Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 14:08:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 507 508 509 510 511 512 513 [514] 515 516 517 518 519 520 521 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13813373 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25650 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 09:58:46 »

Valakivel összekeversz. Euro-3-as 2.2-es, vákuumos turboval.

AndyA
Bizony,össze.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #25651 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 10:08:11 »

Na, ma nekem is elkezdett dadogni az autóm. Az előzmények:

- GO-szűrő 7 ezer km előtt cserélve a 200 ezres szervízkor
- Az utóbbi 8-10 tankolás BP prémium GO volt, most tankoltam rá 1/3 tank prémiumra sima BP GO-t - "szutyok" kútnál vagy kannából nem tankoltam
- Lenyomtam vele 680 km-t gond nélkül az autópályán
- Ma reggel a szokásos izzítás után pöccre indult, mentem vele kb. 5 percet és 1 km-t, majd ott állt egész nap
- Környezeti feltételek: +6 fok, viszont 1816 m-nek megfelelő, normálisnál már jelentősen alacsonyabb légnyomás
- Az autó egész nap egy viszonylag kaptatós lejtőn parkolt orral lefelé (nem tudom, ez számít-e bármit is)

És ezek után csinálta azt, hogy indítás, alapjárat nem áll be, ugrál össze-vissza, közben dadog a motor, járhatott kb. 2,5 henger, hátul kék füst... Azután lassan helyreállt a dolog, minden ment rendesen, az autó is - azért mentem vele egy hosszabb kört, hogy belemegedjen, néha kicsit a gázra léptem, de nem volt semmi baja.

Hazaérve rádugtam azonnal a Fordiagot, de nincs tárolt hibakód, villogó izzítólámpa se volt, minden pont ugyanúgy van a Fordiag szerint is, mint volt szerda este, amikor először kipróbáltam. Itt összesen annyi gyanúsat találtam, hogy a 4 csúcsból 1 majdnem befecskendezési mennyiség korrekció nélkül jár, 2 csúcsnál 1 mg körüli plusz, egynél meg 1,3 mg körüli mínusz korrekciót mutatott a Fordiag.

No, ilyenkor mi van?

AndyA
Biztos a xar osztrák gázolajtól amivel állandóan szennyezed a gépet. Tankolj rá itthon egy színes kútnál és elmúlik. Utána többet nem akarod majd a labanc államkincstárat támogatni a Mehrwertsteuerrel, hanem boldogon fogsz ÁFÁ-t fizetni csodás országunk mosolygós polgárainak boldogulására.  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25652 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 10:10:18 »

Biztos a xar osztrák gázolajtól amivel állandóan szennyezed a gépet. Tankolj rá itthon egy színes kútnál és elmúlik. Utána többet nem akarod majd a labanc államkincstárat támogatni a Mehrwertsteuerrel, hanem boldogon fogsz ÁFÁ-t fizetni csodás országunk mosolygós polgárainak boldogulására.  hehe
whatever ravasz1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25653 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 15:58:44 »

Biztos a xar osztrák gázolajtól amivel állandóan szennyezed a gépet. Tankolj rá itthon egy színes kútnál és elmúlik. Utána többet nem akarod majd a labanc államkincstárat támogatni a Mehrwertsteuerrel, hanem boldogon fogsz ÁFÁ-t fizetni csodás országunk mosolygós polgárainak boldogulására.  hehe

Ez de szép volt.... eplus2 eljen
Bár tökmindegy milyen gázolaj...lefingik az magától is... eplus2
Naplózva
sultan
Vendég
« Új hozzászólás #25654 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:36:34 »

Sziasztok!
Most vettem egy 2002-es évjáratú TDCI 131 LE mondeot. Az lenne a problémám és kérdésem, hogy  hideg motorral mindegyik sebességi fokozatban  gázadás nélkül megy az autó (5 seb. manuális váltó). Viszont amikor majdhogynem üzemi hőmérsékleten van ez a probléma megszűnik.  Diagnosztikán hibakód nincs!!!!!!!!!!!!! Volt-e valakinek ilyen problémája az autójával? Ha igen, légyszíves segítsetek mi lehet az oka! Előre is köszi:Sultan worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25655 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:48:57 »

