Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:59:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
515
516
517
518
519
520
521
[
522
]
523
524
525
526
527
528
529
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683159 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26050 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 21:52:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.04.21 vasárnap, 21:35:08
igen, azt kellene kideríteni miért nem kap elég levegőt. ki szoktad huzatni vagy hamar elváltogatsz?
csak néha küldöm meg amúgy 1800-2300nál elváltok
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.21 vasárnap, 21:56:14 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26051 Dátum:
2013.04.21 vasárnap, 22:01:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.21 vasárnap, 19:56:29
Nem tudom, mennyire hozzáértő a kérdező kolléga, azért írtam be a biztonság kedvéért...
AndyA
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26052 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 10:19:25 »
A hétvége nagyon tevékenyen telt, megkapta a szíjfeszítő az alu pogácsát, a generátor az új szénkeféket(eléggé meg voltak kopva 175e km), és turbó a takarítást. Én meg a söröket
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26053 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 16:59:45 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.04.22 hétfő, 10:19:25
A hétvége nagyon tevékenyen telt, megkapta a szíjfeszítő az alu pogácsát, a generátor az új szénkeféket(eléggé meg voltak kopva 175e km), és turbó a takarítást. Én meg a söröket
Tisztelt Fórumtárs!
Megy ez ha csinálja az ember, és rá szánja az időt.
Gratula.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26054 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 17:16:06 »
Idézetet írta: László - 2013.04.22 hétfő, 16:59:45
Tisztelt Fórumtárs!
Megy ez ha csinálja az ember, és rá szánja az időt.
Gratula.
Tisztelettel László!
Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26055 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 20:05:20 »
Nem rossz.
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.22 hétfő, 17:16:06
Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba.
AndyA
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26056 Dátum:
2013.04.22 hétfő, 20:44:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.22 hétfő, 17:16:06
Nézz bele a szervoolajszűrős FAQ-ba.
AndyA
Kedves Endre!
Gratulálok a szép munkához, és megtiszteltetésnek veszem, hogy beépitetted a rendszert a gépsárkányodba.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26057 Dátum:
2013.04.23 kedd, 10:38:47 »
Idézetet írta: László - 2013.04.22 hétfő, 20:44:30
Kedves Endre!
Gratulálok a szép munkához, és megtiszteltetésnek veszem, hogy beépitetted a rendszert a gépsárkányodba.
Tisztelettel László!
Mind a kettőbe, ha már úgyis ott tartottunk éppen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26058 Dátum:
2013.04.23 kedd, 18:03:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.23 kedd, 10:38:47
Mind a kettőbe, ha már úgyis ott tartottunk éppen.
AndyA
Kedves Endre!
Ezek után olyan profi vagy a témában, hogy nyugodtan elválalhatod a Fórumtársaknak is a beszerelést.
Mind kettőbe! Hamár lúd legyen kövér.
Én is igy tettem volna. Fogadok a második már, sokkal hamarabb kész volt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26059 Dátum:
2013.04.23 kedd, 18:30:24 »
Idézetet írta: László - 2013.04.23 kedd, 18:03:26
Kedves Endre!
Ezek után olyan profi vagy a témában, hogy nyugodtan elválalhatod a Fórumtársaknak is a beszerelést.
Mind kettőbe! Hamár lúd legyen kövér.
Én is igy tettem volna. Fogadok a második már, sokkal hamarabb kész volt.
Tisztelettel László!
Nem nyert.
Ez lett volna a várható, de sajnos a másik autó újabb, és abba másik fajta szervoolaj kellett, amiért el kellett menni a Ford kereskedésig... Ez megdobta 3/4 órával az időt, így végülis az első lett készen hamarabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26060 Dátum:
2013.04.23 kedd, 20:12:12 »
Sziasztok!
Generátor oldali szíjfeszítő cseréjéhez, a generátort lekell venni?
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26061 Dátum:
2013.04.23 kedd, 20:18:02 »
Idézetet írta: bagocsi - 2013.04.23 kedd, 20:12:12
Sziasztok!
Generátor oldali szíjfeszítő cseréjéhez, a generátort lekell venni?
Úgy emlékszem, igen. Azon van a generátor is, amin a feszítő.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26062 Dátum:
2013.04.23 kedd, 20:39:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.23 kedd, 20:18:02
Úgy emlékszem, igen. Azon van a generátor is, amin a feszítő.
