Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:06:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 524 525 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14635525 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25850 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:52:16 »

Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
Smiley

Legtöbb esetben akkor van ha maradandó a hiba ami villogást okoz.Neked előfordulhatot többször is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25851 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 22:55:06 »

Nekem csak bevillant mikor ez volt, és volt kód, de gondolom ez csak egy a sok hibából. Smiley


Legtöbb esetben akkor van ha maradandó a hiba ami villogást okoz.Neked előfordulhatot többször is.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25852 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 07:16:12 »

Ez szerintem nem igaz, ha bevillan van hibakód, legalábbis nekem volt. Nekem a magas nyomású szelep rakoncátlankodott.
Smiley

ha a következő gyujtas ráadásakor fennáll a hiba,akkor tesz be hibakodot.ha nem,akkor nem.neked állandósult a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25853 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 22:27:49 »

 worship

ha a következő gyujtas ráadásakor fennáll a hiba,akkor tesz be hibakodot.ha nem,akkor nem.neked állandósult a hiba.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Tortugarion
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


Tortugarion


E-mail
« Új hozzászólás #25854 Dátum: 2013.04.09 kedd, 14:24:47 »

Sziasztok - pár dolgot meg kellene babrálni az autómon és a tanácsotokra lenne szükségem  help. Sajnos nincs se garázsom se szerszámom, így szerelőre vagy valakinek a segítségére lenne szükségem. Tudnátok ajánlani Bp.-i (III. ker. előnyben részesítve) szerelőt, aki megbízható és elfogadható az órabére? Vagy esetleg van aki ráér és kedve is lenne megállapodás alapján segíteni?

A következő dolgokról lenne szó: - Szívósort kipucolni
                                            - Turbót kipucolni (170.000 Km van a paripában és még nem volt soha)
                                            - Generátor szíjfeszítő alupogácsázása

A válaszokat előre is köszönöm!

Tortugarion
Naplózva

Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25855 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:38:10 »

Sziasztok - pár dolgot meg kellene babrálni az autómon és a tanácsotokra lenne szükségem  help. Sajnos nincs se garázsom se szerszámom, így szerelőre vagy valakinek a segítségére lenne szükségem. Tudnátok ajánlani Bp.-i (III. ker. előnyben részesítve) szerelőt, aki megbízható és elfogadható az órabére? Vagy esetleg van aki ráér és kedve is lenne megállapodás alapján segíteni?

A következő dolgokról lenne szó: - Szívósort kipucolni
                                            - Turbót kipucolni (170.000 Km van a paripában és még nem volt soha)
                                            - Generátor szíjfeszítő alupogácsázása

A válaszokat előre is köszönöm!

Tortugarion

Ha szerelő kell neked akkor Németh Viktor Könyves Kálmán Krt Ford-Fort.Fórum ajánlással.de lehet a pestiek közül segít neked valaki innen a fórumról.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tortugarion
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


Tortugarion


E-mail
« Új hozzászólás #25856 Dátum: 2013.04.09 kedd, 15:42:32 »

Ha szerelő kell neked akkor Németh Viktor Könyves Kálmán Krt Ford-Fort.Fórum ajánlással.de lehet a pestiek közül segít neked valaki innen a fórumról.

Igen, ő a fejemben volt eredetileg...csak szerettem volna körbejárni jobban a dolgot. Azért köszi szépen a gyors választ!
Naplózva

Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #25857 Dátum: 2013.04.10 szerda, 06:09:40 »

Hali, olyan infót kaptam, hogy a tdci vagy tddi leömlője rámegy a Mk2 zetec hengerfejre?! Ha igen, az is érdekelne ki tudja, hogy milyen a turbó talp csatlakozása.
köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25858 Dátum: 2013.04.10 szerda, 08:15:24 »

Hali, olyan infót kaptam, hogy a tdci vagy tddi leömlője rámegy a Mk2 zetec hengerfejre?! Ha igen, az is érdekelne ki tudja, hogy milyen a turbó talp csatlakozása.
köszi
semmilyen, egybecsonkos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25859 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:10:34 »

Mondeós Kollegák!

Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,

REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25860 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:19:40 »

Mondeós Kollegák!

Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,

REF100

eTIS megmondja a teljes checklistát. Mindjárt megnézem neked.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25861 Dátum: 2013.04.10 szerda, 09:20:32 »

eTIS megmondja a teljes checklistát. Mindjárt megnézem neked.

AndyA

Aminek kb. a negyedét szokták megcsinálni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25862 Dátum: 2013.04.10 szerda, 16:47:28 »

Tisztelt Fórumtársak!
a mai napon az autó megállt menet közben nem volt terhelés kb 30al mentem, egyszer még elindult de rá 50 méterre megint megállt és utána már nem indult el!
fszuperrel az alábbi kódokat olvastam:
U1900 ,P0100,P1665,P1664
kérek titeket segítsetek mi lehet a gond?
(az kimarad hogy mostanában hallok egy kicsi süvítő hangon a gépből 2000-es fordulat körül de csak nagy gázadásnál inkább, ha nagyon megforgatom akkor ilyen pici durranás szerű is van néha!)
előre is köszi
üdv Attila worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtársak!
kicseréltem a testkábelt mert mikor megmozgattam közben közben elindult!befujkáltam kontakt sprayvel de a hiba továbbra is fennáll hibakódot(p0100 eltűnt) törölni sem tudok semmi egyből ez van!a szivattyún a csatlakozókat befújtam kontakt sprayvel! mi lehet gond ?mit nézzek még meg?
üdv Attila


üdv! ma reggel mikor vittem a szerelőhőz elindulta a kocsi! azt mondta a szerelő lehet h valamelyik porlasztó van megbolondulva hogy elveszti a kódot,vagy a szivattyú genyózik.arra lennék kíváncsi ezek a hibák csinálhatnak ilyen tüneteket?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 16:49:34 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25863 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:43:28 »

Mondeós Kollegák!

Átléptem a bűvös 80.000km-es határt a kocsival.
Elvinném szervízbe. Nem tudja valaki, hogy mi az amit ilyenkor kell/érdemes megnézetni, cserélni,stb...
régen a fórumon volt egy excel táblázat, ami tartalmazta a szervízzel kacsolatos dolgokat mind benzines mind diesel mondira (20.000km-ként) de nem találom.
válaszaitokat előre is köszönöm,

REF100
és egyébként mennyi kilométer van a motorban?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25864 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:14:44 »


üdv! ma reggel mikor vittem a szerelőhőz elindulta a kocsi! azt mondta a szerelő lehet h valamelyik porlasztó van megbolondulva hogy elveszti a kódot,vagy a szivattyú genyózik.arra lennék kíváncsi ezek a hibák csinálhatnak ilyen tüneteket?
A szivattyú sajnos csinál ilyet,hogy menet közben egyszer csak leáll miatta a kocsi ezt sajnos tapasztalatból mondom.Nálam ilyenkor volt a szivattyúra hibakód és sajnos csere lett a vége.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25865 Dátum: 2013.04.10 szerda, 19:43:37 »

A szivattyú sajnos csinál ilyet,hogy menet közben egyszer csak leáll miatta a kocsi ezt sajnos tapasztalatból mondom.Nálam ilyenkor volt a szivattyúra hibakód és sajnos csere lett a vége.
nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.10 szerda, 20:29:06 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dukka90
Vendég
« Új hozzászólás #25866 Dátum: 2013.04.10 szerda, 20:41:03 »

Sziasztok! Smiley
 Hétfőn menet közbe elkezdett villogni a izzításjelző lámpa...rögtön kisérte is hogy a motor elkezdett jobban karattyolni ill hogy az autó teljesítménye átment egy 1.6 sdi motor teljesítményéhez....nem húz semmit Cheesy
El is vittem rögtön szerelőhöz rádugta a laptopra és a legnagyobb félelmem igazolódott be azt írta ki hogy a 2.henger porlasztó bedöglött....örültem neki nagyon....
Kérdésem az lenne hogy ha bedöglik egy porlasztó akkor elég e azt az egyet cserélni vagy ilyenkor célszerű az összeset? Nem min1 mert tudjátok az árakat hogy mennyi Cheesy Válaszotokat előre is köszönöm....
ja és az autó : Ford mondeo 2.0 tdci 130le (2002-es)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25867 Dátum: 2013.04.10 szerda, 21:32:54 »