Sziasztok!
Most vettem egy 2002-es évjáratú TDCI 131 LE mondeot. Az lenne a problémám és kérdésem, hogy  hideg motorral mindegyik sebességi fokozatban  gázadás nélkül megy az autó (5 seb. manuális váltó). Viszont amikor majdhogynem üzemi hőmérsékleten van ez a probléma megszűnik.  Diagnosztikán hibakód nincs!!!!!!!!!!!!! Volt-e valakinek ilyen problémája az autójával? Ha igen, légyszíves segítsetek mi lehet az oka! Előre is köszi:Sultan worship

Levegős a kuplungod, ezért nem emel ki rendesen. Le kell légteleníttetni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25656 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:56:35 »

Levegős a kuplungod, ezért nem emel ki rendesen. Le kell légteleníttetni.

Mi köze a kuplungnak ahhoz, hogy a motor magától akar fordulatszámot emelni?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25657 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:09:07 »

Sziasztok!

Mennyi olaj kell az autómba? (szűrőcserével természetesen)
Bújom a netet, de találtam már 5,5 és 6,5 litert is. Melyik az igaz?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25658 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:12:09 »

Mi köze a kuplungnak ahhoz, hogy a motor magától akar fordulatszámot emelni?

Mondjuk azt nem írta le, hogy hogyan, csak annyit, hogy megy. Akár mehet azért is, mert nem emel ki a kuplungja. Az elektronika nem engedi leffulladni a motort. Nekem is ad neki automatikusan egykis gázt, amikor motorfékkel gurulok és 1000 körülire csökken a motorfordulat.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25659 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:13:35 »

Sziasztok!

Mennyi olaj kell az autómba? (szűrőcserével természetesen)
Bújom a netet, de találtam már 5,5 és 6,5 litert is. Melyik az igaz?

Olajcserekor nem tudsz 4,5, max. 5 liternél többet beleönteni. Az 5 literes olaj nem szokott belemenni mind.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25660 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:16:46 »

Olajcserekor nem tudsz 4,5, max. 5 liternél többet beleönteni. Az 5 literes olaj nem szokott belemenni mind.

Köszi!
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25661 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:21:30 »

Köszi!
6 liter kell bele!  annyit vegyél
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25662 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:24:26 »

Sziasztok!
Most vettem egy 2002-es évjáratú TDCI 131 LE mondeot. Az lenne a problémám és kérdésem, hogy  hideg motorral mindegyik sebességi fokozatban  gázadás nélkül megy az autó (5 seb. manuális váltó). Viszont amikor majdhogynem üzemi hőmérsékleten van ez a probléma megszűnik.  Diagnosztikán hibakód nincs!!!!!!!!!!!!! Volt-e valakinek ilyen problémája az autójával? Ha igen, légyszíves segítsetek mi lehet az oka! Előre is köszi:Sultan worship
ez milyen fordulatszámot jelent?  alacsony töltésnél szokta felemelni a fordulatot önhatalmúlag
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25663 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:29:12 »

Levegős a kuplungod, ezért nem emel ki rendesen. Le kell légteleníttetni.
Olajcserekor nem tudsz 4,5, max. 5 liternél többet beleönteni. Az 5 literes olaj nem szokott belemenni mind.

jól írtad, nem vagy ma top-on  wave   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25664 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:55:38 »

jól írtad, nem vagy ma top-on  wave   

Lehet, Ő nem engedi le teljesen...  hehe
Nekem is belement a 6.  Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25665 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 17:57:58 »

jól írtad, nem vagy ma top-on  wave   

Én mondtam.  szomoru1

Lehet, Ő nem engedi le teljesen...  hehe
Nekem is belement a 6.  Smiley

Az az igazsághoz tartozik, hogy dízelen nem cseréltem még olajat, de a benzinsemen nem bírtam sose beleönteni 4,5 liternél többet. Pedig volt, hogy fél napot hagytam csorogni leeresztéskor.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 18:02:17 írta Lacika71 » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25666 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:04:12 »

Lehet, Ő nem engedi le teljesen...  hehe
Nekem is belement a 6.  Smiley

belemegy a 10 is ha valaki beletölti de csakúgy mint a 6 liter, a 10 is jó sok már bele. szűrőcserével, jól kiengedve 5,3 - 5,5 között van a normál feltöltés. akkor áll be a nívó pont félútra a max és a minimum közé.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25667 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:09:00 »

