Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:40:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
520
521
522
523
524
525
526
[
527
]
528
529
530
531
532
533
534
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643184 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26300 Dátum:
2013.05.08 szerda, 19:52:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.08 szerda, 16:44:00
Multiméterrel csak azt tudod kimérni hogy kimegy-e a 12V-t...egyesével kell kimérni őket...vagy lakatfogóval tudsz következtetni Hogy I1,I2,I3,I4 alapján...
De olyan lakatfogó kell ami kis fejű és egyenáramot is tud....ami drágább nyilván.
Vagy a blokktól jobbra, ahol hozzáférhető(bb) a vezeték, ráakasztani a lakatfogót, és egyenként lebontani az izzítók csatlakozásait.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26301 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:08:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 19:52:38
Vagy a blokktól jobbra, ahol hozzáférhető(bb) a vezeték, ráakasztani a lakatfogót, és egyenként lebontani az izzítók csatlakozásait.
AndyA
a nagytalin esetleg nem tudnád nekem ezt megmérni?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26302 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:16:19 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.08 szerda, 20:08:18
a nagytalin esetleg nem tudnád nekem ezt megmérni?
De.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26303 Dátum:
2013.05.08 szerda, 20:16:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 20:16:19
De.
AndyA
köszönöm szépen !
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26304 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:47:54 »
Esetleg adnátok tippet hol és milyen típusú izzítógyertyát keressek?
(szempont volna persze az ára is ))
Köszi.
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 08:24:21
Így van. Mindig izzít, és még a motor beindulása után is odafűt kicsit, amíg nem teljesen melegedett be.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26305 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:56:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.08 szerda, 19:52:38
Vagy a blokktól jobbra, ahol hozzáférhető(bb) a vezeték, ráakasztani a lakatfogót, és egyenként lebontani az izzítók csatlakozásait.
AndyA
De ha már lebontom akkor inkább kiveszem és megnézem úgy...
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26306 Dátum:
2013.05.08 szerda, 22:01:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.08 szerda, 21:56:09
De ha már lebontom akkor inkább kiveszem és megnézem úgy...
Csak óvatosan mert ma csináltam nem kis munka és nagyon vigyázni kell , hogy benne szakadjon mert akkor hengerfej jav.
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26307 Dátum:
2013.05.08 szerda, 22:12:12 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.08 szerda, 22:01:53
Csak óvatosan mert ma csináltam nem kis munka és nagyon vigyázni kell , hogy benne szakadjon mert akkor hengerfej jav.
Ügyes vagy..
Oké majd vigyázok...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26308 Dátum:
2013.05.08 szerda, 22:51:04 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.05.08 szerda, 21:47:54
Esetleg adnátok tippet hol és milyen típusú izzítógyertyát keressek?
(szempont volna persze az ára is ))
Köszi.
Esetleg itt:
https://cromax.hu/110000000-motor/110610000-gyujtasrendszer/110610288-izzitogyertya/9728-izzito-gyertya-ford-transit-2000-mondeo-2000-2007
A gyári ford gyertyát a Beru gyártja, Nekem azok kerültek bele anno, és én azt a véleményt hallottam, hogy jók is és nem utolsó sorban jó áron vannak.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26309 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 17:50:30 »
Sziasztok!
Van ez az izzítószál villogás... Néha, intenzív gyorsításnál jelentkezik. Leállít, újraindít és jó ideig semmi gond akárhogy tolom neki.
Mivel elég vegyes és sokrétű az ezzel kapcsolatos hozzászólás, nem nagyon tudtam kiigazodni. Így elvittem kiolvastatni mi a bibi. Csak a nagynyomású vezérlőmodul hibát hozta. Kipuceváltam szelepet bár nem látszott koszosnak + a csatik is kaptak egy kis wd40-et, de még mindig tilt ha kb. 60-as tempóról intenzív gyorsítás van 4. fokozatban.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Nem szívesen vennék 70k-ért vezérlőszelepet és a hiba nem szűnne meg.
