Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 510 511 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683670 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25150 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:52:46 »

Lenne még egy hibajelenségem és találtam egy jó felvételt is. Igaz ez 2.2-es, az enyém 2.0-ás. A felvétel igazából arról szól, hogy a kolega szabadonfutósított és koplett szíjhajtást cserélt. Ezáltal csendesebb lett a hajtás.

http://www.youtube.com/watch?v=DmwaoTTSeRA

Na de... ha meghallgatjátok a felvételt, akkor ritmikus katt-katt hangot lehet hallani. a generátor felőli oldalon.
Azért kérdezem ezt, mert a jelenség nálam is hallható és nem tudom, mi a hiba oka. Amikor gyorsítok alapjárattól pontosan 1000-es fordulatig akkor a katt-katt hang felgyorsul, és amikor túllépem az 1000-es tartományt megszűnik, nem hallom.

Szerintetek mi lehet?  Huh?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha be van építve a generátor oldalra a szabadonfutó, akkor ez a kattogás teljesen normális, és azt jelzi, hogy a futó kiegyenliti a rendszer generátor forgórész által okozott lengéseket. 1000 fordulat felett a rendszer teljesen össze kapcsol és ezért nem halható a kapcsolásokból adodó kattogó hang. Baj akkor van ha ez a kattogó hang átmegy racsnizó hangformába. Ez azt jelzi, hogy a szabadonfutó rövidesen mindkét irányban szabadonfutó lessz. Ezt az akku töltés kimaradása fogja egyértelművé tenni. Nekem speciel közel 70.000 km után, adta meg magát a szabadonfutó. Addig NO PARA! wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 18:54:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25151 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:04:37 »

Szerintem a szabadonfutó normális esetben nem ad kattogó hangot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25152 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:13:43 »

Lenne még egy hibajelenségem és találtam egy jó felvételt is. Igaz ez 2.2-es, az enyém 2.0-ás. A felvétel igazából arról szól, hogy a kolega szabadonfutósított és koplett szíjhajtást cserélt. Ezáltal csendesebb lett a hajtás.

http://www.youtube.com/watch?v=DmwaoTTSeRA

Na de... ha meghallgatjátok a felvételt, akkor ritmikus katt-katt hangot lehet hallani. a generátor felőli oldalon.
Azért kérdezem ezt, mert a jelenség nálam is hallható és nem tudom, mi a hiba oka. Amikor gyorsítok alapjárattól pontosan 1000-es fordulatig akkor a katt-katt hang felgyorsul, és amikor túllépem az 1000-es tartományt megszűnik, nem hallom.

Szerintetek mi lehet?  Huh?

Azt nem írtam, hogy még nem estem át a szabadonfutósításon, hetek kérdése az egész és az is meglesz. Ha megtörtént, írok róla mi lett a kattogással.

Köszönöm a válaszokat! Addig NO PARA!  Grin  worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 19:15:18 írta omilan03 » Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25153 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:26:16 »

Szerintem a szabadonfutó normális esetben nem ad kattogó hangot.
Tisztelt Fórumtárs!
Én semmiről nem akarlak meggyőzni. Kattogni általában az ingadozó alapjárat és a generátor változó terhelése miatt szokott. A szabadonfutó teszi a dolgát. Össze vagy szét kapcsol. Ez minimális hang keltéssel jár. Ha nem lennének káros lengések(fordulatszám) a rendszerben, nem lenne szükség a szabadonfutóra. Ez a kattogás nem egy erőteljes zavaró kattogás. Finom alig halható. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 19:36:22 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25154 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:37:35 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én semmiről nem akarlak meggyőzni. Kattogni általában az ingadozó alapjárat és a generátor változó terhelése miatt szokott. A szabadonfutó teszi a dolgát. Össze vagy szét kapcsol. Ez minimális hang keltéssel jár. Ha nem lennének káros lengések(fordulatszám) a rendszerben, nem lenne szükség a szabadonfutóra. Ez a kattogás nem egy erőteljes zavaró kattogás. Finom alig halható.
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell engem meggyőzni.  Smiley
Tisztában vagyok a szabadonfutó szerepével, működésével és belső szerkezeti kialakításával is.
Továbbra is azt mondom, hogy az normál működés közben nem kattog.  Ha kattog, akkor már nem hibátlan.
Tisztelettel GSR!
 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25155 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:42:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell engem meggyőzni.  Smiley
Tisztában vagyok a szabadonfutó szerepével, működésével és belső szerkezeti kialakításával is.
Továbbra is azt mondom, hogy az normál működés közben nem kattog.  Ha kattog, akkor már nem hibátlan.
Tisztelettel GSR!
 vigyor3
Csatlakozom! Egy jól működő szabadonfutónak nincsen hangja!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25156 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:55:11 »

