Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:07:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 517 518 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632790 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25500 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:24:04 »

Pont eddig tartott volna leírni a megoldást is..   nem mindenki autó szerelő, és sokan nem értenek a kocsikhoz, de máshoz meg igen wave

Ez igaz, de azért ezek alap dolgok nem?  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25501 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:24:19 »

Itt nem erről van szó, hanem, HA valaki, nevezzük akár laikusnak, ezek ellenére mégsem tudja, vagy bármi más alapdolgot, akkor pont nem arra van szüksége, hogy az ilyen "húdeokosüberfaszagyerekvagyok", fellengző stílusú egyének kioktassák, hogy milyen hüle...
Hol olvastál kioktató szavakat, esetleg olyat, hogy valaki le lett volna hülyézve?  Huh?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25502 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:25:37 »

Hol olvastál kioktató szavakat, esetleg olyat, hogy valaki le lett volna hülyézve?  Huh?

Hagyd, rá értette.....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25503 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:28:13 »

Ez igaz, de azért ezek alap dolgok nem?  Wink
nekem igen. neked is. meg sokaknak.  de van akinek fogalma sincs ezekről.  én nemértek a telefonokhoz, számítógépekhez. nem emlékszek minden kresz szabályra sem. és nem tudok megcsinálni 1 rántottát sem  smile   wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25504 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:39:29 »

nekem igen. neked is. meg sokaknak.  de van akinek fogalma sincs ezekről.  én nemértek a telefonokhoz, számítógépekhez. nem emlékszek minden kresz szabályra sem. és nem tudok megcsinálni 1 rántottát sem  smile   wave
Nem a vita kedvéért hanem csak úgy.......

Attól, hogy ez egy Mondeo fórum, attól nem fontos mindenkivel megtaníttatni, hogy egy hajtókart hogyan kell derékszögelni......szerintem!
Ha valaki csupán a fórumon található információk alapján akarja megjavítani az autóját (és semmilyen alap szakmai képzettsége vagy gyakorlata nincsen) az vagy nagyon bátor, vagy nem teljesen százas! Smiley
De térjünk vissza az eredeti kérdéshez, mely szerint mi lehet a baj, ha világít az olajlámpa? A házilag elvégezhető dolgokra (érintkezés ellenőrzése) kapott választ, de ha a többi nem mond semmit a kérdezőnek akkor mit érünk el vele, ha elkezdjük riogatni a várható százezres költségekről vagy a lehetséges hibákról. Elérkezett az út végére, ahol szakemberhez kell vinni a kocsit. Egyébként a kérdés megfogalmazása általában mutatja a kérdező felkészültségét az adott témához.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25505 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:40:05 »

Ennyi. Smiley

Én, mondjuk értek a számítógéphez, telefonokhoz, bármit megfőzök, (Persze közbe sör..  Wink ), és még sok máshoz is, de az autókhoz NEM!!!
A fórumnak köszönhetően mondjuk a pollenszűrőt ki merem cserélni, de pl. egy fékcsere, generátor szabadonfutósítás, stb. már "feladná a leckét, (az az igazság, hogy nem is akaródzik ilyesmit...), ezért inkább szakemberre bízom.
DE kérdezni azért itt fogok, hol máshol, amikor itt országos szinten is a legnagyobb szaktudás csoportosul, tűnjön akár hülyeségnek is amit kérdezek, de én NEM TUDOM!  wave

Nem kell ezért megsértődni...  Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25506 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:43:46 »

Nem a vita kedvéért hanem csak úgy.......

Attól, hogy ez egy Mondeo fórum, attól nem fontos mindenkivel megtaníttatni, hogy egy hajtókart hogyan kell derékszögelni......szerintem!

Ha valaki csupán a fórumon található információk alapján akarja megjavítani az autóját (és semmilyen alap szakmai képzettsége vagy gyakorlata nincsen) az vagy nagyon bátor, vagy nem teljesen százas! Smiley
ez nemtom mi, de nem is kell tudni.

Akkor itt van pár szerinted nagyon bátor nem teljesen százas ember.   sokan az innen kapott infók alapján csinálnak dolgokat a kocsijukon. nyilván nem motort újítanak, de sokmindent megoldanak otthon, ingyen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25507 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:48:57 »

ez nemtom mi, de nem is kell tudni.

Akkor itt van pár szerinted nagyon bátor nem teljesen százas ember.   sokan az innen kapott infók alapján csinálnak dolgokat a kocsijukon. nyilván nem motort újítanak, de sokmindent megoldanak otthon, ingyen.

Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem. Smiley

Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25508 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:53:34 »

Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem. Smiley

Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!

De akkor le is lehet neki írni, hogy ha ezek nem segítenek, akkor lehet, hogy tényleg nincs olajnyomása, és valóban VINNI kell a szerelőhöz az autót, mielőtt még elindul vele, azután félúton megszorul a motor és tényleg százezres nagyságrendekről beszélhet...  wave
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25509 Dátum: 2013.03.16 szombat, 09:58:15 »

Félreérettél! Ha valaki ismeri a saját korlátait, akkor persze vágjon bele és spórolja meg azt a bizonyos munkadíjat!
Én arról beszéltem, hogy ha valaki teljesen láma a témához és ennek ellenére elkezdi szétbontani a Mondit, megkeresni hol az olajpumpa (előtte kiguglizni képen, hogy kb. mit is keresünk), és ilyen dolgokról beszéltem. Smiley

Na mindegy! Be is fejezem, mert úgy látom nem akarjuk egymást megérteni!
Szép napot mindenkinek!
Te nem akarod azokat megérteni akik teljesen lámák a témához.  nekik le kell írni azt is, amit másnak nem.  azt kész.  wave én is megyek, mert már rég festenem kellene, meg a végre a nap is süt, jobb az idő  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25510 Dátum: 2013.03.16 szombat, 10:40:27 »

Végezetül....

Szerintem nem innen a fórumról kellene megtudnia, hogy (az általam elsőként említett elektromos ellenőrzések után) ha világít az olajnyomás visszajelző, akkor nincs olajnyomás.
Régen rossz, ha ezt meg kell kérdeznie.....szerintem!     Ez legalább annyira alap, hogy tudja az ember mit kell tankolnia...gázolajat vagy benzint.
Valóban ezt még tanították is...MINDENKINEK....aki jogosítványt szerzett.  Cool
Mellesleg aki a szíjakat le merte cserélni az tudja már, hogy mi van akkor ha villog/világít az olajnyomásjelző.  wave

Szerintem finoman közelítettem és nem riogattam el egyből, ezért is hoztam szóba az elektromos hibákat, ellenőrzésüket. Főleg, hogy szíjakat cserélt, ami közben történhetett valami.

 integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25511 Dátum: 2013.03.16 szombat, 10:43:25 »

De akkor le is lehet neki írni, hogy ha ezek nem segítenek, akkor lehet, hogy tényleg nincs olajnyomása, és valóban VINNI kell a szerelőhöz az autót, mielőtt még elindul vele, azután félúton megszorul a motor és tényleg százezres nagyságrendekről beszélhet...  wave
ezeknel a motorknal ha elmegy az olajnyomas, akkor ugrik a vezerles is es kuka a motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25512 Dátum: 2013.03.16 szombat, 10:52:30 »

ezeknel a motorknal ha elmegy az olajnyomas, akkor ugrik a vezerles is es kuka a motor

A hab a tortán, akkor szétmegy mielőtt megszorulna. Nem is tudom melyik a jobb verzió...
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25513 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:00:56 »

Végezetül....

Szerintem nem innen a fórumról kellene megtudnia, hogy (az általam elsőként említett elektromos ellenőrzések után) ha világít az olajnyomás visszajelző, akkor nincs olajnyomás.
Régen rossz, ha ezt meg kell kérdeznie.
....szerintem!     Ez legalább annyira alap, hogy tudja az ember mit kell tankolnia...gázolajat vagy benzint.
Valóban ezt még tanították is...MINDENKINEK....aki jogosítványt szerzett.  Cool
Mellesleg aki a szíjakat le merte cserélni az tudja már, hogy mi van akkor ha villog/világít az olajnyomásjelző.  wave

Szerintem finoman közelítettem és nem riogattam el egyből, ezért is hoztam szóba az elektromos hibákat, ellenőrzésüket. Főleg, hogy szíjakat cserélt, ami közben történhetett valami.

