mindenkinek megfelel, és akkor később sincs se vita se csalódás.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25029 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:32:15 »

És akkor a gari, hogy működik majd?
Ezért jobb olyan megoldást találni, ami mindenkinek megfelel, és akkor később sincs se vita se csalódás.

Persze ez az ideális megoldás. De nem mindig sikerül.
Hát legvégső esetben ugye lehet majd pereskedni is.

Mindenesetre én azt mondom, hogy amikor ez az autó elkészül, akkor olyan számlát kell kérni ahol tételesen fel van vezetve az elvégzett munka.
Viszont megint kétélű a fegyver és ezt én sem szeretem, hogy az ügyfél hozza az alkatrészt. Mert ilyen esetben "nincs gari" illetve nagyon nehéz vagy lehetetlen érvényesíteni.
Ha későbbiekben gond van, ugye a műhely nem vállalhat garanciát a hozott alkatrészre. Persze kiszereli -nem ingyen- és az ügyfél viheti oda vissza ahol vásárolta. Aztán ott is elkezdenek problémázni, hogy biztos szakműhely szerelte-e be....jól-e....ki fizetni a szakértőt, aki bevizsgálja, hogy a szerelés vagy az alkatrész hiba miatt romlott el újra.....stb....stb.
Igen kellemetlen és hosszú, idegtépő procedúra ez..... nehéz az ügyfélnek és a műhelynek is. Ahonnan meg az alkatrész van ők meg megrántják a válluk, mert gondolják nem cserélik...mert majd leboxolja az ügyfél és a szerviz ki fizeti a révészt.   Rettentő kellemetlen helyzet ennek a végkimetelen...... ha elfajulnak a dolgok.

Persze ezt is jobb előre tisztázni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25030 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:38:04 »

Persze ez az ideális megoldás. De nem mindig sikerül.
Hát legvégső esetben ugye lehet majd pereskedni is.

Mindenesetre én azt mondom, hogy amikor ez az autó elkészül, akkor olyan számlát kell kérni ahol tételesen fel van vezetve az elvégzett munka.
Viszont megint kétélű a fegyver és ezt én sem szeretem, hogy az ügyfél hozza az alkatrészt. Mert ilyen esetben "nincs gari" illetve nagyon nehéz vagy lehetetlen érvényesíteni.
Ha későbbiekben gond van, ugye a műhely nem vállalhat garanciát a hozott alkatrészre. Persze kiszereli -nem ingyen- és az ügyfél viheti oda vissza ahol vásárolta. Aztán ott is elkezdenek problémázni, hogy biztos szakműhely szerelte-e be....jól-e....ki fizetni a szakértőt, aki bevizsgálja, hogy a szerelés vagy az alkatrész hiba miatt romlott el újra.....stb....stb.
Igen kellemetlen és hosszú, idegtépő procedúra ez..... nehéz az ügyfélnek és a műhelynek is. Ahonnan meg az alkatrész van ők meg megrántják a válluk, mert gondolják nem cserélik...mert majd leboxolja az ügyfél és a szerviz ki fizeti a révészt.   Rettentő kellemetlen helyzet ennek a végkimetelen...... ha elfajulnak a dolgok.

Persze ezt is jobb előre tisztázni.
Ezért kell pl egy dízel üa rendszert egy helyen felújíttatni és ki/be szereltetni. És akkor nincs mutogatás.
Pl amit itt ajánlanak az a Filep dízel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25031 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:43:59 »

Persze ez az ideális megoldás. De nem mindig sikerül.
Hát legvégső esetben ugye lehet majd pereskedni is.

Mindenesetre én azt mondom, hogy amikor ez az autó elkészül, akkor olyan számlát kell kérni ahol tételesen fel van vezetve az elvégzett munka.
Viszont megint kétélű a fegyver és ezt én sem szeretem, hogy az ügyfél hozza az alkatrészt. Mert ilyen esetben "nincs gari" illetve nagyon nehéz vagy lehetetlen érvényesíteni.
Ha későbbiekben gond van, ugye a műhely nem vállalhat garanciát a hozott alkatrészre. Persze kiszereli -nem ingyen- és az ügyfél viheti oda vissza ahol vásárolta. Aztán ott is elkezdenek problémázni, hogy biztos szakműhely szerelte-e be....jól-e....ki fizetni a szakértőt, aki bevizsgálja, hogy a szerelés vagy az alkatrész hiba miatt romlott el újra.....stb....stb.
Igen kellemetlen és hosszú, idegtépő procedúra ez..... nehéz az ügyfélnek és a műhelynek is. Ahonnan meg az alkatrész van ők meg megrántják a válluk, mert gondolják nem cserélik...mert majd leboxolja az ügyfél és a szerviz ki fizeti a révészt.   Rettentő kellemetlen helyzet ennek a végkimetelen...... ha elfajulnak a dolgok.

