Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:03:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
551
552
[
553
]
554
555
556
557
558
559
560
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639248 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27600 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:23:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 18:10:37
Lehet szépen belemostad a trutyit a MAP-ba.......
Ahogy alf is írja.
Azt nem szabad tisztítani, mert tönkremehet. Max. finoman féktisztítóval lefele tartva és kirázva, szárítva utána.
Furcsa kérdés lesz..... Nem raktad be fordítva?
Annó én is szenvedtem ezzel, emléxel GSR? .
végül meglett a ludas és semmi köze nem volt sem a MAP-hoz. 3 napig gyógyította a doktorbácsim mire rájött...
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27601 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:27:03 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.24 szombat, 18:23:03
Annó én is szenvedtem ezzel, emléxel GSR? .
végül meglett a ludas és semmi köze nem volt sem a MAP-hoz. 3 napig gyógyította a doktorbácsim mire rájött...
Valami rémlik.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27602 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:29:37 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 18:27:03
Valami rémlik.....
Sok pü-n keresztül segítettél nekem, amit nem győzök megköszönni. Végül kiderült, nállam a mágnesszelep romlott el lent. Mivel az EGR úgyis dugozva lett, egy kis átalakítással az EGR mágnesszeelepe bement a helyére, és azóta jó:)
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27603 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:33:21 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.24 szombat, 18:29:37
Sok pü-n keresztül segítettél nekem, amit nem győzök megköszönni. Végül kiderült, nállam a mágnesszelep romlott el lent. Mivel az EGR úgyis dugozva lett, egy kis átalakítással az EGR mágnesszeelepe bement a helyére, és azóta jó:)
Hát nekem nehéz sok/minden autóra emlékeznem....
A sajátjára mindenki jobban emlékszik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27604 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:33:49 »
A tisztításig csak füstölt, meg lomhább volt.
Most viszont nulla lett.
Ha nem a MAP, akkor mi lehet ?
Jut eszembe, kigyulladt a check engine piktogram, eddig nem volt....
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27605 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:35:02 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 18:33:49
A tisztításig csak füstölt, meg lomhább volt.
Most viszont nulla lett.
Ha nem a MAP, akkor mi lehet ?
Jut eszembe, kigyulladt a check engine piktogram, eddig nem volt....
Hibakód olvasás sokat segíthet.
Lehet a vezeték is megszakadhatott valahol a MAP le-fel csatlakoztatásánál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27606 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:58:08 »
alphatango, helyileg merre laksz?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27607 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:02:59 »
Veszprém.
Kiszedtem a MAP-ot.
Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.
Teendő ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27608 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:11:45 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 19:02:59
Veszprém.
Kiszedtem a MAP-ot.
Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.
Teendő ?
Tedd aláírásba ki az autód adatait.Könnyebb a segítség
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27609 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:16:35 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 19:02:59
Veszprém.
Kiszedtem a MAP-ot.
Lefotóztam, feltenném. Nem találom a csatolást. Nyilván béna vagyok, ez van.
Teendő ?
http://kepfeltoltes.hu/index.php
Felesleges feltenned.
A jó és a rossz MAP ugyanúgy néz ki. A csatlakozási és vezetékfolytonossági hibák csak szélsőséges esetben láthatók fényképről.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27610 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:20:11 »
OK, rendben.
Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27611 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:22:27 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 19:20:11
OK, rendben.
Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?
Azt kellene lefújni féktisztítóval, és várni picit hogy elpárologjon belőle.
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27612 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:26:11 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 19:20:11
OK, rendben.
Viszont az a piros bigyó a közepén elég olajos, retkes.
Ez vajon lehet a hiba oka ?
Előtte nem volt az?
A "mosás" közben ugye nem tud koszos lenni, előtte pedig jó(?) volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27613 Dátum:
2013.08.24 szombat, 19:31:47 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 13:57:53
Tisztelt Urak !
Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.
Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.
Kérdésem :
Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
Ki kell sikálni, természetesen. Tömítés + Brigéciol = új tömítés vásárlása, ahogyan már írta más is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27614 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:01:21 »
Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.
Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27615 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:11:20 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:01:21
Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.
Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
Tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27616 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:20:49 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:01:21
Tisztításkor a csőből nem szereltem ki, csak a csövet átöblítettem, abból kaphatott a szenzor, amit a mosó gázolaj magával vitt.
Most már kiszereltem, így látom, hogy retkes.
Örülnék, ha csak annyi lenne, hogy leprüttyentem féktisztítóval.