üdv elnézést az offtopicért de nem tudom hova írhatnám be ! láttam itt a múltkor hogy valaki csinált valami űzemanyagszivattyús szúrős rendszert az ukrán go-hoz! milyen szivattyút lehetne hozzá felhasználni amivel nem tart órákig?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25157 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 19:58:16 »

Csatlakozom! Egy jól működő szabadonfutónak nincsen hangja!
Tisztelt Fórumtárs!
Szerinted. Én a helyedben, nem tennék ilyen axiomatikus megdönthetetlen kijelentést. Én a tartalmi, vélemények nélküli eszmecserét itt lezárom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 20:04:35 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25158 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:05:42 »

üdv elnézést az offtopicért de nem tudom hova írhatnám be ! láttam itt a múltkor hogy valaki csinált valami űzemanyagszivattyús szúrős rendszert az ukrán go-hoz! milyen szivattyút lehetne hozzá felhasználni amivel nem tart órákig?

Semmivel nem tart órákig. Bármilyen elektromos AC megfelel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25159 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:29:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerinted. Én a helyedben, nem tennék ilyen axiomatikus megdönthetetlen kijelentést. Én a tartalmi, vélemények nélküli eszmecserét itt lezárom. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!
Hidd el nekem, hogy nem egy és nem kettő gépjármű megfordult a kezeim között (amiben volt szabadonfutós generátor) és EGYIK SEM volt hangos! Kivétel amelyik már rángatott, de azt ki is kellett cserélni rövid idő múlva! Egyébként pedig nem értem,hogy mitől érzed ezt megdönthetetlen kijelentésnek. Én csupán elmondtam egy tapasztalati tényt! .....és én sem kívánok vitatkozni senkivel sem! Milyen tartalmi eszmecserére gondolsz egyébként? El kellene most mesélnem, hogy a szabadonfutós hajtás már milyen régen alkalmazott megoldás, vagy mifene?  confused
"Én a helyedben......"
Egyébként mi van az én helyemben? Leprás vagyok, vagy esetleg úgy gondolod, hogy nem vagyok számodra megfelelő "vitapartner" vagy micsoda? Akarsz róla beszélni többet is? :-)))

 integet2 nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25160 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:41:29 »

Ezt a hozzászólásodat nyugodtan töröld ki és majd úgy csinálunk mint ha meg sem történt volna.
5 másodpercig sem kell gondolkodni azon, hogy egy szabadonfutónak ami szabadon fut aztán hajt és ezt megcsinálja 1 másodpercenként annak van hangja.


« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 20:44:13 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25161 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:43:34 »


minden másnap autószerelés lesz, ki a jobb/tapasztaltabb szerelő   smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25162 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:44:44 »

Ezt a hozzászólásodat nyugodtan töröld ki és majd úgy csinálunk mint ha meg sem történt volna.
5 másodpercig sem kell gondolkodni aszon, hogy egy szabadonfutónak ami szabadon fut aztán hajt és ezt megcsinálja 1 másodpercenként annak van hangja.


Majd kitörli az, akinek nem tetszik!  wave
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25163 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:45:15 »

Na igen. Kezd veszélyessé válni ez a TDCI topic

minden másnap autószerelés lesz, ki a jobb/tapasztaltabb szerelő   smile
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25164 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:47:05 »

Na igen. Kezd veszélyessé válni ez a TDCI topic


Még jó hogy  worship TDDI-m  worship van  hehe  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25165 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:47:13 »

Ott találtam egyetlen egy alkalmas pontot én is. Elég az, vagy kellene még egy, hogy ne egy szálon lógva lebegjen a köztudatban?