Persze ezt is jobb előre tisztázni.
Sajnos viszont az a tapasztalat, hogy a szervizek is ugyanabból a boltból vagy nagykerből vásárolnak ahonnan az ügyfél. És adott esetben az árkülönbség 30-40% is lehet.
Konkrét példa, egy ismerősöm Suzuki Ignisének nyelestengely csapágy cseréje egyik márkaszervizben. Lezsírozták a szervizvezetővel, hogy megcsinálja szerviz 50k-ért. Ha már szét volt szedve, (180e. km) az ügyfél kérte, hogy a kuplungot is cseréljék ki. Mondták, hogy LUK (asszem) készlet van cca. 40 ezer körül. Az ismerősöm  elindult a neten és pár óra alatt talált 18.900-ért ugyanolyat. Vitte a szervizbe, hogy ezt tegyék be! Majdnem összeveszés lett, mert nem akarták betenni, mondván, hogy biztosan valami gagyi utánzat. Erre a srác az orruk elé nyomta azt a számlát amit ugyanaz a nagyker állított ki akinek az autója kb. tíz perccel előtte gördült be a szerviz udvarára (árut hozott Smiley ).
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25032 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:44:20 »

Úgy, hogy van olyan rendszer (ne kérdezd miért) ahol valaminek a működési intervalluma 100 és 200 között mozog.
Itt a 100 a nulla, azaz zárt és 200 a teljesen nyitott.

Elnézést, hogy megint nem kizárólag mk3 mondeo-ról beszélek, csupán egy rendszerről beszéltem, aminél előfordulhat a szokásostól eltérő érték.
Valamint ha ezt olyan diagnosztikai műszerrel nézik, ami nem teljesen ismeri fel ezt az intervallum beosztást, akkor mutathat furcsa értékeket.


Nekem is sikerül néha akku teszterrel 108...123% -os akksit mérni.  vigyor3

De, ugye jelen esetben ismét nem "általánosságról" van szó, így ez ismét csak egy plusz hozzászólásnak sikeredett...  Roll Eyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25033 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:47:16 »

Az a gond az általánosító jellegű hozzászólásokkal, hogy félreinformálják a kérdezőt, aki azért jön ide, hogy teljesen specifikus információkat kapjon.
Nagy hozzáadott értékkel bírhat a fórum közössége számára a széleskörű tapasztalatod, ha jól használod.  integet2

Erre én azt mondom -félreinformálás talán erős szó rá- , hogy aki nem tudja kiválogatni, hogy mi vonatkozik "őrá" azaz mi kapcsolódik az adott és specifikus kérdéséhez, akkor annak szerintem nem is kellene belepiszkálni abban amivel kapcsolatban kérdez. De egyébként a konkrétum is meg van jelölve általában.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25034 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:48:45 »

De, ugye jelen esetben ismét nem "általánosságról" van szó, így ez ismét csak egy plusz hozzászólásnak sikeredett...  Roll Eyes

Olvasd figyelmesen.

"Valamint ha ezt olyan diagnosztikai műszerrel nézik, ami nem teljesen ismeri fel ezt az intervallum beosztást, akkor mutathat furcsa értékeket."  <----- ez nem általánosság

Plusz hozzászólás? Nem fér el? Limitálva van?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25035 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:52:26 »

Erre én azt mondom -félreinformálás talán erős szó rá- , hogy aki nem tudja kiválogatni, hogy mi vonatkozik "őrá" azaz mi kapcsolódik az adott és specifikus kérdéséhez, akkor annak szerintem nem is kellene belepiszkálni abban amivel kapcsolatban kérdez. De egyébként a konkrétum is meg van jelölve általában.  wave

Azt szokták mondani, hogy villanyt és autót még a katolikus pap is szerel kis hazánkban!  eplus2 Egyes emberek önbizalma rendkívül nagy -és ez dicséretes dolog-......is lehetne, ha ismerné az adott személy a saját korlátait. De általában akkor jönnek kérdezni ha már baj van! Smiley Már úgy értem, hogy belenyúlt, elkezdte a javítgatást, stb.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25036 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:04:36 »

Olvasd figyelmesen.