Elvileg egy rövidre vágott 8-as imbusszal lecsavarható a feszítő (hogy törne le a keze, aki egy 2x2 cm-es szerelőnyílást nem tudott a sárvédő oldalába tervezni ehhez!), és akkor nem kell levenni a generátort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26063 Dátum:
2013.04.23 kedd, 20:53:11 »
Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.
Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26064 Dátum:
2013.04.23 kedd, 22:22:22 »
Nekem pont ilyen kocsim van, ami elég ritkaság!
Keresd Ervint, ő ezekkben profi, nekem is ő szerel!
Meszi
Idézetet írta: dzsolt - 2013.04.23 kedd, 20:53:11
Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.
Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26065 Dátum:
2013.04.23 kedd, 22:29:27 »
Idézetet írta: dzsolt - 2013.04.23 kedd, 20:53:11
Sziasztok!
Jó régen jártam már itt Nálatok.
2003.04. havi facelift előtti 6 sebességes 2.0 TDCI kombi mondeóm van már nyolc éve.
Leírom az eddigi történéseket.
6 éve mind a 4 porlasztócsúcs cseréje zsír újra.Azóta ezek jók.
3 éve főtengely jeladó csere.Sajnos leállt, haza kellett húzni.
2 éve klíma hűtő csere.Kilyukadt.Utángyártott 22.000 ft.
Tavaly télen turbócső csere:füstölt, nem ment.
Tavaly nyáron kettős tömegű lendkerék, kupplung, kinyomócsapágy csere + főtengely szimering csere.
Idén márciusban nagynyomású szivattyú teljes felújítás (nem pedig csere felújítottra) + nyomásszabályzó szelep csere.
Most a szíjakat szeretném lecserélni, mert még minden gyári benne.
Próbáltam utánajárni, hogy ezekkel mi a helyzet, de a szervizekben és az alkatrész kereskedőknél úgy látom, hogy teljes a katyvasz.
Nem tudják (pontosabban mindenhol mást mondanak) hogy mit is kell cserélni:
Hány feszítőt, görgőt, tárcsát kell cserélni?
Vízpumpát kell-e cserélni (legalább 200 e van a kocsiban)?
Generátorra érdemes szabadonfutót tenni?
Ezzel kapcsolatban szívesen várom tapasztalataitokat és/vagy véleményeteket.
Előre is köszönöm!
kell 1 szíj, 1 feszítő, 2 vezető, a főtengely szíjtárcsa, és ezekkel együtt érdemes betenni a szabadonfutót
én skf-görgőket meg feszítőt vettem, meg asszem febi főtengely tárcsát. de meg kell kérdezni a gyárit is, lehet nem nagy a különbség.
meg a szervónál is 1 szíj+feszítő. feszítők elég drágák, van aki meg hekkeli őket.
vízpumpát nemtom
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.23 kedd, 22:30:59 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26066 Dátum:
2013.04.24 szerda, 08:02:53 »
Sziasztok!
Elm/f-super-t nézegetek ebay-en.
Ezek közül mindegyik jó mondeohoz?
linkek:
http://www.ebay.com/itm/Ford-F-SUPER-Interface-Scanner-SCAN-TOOL-USB-Reader-KA-Focus-Mondeo-Fiesta-OBD-/270976152896?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3f176ff540
http://www.ebay.com/itm/ELM327-Bluetooth-Car-CAN-OBD2-Diagnostic-Scanner-Tool-Android-Torque-for-Ford-GM-/150973903483?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2326bef27b
http://www.ebay.com/itm/New-ELM327-V1-5a-OBDII-OBD2-USB-Interface-Auto-Diagnostic-Scanner-Tool-Cable-/321081505180?pt=Car_Audio_Video&hash=item4ac1f2f59c&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Car-OBDII-Wifi-ELM327-CAN-K-Line-Diagnostic-scanner-for-Ford-BMW-VW-Audi-Mini-GM-/151019456743?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item23297608e7
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26067 Dátum:
2013.04.24 szerda, 09:27:48 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.24 szerda, 08:02:53
Sziasztok!
Elm/f-super-t nézegetek ebay-en.
