Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:00:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
504
505
506
507
508
509
510
[
511
]
512
513
514
515
516
517
518
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682910 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25500 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:24:04 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 08:20:33
Pont eddig tartott volna leírni a megoldást is.. nem mindenki autó szerelő, és sokan nem értenek a kocsikhoz, de máshoz meg igen
Ez igaz, de azért ezek alap dolgok nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25501 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:24:19 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.16 szombat, 09:18:00
Itt nem erről van szó, hanem, HA valaki, nevezzük akár laikusnak, ezek ellenére mégsem tudja, vagy bármi más alapdolgot, akkor pont nem arra van szüksége, hogy az ilyen "húdeokosüberfaszagyerekvagyok", fellengző stílusú egyének kioktassák, hogy milyen hüle...
Hol olvastál kioktató szavakat, esetleg olyat, hogy valaki le lett volna hülyézve?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25502 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:25:37 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.03.16 szombat, 09:24:19
Hol olvastál kioktató szavakat, esetleg olyat, hogy valaki le lett volna hülyézve?
Hagyd, rá értette.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25503 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:28:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.16 szombat, 09:24:04
Ez igaz, de azért ezek alap dolgok nem?
nekem igen. neked is. meg sokaknak. de van akinek fogalma sincs ezekről. én nemértek a telefonokhoz, számítógépekhez. nem emlékszek minden kresz szabályra sem. és nem tudok megcsinálni 1 rántottát sem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25504 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:39:29 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 09:28:13
nekem igen. neked is. meg sokaknak. de van akinek fogalma sincs ezekről. én nemértek a telefonokhoz, számítógépekhez. nem emlékszek minden kresz szabályra sem. és nem tudok megcsinálni 1 rántottát sem
Nem a vita kedvéért hanem csak úgy.......
Attól, hogy ez egy Mondeo fórum, attól nem fontos mindenkivel megtaníttatni, hogy egy hajtókart hogyan kell derékszögelni......szerintem!
Ha valaki csupán a fórumon található információk alapján akarja megjavítani az autóját (és semmilyen alap szakmai képzettsége vagy gyakorlata nincsen) az vagy nagyon bátor, vagy nem teljesen százas!
De térjünk vissza az eredeti kérdéshez, mely szerint mi lehet a baj, ha világít az olajlámpa? A házilag elvégezhető dolgokra (érintkezés ellenőrzése) kapott választ, de ha a többi nem mond semmit a kérdezőnek akkor mit érünk el vele, ha elkezdjük riogatni a várható százezres költségekről vagy a lehetséges hibákról. Elérkezett az út végére, ahol szakemberhez kell vinni a kocsit. Egyébként a kérdés megfogalmazása általában mutatja a kérdező felkészültségét az adott témához.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25505 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:40:05 »
Ennyi.
Én, mondjuk értek a számítógéphez, telefonokhoz, bármit megfőzök, (Persze közbe sör..
), és még sok máshoz is, de az autókhoz NEM!!!
A fórumnak köszönhetően mondjuk a pollenszűrőt ki merem cserélni, de pl. egy fékcsere, generátor szabadonfutósítás, stb. már "feladná a leckét, (az az igazság, hogy nem is akaródzik ilyesmit...), ezért inkább szakemberre bízom.
DE kérdezni azért itt fogok, hol máshol, amikor itt országos szinten is a legnagyobb szaktudás csoportosul, tűnjön akár hülyeségnek is amit kérdezek, de én NEM TUDOM!
Nem kell ezért megsértődni...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25506 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:43:46 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.03.16 szombat, 09:39:29
Nem a vita kedvéért hanem csak úgy.......
Attól, hogy ez egy Mondeo fórum, attól nem fontos mindenkivel megtaníttatni, hogy egy hajtókart hogyan kell derékszögelni......szerintem!
Ha valaki csupán a fórumon található információk alapján akarja megjavítani az autóját (és semmilyen alap szakmai képzettsége vagy gyakorlata nincsen) az vagy nagyon bátor, vagy nem teljesen százas!
ez nemtom mi, de nem is kell tudni.
Akkor itt van pár szerinted nagyon bátor nem teljesen százas ember. sokan az innen kapott infók alapján csinálnak dolgokat a kocsijukon. nyilván nem motort újítanak, de sokmindent megoldanak otthon, ingyen.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25507 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:48:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 09:43:46
ez nemtom mi, de nem is kell tudni.
