Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 00:26:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13826311 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26250 Dátum: 2013.05.07 kedd, 16:34:43 »

Egyszer már voltak felújítva, fel lehet őket még egyszer?




Szia motorcraft-nak szokot lenni bontott de szerintem nagy nyomású szivattyú is kelleni fog mert attól szokott tönkre menni a porlasztó. Kikel takaritani az egész üzemanyag rendszert nem kis munka. Nekem is van eladó szivattyú . worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26251 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:02:30 »

szervó szijfeszítő egyik görgö cseréje megoldotta a problémát.
Köszi!



Ha középről jön a hang biztosan:

-a szervó feszítő csapágya
-a turbó lapátja beleér a házba
-kinyoimócsapágy darál
-a vezérmű tengely végén lévő vákuumszivattyú lapátja darál
-esetleg vízpumpa csapágy,de az már folyatna előtte
-talán még a szervószivattyú is adhat hangot ha xar

szóval nehéz lesz ezt így kitalálni......
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26252 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:17:23 »

Hidegindításnál rövid ideig ( vagy amíg nem adok pá gázfröccsöt ) ingadozik az alapjárat. kicsit ráz a motor.
aztán kiköhögi magát és jó lesz a következő hidegen indításig.

Jol gondolom, hogy lassan egy(két) Porlasztócsúcs bekrepál...?

Volt már ilyen tapasztalata valakinek?

Köszi!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26253 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:54:06 »

Hidegindításnál rövid ideig ( vagy amíg nem adok pá gázfröccsöt ) ingadozik az alapjárat. kicsit ráz a motor.
aztán kiköhögi magát és jó lesz a következő hidegen indításig.

Jol gondolom, hogy lassan egy(két) Porlasztócsúcs bekrepál...?

Volt már ilyen tapasztalata valakinek?

Köszi!

Füstöl is közben?

Lehet az izzítás hiánya is, lehet "bepisilő" PCS is, szóval körül kell járni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26254 Dátum: 2013.05.07 kedd, 19:05:28 »

Amikor beindítom az autót, akkor kijön egy jo adag füst de ez nem tart tovább 2-3 mp-nél.....
( Huh? )



Füstöl is közben?

Lehet az izzítás hiánya is, lehet "bepisilő" PCS is, szóval körül kell járni.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26255 Dátum: 2013.05.07 kedd, 19:42:34 »

Amikor beindítom az autót, akkor kijön egy jo adag füst de ez nem tart tovább 2-3 mp-nél.....
( Huh? )

"Pisilős" PCS simán lehet. A hengerben lévő plusz olajat pár másodperc alatt kifüstöli.

Ezzel az a baj, hogy ha annyi olaj folyik be a hengertérbe, hogy már nem fér el a legnagyobb kompressziónál lévő legkisebb térfogatban, akkor eltörheti vagy elgörbítheti a hajtókart... Szóval utána kell járni hamar.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26256 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:19:51 »

ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.



"Pisilős" PCS simán lehet. A hengerben lévő plusz olajat pár másodperc alatt kifüstöli.

Ezzel az a baj, hogy ha annyi olaj folyik be a hengertérbe, hogy már nem fér el a legnagyobb kompressziónál lévő legkisebb térfogatban, akkor eltörheti vagy elgörbítheti a hajtókart... Szóval utána kell járni hamar.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26257 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:36:51 »

ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.



A foghúzás, ingyen van!  Wink A pcs drágább!  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #26258 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:38:20 »

szervó szijfeszítő egyik görgö cseréje megoldotta a problémát.
Köszi!



egy görgője van.a feszítőn. ez volt az első tippem.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26259 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:41:31 »

A foghúzás, ingyen van!  Wink A pcs drágább!  szomoru1
Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft nyes
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26260 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:49:21 »

Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft nyes

Ha a körzeti dokihoz mész,akkor elvileg ingyenes,nem?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26261 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:53:56 »

Szia nálatok ingyen van , nálunk 5000ft nyes
Szerk.: SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst  levele, még akkor is ha TDCI Mondeóval viszed a lurkót!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 20:56:59 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26262 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:54:54 »

SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst  levele.
Off

off off off off off
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26263 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:56:53 »

Nálunk az sztkba 5000ft falbav
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26264 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:06:08 »

Vajon dieselrendszer tisztítófolyadékkal tudom még húzni a dolgot valameddig?