Ezek közül mindegyik jó mondeohoz?
linkek:
http://www.ebay.com/itm/Ford-F-SUPER-Interface-Scanner-SCAN-TOOL-USB-Reader-KA-Focus-Mondeo-Fiesta-OBD-/270976152896?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3f176ff540
http://www.ebay.com/itm/ELM327-Bluetooth-Car-CAN-OBD2-Diagnostic-Scanner-Tool-Android-Torque-for-Ford-GM-/150973903483?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2326bef27b
http://www.ebay.com/itm/New-ELM327-V1-5a-OBDII-OBD2-USB-Interface-Auto-Diagnostic-Scanner-Tool-Cable-/321081505180?pt=Car_Audio_Video&hash=item4ac1f2f59c&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Car-OBDII-Wifi-ELM327-CAN-K-Line-Diagnostic-scanner-for-Ford-BMW-VW-Audi-Mini-GM-/151019456743?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item23297608e7
F-superből mindegyik, ELM327-ből, ha jól tudom olyan kell, ami J1850 PWM-et tud. De ELM327 az olyan, hogy vagy működni fog, vagy nem.
Angol e-bayen olcsóbban lehet kapni, mit amiket belinkeltél.
Naplózva
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26068 Dátum:
2013.04.24 szerda, 09:48:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.24 szerda, 09:27:48
F-superből mindegyik, ELM327-ből, ha jól tudom olyan kell, ami J1850 PWM-et tud. De ELM327 az olyan, hogy vagy működni fog, vagy nem.
Angol e-bayen olcsóbban lehet kapni, mit amiket belinkeltél.
És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26069 Dátum:
2013.04.24 szerda, 09:55:14 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.24 szerda, 09:48:25
És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?
Az F-Super elvileg direkt Ford specifikus, az ELM meg általában jó mindenféléhez. Nagy különbséget nem láttam.
Ami valóban látványosan sokkal többet tud (de persze árban is húzósabb, 95 Euro körül), az a Fordiag. Az tényleg mutogat érdekes dolgokat, de annak meg nincs Android és hasonló megoldása, csak kábeles USB és notebook, mert elég komoly kliensszoftver is tartozik hozzá. Azt írta a srác, hogy tervben van a Bluetooth, hogy ne kelljen a kábellel szórakozni, de Androidos app-ot egyelőre nem tervez, mert legfeljebb menet közbeni adatgyűjtésre és pár alapadat kijelzésére lenne jó - kiértékelni meg úgyis utólag kellen otthon, a PC-n.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26070 Dátum:
2013.04.24 szerda, 09:57:44 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.24 szerda, 09:48:25
És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?
Ha mindkettő USB-s, akkor a tudás leginkább a használt programtól függ. Annyi talán (szerintem) az F-super előnye, hogy a program hozzá ingyenes, nem kell megvenni (vagy egyéb forrásból beszerezni) programokat, hogy ABS, légzsák, műszerfal adatokat nézhess. A Bluetooth-os ELM nagy előnye, hogy androidra is van hozzá program, és nem kell notebook, ha hibakódot/élő adatokat akarsz olvasni.
A többit meg AndyA leírta.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26071 Dátum:
2013.04.24 szerda, 13:53:54 »
Idézetet írta: ntamas - 2013.04.24 szerda, 09:48:25
És az elm meg az f-super egyenértékű tudásban vagy nem?
Kérdezd meg Relhist-et, hogy megvan-e neki még az F-supere, mert úgy emlékszem ő el akarta adni.
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26072 Dátum:
2013.04.24 szerda, 14:03:37 »
Sziasztok érdeklődnék van 130le automata mondim és ha gázt adok hallani egy kicsit a turbo hangját , megnéztem a szabályzóról lehúztam a vákum csövet és vissza dugtam egyből müködik a szelep és elmozdul a kar ez igy normális? Köszi a válaszokat
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26073 Dátum:
2013.04.24 szerda, 17:14:46 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.04.24 szerda, 14:03:37
Sziasztok érdeklődnék van 130le automata mondim és ha gázt adok hallani egy kicsit a turbo hangját , megnéztem a szabályzóról lehúztam a vákum csövet és vissza dugtam egyből müködik a szelep és elmozdul a kar ez igy normális? Köszi a válaszokat
Fütyülős hangot hallasz vagy egy kicsit darálós hangot mert nem mindegy a pénztárcád miatt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26074 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:07:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.24 szerda, 17:14:46
Fütyülős hangot hallasz vagy egy kicsit darálós hangot mert nem mindegy a pénztárcád miatt.
szia halkan fütyül nem darál csak azt nem tudom ,hogy amikor be inditom utána egyböl a vákum meg húza a szabályzót.