Sziasztok! Smiley
 Hétfőn menet közbe elkezdett villogni a izzításjelző lámpa...rögtön kisérte is hogy a motor elkezdett jobban karattyolni ill hogy az autó teljesítménye átment egy 1.6 sdi motor teljesítményéhez....nem húz semmit Cheesy
El is vittem rögtön szerelőhöz rádugta a laptopra és a legnagyobb félelmem igazolódott be azt írta ki hogy a 2.henger porlasztó bedöglött....örültem neki nagyon....
Kérdésem az lenne hogy ha bedöglik egy porlasztó akkor elég e azt az egyet cserélni vagy ilyenkor célszerű az összeset? Nem min1 mert tudjátok az árakat hogy mennyi Cheesy Válaszotokat előre is köszönöm....
ja és az autó : Ford mondeo 2.0 tdci 130le (2002-es)

Nekem csak egyet csináltak meg, úgyhogy ebből következően elég lehet, de nem árt egy poharazás. Ha Bp-i vagy Szfehérvári vagy, akkor vidd el a Filepdízelhez. Ők frankón megcsinálják az ellenőrzéstől a javításig.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25868 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:31:35 »

nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?
De fellehet ujítani ugyan úgy mint a csúcsokat.Amelyiket választod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25869 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:16:57 »

nekem is a szivattyúra volt hibakód p1664-65
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction

P1665 Injection Pump Control Module Communications
ezek voltak azok!
felújítani nem lehet a szivattyút?

Neked is a Filepdízelt tudom ajánlani. Mondjuk nem olcsó a szivattyú felújítás, de ők legalább normálisan megcsinálják. Itt a fórumon már sokan ajánlották őket. Bp-n a X. kerületben vannak, nem messze a Nagykőrösi úttól.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25870 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:17:10 »

Nekem ugyna ez volt, a magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelepet kellett cserélni, túl nagy nyomást adott a rendszernek. 30 ezer volt.


De fellehet ujítani ugyan úgy mint a csúcsokat.Amelyiket választod.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25871 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:19:56 »

Nekem ugyan ez volt, csak a négyes hengernél, de újra programoztam őket, és fél éve semmi baj, persze az nem azt jelenti, hogy holnap nem lesz..
Ha jársz Szfváron, ha kell felprogramozom, de amúgyén is a filephez vittem, nekem is az egyik csúcs elektronikáját cserélték.

Nekem csak egyet csináltak meg, úgyhogy ebből következően elég lehet, de nem árt egy poharazás. Ha Bp-i vagy Szfehérvári vagy, akkor vidd el a Filepdízelhez. Ők frankón megcsinálják az ellenőrzéstől a javításig.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25872 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:22:56 »

Nekem ugyna ez volt, a magas nyomású szivattyúmon a vezérlő szelepet kellett cserélni, túl nagy nyomást adott a rendszernek. 30 ezer volt.

remélem én is megúszom ennyivel!  worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25873 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:23:27 »

Nekem ugyan ez volt, csak a négyes hengernél, de újra programoztam őket, és fél éve semmi baj, persze az nem azt jelenti, hogy holnap nem lesz..
Ha jársz Szfváron, ha kell felprogramozom, de amúgyén is a filephez vittem, nekem is az egyik csúcs elektronikáját cserélték.


Hát én sajna nem úsztam meg annyival. Nekem csúcsot meg kapcsolószelepet cseréltek hetvené. Az árban benne van a munkadíj, a számítógépes diagnosztika és természetesen az alkatrészek.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25874 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:26:00 »

Neked is a Filepdízelt tudom ajánlani. Mondjuk nem olcsó a szivattyú felújítás, de ők legalább normálisan megcsinálják. Itt a fórumon már sokan ajánlották őket. Bp-n a X. kerületben vannak, nem messze a Nagykőrösi úttól.
hát most sümegen(G&B autószervíz) van a kocsi beszéltem  a szerelővel nem most csinál először ilyen mondeót ! eléggé vágta a típushibáit az autónak! elég komoly a műhely is!hát ha lehet akkor a filepékhez visszem a cuccokat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25875 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:27:12 »

hát most sümegen(G&B autószervíz) van a kocsi beszéltem  a szerelővel nem most csinál először ilyen mondeót ! eléggé vágta a típushibáit az autónak! elég komoly a műhely is!hát ha lehet akkor a filepékhez visszem a cuccokat!