Amúgy nem füstöl, nem kormol, szépen ketyeg. Bár nekem a benzines után kissé szokatlan, de ettől a jelenségtöl eltekintve pöpec a masina.
Szóval, megköszönök minden épkézláb tippet, tanácsot!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26310 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 19:33:45 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.05.09 csütörtök, 17:50:30
Sziasztok!
Van ez az izzítószál villogás... Néha, intenzív gyorsításnál jelentkezik. Leállít, újraindít és jó ideig semmi gond akárhogy tolom neki.
Mivel elég vegyes és sokrétű az ezzel kapcsolatos hozzászólás, nem nagyon tudtam kiigazodni. Így elvittem kiolvastatni mi a bibi. Csak a nagynyomású vezérlőmodul hibát hozta. Kipuceváltam szelepet bár nem látszott koszosnak + a csatik is kaptak egy kis wd40-et, de még mindig tilt ha kb. 60-as tempóról intenzív gyorsítás van 4. fokozatban.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Nem szívesen vennék 70k-ért vezérlőszelepet és a hiba nem szűnne meg.
Amúgy nem füstöl, nem kormol, szépen ketyeg. Bár nekem a benzines után kissé szokatlan, de ettől a jelenségtöl eltekintve pöpec a masina.
Szóval, megköszönök minden épkézláb tippet, tanácsot!
Az egész szivattyúd csere lesz.Sajnos én is ebben utaztam 2 éve csak nekem 4 csúcs is ment.Méress résolajveszteséget is.Go szürőt vedd ki és nézd meg ha kiperemezted a tetejét és kihúztad a közepét van-e benne fémreszelék.Vagy a napra kiteszed és megnézed vagy az aljára teszel mágnest.Nézz utána mert nekem is a szivattyúra írta a hibát de a csúcsok is rosszak voltak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26311 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 19:56:57 »
Gyors segitség kellene mit jelent ( P1631 Main Relay Malfunction (Power Hold))
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26312 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:05:06 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.09 csütörtök, 19:56:57
Gyors segitség kellene mit jelent ( P1631 Main Relay Malfunction (Power Hold))
P1631 Fő Váltás Hibás működés (Erő Tart
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26313 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:18:35 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.09 csütörtök, 19:56:57
Gyors segitség kellene mit jelent ( P1631 Main Relay Malfunction (Power Hold))
This code (P1631) refers to the power hold relay for the engine management system. If there is a permanent concern with this relay then the engine would normally cut out or fail to start. Nine times out of ten the code is set in error normally due to the ignition been cycled a couple of time in quick succession. The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram.
The relay is triggered by the engine management, pins 5 and 2 are 12 volt feeds, pin 1 is the switched wire operated by the engine management to energize the relay and pin 3 is the 12 volt feed to various engine management components when the relay is energized, these components include the EGR actuator, the vehicle speed sensor if equipped and the variable vane turbo actuator.
Mi a hiba amúgy? Mert a fenti szerint PCM főrelé, de akkor nem indul/leáll a kocsi, és akkor is dobhatja a kódot, ha ráadogatják a gyújtást egymás után.
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26314 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:25:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.09 csütörtök, 20:18:35
This code (P1631) refers to the power hold relay for the engine management system. If there is a permanent concern with this relay then the engine would normally cut out or fail to start. Nine times out of ten the code is set in error normally due to the ignition been cycled a couple of time in quick succession. The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram.
The relay is triggered by the engine management, pins 5 and 2 are 12 volt feeds, pin 1 is the switched wire operated by the engine management to energize the relay and pin 3 is the 12 volt feed to various engine management components when the relay is energized, these components include the EGR actuator, the vehicle speed sensor if equipped and the variable vane turbo actuator.
Mi a hiba amúgy? Mert a fenti szerint PCM főrelé, de akkor nem indul/leáll a kocsi, és akkor is dobhatja a kódot, ha ráadogatják a gyújtást egymás után.