 integet2


Most ez kissé megint "lefikázó". Biztos minden történelmi évszámot tudsz, hiszen tanították az iskolában.  szomoru1
Az autó sokaknak csak eszköz A-ból B-be, mert sima felhasználók, és nem simogatják az autóikat, mint mi.
Bocsánat már, ha a tudatlanabb, az okosabbtól kérdezni merészel.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #25514 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:04:31 »

köszönöm a válaszokat minden hozzaszolo embernek ... amugy tisztaban vagyok vele h mi lehet a problema de nem art a biztonsag kedveert megkerdezni egy szakembert is vagy titeket ,de latom teljesen eltereltetek a szavakat az egyszeru valaszadasrol ..... de köszönöm szepen Smiley
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25515 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:11:08 »

köszönöm a válaszokat minden hozzaszolo embernek ... amugy tisztaban vagyok vele h mi lehet a problema de nem art a biztonsag kedveert megkerdezni egy szakembert is vagy titeket ,de latom teljesen eltereltetek a szavakat az egyszeru valaszadasrol ..... de köszönöm szepen Smiley


A lényeget azért kiolvashattad, ha nem elektromos hiba, vagy nem vagy biztos benne, akkor inkább be se indítsd, mert ha tényleg nincs olajnyomásod, akkor a motor bánhatja.  worship
Én ilyenkor már online kapcsolatban vagyok a szerelőmmel!  Grin
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25516 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:15:02 »

Most ez kissé megint "lefikázó". Biztos minden történelmi évszámot tudsz, hiszen tanították az iskolában.  szomoru1
Az autó sokaknak csak eszköz A-ból B-be, mert sima felhasználók, és nem simogatják az autóikat, mint mi.
Bocsánat már, ha a tudatlanabb, az okosabbtól kérdezni merészel.  Undecided

Azért nem szerencsés az évszámokkal összehasonlítani. Mert.....
Ha nem tudom az évszámot, abból semmi problémám nem származik....de az autót szinte minden nap használja az ember.
Ha minden nap szükségem lenne és fontos lenne valamihez a rengeteg évszám, tudnám.

Eszköz az autó A-ból B-be..... éppen ezért is fontos, hogy ismerjük alap szinten, hogy elvigyen A-ból b-be. Tehát napi szintem használjuk azt az eszközt, aminek az ALAPVETŐ működését igebis oktatták a jogosítvány megszerzése alkalmával. Tehát, hogy ez működjön biztonságosan s saját érdeke mindenkinek, hogy tudja.....és legalább az olajjal kapcsolatos dolgokat.

Ne érts félre........ semmi lefikázás nincs a dologban, bocsánat ha valaki úgy értelmezte.
Olvassa el mindenki az első pár hozzászólásomat....láthatja, hogy finoman és segítő szándékkal írtam.
De miután jeleztem az elektromos hibalehetőségeket.....a kérdező egyből a "baj" felől érdeklődött....tehát olyan, mintha túl lenne az elektromos vizsgálatokon.

 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25517 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:15:31 »

A lényeget azért kiolvashattad, ha nem elektromos hiba, vagy nem vagy biztos benne, akkor inkább be se indítsd, mert ha tényleg nincs olajnyomásod, akkor a motor bánhatja.  worship
Én ilyenkor már online kapcsolatban vagyok a szerelőmmel!  Grin
Így van.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25518 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:23:52 »

Azért nem szerencsés az évszámokkal összehasonlítani. Mert.....
Ha nem tudom az évszámot, abból semmi problémám nem származik....de az autót szinte minden nap használja az ember.
Ha minden nap szükségem lenne és fontos lenne valamihez a rengeteg évszám, tudnám.

Eszköz az autó A-ból B-be..... éppen ezért is fontos, hogy ismerjük alap szinten, hogy elvigyen A-ból b-be. Tehát napi szintem használjuk azt az eszközt, aminek az ALAPVETŐ működését igebis oktatták a jogosítvány megszerzése alkalmával. Tehát, hogy ez működjön biztonságosan s saját érdeke mindenkinek, hogy tudja.....és legalább az olajjal kapcsolatos dolgokat.

Ne érts félre........ semmi lefikázás nincs a dologban, bocsánat ha valaki úgy értelmezte.
Olvassa el mindenki az első pár hozzászólásomat....láthatja, hogy finoman és segítő szándékkal írtam.
De miután jeleztem az elektromos hibalehetőségeket.....a kérdező egyből a "baj" felől érdeklődött....tehát olyan, mintha túl lenne az elektromos vizsgálatokon.

 wave

Nem érted a lényeget, de nem is fogod...  wave
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25519 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:26:17 »

Nem érted a lényeget, de nem is fogod...  wave

Tehát lefikázod az értelmi képességeimet? Köszi.... majd máskor HA VALÓBAN nem értek valamit, akkor megkérdezlek, hogy ugyan megfogom-e érte.