Furcsa is lenne a kontakthiba (huzalszakadás ), hiszen nem tekergettem a kábeleit, nem hajtottam a csatit félre, nem erőltettem hehúzáskor és nem görbítettem el a pineket a belsejében, visszarakáskor pedig gondosan nyomtam vissza, ütközésig csatlakoztatva.
Maga a csatlakozó belül egyébként makulátlnul tiszta, mindkét fele, nincs oxidált kontakt, vagy poror piszkos felület, minden rendben van rajta.
és a vákuumszelepekről sem esett le a csati,vagy a vákumcsövek 1ike?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27617 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:22:16 »
Az egr-ben van érzékelő ?
Az tisztításkor nem lehet megsérteni a szeleptányér körül kotorászva ?
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 19:16:35
http://kepfeltoltes.hu/index.php
Felesleges feltenned.
A jó és a rossz MAP ugyanúgy néz ki. A csatlakozási és vezetékfolytonossági hibák csak szélsőséges esetben láthatók fényképről.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27618 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:23:51 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:22:16
Az egr-ben van érzékelő ?
Az tisztításkor nem lehet megsérteni a szeleptányér körül kotorászva ?
belül nincs,de neked 2005ös az autód ugye? tedd már be az aláírásodba,hogy ne kelljen keresgetni.
kívülre biztos megy rá elektromos csati.de azt nem okozhatja az erőtlenséget,csak a csekk endzsin lámpát.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 20:26:04 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27619 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:24:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 20:20:49
és a vákuumszelepekről sem esett le a csati,vagy a vákumcsövek 1ike?
Van egy t elágazó múltkor az csúszott szét egy fórumtársnak.Nézze végig
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27620 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:28:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.24 szombat, 20:24:05
Van egy t elágazó múltkor az csúszott szét egy fórumtársnak.Nézze végig
Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :
1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn
Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27621 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:32:03 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:28:49
Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :
1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn
Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
merre laksz? kéne csinálni egy gyors diagot..... délpesten tudok segíteni.vagy északbudán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27622 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:35:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 20:32:03
merre laksz? kéne csinálni egy gyors diagot..... délpesten tudok segíteni.vagy északbudán.
És ha kiveszi a dugót és megpróbálja hátha úgy megy akkor kizárja a MAP érzékelőt!Csak egy ötlet
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27623 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:36:30 »
Veszprém mellett vagyok.
A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27624 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:37:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.24 szombat, 20:35:17
És ha kiveszi a dugót és megpróbálja hátha úgy megy akkor kizárja a MAP érzékelőt!Csak egy ötlet
nem jelent semmit ebből a szempontból a dugó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27625 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:39:35 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:36:30
Veszprém mellett vagyok.
A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
valamelyik fehérvári kolléga bitosan tud neked segíteni diaggal.asszem pl sNatch kolléának van is diagja.keresd meg privátban.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3136
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27626 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:45:08 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:36:30
Veszprém mellett vagyok.
A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27627 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:46:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 20:45:08
Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
Már túl van rajta előbb mondta
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27628 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:48:57 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:28:49
Végignyomkorásztam az érintett csatlakozókat és vákuumcsöveket egyaránt.
Azaz :
1. : Csati az EGR-en
2. : Vákuumcső azEGR-en
3. : Vákuumszelepen 3 csőcsatlakozás
4. : Csatlakozó a vákuumszelepen
5. : Csatlakozó a MAP érzékelőn
Máshoz hozzá sem nyúltam a tisztítás folyamán
és a turbód meg elektromos.gondolom ahhoz nem is nyúltál.....biztos a maf-al van gond,mert a turbód nem vákumos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27629 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:49:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 20:45:08
Nézd végig a vékony vákuumcsöveket, lehet a sok szerelgetés közben valahonnan lecsúszott.....
bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27630 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:54:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 20:49:48
bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....
Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27631 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:56:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 20:49:48
bakter,a turbója elektronyos kell,hogy legyen.2005.azt nem befolyásolja a vákuum....
Látod ha az adatot előbb kiteszi akkor ezt nem nézzük be
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27632 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:57:28 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 20:48:57
és a turbód meg elektromos.gondolom ahhoz nem is nyúltál.....biztos a maf-al van gond,mert a turbód nem vákumos!
MAF, vagy MAP ?
A MAF nem fennt van a légszűrő csövén ?
Ha igen, ahhoz hozzá sem nyúltam.