Ők nem tudják megcsináltatni?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25876 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:32:16 »

Egy csúcs volt akkor csak cserélve?

Hát én sajna nem úsztam meg annyival. Nekem csúcsot meg kapcsolószelepet cseréltek hetvené. Az árban benne van a munkadíj, a számítógépes diagnosztika és természetesen az alkatrészek.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25877 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 08:14:35 »

és egyébként mennyi kilométer van a motorban?
80550km:-)garantált
1 évesen vettem 12000km-rel, azóta én használom:-)
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25878 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 09:28:08 »

Egy csúcs volt akkor csak cserélve?


Egy porlasztót újítottak fel. Csúcsot és kapcsolószelepet cseréltek benne. A csúcs miatt lett ennyire drága.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #25879 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 10:21:58 »

80550km:-)garantált
1 évesen vettem 12000km-rel, azóta én használom:-)
az szép akkor ismered rendesen a rigolyáit  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #25880 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 10:24:57 »

az szép akkor ismered rendesen a rigolyáit  integet2

Legalábbis azt hiszi.  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25881 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 14:26:55 »

Ők nem tudják megcsináltatni?
nem tudom egyenlőre még nem szóltak hogy mi a baja a gépnek!majd kiderül akkor beírom ide hátha segítség lesz valakinek!köszönöm mindenkinek a segítséget! worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #25882 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 17:21:45 »

Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek.  Lehet ez sok?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25883 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 17:24:50 »

Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek.  Lehet ez sok?
hali! nekem a 225/40 R18-al eszeik nyáron 6.7-7.8ig!most meg azért még nincs az egetverő meleg szóval szerintem ez normális!ha kicsit melegszik az idő valamivel kevesebb lesz!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #25884 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 17:33:00 »

hali! nekem a 225/40 R18-al eszeik nyáron 6.7-7.8ig!most meg azért még nincs az egetverő meleg szóval szerintem ez normális!ha kicsit melegszik az idő valamivel kevesebb lesz!
üdv Attila

Köszönöm Smiley
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #25885 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:01:28 »

Sziasztok!

Találtam egy szegedi szervizt, Huszti diesel szerviz www.husztidiesel.hu/ Valakinek valami tapasztalat, elmerjem e vinni hozzájuk az autómat?
A leírtak alapján elég profinak tűnik.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25886 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 20:27:59 »

Sziasztok!

Találtam egy szegedi szervizt, Huszti diesel szerviz www.husztidiesel.hu/ Valakinek valami tapasztalat, elmerjem e vinni hozzájuk az autómat?
A leírtak alapján elég profinak tűnik.
Hali! szerintem elviheted hozzájuk főleg úgy hogy 12 hónap garanciát adnak az általuk végzett munkára!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25887 Dátum: 2013.04.12 péntek, 08:00:01 »

Szasztok! Ha lehet kérdezni ilyet mennyi szokott lenni a fogyasztása ezeknek a gépeknek? Nekem 7.3-8.1-ig eszik vegyes használatban , most hogy rajta vannak a nyári 235/45 r17-es kerekek.  Lehet ez sok?
ez a 16 oshoz kepest +1l
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #25888 Dátum: 2013.04.12 péntek, 12:58:55 »

ez a 16 oshoz kepest +1l

hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #25889 Dátum: 2013.04.12 péntek, 13:00:56 »

hy.egy kérdés.érdemes lefujószelepet rakni a tdci-be?nézegettem neten erre arra 30 körül vannak már komlpetten kit-ben.kinek mi a véleménye és tapasztalata?esetleg valakinek van itt leadó? Smiley üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25890 Dátum: 2013.04.12 péntek, 13:21:06 »

hy.egy kérdés.érdemes lefujószelepet rakni a tdci-be?nézegettem neten erre arra 30 körül vannak már komlpetten kit-ben.kinek mi a véleménye és tapasztalata?esetleg valakinek van itt leadó? Smiley üdv.
minek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25891 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:09:03 »

hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy
senki nem mondta,hogy az átmérő miatt változik.
A gyári 16 os gumi 205/55/16os
A gyári 17es gumi  235/45/17es
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
klali
Vendég
« Új hozzászólás #25892 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:21:51 »

Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi  help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25893 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:24:21 »

Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi  help
jobb kormányos országban vagy?mond,hogy programozzák újra a csúcsokat,aztán vállj meg a géptől.
Vagy vegyél 4 injektort és tartsd meg az autót.

öccá font? alig kéccázezer huf?nem semmi.....
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 14:28:13 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25894 Dátum: 2013.04.12 péntek, 14:59:08 »

Sziasztok, nemrég elkezdet hidegen és melegen is, alapjáraton rázkódni a motor (130Le, 150ezer mérföld - 240ezer KM), bár nem mindig csinálja. Úgy vettem észre, ha finoman járok vele, akkor kevésbe jön elő a jelenség. Nagy terhelésnél izzító jelző villog, majd leáll a motor, ezt tavaly nyár óta csinálja. Szerelő azt mondja, hogy csak a 4 injektort kell cserélni es megint jó a gép. Viszont a kocsit most 500 font körul tudnám eladnia ha jól mukődik, a 4 injektor felújítása 400 font plusz 120 font az berakás és programozás összesen 520 font ami már több mint a kocsi mostani értéke. Gyári injektor darabja 250 font/db ez felejtös. Kérdésem a kővetkező lenne: biztos, hogy csak a 4 injektort kell cserélni? Mert akkor lehet megéri költeni rá, máskulönben megy a szemet telepre. Köszi  help
520 fontért mit kapsz kint? Csilli-villi szalon autót? Vagy egy másikat, amit szintén rendbe kell rakni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
klali
Vendég
« Új hozzászólás #25895 Dátum: 2013.04.12 péntek, 15:06:58 »

520 fontért mit kapsz kint? Csilli-villi szalon autót? Vagy egy másikat, amit szintén rendbe kell rakni?

Itt minden auto rizikos. Nem sokan torodnek vele. Auto bemelegitese az ugy nez ki telen, meleg vizzel ablak leont majd hidegen padlo gaz. Itt ez a szokas. Nagyon sok mondeo van 500 font korul. Kereskedo se az tobbet. Nezz korul a gumtree.com.

pl: http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/2004-ford-mondeo-20-tdci-zetec-130psi-5-door-hatchback-in-silver-tinted-windows-alloy-clean-car/1015044688
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 15:08:50 írta klali » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #25896 Dátum: 2013.04.12 péntek, 16:13:16 »

hy.általában nem az átmérö miatt nő meg a fogyi hanem a szélesség miatt.hiszem az átmérő és a gördülési kerület nem változik csak a felni gumi arány.nekem a 16" után a 17" 225/45 el is több pár decivel a fogyasztás.szoval normális.hy

Azért az is számít, hogy a 17-es felni érezhetően nehezebb.

senki nem mondta,hogy az átmérő miatt változik.
A gyári 16 os gumi 205/55/16os
A gyári 17es gumi  235/45/17es

A tizenhetes úgy tudom 205/50 R17.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25897 Dátum: 2013.04.12 péntek, 17:02:38 »

Azért az is számít, hogy a 17-es felni érezhetően nehezebb.

A tizenhetes úgy tudom 205/50 R17.
lehet,hogy a váltóméretét írtam....igen.pláne,hogy a témában is ez a méret.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.12 péntek, 17:05:06 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25898 Dátum: 2013.04.12 péntek, 17:03:59 »

lehet,hogy a váltóméretét írtam....
az meg a 225/45 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25899 Dátum: 2013.04.12 péntek, 17:05:52 »

az meg a 225/45 vigyor3
nem csak,mert a 235/45/17 is váltója. http://www.autogumibolt.hu/autogumi/gumiszerviz/valtomeret
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 516 517 [518] 519 520 521 522 523 524 525 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.