Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:04:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 552 553 [554] 555 556 557 558 559 560 561 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639277 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27650 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 10:10:11 »

Megy az turbó nélkül is, pont mint egy sima szívó diesel. Előznöd nem nagyon kell Smiley
Rosszabb, mint egy szívó dízel. Most van egy haszontalan "dugó" a levegőbeáramlás útjában.........a turbó.
Meg az anyagból is elvesz. Cserébe alig negy.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #27651 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 11:58:53 »

Rosszabb, mint egy szívó dízel. Most van egy haszontalan "dugó" a levegőbeáramlás útjában.........a turbó.
Meg az anyagból is elvesz. Cserébe alig negy.......
Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27652 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 12:04:50 »

Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.

Van olyan eset mikor ez történik, de egy turbónyomás nélküli üzemnél nincs "hibát előidéző henger".  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27653 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 12:13:18 »

Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.

Erre azért kíváncsi lennék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #27654 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 12:52:28 »

Üdv!
SEgítséget kérnék , az autómból kifogyott az üzemanyag ezért leállt, töltöttem bele, de már nem idul be az üzemanyagszűrőt többször is fullra töltöttem, de csak nem akar beindulni, mi a teendő ilyen esetben. Félek a sokszori próbálkozásra az akksi is lemerül. Hol lehet az üzemanyagrendszert légteleníteni. Esetleg valaki hozzá értő Pesten a Váci Shiller környékén tudna segíteni igazán hálás lennék. nagyon nagyon köszönöm előre is a segítségeteket help help help
Tisztelettel: sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #27655 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 12:53:50 »

Én csak azt mondom amit mondtak nekem.
Nem tudom az éppen aktuális úriembernél mi is a konkrét hiba. Nekem a "4-es porlasztócsúcs elérte a kopogási határértéket" nevű hiba kivételekor mondták.
Nem jogerős.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27656 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 13:03:37 »

Üdv!
SEgítséget kérnék , az autómból kifogyott az üzemanyag ezért leállt, töltöttem bele, de már nem idul be az üzemanyagszűrőt többször is fullra töltöttem, de csak nem akar beindulni, mi a teendő ilyen esetben. Félek a sokszori próbálkozásra az akksi is lemerül. Hol lehet az üzemanyagrendszert légteleníteni. Esetleg valaki hozzá értő Pesten a Váci Shiller környékén tudna segíteni igazán hálás lennék. nagyon nagyon köszönöm előre is a segítségeteket help help help
Tisztelettel: sly70

Sehol... ha a szűrő fel van töltve, és így sem indul, én lehúznám a csövet a szűrő után, és átlátszó csővel összeépítve addig szívnám, amíg rendesen folyik.
Ekkor vissza a csövet, és usgyi... bár nekem fura, hogy teljesen elfogyott, mert elvileg előbb leállítja, mint hogy levegőt szippantott volna.
Gázolaj nélkül amúgy sem szokás indítózni, mert a magasnyomásút az üzemanyag keni.
Szerezz valahol egy AC pumpát, az sokat fog segíteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #27657 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 13:12:51 »

Sehol... ha a szűrő fel van töltve, és így sem indul, én lehúznám a csövet a szűrő után, és átlátszó csővel összeépítve addig szívnám, amíg rendesen folyik.
Ekkor vissza a csövet, és usgyi... bár nekem fura, hogy teljesen elfogyott, mert elvileg előbb leállítja, mint hogy levegőt szippantott volna.
Gázolaj nélkül amúgy sem szokás indítózni, mert a magasnyomásút az üzemanyag keni.
Szerezz valahol egy AC pumpát, az sokat fog segíteni.
A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27658 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 13:50:24 »

A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?

Nyilván a szűrő utáni az, ami a szűrő után van... a szűrő és a szippancs között.
De amúgy meg, majdnem mindegy, mert az első lépés elhozni a gázolajat a szűrőig.
Vagyis, ha azon keresztül vmi miatt nem tudod, jó az előtte lévő is, csak akkor tutira le kell légteleníteni a szűrőt.
Emlékeim szerint lehet venni a barkács áruházakban nyomkodós kézi szivattyút, üa átfejtéshez.
Szerintem az nem drága, és azzal meg tudod oldani (persze, a keresztmetszet-difit meg kell oldani.
Ha beindult, alapjáraton hagynám eg darabig, amíg kidolgozza magából a levegőt.
Szerencséd, hogy nincs hideg, mert különben a visszatérő ággal is szívnál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27659 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 13:56:01 »

A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?
Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #27660 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 14:07:02 »

Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.  wave
Az a bibi,hogy munkahelyen vagyok és szerszámom az nincs, de próbálkorok
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27661 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 14:43:11 »

Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
2funny nevetes2 nevetes1 lol002
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #27662 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 14:55:16 »

2funny nevetes2 nevetes1 lol002
szóval nem  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27663 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 14:59:06 »

szóval nem  vigyor3
nem,de beadjuk újításnak! vigyor3  fogyasztáscsökkentésnek is jó lehet.menet közben lekaccsolunk 2-3 hengert...akár.... Wink nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #27664 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 15:04:32 »

nem,de beadjuk újításnak! vigyor3  fogyasztáscsökkentésnek is jó lehet.menet közben lekaccsolunk 2-3 hengert...akár.... Wink nyes
hát jó én nem értek hozzá.  vigyor3 azt hittem tudok segíteni egy szakmabélinek a mondataival, de ezek szerint ő se nagyon volt tisztában a dolgokkal.  smile
elnézést ha félrevezettem bárkit is. worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27665 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 15:09:42 »

hát jó én nem értek hozzá.  vigyor3 azt hittem tudok segíteni egy szakmabélinek a mondataival, de ezek szerint ő se nagyon volt tisztában a dolgokkal.  smile
elnézést ha félrevezettem bárkit is. worship

De legalább jól hasbaakaztott.  eplus2
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #27666 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 15:29:47 »

Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.  wave
Sikerült, beindult, az üzemanyagszint jelző valamiért nem érzékelte, hogy töltöttem bele üzemanyagot, 0km-re elegendő üzemanyagot mutatott akár mennyit raktam bele. Megoldás: akkusarut levettem majd egy rövid idő múlva visszatettem, műszercsoport letesztelte magát és már is mutatta, hogy nem üres a tank és a gép pöccre indult.
azért köszönöm a hozzászólásokat, javaslatokat.
Tisztelettel:sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
józsef
Vendég
« Új hozzászólás #27667 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 10:39:44 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27668 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 10:56:31 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.


Elsőre nézd meg azt a függőleges csövet, ami az EGR-től megy a cooler felé. Ha olajsáros, akkor az lehet kilyukadva valahol. Ez elég sűrűn előfordul.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27669 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 12:27:22 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.

Másodszor volt villogó izzító jel,esetleg ha vákumos a turbó ami nem derült ki az adatokból de lehet akkor nem müködik rendessen a vákum a turbón.Nézd át az összes vákum csövet,plussz EGR szelep is lehet hiba ez leragad elvan dugulva kosszal?Kezdésnek,aztán még szívósor tisztítás is kellene lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
józsef
Vendég
« Új hozzászólás #27670 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:20:32 »

Másodszor volt villogó izzító jel,esetleg ha vákumos a turbó ami nem derült ki az adatokból de lehet akkor nem müködik rendessen a vákum a turbón.Nézd át az összes vákum csövet,plussz EGR szelep is lehet hiba ez leragad elvan dugulva kosszal?Kezdésnek,aztán még szívósor tisztítás is kellene lehet.


Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.

Tisztelettel:józsef

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27671 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:24:02 »


Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.

Tisztelettel:józsef


Helyileg hol vagy és a kocsi adatait tedd ki aláírásba mint nálam
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27672 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:25:13 »


Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.

Tisztelettel:józsef



Ha volt villogó malacfarok, az nagy eséllyel üza rendszer hiba. Bár egy kódolvasás nem ártana. Ha volt villogás, akkor elvileg kellene lennie csekk endzsin lámpának is. Egyiknek tudnám javasolni a filep dieselt, mint szervizet. Nem a legolcsóbbak, de korrektek és csak azt javítják, amit te kérsz. Átvizsgálás, diagnosztika után megteszik az árajánlatukat és te eldöntöd, hogy akarod-e a javítást ott és akkor vagy sem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 13:29:29 írta Lacika71 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27673 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:28:31 »


Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.

Tisztelettel:józsef


Látom Te pesti vagy akkor keresd Németh Viktort A KönyvesKálmán KRT. Ford-FORT.Ő a te embered.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27674 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:30:05 »

Ha volt villogó malacfarok, az nagy eséllyel üza rendszer hiba. Bár egy kódolvasás nem ártana. Ha volt villogás, akkor elvileg kellene lennie csekk endzsin lámpának is. Egyiknek tudnám javasolni a filep dieselt, mint szervizet. Nem a legolcsóbbak, de korrektek és csak azt javítják, amit te kérsz. Átvizsgálás, diagnosztika után megteszi az árajánlatukat és te eldöntöd, hogy akarod-e a javítást ott és akkor vagy sem.
Az izzitójel villogás mellé mért kéne lenni chek lámpa villogásnak.Nekem sem volt soha.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27675 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:31:45 »

Az izzitójel villogás mellé mért kéne lenni chek lámpa villogásnak.Nekem sem volt soha.