AndyA
csak elég, nem 1 nehéz dolog lehet az.  meg László is oda fogatta a prototipust, úgyhogy biztos jó
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zohan
Vendég
« Új hozzászólás #25166 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 21:44:57 »

Sziasztok! Mondeo vásárlás előtt állok,kipróbáltam egy 2006 kombit! Nagyon szép állapot,170ekm,de a következőt vettem észre! 10perc járás után a motor elkezdett dadogni mintha a gázolaj kifogyna,de nem az volt! Jött a tesztelés az autó nagyon jól húzott,csendes,futómű is rendben! Sajnos a mögöttem haladó haver akivel telefonos kapcsolatba voltunk mondta hogy nem csak padló gázon,de még normál gázadásnál is nagyon füstölt! Ez a kocsi szerintetek is felejtős?       
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25167 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 21:50:26 »

Sziasztok! Mondeo vásárlás előtt állok,kipróbáltam egy 2006 kombit! Nagyon szép állapot,170ekm,de a következőt vettem észre! 10perc járás után a motor elkezdett dadogni mintha a gázolaj kifogyna,de nem az volt! Jött a tesztelés az autó nagyon jól húzott,csendes,futómű is rendben! Sajnos a mögöttem haladó haver akivel telefonos kapcsolatba voltunk mondta hogy nem csak padló gázon,de még normál gázadásnál is nagyon füstölt! Ez a kocsi szerintetek is felejtős?       

alkuképes  Cool

Feltehetően, ennyi infóból valamelyik befecskendező vagy EGR betegeskedhet....vagy mindkettő.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25168 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 22:02:49 »

Sziasztok! Mondeo vásárlás előtt állok,kipróbáltam egy 2006 kombit! Nagyon szép állapot,170ekm,de a következőt vettem észre! 10perc járás után a motor elkezdett dadogni mintha a gázolaj kifogyna,de nem az volt! Jött a tesztelés az autó nagyon jól húzott,csendes,futómű is rendben! Sajnos a mögöttem haladó haver akivel telefonos kapcsolatba voltunk mondta hogy nem csak padló gázon,de még normál gázadásnál is nagyon füstölt! Ez a kocsi szerintetek is felejtős?        
ha fekete füst, lehet turbócső lyukadás is. de akár turbó is. nem biztos, h felejtős, át kellene nézetned olyannal aki ért hozzá.  sőt, mindenféleképpen nézesd át vásárlás előtt!
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 23:06:12 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25169 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 22:05:39 »

Sziasztok! Mondeo vásárlás előtt állok,kipróbáltam egy 2006 kombit! Nagyon szép állapot,170ekm,de a következőt vettem észre! 10perc járás után a motor elkezdett dadogni mintha a gázolaj kifogyna,de nem az volt! Jött a tesztelés az autó nagyon jól húzott,csendes,futómű is rendben! Sajnos a mögöttem haladó haver akivel telefonos kapcsolatba voltunk mondta hogy nem csak padló gázon,de még normál gázadásnál is nagyon füstölt! Ez a kocsi szerintetek is felejtős?       

Merrefelé laksz??  Hol van az autó, hátha van itt a klubbol ott vki a közeledbe és segítene még alkudni is  hehe hehe taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
zohan
Vendég
« Új hozzászólás #25170 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 22:10:06 »

Fekete a füst. Majd holnap megkérdezem a Petrányit mert ott volt szervizelve hogy mit tudnak róla. Szegeden valaki tud szerelőt aki Fordhoz ért?  help Köszi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25171 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 22:13:14 »

Sziasztok! Mondeo vásárlás előtt állok,kipróbáltam egy 2006 kombit! Nagyon szép állapot,170ekm,de a következőt vettem észre! 10perc járás után a motor elkezdett dadogni mintha a gázolaj kifogyna,de nem az volt! Jött a tesztelés az autó nagyon jól húzott,csendes,futómű is rendben! Sajnos a mögöttem haladó haver akivel telefonos kapcsolatba voltunk mondta hogy nem csak padló gázon,de még normál gázadásnál is nagyon füstölt! Ez a kocsi szerintetek is felejtős?       

Én nem bajlódnék vele, van kínálat.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25172 Dátum: 2013.03.05 kedd, 06:36:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
Hidd el nekem, hogy nem egy és nem kettő gépjármű megfordult a kezeim között (amiben volt szabadonfutós generátor) és EGYIK SEM volt hangos! Kivétel amelyik már rángatott, de azt ki is kellett cserélni rövid idő múlva! Egyébként pedig nem értem,hogy mitől érzed ezt megdönthetetlen kijelentésnek. Én csupán elmondtam egy tapasztalati tényt! .....és én sem kívánok vitatkozni senkivel sem! Milyen tartalmi eszmecserére gondolsz egyébként? El kellene most mesélnem, hogy a szabadonfutós hajtás már milyen régen alkalmazott megoldás, vagy mifene?  confused
"Én a helyedben......"
Egyébként mi van az én helyemben? Leprás vagyok, vagy esetleg úgy gondolod, hogy nem vagyok számodra megfelelő "vitapartner" vagy micsoda? Akarsz róla beszélni többet is? :-)))