Akkor itt van pár szerinted nagyon bátor nem teljesen százas ember. sokan az innen kapott infók alapján csinálnak dolgokat a kocsijukon. nyilván nem motort újítanak, de sokmindent megoldanak otthon, ingyen.
Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem.
Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25508 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:53:34 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.03.16 szombat, 09:48:57
Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem.
Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!
De akkor le is lehet neki írni, hogy ha ezek nem segítenek, akkor lehet, hogy tényleg nincs olajnyomása, és valóban VINNI kell a szerelőhöz az autót, mielőtt még elindul vele, azután félúton megszorul a motor és tényleg százezres nagyságrendekről beszélhet...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25509 Dátum:
2013.03.16 szombat, 09:58:15 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.03.16 szombat, 09:48:57
Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem.
Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!
Te nem akarod azokat megérteni akik teljesen lámák a témához. nekik le kell írni azt is, amit másnak nem. azt kész.
én is megyek, mert már rég festenem kellene, meg a végre a nap is süt, jobb az idő
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25510 Dátum:
2013.03.16 szombat, 10:40:27 »
Végezetül....
Szerintem nem innen a fórumról kellene megtudnia, hogy (az általam elsőként említett elektromos ellenőrzések után) ha világít az olajnyomás visszajelző, akkor nincs olajnyomás.
Régen rossz, ha ezt meg kell kérdeznie.....szerintem! Ez legalább annyira alap, hogy tudja az ember mit kell tankolnia...gázolajat vagy benzint.
Valóban ezt még tanították is...MINDENKINEK....aki jogosítványt szerzett.
Mellesleg aki a szíjakat le merte cserélni az tudja már, hogy mi van akkor ha villog/világít az olajnyomásjelző.
Szerintem finoman közelítettem és nem riogattam el egyből, ezért is hoztam szóba az elektromos hibákat, ellenőrzésüket. Főleg, hogy szíjakat cserélt, ami közben történhetett valami.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25511 Dátum:
2013.03.16 szombat, 10:43:25 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.16 szombat, 09:53:34
De akkor le is lehet neki írni, hogy ha ezek nem segítenek, akkor lehet, hogy tényleg nincs olajnyomása, és valóban VINNI kell a szerelőhöz az autót, mielőtt még elindul vele, azután félúton megszorul a motor és tényleg százezres nagyságrendekről beszélhet...
ezeknel a motorknal ha elmegy az olajnyomas, akkor ugrik a vezerles is es kuka a motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25512 Dátum:
2013.03.16 szombat, 10:52:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.16 szombat, 10:43:25
ezeknel a motorknal ha elmegy az olajnyomas, akkor ugrik a vezerles is es kuka a motor
A hab a tortán, akkor szétmegy mielőtt megszorulna. Nem is tudom melyik a jobb verzió...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25513 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:00:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.16 szombat, 10:40:27
Végezetül....
Szerintem nem innen a fórumról kellene megtudnia, hogy (az általam elsőként említett elektromos ellenőrzések után) ha világít az olajnyomás visszajelző, akkor nincs olajnyomás.
Régen rossz, ha ezt meg kell kérdeznie.
....szerintem!
Ez legalább annyira alap, hogy tudja az ember mit kell tankolnia...gázolajat vagy benzint
.
Valóban ezt még tanították is...MINDENKINEK....aki jogosítványt szerzett.
Mellesleg aki a szíjakat le merte cserélni az tudja már, hogy mi van akkor ha villog/világít az olajnyomásjelző.
Szerintem finoman közelítettem és nem riogattam el egyből, ezért is hoztam szóba az elektromos hibákat, ellenőrzésüket. Főleg, hogy szíjakat cserélt, ami közben történhetett valami.
Most ez kissé megint "lefikázó". Biztos minden történelmi évszámot tudsz, hiszen tanították az iskolában.
Az autó sokaknak csak eszköz A-ból B-be, mert sima felhasználók, és nem simogatják az autóikat, mint mi.
Bocsánat már, ha a tudatlanabb, az okosabbtól kérdezni merészel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
putyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25514 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:04:31 »
köszönöm a válaszokat minden hozzaszolo embernek ... amugy tisztaban vagyok vele h mi lehet a problema de nem art a biztonsag kedveert megkerdezni egy szakembert is vagy titeket ,de latom teljesen eltereltetek a szavakat az egyszeru valaszadasrol ..... de köszönöm szepen
Naplózva
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25515 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:11:08 »
Idézetet írta: putyi - 2013.03.16 szombat, 11:04:31
köszönöm a válaszokat minden hozzaszolo embernek ... amugy tisztaban vagyok vele h mi lehet a problema de nem art a biztonsag kedveert megkerdezni egy szakembert is vagy titeket ,de latom teljesen eltereltetek a szavakat az egyszeru valaszadasrol ..... de köszönöm szepen
A lényeget azért kiolvashattad, ha nem elektromos hiba, vagy nem vagy biztos benne, akkor inkább be se indítsd, mert ha tényleg nincs olajnyomásod, akkor a motor bánhatja.