Amit babráltam, az az EGR-be alulról bejövő gumicső folytatásában ( legalul ) levő könyök fémcső, ebben van egy érzékelő, az kapott némi retket a cső tisztításakor. De a második körben ezt a szenzort is kivettem a csőből, féktisztítóval alaposan kimostam, megszárítottam, vissza, próba, semmi változás.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27633 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:57:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 20:54:54
Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27634 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:00:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.24 szombat, 20:57:31
Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Jól figyeltél
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27635 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:01:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.24 szombat, 20:57:31
Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Malacfarok ?
Az az izzítás piktogramja, nem ? Mert az nem világít.
Ami világít, az a motor alakú, sárga visszajelző a műszercsoport jobb oldalán.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27636 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:01:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 20:54:54
Ez így igaz, azt nem..........de van ott még ez-az........de simán elektromos csatlakozót is lehúzhatott.
Ha van/volt malacfarok, akkor van hibaüzenet...abból kéne kiindulni, ha látszólag minden rendben.
csekk endzsin van nem malacfarka
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27637 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:03:24 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:57:28
MAF, vagy MAP ?
A MAF nem fennt van a légszűrő csövén ?
Ha igen, ahhoz hozzá sem nyúltam.
Amit babráltam, az az EGR-be alulról bejövő gumicső folytatásában ( legalul ) levő könyök fémcső, ebben van egy érzékelő, az kapott némi retket a cső tisztításakor. De a második körben ezt a szenzort is kivettem a csőből, féktisztítóval alaposan kimostam, megszárítottam, vissza, próba, semmi változás.
de.elírtam.MAP-ot akartam írni.a maf a légtömegmérő.az nem tiltja turbót.nem úgy mint a map.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27638 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:05:21 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 21:01:31
Malacfarok ?
Az az izzítás piktogramja, nem ? Mert az nem világít.
Ami világít, az a motor alakú, sárga visszajelző a műszercsoport jobb oldalán.
MEGVAN!!!!
Lépj be a teszt üzemmódba,és keresd meg a DTC-ket!!!!!!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27639 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:06:56 »
Ezek szerint, ha a MAP valamiért nem működik rendesen, akkor az elektromos turbót tiltja az elektronika, fel sem épül a turbónyomás és így lehet girhes a motor ?
PS :
Hogyan lehet belépni teszt üzemmódba és mit kell csinálni ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27640 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:07:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.24 szombat, 21:00:59
Jól figyeltél
Kösz a piros pontot!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27641 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:07:40 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 21:06:56
Ezek szerint, ha a MAP valamiért nem működik rendesen, akkor az elektromos turbót tiltja az elektronika, fel sem épül a turbónyomás és így lehet girhes a motor ?
PS :
Hogyan lehet belépni teszt üzemmódba és mit kell csinálni ?
ott van a link is!!!!!!!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27642 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:09:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.24 szombat, 20:57:31
Nem check engine-t írt? Malacfarok-ról nem volt szó, szerintem.
Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27643 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:10:21 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 21:01:56
csekk endzsin van nem malacfarka
jaja....rosszul remember
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27644 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:11:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 21:09:10
Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!
Látod-látod!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27645 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:11:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.24 szombat, 21:09:10
Tényleg....... én meg próbáltam a vicces malacfarkat írni.............a helikopter lámpa helyett!
a malacfarka az izzítójel.ha nem látja a MAP-ot,azt akkor sem gyújtja,mert egy alapértéket vesz olyankor az ecu,és tiltja a turbót.no meg gyújtja a sárga lámpát.jó eséllyel beteszi DTC-nek is....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 22:25:32 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27646 Dátum:
2013.08.24 szombat, 21:23:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.24 szombat, 21:11:53
a malacfarka az izzítójel.ha nem látja a MAF-ot,azt akkor sem gyújtja,mert egy alapértéket vesz olyankor az ecu,és tiltja a turbót.no meg gyújtja a sárga lámpát.jó eséllyel beteszi DTC-nek is....
Tudom, rosszul emlékeztem........ezért nem kell elmondani mi az
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27647 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 08:44:38 »
Még egy kérdésem lenne :
Így, ahogy van, hibásan lehet vele közlekedni a tapasztalatok szerint ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27648 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 08:50:29 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.25 vasárnap, 08:44:38
Még egy kérdésem lenne :
Így, ahogy van, hibásan lehet vele közlekedni a tapasztalatok szerint ?
Megy az turbó nélkül is, pont mint egy sima szívó diesel. Előznöd nem nagyon kell
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27649 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 09:34:55 »
Így nem kormozódhat be valamelyik kütyü, (vagy akár a katalizátor ) hogy nincs rendes légellátás ?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
551
552
[
553
]
554
555
556
557
558
559
560
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