Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:58:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684158 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #25100 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:09:38 »

Nem értettél meg a focival kapcsolatos hasonlatban! Én szeretem a kulturált hangnemet és hangot is adok annak ha úgy érzem nem megfelelő a stílus. Te is hangot adsz a véleményednek de egy egészen más stílusban. Na ennyi lenne a két csapat.
A segítségnyújtással kapcsolatban pedig aki úgy érzi, hogy mindent tudó az nagyokat tud csalódni!
Milyen segítségre gondolsz? Tevőlegesre biztosan nem. Tanácsra esetleg. Egyébként én is olyan helyről jövök ahol emberek százainak segítettem nem csak tanáccsal.
Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja  itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25101 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:11:50 »

Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja  itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Igazad van! Neked nem segítettem még......
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25102 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:39:21 »

sajnos igen  Sad
De attól ez még nincs jól.

Ezért kéne összefogni a javítóknak és nem menni egy szint alá.   De akkor meg ez erősíti a fusi garázs melósokat..... de ott meg kizárt, hogy a mai autókat jól meglehessen javítani.
Aztán amikor 2-3 helyen járt az ügyfél és rengeteg pénzt kiadott -feleslegesen- és bejut egy rendes műhelybe ahol meg is tudják javítani az autót...de ott meg már szinte nem akar fizetni semmit, mert mennyibe van neki már a kocsi -erről az utolsó műhely ugye nem tehet- így azt fizetni ki a legnehezebben amitől valóban megjavulna az autója..... viszont előzőleg "boldogan" kifizetett akár százezreket (volt rá példa már) a semmire.
De ugye spórolni akart, mert az elején elvitte egy olcsóbb helyre.... aztán egy másikra....stb.
A végén belátja, hogy nem jól csinálta.
Hoztak már hozzám több márkaszervizt megjárt autót is, tőlem boldogan és jó autóval távozott az ügyfél.
Még korábban trélerrel Ausztriából is hoztak kocsit -az előző munkahelyemre- vissza már a saját lábán ment.
Vannak különféle történetek....... nyilván ki kell alakulnia egy bizalomnak az ügyfélben a szerviz iránt, amit a szolgáltatás minőségével, színvonalával és gyors javítással, kellően pontos hibamegállapítással lehet elérni.
De inkább választják sokan a próbálkozós javítókat....csak mert olcsóbbak, ami a végén mégis drágább lesz.
A fejekben is programozni kellene kicsit  vigyor3

A mostani írásod utolsó 2 mondatát én hányszor már leírtam,és tudod hány embernél talált megértésre?nem kell sokáig számolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25103 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:44:52 »

A mostani írásod utolsó 2 mondatát én hányszor már leírtam,és tudod hány embernél talált megértésre?nem kell sokáig számolni.
Anno ez volt  a mottóm a műhelyemben:
"Alig van olyan dolog a Világon,
 amit, ha bárki egy kicsit is rosszul csinál,
 ne tudná olcsóbban adni
 és az olyan emberek, akiket csak az ár érdekel,
 lesznek az igazi áldozatai az ilyen mesterkedésnek.

Ostobaság túl sokat fizetni, de
 még rosszabb, túl keveset fizetni.
 Ha Ön túl sokat fizet,
 veszít valamennyi pénzt, ez minden.
 Ha Ön viszont túl keveset fizet, elveszíthet mindent,
 amikor a megvásárolt termék a neki szánt feladatnak
 nem tud megfelelni.

A gazdaság törvényei tiltják, hogy
 kevés pénzért túl nagy értékeket kapjunk. Amennyiben
 Ön a legolcsóbb ajánlatot fogadja el, a rizikóért, amibe
 belemegy, valamennyit hozzá kell számítania.

És ha ezt teszi,
 akkor Önnek van elég pénze,
 hogy a jobbat megfizesse!"
-John Ruskin-
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25104 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:46:34 »

Mármint kulturált stílus nálad? Korábban már kiállítottad a szegénységi bizonyítványt a stilusodról. Bunyek hozzád képest úriember. Ha néha ki is fordul magából az nála elnézhető mert ő gyakorlatban is meg tudja csinálni amiről ír, és ezt meg is osztja  itt többiekkel. De te mit csináltál eddig? Segítettél már valakinek itt önzetlenül?
Igen segített már nekem is,  sógornőmnek is,  csaba14nek is!
És Misi is úriember, hidd el,  csak nem ismered!
Az meg mindannyiunkra igaz, hogy tudunk gyökér hangnemben fórumozni,  pedig normálisak vagyunk.   integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25105 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:49:19 »

Igen segített már nekem is,  sógornőmnek is,  csaba14nek is!
És Misi is úriember, hidd el,  csak nem ismered!
Az meg mindannyiunkra igaz, hogy tudunk gyökér hangnemben fórumozni,  pedig normálisak vagyunk.   integet2
meg poénossan beszólni igaz!!! integet2 integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25106 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:54:06 »

meg poénossan beszólni igaz!!! integet2 integet2

Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi  integet2 integet2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25107 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:57:40 »

Na itt is van:

Válasz
Sziasztok!

