Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:53:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
552
553
[
554
]
555
556
557
558
559
560
561
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638819 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27650 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 10:10:11 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.25 vasárnap, 08:50:29
Megy az turbó nélkül is, pont mint egy sima szívó diesel. Előznöd nem nagyon kell
Rosszabb, mint egy szívó dízel. Most van egy haszontalan "dugó" a levegőbeáramlás útjában.........a turbó.
Meg az anyagból is elvesz. Cserébe alig negy.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27651 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 11:58:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.25 vasárnap, 10:10:11
Rosszabb, mint egy szívó dízel. Most van egy haszontalan "dugó" a levegőbeáramlás útjában.........a turbó.
Meg az anyagból is elvesz. Cserébe alig negy.......
Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27652 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 12:04:50 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.25 vasárnap, 11:58:53
Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
Van olyan eset mikor ez történik, de egy turbónyomás nélküli üzemnél nincs "hibát előidéző henger".
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27653 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 12:13:18 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.25 vasárnap, 11:58:53
Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
Erre azért kíváncsi lennék.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27654 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 12:52:28 »
Üdv!
SEgítséget kérnék , az autómból kifogyott az üzemanyag ezért leállt, töltöttem bele, de már nem idul be az üzemanyagszűrőt többször is fullra töltöttem, de csak nem akar beindulni, mi a teendő ilyen esetben. Félek a sokszori próbálkozásra az akksi is lemerül. Hol lehet az üzemanyagrendszert légteleníteni. Esetleg valaki hozzá értő Pesten a Váci Shiller környékén tudna segíteni igazán hálás lennék. nagyon nagyon köszönöm előre is a segítségeteket
Tisztelettel: sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27655 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 12:53:50 »
Én csak azt mondom amit mondtak nekem.
Nem tudom az éppen aktuális úriembernél mi is a konkrét hiba. Nekem a "4-es porlasztócsúcs elérte a kopogási határértéket" nevű hiba kivételekor mondták.
Nem jogerős.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27656 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 13:03:37 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.08.25 vasárnap, 12:52:28
Üdv!
SEgítséget kérnék , az autómból kifogyott az üzemanyag ezért leállt, töltöttem bele, de már nem idul be az üzemanyagszűrőt többször is fullra töltöttem, de csak nem akar beindulni, mi a teendő ilyen esetben. Félek a sokszori próbálkozásra az akksi is lemerül. Hol lehet az üzemanyagrendszert légteleníteni. Esetleg valaki hozzá értő Pesten a Váci Shiller környékén tudna segíteni igazán hálás lennék. nagyon nagyon köszönöm előre is a segítségeteket
Tisztelettel: sly70
Sehol... ha a szűrő fel van töltve, és így sem indul, én lehúznám a csövet a szűrő után, és átlátszó csővel összeépítve addig szívnám, amíg rendesen folyik.
Ekkor vissza a csövet, és usgyi... bár nekem fura, hogy teljesen elfogyott, mert elvileg előbb leállítja, mint hogy levegőt szippantott volna.
Gázolaj nélkül amúgy sem szokás indítózni, mert a magasnyomásút az üzemanyag keni.
Szerezz valahol egy AC pumpát, az sokat fog segíteni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27657 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 13:12:51 »
Idézetet írta: Angel - 2013.08.25 vasárnap, 13:03:37
Sehol... ha a szűrő fel van töltve, és így sem indul, én lehúznám a csövet a szűrő után, és átlátszó csővel összeépítve addig szívnám, amíg rendesen folyik.
Ekkor vissza a csövet, és usgyi... bár nekem fura, hogy teljesen elfogyott, mert elvileg előbb leállítja, mint hogy levegőt szippantott volna.
Gázolaj nélkül amúgy sem szokás indítózni, mert a magasnyomásút az üzemanyag keni.
Szerezz valahol egy AC pumpát, az sokat fog segíteni.
A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27658 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 13:50:24 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.08.25 vasárnap, 13:12:51
A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?
Nyilván a szűrő utáni az, ami a szűrő után van... a szűrő és a szippancs között.
De amúgy meg, majdnem mindegy, mert az első lépés elhozni a gázolajat a szűrőig.
Vagyis, ha azon keresztül vmi miatt nem tudod, jó az előtte lévő is, csak akkor tutira le kell légteleníteni a szűrőt.
Emlékeim szerint lehet venni a barkács áruházakban nyomkodós kézi szivattyút, üa átfejtéshez.
Szerintem az nem drága, és azzal meg tudod oldani (persze, a keresztmetszet-difit meg kell oldani.