"Valamint ha ezt olyan diagnosztikai műszerrel nézik, ami nem teljesen ismeri fel ezt az intervallum beosztást, akkor mutathat furcsa értékeket."  <----- ez nem általánosság

Plusz hozzászólás? Nem fér el? Limitálva van?  nyes

Azt se értettem, hogy melyik intervallum beosztásról beszélsz, hiszen 36%-ot mutatott neki, tehát köze nincs ilyen 100-200-hoz, vagy mihez, utána 136%-ot. De a % az %, tök mindegy milyen értékek vannak hozzárendelve, két állapot közötti arányszám...
De, elfér, nincs limitálva, hajrá.  vigyor3

Azt szokták mondani, hogy villanyt és autót még a katolikus pap is szerel kis hazánkban!  eplus2 Egyes emberek önbizalma rendkívül nagy -és ez dicséretes dolog-......is lehetne, ha ismerné az adott személy a saját korlátait. De általában akkor jönnek kérdezni ha már baj van! Smiley Már úgy értem, hogy belenyúlt, elkezdte a javítgatást, stb.

Na, Én nem is nyúlok hozzá, amíg tőletek meg nem kapom a rendes oktatást!  Wink worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25037 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:08:28 »

.... De általában akkor jönnek kérdezni ha már baj van! Smiley ....

Hát az ritka is, hogy jön a User, hogy: "Ha majd elromlik a csomagtartózáram, akkor majd hol keressem a hibát?"  eplus2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25038 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:12:38 »

Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 20:15:58 írta Bunyek » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25039 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:14:10 »

Ezért kell pl egy dízel üa rendszert egy helyen felújíttatni és ki/be szereltetni. És akkor nincs mutogatás.
Pl amit itt ajánlanak az a Filep dízel.


Én tudok többet is  Cool...... A Filep-et én már akkor ismertem, amikor még egy dupla garázsban kezdte Szfváron.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25040 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:17:34 »

Azt se értettem, hogy melyik intervallum beosztásról beszélsz, hiszen 36%-ot mutatott neki, tehát köze nincs ilyen 100-200-hoz, vagy mihez, utána 136%-ot. De a % az %, tök mindegy milyen értékek vannak hozzárendelve, két állapot közötti arányszám...
De, elfér, nincs limitálva, hajrá.  vigyor3

Na, Én nem is nyúlok hozzá, amíg tőletek meg nem kapom a rendes oktatást!  Wink worship

Nem tudom, de nekem nem derült ki, hogy minden egyes kiolvasás ugyanott és ugyanazzal a műszerrel történt.
Napok teltek el, de néha csak 10-15 km.   Gondolom nem ugyanaz a szerelő rohangált mindig bárhol is volt a kocsi.......de lehet igen.
Nem tudhatom, a tévedés jogát fenntartom.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25041 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:19:22 »

Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.

 poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25042 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:22:11 »

Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.
Az autószerelő azért van, hogy megjavítsa az autót , de nem azért van hogy aranyáron adjon el alkatrészt csak azert mert megpróbálja elhitetni az ügyféllel , hogy csak az a frankó cucc amit tőle veszel aranyért! Nemár! Csináltam sokáig de szemét sohasem voltam az ügyféllel.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25043 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:24:16 »

Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.

Azért ez ott is el lett b@szva, hogy sok autószerelő olyan becsületes és jól képzett, mint sok nepper!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25044 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:36:52 »

Az autószerelő azért van, hogy megjavítsa az autót , de nem azért van hogy aranyáron adjon el alkatrészt csak azert mert megpróbálja elhitetni az ügyféllel , hogy csak az a frankó cucc amit tőle veszel aranyért! Nemár! Csináltam sokáig de szemét sohasem voltam az ügyféllel.

Az aranyárat nevezik bruttó kiskereskedelmi árnak.
Az alkatrész kereskedők a haszon érdekében bárkinek adnak sokszor nem is kis kedvezményt! Sajnos! Ennek az árrésnek kellene hozzájárulni a szervizek működési költségeihez.
A kereskedő meg azt mondja, hogy neki mindegy kinek ad kedvezményt..... Bár egyre több cég nem ad bárkinek és szankciókra számíthat ha egy eladó ennek és annak a nevére kiad egy haverjának olcsón alkatrészt.....stb.