A lényeget ÉN írtam le elsőnek.....minden további össze-vissza magyarázás csak fingrostálás!  Cool

(Amúgy szerintem, amit írtál azt magadnak kellett volna címezni.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25520 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:34:00 »

pont 30 db felesleges hsz született az olajnyomás problémájának kérdésében.ez is az.lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani? worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25521 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:38:24 »

pont 30 db felesleges hsz született az olajnyomás problémájának kérdésében.ez is az.lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani? worship

így van  eljen..... és arra válaszoltam elsőként, amit kérdeztek.....a többiről nem tehetek  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25522 Dátum: 2013.03.16 szombat, 11:53:12 »

így van  eljen..... és arra válaszoltam elsőként, amit kérdeztek.....a többiről nem tehetek  wave
Ez meg a 31. volt.
Tényleg az első válaszod volt tartalmilag jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25523 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:09:04 »

Tehát lefikázod az értelmi képességeimet? Köszi.... majd máskor HA VALÓBAN nem értek valamit, akkor megkérdezlek, hogy ugyan megfogom-e érte.

A lényeget ÉN írtam le elsőnek.....minden további össze-vissza magyarázás csak fingrostálás!  Cool

(Amúgy szerintem, amit írtál azt magadnak kellett volna címezni.)

32.  vigyor3

Dehogy fikázom le az értelmi képességeidet, vagy a szakmai tudásod, hogy jönnék én ahhoz? A lényeg az lett volna, amit Dentcraft leírt, ezzel maximálisan egyetértek, te meg ezt nem fogod megérteni.  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25524 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:11:57 »

akkor ha befejeztétek,térjünk rá a .....hüvelygombára!
Vagy inkább a dízelfalók lelkivilágára,a turbócsövekre,és a porlasztócsúcsokra.... vigyor3 worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25525 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:24:45 »

akkor ha befejeztétek,térjünk rá a .....hüvelygombára!
Vagy inkább a dízelfalók lelkivilágára,a turbócsövekre,és a porlasztócsúcsokra.... vigyor3 worship

 2funny  party0038
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25526 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:27:12 »

Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?   eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25527 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:35:23 »

Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?   eplus2
napraforgó... Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25528 Dátum: 2013.03.16 szombat, 12:40:09 »

napraforgó... Wink

akkor nem gördeszka...akkor jóvan akkor..
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25529 Dátum: 2013.03.16 szombat, 13:52:26 »

Bocs elaludtam jegyzetelés közben....mi lett a vége az olaj dolognak...?   eplus2
tudod minden héten eccer szerelés van  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25530 Dátum: 2013.03.16 szombat, 13:56:57 »

lehetne a tdci topic eredeti témáját megtartani? worship

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25531 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:02:16 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
Bekő'Tóni!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25532 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:12:48 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   


Izzítógyertyák?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25533 Dátum: 2013.03.16 szombat, 15:53:22 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
tankold +  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25534 Dátum: 2013.03.16 szombat, 16:45:38 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
szerintem porlasztócsúcs.ez biza az!Én fúrnék egy nagyobbacska likat mindegyikre,hátha csak nem kap üzemanyagot a moci.... coolsmiley nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #25535 Dátum: 2013.03.16 szombat, 17:04:49 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
Szólni kellene egy autószerelőnek vagy egy jókezű laikusnak, hogy eressze le a vizet a gázolajszűrőből   vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25536 Dátum: 2013.03.16 szombat, 17:53:50 »

szerintem porlasztócsúcs.ez biza az!Én fúrnék egy nagyobbacska likat mindegyikre,hátha csak nem kap üzemanyagot a moci.... coolsmiley nevetes1
Szólni kellene egy autószerelőnek vagy egy jókezű laikusnak, hogy eressze le a vizet a gázolajszűrőből   vigyor3
tankold +  eplus2
Bekő'Tóni!


 eplus2  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.16 szombat, 17:55:47 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25537 Dátum: 2013.03.16 szombat, 23:11:52 »

reggel a mínuszokban nem indult a kocsim. Tekerte de semmi. füst se jött  ki hátul. később a +8 körül meg simán. Mi lehet vele, mit csináljak?  hehe  hehe   
Kint volt mínusz vagy bent?  hehe eplus2 de azért nézz rá, hátha az üzemanyagcső tört el, és nem kap naftát  action duhos2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #25538 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 11:23:12 »

Sziasztok!

Egy ismerősömnek tönkrement valami a szervójában, bemásolom ide amit nekem írt. Tudtok esetleg segíteni, hogy mi mehetett tönkre nagy valószínűséggel?

