Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:44:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
511
512
513
514
515
516
517
[
518
]
519
520
521
522
523
524
525
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683110 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25850 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:52:16 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.07 vasárnap, 22:26:29
Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
Legtöbb esetben akkor van ha maradandó a hiba ami villogást okoz.Neked előfordulhatot többször is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25851 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 22:55:06 »
Nekem csak bevillant mikor ez volt, és volt kód, de gondolom ez csak egy a sok hibából.
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.07 vasárnap, 22:52:16
Legtöbb esetben akkor van ha maradandó a hiba ami villogást okoz.Neked előfordulhatot többször is.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25852 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 07:16:12 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.07 vasárnap, 22:26:29
Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
ha a következő gyujtas ráadásakor fennáll a hiba,akkor tesz be hibakodot.ha nem,akkor nem.neked állandósult a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25853 Dátum:
2013.04.08 hétfő, 22:27:49 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.08 hétfő, 07:16:12
ha a következő gyujtas ráadásakor fennáll a hiba,akkor tesz be hibakodot.ha nem,akkor nem.neked állandósult a hiba.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Tortugarion
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Tortugarion
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25854 Dátum:
2013.04.09 kedd, 14:24:47 »
Sziasztok - pár dolgot meg kellene babrálni az autómon és a tanácsotokra lenne szükségem
. Sajnos nincs se garázsom se szerszámom, így szerelőre vagy valakinek a segítségére lenne szükségem. Tudnátok ajánlani Bp.-i (III. ker. előnyben részesítve) szerelőt, aki megbízható és elfogadható az órabére? Vagy esetleg van aki ráér és kedve is lenne megállapodás alapján segíteni?
A következő dolgokról lenne szó: - Szívósort kipucolni
- Turbót kipucolni (170.000 Km van a paripában és még nem volt soha)
- Generátor szíjfeszítő alupogácsázása
A válaszokat előre is köszönöm!
Tortugarion
Naplózva
Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25855 Dátum:
2013.04.09 kedd, 15:38:10 »
Idézetet írta: Tortugarion - 2013.04.09 kedd, 14:24:47
Sziasztok - pár dolgot meg kellene babrálni az autómon és a tanácsotokra lenne szükségem
. Sajnos nincs se garázsom se szerszámom, így szerelőre vagy valakinek a segítségére lenne szükségem. Tudnátok ajánlani Bp.-i (III. ker. előnyben részesítve) szerelőt, aki megbízható és elfogadható az órabére? Vagy esetleg van aki ráér és kedve is lenne megállapodás alapján segíteni?
A következő dolgokról lenne szó: - Szívósort kipucolni
- Turbót kipucolni (170.000 Km van a paripában és még nem volt soha)
- Generátor szíjfeszítő alupogácsázása
A válaszokat előre is köszönöm!
Tortugarion
Ha szerelő kell neked akkor Németh Viktor Könyves Kálmán Krt Ford-Fort.Fórum ajánlással.de lehet a pestiek közül segít neked valaki innen a fórumról.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tortugarion
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Tortugarion
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25856 Dátum:
2013.04.09 kedd, 15:42:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.09 kedd, 15:38:10
Ha szerelő kell neked akkor Németh Viktor Könyves Kálmán Krt Ford-Fort.Fórum ajánlással.de lehet a pestiek közül segít neked valaki innen a fórumról.
Igen, ő a fejemben volt eredetileg...csak szerettem volna körbejárni jobban a dolgot. Azért köszi szépen a gyors választ!
Naplózva
Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
Bertha85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25857 Dátum:
2013.04.10 szerda, 06:09:40 »
Hali, olyan infót kaptam, hogy a tdci vagy tddi leömlője rámegy a Mk2 zetec hengerfejre?! Ha igen, az is érdekelne ki tudja, hogy milyen a turbó talp csatlakozása.
köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25858 Dátum:
2013.04.10 szerda, 08:15:24 »
Idézetet írta: Bertha85 - 2013.04.10 szerda, 06:09:40
Hali, olyan infót kaptam, hogy a tdci vagy tddi leömlője rámegy a Mk2 zetec hengerfejre?! Ha igen, az is érdekelne ki tudja, hogy milyen a turbó talp csatlakozása.
köszi
semmilyen, egybecsonkos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25859 Dátum:
2013.04.10 szerda, 09:10:34 »
Mondeós Kollegák!
Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,
REF100
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25860 Dátum:
2013.04.10 szerda, 09:19:40 »
Idézetet írta: REF100 - 2013.04.10 szerda, 09:10:34
Mondeós Kollegák!
Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,
REF100
eTIS megmondja a teljes checklistát. Mindjárt megnézem neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25861 Dátum:
2013.04.10 szerda, 09:20:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.10 szerda, 09:19:40
eTIS megmondja a teljes checklistát. Mindjárt megnézem neked.
AndyA
Aminek kb. a negyedét szokták megcsinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25862 Dátum:
2013.04.10 szerda, 16:47:28 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.06 szombat, 19:30:48
Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtársak!
kicseréltem a testkábelt mert mikor megmozgattam közben közben elindult!befujkáltam kontakt sprayvel de a hiba továbbra is fennáll hibakódot(p0100 eltűnt) törölni sem tudok semmi egyből ez van!a szivattyún a csatlakozókat befújtam kontakt sprayvel! mi lehet gond ?mit nézzek még meg?
üdv Attila
üdv! ma reggel mikor vittem a szerelőhőz elindulta a kocsi! azt mondta a szerelő lehet h valamelyik porlasztó van megbolondulva hogy elveszti a kódot,vagy a szivattyú genyózik.arra lennék kíváncsi ezek a hibák csinálhatnak ilyen tüneteket?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 16:49:34 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25863 Dátum:
2013.04.10 szerda, 18:43:28 »
Idézetet írta: REF100 - 2013.04.10 szerda, 09:10:34
Mondeós Kollegák!
Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,
REF100
és egyébként mennyi kilométer van a motorban?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25864 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:14:44 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.10 szerda, 16:47:28
üdv! ma reggel mikor vittem a szerelőhőz elindulta a kocsi! azt mondta a szerelő lehet h valamelyik porlasztó van megbolondulva hogy elveszti a kódot,vagy a szivattyú genyózik.arra lennék kíváncsi ezek a hibák csinálhatnak ilyen tüneteket?
A szivattyú sajnos csinál ilyet,hogy menet közben egyszer csak leáll miatta a kocsi ezt sajnos tapasztalatból mondom.Nálam ilyenkor volt a szivattyúra hibakód és sajnos csere lett a vége.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25865 Dátum:
2013.04.10 szerda, 19:43:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.10 szerda, 19:14:44
A szivattyú sajnos csinál ilyet,hogy menet közben egyszer csak leáll miatta a kocsi ezt sajnos tapasztalatból mondom.Nálam ilyenkor volt a szivattyúra hibakód és sajnos csere lett a vége.
nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 20:29:06 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dukka90
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25866 Dátum:
2013.04.10 szerda, 20:41:03 »
Sziasztok!
Hétfőn menet közbe elkezdett villogni a izzításjelző lámpa...rögtön kisérte is hogy a motor elkezdett jobban karattyolni ill hogy az autó teljesítménye átment egy 1.6 sdi motor teljesítményéhez....nem húz semmit
El is vittem rögtön szerelőhöz rádugta a laptopra és a legnagyobb félelmem igazolódott be azt írta ki hogy a 2.henger porlasztó bedöglött....örültem neki nagyon....
Kérdésem az lenne hogy ha bedöglik egy porlasztó akkor elég e azt az egyet cserélni vagy ilyenkor célszerű az összeset? Nem min1 mert tudjátok az árakat hogy mennyi
Válaszotokat előre is köszönöm....
ja és az autó : Ford mondeo 2.0 tdci 130le (2002-es)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25867 Dátum:
2013.04.10 szerda, 21:32:54 »
Idézetet írta: Dukka90 - 2013.04.10 szerda, 20:41:03
Sziasztok!
