Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:50:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683138 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26050 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 21:52:49 »

igen, azt kellene kideríteni miért nem kap elég levegőt.  ki szoktad huzatni vagy hamar elváltogatsz?
csak néha küldöm meg amúgy 1800-2300nál elváltok
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.21 vasárnap, 21:56:14 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26051 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 22:01:56 »

Nem tudom, mennyire hozzáértő a kérdező kolléga, azért írtam be a biztonság kedvéért... worship worship worship worship worship

AndyA
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26052 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 10:19:25 »

A hétvége nagyon tevékenyen telt, megkapta a szíjfeszítő az alu pogácsát, a generátor az új szénkeféket(eléggé meg voltak kopva 175e km), és turbó a takarítást. Én meg a söröket vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26053 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 16:59:45 »

A hétvége nagyon tevékenyen telt, megkapta a szíjfeszítő az alu pogácsát, a generátor az új szénkeféket(eléggé meg voltak kopva 175e km), és turbó a takarítást. Én meg a söröket vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Megy ez ha csinálja az ember, és rá szánja az időt.
Gratula. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26054 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 17:16:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Megy ez ha csinálja az ember, és rá szánja az időt.
Gratula. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26055 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:05:20 »

Nem rossz.

Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba. Smiley

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26056 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:44:30 »

Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba. Smiley

AndyA
Kedves Endre!
Gratulálok a szép munkához, és megtiszteltetésnek veszem, hogy beépitetted a rendszert a gépsárkányodba.
 eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26057 Dátum: 2013.04.23 kedd, 10:38:47 »

Kedves Endre!
Gratulálok a szép munkához, és megtiszteltetésnek veszem, hogy beépitetted a rendszert a gépsárkányodba.
 eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Mind a kettőbe, ha már úgyis ott tartottunk éppen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26058 Dátum: 2013.04.23 kedd, 18:03:26 »

Mind a kettőbe, ha már úgyis ott tartottunk éppen. Smiley

AndyA
Kedves Endre!
Ezek után olyan profi vagy a témában, hogy nyugodtan elválalhatod a Fórumtársaknak is a beszerelést. nyes
Mind kettőbe! Hamár lúd legyen kövér. taps taps taps Én is igy tettem volna. Fogadok a második már, sokkal hamarabb kész volt. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26059 Dátum: 2013.04.23 kedd, 18:30:24 »

Kedves Endre!
Ezek után olyan profi vagy a témában, hogy nyugodtan elválalhatod a Fórumtársaknak is a beszerelést. nyes
Mind kettőbe! Hamár lúd legyen kövér. taps taps taps Én is igy tettem volna. Fogadok a második már, sokkal hamarabb kész volt. eljen
Tisztelettel László! worship

Nem nyert. Smiley

Ez lett volna a várható, de sajnos a másik autó újabb, és abba másik fajta szervoolaj kellett, amiért el kellett menni a Ford kereskedésig... Ez megdobta 3/4 órával az időt, így végülis az első lett készen hamarabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #26060 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:12:12 »

Sziasztok!

Generátor oldali szíjfeszítő cseréjéhez, a generátort lekell venni?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26061 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:18:02 »

Sziasztok!

Generátor oldali szíjfeszítő cseréjéhez, a generátort lekell venni?

Úgy emlékszem, igen. Azon van a generátor is, amin a feszítő.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26062 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:39:52 »

Úgy emlékszem, igen. Azon van a generátor is, amin a feszítő.

Elvileg egy rövidre vágott 8-as imbusszal lecsavarható a feszítő (hogy törne le a keze, aki egy 2x2 cm-es szerelőnyílást nem tudott a sárvédő oldalába tervezni ehhez!), és akkor nem kell levenni a generátort.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #26063 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:53:11 »

Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.

Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26064 Dátum: 2013.04.23 kedd, 22:22:22 »

Nekem pont ilyen kocsim van, ami elég ritkaság!
Keresd Ervint, ő  ezekkben profi, nekem is ő szerel!
Meszi

Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.

Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26065 Dátum: 2013.04.23 kedd, 22:29:27 »

Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.

Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!

kell 1 szíj, 1 feszítő, 2 vezető, a főtengely szíjtárcsa, és ezekkel együtt érdemes betenni a szabadonfutót



én skf-görgőket meg feszítőt vettem, meg asszem febi főtengely tárcsát.   de meg kell kérdezni a gyárit is, lehet nem nagy a különbség.

meg a szervónál is 1 szíj+feszítő.   feszítők elég drágák, van aki meg hekkeli őket.
vízpumpát nemtom
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.23 kedd, 22:30:59 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26066 Dátum: 2013.04.24 szerda, 08:02:53 »

Sziasztok!

