Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:09:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
509
510
511
512
513
514
515
[
516
]
517
518
519
520
521
522
523
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682929 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
sziki81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25750 Dátum:
2013.03.29 péntek, 20:07:51 »
Sziasztok!
Bal első toronycsapágy kellene nekem.Tud valaki segíteni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25751 Dátum:
2013.03.29 péntek, 20:09:13 »
Idézetet írta: sziki81 - 2013.03.29 péntek, 20:07:51
Sziasztok!
Bal első toronycsapágy kellene nekem.Tud valaki segíteni?
Mk2-t keresd. Elég egy helyre beírni. Valaki biztos segít akkor is, ha csak egy helyre írod be.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25752 Dátum:
2013.03.29 péntek, 20:15:22 »
Idézetet írta: gabi 1979 - 2013.03.29 péntek, 20:06:47
Ha nem tapasztalod azt hogy induláskor, mikor odalépsz a gáznak 2000-ig nehezen pörög ki majd mint akit hátbavágtak el kezd húzni, akkor jól müködik az egr-d igy felesleges ledugózni. De ha mégis megteszed nem lesz semmi baja. A szerelők nagy része ezzel kezdi hogy ledugózza.
Én is ezzel kezdtem.
Tervben van,csak Holle anyó nem engedi,sok minden mással egyetemben,hogy takarítom,szívósorral együtt,és egyúttal ledugózom.
Csak eszembe jutott,a változó szívócsőhossz vezérlésről...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25753 Dátum:
2013.03.29 péntek, 22:57:31 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.29 péntek, 19:55:58
Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?
ez még senkinek nem okozott gondot.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25754 Dátum:
2013.03.29 péntek, 23:08:33 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.29 péntek, 19:55:58
Eszembe jutott egy dolog,ezzel az EGR ledugózással kapcsolatban,mivel én,vagyis az autóm, még előtte áll.
Ha le van dugózva,azzal az ellenkező oldalon,vagyis a turbónál,nincs megnövelve nagyon a kipufogógáz nyomás?
Akarom kérdeni,nem bas..a jobban a turbót mint kéne?
Nem növekedik ott meg semmi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25755 Dátum:
2013.03.30 szombat, 02:05:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.29 péntek, 23:08:33
Nem növekedik ott meg semmi.
csak a friss levegő adott szakaszra jutó mennyisége
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25756 Dátum:
2013.03.30 szombat, 10:58:09 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.29 péntek, 12:13:33
50000 km-t megtenni rossz EGR-el?
Gyanús. Egyébként teljesen tünetmentes autóval várom a jó időt,hogy én is ledugózzam...
Van valaki,aki megmondja,hogy mikor van nyitva normál üzemben az EGR?
Alacsony,vagy magas fordulatszámon?
A dugozástol függetlenül az EGR müködik (müködnie kéne) csak nem megy bele az a sok szutyok
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25757 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 19:12:21 »
Mai érdekes.
Lebontottam az alsó hűtővédő burkolatot, mert nézegetem a nappali menetfény beszerelés lehetőségeit.(Még nem érett meg a dolog)Meglepetésként ért, hogy valahonnan letörött egy vasdarab és a burkolat levétele után ott figyelt rám. Szerencsére sikerült beazonosítani.
Kíváncsi lennék, hogy mire való, mert TDCi-ben nem csinál semmit. Csak úgy van. Elfáradt és letörött.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25758 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 19:20:02 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.04.01 hétfő, 19:12:21
Mai érdekes.
Lebontottam az alsó hűtővédő burkolatot, mert nézegetem a nappali menetfény beszerelés lehetőségeit.(Még nem érett meg a dolog)Meglepetésként ért, hogy valahonnan letörött egy vasdarab és a burkolat levétele után ott figyelt rám. Szerencsére sikerült beazonosítani.