Ha beindult, alapjáraton hagynám eg darabig, amíg kidolgozza magából a levegőt.
Szerencséd, hogy nincs hideg, mert különben a visszatérő ággal is szívnál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27659 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 13:56:01 »
Idézetet írta: sly70 - 2013.08.25 vasárnap, 13:12:51
A szűrő utáni cső a vastagabb amelyik a magasnyomásó szivattyúhoz megy, a szűrön keresztül kell, vagy a szűrő előtti vastagabb csövet ami az üzemanyagtankból jőn.?
Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27660 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 14:07:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.25 vasárnap, 13:56:01
Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.
Az a bibi,hogy munkahelyen vagyok és szerszámom az nincs, de próbálkorok
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27661 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 14:43:11 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.25 vasárnap, 11:58:53
Továbbá, ha nem tévedek a hibát előidéző hengert le is kapcsolja a rendszer, szóval 4 helyett csak 3 dolgozik. Legalábbis egyszer valahogy így magyarázta nekem az egyik Fordos manus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27662 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 14:55:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.25 vasárnap, 14:43:11
szóval nem
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27663 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 14:59:06 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.25 vasárnap, 14:55:16
szóval nem
nem,de beadjuk újításnak!
fogyasztáscsökkentésnek is jó lehet.menet közben lekaccsolunk 2-3 hengert...akár....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27664 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 15:04:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.25 vasárnap, 14:59:06
nem,de beadjuk újításnak!
fogyasztáscsökkentésnek is jó lehet.menet közben lekaccsolunk 2-3 hengert...akár....
hát jó én nem értek hozzá.
azt hittem tudok segíteni egy szakmabélinek a mondataival, de ezek szerint ő se nagyon volt tisztában a dolgokkal.
elnézést ha félrevezettem bárkit is.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27665 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 15:09:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.25 vasárnap, 15:04:32
hát jó én nem értek hozzá.
azt hittem tudok segíteni egy szakmabélinek a mondataival, de ezek szerint ő se nagyon volt tisztában a dolgokkal.
elnézést ha félrevezettem bárkit is.
De legalább jól hasbaakaztott.
Naplózva
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27666 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 15:29:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.25 vasárnap, 13:56:01
Nyisd meg a magasnyomású hollandert ami a rail csőre megy, ha indítózásnál ott megjelenik a gázolaj azt húzd vissza, és nyisd meg a 4db porlasztó felett...ha mind a 4-nél nomja már, akkor visszahúzod és pöccre fog indulni...ez a módja.
Sikerült, beindult, az üzemanyagszint jelző valamiért nem érzékelte, hogy töltöttem bele üzemanyagot, 0km-re elegendő üzemanyagot mutatott akár mennyit raktam bele. Megoldás: akkusarut levettem majd egy rövid idő múlva visszatettem, műszercsoport letesztelte magát és már is mutatta, hogy nem üres a tank és a gép pöccre indult.
azért köszönöm a hozzászólásokat, javaslatokat.
Tisztelettel:sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
józsef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27667 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 10:39:44 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27668 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 10:56:31 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 10:39:44
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.
Elsőre nézd meg azt a függőleges csövet, ami az EGR-től megy a cooler felé. Ha olajsáros, akkor az lehet kilyukadva valahol. Ez elég sűrűn előfordul.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27669 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 12:27:22 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 10:39:44
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni: 2004-es 2.0 tdci mondeom van és most a gázadásnál nem mindig húz.
Elsőre nem tudom mire gondoljak mível egyet gondól és már repűl is.
Másodszor volt villogó izzító jel,esetleg ha vákumos a turbó ami nem derült ki az adatokból de lehet akkor nem müködik rendessen a vákum a turbón.Nézd át az összes vákum csövet,plussz EGR szelep is lehet hiba ez leragad elvan dugulva kosszal?Kezdésnek,aztán még szívósor tisztítás is kellene lehet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
józsef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27670 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:20:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.26 hétfő, 12:27:22
Másodszor volt villogó izzító jel,esetleg ha vákumos a turbó ami nem derült ki az adatokból de lehet akkor nem müködik rendessen a vákum a turbón.Nézd át az összes vákum csövet,plussz EGR szelep is lehet hiba ez leragad elvan dugulva kosszal?Kezdésnek,aztán még szívósor tisztítás is kellene lehet.
Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.
Tisztelettel:józsef
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27671 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:24:02 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 13:20:32
Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.
Tisztelettel:józsef
Helyileg hol vagy és a kocsi adatait tedd ki aláírásba mint nálam
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27672 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:25:13 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 13:20:32
Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.