Olajcserekor nem tudsz 4,5, max. 5 liternél többet beleönteni. Az 5 literes olaj nem szokott belemenni mind.
Akkor neked mindig hiányzik 1 liter!!!!!!!!!4Mert ha beleöntesz 6 litert akkor van max jelnél.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 18:11:16 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25668 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:14:29 »

Akkor neked mindig hiányzik 1 liter!!!!!!!!!4Mert ha beleöntesz 6 litert akkor van max jelnél.

nem biztos, h hiányzik mert ha nem üzem-meleg motornál van cserélve az olaj akkor kb annyi megy bele feltöltéskor. csak rossz vicc hideg motornál olajat cserélni mert pont a vastag trutymó nem jön ki az aljáról. mint ahogy maximumra tölteni se yoo.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25669 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:14:54 »

belemegy a 10 is ha valaki beletölti de csakúgy mint a 6 liter, a 10 is jó sok már bele. szűrőcserével, jól kiengedve 5,3 - 5,5 között van a normál feltöltés. akkor áll be a nívó pont félútra a max és a minimum közé.

A 10 is belemegy, de a 6 még nem sok, nekem a max alatt van egy picivel, nekem jó így.  nyes
Amúgy meg csak poén volt, tudja ezt Ő is.  Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25670 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:16:38 »

nem biztos, h hiányzik mert ha nem üzem-meleg motornál van cserélve az olaj akkor kb annyi megy bele feltöltéskor. csak rossz vicc hideg motornál olajat cserélni mert pont a vastag trutymó nem jön ki az aljáról. mint ahogy maximumra tölteni se yoo.

Mi gondot okozhat, ha majdnem maxon van?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25671 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:18:21 »

A 10 is belemegy, de a 6 még nem sok, nekem a max alatt van egy picivel, nekem jó így.  nyes
Amúgy meg csak poén volt, tudja ezt Ő is.  Smiley

csak 1X kell eláznia a kuplungnak aztán majd fogod sokallni  hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25672 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:20:11 »

Mi gondot okozhat, ha majdnem maxon van?

idővel elkezdi szépen kinyomkodni a tömítéseket, és mindenhol olajszivárgás hegyek lesznek a motoron.
pl lásd 1el korábbi hsz-om!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25673 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:20:38 »

csak 1X kell eláznia a kuplungnak aztán majd fogod sokallni  hehe
Mindig maxra van öntve és cserekor is azon van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25674 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:22:49 »

idővel elkezdi szépen kinyomkodni a tömítéseket, és mindenhol olajszivárgás hegyek lesznek a motoron.
pl lásd 1el korábbi hsz-om!

Miért, ha kicsit több olaj van benne, nő az olajnyomás?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25675 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:24:50 »

Mindig maxra van öntve és cserekor is azon van.

nekem mind1. nem az én autóm, nem az én költségem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25676 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:27:19 »

Miért, ha kicsit több olaj van benne, nő az olajnyomás?

háát ... ha kevés van benne akkor nincs olajnyomás Smiley de a szállított mennyiség se mellékes.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #25677 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:30:51 »

Sziasztok.
Kb 3 hete hivogattam az auto fort-ot, a munkafelvevot vagy nem tudtak kapcsolni, vagy nem hivott vissza... Rengeteg alkalommal probalkoztam, vagy 5szor adtam meg az adataimat azert, hogy visszahivjanak... Sosem tortent meg.... Smiley
Lenyeg, hogy aprilis 2-an dugjak gepre az autot.
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25678 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:33:35 »

háát ... ha kevés van benne akkor nincs olajnyomás Smiley de a szállított mennyiség se mellékes.

A szállított mennyiség pont ugyanannyi, ha kicsit feljebb van is a szint, nincs benne túl sok logika...
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25679 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:36:30 »

Sziasztok.
Kb 3 hete hivogattam az auto fort-ot, a munkafelvevot vagy nem tudtak kapcsolni, vagy nem hivott vissza... Rengeteg alkalommal probalkoztam, vagy 5szor adtam meg az adataimat azert, hogy visszahivjanak... Sosem tortent meg.... Smiley
Lenyeg, hogy aprilis 2-an dugjak gepre az autot.