 integet2 nyes
Tisztelt Fórumtárs!
Kezd tele lenni a hócipőm avval, amikor egy két ember a fórumon kinyilakoztat. Mint, ahogy az Isten, a Mózesnek adott kőtáblákon a tízparancsolatot. Ez a legjobb a legtökéletesebb, és ha valakinek, netán mégis van más véleménye, akkor tudomásul kell vennünk, nekünk fórumozóknak, hogy ti vagytok a legprofibb autószerelők. Nekem erről egy kinai Bölcs mondása jut eszembe.
Aki  tökéletes "tisztán látó", az bölcsen halgat róla.
Aki csak "lát" valamit, az beszél róla
Aki  nem "lát semmit", az meg tanitja.
Hát így állunk kedves fórumtárs ezzel a témával a TDCI topikban.
Tisztelettel László! worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25173 Dátum: 2013.03.05 kedd, 07:08:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezd tele lenni a hócipőm avval, amikor egy két ember a fórumon kinyilakoztat. Mint, ahogy az Isten, a Mózesnek adott kőtáblákon a tízparancsolatot. Ez a legjobb a legtökéletesebb, és ha valakinek, netán mégis van más véleménye, akkor tudomásul kell vennünk, nekünk fórumozóknak, hogy ti vagytok a legprofibb autószerelők. Nekem erről egy kinai Bölcs mondása jut eszembe.
Aki  tökéletes "tisztán látó", az bölcsen halgat róla.
Aki csak "lát" valamit, az beszél róla
Aki  nem "lát semmit", az meg tanitja.
Hát így állunk kedves fórumtárs ezzel a témával a TDCI topikban.
Tisztelettel László! worship worship worship
Én pedig másként látom!....Egy rendkívül egyszerű kijelentő mondatot tettem tegnap, amihez nem kell a "szerintem" szócska. Aki ismer engem az tudja, nagyon háklis vagyok arra, hogy ne történjen kinyilatkoztatás! Amihez kell, ahhoz mindig odarakom a ".....szerintem"-et, de ebben az esetben nem volt rá szükség. 
Attól, hogy kegyed tudományos alapossággal megpróbál elmagyarázni valamit, attól még nem 100%-ig biztos, hogy az kőbe vésett szentírás!
És dehogy! Nem vagyok profi szerelő! Valamikor talán az voltam, de ma már egész más területen dolgozom. Szóval úgy állunk ezzel a dologgal, hogy most sem értem miért kellett megmarnod tegnap, hiszen csupán GSR fórumtárs véleményéhez csatlakoztam. Ennyi az egész nagy csoda!
És tegnap az egyik védelmeződ megkérdezte tőlem, de aztán gyorsan le is törölte, hogy "Ismered te Lászlót?"
Nos a válaszom, nem! De nem is kell ismernem valakit ahhoz, hogy lássam a "munkásságát".
Ami nagyon nem tetszett, -de persze te biztosan tudod az okát- ez a leereszkedő stílus amivel azt a rövid, két mondatos postot befejezted. "Én a tartalmi, vélemények nélküli eszmecserét itt lezárom." Hidd el, nem akartam eszmét cserélni veled, csak egyszerűen el akartam mondani valamit amit te személyes sértésnek vettél, vagy nem is tudom.....Lényeg az, hogy továbbra sem haragszom senkire, nem vagyok egy összeférhetetlen alak, csupán mindenki vegye tudomásul, hogy ha valaki megmar, azt nem fogom szó nélkül hagyni!
Szép napot!
 integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25174 Dátum: 2013.03.05 kedd, 08:01:32 »