Tisztelettel:józsef
Ha volt villogó malacfarok, az nagy eséllyel üza rendszer hiba. Bár egy kódolvasás nem ártana. Ha volt villogás, akkor elvileg kellene lennie csekk endzsin lámpának is. Egyiknek tudnám javasolni a filep dieselt, mint szervizet. Nem a legolcsóbbak, de korrektek és csak azt javítják, amit te kérsz. Átvizsgálás, diagnosztika után megteszik az árajánlatukat és te eldöntöd, hogy akarod-e a javítást ott és akkor vagy sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 13:29:29 írta Lacika71
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27673 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:28:31 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 13:20:32
Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.
Tisztelettel:józsef
Látom Te pesti vagy akkor keresd Németh Viktort A KönyvesKálmán KRT. Ford-FORT.Ő a te embered.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27674 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:30:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.26 hétfő, 13:25:13
Ha volt villogó malacfarok, az nagy eséllyel üza rendszer hiba. Bár egy kódolvasás nem ártana. Ha volt villogás, akkor elvileg kellene lennie csekk endzsin lámpának is. Egyiknek tudnám javasolni a filep dieselt, mint szervizet. Nem a legolcsóbbak, de korrektek és csak azt javítják, amit te kérsz. Átvizsgálás, diagnosztika után megteszi az árajánlatukat és te eldöntöd, hogy akarod-e a javítást ott és akkor vagy sem.
Az izzitójel villogás mellé mért kéne lenni chek lámpa villogásnak.Nekem sem volt soha.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27675 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:31:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.26 hétfő, 13:30:05
Az izzitójel villogás mellé mért kéne lenni chek lámpa villogásnak.Nekem sem volt soha.
Azért írtam, hogy elvileg. De akkor ezek szerint a vezérlőnek az nem hiba, hogy kódot dobjon rá.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27676 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:34:53 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 13:20:32
Köszönöm a segítséget,igen ahogy írtad volt villogó izzító jel és le is állt,vártam egy kicsit és indult.
Felhívtam egy diesel szervizt és nem szívesen foglalkoznának vele,így viszont én sem viszem oda....
Ha tudsz valami jó helyet akkor azt küld el légyszíves.
Tisztelettel:józsef
Írtam egy privátot olvasd el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
józsef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27677 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 13:51:34 »
Köszönöm a "megszállottak" segítségét,jó érzés,hogy ilyen támogatást kapok.
A héten sor kerül az átvizsgálásra és remélem újra a régi lesz a paripa.
Mindenkinek szép és balesetmentes napot kívánok!
Tisztelettel:józsef.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27678 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 14:19:10 »
Idézetet írta: józsef - 2013.08.26 hétfő, 13:51:34
Köszönöm a "megszállottak" segítségét,jó érzés,hogy ilyen támogatást kapok.
A héten sor kerül az átvizsgálásra és remélem újra a régi lesz a paripa.
Mindenkinek szép és balesetmentes napot kívánok!
Tisztelettel:józsef.
Igazán nincs mit. Azért a fejleményeket oszd meg velünk is, hátha olyan gondod volt, ami másnak is előjön. Ez sokat segíthet.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27679 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 15:29:47 »
Idézetet írta: alphatango - 2013.08.24 szombat, 20:36:30
Veszprém mellett vagyok.
A változatosság kedvéért helyreállítottam az eredeti állapotot, vagyis eltávolítottam az EGR dugózást.
Ettől sem változott semmi, az erőtlenség ugyanolyan.
Ezenkívül féktisztítóval átmostam a MAP érzékelőt, visszatettem, kipróbáltam, semmi sem változott.
Indul rendben, alapban rendesen megmozdul, de ahol meg kellene jönnie az erőnek, ott nagy semmi van. Szó szerint.
Kívülről annyit lehet látni, hogy a gázadáskor jellemző füstpamacs sincs, vagyis nulla füstölés. Na, meg a hangja kicsit más lett , mint tisztítás előtt, de nem értem hogyan, vagy miért...
én borszörcsökön lakom én tudok neked f-szuperrel kódot olvasni ha gondolod!vagy ajkán meló előtt/után!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 15:32:36 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27680 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 21:35:06 »
Üdv!
Bocsi, ha már valahol le volt írva, de én nem találom, ezért kérek egy kis segítséget: Hogyan kell nullázni a szervizintervallumot olajcsere után? (2006.03 TDCI)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27681 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 21:36:09 »
Idézetet írta: szt - 2013.08.26 hétfő, 21:35:06
Üdv!