Nem indul be hol van a pcm relé? Köszi
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26315 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:29:30 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.09 csütörtök, 20:25:30
Nem indul be hol van a pcm relé? Köszi
Te a CMP jeladóra gondolsz!ha szembe állsz a motorral a szívósornál jobbról keresd megy rá 3 vezeték.Csere 5 perc.A PCM a fő modul az más.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26316 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:29:45 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.09 csütörtök, 20:25:30
Nem indul be hol van a pcm relé? Köszi
Motortéri biztosítótábla, K163 :
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information_-_Mk3
Elvileg cserélhető a mellette lévő K32-vel, ami ugyanolyan (és amúgy a klímát kapcsolja le padlózásnál).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26317 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:31:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.09 csütörtök, 20:18:35
This code (P1631) refers to the power hold relay for the engine management system. If there is a permanent concern with this relay then the engine would normally cut out or fail to start. Nine times out of ten the code is set in error normally due to the ignition been cycled a couple of time in quick succession. The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram.
The relay is triggered by the engine management, pins 5 and 2 are 12 volt feeds, pin 1 is the switched wire operated by the engine management to energize the relay and pin 3 is the 12 volt feed to various engine management components when the relay is energized, these components include the EGR actuator, the vehicle speed sensor if equipped and the variable vane turbo actuator.
Mi a hiba amúgy? Mert a fenti szerint PCM főrelé, de akkor nem indul/leáll a kocsi, és akkor is dobhatja a kódot, ha ráadogatják a gyújtást egymás után.
Miért dobná a kódot, ha ráadod a gyújtást egymás után? Nem adja.....
Így kell tenni bizonyos programozás esetén is. Szép is lenne, ha ezzel meg hibakód generálódna.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26318 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:31:23 »
Üdv!!
Ez az érzékelő merre található?
P0235 Turbo / Super Charger kiemelés Sensor A Circuit
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26319 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:33:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.09 csütörtök, 20:31:04
Miért dobná a kódot, ha ráadod a gyújtást egymás után? Nem adja.....
Így kell tenni bizonyos programozás esetén is. Szép is lenne, ha ezzel meg hibakód generálódna.
"a fenti szerint". Nem az én költeményem.
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.09 csütörtök, 20:31:23
Üdv!!
Ez az érzékelő merre található?
P0235 Turbo / Super Charger kiemelés Sensor A Circuit
Elvileg MAP szenzor vagy vezetékei.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.09 csütörtök, 20:40:17 írta tpmportal
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26320 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:35:59 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.09 csütörtök, 20:25:30
Nem indul be hol van a pcm relé? Köszi
Ja te a motorvezérlő relére gondolsz.Attól sem indulhat be meg amit én mondtam attól sem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26321 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 21:50:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.09 csütörtök, 19:33:45
Az egész szivattyúd csere lesz.Sajnos én is ebben utaztam 2 éve csak nekem 4 csúcs is ment.Méress résolajveszteséget is.Go szürőt vedd ki és nézd meg ha kiperemezted a tetejét és kihúztad a közepét van-e benne fémreszelék.Vagy a napra kiteszed és megnézed vagy az aljára teszel mágnest.Nézz utána mert nekem is a szivattyúra írta a hibát de a csúcsok is rosszak voltak.
Köszönöm a felvilágosítást. Ebből adódik a kérdés, hogy érdemes-e bontottal kísérletezni vagy lehet gyűjtögetni újra?
Még valami... a go szűrő nem rég volt cserélve (Bosch). Vagy az semmit nem jelent?
3 hónapja vettem, kapott olajcserét mindennel együtt.
Plusz apróságok a fórumról (egr dugó, szívósor tömités, szíjak feszítővel,görgővel).
Jó szerelőm van, de ha valaki tud Debrecen környékén megbízható Mondeo szakit, akkor nagyobb bizalommal adnám át felülvizsgálatra.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.09 csütörtök, 22:27:05 írta Szücsi_
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26322 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 22:34:11 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.05.09 csütörtök, 21:50:52
Köszönöm a felvilágosítást. Ebből adódik a kérdés, hogy érdemes-e bontottal kísérletezni vagy lehet gyűjtögetni újra?
Még valami... a go szűrő nem rég volt cserélve (Bosch). Vagy az semmit nem jelent?
