Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 17:54:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 506 507 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 519 520 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13833431 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25600 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:14:56 »

jó lesz az taps

meglátjuk...jó rittyós volt, csináltam róla videót is...szal kikellett pucolni rendesen...becsiszoltam,többet nem kokszolódik le az tuti. eplus2
Most ilyen lett....

http://www.youtube.com/watch?v=_lPHzWNoqKQ
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25601 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:21:16 »

meglátjuk...jó rittyós volt, csináltam róla videót is...szal kikellett pucolni rendesen...becsiszoltam,többet nem kokszolódik le az tuti. eplus2
Most ilyen lett....

http://www.youtube.com/watch?v=_lPHzWNoqKQ
a mercit is kitakarítottad végül, jól láttam?? vigyor3 jó lesz felrakni vigyor3 full ellentétesen áll, mint kéne, lefele fog nézni a labda vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25602 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:31:03 »

a mercit is kitakarítottad végül, jól láttam?? vigyor3 jó lesz felrakni vigyor3 full ellentétesen áll, mint kéne, lefele fog nézni a labda vigyor3

Belenéztem, meg elkezdtem de mivel megvetted csak elkezdtem.... szomoru1
Hát mivel az GT igy 120 fokba lehet forgatni a geometriát...ezért jobb a GTB mert azt oda forgatod ahova akarod...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25603 Dátum: 2013.03.19 kedd, 23:29:31 »

Hi Andy,

És azt megkérdezhetem, hogy te hány km-enként szoktál olajat cserélni  beka3

Üdv, Gábor

Én 95+%-ban autópályázom, így a normál 20 ezres periódust tartom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25604 Dátum: 2013.03.19 kedd, 23:30:52 »

Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?

Ha egy felújított 40 rugó, egy új meg 250, akkor miről beszélünk? Még évente kicserélni is megéri arra az 5-6 évre, amit nálad tölt az autó. Smiley

De annál azonban tovább bírja. További kérdések ill. referencia végett keresd Ervint PÜ-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25605 Dátum: 2013.03.19 kedd, 23:31:45 »

neked 2.2-esé kerül most fel??

Azonos a turbo, nincs különbség 2.0 és 2.2 között.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25606 Dátum: 2013.03.19 kedd, 23:33:04 »

Ezt a kábeldarab és izzó megoldást kifejtenéd bővebben? Mit hova? És gondolom az izzó fényerejéből tudod meg.

A működő gyertyával világítani fog az izzó, a nem működővel nem (elektromosan szakadás).

De ehhez le kell szedni a tápellátást az izzítókról, szemben a lakatfogóval, amely esetén nem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25607 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:21:05 »

Azonos a turbo, nincs különbség 2.0 és 2.2 között.

AndyA

de van...leirtam hogy mi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25608 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:41:47 »

de van...leirtam hogy mi.

Nekem Ervin mondta, és meg is mutatta. Hmm...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25609 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:43:24 »

de van...leirtam hogy mi.

Erről úgy tűnik, lemaradtam. Most visszanéztem az utóbbi pár tucat hozzászólást, de így sem találom, mi a különbség. Szóval?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25610 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:45:33 »

A működő gyertyával világítani fog az izzó, a nem működővel nem (elektromosan szakadás).

De ehhez le kell szedni a tápellátást az izzítókról, szemben a lakatfogóval, amely esetén nem. Smiley

AndyA

Ez 4 csavar igen...lakatfogó meg nem olcsó eleve és olyan jó ami egyenáramot tud ami még drágább...és a fej is kicsi kell hogy legyen mert nem férsz oda.
Meg ugy lakatfogóval a 4 összegét tudod és abból arányosan megnézni egyesével melyiken mennyi áram megy.
drága és macera...senki nem csinálja,még szakik sem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25611 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:46:33 »

Erről úgy tűnik, lemaradtam. Most visszanéztem az utóbbi pár tucat hozzászólást, de így sem találom, mi a különbség. Szóval?

AndyA

Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25612 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:47:59 »

Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.

Ja, az a hozzászólás a GT és GTB-ről. Lassan azért felfogom... Smiley

Szóval nekem a 2.2-re a GTB kell? Euro-3, vákuumos még.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25613 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:50:35 »

Ja, az a hozzászólás a GT és GTB-ről. Lassan azért felfogom... Smiley

Szóval nekem a 2.2-re a GTB kell? Euro-3, vákuumos még.