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26075 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:46:08 »
üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26076 Dátum:
2013.04.24 szerda, 23:48:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.24 szerda, 18:46:08
üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
INSP.PUMP DIESEL CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2,0 TDCI 2,0 TDCI MAN 5DR CBI DIESEL
Boets Bildemontering AB, 0144-20040
2S7Q-9F954-DE
FMBA
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26077 Dátum:
2013.04.24 szerda, 23:49:16 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.04.24 szerda, 18:46:08
üdv!
2S7Q-9F954-FA és 2S7Q-9F954-DE injektor vezérlő különböznek a betűn kívül másban?
GEAR BOX CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2.0-16V TDCI 2.0-16V TDCI AUTOMAT CBI DIESEL
Norrbottens Bildemontering AB, 0929-70000
2S7Q9F954FA
2S7Q-9F954-FA
FMBA
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26078 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 06:28:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.24 szerda, 23:49:16
GEAR BOX CONTROL UNIT, FORD MONDEO -02
2.0-16V TDCI 2.0-16V TDCI AUTOMAT CBI DIESEL
Norrbottens Bildemontering AB, 0929-70000
2S7Q9F954FA
2S7Q-9F954-FA
FMBA
köszönöm a segítséget !
:worship:akkor ez nekem nem jó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26079 Dátum:
2013.04.26 péntek, 21:04:04 »
sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26080 Dátum:
2013.04.26 péntek, 21:22:24 »
Idézetet írta: buksiny - 2013.04.26 péntek, 21:04:04
sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
go szűrő mikor volt cserélve?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26081 Dátum:
2013.04.26 péntek, 21:23:00 »
Idézetet írta: buksiny - 2013.04.26 péntek, 21:04:04
sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
a fekete füstöt a levegő hiány szokta okozni. általában turbó cső lyukadás/repedés. indulást nemtom.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26082 Dátum:
2013.04.26 péntek, 21:25:00 »
Idézetet írta: buksiny - 2013.04.26 péntek, 21:04:04
sziasztok.tdci is mondeom nehezen inul sokáig kell hajtatni hogy elinduljon teljesitmény ok de a napokban nekiállt feketén füstölni nm is akárhogy szerdán megy sárvára szervizbe,vmi tippetek ,hogy mi lehet a baj?
Tisztelt Fórumtárs!
A fekete füst a gépezetnél, mindig levegő hiányt jelent és tökéletlen égést. Ilyenkor érdemes ellenőrizni a gázolaj szűrőt, levegő szűrőt, a turbó csöveket, az EGR szelepet és a szivó torkot. Ha még nincs ledugozva az EGR, akkor takaritás után egyfüst alatt, azt is megcsinálnám. EURO III motornál nem okoz problémát. EURO IVmotornál hiba jelzést ad, ami nem jár semmilyen teljesitmény csökkenéssel. Egy ELM327-el kiüthető. Nekem a dugozás után a gép dinamikusabb lett, és javult a fogyasztás is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26083 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:00:28 »
Tisztelt László!
Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol...
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26084 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:16:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.26 péntek, 22:00:28
Tisztelt László!
Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol...
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?
Neked most ilyen lecsapató van/volt bent?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26085 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:19:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.04.26 péntek, 22:16:34
Neked most ilyen lecsapató van/volt bent?
Milyen?
Nekem volt itt előszőr szerintem.....ez saját 3-.dik tákolmány,de ez a legjobb eddig....
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26086 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:24:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.26 péntek, 22:19:48
Milyen?
Nekem volt itt előszőr szerintem.....ez saját 3-.dik tákolmány,de ez a legjobb eddig....
Tudom, hogy neked volt először, de asszem a 3. verzióról lemaradtam.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26087 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:18:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.26 péntek, 22:00:28
Tisztelt László!
Lecsapatóval kapcsolatban lenne kérdésem feléd...10.000 alatt kb fél deci olaj keletkezett az én lecsapatómban....nivón a szint semmit nem változott.
A töltőrendszert szétburitottam és porszáraz...semmi olaj,kosz,sehol...
kivettem most, mert véglegesiteni akarom és fixen berakni....tesztként volt bennt eddig.....csinálok egy kis szervizt(szűrők,olaj) és megy vissza.
neked milyen eredményeid lettek?
Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. Az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 11:30:47 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26088 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:28:32 »
Idézetet írta: László - 2013.04.27 szombat, 11:18:46
Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Ez, a kartergáz visszavezető rendszerbe beépített szerkezet....valóban engedélyköteles átalakítás és befolyásolja a káros anyag kibocsájtást.
Az ugye mindegy, hogy milyen irányban
, de beavatkozik a gyár által tervezett és engedélyt szerzett rendszerbe.
Remélem senki nem fog belekötni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26089 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:31:37 »
Idézetet írta: László - 2013.04.27 szombat, 11:18:46
Kedves Bunyek!
Én is kb 3 hete cseréltem motor olajat szűrőt stb ...stb. Én is, hasonló jó tapasztalatokról tudok beszámolni. Nekem a 10.000 km alatt valamivel több mint egy fél deci olajsár, és egy egészen kevés viz gyült össze a lecsapató tartályban. A turbó cső rendszerem nekem is por száraz, semmi szennyeződés semmi koksz. A motor olajat az én gépem se eszi. Az olaj csere periodus alatt nem kellett után tölteni. Még annyival kiegésziteném, hogy én csináltam pluszba még egy, a lecsapató tartálytól független vörösréz katalizátort ami az egyébként nem igazán égő kartergázt éghetővé teszi. Most már minden kétséget kizárva mondhatom, hogy a katalizátor beépitése nekem átlagban 0.5 liter üzemanyag megtakaritást jelent 100km-en. Ha bár kit érdekel a téma én szivesen megosztom a fórumtársakkal a katalizátorról a részleteket. Annak idején irtam egy pársort róla, fényképpel ilusztrálva, de érdeklődés hiányában elhalt a téma. A lecsapató tartályt csak javasolni tudom mindenkinek, és az ötletet ismételten megköszönöm.
Tisztelettel László!
Szerintem ebből is kellene egy faqtya. Érdeklődés amúgy volt, vagy egy fél tucat tartály szereztem be Angliából, és magyar forrást is ajánlott valaki (nem tudom, onnan hányan vettek).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26090 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:44:24 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.27 szombat, 11:28:32
Kedves László!
Ez, a kartergáz visszavezető rendszerbe beépített szerkezet....valóban engedélyköteles átalakítás és befolyásolja a káros anyag kibocsájtást.
Az ugye mindegy, hogy milyen irányban
, de beavatkozik a gyár által tervezett és engedélyt szerzett rendszerbe.
Remélem senki nem fog belekötni.
Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem értek! Miért lenne ez az átalakitás engedély köteles. A kartergáz vissza vezetés útja nem lett megváltoztatva, csupán a vissza áramló gáz útjába belett építve, egy olaj leválasztó és egy vörösrézkatalizátor. A leválasztótartály és a katalizátor, sorba van kötve a rendszerrel. A katalizátor feladata, hogy az egyébként visszavezetett kartergázt éghetővé tegye. Ezzel nem rontjuk a kipufogógáz összetételét. Ellenkezöleg. Elégetjük teljes mértékben a megtisztitott maradék kartergázokat, ami egyébként igy táplálja az égési folyamatokat és üzemanyag megtakaritást eredmányez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 11:53:34 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26091 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:52:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.27 szombat, 11:31:37
Szerintem ebből is kellene egy faqtya. Érdeklődés amúgy volt, vagy egy fél tucat tartály szereztem be Angliából, és magyar forrást is ajánlott valaki (nem tudom, onnan hányan vettek).
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Az érdeklődés hiányát nem a lecsapató tartályra értettem. Itt a katalizátorról van szó. Igérem a katalizátor megépitéséről is megirom a cikket, mégpedig fotókkal ilusztrálva, ahogy eddig is tettem! Köszönöm a felvetést a témával kapszolatban.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
buksiny
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26092 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:59:48 »
go szürő légszürő minden ki lett cserélve kb 4000kmerrel ezelött.nekem porlaszokat mondták hogy azzal kezdjünk....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26093 Dátum:
2013.04.27 szombat, 14:37:30 »
Idézetet írta: buksiny - 2013.04.27 szombat, 11:59:48
go szürő légszürő minden ki lett cserélve kb 4000kmerrel ezelött.nekem porlaszokat mondták hogy azzal kezdjünk....
jobb oldalon használd a válasz gombot és az idézet után írhatod a sajátod,majd küldés.
