Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 05:03:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13513983 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #27550 Dátum: 2013.08.21 szerda, 16:53:16 »

Valószínű nekem is oda egy pcs-m, a napokban viszem őket beméretni. Én anyagi okok miatt inkább veszek bontottat, bár lehet hosszútávon megbánom majd ...
Egy ilyen felújított pcs mennyit bír még utánna? 1-2 év, esteleg több?

A 100 méter és a 300 ezer km között bármi lehet.  smile

Papírforma szerint minden mozgó - értsd: kopásra hajlamos - elemet cserélnek benne, de azért mégsem lesz olyan, mint az új.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27551 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:00:44 »

A 100 méter és a 300 ezer km között bármi lehet.  smile

Papírforma szerint minden mozgó - értsd: kopásra hajlamos - elemet cserélnek benne, de azért mégsem lesz olyan, mint az új.

AndyA

Értem, akkor marad 25ért a bevizsgált, de bontott.
Köszönöm
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27552 Dátum: 2013.08.21 szerda, 23:02:36 »

Sziasztok!

Egy hónapja vettem egy 2002-es évjáratú TDCI Mondeót, ami most lett Ausztriából behozva, 204000 km-rel. Pár hétig használtam, semmi gond, aztán egyszer csak egy közepes gázadásnál megtorpant az autó, elgyengült, és elkezdett villogni az izzítógyertya visszajelző. Leállítás, újraindítás, villogás marad.  Szerelőhöz el, hibakódolvasás, ott azt mondták nekem, hogy az egyik porlasztócsúcs elfelejtette a kódot. Újrakódolás, pár napig megy is hibátlanul, aztán többször is azt csinálja, hogy pld. lámpánál történő várakozásnál, mikor alapjáraton ketyeg a motor, újra villogni kezd az izzítógyertya visszajelző, és a motor teljesítménye érezhetően visszaesik. A különbség az előzőhöz képest annyi, hogy leállítás, újraindítás után megszűnik a jelzés. Azóta lámpánál is túráztatom egy kicsit, így nem kedd el jelezni. Szerintetek mi lehet ez a hiba?     
Annyit tewnnék hozzá,hogy egy résolajveszteség mérést is csináltass kiindulásnak jólesz,hogy milyen a csúcsok állapota.HA a szivattyú fémreszelékes sanszos,hpogy a csúcsok is kukák mert kaptak belőle.Láttad is mikor újra kódolták vagy neked ezt mondták?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
David89
Vendég
« Új hozzászólás #27553 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:41:32 »

Értem, akkor marad 25ért a bevizsgált, de bontott.
Köszönöm

Olyat honnan szerzel?Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27554 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:58:33 »

Olyat honnan szerzel?Smiley

Pl mk2-től. Igaz, nincs bevizsgálva, de, ha nem jó, akkor visszaveszi.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27555 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 11:38:44 »

Pl mk2-től. Igaz, nincs bevizsgálva, de, ha nem jó, akkor visszaveszi.

Racing bazáron van egy srác, ő adja 25ért bevizsgálva. Mk2-nek már csak rövid csúcsos van, ami ugye 2003tol jó. Motorcraftnak viszont lenne, de ő csak 4et ad  eplus2
Mk2 és Motorcraft is vállal beszerelési garanciát a termékeikre. Néha jobb mint a "bevizsgált" cucc....

Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27556 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 13:02:28 »

Racing bazáron van egy srác, ő adja 25ért bevizsgálva. Mk2-nek már csak rövid csúcsos van, ami ugye 2003tol jó.


Az kizárt dolog, mert nem tudom.  eplus2

Miért nem újíttatod fel a tiéd? Akkor több az esélyed, hogy tuti meg van csinálva.
Naplózva
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #27557 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 15:13:30 »

Annyit tewnnék hozzá,hogy egy résolajveszteség mérést is csináltass kiindulásnak jólesz,hogy milyen a csúcsok állapota.HA a szivattyú fémreszelékes sanszos,hpogy a csúcsok is kukák mert kaptak belőle.Láttad is mikor újra kódolták vagy neked ezt mondták?

Szia! Láttam mikor újra kódolták a hallottam, mikor az egyik szerelő a másiknak diktálta be a kódot. A résolajveszteség mérést meg fogom csináltatni.
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27558 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 16:56:00 »

Szia! Láttam mikor újra kódolták a hallottam, mikor az egyik szerelő a másiknak diktálta be a kódot. A résolajveszteség mérést meg fogom csináltatni.

Kódolásban is lehet hibázni. Pl. rossz sorrend.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27559 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 20:52:11 »

Kódolásban is lehet hibázni. Pl. rossz sorrend.
a forscannel nem.a szádbarágja a porlasztók sorrendjét.nem tudod elkeverni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27560 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 20:59:25 »

a forscannel nem.a szádbarágja a porlasztók sorrendjét.nem tudod elkeverni!