Tanulásképp ajánlom mindenkinek, de ha valaki tud segítsen.
Autóm 2007.02.26-án készült holland piacra 2.0 TDCI 115le EU4-es dpf szűrővel!
Amióta nálam van (2010- dec.) két hetente regenerálta a dpf.-et mert csak városban használom és csak télen.
Tavaly kétszer kellett kimosni a DPF szűrőt (25.000,-be került/alkalom), mert a hamu mennyiség miatt vészüzembe került a gép.(a hamut nem tudja regenerálással eltávolítani csak a kormot)
Ezt megelégelve tavaly dec.-ben kivertük a dpf. szűrőből az egész belsejét és vissza raktuk az üres csövet a helyére, mondván van egy srác aki az elektronikát is át írja úgy, hogy ne keresse a dpf.-et. Na itt lett probléma, mert a vezérlésem nem Bosch vagy valami ismertebb hanem "delfi" tipusú, így sehogy se akar neki sikerülni mert a műszerfali motor check lámpa világít. Azt mondta járjak így amíg lesz jó progi.
A vezérlés csere óta mentem 3000 km-t úgy hogy folyamatosan világított a motor check lámpa és semmi problémám nem volt.
Múlt héten viszont nem indult be. Hibakód olvasás után kiderült EGR szelep 136%-ban nyitva és oka hogy nincs dpf. szűrő!!
EGR kitakarítás és hibakód kiütés után pöccre indult EGR 36% majd 10-15 km után ismét 136%-on.
Így mozogtam vele kb. egy hétig és most megint nem indul.
Az EGR miatt nem indul, de mivel elektronikus az EGR nem lehet kiiktatni.
Más megoldás?

Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25108 Dátum: 2013.03.02 szombat, 23:58:44 »

Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi  integet2 integet2
Te részemről ez nem gunyolodás volt STYLEAIR tudja mért írtam ezt,ő tőle is kaptam ilyen poénos beszólást a minap és 2-szer is.Az eéőbbi vitához ehez semmi köze.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25109 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 00:00:27 »

Te részemről ez nem gunyolodás volt STYLEAIR tudja mért írtam ezt,ő tőlr is kaptam ilyen poénos beszólást a minap és 2-szer is.Az eéőbbi vitához ehez semmi köze.

Tudom Jani Smiley Csak a tied volt az utolsó hozzászólás,így arra reagálva írtam ezt az egészet...Nem vagyok itt,aztán máris kialakul a vita,na szép... wow1 Hát nem lehet titeket magatokra hagyni,nekem kell itt felemelni a hangomat és rendet tenni?  eplus2 eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25110 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 00:01:50 »

Na itt is van:

A lényeg nem jó a kikatatási program amivel csinálták.Múltkor találtam egy céget be is linkeltem akik megcsinálják ezt szioftveressen a kiktatást.A GOOGLE-ben megtalálja
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25111 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 00:03:13 »

Tudom Jani Smiley Csak a tied volt az utolsó hozzászólás,így arra reagálva írtam ezt az egészet...Nem vagyok itt,aztán máris kialakul a vita,na szép... wow1 Hát nem lehet titeket magatokra hagyni,nekem kell itt felemelni a hangomat és rendet tenni?  eplus2 eplus2
Bocs főnök coolsmiley
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #25112 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 00:06:03 »

Bocs főnök coolsmiley

 Wink Most az egyszer elnézem... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25113 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 11:43:16 »

Srácok hagyjátok már abba...Inkább segítsünk a szerencsétlennek,akinek 136%os az egere,meg azt hitte a szerelője,hogy a Mondeoban Bosch a cucc,nem Delphi  integet2 integet2


Oldódik a probléma....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berti
Vendég
« Új hozzászólás #25114 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:08:10 »

Üdv Urak!

Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után  (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat  között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom  alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem  kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem  tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25115 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:09:11 »

Üdv Urak!

Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után  (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat  között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom  alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem  kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem  tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!

Programozták a csúcsokat a csere után?