AndyA

Nem..GTB nincs mondeon...mindegyik sima GT....GTB nekem volt a volvo turbóm.
Most egy 2.2-es teszek fel a héten(ezis vákumos még,de nálam nyomásos lessz)...mert az nagyon és jobb is ténylegesen a nagyobb geo miatt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25614 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:51:38 »

Nem..GTB nincs mondeon...mindegyik sima GT....GTB nekem volt a volvo turbóm.
Most egy 2.2-es teszek fel a héten(ezis vákumos még,de nálam nyomásos lessz)...mert az nagyon és jobb is ténylegesen a nagyobb geo miatt.

Kezdek megint elveszni...

Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25615 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:58:21 »

Kezdek megint elveszni...

Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?

AndyA

Ha jól emlékszem a kérdéses hsz-re, akkor ugyanolyan, csak a 2.2-é talán 1-1,5 mm-rel nagyobb.

Amúgy megjöttek a tárcsák, fékek, tegnap berakattam.  nyes
Neked mennyi volt, mire összekoptak?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25616 Dátum: 2013.03.20 szerda, 08:09:35 »

Kezdek megint elveszni...

Akkor milyen kell a 2.0-ra és milyen a 2.2-re?

AndyA

Ez a milyen kell relativ, ami az adott autóra való.....szerintem egy nagyobb... eplus2
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25617 Dátum: 2013.03.20 szerda, 08:12:48 »

Ez a milyen kell relativ, ami az adott autóra való.....szerintem egy nagyobb... eplus2


Meg is van. Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg753510#msg753510
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25618 Dátum: 2013.03.20 szerda, 08:21:43 »


Aha. Smiley

Köszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25619 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:07:48 »

....GTB nekem volt a volvo turbóm.

Mi volt vele a baj, hogy levetted?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25620 Dátum: 2013.03.20 szerda, 12:45:11 »

Nagyobb a geometriája...2.0 és 2.2-es tdci mondeoét mértem össze.
Rosszul... eplus2  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25621 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:15:17 »

Rosszul... eplus2  Wink

Mit rosszul?
Bár én nem tisztitgatok turbókat orrba szájba másoknak, de a tolómérőt még ismerem... action
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.20 szerda, 16:22:11 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25622 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:20:34 »

Mi volt vele a baj, hogy levetted?

Nem volt akkor nagy csúcsom, meg elakartam adni a kocsit és gyári állapotra visszarakni...
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #25623 Dátum: 2013.03.20 szerda, 16:39:11 »

Próbáltam megnézni a turbómon, hogy pontosan milyen típus (cserés lenne), de én nem bírom leolvasni a turbóról anélkül, hogy kiszerelném. Lehet ezt tudni, hogy mi ennek a pontos neve? Elektronikus és vákuumdobos turbóval is szerelték a 130 lovas motort? Az enyém elektronikus Garrett.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25624 Dátum: 2013.03.20 szerda, 17:17:26 »

Mit rosszul?
Bár én nem tisztitgatok turbókat orrba szájba másoknak, de a tolómérőt még ismerem... action
Ezek szerint azt sem, mert egyformák.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25625 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:06:48 »

Ezek szerint azt sem, mert egyformák.  wave

két 2.0-ást nézel akkor biztos... eplus2 wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25626 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:15:50 »

két 2.0-ást nézel akkor biztos... eplus2 wave

Tény, hogy más FINIS kódokat hoz a mikromacska rájuk:

2.0 130 paci:
1435450
1789089

2.2 150 paci:
1383649
ill.
1548960
1548958
1433590

2.0 125 paci:
1578770
1435151

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25627 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:00:30 »

két 2.0-ást nézel akkor biztos... eplus2 wave

Nem.. eplus2 a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi.. hehe  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #25628 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:18:33 »

Srácok, a 116 lovas TDCi mitől másabb a 130 lovasnál?
Csak mire hívjam fel öcsém figyelmét, miután megfogadta és vett egy mondit Smiley
az enyémnél tudom, hogy befecsi és vízpumpa érzékeny, no meg üzemanyagérzékeny is.
Ezekből mi áll a másik motorra?

Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25629 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:37:17 »

Nem.. eplus2 a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi.. hehe  wave

Te valamit félreértesz...Én senkit nem akarok meggyőzni hogy nagyobb e vagy nem....Én konkrétan leirtam amit mértem.
A 2.0-én 5,4-es, a 2.2-esé pedig 6,4-es volt a lapátja ami a kezemben volt, azaz 1mm-el nagyobb...ez a kettő volt épp nálam. A 2.2-est Motocraftól vettem(nem hinném hogy geot cserélt benne) a másikat itt vettük le egy TK-s kocsiról..
Kicsit fellengzősnek találom a beszédedet.....biztos van alapja szakmailag....én csak a kispolgári vidéki egyszerű mérési eredményeimet irtam le annó.....MOST sem én hoztam fel a témát.
De akkor várom a te mérési eredményeidet is amivel megcáfolsz legalább, mert a nagy szakmai vélemény nyilvánitásodon nem tudtam eligazodni...ne haragudj meg szomoru1
Lehet hogy varjáltak esetleg a geometrián mint annyi más mindenen? ilyen nem létezhet, mert te megmondtad, és nem nyitsz vitát.....jézusom... falbav
mert te már számtalan turbót kitakaritottál... eplus2  eljen
Na akkor ezt megbeszéltük aszem részemről is...ennyi.


« Utoljára szerkesztve: 2013.03.20 szerda, 20:14:32 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25630 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:11:47 »

Nem.. eplus2 a geojuk egyforma, téma rérészemről lezárva...vannak alap dolgok amiről nem akarok meggyőzni senkit.
Ha a Tiednek nagyobb a geoja ám legyen...aki nem tudja milyen úgy is elhiszi.. hehe  wave
kicsit más a 2.2-es
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25631 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:44:13 »

Te valamit félreértesz...Én senkit nem akarok meggyőzni hogy nagyobb e vagy nem....Én konkrétan leirtam amit mértem.
A 2.0-én 5,4-es, a 2.2-esé pedig 6,4-es volt a lapátja ami a kezemben volt, azaz 1mm-el nagyobb...ez a kettő volt épp nálam. A 2.2-est Motocraftól vettem(nem hinném hogy geot cserélt benne) a másikat itt vettük le egy TK-s kocsiról..
Kicsit fellengzősnek találom a beszédedet.....biztos van alapja szakmailag....én csak a kispolgári vidéki egyszerű mérési eredményeimet irtam le annó.....MOST sem én hoztam fel a témát.
De akkor várom a te mérési eredményeidet is amivel megcáfolsz legalább, mert a nagy szakmai vélemény nyilvánitásodon nem tudtam eligazodni...ne haragudj meg szomoru1
Lehet hogy varjáltak esetleg a geometrián mint annyi más mindenen? ilyen nem létezhet, mert te megmondtad, és nem nyitsz vitát.....jézusom... falbav
mert te már számtalan turbót kitakaritottál... eplus2  eljen
Na akkor ezt megbeszéltük aszem részemről is...ennyi.

Nyugi már... eplus2
Egy 2004-es 2,2-es tit-x-ben el voltak égve-hajolva a terelőlapátok, abba simán passzolt a 2,0-ás geo-ja, pár éve cseréltük benn, azóta is szuperál, lehet változtatták közben, a sürítőkeréken minimálisan alakítgattak, az látszik is, de a geon nem gondoltam volna, a mérésed szerint igen...van itthon egy döglött 2,2-es még, egyszer szétkapom és megnézem.  Az igaz, hogy 2.0-ás ban is van vagy 4 féle, minimális eltérésekkel.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25632 Dátum: 2013.03.20 szerda, 22:34:21 »

Sziasztok!

a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?

Nyugi már... eplus2
Egy 2004-es 2,2-es tit-x-ben el voltak égve-hajolva a terelőlapátok, abba simán passzolt a 2,0-ás geo-ja, pár éve cseréltük benn, azóta is szuperál, lehet változtatták közben, a sürítőkeréken minimálisan alakítgattak, az látszik is, de a geon nem gondoltam volna, a mérésed szerint igen...van itthon egy döglött 2,2-es még, egyszer szétkapom és megnézem.  Az igaz, hogy 2.0-ás ban is van vagy 4 féle, minimális eltérésekkel.  wave
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #25633 Dátum: 2013.03.20 szerda, 22:46:26 »

Sziasztok!

a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?

Minek? Tölteni az MKIII-as 2.2 ugyanúgy 1,5 bart tölt mint a 2.0 Csak a 2.0 turboja pörög max 193ezret a 2.2-esé meg 221e körül, így tud a 2.2 több levegőt szállítani. Ha nem nyúlnak hozzá a befecskendezéshez is akkor sok értelme nem lesz, max anyi hogy meghúzott chipesek nem fognak annyira füstölni mert lesz több levegő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25634 Dátum: 2013.03.20 szerda, 22:50:09 »

Sziasztok!

a 2.0 tdci-re rá lehet tenni a 2.2-es turbóját?

rá persze
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #25635 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:02:41 »

Sziasztok!
elnézést a kérdésért, van olyan cső a turbó felé ami fém és a motor alatt megy?