Nincs róla tudomásunk, hogy az adott esetben mivel csinálták.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27561 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:01:17 »

Nincs róla tudomásunk, hogy az adott esetben mivel csinálták.
pedig biztosan forscannel..... eplus2 zavart2 bee1 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27562 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:02:50 »

pedig biztosan forscannel..... eplus2 zavart2 bee1 nevetes1

Hát akkor jó' van akkor........  wave   (Hidd el, mindent el lehet rontani....van, aki tudja  eplus2 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27563 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 21:04:04 »

 (Hidd el, mindent el lehet rontani....van, aki tudja  eplus2 )

Erről tudnék mesélni.
Naplózva
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #27564 Dátum: 2013.08.23 péntek, 12:44:28 »

Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #27565 Dátum: 2013.08.23 péntek, 12:47:24 »

Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv

Egy hírdetés elég, legyél picit türelmes. Nem olvassa mindenki percenként a fórumot.

Addig meg hívd fel mk2-t, alkatrészt, Pizzit stb., szóval a bontósokat, hátha van valakinek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27566 Dátum: 2013.08.23 péntek, 14:55:35 »

Sziasztok!
2002évj 2000köbös 130Le kombi mondeomhoz keresek turbócsövet.(az intercooler kijövő oldal és az alvázkereten átmenő műanyagcsó közötti cső)jobb oldal elől van.
Aki tud segíteni kérem szóljon minél előbb!
üdv
5vagy6 sebességes a váltód?

Nekem van 6oshoz......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #27567 Dátum: 2013.08.23 péntek, 23:00:58 »

5vagy6 sebességes a váltód?

Nekem van 6oshoz......

Neked is elég egy helyen válaszolni! Angry

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27568 Dátum: 2013.08.24 szombat, 09:39:23 »

http://www.youtube.com/watch?v=rzIoKUi5Q4Q
ezt a bordás szijjat nem kéne néha kicserélni? vagy mi van vele?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27569 Dátum: 2013.08.24 szombat, 10:22:14 »

Neked is elég egy helyen válaszolni! Angry

AndyA
duhos2 elvan veszve a csóka,azt se tudja hol jár.nemtom hova fog visszajönni.ide vagy oda....mindig mindent beír több helyre...
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 10:23:56 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27570 Dátum: 2013.08.24 szombat, 10:24:59 »

duhos2 elvan veszve a csóka,azt se tudja hol jár.nemtom hova fog visszajönni.ide vagy oda....mindig mindent beír több helyre...
Közben megoldódott neki,MOTOCRAFT-tól vesz.Beszéltem vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27571 Dátum: 2013.08.24 szombat, 11:21:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=rzIoKUi5Q4Q
ezt a bordás szijjat nem kéne néha kicserélni? vagy mi van vele?

Ez mk4, és vezérműszíj. Nekünk lánc van helyette, és szerencsére az sem a cserélős/szakadós fajtából  vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27572 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:24:27 »

Ez mk4, és vezérműszíj. Nekünk lánc van helyette, és szerencsére az sem a cserélős/szakadós fajtából  vigyor3
na ezért néztem én olyan hülyén ezt a videót  vigyor3 nem is értettem ezért tettem fel a kédést.
ezt a láncos témát tudtam én is. igy már értem  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27573 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:27:43 »

Tisztelt Mondeóguruk !

Némi olvasgatás után jómagam is nekiláttam az egr kontra szívósor tisztításnak. Csak az egr-t vettem le egyelőre ( az belül katasztrófálisan nézett ki ), de a szívósor értelmes leszereléséről nem találtam leírást, a meglepetéseket meg kerülném.
Azt szeretném kérni, ha valaki tud segíteni az esetleges hülyeség elkerülésében, tegye már meg, hogy eligazít, mi lehet buktató benne.

Köszönettel.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27574 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:28:49 »

na ezért néztem én olyan hülyén ezt a videót  vigyor3 nem is értettem ezért tettem fel a kédést.
ezt a láncos témát tudtam én is. igy már értem  integet2

Meg hát tudtommal nincs az MKIII-asnak alap 2.0-ás 140 pacis TDCi-je.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27575 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:32:15 »

Tisztelt Mondeóguruk !

Némi olvasgatás után jómagam is nekiláttam az egr kontra szívósor tisztításnak. Csak az egr-t vettem le egyelőre ( az belül katasztrófálisan nézett ki ), de a szívósor értelmes leszereléséről nem találtam leírást, a meglepetéseket meg kerülném.
Azt szeretném kérni, ha valaki tud segíteni az esetleges hülyeség elkerülésében, tegye már meg, hogy eligazít, mi lehet buktató benne.