Bocsi, ha már valahol le volt írva, de én nem találom, ezért kérek egy kis segítséget: Hogyan kell nullázni a szervizintervallumot olajcsere után? (2006.03 TDCI)
Sehogy. Mk3-ban nincs ilyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27682 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 21:37:53 »
Akkor miért világít egy olajoskanna+villáskulcs a műszerfalon? 500km-el ezelőtt még nem világított. ELM327 szerint semmilyen hibakód nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27683 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 21:41:10 »
Idézetet írta: szt - 2013.08.26 hétfő, 21:37:53
Akkor miért világít egy olajoskanna+villáskulcs a műszerfalon? 500km-el ezelőtt még nem világított. ELM327 szerint semmilyen hibakód nincs.
Lefényképeznéd ezt?
Ez nem hibakód, az ELM pedig nagyon általános dolgokat tud csak.
Részecskeszűrős a tied?
Ilyen a részecskeszűrősöknél van csak, de igazából a DPF miatt jelez, hogy ne menjen idő előtt tönkre.
Cseréld le az olajat (hamuszegény) Azért nem világított 500 km-el ezelőtt, mert még nem volt esedékes.
Ha kicserélted az olajat, akkor tedd gyújtásra és kb. 20 másodpercig tartsd lenyomva a fék és gázpedált teljesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.26 hétfő, 21:50:41 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27684 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 23:06:31 »
Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27685 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 23:21:12 »
Idézetet írta: szt - 2013.08.26 hétfő, 23:06:31
Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.
Akkor 2 dolgot tegyél.Vidd el egy diagra hogy miért ég,és elképzelhető,hogy megint tisztítani kell vagy sajnos már cserélned kell,lehet eddig bírta.2005-től voltak ha jól tudom.Ahogy GSR kolléga mondta az azért ég a DPF miatt.Gyári diagra vidd el aztán okossabb leszel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27686 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 23:22:56 »
Idézetet írta: szt - 2013.08.26 hétfő, 23:06:31
Holnap lefényképezem és felteszem a képet (gondolom a műszerfalról kell a kép). Nekem is feltűnt, hogy a kezelési útmutatókban nincs ilyen lámpa sehol. Igen DPF-es a gép. 2 hete vettem, mikor hazaértem vele másnap világítani kezdett ez a lámpa. Előző tulaj szerint (és a szervizkönyv plusz számlák szerint) volt olajcsere kb. 8ekm ezelőtt. Én lecseréltem az olajat Cromaxban vásárolt elvileg DPF-hez való (low SAPS "C"-s 5w-30) olajra meg a szűrőt is. Ez egy Németországban 2006.03-ban forgalomba helyezett gép, ott állítólag már mindegyikbe tettek DPF-et 2006-tól. A DPF volt már egyszer tisztítva a kapott dokumentációk és az előző tulaj szerint.
Reménykedjünk, hogy minden rendben lesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27687 Dátum:
2013.08.27 kedd, 10:03:02 »
Köszönöm a segítséget!! A "fék és gázpedál lenyomva tartása gyújtás mellett 20mp-ig" meghozta a várt eredményt. Először villogni kezdett a lámpa, majd kialudt. Remélem nem fog túl hamar újra jelentkezni sem ez sem más jelzés. Csináltam fotókat is, de nem tudom hogyan töltsem fel ide.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27688 Dátum:
2013.08.27 kedd, 10:14:34 »
Idézetet írta: szt - 2013.08.27 kedd, 10:03:02
Köszönöm a segítséget!! A "fék és gázpedál lenyomva tartása gyújtás mellett 20mp-ig" meghozta a várt eredményt. Először villogni kezdett a lámpa, majd kialudt. Remélem nem fog túl hamar újra jelentkezni sem ez sem más jelzés. Csináltam fotókat is, de nem tudom hogyan töltsem fel ide.
képfeltöltés.hu.Itt kapsz egy linket rá és azt kell ide bemásolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27689 Dátum:
2013.08.27 kedd, 10:41:29 »
Szervizintervallum kijelző Mondeo MK3-nál (2006):
Gyújtás:
Ellenőrző lámpák indítás előtt:
Motor jár (ajtó nyitva volt és a kézifék is be van még húzva), de a szervizintervallum lámpa világít:
Szervizintervallum reset után járó motorral:
Naplózva
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27690 Dátum:
2013.08.27 kedd, 10:45:07 »
Ha mégis gond lesz a DPF-fel egyszer, akkor erről mi a véleményetek?:
http://elesautoszerviz.ewk.hu/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27691 Dátum:
2013.08.27 kedd, 10:46:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.26 hétfő, 21:41:10
Ilyen a részecskeszűrősöknél van csak, de igazából a DPF miatt jelez, hogy ne menjen idő előtt tönkre.