Én ilyenkor már online kapcsolatban vagyok a szerelőmmel!
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25516 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:15:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.16 szombat, 11:00:56
Most ez kissé megint "lefikázó". Biztos minden történelmi évszámot tudsz, hiszen tanították az iskolában.
Az autó sokaknak csak eszköz A-ból B-be, mert sima felhasználók, és nem simogatják az autóikat, mint mi.
Bocsánat már, ha a tudatlanabb, az okosabbtól kérdezni merészel.
Azért nem szerencsés az évszámokkal összehasonlítani. Mert.....
Ha nem tudom az évszámot, abból semmi problémám nem származik....de az autót szinte minden nap használja az ember.
Ha minden nap szükségem lenne és fontos lenne valamihez a rengeteg évszám, tudnám.
Eszköz az autó A-ból B-be..... éppen ezért is fontos, hogy ismerjük alap szinten, hogy elvigyen A-ból b-be. Tehát napi szintem használjuk azt az eszközt, aminek az ALAPVETŐ működését igebis oktatták a jogosítvány megszerzése alkalmával. Tehát, hogy ez működjön biztonságosan s saját érdeke mindenkinek, hogy tudja.....és legalább az olajjal kapcsolatos dolgokat.
Ne érts félre........ semmi lefikázás nincs a dologban, bocsánat ha valaki úgy értelmezte.
Olvassa el mindenki az első pár hozzászólásomat....láthatja, hogy finoman és segítő szándékkal írtam.
De miután jeleztem az elektromos hibalehetőségeket.....a kérdező egyből a "baj" felől érdeklődött....tehát olyan, mintha túl lenne az elektromos vizsgálatokon.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25517 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:15:31 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.16 szombat, 11:11:08
A lényeget azért kiolvashattad, ha nem elektromos hiba, vagy nem vagy biztos benne, akkor inkább be se indítsd, mert ha tényleg nincs olajnyomásod, akkor a motor bánhatja.
Én ilyenkor már online kapcsolatban vagyok a szerelőmmel!
Így van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25518 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:23:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.16 szombat, 11:15:02
Azért nem szerencsés az évszámokkal összehasonlítani. Mert.....
Ha nem tudom az évszámot, abból semmi problémám nem származik....de az autót szinte minden nap használja az ember.
Ha minden nap szükségem lenne és fontos lenne valamihez a rengeteg évszám, tudnám.
Eszköz az autó A-ból B-be..... éppen ezért is fontos, hogy ismerjük alap szinten, hogy elvigyen A-ból b-be. Tehát napi szintem használjuk azt az eszközt, aminek az ALAPVETŐ működését igebis oktatták a jogosítvány megszerzése alkalmával. Tehát, hogy ez működjön biztonságosan s saját érdeke mindenkinek, hogy tudja.....és legalább az olajjal kapcsolatos dolgokat.
Ne érts félre........ semmi lefikázás nincs a dologban, bocsánat ha valaki úgy értelmezte.
Olvassa el mindenki az első pár hozzászólásomat....láthatja, hogy finoman és segítő szándékkal írtam.
De miután jeleztem az elektromos hibalehetőségeket.....a kérdező egyből a "baj" felől érdeklődött....tehát olyan, mintha túl lenne az elektromos vizsgálatokon.
Nem érted a lényeget, de nem is fogod...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25519 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:26:17 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.16 szombat, 11:23:52
Nem érted a lényeget, de nem is fogod...
Tehát lefikázod az értelmi képességeimet? Köszi.... majd máskor HA VALÓBAN nem értek valamit, akkor megkérdezlek, hogy ugyan megfogom-e érte.
A lényeget ÉN írtam le elsőnek.....minden további össze-vissza magyarázás csak fingrostálás!
(Amúgy szerintem, amit írtál azt magadnak kellett volna címezni.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25520 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:34:00 »
pont 30 db felesleges hsz született az olajnyomás problémájának kérdésében.ez is az.lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25521 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:38:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.16 szombat, 11:34:00
pont 30 db felesleges hsz született az olajnyomás problémájának kérdésében.ez is az.lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani?