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130401/Let_r_tt_lemez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kíváncsi lennék, hogy mire való, mert TDCi-ben nem csinál semmit. Csak úgy van. Elfáradt és letörött.
méghogy nem csinál semmit!?
Az egr hűtő csövét rögzítetted arra a traverzra,amíg ki nem vetted az autóból....
Na? mit kapok?színes hangszórót?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25759 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 19:27:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.01 hétfő, 19:20:02
méghogy nem csinál semmit!?
Az egr hűtő csövét rögzítetted arra a traverzra,amíg ki nem vetted az autóból....
Na? mit kapok?színes hangszórót?
Húúúúú. Az már olyan régen volt, hogy el is felejtettem. Sejtettem én, hogy valami van, de sose jöttem volna rá. Azért érdekes, hogy csak úgy letörik, nem?
Na, igyál gyorsan egy sört!
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25760 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 19:29:22 »
Idézetet írta: nagytomi - 2013.04.01 hétfő, 19:27:01
Húúúúú. Az már olyan régen volt, hogy el is felejtettem. Sejtettem én, hogy valami van, de sose jöttem volna rá. Azért érdekes, hogy csak úgy letörik, nem?
Na, igyál gyorsan egy sört!
....már nem.Mostmár józanodni kell.Na nem mintha bekarmoltam volna,de egész nap legurult 8-10 feles...
Letört.nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25761 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 20:21:59 »
Azért csak fura.
Mitől törik le?
Idézetet írta: alf - 2013.04.01 hétfő, 19:29:22
....már nem.Mostmár józanodni kell.Na nem mintha bekarmoltam volna,de egész nap legurult 8-10 feles...
Letört.nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25762 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 20:31:25 »
Sziasztok!
Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...?
A válaszokat előre is köszi
Nika
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25763 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:02:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 20:31:25
Sziasztok!
Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...?
A válaszokat előre is köszi
Nika
Tegyél bele egy PROTECH adalékot még.A csúcsokon meg essetek túl nehogy késő legyen és a dugattyu is kukába menjen
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25764 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:06:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.04.01 hétfő, 20:21:59
Azért csak fura.
Mitől törik le?
a rezgestol.mint az egr cső az egr szelep felőli végénél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25765 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:08:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 20:31:25
Sziasztok!
Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...?
A válaszokat előre is köszi
Nika
először akku,generator,villamos zárlatot ellenőrizni a gyertyáknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25766 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:08:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.01 hétfő, 21:02:28
Tegyél bele egy PROTECH adalékot még.A csúcsokon meg essetek túl nehogy késő legyen és a dugattyu is kukába menjen
Most "drágább dízel" van benne,hátha az segít. A pcs-ken most jelen helyzetben nem tudunk átesni(most volt a törés,kell nyári garnitúra,stb...így nincs rá keret)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25767 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:10:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 21:08:59
Most "drágább dízel" van benne,hátha az segít. A pcs-ken most jelen helyzetben nem tudunk átesni(most volt a törés,kell nyári garnitúra,stb...így nincs rá keret)
Akkor ALF féle dolog ellenőrzése még
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25768 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:12:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 20:31:25
Sziasztok!
Mondhatni szokásos kérdés:
Szitu: reggeli első indításnál ingadozó alapjárat,óriási büdös füstpamacs.
Kérdés: a pcs-k lassan kukásak lesznek? Nem lehet,hogy "csak" az a baja,h múltkor sikeresen megint benzint tankoltak a kocsiba(azonnal le lett szívva a tankból,tank kitisztítva)...?
A válaszokat előre is köszi
Nika
Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25769 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:21:38 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.01 hétfő, 21:12:33
Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?
Nem...fater előtte nap a Seatomat tankolta meg,és reflex...
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.01 hétfő, 21:10:16
Akkor ALF féle dolog ellenőrzése még
Na majd mondom a főnökségnek. Kíváncsi leszek,mennyire fognak neki örülni...