Talán keresd ismét Vic-et.  Wink
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25680 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:36:40 »

A szállított mennyiség pont ugyanannyi, ha kicsit feljebb van is a szint, nincs benne túl sok logika...

miért ugyanannyi nagyobb nyomás mellett, ha fél literrel több fordul át???
de nem a logika mondja, h kinyomja a tömítéseket és először a főtengelyszimeringeket, hanem a gyakorlat.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25681 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:43:54 »

miért ugyanannyi nagyobb nyomás mellett, ha fél literrel több fordul át???
de nem a logika mondja, h kinyomja a tömítéseket és először a főtengelyszimeringeket, hanem a gyakorlat.

Mert szerencsétlennek tök mindegy, hogy 5,5, vagy 6 litert forgat át, attól maga az olajnyomás nem nő, mitől is nőne...
Goooondoooolkooozzzzz!  nyes

Ha a gyakorlat mondja, akkor meg mi az oka???  Huh?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25682 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:49:56 »

Nem lehet, hogy időközben módosítottak az olajmennyiségen?  wave
Nem tudom melyik autónál (talán valamelyik Peugeot) hallottam, hogy időközben változtattak rajta. Ott növelték a mennyiséget, mert voltak problémák a kenéssel.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #25683 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:50:33 »

Sziasztok!
Most vettem egy 2002-es évjáratú TDCI 131 LE mondeot. Az lenne a problémám és kérdésem, hogy  hideg motorral mindegyik sebességi fokozatban  gázadás nélkül megy az autó (5 seb. manuális váltó). Viszont amikor majdhogynem üzemi hőmérsékleten van ez a probléma megszűnik.  Diagnosztikán hibakód nincs!!!!!!!!!!!!! Volt-e valakinek ilyen problémája az autójával? Ha igen, légyszíves segítsetek mi lehet az oka! Előre is köszi:Sultan worship
javíttasd meg a generátort!Valszeg elektromos hiba miatt emeli a fordulatot a generátor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #25684 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:54:16 »

Goooondoooolkooozzzzz!  nyes

most nem.
... megyek megsétáltatom a dögöket  eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25685 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:55:42 »

most nem.
... megyek megsétáltatom a dögöket  eplus2

 eljen  nyes
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25686 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:56:48 »

miért ugyanannyi nagyobb nyomás mellett, ha fél literrel több fordul át???
de nem a logika mondja, h kinyomja a tömítéseket és először a főtengelyszimeringeket, hanem a gyakorlat.
Ha 6 liter az előírás akkor addig nincs baj meg ha max jelnél van.Ha kevesebb és minimumtól feljebb van akkor sincs gond.Ha alatta és felette van vagyis több vagy kevesebb van benne akkor van gond.Ha a szimering kimegy ugye az 5 liternél is kimegy???Ezt te is tudod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25687 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:03:03 »

Az az igazsághoz tartozik, hogy dízelen nem cseréltem még olajat, de a benzinsemen nem bírtam sose beleönteni 4,5 liternél többet. Pedig volt, hogy fél napot hagytam csorogni leeresztéskor.
de itt dízelről volt szó  wave  a benzinesbe elég a 4 ha jól tudom
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25688 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:07:33 »

idővel elkezdi szépen kinyomkodni a tömítéseket, és mindenhol olajszivárgás hegyek lesznek a motoron.
pl lásd 1el korábbi hsz-om!
attól, h max jelig van töltve az olaj, semmi gond nem lesz. neked nem azért ázott el mert maxig van.      fölé nem jó és is úgy tudom, de nem 1 mm-ről van szó olyankor.  az meg csak alap mindenkinek, h meleg motornál cserélünk olajat.  bár, ki tudja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sultan
Vendég
« Új hozzászólás #25689 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:25:23 »

javíttasd meg a generátort!Valszeg elektromos hiba miatt emeli a fordulatot a generátor.
Köszi a segítséget és a jó tanácsot! Üdv:Sultan
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25690 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:28:25 »

de itt dízelről volt szó  wave  a benzinesbe elég a 4 ha jól tudom

Rájöttem, meg én az 1,8-as benzinesemből indultam ki (a korábbi vas). Azért is írtam utána, hogy nem cseréltem még dieselben olajat. A t.köm se tudta, hogy a dieselbe 1-1,5 literrel több kell.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25691 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:34:06 »

Mert szerencsétlennek tök mindegy, hogy 5,5, vagy 6 litert forgat át, attól maga az olajnyomás nem nő, mitől is nőne...
Goooondoooolkooozzzzz!  nyes

Ha a gyakorlat mondja, akkor meg mi az oka???  Huh?