így van
..... és arra válaszoltam elsőként, amit kérdeztek.....a többiről nem tehetek
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25522 Dátum:
2013.03.16 szombat, 11:53:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.16 szombat, 11:38:24
így van
..... és arra válaszoltam elsőként, amit kérdeztek.....a többiről nem tehetek
Ez meg a 31. volt.
Tényleg az első válaszod volt tartalmilag jó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25523 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:09:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.16 szombat, 11:26:17
Tehát lefikázod az értelmi képességeimet? Köszi.... majd máskor HA VALÓBAN nem értek valamit, akkor megkérdezlek, hogy ugyan megfogom-e érte.
A lényeget ÉN írtam le elsőnek.....minden további össze-vissza magyarázás csak fingrostálás!
(Amúgy szerintem, amit írtál azt magadnak kellett volna címezni.)
32.
Dehogy fikázom le az értelmi képességeidet, vagy a szakmai tudásod, hogy jönnék én ahhoz? A lényeg az lett volna, amit Dentcraft leírt, ezzel maximálisan egyetértek, te meg ezt nem fogod megérteni.
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25524 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:11:57 »
akkor ha befejeztétek,térjünk rá a .....hüvelygombára!
Vagy inkább a dízelfalók lelkivilágára,a turbócsövekre,és a porlasztócsúcsokra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25525 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:24:45 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.16 szombat, 12:11:57
akkor ha befejeztétek,térjünk rá a .....hüvelygombára!
Vagy inkább a dízelfalók lelkivilágára,a turbócsövekre,és a porlasztócsúcsokra....
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25526 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:27:12 »
Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25527 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:35:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.16 szombat, 12:27:12
Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?
napraforgó...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25528 Dátum:
2013.03.16 szombat, 12:40:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.16 szombat, 12:35:23
napraforgó...
akkor nem gördeszka...akkor jóvan akkor..
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25529 Dátum:
2013.03.16 szombat, 13:52:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.16 szombat, 12:27:12
Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?
tudod minden héten eccer szerelés van
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25530 Dátum:
2013.03.16 szombat, 13:56:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.16 szombat, 11:34:00
lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani?
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25531 Dátum:
2013.03.16 szombat, 15:02:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
Bekő'Tóni!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25532 Dátum:
2013.03.16 szombat, 15:12:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
Izzítógyertyák?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25533 Dátum:
2013.03.16 szombat, 15:53:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
tankold +
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25534 Dátum:
2013.03.16 szombat, 16:45:38 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
szerintem porlasztócsúcs.ez biza az!Én fúrnék egy nagyobbacska likat mindegyikre,hátha csak nem kap üzemanyagot a moci....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25535 Dátum:
2013.03.16 szombat, 17:04:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
Szólni kellene egy autószerelőnek vagy egy jókezű laikusnak, hogy eressze le a vizet a gázolajszűrőből
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25536 Dátum:
2013.03.16 szombat, 17:53:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.16 szombat, 16:45:38
szerintem porlasztócsúcs.ez biza az!Én fúrnék egy nagyobbacska likat mindegyikre,hátha csak nem kap üzemanyagot a moci....
Idézetet írta: stealt - 2013.03.16 szombat, 17:04:49
Szólni kellene egy autószerelőnek vagy egy jókezű laikusnak, hogy eressze le a vizet a gázolajszűrőből
Idézetet írta: Styleair - 2013.03.16 szombat, 15:53:22
tankold +
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.16 szombat, 15:02:16
Bekő'Tóni!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 17:55:47 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25537 Dátum:
2013.03.16 szombat, 23:11:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.16 szombat, 13:56:57
reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?
Kint volt mínusz vagy bent?
de azért nézz rá, hátha az üzemanyagcső tört el, és nem kap naftát
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25538 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 11:23:12 »
Sziasztok!
Egy ismerősömnek tönkrement valami a szervójában, bemásolom ide amit nekem írt. Tudtok esetleg segíteni, hogy mi mehetett tönkre nagy valószínűséggel?
"Tegnap este volt egy durranás, elment a kormányszervom. ma neztem a motortérben nincs olyan rész ami ne uszna a trutyiban, mi szokott ilyenkor tönkremenni ?"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25539 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 11:26:49 »
Idézetet írta: Shad - 2013.03.17 vasárnap, 11:23:12
Sziasztok!