Idézetet írta: alf - 2013.04.01 hétfő, 21:08:18
először akku,generator,villamos zárlatot ellenőrizni a gyertyáknál.
Köszi alf!
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25770 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:25:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 21:21:38
Nem...fater előtte nap a Seatomat tankolta meg,és reflex...
Ííííííííjjjj!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25771 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:28:59 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.01 hétfő, 21:25:18
Ííííííííjjjj!
1 év alatt másodszorra...Megesik
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25772 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:36:22 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.01 hétfő, 21:12:33
Ilyen halkan jár a dízeletek, hogy benzinnek hiszik a kutasok?
nekem volt, hogy azt akartak belerakni debrecenben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25773 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:38:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.04.01 hétfő, 21:28:59
1 év alatt másodszorra...Megesik
Sajnálattal hallom.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.01 hétfő, 21:36:22
nekem volt, hogy azt akartak belerakni debrecenben
hol? hogy még véletlen se menjek oda.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25774 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:43:25 »
Idézetet írta: zolas - 2013.04.01 hétfő, 21:38:29
hol? hogy még véletlen se menjek oda.
szoboszlói-istván út közötti shel-en
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25775 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:51:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.01 hétfő, 21:43:25
szoboszlói-istván út közötti shel-en
Soha nem engedek tankolni egy kutasnak sem.Nem csak ezért,hogy mást tankoljanak hanem egyébként sem
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25776 Dátum:
2013.04.01 hétfő, 21:57:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.01 hétfő, 21:43:25
szoboszlói-istván út közötti shel-en
jah igen.
pont azon a kúton volt, hogy a kutas srác a céges új Renault Mastert úgy tankolta meg, hogy a visszapillantó tükör gázolajos lett. Mert amikor kivette a csövet, és tekerte vissza a nyílásba a cuccot, véletlen picit meghúzta a kart megint, és a csövet pedig már felfelé tartotta.
Ne kérdezzétek, hogy mi zajlott le a srácban. Én már csak a végeredményt láttam és a magyarázatot hallottam, amikor kollegámmal kijöttünk a shopból.
Ezek szerint, ott csakis törzsgyökeres nyomorultakat alkalmaznak.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
luki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25777 Dátum:
2013.04.02 kedd, 09:49:44 »
Idézetet írta: luki - 2013.03.15 péntek, 17:50:26
hali!
nekem egy nem dízeles szerelő megnézte és ő hasonlót mondott az enyémre, de jövő héten elviszem egy másikhoz is.
állítólag inkább a turbócső szokott kilyukadni. de azért én már néztem a turbófelújítás árait is, nem olcsó dolog...
Luki
Hello!
Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)
Kösz és üdv
Luki
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25778 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:14:02 »
Idézetet írta: luki - 2013.04.02 kedd, 09:49:44
Hello!
Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)
Kösz és üdv
Luki
Tisztelt Fórumtárs!
A EGR dugózást csak ajánlani tudom. Én már régebben ledugóztam. A gépezet dinamikusabb, nem füstől, igaz soha nem is füstőlt, és simán átmegy a műszakin is a gép a ledugózott EGR-rel. A motor olajról annyit. Tökéletesen megfelel a gyári Ford olaj. A 15000 Km éves futás teljesítmény esetén, érdemes évente olaj cserét eszközölni. A gázolaj szűrő, vagy gyári, vagy MANN és BOSCH. Itt nem szabad spórolni, mert megbosszulja magát a silány utángyártott szűrő. A motorolaj és a levegő szűrő, a gyárin kivűl, lehet valamilyen prémium minőségü más gyártmány is. A gázolajszűrő csere is évente ajánlott, az éves futás teljesitmányt, figyelembe véve.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
luki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25779 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:20:19 »
Idézetet írta: László - 2013.04.02 kedd, 10:14:02
Tisztelt Fórumtárs!