Hétfőn menet közbe elkezdett villogni a izzításjelző lámpa...rögtön kisérte is hogy a motor elkezdett jobban karattyolni ill hogy az autó teljesítménye átment egy 1.6 sdi motor teljesítményéhez....nem húz semmit
El is vittem rögtön szerelőhöz rádugta a laptopra és a legnagyobb félelmem igazolódott be azt írta ki hogy a 2.henger porlasztó bedöglött....örültem neki nagyon....
Kérdésem az lenne hogy ha bedöglik egy porlasztó akkor elég e azt az egyet cserélni vagy ilyenkor célszerű az összeset? Nem min1 mert tudjátok az árakat hogy mennyi
Válaszotokat előre is köszönöm....
ja és az autó : Ford mondeo 2.0 tdci 130le (2002-es)
Nekem csak egyet csináltak meg, úgyhogy ebből következően elég lehet, de nem árt egy poharazás. Ha Bp-i vagy Szfehérvári vagy, akkor vidd el a Filepdízelhez. Ők frankón megcsinálják az ellenőrzéstől a javításig.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25868 Dátum:
2013.04.10 szerda, 22:31:35 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.10 szerda, 19:43:37
nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?
De fellehet ujítani ugyan úgy mint a csúcsokat.Amelyiket választod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25869 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:16:57 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.10 szerda, 19:43:37
nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?
Neked is a Filepdízelt tudom ajánlani. Mondjuk nem olcsó a szivattyú felújítás, de ők legalább normálisan megcsinálják. Itt a fórumon már sokan ajánlották őket. Bp-n a X. kerületben vannak, nem messze a Nagykőrösi úttól.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25870 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:17:10 »
Nekem ugyna ez volt, a magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelepet kellett cserélni, túl nagy nyomást adott a rendszernek. 30 ezer volt.
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.10 szerda, 22:31:35
De fellehet ujítani ugyan úgy mint a csúcsokat.Amelyiket választod.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25871 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:19:56 »
Nekem ugyan ez volt, csak a négyes hengernél, de újra programoztam őket, és fél éve semmi baj, persze az nem azt jelenti, hogy holnap nem lesz..
Ha jársz Szfváron, ha kell felprogramozom, de amúgyén is a filephez vittem, nekem is az egyik csúcs elektronikáját cserélték.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 21:32:54
Nekem csak egyet csináltak meg, úgyhogy ebből következően elég lehet, de nem árt egy poharazás. Ha Bp-i vagy Szfehérvári vagy, akkor vidd el a Filepdízelhez. Ők frankón megcsinálják az ellenőrzéstől a javításig.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25872 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:22:56 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.10 szerda, 23:17:10
Nekem ugyna ez volt, a magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelepet kellett cserélni, túl nagy nyomást adott a rendszernek. 30 ezer volt.
remélem én is megúszom ennyivel!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25873 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:23:27 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.10 szerda, 23:19:56
Nekem ugyan ez volt, csak a négyes hengernél, de újra programoztam őket, és fél éve semmi baj, persze az nem azt jelenti, hogy holnap nem lesz..
Ha jársz Szfváron, ha kell felprogramozom, de amúgyén is a filephez vittem, nekem is az egyik csúcs elektronikáját cserélték.
Hát én sajna nem úsztam meg annyival. Nekem csúcsot meg kapcsolószelepet cseréltek hetvené. Az árban benne van a munkadíj, a számítógépes diagnosztika és természetesen az alkatrészek.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25874 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:26:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 23:16:57
Neked is a Filepdízelt tudom ajánlani. Mondjuk nem olcsó a szivattyú felújítás, de ők legalább normálisan megcsinálják. Itt a fórumon már sokan ajánlották őket. Bp-n a X. kerületben vannak, nem messze a Nagykőrösi úttól.
hát most sümegen(G&B autószervíz) van a kocsi beszéltem a szerelővel nem most csinál először ilyen mondeót ! eléggé vágta a típushibáit az autónak! elég komoly a műhely is!hát ha lehet akkor a filepékhez visszem a cuccokat!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25875 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:27:12 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.10 szerda, 23:26:00
hát most sümegen(G&B autószervíz) van a kocsi beszéltem a szerelővel nem most csinál először ilyen mondeót ! eléggé vágta a típushibáit az autónak! elég komoly a műhely is!hát ha lehet akkor a filepékhez visszem a cuccokat!