Tisztelt BDWTeam Fórumtárs!
Aki engem ismer a hozzászólásaim, a cikkeim alapján, netán személyesen, az tudja, hogy talán tőlem áll legtávolabb az, hogy én bárkit is megsértsek a fórumon. Igyekszem minden körülmények között megőrizni a nyugalmamat, és igyekszem mindenkor ügyelni a tartalomra, a formára, és a stilusra. A tudományos alaposságra csak annyit. Mindenki volt valamiben kezdő. Ezek az emberek igenis igénylik a szájbe rágós, mindenre kiterjedő, részletes választ, még akkor is ha ez egyeseket untat. Azt irod nem szándékoztam eszmecserét folytatni. Szerintem meg pont ez lenne a lényeg. Egy adott problémát, több oldalról, több szemszögből megvilágitani, amiből a köz, levonhatja a megfelelő tanulságot és tanul belőle. Én úgy látom, lobbanékony természet vagy. Nem árt egy kicsit lehiggadni, és miután megnyugodott az elme, csak utánna véleményt formálni. Én nem sértődtem meg, pedig ha akartam volna megsértődhettem volna, ha másra nem, akkor a koromra való tekintettel. Tudom a kor nem érdem csak egy biolgiai állapot. Te viszont nagyon nehezen vagy egyáltalán nem tudtad tolerálni azt amit irtam. Különösen tisztelem a szerényen, bölcsen, és megalapozottsággal, hozzá szóló személyeket, és ez rád is vonatkozik. Csupán alkalmanként a stiluson kelle javitani. Nem a hozzászólásod tartalmával van a gond. Hanem ahogy teszed azt. Én ezt a vitát itt lezárom. Rélem nem értettél félre és nem sértődtél meg. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25175 Dátum: 2013.03.05 kedd, 09:25:40 »

Teljesen csak a rideg tényekre alapozva, minden érzelem nélkül azért valaki (például te) elmagyarázná nekem, hogy miért ne lenne hangja annak amikor egy szabadonfutó szabadon futásból hajtásba megy át?
Engem ez érdekel. Eddig úgy tudtam, hogy ismerem a szabadon futó belsejét de a hozzászólásodból arra következtetek, hogy nem így van.
Most ezt teljesen komolyan kérdezem, van benne valami csillapítás ami a hirtelen rántást és az általa keletkező zajt kiküszöböli?


Én pedig másként látom!....Egy rendkívül egyszerű kijelentő mondatot tettem tegnap, amihez nem kell a "szerintem" szócska. Aki ismer engem az tudja, nagyon háklis vagyok arra, hogy ne történjen kinyilatkoztatás! Amihez kell, ahhoz mindig odarakom a ".....szerintem"-et, de ebben az esetben nem volt rá szükség. 
Attól, hogy kegyed tudományos alapossággal megpróbál elmagyarázni valamit, attól még nem 100%-ig biztos, hogy az kőbe vésett szentírás!
És dehogy! Nem vagyok profi szerelő! Valamikor talán az voltam, de ma már egész más területen dolgozom. Szóval úgy állunk ezzel a dologgal, hogy most sem értem miért kellett megmarnod tegnap, hiszen csupán GSR fórumtárs véleményéhez csatlakoztam. Ennyi az egész nagy csoda!
És tegnap az egyik védelmeződ megkérdezte tőlem, de aztán gyorsan le is törölte, hogy "Ismered te Lászlót?"
Nos a válaszom, nem! De nem is kell ismernem valakit ahhoz, hogy lássam a "munkásságát".
Ami nagyon nem tetszett, -de persze te biztosan tudod az okát- ez a leereszkedő stílus amivel azt a rövid, két mondatos postot befejezted. "Én a tartalmi, vélemények nélküli eszmecserét itt lezárom." Hidd el, nem akartam eszmét cserélni veled, csak egyszerűen el akartam mondani valamit amit te személyes sértésnek vettél, vagy nem is tudom.....Lényeg az, hogy továbbra sem haragszom senkire, nem vagyok egy összeférhetetlen alak, csupán mindenki vegye tudomásul, hogy ha valaki megmar, azt nem fogom szó nélkül hagyni!
Szép napot!
 integet2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25176 Dátum: 2013.03.05 kedd, 09:54:22 »

Teljesen csak a rideg tényekre alapozva, minden érzelem nélkül azért valaki (például te) elmagyarázná nekem, hogy miért ne lenne hangja annak amikor egy szabadonfutó szabadon futásból hajtásba megy át?
Engem ez érdekel. Eddig úgy tudtam, hogy ismerem a szabadon futó belsejét de a hozzászólásodból arra következtetek, hogy nem így van.
Most ezt teljesen komolyan kérdezem, van benne valami csillapítás ami a hirtelen rántást és az általa keletkező zajt kiküszöböli?



Ne mondj ellent, mert VÉGED!!!  Wink  2funny
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #25177 Dátum: 2013.03.05 kedd, 13:02:29 »

Sziasztok!

Vitte már valaki ide az autóját:http://www.dieselperformance.hu/index.html
Hamarosan fel kell újítani a porlasztókat és hozzájuk akarom vinni. Vagy inkább vigyem máshová?
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25178 Dátum: 2013.03.05 kedd, 15:28:16 »

Teljesen csak a rideg tényekre alapozva, minden érzelem nélkül azért valaki (például te) elmagyarázná nekem, hogy miért ne lenne hangja annak amikor egy szabadonfutó szabadon futásból hajtásba megy át?
Engem ez érdekel. Eddig úgy tudtam, hogy ismerem a szabadon futó belsejét de a hozzászólásodból arra következtetek, hogy nem így van.
Most ezt teljesen komolyan kérdezem, van benne valami csillapítás ami a hirtelen rántást és az általa keletkező zajt kiküszöböli?