Fűznétek hozzá nagy reményeket?



ok.köszi.
akkor lélekben készülök a legrosszabbra.....- azaz a foghúzással egyenértékű zsebbenyúlásra.



Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26265 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:20:36 »

utolsó fogyim 5,7 l/100 km lett...
Üröm az örömben, hogy a kedvenc benzinkutamon 1,40 EUR volt a go., így kerestem olcsóbbat es 1,36-ert nyomtam teli. 51 liter ment bele. Bevásároltam és hazafelé (kb. 30 perc) már csak 1,30 EUR volt a nafta a kedvenc kutamon... nem értem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26266 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:34:32 »

Szerk.: SZTK-ba, ingyenes. A maszek még a gyerek tejfogáért is elkér egy ötöst  levele, még akkor is ha TDCI Mondeóval viszed a lurkót!  Wink

Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.  vigyor3                                         (tdci)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:11:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26267 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:39:52 »

Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.  vigyor3
vagy ra kell kotni a mondi vonohorogra es huss... Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26268 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:43:02 »

Tejfogat minek kihúzni? Kiesik az amúgy is, ha meg már nagyon mozog.... a gyerek kicsavarja magának.  vigyor3
Igen, jó esetben. Nálunk sajnos egyik nem akart kiesni, útban volt csont fognak, ami emiatt rossz irányba nőtt volna, hiába a Tdci Mondeo. Ezért kellett kihúzni.
Fogadjunk, hogy erre nem gondoltál!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26269 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:50:26 »

Igen, jó esetben. Nálunk sajnos egyik nem akart kiesni, útban volt csont fognak, ami emiatt rossz irányba nőtt volna, hiába a Tdci Mondeo. Ezért kellett kihúzni.
Fogadjunk, hogy erre nem gondoltál!  Wink

Na most figyelj! (picit nevettem az írásodon)  Wink
Nálunk olyan cikk-cakkban álltak, jöttek a csontfogak és szinte tolta maga előtt a tejfogakat a "vasfog" (és ki is tolja)..... de hidd el, mind befordul(t) szépen a helyére!
Az asszony fogtechnikus, ennél fogva fogorvosokkal is sokat beszélget, valamint maximálisan ismeri a száj anatómiát. A természet megoldja, no para!

Szóval a fogorvos, aki tanácsolta.....ő is tudja ezt, de a pénzt jobban szereti.  Cool                                                     
 Wink



  (tdci)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:10:44 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26270 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:59:42 »

Na most figyelj! (picit nevettem az írásodon)  Wink
Nálunk olyan cikk-cakkban álltak, jöttek a csontfogak és szinte tolta maga előtt a tejfogakat a "vasfog" (és ki is tolja)..... de hidd el, mind befordul(t) szépen a helyére!
Az asszony fogtechnikus, ennél fogva fogorvosokkal is sokat beszélget, valamint maximálisan ismeri a száj anatómiát. A természet megoldja, no para!

Szóval a fogorvos, aki tanácsolta.....ő is tudja ezt, de a pénzt jobban szereti.  Cool
 Wink
Simán.  levele   (Tdci)

"A természet megoldja"  - Na ilyenből már láttam sok olyat is ami nem tetszett!  uglystupid2 zavart1
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:02:35 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26271 Dátum: 2013.05.07 kedd, 22:07:13 »

Simán.  levele   (Tdci)

"A természet megoldja"  - Na ilyenből már láttam sok olyat is ami nem tetszett!  uglystupid2 zavart1

Ne keverjük azokkal az esetekkel, mikor valami egyéb ok miatt alakul ki a rendellenesség.  Cool
(ujjszopás, cumi, esés...stb......kialakulhat buldog harapás is..... de ez mind nem természetes dolog már)

Most kérdeztem rá az asszonynál, hogy tejfog kihúzás..... visszakérdezett, hogy mi van?                               (tdci)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 22:10:21 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26272 Dátum: 2013.05.07 kedd, 22:24:22 »

Vajon dieselrendszer tisztítófolyadékkal tudom még húzni a dolgot valameddig?