Azért írtam, hogy elvileg. De akkor ezek szerint a vezérlőnek az nem hiba, hogy kódot dobjon rá.  hehe
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27676 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:34:53 »


Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.

Tisztelettel:józsef


Írtam egy privátot olvasd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
józsef
Vendég
« Új hozzászólás #27677 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:51:34 »

Köszönöm a "megszállottak" segítségét,jó érzés,hogy ilyen támogatást kapok.

A héten sor kerül az átvizsgálásra és remélem újra a régi lesz a paripa.

Mindenkinek szép és balesetmentes napot kívánok!

Tisztelettel:józsef.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27678 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:19:10 »

Köszönöm a "megszállottak" segítségét,jó érzés,hogy ilyen támogatást kapok.

A héten sor kerül az átvizsgálásra és remélem újra a régi lesz a paripa.

Mindenkinek szép és balesetmentes napot kívánok!

Tisztelettel:józsef.

Igazán nincs mit. Azért a fejleményeket oszd meg velünk is, hátha olyan gondod volt, ami másnak is előjön. Ez sokat segíthet.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27679 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 15:29:47 »

Veszprém mellett vagyok.

A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
én  borszörcsökön lakom én tudok neked f-szuperrel kódot olvasni ha gondolod!vagy ajkán meló előtt/után!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 15:32:36 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27680 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 21:35:06 »

Üdv!
Bocsi, ha már valahol le volt írva, de én nem találom, ezért kérek egy kis segítséget: Hogyan kell nullázni a szervizintervallumot olajcsere után? (2006.03 TDCI)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27681 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 21:36:09 »

Üdv!
Bocsi, ha már valahol le volt írva, de én nem találom, ezért kérek egy kis segítséget: Hogyan kell nullázni a szervizintervallumot olajcsere után? (2006.03 TDCI)

Sehogy. Mk3-ban nincs ilyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27682 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 21:37:53 »

Akkor miért világít egy olajoskanna+villáskulcs a műszerfalon? 500km-el ezelőtt még nem világított. ELM327 szerint semmilyen hibakód nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27683 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 21:41:10 »

Akkor miért világít egy olajoskanna+villáskulcs a műszerfalon? 500km-el ezelőtt még nem világított. ELM327 szerint semmilyen hibakód nincs.

Lefényképeznéd ezt?

Ez nem hibakód, az ELM pedig nagyon általános dolgokat tud csak.


Részecskeszűrős a tied?

Ilyen a részecskeszűrősöknél van csak, de igazából a DPF miatt jelez, hogy ne menjen idő előtt tönkre.
Cseréld le az olajat (hamuszegény) Azért nem világított 500 km-el ezelőtt, mert még  nem volt esedékes.
Ha kicserélted az olajat, akkor tedd gyújtásra és kb. 20 másodpercig tartsd lenyomva a fék és gázpedált teljesen.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 21:50:41 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27684 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 23:06:31 »

Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27685 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 23:21:12 »

Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.
Akkor 2 dolgot tegyél.Vidd el egy diagra hogy miért ég,és elképzelhető,hogy megint tisztítani kell vagy sajnos már cserélned kell,lehet eddig bírta.2005-től voltak ha jól tudom.Ahogy GSR kolléga mondta az azért ég a DPF miatt.Gyári diagra vidd el aztán okossabb leszel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27686 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 23:22:56 »

Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.

Reménykedjünk, hogy minden rendben lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27687 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:03:02 »

 worship
Köszönöm a segítséget!! A "fék és gázpedál lenyomva tartása gyújtás mellett  20mp-ig" meghozta a várt eredményt. Először villogni kezdett a lámpa, majd kialudt. Remélem nem fog túl hamar újra jelentkezni sem ez sem más jelzés. Csináltam fotókat is, de nem tudom hogyan töltsem fel ide.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27688 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:14:34 »

worship
Köszönöm a segítséget!! A "fék és gázpedál lenyomva tartása gyújtás mellett  20mp-ig" meghozta a várt eredményt. Először villogni kezdett a lámpa, majd kialudt. Remélem nem fog túl hamar újra jelentkezni sem ez sem más jelzés. Csináltam fotókat is, de nem tudom hogyan töltsem fel ide.
képfeltöltés.hu.Itt kapsz egy linket rá és azt kell ide bemásolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27689 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:41:29 »