Hadd szóljak bele én is... nem véletlen, hogy van min, és láss csodát, max is a pálcán.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #25692 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:43:10 »

Biztos a xar osztrák gázolajtól amivel állandóan szennyezed a gépet. Tankolj rá itthon egy színes kútnál és elmúlik. Utána többet nem akarod majd a labanc államkincstárat támogatni a Mehrwertsteuerrel, hanem boldogon fogsz ÁFÁ-t fizetni csodás országunk mosolygós polgárainak boldogulására.  hehe

Úgy néz ki, mintha hidegen, alapjáraton "leragadna" az egyik PCS, nem szállítana elég üzemanyagot. Tavaly a beméréskor is ez volt az eredmény, de ez akkor elmúlt. Azt hiszem, lassan esedékes lesz megnézetni újra.

Ha már járt egy percet, nincs semmi gond vele, elmúlik a füstölés és megy az autó, mint amit zsinóron húznak. Idefelé a rövidke német pályaszakaszon is simán megfutotta a 190-et - többet a sídoboz miatt nem mertem neki kenni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #25693 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:44:35 »

Sziasztok!

Mennyi olaj kell az autómba? (szűrőcserével természetesen)
Bújom a netet, de találtam már 5,5 és 6,5 litert is. Melyik az igaz?

Pont 6 liter kell. Akkor is töltsd bele, ha első ránézésre soknak tűnik. Vagy menj egy kört, hagyd állni, és utána látni fogod, hogy pont kell bele a hatos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #25694 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:45:17 »

Olajcserekor nem tudsz 4,5, max. 5 liternél többet beleönteni. Az 5 literes olaj nem szokott belemenni mind.

2 literes TDCi-be?!?! Benne hagysz a régiből, vagy hogyan? Kerek 6 megy bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #25695 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:46:01 »

Én mondtam.  szomoru1

Az az igazsághoz tartozik, hogy dízelen nem cseréltem még olajat, de a benzinsemen nem bírtam sose beleönteni 4,5 liternél többet. Pedig volt, hogy fél napot hagytam csorogni leeresztéskor.

Hát, a tádéhoz majd hatot vegyél. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #25696 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:46:40 »

belemegy a 10 is ha valaki beletölti de csakúgy mint a 6 liter, a 10 is jó sok már bele. szűrőcserével, jól kiengedve 5,3 - 5,5 között van a normál feltöltés. akkor áll be a nívó pont félútra a max és a minimum közé.

De miért akarná valaki félárbocra tölteni az olajat?!

6 literrel pont a maxra áll be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25697 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 19:50:41 »

Hadd szóljak bele én is... nem véletlen, hogy van min, és láss csodát, max is a pálcán.


Az enyémbe pont 6l ment bele, ha visszaolvasol, pont ezen ment a "vita", hogy sok bele, vagy sem, nem a min-maxon...
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 19:53:23 írta dadan » Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25698 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:07:07 »

Az enyémbe pont 6l ment bele, ha visszaolvasol, pont ezen ment a "vita", hogy sok bele, vagy sem, nem a min-maxon...
Soha nem volt egyetlen autóm sem amit nem öntöttünk maxra és nem ment ki egyetlen szimering sem.Én nemtudom ez ujj nekem de érdekes pont tőle hallani ilyet aki ért hozzá.De nekem mindegy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25699 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:29:50 »

De miért akarná valaki félárbocra tölteni az olajat?!

6 literrel pont a maxra áll be.

AndyA
A válasz gomb helyett előbb olvasd végig,  és akkor nem ismételgeted a többieket!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 507 508 509 510 511 512 513 [514] 515 516 517 518 519 520 521 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.