Nyilván.Az a legdrágább megoldás.kérdés,hogy valóban nem csak 1 lukas turbócső miatt kormol,vagy az egr szelep miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26094 Dátum:
2013.04.27 szombat, 15:29:13 »
Idézetet írta: László - 2013.04.27 szombat, 11:52:08
Tisztelt Fórumtárs!
Az érdeklődés hiányát nem a lecsapató tartályra értettem. Itt a katalizátorról van szó. Igérem a katalizátor megépitéséről is megirom a cikket, mégpedig fotókkal ilusztrálva, ahogy eddig is tettem! Köszönöm a felvetést a témával kapszolatban.
Tisztelettel László!
Én vastag rézvezetékből bontott sodratot szálakra szedtem és laza gombócba gyúrtam, azt tettem a leválasztó belsejébe. Meglátjuk, mire elég.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26095 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:01:23 »
Idézetet írta: László - 2013.04.27 szombat, 11:44:24
Tisztelt Fórumtárs!
Egy dolgot nem értek! Miért lenne ez az átalakitás engedély köteles. A kartergáz vissza vezetés útja nem lett megváltoztatva, csupán a vissza áramló gáz útjába belett építve, egy olaj leválasztó és egy vörösrézkatalizátor. A leválasztótartály és a katalizátor, sorba van kötve a rendszerrel. A katalizátor feladata, hogy az egyébként visszavezetett kartergázt éghetővé tegye. Ezzel nem rontjuk a kipufogógáz összetételét. Ellenkezöleg. Elégetjük teljes mértékben a megtisztitott maradék kartergázokat, ami egyébként igy táplálja az égési folyamatokat és üzemanyag megtakaritást eredmányez.
Tisztelettel László!
Semmilyen engedély nem kell hozzá...nem kell izgulni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26096 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:18:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.27 szombat, 20:01:23
Semmilyen engedély nem kell hozzá...nem kell izgulni.
Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.
Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.
Meglátjuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akela
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26097 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:26:18 »
Sziasztok!
Van egy kis problémám.
Az a gondom,hogy úgy veszem észre nem kapcsol be a hűtőventillátorom. Az autópályán semmi gond nem volt még,nyilván a menetszél miatt,de a városi tempónál elindult a mutató a közép,és háromnegyed között ingadozott. volt,hogy majdnem a pirosba is belemászott.Hol keressem a jeladót?
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26098 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:35:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.27 szombat, 20:18:01
Akkor jó, most végeztem a beszereléssel. Aligha ez lesz a végleges formája, de addig is lehet tesztelni, mit bír.
Első fülre nem kopog annyira traktorosan, mint eddig, még feleségem szerint is kicsit nyugodtabban jár.
Meglátjuk.
AndyA
Szia engem is érdekelne valami képet honnan lehetne le vadászni, hogy nézzki és hova kell bekötni? Köszi
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26099 Dátum:
2013.04.27 szombat, 20:44:23 »
Idézetet írta: akela - 2013.04.27 szombat, 20:26:18
Sziasztok!
Van egy kis problémám.
Az a gondom,hogy úgy veszem észre nem kapcsol be a hűtőventillátorom. Az autópályán semmi gond nem volt még,nyilván a menetszél miatt,de a városi tempónál elindult a mutató a közép,és háromnegyed között ingadozott. volt,hogy majdnem a pirosba is belemászott.Hol keressem a jeladót?
van 1 hengerfej hőmérséklet érzékelő,asszem a szervoszivattyú felett,de nem hiszem,hogy az lenne a baj.azt hibakódként hozná,és gyújtana minimum 1 csekk endzsint.
Neked 2 ventid van ugye?
2 relé van a motortérben a K45-46os.ezek lehetnek pl xarok.
Vagy a ventik alsó sarkában egy kis dobozka,amiben van 1 rezisztor,az még lehet xar vagy összeégett.
valamint van 1 V33as dióda a motortéri biztitáblában,ami xar lehet.
és van egy F8as 60A-es bizti a ventiknek.
És a ventire menő csati is össze szokott égni,amit sima autós sarukkal kitudsz váltani.
ezeket csekkold le!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
515
516
517
518
519
520
521
[
522
]
523
524
525
526
527
528
529
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