3 hónapja vettem, kapott olajcserét mindennel együtt.
Plusz apróságok a fórumról (egr dugó, szívósor tömités, szíjak feszítővel,görgővel).
Jó szerelőm van, de ha valaki tud Debrecen környékén megbízható Mondeo szakit, akkor nagyobb bizalommal adnám át felülvizsgálatra.
Nézd nálam is egyik nap még hibátlan aztán kuka minden.Amikor cseréltétek nem néztétek meg??Én ebben az esetben bontottal nem kisérleteznék,mert ha az is ilyen akkor ugyan ott vagy.fellehet ujítani kb 100e ft.Én mindent a Ford-tól vettem 2 éve.Ha jó szerelőd van akkor ezt nézesd meg vele.HZSOLT 92-t kérdezd meg kit ajánl.De ha biztosabb akarsz lenni a dolgodban feljössz Pestre és bejelentkezel VIk-hez.Ennyit megér.Vik-et ajánlják itt a fórumon sokaknak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26323 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 22:50:47 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.05.09 csütörtök, 21:50:52
Jó szerelőm van, de ha valaki tud Debrecen környékén megbízható Mondeo szakit, akkor nagyobb bizalommal adnám át felülvizsgálatra.
debrecenben, a balmazújvárosi úti Ford-Eskortnál tudok ajánlani egy srácot.
0630/5612558
Misinek hívják. Érti a dolgát nagyon. Dorogon lakik, nem tudom, hogy maszekba vállal-e. Ha igen, akkor gondolom oda kell vinni az autót.
Én debrecenben hozzászoktam vinni a vasat, ha igényli a szervízt.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26324 Dátum:
2013.05.10 péntek, 07:01:20 »
Köszönöm a segítséget, körbejárom a témát.
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26325 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:07:13 »
Sziasztok!
Szeretném kicseréltetni mindkét termosztátot, kb hány liter vizet kell leengednem hogy ki lehessen cserélni?
Csak hogy tudjam hány liter folyadékot kell vennem.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26326 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:34:44 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2013.05.10 péntek, 20:07:13
Sziasztok!
Szeretném kicseréltetni mindkét termosztátot, kb hány liter vizet kell leengednem hogy ki lehessen cserélni?
Csak hogy tudjam hány liter folyadékot kell vennem.
1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26327 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:00:22 »
Sziasztok!
Sos segítség kellene, kivillant az izzítás lámpám, és nem alszik el!
Kiolvastuk a hibát, és azt irja be hogy 1-es henger kopogás határérték felett, de kitörölni nem engedi!
próbáltam cserélni kopogásérzékelőt, igaz csak egy bontottat találtam gyorsban, de a helyzet változatlan!
Valakinek valami tapasztalat ezzel kapcsolatban, hogy mi lehet?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26328 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:03:14 »
Ja és amit nem irtam hogy kiáll vészprogramra és ugye ugy megy mint valami szívódéé
amugy ez egy 130Le 2002es FMBA-s mondeo
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26329 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:06:00 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:03:14
Ja és amit nem irtam hogy kiáll vészprogramra és ugye ugy megy mint valami szívódéé
amugy ez egy 130Le 2002es FMBA-s mondeo
Porlasztó kuka valószínűleg.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26330 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:06:26 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:03:14
Ja és amit nem irtam hogy kiáll vészprogramra és ugye ugy megy mint valami szívódéé
amugy ez egy 130Le 2002es FMBA-s mondeo
Vic segít neked bp.-en!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26331 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:37:43 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:03:14
Ja és amit nem irtam hogy kiáll vészprogramra és ugye ugy megy mint valami szívódéé
amugy ez egy 130Le 2002es FMBA-s mondeo
Mivel olvastátok ki?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26332 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:39:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.10 péntek, 22:06:00
Porlasztó kuka valószínűleg.
az az érdekes, nekem porlasztóhibánál azt is irta be hogy porlasztó, plusz az ha leállítottam kitörlödött, és következő inditásnál jó volt, egészen amig nagy gázt nem adtam, én ezt ezért zártam ki... aztán lehet hogy én gondolom rosszul...