Fűznétek hozzá nagy reményeket?



Húzni mindent lehet de ha a pénztárcád emiatt jobban ürüllne mint alapesetben tesem örülnél neki.Míg a csúcsok meg esetleg a szivattyú felújítása 300e ft addig ehez ha hozzá jön a hajtókar csere dugattyú meg a sallangok akkor egy vagyon megy ki a húzás miatt.Ez nem játék neharagudj.Ahogy eljött nálam ez azonnal egy percet sem vártam a cserével.!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26273 Dátum: 2013.05.07 kedd, 22:37:34 »

Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.

(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )




Húzni mindent lehet de ha a pénztárcád emiatt jobban ürüllne mint alapesetben tesem örülnél neki.Míg a csúcsok meg esetleg a szivattyú felújítása 300e ft addig ehez ha hozzá jön a hajtókar csere dugattyú meg a sallangok akkor egy vagyon megy ki a húzás miatt.Ez nem játék neharagudj.Ahogy eljött nálam ez azonnal egy percet sem vártam a cserével.!!!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26274 Dátum: 2013.05.07 kedd, 22:52:00 »

Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.

(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )




Nézd én ahogy írtam nem vártam vele.Ugyan nekem egyiknapról a másikra össze is omlott mert letiltott de úgy,hogy le is állt.Na rögtön ment minden a kukába.Nézz utána rágj át minden lehetőséget és döntsd el gyorsan míg kicsi a baj de holnap lehet nagyobb lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26275 Dátum: 2013.05.07 kedd, 22:55:21 »

Arra gondolsz akkor hogy ma még csak egy PCS csere, holnap meg a világ?
Mert akkor kezdem győzködni a szakikat, hogy nézzenek bele rögtön azonnal ne várjunk vele.

(Igazából nemtom mi volna a jó időzítés, mert egyelőre csak reggeli indításnál ugrál az alapjárat 2-3 mp-ig - és a szürke füst - utána megy olajozottan )





Ha ez megnyugtat,a mi régebbi Mondeonk alapjárat már isten tudja mióta ingadozik és büdös füstpamacs is van,de a porlasztók még mindig az eredetiek. Ha más gond is van,akkor érdemes lenne elvinni megnézetni hozzáértővel  wave
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26276 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:02:33 »

Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
 Smiley
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.

Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?




Ha ez megnyugtat,a mi régebbi Mondeonk alapjárat már isten tudja mióta ingadozik és büdös füstpamacs is van,de a porlasztók még mindig az eredetiek. Ha más gond is van,akkor érdemes lenne elvinni megnézetni hozzáértővel  wave
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26277 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:10:07 »

Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
 Smiley
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.

Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?




Méress résolajveszteséget az kiinduló pont egyszer.Ha elkezd letiltani szintén.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26278 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:10:30 »

Hogy a viharba ne nyugtatna meg!
 Smiley
Egyelőre más gond nincs, csak a vidéki kis szervizünkben mondták azt, hogy erre gyanakodnak.
Mivel meg ez ugye egy mondeo betegség, hát én is hajlottam erre a verzióra de bizony nem bánnám ha nem igy lenne.

Szerintetek mi volna az egyértelmű utalás a PCS cserére?


Nagy terhelésnél letiltana,villogna az izzításjelző,kormolna. Valami hozzáértővel nézed meg,méresd be a csúcsokat  integet2
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26279 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:16:25 »

értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.

Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.