Egy ismerősömnek tönkrement valami a szervójában, bemásolom ide amit nekem írt. Tudtok esetleg segíteni, hogy mi mehetett tönkre nagy valószínűséggel?
"Tegnap este volt egy durranás, elment a kormányszervom. ma neztem a motortérben nincs olyan rész ami ne uszna a trutyiban, mi szokott ilyenkor tönkremenni ?"
Eldurrant egy szervócső.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25540 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 15:19:12 »
sziasztok!! kis segítséget szeretnék kérni, kérdezni!! 2.0 tdci mondeom üzemanyagszűrő cserén esett át + résolajcsöveket is kicserélték ,rendesen feltöltötték a szűrőt olajjal, és felnyomatták a gázolajat is kézi ac-vel! ,teker -teker mintha robbantana is ,de mégsem indul el!! kell ilyenkor valamit kiütettni az agyából ,vagy valami??
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25541 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 15:28:38 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 15:19:12
sziasztok!! kis segítséget szeretnék kérni, kérdezni!! 2.0 tdci mondeom üzemanyagszűrő cserén esett át + résolajcsöveket is kicserélték ,rendesen feltöltötték a szűrőt olajjal, és felnyomatták a gázolajat is kézi ac-vel! ,teker -teker mintha robbantana is ,de mégsem indul el!! kell ilyenkor valamit kiütettni az agyából ,vagy valami??
ki cserélte mind ezt?
ez elektronikai szervet nem érint szerintem nincs mit kiütni.a sima szürö cserénél tuti,de ott csak felöntöd a szüröt visszateszed és pöccre jár ugyan úgy a motor.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 15:30:51 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25542 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 15:35:11 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.17 vasárnap, 15:28:38
ki cserélte mind ezt?
ez elektronikai szervet nem érint szerintem nincs mit kiütni.a sima szürö cserénél tuti,de ott csak felöntöd a szüröt visszateszed és pöccre jár ugyan úgy a motor.
szerelő cserélte ,először csak a szűrő lett cserélve akkor nem is volt gond ment szépen addig amíg le nem állítottuk!!
arra gondoltak ,hogy a résolajcsőnél volt szivárgás és ezért nem tud lelégtelenedni! ezt kicserélték és azóta nem indúl!!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25543 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 15:55:15 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 15:35:11
szerelő cserélte ,először csak a szűrő lett cserélve akkor nem is volt gond ment szépen addig amíg le nem állítottuk!!
arra gondoltak ,hogy a résolajcsőnél volt szivárgás és ezért nem tud lelégtelenedni! ezt kicserélték és azóta nem indúl!!
lehet,hogy hülyeség de ennek a csatlakozóját nem húzták le esetleg a résolajcsö cserénél és nincs visszadugva.
http://mytdci.blogspot.hu/2011/08/ha-nem-indul-gep.html
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25544 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:06:29 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.17 vasárnap, 15:55:15
lehet,hogy hülyeség de ennek a csatlakozóját nem húzták le esetleg a résolajcsö cserénél és nincs visszadugva.
http://mytdci.blogspot.hu/2011/08/ha-nem-indul-gep.html
köszönöm holnap rárakatom gépre, azt meglátjuk!!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25545 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:25:02 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 16:06:29
köszönöm holnap rárakatom gépre, azt meglátjuk!!
ehhez nem kell gép ezt lehet látni.feleslegesen ne adj ki pénzt.ha elötte járt a motor nem lehet komoly gond ezért gondoltam esetleg a CMP nem kap áramot.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25546 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:33:34 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.17 vasárnap, 16:25:02
ehhez nem kell gép ezt lehet látni.feleslegesen ne adj ki pénzt.ha elötte járt a motor nem lehet komoly gond ezért gondoltam esetleg a CMP nem kap áramot.
átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25547 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:37:52 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 16:33:34
átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
több mint valószinü.de várj egy kicsit lesznek itt okosabbak is esetleg géppel rendelkezö fórumtársak.
az izzitás jelzö lehet csak a vészüzem miatt villog.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 16:39:44 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25548 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:38:44 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.17 vasárnap, 16:37:52
több mint valószinü.de várj egy kicsit lesznek itt okosabbak is esetleg géppel rendelkezö fórumtársak.
ok!! köszönöm!!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25549 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 16:43:15 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 16:38:44
ok!! köszönöm!!
itt is irja a tovvábbi okoknál a levegösödés miatti izzitás villogást
http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
504
505
506
507
508
509
510
[
511
]
512
513
514
515
516
517
518
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