"Tegnap este volt egy durranás, elment a kormányszervom. ma neztem a motortérben nincs olyan rész ami ne uszna a trutyiban, mi szokott ilyenkor tönkremenni ?"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25539 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 11:26:49 »

Sziasztok!

Egy ismerősömnek tönkrement valami a szervójában, bemásolom ide amit nekem írt. Tudtok esetleg segíteni, hogy mi mehetett tönkre nagy valószínűséggel?

"Tegnap este volt egy durranás, elment a kormányszervom. ma neztem a motortérben nincs olyan rész ami ne uszna a trutyiban, mi szokott ilyenkor tönkremenni ?"

Eldurrant egy szervócső.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25540 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:19:12 »

sziasztok!! kis segítséget szeretnék kérni, kérdezni!! 2.0 tdci mondeom üzemanyagszűrő cserén esett át + résolajcsöveket is kicserélték ,rendesen feltöltötték a szűrőt olajjal, és felnyomatták a gázolajat is kézi ac-vel! ,teker -teker mintha robbantana is ,de mégsem indul el!! kell ilyenkor valamit kiütettni az agyából ,vagy valami??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25541 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:28:38 »

sziasztok!! kis segítséget szeretnék kérni, kérdezni!! 2.0 tdci mondeom üzemanyagszűrő cserén esett át + résolajcsöveket is kicserélték ,rendesen feltöltötték a szűrőt olajjal, és felnyomatták a gázolajat is kézi ac-vel! ,teker -teker mintha robbantana is ,de mégsem indul el!! kell ilyenkor valamit kiütettni az agyából ,vagy valami??
ki cserélte mind ezt?
ez elektronikai szervet nem érint szerintem nincs mit kiütni.a sima szürö cserénél tuti,de ott csak felöntöd a szüröt visszateszed és pöccre jár ugyan úgy a motor.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 15:30:51 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25542 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:35:11 »

ki cserélte mind ezt?
ez elektronikai szervet nem érint szerintem nincs mit kiütni.a sima szürö cserénél tuti,de ott csak felöntöd a szüröt visszateszed és pöccre jár ugyan úgy a motor.
szerelő cserélte ,először csak a szűrő lett cserélve akkor nem is volt gond ment szépen addig amíg le nem állítottuk!!
arra gondoltak ,hogy a résolajcsőnél volt szivárgás és ezért nem tud lelégtelenedni! ezt kicserélték és azóta nem indúl!!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25543 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 15:55:15 »

szerelő cserélte ,először csak a szűrő lett cserélve akkor nem is volt gond ment szépen addig amíg le nem állítottuk!!
arra gondoltak ,hogy a résolajcsőnél volt szivárgás és ezért nem tud lelégtelenedni! ezt kicserélték és azóta nem indúl!!
lehet,hogy hülyeség de ennek a csatlakozóját nem húzták le esetleg a résolajcsö cserénél és nincs visszadugva.

http://mytdci.blogspot.hu/2011/08/ha-nem-indul-gep.html
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25544 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:06:29 »

lehet,hogy hülyeség de ennek a csatlakozóját nem húzták le esetleg a résolajcsö cserénél és nincs visszadugva.

http://mytdci.blogspot.hu/2011/08/ha-nem-indul-gep.html
köszönöm holnap rárakatom gépre, azt meglátjuk!!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25545 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:25:02 »

köszönöm holnap rárakatom gépre, azt meglátjuk!!

ehhez nem kell gép ezt lehet látni.feleslegesen ne adj ki pénzt.ha elötte járt a motor nem lehet komoly gond ezért gondoltam esetleg a CMP nem kap áramot.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25546 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:33:34 »

ehhez nem kell gép ezt lehet látni.feleslegesen ne adj ki pénzt.ha elötte járt a motor nem lehet komoly gond ezért gondoltam esetleg a CMP nem kap áramot.

átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25547 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:37:52 »

átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
több mint valószinü.de várj egy kicsit lesznek itt okosabbak is esetleg géppel rendelkezö fórumtársak.

az izzitás jelzö lehet csak a vészüzem miatt villog.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.17 vasárnap, 16:39:44 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szbalu
Vendég
« Új hozzászólás #25548 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:38:44 »

több mint valószinü.de várj egy kicsit lesznek itt okosabbak is esetleg géppel rendelkezö fórumtársak.
ok!! köszönöm!!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25549 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 16:43:15 »

ok!! köszönöm!!
itt is irja a tovvábbi okoknál a levegösödés miatti izzitás villogást

http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 517 518 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.