Ők nem tudják megcsináltatni?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25876 Dátum:
2013.04.10 szerda, 23:32:16 »
Egy csúcs volt akkor csak cserélve?
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 23:23:27
Hát én sajna nem úsztam meg annyival. Nekem csúcsot meg kapcsolószelepet cseréltek hetvené. Az árban benne van a munkadíj, a számítógépes diagnosztika és természetesen az alkatrészek.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25877 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 08:14:35 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.10 szerda, 18:43:28
és egyébként mennyi kilométer van a motorban?
80550km:-)garantált
1 évesen vettem 12000km-rel, azóta én használom:-)
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25878 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 09:28:08 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.04.10 szerda, 23:32:16
Egy csúcs volt akkor csak cserélve?
Egy porlasztót újítottak fel. Csúcsot és kapcsolószelepet cseréltek benne. A csúcs miatt lett ennyire drága.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25879 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 10:21:58 »
Idézetet írta: REF100 - 2013.04.11 csütörtök, 08:14:35
80550km:-)garantált
1 évesen vettem 12000km-rel, azóta én használom:-)
az szép akkor ismered rendesen a rigolyáit
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25880 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 10:24:57 »
Idézetet írta: coboy - 2013.04.11 csütörtök, 10:21:58
az szép akkor ismered rendesen a rigolyáit
Legalábbis azt hiszi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25881 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 14:26:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.10 szerda, 23:27:12
Ők nem tudják megcsináltatni?
nem tudom egyenlőre még nem szóltak hogy mi a baja a gépnek!majd kiderül akkor beírom ide hátha segítség lesz valakinek!köszönöm mindenkinek a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25882 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 17:21:45 »
Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek. Lehet ez sok?
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25883 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 17:24:50 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.11 csütörtök, 17:21:45
Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek. Lehet ez sok?
hali! nekem a 225/40 R18-al eszeik nyáron 6.7-7.8ig!most meg azért még nincs az egetverő meleg szóval szerintem ez normális!ha kicsit melegszik az idő valamivel kevesebb lesz!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25884 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 17:33:00 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.11 csütörtök, 17:24:50
hali! nekem a 225/40 R18-al eszeik nyáron 6.7-7.8ig!most meg azért még nincs az egetverő meleg szóval szerintem ez normális!ha kicsit melegszik az idő valamivel kevesebb lesz!
üdv Attila
Köszönöm
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25885 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:01:28 »
Sziasztok!
Találtam egy szegedi szervizt, Huszti diesel szerviz
www.husztidiesel.hu/
Valakinek valami tapasztalat, elmerjem e vinni hozzájuk az autómat?
A leírtak alapján elég profinak tűnik.
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25886 Dátum:
2013.04.11 csütörtök, 20:27:59 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.04.11 csütörtök, 20:01:28
Sziasztok!
Találtam egy szegedi szervizt, Huszti diesel szerviz
www.husztidiesel.hu/
Valakinek valami tapasztalat, elmerjem e vinni hozzájuk az autómat?
A leírtak alapján elég profinak tűnik.