A EGR dugózást csak ajánlani tudom. Én már régebben ledugóztam. A gépezet dinamikusabb, nem füstől, igaz soha nem is füstőlt, és simán átmegy a műszakin is a gép a ledugózott EGR-rel. A motor olajról annyit. Tökéletesen megfelel a gyári Ford olaj. A 15000 Km éves futás teljesítmény esetén, érdemes évente olaj cserét eszközölni. A gázolaj szűrő, vagy gyári, vagy MANN és BOSCH. Itt nem szabad spórolni, mert megbosszulja magát a silány utángyártott szűrő. A motorolaj és a levegő szűrő, a gyárin kivűl, lehet valamilyen prémium minőségü más gyártmány is. A gázolajszűrő csere is évente ajánlott, az éves futás teljesitmányt, figyelembe véve.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm a választ!
üdv
Luki
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25780 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:25:01 »
Idézetet írta: luki - 2013.04.02 kedd, 09:49:44
Hello!
Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)
Kösz és üdv
Luki
Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Naplózva
luki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25781 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:27:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.02 kedd, 10:25:01
Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25782 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:27:51 »
Idézetet írta: luki - 2013.04.02 kedd, 09:49:44
Hello!
Azt hiszem, ismét jól működik a kocsim! Elvittem olyan szerelőhöz, aki csinált már dízeles autót :-)
Nem talált sehol a turbócsövön lyukat, sérülést.
A turbónál jött ki egy kis levegő, de azt mondta, ez normális, nem kell vele foglalkozni.
Egy alapos EGR- és általános takarítás után jól megzavartam az autót, és a fekete füstölés megszűnt, ismét elkezd húzni 1500-1600-as fordulat környékéről!
Most tervezem az EGR dugózást, hogy megelőzzem a trutyi újbóli képződését és kártékony hatását.
Lassan esedékes az olajcsere. Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy jó-e az eredeti gyári Ford olaj, vagy a Castrol Magnatec is mehet bele...?
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Hallottam olyat, hogy a GO szűrőt érdemes tavasszal és ősszel is cserélni... Szerintetek? (évi 15000 km-t megyek)
Kösz és üdv
Luki
A Castrol Magnatec A1 5w30-as olajat hívják "Ford-olajnak" a Bárdiban. Egy időben valóban ez is volt - most éppen nem ezt adja a Ford kereskedés saját olajaként, de az politika, nem műszaki oka van.
A GO-szűrőt, ha biztosra akarsz menni, olajcserénként, vagyis minden 20 ezer után cseréled. A gyári előírás 60 ezer.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25783 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:29:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.02 kedd, 10:25:01
Csak támogatni tudom, amit László lírt. Hozzáteszem, a boltos szerint, a Castrol magnatec ugyanaz, mint a gyári (a castrol a ford olaj gyártója) csak majd 2x annyiba kerül. Legalábbis a benzniesénél ezt tapasztaltam.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. A Castrol mindig drágábban adja a Magnatec márka nevet mint a Ford olajat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25784 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:30:47 »
Idézetet írta: László - 2013.04.02 kedd, 10:29:17
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. A Castrol mindig drágábban adja a Magnatec márka nevet mint a Ford olajat.
Tisztelettel László!
De ennyire?
Ugyanaz a kettő csak az egyiken Castrol Magnatec a felirat, a másikon Ford.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25785 Dátum:
2013.04.02 kedd, 10:34:13 »
Idézetet írta: luki - 2013.04.02 kedd, 09:49:44
.....
A szűrőkből (olaj, levegő, pollen, GO) milyet érdemes venni? Mindenből gyárit?