Lehet újra kellene programozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Berti
Vendég
« Új hozzászólás #25116 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:13:44 »

Programozták a csúcsokat a csere után?     
Lehet újra kellene programozni.

Akkoriban programoztàk igen,utànàllìtva nem volt .12ekm-t mentünk vele, màr kellene ùjraprogramozni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 12:19:17 írta Berti » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25117 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:16:25 »

Üdv Urak!

Segìtsèget szeretnék kérni. 2004es újonnan vàsàrolt autònk a tavalyi pcsùcs csere, ès mùlt heti izzìtògyertya csere után  (gyertyàk már a hiba matt cserèlve) csinálja hogy szèpen indul, de hidegen 1500-2000-es fordulat  között ràngat füstöl, kb1percig , ha hagyom  alapjáraton jàrni kicsit melegszik semmi baja. Mondanom sem  kell melegen semmi baja. A fogyasztàsa 5,9,remek. Hibàt nem  tàrol, a csekklàmpa sem vilàgìt. Ha valakinek ötlete van kèrem segìtsen! Köszönettel!
ellenőrizzétek le a kiegészítő fűtést-ha van!
továbbá az akkut,és a töltést is. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Berti
Vendég
« Új hozzászólás #25118 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:21:43 »

ellenőrizzétek le a kiegészítő fűtést-ha van!
továbbá az akkut,és a töltést is. Wink
A generàtor ùj (fèl èves) Az akksi 4èves, de ràkèrdezek!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25119 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:22:39 »

Akkoriban programoztàk igen,utànàllìtva nem volt .12ekm-t mentünk vele, màr kellene ùjraprogramozni?

Néha segít az is.
Biztos megfelelő gyertyák lettek belerakva? Működnek? Nem zárlatos valamelyik?
Ezeket érdemes ellenörízni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25120 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 12:38:24 »

A generàtor ùj (fèl èves) Az akksi 4èves, de ràkèrdezek!
vannak dolgok,amik hiába újak vagy újszerűek,nem biztos,hogy jók.ezért kell ellenőrizni őket!
A hibás izító gyetya(zárlatos) okozhat ilyet,és a kiegfűtés zárlatos gyertyája is-ha van.Ezeket ellenőrizni kell.és a generátort is,meg az akkut is.kizárni,mert új ,nem lehet.csak ha jól működnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25121 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 17:44:30 »

Olajleválasztós kérdésem van:

Ki hová szerelte fel...? Próbálgattam ma délután, helye is lenne valahol a váltó fölött, a MAF szenzor és a légszívó cső alatt, de a közelben sehol egy épeszű rögzítési pont, ahová oda lehetne csavarozni.

Esetleg fényképekkel illusztrálva, PLS.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25122 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 17:52:10 »

Olajleválasztós kérdésem van:

Ki hová szerelte fel...? Próbálgattam ma délután, helye is lenne valahol a váltó fölött, a MAF szenzor és a légszívó cső alatt, de a közelben sehol egy épeszű rögzítési pont, ahová oda lehetne csavarozni.

Esetleg fényképekkel illusztrálva, PLS.

AndyA
váltó tartó bak a légszűrő alatt
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25123 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 19:26:21 »

Sziasztok!

Tanulásképp ajánlom mindenkinek, de ha valaki tud segítsen.
Autóm 2007.02.26-án készült holland piacra 2.0 TDCI 115le EU4-es dpf szűrővel!
Amióta nálam van (2010- dec.) két hetente regenerálta a dpf.-et mert csak városban használom és csak télen.
Tavaly kétszer kellett kimosni a DPF szűrőt (25.000,-be került/alkalom), mert a hamu mennyiség miatt vészüzembe került a gép.(a hamut nem tudja regenerálással eltávolítani csak a kormot)
Ezt megelégelve tavaly dec.-ben kivertük a dpf. szűrőből az egész belsejét és vissza raktuk az üres csövet a helyére, mondván van egy srác aki az elektronikát is át írja úgy, hogy ne keresse a dpf.-et. Na itt lett probléma, mert a vezérlésem nem Bosch vagy valami ismertebb hanem "delfi" tipusú, így sehogy se akar neki sikerülni mert a műszerfali motor check lámpa világít. Azt mondta járjak így amíg lesz jó progi.
A vezérlés csere óta mentem 3000 km-t úgy hogy folyamatosan világított a motor check lámpa és semmi problémám nem volt.
Múlt héten viszont nem indult be. Hibakód olvasás után kiderült EGR szelep 136%-ban nyitva és oka hogy nincs dpf. szűrő!!
EGR kitakarítás és hibakód kiütés után pöccre indult EGR 36% majd 10-15 km után ismét 136%-on.
Így mozogtam vele kb. egy hétig és most megint nem indul.
Az EGR miatt nem indul, de mivel elektronikus az EGR nem lehet kiiktatni.
Más megoldás?