Nem azért világít, hogy a dpf ne menjen tönkre, hanem azért, hogy a felhigult olajjal a motor ne menjen tönkre!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27692 Dátum:
2013.08.27 kedd, 11:28:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 10:46:53
Nem azért világít, hogy a dpf ne menjen tönkre, hanem azért, hogy a felhigult olajjal a motor ne menjen tönkre!
Erről nem szeretnék vitát nyitni.
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.
Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....
...vagy a duda
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27693 Dátum:
2013.08.27 kedd, 11:30:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 11:28:27
Erről nem szeretnék vitát nyitni.
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.
Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....
...vagy a duda
Szerintem azért világít, hogy vigyél be egy talicska pénzt a szervízbe!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27694 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:03:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.27 kedd, 11:30:58
Szerintem azért világít, hogy vigyél be egy talicska pénzt a szervízbe!
Akkor talicska és villáskulcs piktogram lenne ott....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27695 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:35:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 11:28:27
Erről nem szeretnék vitát nyitni.
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
Az olaj minősége nagyon befolyásolja a DPF működését, élettartamát.
Lehet azért világít, hogy a turbó ne menjen tönkre.....
...vagy a duda
Az olaj minősége NEM befolyásolja, vagyis az elhasználódása NEM befolyásolja. Azaz csak a betöltéskor érdekes milyen olajat raktál bele, utána már csak a motornak nem mindegy, hogy a regenerálások kapcsán mennyire hígult fel az olaj, és ezért jelez!
Szóval összességében az olajnak sok köze nincs a dpf élettartamához!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27696 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:36:58 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 11:28:27
Valamikor nincs is vagy nagyon nincs is felhígulva az olaj túlzott mértékben, mégis szerviz szükséges.
A visszajelzést az utolsó nullázás óta produkált jelenségek alapján STATISZTIKAILAG írja ki!
Pl. hányszor regenerált, hányszor gyorsított, mekkora fordulaton meddig ment, stb...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27697 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:44:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 12:35:18
Az olaj minősége NEM befolyásolja, vagyis az elhasználódása NEM befolyásolja. Azaz csak a betöltéskor érdekes milyen olajat raktál bele, utána már csak a motornak nem mindegy, hogy a regenerálások kapcsán mennyire hígult fel az olaj, és ezért jelez!
Szóval összességében az olajnak sok köze nincs a dpf élettartamához!
Még egy hozzáfűzésem van és felőlem mindenki azt hisz, amit akar.
A DPF-es motorokba kizárólag csökkentett ill. hamuszegény motorolajat szabad használni. A DPF miatt!
A dízel motorok működéséből kifolyólag korom és hamu jut a motorolajba, tehát......
Akármit csinálunk ebből jut égés után a kipufogórendszerbe, ami (sokszor) nem visszafordíthatatlanul eltömítheti a DPF szerkezetét.
Az agyontuningolt füstöt okádó dízelekben ezért nincs ...már....DPF, de még DOC sem..... hamar bedugulna.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27698 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:47:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 12:36:58
A visszajelzést az utolsó nullázás óta produkált jelenségek alapján STATISZTIKAILAG írja ki!
Pl. hányszor regenerált, hányszor gyorsított, mekkora fordulaton meddig ment, stb...
Na persze..... meg hányan ültek benn.
Inkább hagyatkozik a differenciál nyomásszenzor jelére és regenerálás sűrűsége is befolyásol, mert ugye hamarabb dugul a DPF.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27699 Dátum:
2013.08.27 kedd, 12:57:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 12:44:26
Még egy hozzáfűzésem van és felőlem mindenki azt hisz, amit akar.
A DPF-es motorokba kizárólag csökkentett ill. hamuszegény motorolajat szabad használni. A DPF miatt!
A dízel motorok működéséből kifolyólag korom és hamu jut a motorolajba, tehát......
Akármit csinálunk ebből jut égés után a kipufogórendszerbe, ami (sokszor) nem visszafordíthatatlanul eltömítheti a DPF szerkezetét.
Az agyontuningolt füstöt okádó dízelekben ezért nincs ...már....DPF, de még DOC sem..... hamar bedugulna.
A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!
Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.
Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
552
553
[
554
]
555
556
557
558
559
560
561
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