Hali! szerintem elviheted hozzájuk főleg úgy hogy 12 hónap garanciát adnak az általuk végzett munkára!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25887 Dátum:
2013.04.12 péntek, 08:00:01 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2013.04.11 csütörtök, 17:21:45
Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek. Lehet ez sok?
ez a 16 oshoz kepest +1l
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25888 Dátum:
2013.04.12 péntek, 12:58:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.12 péntek, 08:00:01
ez a 16 oshoz kepest +1l
hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25889 Dátum:
2013.04.12 péntek, 13:00:56 »
hy.egy kérdés.érdemes lefujószelepet rakni a tdci-be?nézegettem neten erre arra 30 körül vannak már komlpetten kit-ben.kinek mi a véleménye és tapasztalata?esetleg valakinek van itt leadó?
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25890 Dátum:
2013.04.12 péntek, 13:21:06 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.12 péntek, 13:00:56
hy.egy kérdés.érdemes lefujószelepet rakni a tdci-be?nézegettem neten erre arra 30 körül vannak már komlpetten kit-ben.kinek mi a véleménye és tapasztalata?esetleg valakinek van itt leadó?
üdv.
minek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25891 Dátum:
2013.04.12 péntek, 14:09:03 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.12 péntek, 12:58:55
hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy
senki nem mondta,hogy az átmérő miatt változik.
A gyári 16 os gumi 205/55/16os
A gyári 17es gumi 235/45/17es
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
klali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25892 Dátum:
2013.04.12 péntek, 14:21:51 »
Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25893 Dátum:
2013.04.12 péntek, 14:24:21 »
Idézetet írta: klali - 2013.04.12 péntek, 14:21:51
Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi
jobb kormányos országban vagy?mond,hogy programozzák újra a csúcsokat,aztán vállj meg a géptől.
Vagy vegyél 4 injektort és tartsd meg az autót.
öccá font? alig kéccázezer huf?nem semmi.....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 14:28:13 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25894 Dátum:
2013.04.12 péntek, 14:59:08 »
Idézetet írta: klali - 2013.04.12 péntek, 14:21:51
Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi
520 fontért mit kapsz kint? Csilli-villi szalon autót? Vagy egy másikat, amit szintén rendbe kell rakni?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
klali
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25895 Dátum:
2013.04.12 péntek, 15:06:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.04.12 péntek, 14:59:08
520 fontért mit kapsz kint? Csilli-villi szalon autót? Vagy egy másikat, amit szintén rendbe kell rakni?
Itt minden auto rizikos. Nem sokan torodnek vele. Auto bemelegitese az ugy nez ki telen, meleg vizzel ablak leont majd hidegen padlo gaz. Itt ez a szokas. Nagyon sok mondeo van 500 font korul. Kereskedo se az tobbet. Nezz korul a gumtree.com.
pl:
http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/2004-ford-mondeo-20-tdci-zetec-130psi-5-door-hatchback-in-silver-tinted-windows-alloy-clean-car/1015044688
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 15:08:50 írta klali
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25896 Dátum:
2013.04.12 péntek, 16:13:16 »
Idézetet írta: waver - 2013.04.12 péntek, 12:58:55
hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy
Azért az is számít, hogy a 17-es felni érezhetően nehezebb.
Idézetet írta: alf - 2013.04.12 péntek, 14:09:03
senki nem mondta,hogy az átmérő miatt változik.
A gyári 16 os gumi 205/55/16os
A gyári 17es gumi 235/45/17es
A tizenhetes úgy tudom 205/50 R17.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25897 Dátum:
2013.04.12 péntek, 17:02:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.12 péntek, 16:13:16
Azért az is számít, hogy a 17-es felni érezhetően nehezebb.
A tizenhetes úgy tudom 205/50 R17.
lehet,hogy a váltóméretét írtam....igen.pláne,hogy a témában is ez a méret.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 17:05:06 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25898 Dátum:
2013.04.12 péntek, 17:03:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.12 péntek, 17:02:38
lehet,hogy a váltóméretét írtam....
az meg a 225/45
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25899 Dátum:
2013.04.12 péntek, 17:05:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.12 péntek, 17:03:59
az meg a 225/45
nem csak,mert a 235/45/17 is váltója.
http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
511
512
513
514
515
516
517
[
518
]
519
520
521
522
523
524
525
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