Szervizintervallum kijelző Mondeo MK3-nál (2006):
Gyújtás:


Ellenőrző lámpák indítás előtt:


Motor jár (ajtó nyitva volt és a kézifék is be van még húzva), de a szervizintervallum lámpa világít:


Szervizintervallum reset után járó motorral:
Naplózva
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27690 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:45:07 »

Ha mégis gond lesz a DPF-fel egyszer, akkor erről mi a véleményetek?:
http://elesautoszerviz.ewk.hu/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27691 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:46:53 »


Ilyen a részecskeszűrősöknél van csak, de igazából a DPF miatt jelez, hogy ne menjen idő előtt tönkre.


Nem azért világít, hogy a dpf ne menjen tönkre, hanem azért, hogy a felhigult olajjal a motor ne menjen tönkre!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27692 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:28:27 »

Nem azért világít, hogy a dpf ne menjen tönkre, hanem azért, hogy a felhigult olajjal a motor ne menjen tönkre!

Erről nem szeretnék vitát nyitni.  wave
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.

Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....  hehe
...vagy a duda  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27693 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:30:58 »

Erről nem szeretnék vitát nyitni.  wave
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.

Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....  hehe
...vagy a duda  integet2
Szerintem azért világít, hogy vigyél be egy talicska pénzt a szervízbe!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27694 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:03:35 »

Szerintem azért világít, hogy vigyél be egy talicska pénzt a szervízbe!  vigyor3

Akkor talicska és villáskulcs piktogram lenne ott.... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27695 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:35:18 »

Erről nem szeretnék vitát nyitni.  wave
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.

Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....  hehe
...vagy a duda  integet2

Az olaj minősége NEM befolyásolja, vagyis az elhasználódása NEM befolyásolja. Azaz csak a betöltéskor érdekes milyen olajat raktál bele, utána már csak a motornak nem mindegy, hogy a regenerálások kapcsán mennyire hígult fel az olaj, és ezért jelez!

Szóval összességében az olajnak sok köze nincs a dpf élettartamához!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27696 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:36:58 »

Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.

A visszajelzést az utolsó nullázás óta produkált jelenségek alapján STATISZTIKAILAG írja ki!

Pl. hányszor regenerált, hányszor gyorsított, mekkora fordulaton meddig ment, stb...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27697 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:44:26 »

Az olaj minősége NEM befolyásolja, vagyis az elhasználódása NEM befolyásolja. Azaz csak a betöltéskor érdekes milyen olajat raktál bele, utána már csak a motornak nem mindegy, hogy a regenerálások kapcsán mennyire hígult fel az olaj, és ezért jelez!

Szóval összességében az olajnak sok köze nincs a dpf élettartamához!

Még egy hozzáfűzésem van és felőlem mindenki azt hisz, amit akar.
A DPF-es motorokba kizárólag csökkentett ill. hamuszegény motorolajat szabad használni. A DPF miatt!
A dízel motorok működéséből kifolyólag korom és hamu jut a motorolajba, tehát......
Akármit csinálunk ebből jut égés után a kipufogórendszerbe, ami (sokszor) nem visszafordíthatatlanul eltömítheti a DPF szerkezetét.

Az agyontuningolt füstöt okádó dízelekben ezért nincs ...már....DPF, de még DOC sem..... hamar bedugulna.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27698 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:47:25 »

A visszajelzést az utolsó nullázás óta produkált jelenségek alapján STATISZTIKAILAG írja ki!

Pl. hányszor regenerált, hányszor gyorsított, mekkora fordulaton meddig ment, stb...

Na persze..... meg hányan ültek benn.  vigyor3
Inkább hagyatkozik a differenciál nyomásszenzor jelére és regenerálás sűrűsége is befolyásol, mert ugye hamarabb dugul a DPF.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27699 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:57:12 »

Még egy hozzáfűzésem van és felőlem mindenki azt hisz, amit akar.
A DPF-es motorokba kizárólag csökkentett ill. hamuszegény motorolajat szabad használni. A DPF miatt!
A dízel motorok működéséből kifolyólag korom és hamu jut a motorolajba, tehát......
Akármit csinálunk ebből jut égés után a kipufogórendszerbe, ami (sokszor) nem visszafordíthatatlanul eltömítheti a DPF szerkezetét.

Az agyontuningolt füstöt okádó dízelekben ezért nincs ...már....DPF, de még DOC sem..... hamar bedugulna.



A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!

Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.

Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 547 548 549 550 551 552 553 [554] 555 556 557 558 559 560 561 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.