Nagy terhelésnél letiltana,villogna az izzításjelző,kormolna. Valami hozzáértővel nézed meg,méresd be a csúcsokat  integet2
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26280 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:21:13 »

értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.

Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.



Csak azért vigyázz,mert a csúcsoknál előforduló hibák nem mindig egyformán jönnek elő.Pl nekem hidegen és városban sosem tiltott le,sosem dadogott rossz csúcsnál nem füstölt mégis rossz volt de nagyon.Terhelésnél jött elő csak.Egyik havernak meg most már hidegen reggeli indulásnál állandóan villog az izzítás jelző,többször levált neki.Szóval egy rés olaj mérés,majd ha van rá pénzed és megnyugtatás kedvéért kivetetted és próba padon bevizsgáltatod.A szivattyút meg gyári diaggal Ford szervízben megtudják vizsgálni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26281 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:24:31 »

Csak azért vigyázz,mert a csúcsoknál előforduló hibák nem mindig egyformán jönnek elő.Pl nekem hidegen és városban sosem tiltott le,sosem dadogott rossz csúcsnál nem füstölt mégis rossz volt de nagyon.Terhelésnél jött elő csak.Egyik havernak meg most már hidegen reggeli indulásnál állandóan villog az izzítás jelző,többször levált neki.Szóval egy rés olaj mérés,majd ha van rá pénzed és megnyugtatás kedvéért kivetetted és próba padon bevizsgáltatod.A szivattyút meg gyári diaggal Ford szervízben megtudják vizsgálni.

Ezért írtam én is neki Jani,hogy nagy terhelésnél ha letilt,akkor van gond,mert ismerem a te esetedet  worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26282 Dátum: 2013.05.07 kedd, 23:33:58 »

Ezért írtam én is neki Jani,hogy nagy terhelésnél ha letilt,akkor van gond,mert ismerem a te esetedet  worship
eljen poigneemain
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26283 Dátum: 2013.05.08 szerda, 08:19:55 »

értem.köszi.
nos, szerencsére ( egyelőre ) semmi ilynről szó sincs.
én mint laikus, gyanakodtam esetleg az izzítógyertyákra de azt mondják, hogy ilyen melegben nem izzít.

Illetve gondoltam arra is,hogy esetleg oda vezethető vissza a dolog, hogy kb fél évet állhatott a gép a kereskedésben mire én elhoztam onnan és ugye az állás nem tesz jót az ilyesminek- azóta meg kb 1500 km-t mehettem, ami nem olyan sok.
Ezalatt más probléma nem jött ki még szerencsére.



Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet  és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e . nyes
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26284 Dátum: 2013.05.08 szerda, 08:24:21 »

Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet  és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e . nyes

Így van. Mindig izzít, és még a motor beindulása után is odafűt kicsit, amíg nem teljesen melegedett be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26285 Dátum: 2013.05.08 szerda, 10:21:35 »

Szia én úgy tudom hogy ilyenkor is izzit mert a hengerfejben méri a víz hőmérsékletet  és ha 40 fok alatt van akkor izzít . Ezt a többi fórum társ is meg erősíthetik , de egyszerű motor burkolat le pattint és a motor jobb sarkán van egy csavar amire rá megy az izzító gyertyákról a vezeték egy próba lámpával ott meglehet nézni hogy izzít e . nyes
ez a próbalámpázás hogyan van pontosan? nem vagyok hozzáértő sajna
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26286 Dátum: 2013.05.08 szerda, 10:31:02 »

ez a próbalámpázás hogyan van pontosan? nem vagyok hozzáértő sajna

Mén a jó vaskos kanyóc a blokk oldalán az izzítógyertyákhoz. Arra rákapsz a 12V-os lámpásra kötött vezeték egyik végével, a másikkal meg valahová a karosszériára.

Ha világít, akkor van vellany az izzítóknál, azaz izzít.