Elm/f-super-t nézegetek ebay-en.

Ezek közül mindegyik jó mondeohoz?

linkek:
http://www.ebay.com/itm/Ford-F-SUPER-Interface-Scanner-SCAN-TOOL-USB-Reader-KA-Focus-Mondeo-Fiesta-OBD-/270976152896?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3f176ff540
http://www.ebay.com/itm/ELM327-Bluetooth-Car-CAN-OBD2-Diagnostic-Scanner-Tool-Android-Torque-for-Ford-GM-/150973903483?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2326bef27b
http://www.ebay.com/itm/New-ELM327-V1-5a-OBDII-OBD2-USB-Interface-Auto-Diagnostic-Scanner-Tool-Cable-/321081505180?pt=Car_Audio_Video&hash=item4ac1f2f59c&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Car-OBDII-Wifi-ELM327-CAN-K-Line-Diagnostic-scanner-for-Ford-BMW-VW-Audi-Mini-GM-/151019456743?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item23297608e7
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26067 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:27:48 »


F-superből mindegyik, ELM327-ből, ha jól tudom olyan kell, ami J1850 PWM-et tud. De ELM327 az olyan, hogy vagy működni fog, vagy nem.
Angol e-bayen olcsóbban lehet kapni, mit amiket belinkeltél.
Naplózva
ntamas
Vendég
« Új hozzászólás #26068 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:48:25 »

F-superből mindegyik, ELM327-ből, ha jól tudom olyan kell, ami J1850 PWM-et tud. De ELM327 az olyan, hogy vagy működni fog, vagy nem.
Angol e-bayen olcsóbban lehet kapni, mit amiket belinkeltél.

És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26069 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:55:14 »

És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?

Az F-Super elvileg direkt Ford specifikus, az ELM meg általában jó mindenféléhez. Nagy különbséget nem láttam.

Ami valóban látványosan sokkal többet tud (de persze árban is húzósabb, 95 Euro körül), az a Fordiag. Az tényleg mutogat érdekes dolgokat, de annak meg nincs Android és hasonló megoldása, csak kábeles USB és notebook, mert elég komoly kliensszoftver is tartozik hozzá. Azt írta a srác, hogy tervben van a Bluetooth, hogy ne kelljen a kábellel szórakozni, de Androidos app-ot egyelőre nem tervez, mert legfeljebb menet közbeni adatgyűjtésre és pár alapadat kijelzésére lenne jó - kiértékelni meg úgyis utólag kellen otthon, a PC-n.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26070 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:57:44 »

És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?

Ha mindkettő USB-s, akkor a tudás leginkább a használt programtól függ. Annyi talán (szerintem) az F-super előnye, hogy a program hozzá ingyenes, nem kell megvenni (vagy egyéb forrásból beszerezni) programokat, hogy ABS, légzsák, műszerfal adatokat nézhess. A Bluetooth-os ELM nagy előnye, hogy androidra is van hozzá program, és nem kell notebook, ha hibakódot/élő adatokat akarsz olvasni.

A többit meg AndyA leírta.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26071 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:53:54 »

És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?

Kérdezd meg Relhist-et, hogy megvan-e neki még az F-supere, mert úgy emlékszem ő el akarta adni.
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26072 Dátum: 2013.04.24 szerda, 14:03:37 »

Sziasztok érdeklődnék van 130le automata mondim és ha gázt adok hallani egy kicsit a turbo hangját , megnéztem a szabályzóról lehúztam  a vákum csövet és vissza dugtam egyből müködik a szelep és elmozdul a kar ez igy normális? Köszi a válaszokat worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26073 Dátum: 2013.04.24 szerda, 17:14:46 »

Sziasztok érdeklődnék van 130le automata mondim és ha gázt adok hallani egy kicsit a turbo hangját , megnéztem a szabályzóról lehúztam  a vákum csövet és vissza dugtam egyből müködik a szelep és elmozdul a kar ez igy normális? Köszi a válaszokat worship
Fütyülős hangot hallasz vagy egy kicsit darálós hangot mert nem mindegy a pénztárcád miatt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26074 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:07:24 »

Fütyülős hangot hallasz vagy egy kicsit darálós hangot mert nem mindegy a pénztárcád miatt.
szia halkan fütyül nem darál csak azt nem tudom ,hogy amikor be inditom utána egyböl a vákum meg húza a szabályzót.
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26075 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:46:08 »

üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26076 Dátum: 2013.04.24 szerda, 23:48:02 »

üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
INSP.PUMP DIESEL CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2,0 TDCI 2,0 TDCI MAN 5DR CBI DIESEL
 
Boets Bildemontering AB, 0144-20040
 2S7Q-9F954-DE
FMBA
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26077 Dátum: 2013.04.24 szerda, 23:49:16 »

üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
GEAR BOX CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2.0-16V TDCI 2.0-16V TDCI AUTOMAT CBI DIESEL
 
Norrbottens Bildemontering AB, 0929-70000
 2S7Q9F954FA
2S7Q-9F954-FA
FMBA
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26078 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 06:28:03 »

GEAR BOX CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2.0-16V TDCI 2.0-16V TDCI AUTOMAT CBI DIESEL
 
Norrbottens Bildemontering AB, 0929-70000
 2S7Q9F954FA
2S7Q-9F954-FA
FMBA
köszönöm a segítséget ! worship worship worship :worship:akkor ez nekem nem jó!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #26079 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:04:04 »

sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26080 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:22:24 »

sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
go szűrő mikor volt cserélve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26081 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:23:00 »

sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
a fekete füstöt a levegő hiány szokta okozni. általában turbó cső lyukadás/repedés.     indulást nemtom.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26082 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:25:00 »

sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
Tisztelt Fórumtárs!
A fekete füst a gépezetnél, mindig levegő hiányt jelent és tökéletlen égést. Ilyenkor érdemes ellenőrizni a gázolaj szűrőt, levegő szűrőt, a turbó csöveket, az EGR szelepet és a szivó torkot. Ha még nincs ledugozva az EGR, akkor takaritás után egyfüst alatt, azt is megcsinálnám. EURO III motornál nem okoz problémát. EURO IVmotornál hiba jelzést ad, ami nem jár semmilyen teljesitmény csökkenéssel. Egy ELM327-el kiüthető. Nekem a dugozás után a gép dinamikusabb lett, és javult a fogyasztás is. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26083 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:00:28 »

Tisztelt László!

Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol... eljen
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26084 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:16:34 »

Tisztelt László!

Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol... eljen
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?


Neked most ilyen lecsapató van/volt bent?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26085 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:19:48 »

Neked most ilyen lecsapató van/volt bent?

Milyen?
Nekem volt itt előszőr szerintem.....ez saját 3-.dik tákolmány,de ez a legjobb eddig.... eplus2
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26086 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:24:09 »

Milyen?
Nekem volt itt előszőr szerintem.....ez saját 3-.dik tákolmány,de ez a legjobb eddig.... eplus2

Tudom, hogy neked volt először, de asszem a 3. verzióról lemaradtam.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26087 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:18:46 »

Tisztelt László!

Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol... eljen
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?

Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. Az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 11:30:47 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26088 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:28:32 »

Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Ez, a kartergáz visszavezető rendszerbe beépített szerkezet....valóban engedélyköteles átalakítás és befolyásolja a káros anyag kibocsájtást.
Az ugye mindegy, hogy milyen irányban  Cool, de beavatkozik a gyár által tervezett és engedélyt szerzett rendszerbe.  Cool
Remélem senki nem fog belekötni.  Wink
 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26089 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:31:37 »

Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. Az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Szerintem ebből is kellene egy faqtya. Érdeklődés amúgy volt, vagy egy fél tucat tartály szereztem be Angliából, és magyar forrást is ajánlott valaki (nem tudom, onnan hányan vettek).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26090 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:44:24 »

Kedves László!

Ez, a kartergáz visszavezető rendszerbe beépített szerkezet....valóban engedélyköteles átalakítás és befolyásolja a káros anyag kibocsájtást.
Az ugye mindegy, hogy milyen irányban  Cool, de beavatkozik a gyár által tervezett és engedélyt szerzett rendszerbe.  Cool
Remélem senki nem fog belekötni.  Wink
 taps
Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem értek! Miért lenne ez az átalakitás engedély köteles. A kartergáz vissza vezetés útja nem lett megváltoztatva, csupán a vissza áramló gáz útjába belett építve, egy olaj leválasztó és egy vörösrézkatalizátor. A leválasztótartály és a katalizátor, sorba van kötve a rendszerrel. A katalizátor feladata, hogy az egyébként visszavezetett kartergázt éghetővé tegye. Ezzel nem rontjuk a kipufogógáz összetételét. Ellenkezöleg. Elégetjük teljes mértékben a megtisztitott maradék kartergázokat, ami egyébként igy táplálja az égési folyamatokat és üzemanyag megtakaritást eredmányez.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 11:53:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26091 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:52:08 »

Szerintem ebből is kellene egy faqtya. Érdeklődés amúgy volt, vagy egy fél tucat tartály szereztem be Angliából, és magyar forrást is ajánlott valaki (nem tudom, onnan hányan vettek).