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26333 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:43:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.10 péntek, 22:37:43
Mivel olvastátok ki?
Két géppel is az egyik egy autocom, a másik pedig az egyik szerelő haveromnak, egy ilyen milliós értékű valami launch vagy mi, az eddig mindig mindenhez jó volt, és nem szokot tévedni a mondeonál se!
Min kettő ugyanezt irta és egyik se tudta kitörölni!
A kopogásérzékelőt ki lehet valahogy mérni, vagy minek kell oda mennie a vezetékeken? Már arra is gondoltam nem -e valami szakadás van a dologban?!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26334 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:44:20 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:39:44
az az érdekes, nekem porlasztóhibánál azt is irta be hogy porlasztó, plusz az ha leállítottam kitörlödött, és következő inditásnál jó volt, egészen amig nagy gázt nem adtam, én ezt ezért zártam ki... aztán lehet hogy én gondolom rosszul...
Ha nagy terhelésnél tilt le,akkor porlasztós lesz a gép
(legalábbis 90%,szvsz)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26335 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:52:09 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:43:41
Két géppel is az egyik egy autocom, a másik pedig az egyik szerelő haveromnak, egy ilyen milliós értékű valami launch vagy mi, az eddig mindig mindenhez jó volt, és nem szokot tévedni a mondeonál se!
Min kettő ugyanezt irta és egyik se tudta kitörölni!
A kopogásérzékelőt ki lehet valahogy mérni, vagy minek kell oda mennie a vezetékeken? Már arra is gondoltam nem -e valami szakadás van a dologban?!
Akkor a többire is mondaná, csak egy kopogás (vagy égészaj vagy mifene) érzékelő van ha jól tudom, nem hengerenként.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26336 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:54:47 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:39:44
az az érdekes, nekem porlasztóhibánál azt is irta be hogy porlasztó, plusz az ha leállítottam kitörlödött, és következő inditásnál jó volt, egészen amig nagy gázt nem adtam, én ezt ezért zártam ki... aztán lehet hogy én gondolom rosszul...
Én azt mondom mivel nekem is ilyen kocsim van.És ez inkább a gyári diaggal szeret komunikálni.Elviszed és az kitudja törölni.Vidd el gyárira
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26337 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:55:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.10 péntek, 22:44:20
Ha nagy terhelésnél tilt le,akkor porlasztós lesz a gép
(legalábbis 90%,szvsz)
Vagy szivattyú mint nálam
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26338 Dátum:
2013.05.10 péntek, 22:58:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.10 péntek, 22:55:30
Vagy szivattyú mint nálam
De ha a szivattyú kuka,akkor lehet a pcs-ket is kinyírja,nem?
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26339 Dátum:
2013.05.10 péntek, 23:00:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.10 péntek, 22:55:30
Vagy szivattyú mint nálam
Azt nem hiszem mert akkor sem csak az egyes hengerrre irná szerintem...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26340 Dátum:
2013.05.10 péntek, 23:06:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.10 péntek, 22:54:47
Én azt mondom mivel nekem is ilyen kocsim van.És ez inkább a gyári diaggal szeret komunikálni.Elviszed és az kitudja törölni.Vidd el gyárira
Neked milyen kódot dobott, amikor behalt?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26341 Dátum:
2013.05.10 péntek, 23:13:41 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.10 péntek, 22:58:00
De ha a szivattyú kuka,akkor lehet a pcs-ket is kinyírja,nem?
Ki is nyírta nekem hisz tudod mondtam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26342 Dátum:
2013.05.10 péntek, 23:15:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.10 péntek, 23:06:24
Neked milyen kódot dobott, amikor behalt?