A másik lehetőség a lakatfogós árammérő, az még azt is megmondja, mennyire izzít. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26287 Dátum: 2013.05.08 szerda, 10:51:12 »

Mén a jó vaskos kanyóc a blokk oldalán az izzítógyertyákhoz. Arra rákapsz a 12V-os lámpásra kötött vezeték egyik végével, a másikkal meg valahová a karosszériára.

Ha világít, akkor van vellany az izzítóknál, azaz izzít.

A másik lehetőség a lakatfogós árammérő, az még azt is megmondja, mennyire izzít. Smiley

AndyA
az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26288 Dátum: 2013.05.08 szerda, 11:00:36 »

az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?

Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26289 Dátum: 2013.05.08 szerda, 11:53:14 »

Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.

AndyA
Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől  hátha tudsz segíteni köszi  worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26290 Dátum: 2013.05.08 szerda, 11:56:22 »

Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől  hátha tudsz segíteni köszi  worship

Ezt nem tudom, sose kellett. De valaki majd megmondja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26291 Dátum: 2013.05.08 szerda, 12:04:35 »

Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől  hátha tudsz segíteni köszi  worship
hali!a szíj felől vannak megadva a számok!a váltó felől lévő a 4-es az biztos!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26292 Dátum: 2013.05.08 szerda, 12:05:24 »

Azt akkor kell, ha azt gyanítod, valamelyik nem működik. Kb. 20A-t vesz fel darabja, tehát úgy 80A-t kellene tudni mérni. Ha nincs ennyi, akkor kell lekötögetni őket egyesével, és megnézni, melyiknél nem (vagy nem nagyon) változik a felvett villany. Ha megvan, az lesz a döglődő/halott példány.

AndyA
köszönöm az infót!  worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26293 Dátum: 2013.05.08 szerda, 12:23:17 »

Szia mondeonál honnan van számozva a henger a szíj felől vagy a váltó felől  hátha tudsz segíteni köszi  worship

Lendkerék
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #26294 Dátum: 2013.05.08 szerda, 14:14:23 »

Akkor lehet hogy az indítás utáni rövid ideig tartó füst és alapjárat ingadozásnak is a gyertya az oka?



Így van. Mindig izzít, és még a motor beindulása után is odafűt kicsit, amíg nem teljesen melegedett be.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26295 Dátum: 2013.05.08 szerda, 14:21:42 »

Akkor lehet hogy az indítás utáni rövid ideig tartó füst és alapjárat ingadozásnak is a gyertya az oka?



    Igen worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26296 Dátum: 2013.05.08 szerda, 16:34:37 »

az lakatfogóshoz nem kell egyenként lekötni őket?nekem digit multiméter van azon mire kell állítanom a kapcsolót?

Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villanyt.. eplus2
Legjobb azért a szubjektiv vizsgálat,csak időigényes... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.08 szerda, 16:37:28 írta Bunyek » Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26297 Dátum: 2013.05.08 szerda, 16:37:25 »

Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villany.. eplus2
nem szeretnék! Wink csak ki akarom mérni hogy jók gyertyák vagy nem!köszi az infót!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26298 Dátum: 2013.05.08 szerda, 16:44:00 »

nem szeretnék! Wink csak ki akarom mérni hogy jók gyertyák vagy nem!köszi az infót!

Multiméterrel csak azt tudod kimérni hogy kimegy-e a 12V-t...egyesével kell kimérni őket...vagy lakatfogóval tudsz következtetni Hogy I1,I2,I3,I4 alapján...
De olyan lakatfogó kell ami kis fejű és egyenáramot is tud....ami drágább nyilván.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #26299 Dátum: 2013.05.08 szerda, 19:51:48 »

Nem kell párhuzamosan vannak kötve...multimétert meg egyen 20V-re teszed azt jóvan...de ilyet kérdezel ne nagyon szerelgessél villanyt.. eplus2
Legjobb azért a szubjektiv vizsgálat,csak időigényes... szomoru1

Szerintem áramot kellene inkább mérni a lakatfogóval, és ahhoz meg úgy 100A-es méréshatár kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.