Köszi a választ
Üdv Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25636 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:38:15 »

Minek? Tölteni az MKIII-as 2.2 ugyanúgy 1,5 bart tölt mint a 2.0 Csak a 2.0 turboja pörög max 193ezret a 2.2-esé meg 221e körül, így tud a 2.2 több levegőt szállítani. Ha nem nyúlnak hozzá a befecskendezéshez is akkor sok értelme nem lesz, max anyi hogy meghúzott chipesek nem fognak annyira füstölni mert lesz több levegő.
na, akkor ha ez is kifekszik, olyat veszek rá  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #25637 Dátum: 2013.03.23 szombat, 07:31:41 »

Sziasztok!

Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.

Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.

A héten ezt már háromszor játszotta el.

Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?

Üdv:
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25638 Dátum: 2013.03.23 szombat, 11:36:52 »

Sziasztok!

Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.

Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.

A héten ezt már háromszor játszotta el.

Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?

Üdv:
Laci
első körben üza szűrő csere,levegosodes megszüntetése....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25639 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:09:21 »

Sziasztok
Lenne egy kis gondom ma egy kis pörgösebb menet után megált alattam  kocsi volt nállam kódolvasó és rögtön rá is dugtam.
P1211 injector control pressure  higher/lower
P0251 injection pump tuel metering control A
Mi a tehendöm ?
Köszi
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25640 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:14:24 »

Sziasztok
Lenne egy kis gondom ma egy kis pörgösebb menet után megált alattam  kocsi volt nállam kódolvasó és rögtön rá is dugtam.
P1211 injector control pressure  higher/lower
P0251 injection pump tuel metering control A
Mi a tehendöm ?
Köszi

Itt a hibakeresési eljárás:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf

Szerintem keress egy jó szervizt (vagy keresd fel Viket).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25641 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:22:12 »

Na, ma nekem is elkezdett dadogni az autóm. Az előzmények:

- GO-szűrő 7 ezer km előtt cserélve a 200 ezres szervízkor
- Az utóbbi 8-10 tankolás BP prémium GO volt, most tankoltam rá 1/3 tank prémiumra sima BP GO-t - "szutyok" kútnál vagy kannából nem tankoltam
- Lenyomtam vele 680 km-t gond nélkül az autópályán
- Ma reggel a szokásos izzítás után pöccre indult, mentem vele kb. 5 percet és 1 km-t, majd ott állt egész nap
- Környezeti feltételek: +6 fok, viszont 1816 m-nek megfelelő, normálisnál már jelentősen alacsonyabb légnyomás
- Az autó egész nap egy viszonylag kaptatós lejtőn parkolt orral lefelé (nem tudom, ez számít-e bármit is)

És ezek után csinálta azt, hogy indítás, alapjárat nem áll be, ugrál össze-vissza, közben dadog a motor, járhatott kb. 2,5 henger, hátul kék füst... Azután lassan helyreállt a dolog, minden ment rendesen, az autó is - azért mentem vele egy hosszabb kört, hogy belemegedjen, néha kicsit a gázra léptem, de nem volt semmi baja.

Hazaérve rádugtam azonnal a Fordiagot, de nincs tárolt hibakód, villogó izzítólámpa se volt, minden pont ugyanúgy van a Fordiag szerint is, mint volt szerda este, amikor először kipróbáltam. Itt összesen annyi gyanúsat találtam, hogy a 4 csúcsból 1 majdnem befecskendezési mennyiség korrekció nélkül jár, 2 csúcsnál 1 mg körüli plusz, egynél meg 1,3 mg körüli mínusz korrekciót mutatott a Fordiag.

No, ilyenkor mi van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25642 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:26:10 »

Na, ma nekem is elkezdett dadogni az autóm. Az előzmények:

- GO-szűrő 7 ezer km előtt cserélve a 200 ezres szervízkor
- Az utóbbi 8-10 tankolás BP prémium GO volt, most tankoltam rá 1/3 tank prémiumra sima BP GO-t - "szutyok" kútnál vagy kannából nem tankoltam
- Lenyomtam vele 680 km-t gond nélkül az autópályán
- Ma reggel a szokásos izzítás után pöccre indult, mentem vele kb. 5 percet és 1 km-t, majd ott állt egész nap
- Környezeti feltételek: +6 fok, viszont 1816 m-nek megfelelő, normálisnál már jelentősen alacsonyabb légnyomás
- Az autó egész nap egy viszonylag kaptatós lejtőn parkolt orral lefelé (nem tudom, ez számít-e bármit is)

És ezek után csinálta azt, hogy indítás, alapjárat nem áll be, ugrál össze-vissza, közben dadog a motor, járhatott kb. 2,5 henger, hátul kék füst... Azután lassan helyreállt a dolog, minden ment rendesen, az autó is - azért mentem vele egy hosszabb kört, hogy belemegedjen, néha kicsit a gázra léptem, de nem volt semmi baja.