A kódra nem emlékszem,de 2 hét alatt 5-ször tiltott le sőt ebből 3-szor menet közben le is állt.és mindig a szivattyúra írta hibát.de résolaj méréskor sajnos már az összes csúcs kuka is volt.tehát nekem minden csere volt/Szivattyú+4db csúcs/
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26343 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 08:58:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.10 péntek, 23:15:44
A kódra nem emlékszem,de 2 hét alatt 5-ször tiltott le sőt ebből 3-szor menet közben le is állt.és mindig a szivattyúra írta hibát.de résolaj méréskor sajnos már az összes csúcs kuka is volt.tehát nekem minden csere volt/Szivattyú+4db csúcs/
Mennyibe került a szivattyú és a csúcsok?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26344 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 09:13:59 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.05.12 vasárnap, 08:58:45
Mennyibe került a szivattyú és a csúcsok?
Ha jól emlékszem 500ezer körül volt. Mert Jani Mondeojába a legdrágább csúcs kellett,ami újonnan 90-95körül van darabja
Naplózva
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26345 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 17:43:27 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.10 péntek, 22:00:22
Sziasztok!
Sos segítség kellene, kivillant az izzítás lámpám, és nem alszik el!
Kiolvastuk a hibát, és azt irja be hogy 1-es henger kopogás határérték felett, de kitörölni nem engedi!
próbáltam cserélni kopogásérzékelőt, igaz csak egy bontottat találtam gyorsban, de a helyzet változatlan!
Valakinek valami tapasztalat ezzel kapcsolatban, hogy mi lehet?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Megvan a baja a gépnek!
Köszi a tanácsokat, de hál'Istennek nem porlasztó meg ilyesmik...
Injektor vezérlő computer lenn a bal első kerék és az első lökös között, jó elrejtve roppantós fejű csavarok meg hasonló okosságok mögött...
Megszültem mire kijött, de megérte! Rádugtam a másikat és pöcc röff egyböl elaludt a lámpa, és hibátlan az autó!
Gondoltam leírom hátha valakinek még hasznára válik!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26346 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 17:48:50 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.12 vasárnap, 17:43:27
Megvan a baja a gépnek!
Köszi a tanácsokat, de hál'Istennek nem porlasztó meg ilyesmik...
Injektor vezérlő computer lenn a bal első kerék és az első lökös között, jó elrejtve roppantós fejű csavarok meg hasonló okosságok mögött...
Megszültem mire kijött, de megérte! Rádugtam a másikat és pöcc röff egyböl elaludt a lámpa, és hibátlan az autó!
Gondoltam leírom hátha valakinek még hasznára válik!
te vettél új vezérlőt vagy bontottat??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26347 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 17:51:54 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.05.12 vasárnap, 17:43:27
Megvan a baja a gépnek!
Köszi a tanácsokat, de hál'Istennek nem porlasztó meg ilyesmik...
Injektor vezérlő computer lenn a bal első kerék és az első lökös között, jó elrejtve roppantós fejű csavarok meg hasonló okosságok mögött...
Megszültem mire kijött, de megérte! Rádugtam a másikat és pöcc röff egyböl elaludt a lámpa, és hibátlan az autó!
Gondoltam leírom hátha valakinek még hasznára válik!
nekem is ez volt a baj a múltkor!csak a szivattyúra dobta a hibát!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26348 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 18:42:14 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.12 vasárnap, 17:51:54
nekem is ez volt a baj a múltkor!csak a szivattyúra dobta a hibát!
Szia és mi volt neked a jelenség? kösz ati
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26349 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:56:59 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.12 vasárnap, 18:42:14
Szia és mi volt neked a jelenség? kösz ati
hello! egyszer csak el kezdett villogni az izzításjelző és leállt néha elindult néha nem nagy esőben jött elő és kb 2-3 napig volt ez! a szivattyúra írta a hibát bár nekem elektromosat!aztán szerelő szétszedte és be volt ázva mert a hátulján a műanyag meg volt törve mikor volt a balesetem és a szerelő úgy rakta össze!beraktunk egy másikat aminek a száma más volt de azzal nem akart menni az autó!mivel a szerelő a beázottat is megcsinálta addig azt visszaraktam! vettem most ugyanolyat a héten lesz berakva helyette!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak:
1
...
520
521
522
523
524
525
526
[
527
]
528
529
530
531
532
533
534
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