Köszi!


Honnan tudtad ,hogy regenerál a DPF,honnan tudtad ,hogy tele van?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #25124 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 20:03:22 »


Sziasztok!

A 2,2-es is Delphi system?

kösz...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25125 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 20:38:55 »

Sziasztok!

A 2,2-es is Delphi system?

kösz...
így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25126 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 20:47:32 »

Hali!

Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj  5,5l.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25127 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:00:55 »

Hali!

Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj  5,5l.

Erősen lerontja a friss olaj jellemzőit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25128 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:04:47 »

Erősen lerontja a friss olaj jellemzőit.
Akkor ez szívás?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #25129 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:11:12 »

így van.

köszi, akkor asszem maradok a jó öreg TDDI-nél...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25130 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:12:13 »

Akkor ez szívás?

Hát nem jó az biztos.
Miből gondolod, hogy maradt benne fél liter? Ha azért, mert csak 5.5 ment bele, attól még nem biztos, hogy maradt benne fél liter.
Kifolyt rendesen? Csepegett már mikor visszacsavartad a leeresztő csavart?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25131 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:13:10 »

Hali!

Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj  5,5l.
1/12-ed részben gáz.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25132 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:18:09 »

1/12-ed részben gáz.  Wink

Sajnos nem matematika ez.  Smiley
Ha két eltérő minőségű olajat összekeverünk, akkor a rosszabbik fog érvényesülni. Ezért nem lehet pl. 5W-s olajhoz 10W-set utánaönteni.
Ez olyan mint a lánc.....annyit bír a lánc, amennyit a leggyengébb láncszem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25133 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:30:56 »

Hát nem jó az biztos.
Miből gondolod, hogy maradt benne fél liter? Ha azért, mert csak 5.5 ment bele, attól még nem biztos, hogy maradt benne fél liter.
Kifolyt rendesen? Csepegett már mikor visszacsavartad a leeresztő csavart?

5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam. Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.03 vasárnap, 21:38:16 írta spyware » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25134 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:35:11 »

5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam.

Szűrőházból is kifolyt?
A szűrő csere utáni beindítás után lett max-on az 5.5 liter vagy beindítás előtt?
Nem mindig hajszálpontos a 6 liter....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25135 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 21:44:43 »

5,5l ment bele a nívó tetejéig a 6l helyett. Már nem csepegett mikor visszacsavartam. Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25136 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 05:08:04 »

Meg lehet, hogy kicsit ferdén állt a kocsi, de nem tűnt vészesnek.

Kimostátok a motort rendesen???  wow1  eplus2 eplus2 eplus2
NE PARÁZZ!  Wink Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.  nyes
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális. Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25137 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:50:24 »

Kimostátok a motort rendesen???  wow1  eplus2 eplus2 eplus2
NE PARÁZZ!  Wink Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.  nyes
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális. Smiley

Kimosniii??? Nem.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25138 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 07:55:21 »

Kimosniii??? Nem.

Az csak vicc volt, nehogy komolyan vedd már!  Wink eljen
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25139 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 08:46:15 »

Hali!

Mennyire gáz az, hogy ha kb. 0,5l régi olaj maradt a kartelban? Tehát a friss olaj  5,5l.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha kb 40-50°c vizhömérséklet esetén cserélted le az olajat, kizártnak tartom, hogy 0.5 liter benn maradjon a rendszerben. Ha a kocsi nem áll kimondottan ferdén. Még pedig azért, mert ilyenkor már elég híg az olaj, és szinte maradéktalanul kifolyik a karterből. Ha ezek után mégis maradt benne valamennyi, nem okozhat komoly problémát. Nem kölönböző minőségű olajok lettek össze öntve. Csupán a maradék 5W30 olaj volt szennyezett, amit felfrissitettél 5,5 liter 5W30 tiszta olajjal. No para! Ettől még szerintem minden rendben működik a gépezetednél.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25140 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 09:23:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha kb 40-50°c vizhömérséklet esetén cserélted le az olajat, kizártnak tartom, hogy 0.5 liter benn maradjon a rendszerben. Ha a kocsi nem áll kimondottan ferdén. Még pedig azért, mert ilyenkor már elég híg az olaj, és szinte maradéktalanul kifolyik a karterből. Ha ezek után mégis maradt benne valamennyi, nem okozhat komoly problémát. Nem kölönböző minőségű olajok lettek össze öntve. Csupán a maradék 5W30 olaj volt szennyezett, amit felfrissitettél 5,5 liter 5W30 tiszta olajjal. No para! Ettől még szerintem minden rendben működik a gépezetednél.
Tisztelettel László! worship
Kimostátok a motort rendesen???  wow1  eplus2 eplus2 eplus2
NE PARÁZZ!  Wink Olaj, szűrőcsere megvolt, jó a gép, örül, használ.  nyes
Majd nézz rá a szintre, ha kell tölts utána, de nem hiszem, ha visszaolvasol, talán a benzines topikban tárgyalták ezt részletesen, (Erre nem emlékszem biztosan.), de nem ismeretlen a jelenség, mondhatni, inkább normális. Smiley