Ezt nem akarják elfogadni az ügyfelek és ők is követelik a kedvezményt, holott nekik nincs működési költségük, nincs rezsijük és nincsenek sokszor milliós műszerezettségük, amit vissza is kell termelni.

Mondok egy példát.
Zöldséges X kap kedvezményt egy alkatrész kereskedőnél és olcsón megveszi az alkatrész, mert a szerviz Br. kk-ért adná.
Neki ezt igy jó...."természetes" dolog.

Viszont ha az ő vevője nem a boltjában veszi meg Br kk-ért a zöldséget hanem elmegy a nagybanira és ott ő is megkapná annyiért amennyiért zöldséges X, akkor képzelem mennyire fel lenne háborodva.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25045 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:51:04 »

Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.

Mondasz igazat, de...
Amig az én verdámba a kettőstömegű, + kuplung, stb., ebay-ről 140, addig a "szerelőnél" legalább 100-zal több. Őneki megvan a saját beszerzési forrása, cikkszám alapján megrendeli, hozzáteszi a "kis" hasznát és pont leszarja, hogy neked ez mennyibe kerül, rohadtul nem érdekli, hogy máshol esetleg 50-nel olcsóbb lett volna, csak szétteszi a kezét, azt "ennyi"...  (TISZTELET a kivételnek!!!)
5-10-20 ezer forint különbség még nem is érdekelne egy ilyen tételnél, na de esetenként dupla ár ugyanazért?  wow1
Ezért igyekszik mindenki saját maga megvenni, amit mellesleg, ha számlával igazoltan a gyári alkatrész, még a ford szervíz is köteles garanciával beépíteni, tetszik, nem tetszik neki...
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25046 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:54:46 »

Az aranyárat nevezik bruttó kiskereskedelmi árnak.
Az alkatrész kereskedők a haszon érdekében bárkinek adnak sokszor nem is kis kedvezményt! Sajnos! Ennek az árrésnek kellene hozzájárulni a szervizek működési költségeihez.
A kereskedő meg azt mondja, hogy neki mindegy kinek ad kedvezményt..... Bár egyre több cég nem ad bárkinek és szankciókra számíthat ha egy eladó ennek és annak a nevére kiad egy haverjának olcsón alkatrészt.....stb.

Ezt nem akarják elfogadni az ügyfelek és ők is követelik a kedvezményt, holott nekik nincs működési költségük, nincs rezsijük és nincsenek sokszor milliós műszerezettségük, amit vissza is kell termelni.

Mondok egy példát.
Zöldséges X kap kedvezményt egy alkatrész kereskedőnél és olcsón megveszi az alkatrész, mert a szerviz Br. kk-ért adná.
Neki ezt igy jó...."természetes" dolog.

Viszont ha az ő vevője nem a boltjában veszi meg Br kk-ért a zöldséget hanem elmegy a nagybanira és ott ő is megkapná annyiért amennyiért zöldséges X, akkor képzelem mennyire fel lenne háborodva.



Hidd el, ha a vevőjének nem két kilo burgonya kellene, hanem egy tonna paprika, akkor elmenne a nagybanira, nem igazán érdekelné a szegény zöldséges lelki világa...
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25047 Dátum: 2013.03.02 szombat, 20:59:19 »

Ez egy nagy baromság.
Amelyik autószerelő nem abból él, hogy megkeresi és megcsinálja azt amit az ügyfél mond neki az egy mocskos disznó.
Egy autószerelő kérjen annyit a szerelésért amennyit ér, és ne az anyaggal verje át az embert.
Legdrágább létező alkatrész árán a legolcsóbb legszarabb beszerelése.
Pofátlanság ha húzza a száját ha visznek neki alkatrészt és megmondják mit csináljon.
Ezt rendelem, ezt fizetem. Ha a kocsi rossz marad akkor az meg az én bajom.
Tudod hány normális autószerelővel találkoztam életemben?
Eleinte azt hittem 30-al, mára már úgy tudom 2-vel, és lehet hogy még ez is csökkenni fog.
Ha én 40% kedvezményt kapok egy 150 ezer forintos alkatrészre akkor ő legalább 60%-ot.
És mennyit kér érte? 130%-ot.

Egyébként Angliában vagyok és 3 napja egy szót sem olvastam a fórumon, szóval nem tudom miről van szó, de hogy a te hozzászólásod önmagában nem állja meg a helyét az tuti.