Kösz és üdv
Luki
Jókat írnak a többiek. Kiegészíteném még annyival, hogy a gyári Go szűrő = Bosch Go szűrővel, csak a gyáriért többet kell fizetni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25786 Dátum:
2013.04.02 kedd, 11:46:42 »
Én most FILTRON szűrőket fogok berakni a kocsiba...egy BOSCH szűrő árából megkapom az üzemanyagszűrőt,olajszűrőt,légszűrőt(persze kedvezményemmel)
és szerintem simán tud annyit mint a Bosch....ugyanolyan nagy gyári beszállitó ez is és elég régi motoros...szal úgyérzem nem lessz gond.
http://www.filtron.pl/hu/
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25787 Dátum:
2013.04.02 kedd, 11:48:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.02 kedd, 11:46:42
Én most FILTRON szűrőket fogok berakni a kocsiba...egy BOSCH szűrő árából megkapom az üzemanyagszűrőt,olajszűrőt,légszűrőt(persze kedvezményemmel)
és szerintem simán tud annyit mint a Bosch....ugyanolyan nagy gyári beszállitó ez is és elég régi motoros...szal úgyérzem nem lessz gond.
EZ a "xar" TDCI topic, nem a TDDI.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25788 Dátum:
2013.04.02 kedd, 12:01:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.02 kedd, 11:48:50
EZ a "xar" TDCI topic, nem a TDDI.
Végre beláttad teis úgylátom...
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25789 Dátum:
2013.04.02 kedd, 12:11:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.02 kedd, 12:01:34
Végre beláttad teis úgylátom...
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25790 Dátum:
2013.04.02 kedd, 12:35:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.02 kedd, 12:01:34
Végre beláttad teis úgylátom...
Segiteni próbálok....de ha nem hát nem...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25791 Dátum:
2013.04.02 kedd, 18:54:41 »
Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 kedd, 19:27:10 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25792 Dátum:
2013.04.02 kedd, 19:12:53 »
Idézetet írta: luki - 2013.04.02 kedd, 10:20:19
Kedves László!
Köszönöm a választ!
üdv
Luki
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25793 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:10:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 18:54:41
Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila
P1654 Recirculation Override Circuit
P1655 Starter Disable Circuit
egyébként nem tudom,hogy egyáltalán valós hibakódok ezek....
Amúgy elektromos hibák.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 kedd, 20:12:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25794 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:12:56 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.02 kedd, 20:10:08
P1654 Recirculation Override Circuit
P1655 Starter Disable Circuit
egyébként nem tudom,hogy egyáltalán valós hibakódok ezek....
nem 1654-55 hanem 1664-65
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25795 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:14:25 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 20:12:56
nem 1654-55 hanem 1664-65
Bocs.Akkor is elektromos csatlakozási gond,csak a pumpánál.
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1665 Injection Pump Control Module Communications
Asszem neked külön van az injektor vezérlő modul valahol a bal első sárvédőlemez alatt.Ott szokott kontakthiba lenni.Keresd meg és fújd be a csatit kontakt szprével.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25796 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:15:35 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.02 kedd, 20:14:25
Bocs.Akkor is elektromos csatlakozási gond,csak a pumpánál.
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1665 Injection Pump Control Module Communications
rendben köszönöm szépen az információt! és a pumpát merre találom?(nem vagyok egy nagy szaki)
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25797 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:19:14 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 20:15:35
rendben köszönöm szépen az információt! és a pumpát merre találom?(nem vagyok egy nagy szaki)
az a nagynyomású szivattyú,de lentebb is írtam neked...Valahol elektromos hibád lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25798 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:22:53 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.02 kedd, 20:19:14
az a nagynyomású szivattyú,de lentebb is írtam neked...Valahol elektromos hibád lehet.
elektromos hibám akkor nézzem át a csatlakozókat stb?vagy mi lenne a teendő még?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25799 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:25:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.02 kedd, 20:22:53
elektromos hibám akkor nézzem át a csatlakozókat stb?vagy mi lenne a teendő még?
Tisztítsd meg őket kontakt spray-val.De vedd le az akkusarut mielőtt széthuzogatod őket,vagy ne legyen gyujtáson.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
509
510
511
512
513
514
515
[
516
]
517
518
519
520
521
522
523
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