Ok. Köszi a segítséget.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25141 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 11:07:28 »

váltó tartó bak a légszűrő alatt

Ott találtam egyetlen egy alkalmas pontot én is. Elég az, vagy kellene még egy, hogy ne egy szálon lógva lebegjen a köztudatban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25142 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 11:12:50 »

A 135gbp verzioban a turbó utáni 6db szakasz van benne (tehát az összes turbócső). Van külön szivócső a légszűrő-turbó közé.

A link lényege az, hogy lehet 35gbp ellenében venni csak cooler-Egr szakaszt is, külön. (a cég árul külön cooler előtti és utáni csőszakaszokat is)
Amikor a forge-os beszerzést szerveztem, az volt a fő gond, hogy csak egyben lehetett venni a 6 szakaszt, mert valaki csak az Egr előtti akarta volna. Most meg itt van, lehet, ugyan nem Forge, de szilikon. Smiley


Ezzel a dologgal mi lett végül? Vett valaki, vagy indítsak egy közös beszerzős témát?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25143 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:19:59 »

Ezzel a dologgal mi lett végül? Vett valaki, vagy indítsak egy közös beszerzős témát?

AndyA

én támogatom, mert időszerű lenne nálam is kicserélni a csöveket  szomoru1 a forge-hoz ragaszkodnék  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 17:26:46 írta omilan03 » Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25144 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:35:57 »

én támogatom, mert időszerű lenne nálam is kicserélni a csöveket  szomoru1 a forge-hoz ragaszkodnék  eljen

Az majdnem másfélszer drágább ennél. De meg lehet próbálni azt is, hátha adnak valami engedményt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25145 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:36:47 »

Lenne még egy hibajelenségem és találtam egy jó felvételt is. Igaz ez 2.2-es, az enyém 2.0-ás. A felvétel igazából arról szól, hogy a kolega szabadonfutósított és koplett szíjhajtást cserélt. Ezáltal csendesebb lett a hajtás.

http://www.youtube.com/watch?v=DmwaoTTSeRA

Na de... ha meghallgatjátok a felvételt, akkor ritmikus katt-katt hangot lehet hallani. a generátor felőli oldalon.
Azért kérdezem ezt, mert a jelenség nálam is hallható és nem tudom, mi a hiba oka. Amikor gyorsítok alapjárattól pontosan 1000-es fordulatig akkor a katt-katt hang felgyorsul, és amikor túllépem az 1000-es tartományt megszűnik, nem hallom.

Szerintetek mi lehet?  Huh?
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25146 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:41:41 »

Az majdnem másfélszer drágább ennél. De meg lehet próbálni azt is, hátha adnak valami engedményt.

AndyA

Mégse ragaszkodnék a Forge-hoz. Ez tényleg olcsóbb, sőőőőt...
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25147 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:47:56 »

Mégse ragaszkodnék a Forge-hoz. Ez tényleg olcsóbb, sőőőőt...
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253

Írtam nekik, várom a válaszukat, hogy hány darabtól adnának árengedményt. Ha lesz valami, majd szólok.

Nekem kapásból kellene kettő...  taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25148 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 17:51:34 »

Írtam nekik, várom a válaszukat, hogy hány darabtól adnának árengedményt. Ha lesz valami, majd szólok.

Nekem kapásból kellene kettő...  taps

AndyA

 worship
Nekem elég lenne egyenlőre 1 szett.  Wink
Ha összejön, akkor a Nagy Talin átvehető?
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.04 hétfő, 17:53:21 írta omilan03 » Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #25149 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 18:15:35 »

worship
Nekem elég lenne egyenlőre 1 szett.  Wink
Ha összejön, akkor a Nagy Talin átvehető?

Addig biztos el lehet intézni.

Indítsak beszerzős témát?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.