Hazaérve rádugtam azonnal a Fordiagot, de nincs tárolt hibakód, villogó izzítólámpa se volt, minden pont ugyanúgy van a Fordiag szerint is, mint volt szerda este, amikor először kipróbáltam. Itt összesen annyi gyanúsat találtam, hogy a 4 csúcsból 1 majdnem befecskendezési mennyiség korrekció nélkül jár, 2 csúcsnál 1 mg körüli plusz, egynél meg 1,3 mg körüli mínusz korrekciót mutatott a Fordiag.

No, ilyenkor mi van?

AndyA
elképzelhető,hogy nem ment 1 henger,de az is lehet,hogy az a csúcs nem is jó.....
Továbbá okozhat ilyen problémát elektromos rendszer is (pl generátor).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25643 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:32:33 »

Sziasztok!

Garázsban, de hideg motorral történő indításkor bevillan az izzításjelzöm, s vészüzemmódba kapcsol az autó - szívóként baktatok.

Pár perc múlva leállítom az autót, majd újraíndítom, semmi baja, megszünik a vészüzemmód, s újra turbódízelként viselkedik.

A héten ezt már háromszor játszotta el.

Valakinek van ötlete vagy volt már hasonló hibajelensége?

Üdv:
Laci

Véletlenül nem elektromos a turbó? Nekem az volt a gond, hogy akadt a turbó geometria és akkor csinált azt, hogy hideg motornál rögtön vészüzemre vágta. Járattam egy picit, majd újraindít és akkor már általában jó lett. Ezt ellenőrizni tudod, ha turbóról -elektronika felöli rész- leszeded a geometria állító kar végét és megmozgatod. Ha egy pici akadást is érzel, akkor biza az van lekokszolódva. Lehet az is segít ha már megmozgatod a kart rendesen, véghelyzettől véghelyzetig, de legtutibb megoldás a turbó leszedése és alapos takarítása.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25644 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:36:00 »

Véletlenül nem elektromos a turbó? Nekem az volt a gond, hogy akadt a turbó geometria és akkor csinált azt, hogy hideg motornál rögtön vészüzemre vágta. Járattam egy picit, majd újraindít és akkor már általában jó lett. Ezt ellenőrizni tudod, ha turbóról -elektronika felöli rész- leszeded a geometria állító kar végét és megmozgatod. Ha egy pici akadást is érzel, akkor biza az van lekokszolódva. Lehet az is segít ha már megmozgatod a kart rendesen, véghelyzettől véghelyzetig, de legtutibb megoldás a turbó leszedése és alapos takarítása.
de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #25645 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:31:51 »

de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....

Valakivel összekeversz. Euro-3-as 2.2-es, vákuumos turboval.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25646 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:39:04 »

Valakivel összekeversz. Euro-3-as 2.2-es, vákuumos turboval.

AndyA
Szerintem ez nem neked szólt.te értelmezted félre
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25647 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:40:17 »

Itt a hibakeresési eljárás:
http://www.fordwiki.co.uk/images/f/f9/TSB_46_2005.pdf

Szerintem keress egy jó szervizt (vagy keresd fel Viket).
Köszi a válasz.
Még annyit füznék hozzá hogy kódtörlés után minden müködik normálisan
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #25648 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 08:08:39 »

de elektromos a turbója.sőt,3 éve már volt cserélve az elektronikája.....vagy javítva....

De igen, elektromos a turbóm és kb. három éve volt cserélve a Hellás elektronika (azóta semmi baja nem volt). Gratula, le a kalappal Alf.Smiley

Megpróbálom kipucoltatnia a turbót és adok a lapátnak WD40-et, valamint kicserélem az üzemanyagszüröt is (az esetleges levegösödés miatt).

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #25649 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 09:58:19 »

De igen, elektromos a turbóm és kb. három éve volt cserélve a Hellás elektronika (azóta semmi baja nem volt). Gratula, le a kalappal Alf.Smiley

Megpróbálom kipucoltatnia a turbót és adok a lapátnak WD40-et, valamint kicserélem az üzemanyagszüröt is (az esetleges levegösödés miatt).


eljen nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 506 507 508 509 510 511 512 [513] 514 515 516 517 518 519 520 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.