Távol álljon tőlem, hogy bárkit is ki akarnék oktani, ezért inkább egy kis olvasnivalót ajánlok minden szabadonfutó iránt érdeklődő figyelmébe!

1, http://www.schaeffler.hu/content.schaeffler.hu/hu/branches/automotive/engine_systems/product_range/mot3400/mot3410/mot3414/mot3414.jsp

2, http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2010/12/24-25.pdf

3, http://data.hu/get/6277176/szabadonfuto_tarcsak.pdf

Ezen olvasmányok és az eddigi rövid, de annál tartalmasabb életem során szerzett tapasztalatok alapján merészeltem mondani, hogy a működési elvéből és a gyártási technológiából (pontos illesztésekből) fakadóan nem okozhat hangot amennyiben jól működik. Hangot okozhat a rendszerben lévő feszítő, esetleg kikopott szilent, vagy feszítőgörgő csapágy, de maga a szabadonfutó szerkezet SZERINTEM nem fog hangot hallatni ha tökéletesen működik.

Részemről a témát befejeztem! integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25179 Dátum: 2013.03.05 kedd, 15:42:29 »

Sziasztok!

Nekem is hasonló a kérdésem, valakinek van már tapasztalata velük:http://euro-electric.addel.hu/index.php
Komplett csúcs felújításra, 6hónap garival 45 000/db árat mondtak. Viszont a szivatyút 140 000ft ért újítják fel wow1

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #25180 Dátum: 2013.03.05 kedd, 15:46:43 »

Tisztelet a klubtársaknak!

Olyan jelenség mutatkozott, hogy morgó hangot hallok a motor felől, és némi füst is látható sötétben a lámpák előtt a motorházból kiillanva. Valakinek ötlete? Én kipufogóra gondoltam, hogy meglazult, kilyukadt, vagy valami hasonló. Volt valakinek hasonló jelensége?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25181 Dátum: 2013.03.05 kedd, 16:08:48 »

Lenne még egy hibajelenségem és találtam egy jó felvételt is. Igaz ez 2.2-es, az enyém 2.0-ás. A felvétel igazából arról szól, hogy a kolega szabadonfutósított és koplett szíjhajtást cserélt. Ezáltal csendesebb lett a hajtás.

http://www.youtube.com/watch?v=DmwaoTTSeRA

Na de... ha meghallgatjátok a felvételt, akkor ritmikus katt-katt hangot lehet hallani. a generátor felőli oldalon.
Azért kérdezem ezt, mert a jelenség nálam is hallható és nem tudom, mi a hiba oka. Amikor gyorsítok alapjárattól pontosan 1000-es fordulatig akkor a katt-katt hang felgyorsul, és amikor túllépem az 1000-es tartományt megszűnik, nem hallom.

Szerintetek mi lehet?  Huh?

Ne haragudjatok srácok, nem akartam konfliktust generálni a kérdésem miatt.  szomoru1
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25182 Dátum: 2013.03.05 kedd, 17:33:40 »

Sziasztok! Hát az autóm továbbra sincs kész. Remélem emlékeztek még leírtam pár napja a történetemet. A minap felhív a szerelőm hogy összerakták az autómat, és ugyan az a hiba. 3-as henger égéskimaradás. Átcserélték a  porlasztókat, a 3-ast a 4- esre, és akkor azt dobta ki rossznak a computer.Lehetséges hogy rosszak az új porlasztók? Legalábbis a 4-ből egy? És hogy pont ugyanannál a hengernél irja a computer a hibát mint amivel kezdődött? Már fel ís hívtam az interdieselt, mert tőlük vettem a gyári felújított porlasztókat + ők újították fel az üa. pumpát, hogy mi a baj. Holnap tárt karokkal várnak autóstul. Remélem valahogy át tudom vinni hozzájuk mert így még elindítani sem egyszerű. Porlasztók megint ki, padra fel és bemérés. Remélem tényleg az a baj mert akkor ugye a garancia él, és természetesen cserélik. De tényleg nem hiszem el hogy egy hónap várakozás és hercehurca után megit kezdődik. Ilyen a mesében sincs!! Szétb@sz az ideg!!! És ha mégse a porlasztók a rosszak akkor mi lehet még a baj?? Kompresszió le lett mérve a szerelőm szerint tökéletes. Tank kipucolva ,üa. redszer kipucolva,  a létező összes szűrő cserélve, motorolaj is most cserélve. A véleményeteket szívesen fogadom. Előre is köszi!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25183 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:08:50 »