Az én tapasztalatom sajnos az hogy a villanyszerelő különb gödröt csinál mint a kőműves és a kőműves különbül beköt egy elosztószekrényt mint egy villanyász.
Ez a majd én viszem az alaktrész az autószerelőhöz egy gusztustalan dolog, de ezt köszönhetjük az autóalaktrész kereskedők harcának.
Nem tudom mire veri a nyálát az aki odavisz egy alkatrész és nem jó vagy nemis az a baja a kocsinak? akkor vegyen egy emelőt meg szerszámokat is és csinálja meg..ezeket is lehet olcsón kapni.
De mindjárt megváltozik mindenkinek a véleménye és világképe mikor a kést odateszik a torkához...sajnos saját szememmel láttam ilyet és nem legviccesebb dolog.
Az autószerelő abból él hogy megcsinálja a kocsit, nem abból hogy odaviszik mit rakjál bele és hogy!!!!!
Itt max tanácsot kaphat mindenki hogy mit nézzen meg és ha tudja orvosolja a hibát, de lényegében itt mindenki csak találgat....Arra jó ha nagy a baj tisztában legyél vele nem b@sszanak át nagyon....ÉS EZ ITT MIND INGYEN VAN!!!!    Ne egymást fikázzátok,meg oktassátok állandóan...mert a ti saját zsebetekre is játszhattok ha okosak vagytok.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.02 szombat, 21:04:05 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25048 Dátum: 2013.03.02 szombat, 21:01:55 »

poigneemain

ez nem tudom mit jelent...
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25049 Dátum: 2013.03.02 szombat, 21:03:12 »

Sziasztok! Már rég nem írtam a fórumba. Remélem vannak még akik emlékeznek a történetemre. ( Porlasztócsúcsok meghaltak.) Hát nagyon el vagyok keseredve, mert állandó unszolásom ellenére még mindíg nincs meg a kocsim, már vagy egy hónapja. A történetem nagyon tanulságos. Elmesélem: A gép ugye megállt, vontatás a szerelőhöz. megállapítják mi a baj. Megegyezünk (keddi nap) hogy másnap árajánlattal felhívnak. Két nap múlva én csörgök rájuk, és közlik hogy csak jövő héten tudják kiszerelni a csúcsokat és ugy tudnak árat mondani. eljött a jövő hét hétfő és újra én telefonálok mire kibökték az összeget. gyors utántelefonálgatás után ugy döntöttem hogy elviszem az Interdieselbe felújítani a csúcsokat meg a nagynyomású szivattyút. megint telefon a szerelőnek hogy akkor a szivattyút is szedjék ki ( vita hogy míért kell) újabb két napvárakozás. csörög a telefonom hogy mehetek érte. már eltelt másfél hét... Az interdieselben bevizsgálták a csúcsaimat meg a szivattyút. Eredmény: mind a négy csúcs úgy ahogy van kuka mert menthetetlen de szerencsére aszivattyúnak csak a szívóoldalát kell felújítani. Ujabb egy hét várakozás. telefon csörög: kész van mehetek értük.még aznap oda vittem a szerelőhöz ( múlt hét csütörtök ) mire azt mondták a jövő hét elején meglessz. Keden felhívom őket mire: " ha a jó isten is úgy akarja Péntekre meg lessz" Hát eljött a pétek és én már megint fel mertem hívni őket hogy akkor mi van, mire flegmán azt a választ kaptam hogy majd talán hétfőn neki tudnak állni. Na ez kiverte a biztit. Aznap remegtem a melóhelyen az idegtől, mert már egy honapja nincs autóm. Holott mikor odavittem nagyon szépen megkértem őket hogy siessenek vele mert munkábajárós autó tehát KELLL, SZÜKSÉGEM VAN RÁ enélkül nagyon nehezen tudom megoldani az odajárást!!!
Konklúzió: ide sem kell többé vinni az autót, sajnos ez már a második Győrszentiváni műhely amiben nagyon nagyot csalódtam.
Hallod jól megnyaltad,ezért ajánlottam egyböl a Filep dieselt ,nekem amikor kuka lett  mind a 4 csúcs, szigorúan őket ajánlották ha nem akarok nagyot szívni vele,ők elintéznek mindent, 1 hét alatt kész volt minden igaz megbeszélt időpontra vittem .Kitartás, ja és a számlához garipapirhoz ragaszkodjál.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.