Köszönettel.
nincs buktató.a szétszerelés adott mutatja magát minden csavar.arra figyelj,hogy a szivósort vevéve ne essen a motorba semmi a szilikon gumit ne tépd szét.csak bátran nem igazán elrontható müvelet.

itt látod a szivósor csavarjait és amit le kell szedned a szivósor elöl
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 12:38:02 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27576 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:35:51 »

Meg hát tudtommal nincs az MKIII-asnak alap 2.0-ás 140 pacis TDCi-je.
az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27577 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:40:50 »

Köszönöm a választ, annyit kérdeznék még, hogy a szívosor tömítései ki szokták bírni a leszerelést, ( értelmes módon leszerelésre gondolok ) vagy előtte szerezzek be egy készletet ?
Az autó 2005-ös, bő 200e km benne, laikusként azt gondolnám, már öregedhettek tömítések...
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27578 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:50:04 »

Köszönöm a választ, annyit kérdeznék még, hogy a szívosor tömítései ki szokták bírni a leszerelést, ( értelmes módon leszerelésre gondolok ) vagy előtte szerezzek be egy készletet ?
Az autó 2005-ös, bő 200e km benne, laikusként azt gondolnám, már öregedhettek tömítések...
ki birja nem egy cserélendö darab.szerintem még senki nem cserélt aki szétszedte.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27579 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:51:34 »

az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.

Sokan azt sem tudják (főleg a hivatalban), hogy 125-ös viszont van (EU4-es), mint pl az enyém, de 130 paci után fizettetnek velem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27580 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:54:29 »

az tuti nincs. 131-132 lovas sincs de van aki ezt irja ki még is .gondoltam el irta a videó gazdája.

130-131, 145-146, 115-116 általában a HP és a PS mértékegységek közötti különbség miatt vannak a kW-ból konvertáláskor, mindkettő lóerő, de mégse ugyanaz. Ha valaki jobban érzi magát attól, hogy eggyel nagyobb számot ír ki, akkor egészségére.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27581 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:59:28 »

Sokan azt sem tudják (főleg a hivatalban), hogy 125-ös viszont van (EU4-es), mint pl az enyém, de 130 paci után fizettetnek velem.
de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27582 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:00:34 »

ki birja nem egy cserélendö darab.szerintem még senki nem cserélt aki szétszedte.
Én cseréltem.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27583 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:01:28 »

de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?
Nem. Ez a lényeg, a forgalmiban 96kw van írva, hiába 125 lovas EUR4.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27584 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:05:32 »

de a forgalmiban a 125-ös teljesitménye van vagy nem? nekem ugye 96kw van benne neked kevesebb van bele irva,nem?

96 Kw van beleírva, mert, mint említettem, nekik csak a 130 LE-s verzió létezik, hiába kisebb a gyárilag az autó teljesítménye. Hogy az anyjuk szüljön farfekvéses sünt!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27585 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:06:31 »

130-131, 145-146, 115-116 általában a HP és a PS mértékegységek közötti különbség miatt vannak a kW-ból konvertáláskor, mindkettő lóerő, de mégse ugyanaz. Ha valaki jobban érzi magát attól, hogy eggyel nagyobb számot ír ki, akkor egészségére.

Igazából az autó 130 lovas. Ezt számolják át kW-ra, ami 95,588, felkerekítve 96. Ha ezt visszaszámoljuk, 130,56 jön ki, ezt is simán fel lehet kerekíteni 131-re.
Aztán kétfajta lóerő van (német és angol?), az egyik egy kicsivel több.
Szóval az alap a lóerő, és nem a kW (1980 SI mehet a fenébe). 130, 145, 115, 125 és így tovább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27586 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:11:17 »

Én cseréltem.  Wink
de miért ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27587 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:48:54 »

de miért ?
mert biztosra ment!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27588 Dátum: 2013.08.24 szombat, 13:57:53 »

Tisztelt Urak !

Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.

Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.

Kérdésem :

Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27589 Dátum: 2013.08.24 szombat, 14:01:08 »

Tisztelt Urak !

Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.

Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.

Kérdésem :

Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
A szívósorból szedd kia tömítéseket mert az nem bírja a gázolajat-brigiciolt.A sarat koszt meg óvatossan pucold ki nem oda való,és az egr-t dugózzd le.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27590 Dátum: 2013.08.24 szombat, 14:11:35 »

Be kell valljam, azért álltam neki, mert egyre gyatrábban reagált az erőteljes gázadásra , illetve omegakoncerten látható füsthalmot rakott ki olyankor az útra.
Kérdés :
Van még olyasmi amit érdemes átnézni, vagy az már nem házi barkács ?
( Az egr-hez vezető csődarabot megnéztem, lyukat nem láttam rajta, csak kormot abban is ( felül )
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27591 Dátum: 2013.08.24 szombat, 14:33:20 »

Tisztelt Urak !