Sziasztok! Hát az autóm továbbra sincs kész. Remélem emlékeztek még leírtam pár napja a történetemet. A minap felhív a szerelőm hogy összerakták az autómat, és ugyan az a hiba. 3-as henger égéskimaradás. Átcserélték a  porlasztókat, a 3-ast a 4- esre, és akkor azt dobta ki rossznak a computer.Lehetséges hogy rosszak az új porlasztók? Legalábbis a 4-ből egy? És hogy pont ugyanannál a hengernél irja a computer a hibát mint amivel kezdődött? Már fel ís hívtam az interdieselt, mert tőlük vettem a gyári felújított porlasztókat + ők újították fel az üa. pumpát, hogy mi a baj. Holnap tárt karokkal várnak autóstul. Remélem valahogy át tudom vinni hozzájuk mert így még elindítani sem egyszerű. Porlasztók megint ki, padra fel és bemérés. Remélem tényleg az a baj mert akkor ugye a garancia él, és természetesen cserélik. De tényleg nem hiszem el hogy egy hónap várakozás és hercehurca után megit kezdődik. Ilyen a mesében sincs!! Szétb@sz az ideg!!! És ha mégse a porlasztók a rosszak akkor mi lehet még a baj?? Kompresszió le lett mérve a szerelőm szerint tökéletes. Tank kipucolva ,üa. redszer kipucolva,  a létező összes szűrő cserélve, motorolaj is most cserélve. A véleményeteket szívesen fogadom. Előre is köszi!!

Nem irigyel téged szerintem senki..... Undecided
Kíváncsi vagyok, hogy valóban lesz-e rossz befecskendező a felújítottak között. Elméletileg le kell próbálniuk felújítás után.... a szállításban meg nem szoktak elromlani.

EGR-ed nincs még ledugózva?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25184 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:13:10 »

Hali. Az EGR le van 1 éve dugózva. Holnap kiderül mert felrakják padra bemérni őket. Nem értem én sem hogy míért nem ellenőrizték őket hisz ők rendelték a régiek hejett. Nem akarom sajnáltatni magam de most már tényleg égnek áll a hajam. Csak nő az így se kicsi költség és még mindíg nem jó.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25185 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:40:47 »

Hali. Az EGR le van 1 éve dugózva. Holnap kiderül mert felrakják padra bemérni őket. Nem értem én sem hogy míért nem ellenőrizték őket hisz ők rendelték a régiek hejett. Nem akarom sajnáltatni magam de most már tényleg égnek áll a hajam. Csak nő az így se kicsi költség és még mindíg nem jó.

Hát az érdekes lenne ha nem ellenőrizték volna.... mert akkor hogyan adnak kódot neki?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25186 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:48:09 »

Na ja. megkaptam hozzá a kinyomtatott papírt a kódokkal. Érdekes... akkó hogy hogy még is rossz??
Naplózva
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25187 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:50:02 »

Igazából amiket én kaptam azokat nem az Interdiesel újította fel. hanem gyári felújítottak. Lehet ezért nem mérték be ők is??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25188 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:51:12 »

Na ja. megkaptam hozzá a kinyomtatott papírt a kódokkal. Érdekes... akkó hogy hogy még is rossz??

Nem tudom...szállítási sérült?
Vagy nincs is baja....csak ezzel "kerül ki" az autód a hanta szervizből  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25189 Dátum: 2013.03.05 kedd, 19:52:22 »

Igazából amiket én kaptam azokat nem az Interdiesel újította fel. hanem gyári felújítottak. Lehet ezért nem mérték be ők is??