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Az érdeklődés hiányát nem a lecsapató tartályra értettem. Itt a katalizátorról van szó. Igérem a katalizátor megépitéséről is megirom a cikket, mégpedig fotókkal ilusztrálva, ahogy eddig is tettem! Köszönöm a felvetést a témával kapszolatban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
buksiny
Vendég
« Új hozzászólás #26092 Dátum: 2013.04.27 szombat, 11:59:48 »

go szürő légszürő minden ki lett cserélve kb 4000kmerrel ezelött.nekem porlaszokat mondták hogy azzal kezdjünk....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26093 Dátum: 2013.04.27 szombat, 14:37:30 »

go szürő légszürő minden ki lett cserélve kb 4000kmerrel ezelött.nekem porlaszokat mondták hogy azzal kezdjünk....
jobb oldalon használd a válasz gombot és az idézet után írhatod a sajátod,majd küldés.


Nyilván.Az a legdrágább megoldás.kérdés,hogy valóban nem csak 1 lukas turbócső miatt kormol,vagy az egr szelep miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26094 Dátum: 2013.04.27 szombat, 15:29:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az érdeklődés hiányát nem a lecsapató tartályra értettem. Itt a katalizátorról van szó. Igérem a katalizátor megépitéséről is megirom a cikket, mégpedig fotókkal ilusztrálva, ahogy eddig is tettem! Köszönöm a felvetést a témával kapszolatban. wave
Tisztelettel László! worship

Én vastag rézvezetékből bontott sodratot szálakra szedtem és laza gombócba gyúrtam, azt tettem a leválasztó belsejébe. Meglátjuk, mire elég. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26095 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:01:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem értek! Miért lenne ez az átalakitás engedély köteles. A kartergáz vissza vezetés útja nem lett megváltoztatva, csupán a vissza áramló gáz útjába belett építve, egy olaj leválasztó és egy vörösrézkatalizátor. A leválasztótartály és a katalizátor, sorba van kötve a rendszerrel. A katalizátor feladata, hogy az egyébként visszavezetett kartergázt éghetővé tegye. Ezzel nem rontjuk a kipufogógáz összetételét. Ellenkezöleg. Elégetjük teljes mértékben a megtisztitott maradék kartergázokat, ami egyébként igy táplálja az égési folyamatokat és üzemanyag megtakaritást eredmányez.
Tisztelettel László! worship

Semmilyen engedély nem kell hozzá...nem kell izgulni. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26096 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:18:01 »

Semmilyen engedély nem kell hozzá...nem kell izgulni. wave

Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.

Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.

Meglátjuk.  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akela
Vendég
« Új hozzászólás #26097 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:26:18 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám.
Az a gondom,hogy úgy veszem észre nem kapcsol be a hűtőventillátorom. Az autópályán semmi gond nem volt még,nyilván a menetszél miatt,de a városi tempónál elindult a mutató  a közép,és háromnegyed között ingadozott. volt,hogy majdnem a pirosba is belemászott.Hol keressem a jeladót?
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26098 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:35:22 »

Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.

Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.

Meglátjuk.  worship worship worship worship worship

AndyA
Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26099 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:44:23 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám.
Az a gondom,hogy úgy veszem észre nem kapcsol be a hűtőventillátorom. Az autópályán semmi gond nem volt még,nyilván a menetszél miatt,de a városi tempónál elindult a mutató  a közép,és háromnegyed között ingadozott. volt,hogy majdnem a pirosba is belemászott.Hol keressem a jeladót?
van 1 hengerfej hőmérséklet érzékelő,asszem a szervoszivattyú felett,de nem hiszem,hogy az lenne a baj.azt hibakódként hozná,és gyújtana minimum 1 csekk endzsint.
Neked 2 ventid van ugye?
2 relé van a motortérben a K45-46os.ezek lehetnek pl xarok.
Vagy a ventik alsó sarkában egy kis dobozka,amiben van 1 rezisztor,az még lehet xar vagy összeégett.
valamint van 1 V33as dióda a motortéri biztitáblában,ami xar lehet.
és van egy F8as 60A-es bizti a ventiknek.
És a ventire menő csati is össze szokott égni,amit sima autós sarukkal kitudsz váltani.

ezeket csekkold le!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.