Lebontottam a szívósort, ( egy két cső útban volt, de a végére engedett ), átnéztem.

Tény, hogy van benne korom - jellemzően az egr felöli csonk oldalán, illetve a beömlőkkel szembeni oldalon - kb 1-2 mm.

Kérdésem :

Érdemes ezt kisikálni, vagy ez nem oszt,nem szoroz ?
Amennyiben tisztításérett, ezt a műanyag a tapasztalatok szerint bírja a gázolajban / benzinben fürdetést ?
érdemes mert neked sem mindegy mekkora lukon kapsz levegőt
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27592 Dátum: 2013.08.24 szombat, 14:35:11 »

mert biztosra ment!
a rendőr az a biztos.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27593 Dátum: 2013.08.24 szombat, 14:37:07 »

de miért ?
Úgy van, ahogy Alf írta. Biztosra mentem. Ha szétszedéskor elszakad, sérül valamelyik, vagy kiderül hogy már egyéb okból csere érett, akkor szombaton nem tudtam volna hirtelen megvenni az autósboltban, mert zárva van. Tehát csere újra.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27594 Dátum: 2013.08.24 szombat, 15:38:26 »

Be kell valljam, azért álltam neki, mert egyre gyatrábban reagált az erőteljes gázadásra , illetve omegakoncerten látható füsthalmot rakott ki olyankor az útra.
Kérdés :
Van még olyasmi amit érdemes átnézni, vagy az már nem házi barkács ?
( Az egr-hez vezető csődarabot megnéztem, lyukat nem láttam rajta, csak kormot abban is ( felül )

Egyes szakértők szerint a füstpamacs levegőhiányra utal. Az a cső milyen volt kívülről? Ha az is olajos/olajsáros, akkor az is csereérett lehet. Vagy lyukas ott, ahol olajos. Ha a végénél olajos, akkor előfordulhat, hogy csak a bilincsen kell húzni.
Naplózva
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27595 Dátum: 2013.08.24 szombat, 17:58:23 »

Most van baj.... Sad

EGR és szívósor kitisztítva, még a turbócsövet is levettem és átnéztem, hibátlan. ( Azt is átmostam )

Összerak, elindít..... és az autó nem megy . Azaz megy, de olyan, mintha nem lenne turbónyomás, nem kap erőre fordulatnál, olyan, mintha dugót tett volna valaki a kipufogóba.
Az egr-t javaslat szerint dugóztam. A vákuumcsövét a helyén hagytam, azzal nem csináltam semmit.
A turbócső alsó szakaszán ( a fém részben ) van egy kütyü beépítve, nem tudom mi. Az lehet gond, hogy azt is elmostam a csővel együtt gázolajban ?

SEGÍTSÉÉÉG ! Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27596 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:01:08 »

Most van baj.... Sad

EGR és szívósor kitisztítva, még a turbócsövet is levettem és átnéztem, hibátlan. ( Azt is átmostam )

Összerak, elindít..... és az autó nem megy . Azaz megy, de olyan, mintha nem lenne turbónyomás, nem kap erőre fordulatnál, olyan, mintha dugót tett volna valaki a kipufogóba.
Az egr-t javaslat szerint dugóztam. A vákuumcsövét a helyén hagytam, azzal nem csináltam semmit.
A turbócső alsó szakaszán ( a fém részben ) van egy kütyü beépítve, nem tudom mi. Az lehet gond, hogy azt is elmostam a csővel együtt gázolajban ?

SEGÍTSÉÉÉG ! Smiley
lehet,hogy azt nem kellett volna elmosni,ugyanis az a MAP szenzor.az méri a töltő levegő nyomását.
csatit biztosan jól visszatetted rá?A csőbe nem dugtál ronygyot,ami bennemaradhatott?...egy kollégánk járt már így... vigyor3

a dugót a  kipuff felől érkező cső végér tetted ugye?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #27597 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:06:37 »

Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI Huh?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27598 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:10:37 »

Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI Huh?

Lehet szépen belemostad a trutyit a MAP-ba.......
Ahogy alf is írja.

Azt nem szabad tisztítani, mert tönkremehet.  Max. finoman féktisztítóval lefele tartva és kirázva, szárítva utána.

Furcsa kérdés lesz..... Nem raktad be fordítva?
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.24 szombat, 18:16:58 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #27599 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:12:22 »

Nem, rongyot nem tettem sehová, egr-be igen, a kipu felöli vége dugózva.
A MAP-nak titulált kütyüre elvben rendesen visszatettem a csatit.
Azért mertem egyébként gázolajban elmosni, mert amikor levettem a csőszakaszt, olajos volt belül.
Feltételeztem, ha az olaj nem tett kárt benne, akkor a gázolaj sem fog.
MI LEHET A BIBI Huh?
próbáld meg féktisztítóval elöblíteni a map-ot.és a csatlakozóját is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.