Ez lehet....
Akkor viszont kell egy bevizsgálási lap, szakvélemény és az alapján kell cserélniük ott ahol vetted.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25190 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:00:39 »

Igazából amiket én kaptam azokat nem az Interdiesel újította fel. hanem gyári felújítottak. Lehet ezért nem mérték be ők is??
Nem az Interdiesel újította fel, érdekes,kíváncsi vagyok mi lesz a vége remélem jó lesz ,azért ha már ott vagy, mellettük átvinném a Fordba Gyári diagra a pontossab diag miatt,asszem TISLER 19 irta hogy a 2002 tdci csak gyári diggal lehet olvasni rendesen
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25191 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:22:46 »

Ma szétkaptam egy 2.2 TDCI turbót...hát érdekes látvány fogadott...haver nemtudott megszólalni mig kameráztam....aszongya mi lehet az ő lerohadt audijában bakker... eplus2
Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa... eplus2   Nem olyan bonyolult....Pia van csak úgy repül az idő közben.... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25192 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:23:56 »

Ma szétkaptam egy 2.2 TDCI turbót...hát érdekes látvány fogadott...haver nemtudott megszólalni mig kameráztam....aszongya mi lehet az ő lerohadt audijában bakker... eplus2
Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa... eplus2   Nem olyan bonyolult....Pia van csak úgy repül az idő közben.... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0
és más, mint a 2.0?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25193 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:27:16 »

Ma szétkaptam egy 2.2 TDCI turbót...hát érdekes látvány fogadott...haver nemtudott megszólalni mig kameráztam....aszongya mi lehet az ő lerohadt audijában bakker... eplus2
Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa... eplus2   Nem olyan bonyolult....Pia van csak úgy repül az idő közben.... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0
Nekem nemrég Ervin pucolta ki és épp ugyanígy nézett ki nyes nyes
De már jó taps
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25194 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:29:03 »

és más, mint a 2.0?? vigyor3

Összemértem egy 2.0 val és nagyobb a geometria kb 1mm-el...tehát jobb igen jobb...majdnem akkor a geoja mint a GT1852V-nek amugy...
Ezáltal szerintem jobb,többet tud,tartósabb(nem fullad be)....ha becsiszolom a geot akkor meg többet az életbe nemis fog lekokszolódni.
De ez megy az enyémre úgy döntöttem EMAP-al...havernak meg vettem egy 2.0-át olcsóbban már használja is... eplus2  
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25195 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:29:41 »

Mondtam a múltkor, hogy te egy nagyon hasznos tagja vagy ennek a közösségnek.
Hajrá. Nagyon várom a leírást.
Megnézem majd Alf kiégette-e a turbót rendesen, rendszeresen  nyes

Ma szétkaptam egy 2.2 TDCI turbót...hát érdekes látvány fogadott...haver nemtudott megszólalni mig kameráztam....aszongya mi lehet az ő lerohadt audijában bakker... eplus2
Eldöntöttem hogy csinálok egy leirást képekkel illusztrálva és lépésről lépésre hogy kell egy mondeo VGT turbót szétszedni és kipucolni....hogy mindenki otthon kényelmesen megcsinálhassa... eplus2   Nem olyan bonyolult....Pia van csak úgy repül az idő közben.... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=qn8f7hqeUA0
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25196 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:30:06 »

Nekem nemrég Ervin pucolta ki és épp ugyanígy nézett ki nyes nyes
De már jó taps
Üdv

Rendbe lehet tenni, nem nagy ügy...hétvégén nekiesek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25197 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:33:40 »

Mondtam a múltkor, hogy te egy nagyon hasznos tagja vagy ennek a közösségnek.
Hajrá. Nagyon várom a leírást.
Megnézem majd Alf kiégette-e a turbót rendesen, rendszeresen  nyes


Tudom hogy nagy király vagyok....neis mondd... eplus2 wave
Nem hülyéztél le multkor valóban ezért még egy bocsánat kéréssel jövök neked ,kicsit felfújtam énis a dolgot,ez van....: BOCSÁNAT.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25198 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:36:12 »

Tudom hogy nagy király vagyok....neis mondd... eplus2 wave
Nem hülyéztél le multkor valóban ezért még egy bocsánat kéréssel jövök neked ,kicsit felfújtam énis a dolgot,ez van....: BOCSÁNAT.
Mennyit ittál, hogy rád jött az őszinteségi roham (kibújt az a "kis" Ego is  hehe)?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25199 Dátum: 2013.03.05 kedd, 20:38:58 »

Összemértem egy 2.0 val és nagyobb a geometria kb 1mm-el...tehát jobb igen jobb...majdnem akkor a geoja mint a GT1852V-nek amugy...
Ezáltal szerintem jobb,többet tud,tartósabb(nem fullad be)....ha becsiszolom a geot akkor meg többet az életbe nemis fog lekokszolódni.
De ez megy az enyémre úgy döntöttem EMAP-al...havernak meg vettem egy 2.0-át olcsóbban már használja is... eplus2  
eljen én mondtam, hogy nem ugyan az vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 510 511 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.